تعبیر خواب معدن

فضایی که در خواب مشاهده می کنید، تصویرگر فضای ذهنی شماست. معادن در زندگی بیداری، دارای فواید مادی و ارزش های زیادی هستند که بخش زیادی از نیاز های زندگی بشر را تامین می کنند. ممکن است در خواب، خود را در حال کار کردن یا جست و جو در یک معدن مشاهده کنید در حالی که در زندگی بیداری، شناختی از ماهیت معادن نداشته باشید. حتی اگر شغل شما در زندگی بیداری، مرتبط با معدن باشد، خوابی با موضوع معادن، جنبه ی سمبلیک و روانی دارد.

برای این که مفهوم معدن و دلیل ظاهر شدنش را در خواب خود درک کنید، باید توجه داشته باشید که در طول دیدن این خواب، چه احساسات یا چالش هایی را تجربه می کنید، و هدف شما از جست و جو در معدن چیست. جست و جو در معدن، یعنی جست و جو در لایه های زیرین روان و افکار خودتان که به شما کمک می کند تا استعداد های کشف نشده و مهارت های فراموش شده ی خود را پیدا کنید.

تعبیر خواب معادن مختلف

تعبیر خواب معدن طلا: سنگ های ارزشمندی مثل طلا، اشاره به استعداد هایی دارند که به شما کمک می کنند تا اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. طلا اشاره به قدرت یا مهارتی دارد که بروز پیدا نکرده است و در معدن روان شما مدفون شده است. اگر در خواب مشاهده کنید که در حال استخراج طلا از یک معدن هستید، این خواب نشان دهنده ی این است که هم اکنون و در زندگی بیداری، فرصت مناسبی برای کشف و بروز استعداد های فراموش شده، فراهم شده است. این خواب از شما می خواهد تا به طور آزادانه به بیان عقاید و مهارت های خود بپردازید. این کار به شما کمک می کند تا زمینه های مختلف زندگی خود را در جهتی مثبت گسترش دهید.

تعبیر خواب معدن الماس: این خواب پیامی از جانب ناخودآگاه شماست مبنی بر این که قدر دان تجاربی که در پی سختی های زندگی به دست آورده اید باشید. این تجارب به مرور دست کم گرفته شده اند یا صرفا در شما نوعی فقدان و خاطره ی بد را ایجاد کرده اند اما این خواب به شما می گوید که جنبه ی دیگری از این تجارب مدفون مانده و فراموش شده است. کشف ارزش این تجارب به شما کمک می کند تا از چالش های فعلی خود در زندگی بیداری عبور کرده یا دست به اقداماتی بزنید که به شما کمک می کند تا زمینه های مختلف زندگی خود را گسترش دهید. الماس ثروتی روانی است که در ابتدا شما را از درون غنی می سازد.

تعبیر خواب معدن فیروزه: فیروزه در خواب گره خورده با مفهوم خرد و دانش است. این خواب از شما می خواهد تا روشن بینی و قدرت ادراک خود را قدر دانسته و از این قدرت روانی برای گرفتن تصمیمات قاطعانه و افزایش اعتماد به نفس خود استفاده کنید.

گردآورنده : توپ تاپ

7 نظر

  1. MrvMrvsays:

    سلام خواب دیدم تو ایران نیستم، با یه سری از همکارام هستم. دیدم یه تیکه سنگ معدن سیاه پیدا کردم که میان کلوخ‌هاش، تیکه‌های کوچک تر ی هست به شکل الماس تراش خورده سبز رنگ، یکی از همکارام اون قسمت کوچیک میکشه به جایی و میگه طلا هست. تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در اینده ثروتمند خواهید شد

  2. رضارضاsays:

    سلام خواب دیدم با خانواده به کوه رفتیم در مقابل خودم در بدنه کوه تخته سیاه بزرگی دیدم چون شیمیست هستم به سمت اون رفتم متوجه شدم که بورید سیلسیم نیست و ماده ای به نرمی مغز ساقه کاه شیه چوب پنبه نرم و سیاه رنگ ود اسمش را در خواب گفتم که این ماده بارزش چیست ولی الان یادم نمی اید قسمتی از ان را کندم و به رادرم ارزشش را توضیح دادم و تفاوتش با ورید کلسیم که دیدم اطرافمان مردم هم آمده اند و کنار من به این تخته سنگ زیبا و سیاه نگاه میکنند.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است در آینده اوضاع اقتصادیتان بهتر شود

  3. FatemeFatemesays:

    با سلام من بیماری دارم که تحت درمان هستم خواب دیدم اون بیمارستانی که من میرم آزمایشگاهش رو بردن از اونجا هی پرس و جو میکردم میگفتن نمیدونیم کجا رفته بعد دیدم پدرم از همون آزمایشگاه متروکه شده رفت به اتاق دیگه که اونقدر نمک بود یعنی فک کنم معدن نمک همینجوری داستن استخراج میکردن منم با مشت برمیداشتم نگاهشون میکردم میگفتم چقدر زیبان نمکها تعبیرش چیه ؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشانه ی خوبی است انشاالله بهبود پیدا می کنین

  4. محمدامین یوسفیمحمدامین یوسفیsays:

    سلام من خواب دیدم که در یک معدن یک نوع کانی جدید یا یک نوع سنگ جدید یافت کردم ودر ان خواب هم سنگ فیروز وهم یک سنگ جدید یافت کردم

  5. ZamaniZamanisays:

    سلام من دوتاخواب در یک شب دیدم اولی یه کوهی را دارشتن خاکبرداری میکردند وداخل خاکش پراز طلا بود ولی به کسی اجازه نمیدادن به اون کوه نزدیک بشه تعبیرش چیه؟؟ دومی کنار یک جوب ابی بودم باچندتا از دوستام شن های نرمه بغل جوب راهم میزدیم وپراز طلابودش ومن هم همش پیدامیکردم وداخل جیبم میگذاشتم

  6. NasrinNasrinsays:

    با سلام ببخشید من خواب دیدم که وسط خونه قدیمی مون یه معدن قیر پیدا شده !! شاید هم قیر نبود ولی ازاون موادی بود که برای اسفالت خیابون استفاده میکنن و سیاه و دونه دونه بود و همه جارو پر کرده از قیر و حتی قیر از داخل معدن بیرون ریخته شده بود و حیاطمون پر بود اگر میشه تعبیرشو بگید ممنون

  7. رضارضاsays:

    سلام خواب دیدم در معدن فیروزه هستم رگه ای از فیروزه بود که استخراج میکردم ولی تیکه های فیروزه مرده روی زمین بود که افتاده بود ولی در اخر یک سنگ بزرگ فیروزه از کوه جدا کردم تعبیرش چی میشه