تعبیر خواب گم شدن

گم شدن یکی از خواب های متداولی است که همه ما ممکن است تا به حال دیده باشیم. اگر در خواب ببینیم گم شده ایم علامت آن است که در زندگی خود دچار حالت سردرگمی و بلاتکلیفی می شویم. گم شدن در خواب به معنای از دست دادن اشتیاق و انگیزه در انجام کارها و عدم توانایی در دنبال کردن اهداف و مقاصد مهم است. همچنین گم شدن می تواند بیان کننده وقوع پیشامدهایی در زندگی باشد که بیننده خواب در گذشته نسبت به آنها بی توجه  و بی اعتنا بوده ولی اثرات زیان باری از آنها در زندگی او به یادگار مانده است.

گم شدن به تعبیر معبران بزرگ

گم شدن در شهری غریب و جایی که انسان نسبت به آن شناخت ندارد به مفهوم از دست دادن برخی فرصت ها و جایگزین شدن فرصت های نو و امکانات جدید در زندگی فرد بیننده تعبیر می شود. گم شدن را در خواب، نشانه  ظهور اتفاقات تازه ای که سبب دستیابی به موفقیت و کامیابی می شود بر می شمرند.محمد بن سیرین در تعبیر خواب گم شدن می گوید اگر کسی در خواب ببیند گم شده است به این معناست که دیگران به او توجهی نشان نمی دهند و ارزش و احترامی برای او قائل نیستند. اگر کسی خواب ببیند همسر و فرزند او گم شده اند نشانه آن است که ضرر و زیانی متوجه او می شود. اگر در خواب ببیند چیزی را گم کرده است تعبیر این خواب بستگی به چیزی دارد که در خواب گم شده است. اگر تعبیر چیزی که در خواب گم کرده است خوب و نیکو باشد، گم کردن آن به معنی وقوع گرفتاری ها و ناراحتی ها است. اما اگر آن چیز تعبیر بدی دارد تعبیر گم شدن آن بیانگر این است که کار و زندگیش به نظم و سامان درستی می رسد.تونی کریسپ می گوید اگر در خواب ببینید در جایی ناشناس گم شده اید به این معنی است که زندگی شما وارد مرحله جدیدی می شود و با شرایط تازه ای روبرو می شوید و در این مسیر تجربه های نو کسب می کنید.به عقیده هامونی اگر کسی در خواب ببیند که تنهاست و در جایی گم شده و ناراحتی زیادی از این بابت به او دست داده است، بر این نکته دلالت دارد که در روزهای آینده با سختی ها و مشکلاتی مواجه می شود که در نظرش بسیار دشوار و لاینحل می نماید. اگر کسی در خواب ببیند به همراه اعضای خانواده خود در جایی گم شده است یعنی در مدت زمانی کم و محدود، تجارب خوبی به دست خواهد آورد. اگر در خواب ببیند نوزاد یا بچه کوچکی به همراه دارد و در این حال گم شود به این معنی است که مصیبتی جانکاه به وقوع خواهد پیوست و سبب درد و غم زیادی برای او خواهد شد.

تعبیر خواب گم شدن در مکان های مختلف

تعبیر خواب گم شدن در خانه

اگر کسی در خواب ببیند در خانه خود یا در خانه شخص دیگری گم شده است نشانه آن است که در زندگی احساس ناامنی می کند. چنین خوابی می تواند بیانگر این مطلب باشد که بیننده خواب در گذشته در رابطه با موضوعی، تجربه ای تلخ و ناگوار داشته و به این دلیل احساس ترس و  دلهره به او دست داده است. در این شرایط، تصور فرد آن است که نگاه دیگران به طور مداوم به سوی او متمرکز است و می ترسد کسی قصد آسیب رساندن به او را در سر داشته باشد.

تعبیر خواب این که گم شده اید و کسی شما را تعقیب می کند

ممکن است در خواب ببینید گم شده اید و در همین حین در حال فرار از دست شخصی هستید که شما را تعقیب می کند. دیدن این خواب به معنی آن است که شما در زندگی خود به مسایل و مشکلاتی بر می خورید که نمی توانید به آسانی با آنها روبرو شوید و از عهده مدیریت آنها بربیایید. فرار کردن از دست کسی که فرد را دنبال می کند در خواب به معنی تحت فشار قرار گرفتن در زیر بار سنگین دشواری ها و ناملایماتی است که بیننده خواب گمان می کند نمی تواند راه حل خوب و مناسبی برای رهایی از آنها پیدا کند.

تعبیر خواب گم شدن در دریا

اگر کسی در خواب ببیند در دریا یا اقیانوس گم شده است نشانگر آن است که از وضعیت کنونی خود در زندگی راضی نیست و نمی تواند موقعیت فعلی خود را به درستی پذیرا باشد. گم شدن در دریا و اقیانوس حاکی از آن است که  بیننده خواب به دلیل فشار زیادی که از بابت مشکلات موجود بر سر راه خود احساس می کند، استنباط خوب و خوشایندی در مورد خود ندارد. مسایلی که در زمینه فعالیت های شغلی و موضوعات شخصی زندگی ممکن است فرد را درگیر کند به شکل گم شدن در آب دریا و اقیانوس نمود پیدا می کند.

تعبیر خواب گم شدن دیگران

اگر کسی در خواب، گم شدن شخص دیگری را ببیند نشانگر آن است که فرد گمشده در مسایل شخصی و زندگی کاری خود دچار مسایل و مشکلاتی می شود. معنی این خواب آن است که فرد گمشده برای حل مشکلات و رفع ناهمواری های زندگی به کمک و مساعدت بیننده خواب احتیاج پیدا می کند و لازم است او به شخص گمشده یاری برساند.

تعبیر خواب گم شده

تعبیر خواب گم شدن در جنگل

اگر کسی در خواب ببیند در جنگل گم شده است، می تواند به این معنا تعبیر شود که بیننده خواب در گذشته با خیانت اطرافیان روبرو شده است و نمی تواند به دیگران اعتماد داشته باشد و به دلیل حس بی اعتمادی که در وجودش نهادینه شده، ناچار است به تنهایی و بدون کمک گرفتن از سایرین با مسایل پیش رو دست و پنجه نرم کند.

تعبیر خواب گم شدن در حال رانندگی

تعبیر خواب کسی که در حال رانندگی با ماشین راهش را گم می کند آن است که بیننده خواب در مسایل مالی دچار مشکل و بحران می شود. دیدن این خواب نشان دهنده آن است که فرد باید مراقب وضعیت مالی خود باشد. در چنین موقعیتی فرد باید از ولخرجی و زیاده روی در هزینه ها خودداری کرده و برنامه های مالی منظمی تنظیم نماید تا بتواند مدیریت امور مالی خود را به نحو احسن در دست بگیرد.

تعبیر خواب گم شدن در مکان ناشناس

گم شدن در خواب در جایی که فرد شناختی از آن ندارد و محلی ناشناس برای اوست، نشانه آن است که بیننده خواب در برقراری ارتباط مناسب با دیگران در زندگی و کار خود دچار سختی و دشواری است و نمی تواند با اطرافیان خود تعاملی سازنده داشته باشد. بنابراین لازم است بیش از پیش مراقب اعمال و گفتار خود باشد تا بتواند روابطی مطلوب با دیگران را رقم بزند.

تعبیر خواب گم شدن دیگران

تعبیر خواب گم شدن در برف

تعبیر دیدن برف در خواب به وجود غم و ناراحتی در زندگی بیننده خواب تعبیر می شود. اگر کسی در خواب ببیند در میان برف گم شده است به این معناست که روابط خوب و رضایت بخشی با نزدیکان نداشته و از این بابت احساس غم و اندوه دارد.

تعبیر خواب گم شدن در مدرسه

اگر کسی در خواب ببیند در یک مدرسه گم شده است نشانه آن است که در دستیابی به اهداف و برنامه هایی که در نظر داشته ناموفق بوده است. دیدن خواب گم شدن در مدرسه به این معنی است که شخص کوشش زیادی در مسیر رسیدن به خواسته های خود صرف نموده ولی در نهایت با ناکامی در نیل به موفقیت و کسب نتیجه مطلوب مواجه شده است.

مطالب مرتبط :

تعبیر خواب گم شدن مادر

تعبیر خواب گم شدن خواهر

تعبیر خواب گم شدن در شهر غریب

مطالب مرتبط...

60 نظر

  1. رضارضاsays:

    با سلام و خسته نباشید خواب دیدم دوستم (که چند سالی میشه ازش خبر ندارم) پسرش رو که پنج ساله هست. گم کرده و من پسرش رو پیدا کردم و به منزل خودم آوردم و ازش مراقبت کردم بعد از چند وقت دوستم به همراه همسرش اومدن به منزل ما و پسرش رو تحویل گرفتن و از من تشکر کردن. ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، خبر میدهد که همین دوست به تازگی با مشکلات تازه ای در زمینه ی کار و یا مسائل خانوادگی و شخصی رو به رو شده است.

  2. فاطمهفاطمهsays:

    سلام. خواب دیدم با خواهرم و همسرش میخوایم بریم مسافرت ولی من از ماشین پیاده شدم و تو شهر خودم گم شدم . تعبیرش چی هست ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما میخواهد تا اجازه ندهید احساس بی تصمیمی و بی هدفی، آرامش روانی شما را مختل کند.

  3. سارا کریمیسارا کریمیsays:

    با سلام و تشکر ساعت 5صبح خواب دیدم در مکانی هستم که سفره ایی در آن گسترده است و کلی از اقوامی که سالهاست آنهارا ندیده ام در آنجا هستند و سر سفره نشسته اند من نیز انگار خسته بودن جای شلوغی بود انگار همه برای چیزی جمع شده بودند رفتم سر سفره نشستم ولی کسی چیزی برای خوردن به من نداد بلند شدم و رفتم بیرون که به خانه برگردم انگار شب بود و بسیار دیروقت طوری که تاکسی در خیابان نبود و همه وسیله ی شخصی افراد بودند هر چه کردم تاکسی قابل اعتمادی که سوار شوم و به منزل برسم نیافتم منزلمان نزدیک بود و با تاکسی شاید 4دقیقه هم نمیشد ولی شب بود و خطرناک یک ماشینی که راننده اش زن بود ایستاد و من با التماس سوار شدم ولی او مسیر را دور زد و گفت من مسیرم جای دیگریست هر چه به التماس میکردم که برگردد و اول مرا برساند قبول نمیکرد و میگفت راهم را عوض نمیکنم مرا به مسیر خیلی دورتری برد و من در حال پریشانی از اینکه این موقع چگونه باید برگردم و بسیار سرگردان و آشفته بودم در همین عین بیدار شدم دیروز هم خواب سفره ایی رادیدم که از آن چیزی نصیبم نشد همینطور دستهای بریده که تعبیرش را مشکلات دانسته بودید دقیقا از دیروز مسله ایی مالی پیش آمده که انگار مشکل ساز است برایم امروز نیز باز سفره ایی که چیزی از آن عایدم نشد و راهی که گم کردم چه کنم تا خوابم باطل شود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشاندهنده ناراحتی و بی‌توجهی به برخی موضوعات واقع بینانه در زندگی است .

  4. سارا کریمیسارا کریمیsays:

    با سلام تقریبا ساعت 5 صبح بود که خواب دیدم در مکانی هستم بسیار شلوغ و اینکه سفره ای گسترده شده بدون غذا و همه ی فامیلهای دور و نزدیکم در آنجا بودن من هم رفتم نشستم وسط سفره ولی کسی زیاد منو تحویل نگرفت بعد از آنجا آمدم بیرو شب بود و بسیار دیروقت منتظر تاکسی بودم که برم منزل ولی بخاطر دیروقت بودن نه تاکسی بود و نه آدم درستی که بشه اعتماد کرد و سوار شد با تاکسی حدود 3 یا 4 دقیقه بیشتر طول نمیکشید تا منزل ناگهان زنی که راننده ی ماشین بود ایستاد شروع کردم التماس کردن که مرا نیز با خودت ببر سوار ماشینش شدم ولی او یکم که جلوتر رفت دور زد و برگشت و شروع کرد به رفتن هر چه به او التماس کردم که مسیر را اشتباه رفتی و باید برگردی و اول مرا برسانی قبول نکرد و گفت من دیرم میشه و نمیتونم برسونمت وسط راه یه جایی پیاده ت میکنم و من ترسان و پریشان از اینکه آن موقع شب مرا دورتر از مسیر خودم پیاده میکنه در همین حین بیدار شدم و بسیار آشفته بودم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، مسئله ای مبهم و جدید رخ میدهد که جمعی از اعضای خانواده تان در مورد آن به بحث و یا گفتگو خواهند پرداخت.

  5. saharsaharsays:

    سلام من خواب دیدم یه جایی تو ثبت احوال بودیم بعد آبجیمو گم کردیم مادرم گف من دیدمش داشت سوار یه ماشین شاسی بلند میشد میرفت مامانمم نرفته بود دنبالش بعد چند روز که انگار گم شده بود خودش برگشت خونه میخواستم ببینم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه امور روزمره زندگیتان است

  6. KothariiiKothariiisays:

    سلام چند ماه پیش خواب دیدم رفتم خونه خواهرم بعد برگشتنی که تو راه گمشدم خیلی سر گردون شدم بعد کسی که دوسش دارم بهم زنگ زد بهم آدرس داد و بهم با عکس نشون بعد گفت نمیخواد تو بمون من میام میبرمت ....(ی چند ماهه که ارتباط ندارم و ازهم جدا شدیم) ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه عجول بودن در انجام کارهاست

  7. هديهديsays:

    سلام خواب ديدم گم شدم بعد يه ماشين پيدا كردم مال من نبود سوييچشم داشتم اروم رانندگي ميكردم يجايي پاركش كردم و دنبال شخصي ميگشتم كه پيداش كردم ولي اون شخص رو نميشناختم(خيلي پيچيدس خوابم نميدونم چجوري قشنگ بيانش كنم)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه عجول بودن در انجام کارهاست

  8. سارا صالحسارا صالحsays:

    سلام خسته نباشین خواب دیدم دوستم یهو ناپدید شد و تبدیل به یک شی خیلی کوچیک شد ممنون اگر تعبیرو بگید؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام تعبیری باطل است

  9. FarzaneFarzanesays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم پسرخالم ک از منم بزرگتره گم شده بودتعبیرشو ممنون میشم بگین. یه خواب دیگه هم که دیدم از یه نفر دوچرخشو قرض گرفتمو خیلی ماهرانه از رو یه بلندی پریدم تعبیرشون چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون موانع را با موفقیت طی خواهید کرد

  10. PadizPadizsays:

    درود خواب دیدم با همسر و چند نفر دیگه رفته بودم زادگاهم از بیمارستان که میخواستیم بیام بیرون و جلوتر از همه بودم اینقدر سریع بیرون اومدم که خودم رو تو فرودگاه و هواپیما دیدم برگشتم دیدم هیچکدوم دنبالم نیستن از ی نفر سوال کردم کجا میره؟گفت ی شهری رو گفت که من اصلا با اونجا کار نداشتم گفتم تو رو خدا پرواز نکن تا پیاده بشم من اشتباه سوار شدم بعد که پیاده شدم داشتم آدرس میپرسیدم گفتن ۱۰ تومان بده گفتم من اثلت کیف پول همراهم نیست به هر طریقی بود پیداشون کردم بعد که میخواستیم بریم تا به ماشین برسیم دیدم دمپایی پا نیست به همسرم گفتم پس دمپایی من کو؟گفت تو اون ماشین بود کلی راه رو پا برهنه رفتم بعد گفتم کفشمم تو ماشین مونده چکار کنم؟جوتبی بهم نداد همینطور که میرفتم دوباره گفتم دیدی چی شد کیفمم نیاوردم تمام مدارکم از شناسنامه کارت ملی و تمام کارت بانکیم تو کیفم بود حالت باید چکار کنم؟میخواستم تعبیرش رو بهم بگید ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر مشکلات در اینده ی نزدیک است بهتر است در رفتار و اعمال خود دقت بیشتری کنید

  11. سعیدسعیدsays:

    باسلام منو نامزدم ک تقریبا زنمه ومحرمم باهم دعوامون شد وخواست ک جدا شیم شبش خواب دیدم دوست پسر قبلیش و من و نامزدمیم ک پسره لب خندی بهش زد وپسر بچه خوشگلی با ما بود ک انگار برای ما بودونامزدم به پسره کار نداشت و پسره نمیدونم کجا رفت ک منم با اتوبوس با ادمایی و ایستاده رفتیم یجا نزدیک یاد نامزدم کردم نکنه پسره بره مخشو بزنه زود برگشتم پیداش نکردم هرچی خواستم زنگ بزنم شمارشو پیدا نکردم و خیلی بد بود تعبیرش چیست؟ایا رابطمون دوباره درست میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای درهم و پریشان است

  12. مریم. ممریم. مsays:

    سلام من خواب دیدم که شبه ومن توی یه جاکه درختان کوتاهی داره دنبال خرگوشم هستم دیدم ی مرد که قدکوتاه وزشت بود گذاشت دنبالم و من سعی میکردم ازدستش فرارکنم اینقدر دویدم تابه یه قبرستون رسیدم اون مردهمین جورکه دنبالم میکردبهم گفت اسم من شاپورهست اینجا هم قبرستونه اخرش من تورومیارم اینجا. به نظرتون تعبیر ش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه قرار گرفتن در موقعیت های جدید است

  13. مینامیناsays:

    سلام چند ماه پیش خواب دیدم رفتم خونه خواهرم بعد برگشتنی تو راه گمشدم خیلی سر گردون شدم بعد کسی که دوسش دارم بهم زنگ زد بهم آدرس داد و با عکس نشون داد بعد گفت نمیخواد تو بمون من میام میبرمت ....(ی چند ماهه که ارتباط ندارم و ازهم جدا شدیم)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه عجول بودن در انجام کارهاست

  14. آسمانآسمانsays:

    سلام..من دیشب تو خواب دیدم توی مسجد کیفم رو گم کردم و خیلی ناراحتم و همه جا دنبالش میگردم بیشتر نگران مدارک داخل کیفم بودم و انگار برادرم کیف ومدارک رو پیدا کرد ولی پولهای کیفم نبود البته من خوشحال شدم چون مدارک برام اهمیت داشت..ممنون میشم تعبیر بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه حل شدن مشکلاتتان است

  15. مهتامهتاsays:

    سلام من خواب دیدم که با خانواده و فامیل برای تفریح به کوه و دشت رفتیم که هوا داشت کم کم تاریک میشد که من به بابام گفتم بریم دیگه ... چون چن تا پسر اومدن که من ترسیدم ، داشتیم از کوه رد میشدیم که بریم خونه ... کوه حالت سربالایی داشت مامانم وسیله توی دستش بود نمیتونست بره بالا ازش گرفتم انداختم بالا تا بابام برداره ... بابام بالا وایساده بود دست منو کشید برد بالا ... در این حین که داشت به مامانم کمک میکرو بیاد بالا من جلوتر ازاونا رفتم که یدفعه خودمو توی یه کوچه نااشنا دیدم فهمیدم گم شدم دنبال خانوادم میگشتم کلافه بود یکدفعه یه پسری جلوم ظاهر شد چاقو کشید خیلی ترسیدم ... گفت چرا جورابات نازکه حجابتو رعایت کن درصورتی که من چادر سرم بود ... مادر این پسر داشت گریه میکرد انگار کسیو گم کرده بود یا ازدست داده بود ولی نمیخواست باور کنه ... بعد مامانمو دیدم‌که پیدا کرد منو میخواستیم بریم که رفتم از مادر این‌پسر خدافطی کنم گفت شمارمو بگیر پیام بدع میشه تعبیرشو بگین ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه مسافرت رفتن با اقوام است .و اشاره به اوقات و لحظات خوشی برای شما دارد

  16. مریم.....مریم.....says:

    سلام خسته نباشید. من خواب دیدم که حلقه بدل دارم که رنگ‌ش مث نقره هست کنارجوی اب هستم حلقه افتاد توی اب ومن هر چی توی گل ولای جوی گشتم نتوستم پیداش کنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دچار سرگردانی در زندگی شوید

  17. ریحانهریحانهsays:

    سلام خواب دیدم دارم یه مسیری رو میرم که برسم خونه اون مسیر رو رفتم دیدم اونجا نا آشنا هست برام برگستم و تو راه زن عموم‌ رو دیدم بهش گفتم گم شدم اون منو برد راهو نشون بده برد یه جایی که باید از یه ارتفاعی میرفتیم پایین زن عموم خودش از بالا پرت کرد پایین ولی من نتونستم اونطوری برم پایین اونجا طناب بود با کمک اون رفتم پایین بعد تنهایی رفتم جلو اول رسیدم محله عموم خونه عوض شده بودن. تمیز تر و خوشگل تر بودن بعد نزدیک خونمون البته یه اداره هست درای اونو برداشته بودن و محله ما به محله عموم وصل شده بود رفتم پایین تر اونجا هم خیلی تغییر کرده بود خونه ما هم‌اونجا نبود. من خوابم رو تو محله قدیمیمون دیدم الان یه جا دیگه زندگی میکنیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است بخاطر انجام کاری در آینده حسرت و افسوس بخورید

  18. رحمترحمتsays:

    سلام خواب دیدم پسر دایی ام که سالهاست ناپدید شده برگشته و موهای جلوی سرش ریخته . ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دچار سرگردانی شوید

  19. MehdiMehdisays:

    سلام خسته نباشید من خواب وحشتناکی دیدم و خیلی ذهنم مشغولش هست دیدم که من با یکی از نزدیک ترین رفیقم رفتیم ب یک شهر دیگر برای آبدرمانی و وقتی از آب بیرون اومدیم و مشغول خشک کردن خود بودیم ، با یکنفر بحثمان شد و ان شخص چند نفر دیگر را صدا زد و آمدند و درگیر شدیم و من نهایتا تنهایش گذاشتم و رفتم وقتی برگشتم که رفیقم رو با خودم برگردونم شهر خودمون دیگه هیچ اثری ازش نبود و داشتم گریه میکردم و سر برادر کوچکترم که ۱۲ سالش هست دارم داد میزنم که میگم تقصیر توئه و فلان در حالی که اون اصلا اونجا موقع درگیری نبود. بهمراه برادرم ، خاله ام هم بود که اون هم مثل داداشم توی صحنه اول درگیری حضور نداشت. چند جا نگاه کردم گفتن مشکلات و فلان و یجایی زده بود بزودی سیاه پوش خواهی شد توروخدا کمکم کنید بدنم مثل بید داره میلرزه.ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای پریشان و سرگردانی است و جای نگرانی وجود ندارد

  20. خانمخانمsays:

    سلام بنده عقد هستم شوهرم دیده که باهم بیرونیم و داریم میگردیم بعد شب شده و دیر وقتم بوده و اونم خیلی خستش بوده و خوابش گرفته بوده بعد منم گفته بودمه بیا شب بریم خونمون بخواب و اونم باهام اومده بوده خونمون بعد که رسیدم خونمون (منظور خونه ی پدرمه)داداشم در رو باز کرد و رفتیم داخل بعد یه دوتا تشک و پتو و بالش اورده بودمه برای دوتامون و کنار هم خوابیدیم و داداشمم زیر پام دراز کشیده بوده البته لباس تنش نبوده جز یه شلوارک خلاصه ما هی باهم حرف میزدیمو میخندیدیمه و میگفتیمه و بعد من یهو نزدیکش شده بودمه یه بوس کرده بودمشه و بعدشم نمیدونه کجا رفتم ولی تا بلند شده بودمه داداشم سر جای من اومده بوده وخوابیده بوده بعد همسرمم روشو اونطرف داداشم کرده بوده و میخواسته بخوابه که یهو داداشه منم پتوشو روش کشیده بوده و انداخته بوده رو خودش و همسرمم مجبور شده بره یجای دیگه بخوابه ولی بعدش هرچه گشته بوده که منو پیدا کنه و بیاد کنارم بخوابه پیدام نکرده بوده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است تجارب خوبی در زندگی نصیبتان شود

  21. ShoshoShoshosays:

    سلام خسته نباشید برادرم خواب دیده که برادر زادمون ک دختر 2ساله اییه فوت کرده واصلا کسی از اعضای خانواده ناراحت نیست و فقط خودش گریه و زاری میکرده و تو خواب از این متعجه ک چرا کسی گریه نمیکنه و ناراحت نیس لطفا تعبیر بشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دچار سرگردانی در زندگی شوید

  22. مهدیسمهدیسsays:

    سلام و درود..پدرم خواب دیدن ک همگی رفتیم کوه بعد همه خونواده ما و خونواده داداشم اینا پدر و برادرزاده ۵ساله ام رو جا گذاشتیم..بعد پدرم یهو نوه اش(محمدطاها) رو گم کرده گفت دو ساعت تمام دنبالش گشتم و پیدا نشده..ممنون میشم تعبیرش کنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مسائلی باعث سرگردانیتان در زندگی شوید

  23. مهسامهساsays:

    سلام من خواب دیدم دارم میرم شهر خودمون ولی تو راه متوجه شدم خانواده ام گم شدن من رفتم دنبال اون ها ولی یهو از جای سر در اوردم که صخره بود به سختی میشد ازش عبور حین عبور از اون سخره بود که بیدار شدم میشه بگید تعبیر خوابم چی میشه هر چی گشتم تعبیرش رو پیدا نکردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دچار سرگردانی شوید

  24. فاطمهفاطمهsays:

    سلام،خواب دیدم با خواستگارم رفتم بیرون اما منو دم خونه پدربزرگم با بی محلی پیاده کرد و رفت ... یکبار دیگه هم خواب دیدم اومد دنبالم و باز به مقصد که رسیدیم گُمِش کردم از چند نفر سراغشو گرفتم و به من ادرس محل زیارتی رو دادن ...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در رسیدن به اهدافتان دچار سرگردانی شوید

  25. سمانهسمانهsays:

    سلام مادرم دیده بود یجا شبیه مثلا بهشت فکنم هستش ...اونجا هم من بودم هم پدرم هم خوده مادرم..اونجا یجای سرسبز بوده با گل های بزرگ خلاصه ماما نم و بابام که جلوتر از من میرفتنه بعد من انگار دورتر بودمه خلاصه مامانم که منو صدا میکنه هیچ جوابی نمیشنوه و اصلا منو نمیبینه دیگه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه کنار گذاشتن برخی اهداف و مقاصد مهم است

  26. سمانهسمانهsays:

    سلام من دیدم تو یه مکانیم با یسری افراد ناشناس شوهرمو یادمه که یه پیراهن رنگه آبی نفتی تنش بود دقیقا نمیدونم به چه دلیلی و چطور ولی یادمه هرچه دنبالش اینور اونور رو نگاه نکردم نتونسم پیداش کنم حتی یه افسر یادمه کمربند کرمی رنگشو بهم داده بود که هواشو داشته باشم وتوهمی وضع گم کردنه شوهرم یادمه یکی از رفیقای قدیمیم که سالهاست میشناسمش و چندیدن ساله ندیدمشه تو بیداری رو دیدم که داشتم بیاد چگیامو دنبالش میدویدم و هرچه نگاه اطرافم میکردم شوهرمو بازم ندیدم..درآخر دیدم یسری افراد همومکان تو یه اتاقن وشوهرمم بینشو بود ولی فقط حس کردم اونجاست واصلا چهرشو ندیدم اونا داشتن فک میکردن که باهمسرم چِکُنَن انگار خطایی ازش سر زده بود واحتمالا بخاطر همی بود که خودشو بنظرم پنهان کرده بوده.وهمیطور تو خواب احساسه خیلیییی صمیمی و عاطفی بهش داشتم خوابم از این نظر عالی بود حسش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده ناراحتی و بی‌توجهی به برخی موضوعات واقع بینانه در زندگی است

  27. فاطمههفاطمههsays:

    سلام من خواب دیدم که خواهرم در سر کوچه ما به این طرف و آن طرف میدوید و انگار که سرگردان بود و برای من عجیب بود چرا خواهرم در سر کوچه ما سرگردان می دود . میشه تعبیر شو بگید؟ ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دچار سرگردانی در زندگیتان شوید

  28. مهسا احمدیمهسا احمدیsays:

    باسلام و خسته نباشید و با تشکر شما امروز صبح خواب می‌دیدم یکی از دوستام اومده خونمون و بهش شوخی میکردم که پیشم بخوابه بعد رفت خونه همسایمون مثل اینکه میشناختن همدیگرو ولی من اونا رو نمی‌شناختم و عده ای زن بودن که با یکیشون سلام و علیک کردم و خواستم برم جلو باهاش روبوسی کنم که نکرد و منم جلو بقیه کمی خجالت کشیدم بعد میخواستم برم خونمون که اونام داشتن میرفتن و گویا مهمان بودن که به یه دختریش گفتم یه دختر خوب سراغ نداره واسه امر خیر که اونم گفت نه و پرسید دامادی که متوجه شدم یعنی تازه عروسی کردی و گفتم آره بعد به خودم اومدم و گفتم دو تا بچه دارم بعد یه خونه نشونم داد گفت یه دختری تو این خونه کشته شده و میخواست نشونم بده که خیییلی ترسیدم و گفتم نه نمیخوام ببینم و ازش ترسیدم و از اونجا زود رفتم ولی میترسیدم پشت سرم باشه و بخواد کشته شدن رو گردن من بندازه و اطلاع بده بسکه ترسیده بودم از جلو خونه مامانم البته بود ولی فکر میکردم خونه خودمونه رد شدم و متوجه شدم و برگشتم اما خونه رو پیدا نمی‌کردم میترسیدم دیر بشه و شوهرم برسه خونه سوار خط واحد شدم اما اصلا نمی‌دونستم کجا باید پیاده بشم یجایی پیاده شدم که پارک بود گفتم از یکی بپرسم چند تا مرد بودن نگاه قیافشون کردم ببینم کدومشون قابل اعتمادتره یکیش یه شتر داشت میبرد پرسیدم متوجه نشد بعد از یه شخص مسن میخواستم بپرسم که یادم نیست پرسیدم یا نه نگاه ساعت کردم ۹ شب بود و مثل اینکه یدفعه دوستمو دیدم گفتم گوشیم تو خونه جا گذاشتم دعا کن شوهرم زنگ نزنه بفهمه خونه نیستم ولی کلید خونه تو دستم بود خوشحال و امیدوار بودم که حداقل کلید خونه رو دارم که از خواب بیدار شدم لطفا اگه میشه لطف کنید تعبیرشو بگید ممنوووون از اینکه پاسخگو هستید ???

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. احتمالا دوراهی هایی در زندگی شخصی و یا زندگی مشترک خود دارید. جنبه هایی از روابط زناشویی که نگرانش هستید تعبیر این رویا محسوب می شود.

  29. مهسا احمدیمهسا احمدیsays:

    باسلام و باتشکر از سایت خوبتون در ضمن در خواب در خط واحد که داشتم میرفتم یه نفر یه سوزن خیاطی نشونم داد که گفتم مال من نیست و دوستم هم که خونمون اومده بود میخواست لباسشو عوض کنه که بهش گفتم خیالت راحت باشه من نگاه نمیکنم و اونم خندید به این معنی که خیالش از من راحته ممنوووون از تعبیرتون ??

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. دردهای عاطفی و نوعی تمایلات جنسی مردانه تعبیر این رویا می باشد.

  30. راضیییییراضیییییsays:

    سلام پدرم دیشب خواب دیده که من گم شدم و خیلی ناراحت شده برام جوری که بیدار شد سرش درد گرفت خودمم دیشب خواب دیدم گم شدم توی یه جاهای هی میدوم تا جایی پیدا کنم آشنا باشه که یهو سر از خونه فامیلمون در میارم از همزادم یه چیزایی میگه و بعدش از درشون در میام میبینم کوچه پایین خونه روستایمونم و میرم خونمون میشه بگین تعبیر دارع یا نه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب رفتار و کارهایی که میکنید باشید ممکن است در زندگیان اشتباهاتی رخ دهد که قابل جبران نباشد

  31. مهرمریم سیاوشمهرمریم سیاوشsays:

    سلام و صبح بخیر توپ تاپ خواب دیدم برای خرید رفتیم به شهری کوچک در جنوب در یکی از مغازه ها سه تا بلوز سفید بسیار زیبا بود که من یکی از آنها را می خواستم بخرم یادم نیست که خریدم یا نه ولی خانم فروشنده برام از بالا که لباس در ویترین بود آورد بهم داد بعد وارد کوچه یی شدیم گفتم بریم جایی که همیشه میرفتیم برای خرید مامانم گفت من که اینجا رو بلد نیستم گفتم کاش نشانه یی میدیدیم تا مسیر رو پیدا کنیم بعد گلدسته ی مسجدی رو از دور دیدم گلدسته ی آبی رنگ با خوشحالی گفتم مامان این همان مسجدی هست که همیشه کنارش پیدا می شدیم بیا از این طرف بریم راه رو پیدا کردیم و رفتیم تا برسیم به جایی که می خواستیم اون گلدسته راه رو به ما نشان داد لطفا برایم تعبیر کنید مچکرم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در انجام دادن کارهایتان دچار حالاتی از سردرگمی و بی احتیاطی شوید

  32. آسمانآسمانsays:

    سلام صبح در خاب دیدم با مادرم رفتیم بازار مادرم رفت خانه و من در بازار گم شدم و خیابانها برایم نااشنا بود و نمیدانستم از کدام سمت باید به خانه برگردم سوار اتوبوسی شدم که رفت سمت روستایی که من نمیشناختم و خیلی ترسیدم پیاده شدم با زنی آشنا شدم که دوتا دختر بزرگ داشت و مرا به خانه شان بردن و برایم آزانس گرفتن تا به خانه ام برگردم وقتی خاستم سوار ماشین شوم دیدم که کفشهایم پام نیست و گم شدن. چندماه پیش هم خاب دیدم با شوهرم رفتیم شمال و شوهرم مرا رها کرد و رفت و من گم شدم و باز هم خانمی که دوتا دختر بزرگ داشت به من پناه داد و مرا به خانه اش برد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است این رویا نشان دهنده موقعیت های شغلی برای شما و یا خانواده باشد

  33. عاصمهعاصمهsays:

    با سلام و خسته نباشد. دیشب خواب میدیدم توخیابونم میخوام برم خونه اما نمیدونستم از کدوم خیابون باید برم یه تاکسی گرفتم آدرس دادم ولی یهو متوجه شدم کلی منو از مسیر خونه دور کرده وخیلی هم دیرم شده بود شروع به گریه کردن کردم لطفا تعبیر کنید خیلی نگرانم راستی چند روز پیش به پسری که عمیقا دوسش داشتم ابراز احساسات کردم ولی اون گفت ارزش زیادی برام قائله ولی نامزد داره دنیا رو سرم خراب شد. لطفا منو راهنمایی کنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است موقعیت های شغلی خوبی در اینده ای نزدیک ببرای شما ایجادشود

  34. زهرا رضاییزهرا رضاییsays:

    با درود و وقت بخیر خواب دیدیم خاله ام منو و مامان و خواهرم که با خاله ام قهر هست را بیرون ناهار دعوت کرده یک رستوران سنتی غذا را که آوردن من یک قاشق برنج خوردم یادم آمد برم دستم را بشورم تو مسیر از اونجا دور می شدم و می رفتم تو ارتفاع و از بالا اونها را می دیدیم نه مامانم نه خاله ام سر میز نبودن فقط خواهرم که باخاله ام قهر بود داشت غذا می خورد یک دفعه من به خودم آمدم گم شده بودم دنبال رستوران می گشتم مادربزرگم را دیدیم بهش کمک کردم راه را به اون نشون دادم ولی خودم خیلی نرسیده بودم و گریه می گردم یک دفعه نگاه کردم کفش نداشتم جوراب‌هام که سفید یکم گلی بود ولی وقتی وارد یک جایی شدم امدم جورابهام تمیز بود از یکی سوال کردم گفت چنین رستورانی اینجا نیست اصلا انکار یک جایی گیر ا فتاده بودم خونه ها و اون محل خیلی قدیمی بود و گریه می کردم ببخشد طولانی شد سپاس و تشکر فراوان از وقتی که می گذارید 🌺

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده از دست دادن اشتیاق و انگیزه در انجام کارها و عدم توانایی در دنبال کردن اهداف و مقاصد مهم است

  35. NgnNgnsays:

    سلام وقتتون بخیر ببخشید من برادر ندارم ولی امشب خواب دیدم که یه برادر بزرگ تر ازخودم دارمو چن سال پیش گم شده و منم بدجوری بیتابم که فقط پیداش کنم تو خواب همش گریه میکردمو خودمو ب این درو اون در میزدم ک یبارم ک شده برادرمو از نزدیک ببینم جوری بیتابی میکردم که انگار قبلا دیدمش درحالی که من نه برادر دارم و نه تو خواب چهره ی خاصی جلوچشام بود! ممنون میشم تعبیرکنید💐

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده به وجود امدن سر درگمی هایی در زندگیتان است

  36. ازیتاازیتاsays:

    سلام وقت بخیردیشب خواب دیدم همراه مامانم جایی بودیم که شبیه دانشگاه بود من زودترازمامانم بیرون اومدم ومنتظرش شدم تو جمعیت زیادی که اونجا بود گمش کردم خانومیو دیدم که شیرینی پخش میکرد من 2تا ورداشتم یکیشو خوردم یکیشو نگه داشتم که به مامانم بدم اما نیومد دیدم پدرم کناریه تاکسی ایستاده سوارماشین شدیم هرچی به پدرم گفتم منتظرشیم تا مادرم بیاددگفت ولش کن خودش میاد مام برگشتیم ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس خبر خوبی بهتون داده میشه

  37. Tina_Tina_says:

    سلام من خواب دیدم که با دوستم بیرون بودیم و خیلی ناگهانی مادرم زنگ زد که بریم خونه ی یکی از فامیلامون و منو دوستمم باهم رفتیم بعد یکی از فامیلامون یه چیزی گفت که دوستمو ناراحت کرد منم با اون فرد دعوا گرفتم وقتی برگشتم که دوستمو ببینم نبود گمش کردم و هرچی زنگ میزدم همش کسای دیگه ای برمیداشتن یه فرد دیگه ای هم درباره همین دوستم خواب دید که زنگ زده برن خونشون ووقتی رسیده اول خونه رو پیدا نمیکرده بعد که پیدا کرد برگشت که با پدرو مادرش خداحافظی کنه و وقتی اومد بره داخل دید نه خونه هست نه کوچه هرچیم که به همون دوستم زنگ میزد به شماره ی یکی دیگه زنگ میخورد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام احتمالا چیزی دوست شما رو رنج میدهد با او درد دل کنید و کمک کنید تا مشکلش حل شود

  38. حسينحسينsays:

    سلام خسته نباشيد اغا الان يك سال گذشته ك از كسي ك دوسش دارم به خاطر يه مشكل رابطه مون رو به هم زديم ولي هنوز بهش فكر ميكنم هنوز نتونستم فراموشش كنم اون اصلا بهم پيام هم نميده من فقط حالشو ميپرسم خيلي وقت بود حالي ازش نپرسيدم تا كه ديشب گفت استوري اينستا گذاشت ك ميخاد اكانت اينستا رو حذف كنه منم پيامش دادمو حرف زديم ولي خب امشب خواب ديدم كه عشقم دزديده شده ما همه رفتيم دنبالش فهميديم ك يه جا نگه هش داشتن اونجا خيلي هارو نگه ميداشتن ما رفتيم اونجا تمام جاها رو گشتيم. ولي هيچ جا نبودش يه كي از اعضاي گروه منو اذيت ميكرد ولي من توجه نميكرديم. رفتم رو پشت بام. همه جا رو گشتم نبود تا اينكه از يه بچه اي ك اونجا اسير بود سوال پرسيدم بهم گفت ك اونجا مخفيش كردن ما رفتيم پيداش كرديم ممنون ميشم تعبيرش كنيد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس، دچار اشتباهات و سردرگمی هایی در زندگیش میشه

  39. مرضیهمرضیهsays:

    سلام روز بخیر. من خواب دیدم باخانوادم سوار ماشین بودیم پیاده شدم ولی از هر خیابون و کوچه ایی میرفتم ب مقصد نمیرسیدم. بعد فک کردم مسیرو پیدا کردم . بعد ی جا دیدم خواهر زادم ک الان دوسالشه چند ماهه شده بود و ب حدی ناز و خوشکل شده بودو خوابیده بود بغلم بودو کنار دریا داشتم قدم میزدم. زحنت میکشید. تعبیر کنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده عظمت و بزرگی است که در زندگی به دنبال ان هستید

  40. marymmarymsays:

    سلام خواب ديدم با يكي از دوستام از راه دريايي ميخوام برم چين و با يه قايف در تاريكي شب حركت مي كنيم كلا خوابم تو شب و تاريكي بود و گم ميشيم تو دريا و اشتباه به جاي چين ميريم هنگ كنك و كلي مشكل برامون به وجود مياد دوستم هي غرق ميشه يا مثلا كفششو اينا ميافتاد تو اب و من بايد ميرفتم تو اب تيره و تاريك شنا ميكردمو درشون مياوردم يا يه تيكه از خوابم يادمه يه اسب مرده رو اب ديدم و كلا اين كشوري كه بهش رسيدين چيزي شبيه يه تپه سنگ يا خشكي رو اب بود ولي در اخر به كمك يه شخص سومي همه وسايلامونو جم مي كنيم و با خيلي راحت بر ميگرديم به شهر خودمون كه دريايي هم هست و قضيه رو با پيروزي براي همه ميگيم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اختلافی بین شما و دوستتون پیش میاد

  41. الالsays:

    سلام خواب دیدم مامانم داره میره مسافرت، منم داشتم میرفتم خونه دوستم، توی راه سر از مکان زیارتی درآوردم ، سفره انداخته بودن من رفتم از حلوا و چندتا چیز دیگه که بود خوردم داشتم می خوردم که به من گفتن برای مصاحبه ی شغلی برو اون اتاق من رفتم فرم پر کردم، آقایی که از من مصاحبه می کرد پیشنهاد غیر اخلاقی داد و من از ترسم زود اومدم بیرون که موبایلمو جا گذاشتم بعد از اتمام مراسم با یکی از دوستام و مامانش رفتیم دنبال گوشیم اما پیداش نکردیم، البته توی خواب گوشی من ارزون قیمت و قدیمی و مشکی بود ولی در بیداری طلایی و جدیده، بعد از اینکه گوشیم پیدا نشد من سه تا بچه گربه دیدم و بغلشون کردم و خواستم با خودم ببرمشون خونه. ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اتفاقت خوشایندی در زندگی در زمینه های کاری برایتان ایجادشود

  42. رویا بانورویا بانوsays:

    درود برشما و خدا قوت خواب دیدم شوهرم رو ربودن و من هر چی گشتم نشونی ازش پیدا نکردم خیلی ناراحتی میکردم و گریه میکردم که برادر شوهرم با زنش اومدن خونمون بعد رفتن تو حیاط خونه و از درخت انار که کلی انار درشت و قرمز داشت چیدن برا خودشون و منو دلداری میدادن که پیدا میشه شوهرت ممنون میشم تعبیر شو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام و سپاس همسرتون رو درک کنین و باهاش همراهی کنید

  43. سارا ساراسارا ساراsays:

    سلام من خواب دیدم دارم میرم بازار و دوستمو تو راه دیدم ک داره سوار تاکسی میشه اون پیاده شد اومد گفت بیا با هم بریم بعد من گفتم من برم خونه لباس درست بپوشم و گوشی و پولامو بیارم...بعد ک اومدم دیدم نیسد رقتم توی بازارچه جمعیت زیاد بود نمیدیدمش...پیام دادم بهش گجایی گفت لای جمعیتم ...درواقع گمش کرده بودم..تعبیر چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در شناخت اطرافیانتان دچار اشتباه شوید

  44. شهینشهینsays:

    سلام من خواب دیدم داشتم میرفتم خونه یکدفعه دیدم تو خیابان درگیری و یک سری دارند فرار می کنند و بقیه هم دنبالشون با سنگ بهشون حمله می کنند بعد من گفتم برم تو یه مغازه تا رد شوند بروند و بعد که رفتند برم خونمون. محله غریب و قدیمی بود و کوچه های باریک و تنگ که پر از مغازه های کوچک بود و من خانمان را گم کرده بودم و نمی توانستم ان را پیدا کنم. در راه که میرفتم یک خانم ودو تا اقا ازم سوالی پرسیدند و من داشتم نشانشان می دادم و دنبالشان بروم که فهمیدم ادم های خوبی نیستند و می خواهند گولم بزنند پس فرار کردم و با سرعت راه میرفتم و همینطوری دنبال خونمون می گشتم و یکی از اونها که یه مرد جوان با موهای روشن و پوست سفید رو به قرمز بود دنبالم کرد و بالاخره خونمون را پیدا کردم و او هم تا دم خونه دنبالم اومد.با اینکه در خواب خونمون بود ولی در واقعیت خونمون تو همچین محلی و این شکلی نیست.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در انتخاب اهدافتان دچار سرگردانی شوید

  45. مهرخورشید سیاوشمهرخورشید سیاوشsays:

    سلام و خسته نباشید خواب دیدم برای خرید رفتم به شهری کوچک با مامانم بعد گم میشم خیلی ترسیده بودم هرچی گشتم مامانم رو پیدا نکردم گریه می کردم یک آقایی رو دیدم سبزه رو و بلندقد رفتم دنبالش وارد منزلی شد در زدم و گفتم با مامانت کار دارم مامانش هم زنی سبزه و قدبلند با لباسی آبی بهش گفتم گم شدم جایی رو بلد نیستم میشه پسرت بیاد منو برسونه جایی چون کسی بامن نیست پسرت برام برادری کنه زن گفت باشه ولی خودم هم باهات میام ترسید برای پسرش دام باشم بعد پرتاب شدم سمت دیگه یی از یک شهر دیگه یا همان شهر از دری آمدم بیرون و خیلی رفتم جلو دیدم که کیفم همراهم نیست تمامی مدارک و گوشی ام رو گم کرده بودم یادم افتاد همه ی خاطره هایم افتادم که توی گوشی ام بود دیگه حالم بد شد و از بس گریه کردم بیهوش شدم ولی فکر کنم خانمی کیفم رو برام پیدا کرد و بهم داد در خواب صحنه های تلخ و ترسناکی از گم شدن خودم و کیفم داشتم لطفا تعبیرکنید مرسی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس در رابطه با شخصی دچار مشکل میشین

  46. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم تو صحن حضرت معصومه گم شدم .در نهایت راه رو پیدا کردم تو یکی از خیابان ها بودم میخواستم برگردم خونه که عکس سه شهید بزرگ روی دیوار بود رو بروی من .که عکس وسطی عکس عموی خودم بود( .البته شهید نشدن ایشون جانباز بودن فوت شدن )

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس برای شهدا و عموتون زیارت عاشورا بخونین و ازشون بخواین دعا کنن براتون

  47. DanyalDanyalsays:

    درواقع یکی از دوستانم خواب دید که من کنارش بودم ولی یهو ناپدید شدم...حتی در زندگی دچار مشکلاتی شدم و ازش کمک خواستم...تعبیر گم شدن دیگران برای این خواب درسته؟!(نظر بالا متعلق به بنده است)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سرگردانی ممکن در زندگیتون پیش بیاد افکارتون رو نظم بدین و منطقی باشین

  48. شهرام مظاهریشهرام مظاهریsays:

    با سلام ...خواب دیدم که تو خواب میخوام برم ملاقات مادرم تو بیمارستان مغز واعصاب بیمارستان خیلی بزرگ بود نمیدونم مادرمو ملاقات کردم یانه ولی وقتی میخواستم برگردم راهو گم کردم همین که داشتم دنبال راه خروج میگشتم یه لحظه فکر کردم نکنه از پرستاری راهو بپرسم واون فکر کنه که خودم مریض هستم ومیخوام فرار کنم واسه همینم چون این فکر تو ذهنم بود سعی کردم خودم راه خروج پیدا کنم ولی نتونستم ومجبور شدم از یه پرستار بپرسم که راه خروج کجاست پرستاره اول فکر کرد من خودم بیمار روانی هستم ودارم کلک میزنم ومیخواست منو ببره ولی تونستم قانعش کنم وبنابراین راه خروج رو به من نشون داد ومن رفتم بیرون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به مشغولیت و درگیری ذهنی اشاره دارد

  49. نسرین طنسرین طsays:

    با سلام من دیشب خواب دیدم که دختر کوچکم گم شده و من فوق العاده زیاد ناراحت بودم طوری که انگار جگرم میسوخت دنبال دخترم بودم هی اسمشو صدا میزدم بعد برگشتیم خونه دیدم که کلی مهمون اومده من توی اشپزخونه داشتم گریه میکردم خواهر شوهرم اومد و گفت مهمونارو چکار کنم منم گفتم که براشون چایی بریزید زشته مهمون با دهن خشک بره. رفتم بیرون که دیدم دخترم چند متر انور تر ایستاده با لباسی تور توری و خیلی زیبا و سفید ششبیه به لباس عروس بود انگار که چهرش فرق داشت منم هی صداش میزنم دختر خوشگلم عزیز دلم بیا اینجا انگار که دخترم از دستم ناراحت بود هرچی میگفتم عزیز دلم بیا میخوام بغلت کنم نمیومد و اخرش هم باز دوباره رفت دخترم 19 سالشه و من توی خوابم 14.13 ساله دیدمش ممنون میشم تعبیر کنید خوابمو

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام صدقه بندازین و ختم انعام بخونین

  50. منامناsays:

    سلام وقت بخیرخواب دیدم با خانواده رفته بودیم جنگل که یدفه کارت ملیم ازدستم افتاد جایی که بش دسترسی نداشتم وگم شد اما هرجوری بود بازم.پیداش کردم مادرم ازم گرفتش واسممو چک کرد ببینه مال منه یا نه ممنون

  51. رویارویاsays:

    سلام من خواب دیدم که با چند تا اتوبوس پر از آدم رفتیم سفر ، بعد یه جایی اتوبوسمون ایستاد برای استراحت ، شوهرم نبود گم شده بود اصنم نمیدونستم کجاس ... بعدشم پیداش نکردیمو راه افتادیم ، همشم به صفحه ی گوشیم زل زده بودم منتظر تماسش ... خیلی حس بدی بود

  52. زهرازهراsays:

    با سلام دختر خاله دوستم خواب دیده که دوستم گم شده و هرچی دنبالش میگشتن پیداش نمیکردن مادرش خیلی نگران شده و اخر هم دوستم پیدا نمیشه میشه تعبیرشو بگید خیلی ممنون

  53. زهرهزهرهsays:

    سلام خواب دیدم همسرم تو فرودگاه نیم ساعت قبل پرواز گم کردم همش نگران بودم هواپیما پرواز کنه نتونم پیداش کنم یه پسر بچه کوچیک همراهم بود کلی گریه کردم آخر سر بچه رو سپردم دست یکی خودم دنبالش گشتم و تونستم پیداش کنم تعبیر این خواب چیه؟

  54. فاطمهفاطمهsays:

    من در خواب دیدم که با معشوق خودم ازدواج کرده بودم و بعد از چند سال زندگی او به جایی رفت و دیگر برنگشت و اون رو گم کردم و اصلا هیچکس از اون خبری نداره و به حدی که خانوادم گفت که به بیمارستان خبر بدهیم.

  55. SzahraSzahrasays:

    سلام ،من خواب دیدم در یک‌جای تفریحی بودم انگار مشهد بود جایی خانوادم نشسته بودن منو پدر بزرگم رفتیم دور شدیم وگم شدیم بعد از یکم چرخیدن پیداشون کردیم وانگار دوباره با شخصی که دوست داریم همو و مشکلاتی داریم وافرادی که مخلاف ما هستن با ایشون بودم ودوباره خانواده رو گم کردیم وبعد از کمی گشتن پیداشون کردیم.از طرفی هم خواب دیدم که به مسافرتی رفتم تنها و برگشتم پیش خانوادم در حالی که پول توی کیفم بود قایمشون کردم وبه همه گفتم پولامو خرج کردم.تمام این خواب هارو در یک شب دیدم.

  56. سمانهسمانهsays:

    با سلام مادم خواب دیده یه جای پر از برف و یخبندان یه دره ای بین دوتا کوه بود که پر از برف بود و کوه ها پر از برف بود که با مامانم بودیم من یخ لحظه گفتم مامان الان میام و رفتم داخل دره و کم‌ کم گمشدم بعد نگاه کرد به دره دید پر از اب شده و با موج های خیلی زیاد و بعد مادرم شروع کرد به جیغ و داد کردن تعبیرش چی میشه ؟

  57. وحیدوحیدsays:

    سلام وقتتون بخیر در خواب دیدم نامزدی که دو سال پیش مرا ترک کرده بود گم شده و همه به دنبال وی می گردند اما او با من تماس گرفت و گفت کجاس و گفت به زودی بر می گردد و به کسی نگویم از او اطلاع دارم .اما مادرش سراغ او را از من می گرفت و نمی توانست وی پیدا کند

  58. پریاپریاsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که در مدرسه گم شدم . از در مدرسه که خارج می شودم دوباره وارد مدرسه می شودم. یک دختر که از من کوچیک تر بود دنبالم می کرد . می گفت ( کجا راه فراری نیست کجا میری ).

  59. SaminSaminsays:

    سلام دیشب خواب میدیدم که تو یه خیابون تاریکم بعد دیدم یه پسر بچه تاتی تاتی داره میاد جلو جلوتر که اومد صورتشو کامل دیدم دستاشو باز کرده بود و میخواست بغلش کنم منم بغلش کردم بچه خیلی خوشرو و خوش خنده ای بود و با اینکه بچه منو نمیشناخت اما با دیدن من بغل منو میخواست و منو که دید میخندید مامانم گفت فکر میکنه بچه یکی از فامیلای همسایمونه و میخواستم نگه ش دارم تا خانوادش بیان ممنون و از سایت خوب و تعبیرتون:)

  60. اسدیاسدیsays:

    سلام خسته نباشین من خواب دیدم با یکی در اقیانوس گم شدم و بعد از طوفان و بدبختی ها تونستیم باهم بریم لب ساحل... بنظزتون این یعنی چی؟! تشکر👍💜