تعبیر خواب ماشین

خواب دیدن ماشین و رانندگی با ماشین، نشانه آن است که شما انگیزه و توانایی خوبی برای پیشرفت در زندگی دارید. ماشین و اتومبیل و رانندگی کردن از نظر معبران بزرگ تعبیرهای مختلفی دارد. در ادامه نگاهی به این تعابیر می اندازیم.

تعبیر خواب ماشین از دید محمد بن سیرین

اگر در خواب ببیند بر روی گردون (ماشین) نشسته است و حرکت می کند به معنی بزرگی و شرافت است. اگر ببیند پادشاه به او گردون داد یعنی از طرف پادشاه به بزرگی می رسد.

تعبیر خواب ماشین به روایت آنلی بیتون

اگر در خواب ببینید در حال رانندگی هستید به معنای آن است که در زندگی و کارهای خود تغییرات و تحولاتی می دهید و این تغییرات سبب شادی و خوشحالیتان می شود.اگر در خواب ببینید در حین رانندگی، اتومبیل شما دچار نقص و خرابی می شود و از حرکت می ایستد نشانه آن است که حال خوشی که دارید از بین می رود.اگر یک زن جوان در خواب ببیند به دنبال پیدا کردن ماشین است به این معنی است که در پی بدست آوردن حمایت و پشتیبانی از طرف کسی است اما موفق نمی شود حمایت او را به خود جلب کند.اگر در خواب ببینید با سرعت زیاد رانندگی می کنید نشانگر آن است که با عبور از مراحل پرخطر و دشوار به موفقیت و ترقی می رسید. و اگر ببینید به آرامی و با سرعت کم ماشین را می رانید به معنی آن است با انجام دادن کارهایی که بر عهده دارید به نتایج درخشان و قابل توجهی دست پیدا می کنید.

مطلب های قبلی و پرطرفدار توپ تاپ:

تعبیر خواب پارکینگ ماشین

تعبیر خواب رانندگی با ماشین مدل بالا

تعبیر خواب تصادف بچه با ماشین

تعبیر خواب ماشین

تعبیر خواب اتومبیل از دیدگاه لیلا برایت

دیدن این که در اتومبیل با یک شخص همسفر هستید به معنی آن است که روابط خوب و شایسته ای با دیگران خواهید داشت.خریدن یک ماشین در خواب نشانه این است که در کارهای خود به موفقیت و کامیابی می رسید.اگر در خواب ببینید اتومبیل شما آسیب دید به معنای وارد آمدن ضرر و زیان مالی به شما خواهد بود.در کتاب سرزمین رویاها راجع به تعبیر خواب ماشین آمده است:خواب یک ماشین می بینید: خبر غیرمنتظره ای به شما می رسد.شما یک ماشین دارید: یک هدیه به دست شما خواهد رسید.با ماشین رانندگی می کنید: وضعیت شما به طور کلی تغییر و تحول پیدا می کند.به همراه خانواده در ماشین هستید: دیگران در مورد شما حرف هایی می زنند و باید در برابر این سخنان به دفاع از خود بپردازید.با معشوق خود در ماشین هستید: باید بر هوا و هوس های خود تسلط داشته باشید.با نامزد یا دوست خود در ماشین هستید: اخبار نادرست و اشتباهی به گوش شما می رسد که نباید آنها را بپذیرید.تصادف ماشین: نشانه دریافت پول است.ماشینی که شما داخل آن هستید وارونه می شود ولی به شما صدمه ای نمی رسد: باید از رقیب دوری کنید.به همراه دوستان خود در ماشین هستید: در آینده نزدیک از یک راز مطلع می شوید.به همراه یک زن در ماشین هستید: یک رسوایی اتفاق می افتد و سبب بدنامی شما می شود.

اتومبیل

تعبیر خواب ماشین به روش روانشناسی یونگ

اگر در خواب ببینید ماشینی را درون آب می رانید یا ماشین درون آب فرو می رود نشانه آن است که یک مسافرت احساسی خواهید داشت.اگر در خواب ماشینی را در زیر آب ببینید یعنی به علت عدم دستیابی به هدفی که در سر داشته اید دچار غم و ناراحتی می شوید.دیدن یک ماشین که در حال مدفون شدن است به معنی آن است که شما به جای پرداختن به امیال و آرزوهای خود، در پی تحقق رویاهای شخص دیگری هستید و از این بابت خسته و نگرانید و می ترسید باعث ناامیدی دیگران شوید.اگر در خواب ببینید نمی توانید ماشین خود را روشن کنید یعنی در بعضی مواقع، احساس ضعف و عدم توانمندی می کنید.اگر خواب ببینید ماشین شما طی بروز حادثه ای چپ می کند نشانگر آن است که مساله مهمی مانع رسیدن شما به اهداف پیش رو می شود و شما ناچار به توقف برنامه های خود می شوید.اگر ماشین را در حال له شدن ببینید یعنی در زندگی، هدف و آرمان مشخصی ندارید و در حال ناامیدی به سر می برید.اگر در خواب ببینید ماشین شما را دزدیده اند نشانه آن است که هویت خود را از دست می دهید. چنین خوابی می تواند در ارتباط با از دست رفتن یک موقعیت شغلی و یا رابطه ای باشد که به شکست و ناکامی منتهی می شود.

دیدن این که محل پارک ماشین خود را فراموش کرده اید و یا قادر به پیدا کردن آن نیستید دلالت بر این دارد که در زندگی واقعیتان از بعضی جنبه ها رضایت خاطر ندارید و احساس خوشحالی نمی کنید. با دیدن این خواب مشخص می شود شما از هدف خود در زندگی آگاهی ندارید و نمی دانید قصد دارید به چه سمتی بروید و چه کار کنید.خواب دیدن ماشینی که جوش آورده است می تواند به معنای آن باشد که شما متحمل صرف بالای انرژی شده اید. شما در این زمان احتیاج دارید آهسته تر و آرام تر کار کنید و از وارد آوردن فشار بیش از حد بر خود دوری کنید. باید به خود استراحت دهید و مواظب باشید در کارها به شکست نرسید.اگر در خواب ببینید ماشینی در حال حرکت به شما برخورد می کند و یا از روی شما رد می شود، به این معنی است که تضادهایی در شیوه زندگی و اهداف و آرزوهای شما وجود دارد. اگر ببینید شما با ماشین به شخصی زده و سپس فرار می کنید به معنی آن است که شما در مسیر پیشرفت در زندگی خود به کسی آسیب وارد می کنید.

ماشین با رنگ های مختلف

تعبیر خواب ماشینی که در جایی پارک شده است نشانگر این مطلب است که لازم است برای مدتی فعالیت های خود را متوقف کنید تا بتوانید لذت زندگی را بهتر بچشید. همچنین این خواب به معنی انجام کارها و سعی بیهوده در مسیری است که پیش رفتن در آن برای شما سود و فایده ای ندارد. شما باید توان و تلاش خود را در امر دیگر و مسیری متفاوت صرف کنید.اگر در خواب ببینید نمی توانید شیشه های ماشین را بالا بدهید نشانه آن است که در مسیر زندگیتان دچار شک و تردید می شوید و محافظه کاری به خرج می دهید.دیدن ماشینی که در جایی به حال خود رها شده است نشانه نیمه کاره ماندن اهداف و اموری است که در نظر داشتید به انجام برسانید. اگر در خواب ماشینی را ببینید که بدون داشتن راننده حرکت می کند دلیل بر آن است که شما کنترل درستی بر روی زندگی خود ندارید. از این جهت ضروری است عملکرد خود را به طور صحیح ارزیابی کرده و مسئولیت زندگیتان را به دست بگیرید.

ماشین آتش نشانی

تعبیر خواب ماشین آتش نشانی یعنی شما به نیازهای اطرافیان توجه دارید و نسبت به احتیاجات خود چشم پوشی می کنید. بابد مواظب باشید حساسیت بیش از حد نسبت به مسایل نشان ندهید و از دخالت در همه امور پرهیز کنید.

ماشین پلیس

تعبیر خواب دیدن ماشین پلیس به معنی آن است که به زودی کسی به کمک شما می آید.

ماشین چمن زنی

اگر در خواب ماشین چمن زنی ببینید یعنی باید سعی کنید افکار منفی را از خود دور کرده و کنترل ذهنتان را به دست بگیرید.

ماشین برقی

اگر در خواب ببینید به یک ماشین برقی سوار شده اید یعنی شما می توانید پس از گذراندن یک دوره سخت و دشوار، به راحتی و آسایش برسید. تعبیر دیگر این خواب آن است که شما در زندگی خود هدف خاصی تعیین نکرده اید و در حالت بلاتکلیف به سر می برید.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

182 نظر

  1. شیماشیماsays:

    باسلام خدمت شما و خسته نباشید. خواب دیدم انگار دوتا ۲۰۶ دارم تو حیاط خونه ک اونی ک جدید ازاون مدل بالاهاس خیلی خوشحال شدم و بابابام داشتیم میرفتیم جایی بهش گفتم این مدل جدیدرو تو سوارشو جای ملشین خودت ک ۴۰۵ ک تو واقعیت هم داره من قبلیو وسوار میشم اونم خوشحال بود و سوار ماشین جدیده شد منم کنارش نشسته بودم بعدش ی دفعه دوزاریم افتاد ک من اخه چ جوری این ماشینو خریدم من ک پول نداشتم نکنه اشتباه شده بعد بیان دنبالش استرس داشتم ک رفتم ی جایی ی اقای بود خلافکار گف اره مااون ماشینو گذاشتیم تو خونتون اگ میخوای مال خودت باشه باید این مواد مخدر برامون بفروشی منم امتناع کردم چند بار اصرار کرد بعد گف خب باید ماهی ۸۰۰ هزار تومن بدی تا ده یا بیست سال تا قسطش تموم شه منم خب نداشتم بعدش گف این ماشین سند نداره ک الان گفتم پیش خودم وای سندم نداره یعنی برام هنوز سند نزده بودن تو راه برگشت اومدم سوار اتوبوس بشم اتوبوسیه نگه داشت دیدم رانندش همون اقاهس ک مواد مخدر داشت گف از جلو سواررشو من از پشت سوار شدم و تو راهم بای سری خانوما حرف زدم ک بعدش خواب عموم ک فوت کرده رو دیدم ک انگار اون زندس و از فوت بابام داره گریه میکنه و..ممنون از تفسیراتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، دل بستن به دنیا و خوشی های زودگذر آن چیزی جز ناامیدی به همراه ندارد. از روزهایی که در پیش دارید هراس نداشته باشید، روزهای خوبی در آینده در انتظار شماست.

  2. رهارهاsays:

    سلام، من خواب دیدم توی اتوبوسی هستیم، بعد چند نوع غذا داشتن من یکم الویه گرفتم ولی خیلی شور بود و دوست نداشتم، بعد خبر دادن که راننده قبلی این اتوبوس مرده، بعد من نزدیک راننده حاضر ایستاده بودم، راننده پسر نسبتا چاق و جوونی بود و اسمش میثم!!!!!!! شروع کرد به نماز خوندن و منم بهش به سوخی گفتم راننده قبلی نماز نمیخوند و مرد تو کار خوبی میکنی،،، اتوبوس هم تو مسیرش حرکت میکرد، خیابون نسبتا زیبایی هم بود،،،

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، مرتفع شدن غم و اندوه معنا می شود.

  3. نازینازیsays:

    سلام خدا قوت خواب دیدم اول با ماشین خودم بودم کنار دریا پارک کردم بعد که برگشتم دیدم آب دریا بالا آومده نزدیک ماشین رسیده ماشین جابه جا کردم که بتونم برم داخل آب نیوفتم توی جابه جایی ماشین بین دو تا صخره گیر افتاد ولی بیرون آومد بعد که داشتم رانندگی می کردم توی مسیر دوستم سوار کردم دیدم که سوار ماشین خودم نیستم و ماشین برادر دوستم دستمه که نگران بودم توی صخره ها چیزیش نشده باشه و به دوستم اصرار میکردم که اون رانندگی کنه ممنون از لطفتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، احتمال دارد غم و اندوهی جزئی را برای رسیدن به یکی از اهداف خود تجربه کنید.

  4. محمد مرادیمحمد مرادیsays:

    باسلام و خدا قوت. من خواب دیدم که برادر خانومم که بخیلی از نظر مالی به من بدهکار هست و حسابی من را به درد سر انداخته یک ماشین قدیمی (مدل پایین خارجی) برای من خریده که کهنه و چند جای آن صدمه دیده و ضربه خورده است. ضمناً یکی از مدیران اداره ما سوار این ماشین شد و با آن دوری زد و گفت که قدیمی هست اما بد هم نیست. بردار خانومم گفت که ارزش این ماشین حدود 500 هزار تومن بیشتر نیست. خلاصه اینکه من از این اتفاق در عالم خواب نگران بودم و احساس خوبی نداشتم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به احساس فقدان یا ضعفی دارد که در مورد قدرت های روانی خود احساس می کنید. انسان هایی که در خواب مشاهده می کنید سمبل ابعاد مختلف افکار و شخصیت خودتان هستند. این خواب از شما می خواهد تا ریشه ی به وجود آمدن این احساس فقدان را شناخته و اجازه ندهید که در شما تداوم پیدا کند.

  5. ساراساراsays:

    سلام خواب ديدم توي ماشين هستيم بازخالم دادشم مادر بزرگم ميبينيم ماشين هاي زره مياد شيشه هاشون سياه اند خيلي اهسته راه ميرن انگار واسه زره بودنشون همه ماشين ها منتظر ميمونن تا اونا رد شد انگار ماشين هاي دولتي اند. ميخان برن تو دادگاه توي همون خيابون است قبل از ورد بايد از يه ماشين رد شن كه سيت و چيزي نداره اونوماشبن واسه معاينه است مه مواد منفجره توش نباشه همش رد ميشه فقط اخري وتي رد شدن اونوماشين صداي ميكشه انگار توش مواد منفجره هست همه تووخيابون ميدوند گريه دارن من حيران ميمانم كه منتظر مامان بزرگم باشم يا خودم برم ميبينم خالم خودشو فدا ميكنه تا همه نجات پيدا كنه انفجاررميشه همه زخمي ميشن اما خالم ميميره

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به مسائلی دارد که در طول روز ها یا ماه های اخیر برای شما نوعی درگیری فکری را ایجاد کرده اند.

  6. سمانهسمانهsays:

    سلام ...خواهرم دیده بوده..تو خونمون سه تا تاکسی زردا هستن . و یه جادیگه هم دیده بود تو همین یه خوابه . سه ماهی یا سه پلاستیک ماهی ورداشته و سه کلمن آب هم اونجا دیده بوده.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      حیوانات در خواب اشاره به غرایز درونی خودمان دارند. ماهی در خواب با ریسک پذیری و کسب تجربه مرتبط است.

  7. elaheelahesays:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم سوار ماشین کسی ام که دوستش دارم بنده یه نفر را دوست دارم تمام فکر ذکرم درمورد ایشونه میخواستم بدونم ایشونه منا دوست داره یا نه اگه میشه لطفا جواب بدید ممنون

  8. مشکاتمشکاتsays:

    سلام اواخر ماه ربیع الاول یا اوایل ربیع الثانی خاب دیدم داخل ماشین در حال حرکت نامزدمه پشت فرمون بود ومن جلو کنارش نشسته بودم یه خورده دلخور به سمت شیشه در چرخیدم که دیدم دستش وبه طرف من آورد وگذاشت رو پام یا دستم وگرفت همچین حالتی بعد دیگه احساس خوبی بهم دست ودیدم ماشین قبلی نیست و گفتم ماشین وبه خاطر من عوض کرده . با خودم میگفتم .یه سمند سفید رنگ بود ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به تغییرات مثبتی دارد که در حال ایجاد آن ها در زندگی خود هستید.

  9. مینا احمدبمینا احمدبsays:

    سلام دیشب خواب دیدم باکسی که دوستش دارم ازدواج کردم وعروس شده بودم اونم بود وخیلیم خوشحال بودم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا از موقعیت های جدید برای بروز افکار و ایده های خود استفاده کرده و به این وسیله، به گسترش منافع خود در زندگی بپردازید.

  10. علیعلیsays:

    سلام من خواب دیدم سوار برپشت ماشینم وماشین هم داره میره اظطراب دهرم چه جودی کنترل اش کنم که به حساب دارم حرکتهای اترو باتیک میکنم بعد باهرسختی بود ماشین رو کنترل کردم وبعد یک خواب دیگهبود نمیدونم یا ادامه همون بود نمیدونم بعد یک دخترسواربرموتوررفت...باتشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید که احساس اضطراب، تمرکز شما را از پیگیری اهداف شخصی تان بگیرد.

  11. مژگانمژگانsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم با خواهرم که از من کوچکتره داریم راه میریم بعد یه پسر جوان با یه ۲۰۶ طلایی رنگ اومد کنارمون و سوارمون کرد هردو عقب نشستیم پسره بهمون گفت هرکدومتون رانندگی بلدید بیاد جلو خواهرم رفت جلو ولی نتونست رانندگی کنه باز اومد عقب یکم پسره مارو چرخوند بعد یه جا نگه داشت و پیاده شد و رفت من و خواهرم یکم منتظر موندیم وقتی دیدیم پسره نمیاد من رفتم جلو نشستم پشت فرمون و شروع کردم به رانندگی کردن و رفتیم تا به مقصدمون یعنی خونه برادرم رسیدیم انگار پسره ماشین رو برای ما گذاشته بود. داخل ماشین هم مثل بیرونش طلایی بود و میدرخشید خییییلی ماشین زیبایی بود و تک بود... ممنون میشم خوابم رو تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا مسئولیت پذیری و قدرت مدیریت خود را دست کم نگرفته و از این توانایی برای پیگیری اهداف و برنامه های شخصی خود استفاده کنید.

  12. NiloofarabiNiloofarabisays:

    سلام من دیدم که یه ماشین خیلی خوشگل سفید رنگ از خیابون رد میشد من و داداشم میگفتیم این ماشین مورد علاقمونه اگه ماشین بخریم ازاینا میخریم و تو شلوغیه خیابون خیلی خودنمایی میکرد چشم دنبالش بود همینطور که داشت دورتر میشد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید احساس عدم اعتماد به نفس و خود کم بینی، شما را از پیگیری برنامه ها و اهداف شخصی تان در زندگی باز دارد.

  13. مریممریمsays:

    سلام وخسته نباشید خواب دیدم تو یک جایی هستم پر ماشین هست ایستگاه اتوبوسه پر ماشین بعد دیدم یکی از اتوبوس ها باسرعت خیلی زیاد میره میپچه تو یک مسیر هم خودمو تو اتوبوس حس میکردم بعد تو ذهنم دنبال ماشینم هستم که اکه بود با اون میرفتم داداشامو میدیدم قاطی پاتی مبهمه برام بقیه اش

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، سرعت اتوبیل های اشاره شده در این رویا در واقع نمادی از کارها و یا برنامه ریزی های شماست که در نهایت در آینده به نتیجه ی مطلوب خواهد رسید ، ان شااله.

  14. میلادمیلادsays:

    سلام من خواب دیدم با یه کسیکه نمیشناسمش یه پرایدو موتورشو در اوردیم منو پسر خالم که رفیقمه و اون مرد موتوره ماشینه پرایدو در اوردیم جاش موتوره ماشینه گرون قیمتو گزاشتیم سوار شدیم صاحب ماشین خودش شمته شاگرد نشست منم یکم روندم ماشینو ولی بعدش منم رفتم نشستم عقب پیشه پسر خالم ماشینو گزاشتیم رو حالته رانندگی خودکار رفتیم جلوتر جلو دره یه کسیکه ثروتمنده اونم میخاست با ما بیاد ملشینو پارک کردیم بقله درشون صاحب ماشین پیاده شد رفت جلودرشون برگشت اومد گفت خونه نیستن رفتن خودمون بریم سوار شدیم میخاستیم بریم شهرستان یهو خالمو تو زنجان دیدمکه دسته بچه هاشو گرفته نمیدونم دنباله کسی میگشت یا داشت جایی میرفت هوا تاریک بود مح بود این بود خوابه من ولی دوست داشتم تو راه گاز بده صدایه اگزوزشو همه بشنون به خوشون بگن این چند سیلنده این پراید اینجوری صدا میده ممنون میشم اگه تعبیرش کنید ماشین با موتور یه ماشینه دیگه گرون قیمته ممنون میشم اگه درست تعبیرش کنید ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا از تصمیم گیری و ریسک کردن در شرایط فعلی و در زمینه های مهم و حساس خودداری کنید.

  15. پرستوپرستوsays:

    سلام .خواب دیدم برادرم با ماشین خودش،و دوتا ماشین دیگه باهم در جاده ای آسفالت میرفتند و بعدش به یک سه راهی رسیدند ...اول ماشین اولی از راه اولی میرفت و یکم که جلوتر میرفت تو آب غرق میشد ...بعدش ماشین دومی که از راه دومی رفت یکم که جلوتر رفت . رفت تو آتش... بعدش برادرم از راه سومی رفت اولش راه آسفالت بود ولی بعدش آسفالت تبدیل شد به راه خاکی و ماشین برادرم آرام آرام تو خاک فرو میرفت

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید ناراحتی های احساسی و قرار گرفتن بر سر دو راهی ها، شما را وادار به گرفتن تصمیمات حساب نشده ای کند که می توانند منافع و موفقیت شما را به خطر اندازند.

  16. علی نجاتیعلی نجاتیsays:

    سلام و خسته نباشید دیشب خواب دیدم برادر بزرگ ام بهم میگه باهام بیا منو بزد توی حموم با خون یه اسمی روی دیوار نوشته بود چهار بار روی اسم آب ریخت حالت احضار روح بود یه صدایی بعدش اومد اون صدا یه پارک رو بهم نشون داد که دوتا بچه کوچیک داخلش بازی میکردن که خیلی خوش حال بودن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا از معاشرت با انسان ها و افکار منفی که می توانند برای شما ایجاد دلسردی کنند خودداری کنید.

  17. حميدحميدsays:

    باعرض سلام اول خواب ديدم درخانه اي هستيم با خواهرمادرم و دكتري پير ك در بيداري خواهرمو خوب ميكرد ولي كلاه برداري بود اوهم درخوابم بود من باچاقو جذبه اي براي درمان خواهرم داشتم و سپس باماشينم بودم يهو جلو ترمز كردومنم ترمز و پشتيم ترمز شديدو پشت سريش خورد بهش و پشتي من از حرص تصادفش اومدن چند مرد سراغ من و من با كمي ترديد پياده شدم ك ناگهان دختري غريبه با ميله اي شيشه پنجرمو شكست و يكي از مرد غريبه هاهم سوار ماشينم شد و زود از دست بقيه فرار كردم و اون دخترهمراه دختري ديگر پياده بودن ك با ميله اي او را ميزدم و ب صورت و چشم هم ميكشيدم و انتقاممو گرفتم..تعبيرش چيست و ايا ارتباطي با نامزدم هم دارد؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید احساس بدبینی و درگیری فکری روابط احساسی و دوستانه ی شما را مختل کند.

  18. حميدحميدsays:

    باسپاس فراوان بابت تعبير خواب بالاي بنده واقعا تعبيرتان درست است و خواهشمنزم ب سوال بنده پاسخ دهيد اينكه من بدبين هستم نسبت ب نامزدم واقعيت دارد حالا ميخواهم بدانم ك ايا بدبيني هاي من ريشه واقعي دارد يا بدبيني هاي بيهوده و الكي و شك الكي است و ذهنم در مقابل نامزدم الكي خراب است؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب به معنای وقوع یک خیانت یا اتفاق بد نیست و لازم است با این احساس منفی به شیوه ای منطقی رو به رو شد.

  19. SaraSarasays:

    اگه خواب ببینی در خلاف جهت مسیر یک بلوار رانندگی میکنی یعنی یه مسیر صد متری رو خلاف رانندگی کنی تا به بریدگی برسی و در جهت درست قرار بگیری چه تعبیری داره؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      گاهی زندگی را سخت گرفته و باعث آزار و رنجش اطرافیان می شوید. سعی کنید با علاقه و محبت رفتار کرده و به زندگی امیدوار باشید.

  20. nedanedasays:

    سلام ببخشید اینجا این موضوع رو مینویسم...من خواب دیدم از سمت اسمون مه حیاط خونمون رو گرفت...جوری که من اون سمت حیاط رو نمیتونستم ببینم...رفتم تو حیاط که از نزدیک ببینم...دست بردم توی مه..یک هو احساس کردم ذرات ریز سفیدی داخلش هستند...مثه دونه های بسیار ریز برف...تو خواب داد زدم گفتم این برفه...بعد دیدم باد اومد و تمام مه رو برد و هوا تمیز تمیز شد..تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      گشایش کارهای بسته

  21. مارال گرانسایهمارال گرانسایهsays:

    درود بر شما خواب دیدم ماشینمو روبروی نانوایی پارک کردم (نانوایی و کلا مکان ناشناس) و قبل از اینکه پیاده شم به این فکر می کردم کفش یا دمپایی پای من هست یا مثل بعضی اوقات دیگه بدون کفش یا دمپایی هستم، (آخه گاهی خواب می بینم در حال دویدن یا راه رفتن هستم و کفش یا دمپایی به پا ندارم و این خواب که اصلا حس خوبی به من نمی ده گه گاه تکرار میشه) بعد که خواستم از ماشین پیاده شم نگاه پام کردم، برای اینکه ببینم چی به پا دارم،کفش های بندی و سفید و بسیار زیبایی به پا داشتم، و بعد با خوشحالی از اینکه کفش دارم به نانوایی نزدیک شدم و چهارتا نان خرید کردم؛ روبروی نانوایی خانه ی داداش (تازه ازدواج کردن) بود انگار دیوارهاشون شیشه ای بود و من از در دکان نانوایی می تونستم واضح اونا رو ببینم، خونشون جشن و مهمونی بود و می دیدم که خیلی ها براشون دسته گل میارن، کمی ته دلم ناراحت بودم که چرا تنهاشون گذاشتم و باید من هم در اون مهمونی می بودم و کادو و گل می بردم اما از طرفی هدفم خرید نان بود و با چهارتا سکه پنجاه تومانی چهار عدد نان خرید کردم. سپاسگزارم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، بطور کلی کار و تلاش ؛ رزق و روزی و ازدیاد توانایی های شخصی در شما میتواند از معانی این رویا باشد.

  22. الالsays:

    سلام خواب دیدم سر یه کاری بودیم، بعدش من و دوتا خواهرام توی جشنی بودیم که همه ی همسایه هامون بودن و جشن مختلط بود ولی بزن به رقصی نبود و پذیرایی می شدیم. وقتی اومدیم بیرون خانم المیرا دهقانی( بازیگر ) هم بود ، ایشون رشته تحصیلیشون مشابه من هست تعارف کرد من با خودش ببره، ولی من به تنهایی سوار فولوکس سبز رنگ که به خودم تعلق داشت شدم و راهی خونه شدم. خیلی سریع می رفتم، وقتی به اتوبانِ نزدیک خونمون رسیدم آب همه جارو گرفته بود و یه دریاچه تشکیل شده بود ماشین رفت توی آب. من خودم از ماشین پیاده شدم و یک ماهی سرخو بزرگ ( یه نوع ماهی دریای جنوبه)برداشتم و سر و تهش رو زدم و با خودم به سرعت بردمش خونه. ممنون از لطف شما

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، این رویا میتواند خبردهنده از برخی از اتفاقات هیجان انگیز و غافلگیرکننده در ایام آینده باشد.

  23. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم دارم تو جاده کوهستانی خانواده ام رو با ماشین میبرم بعد رسیدم به یه شهر یا استراحتگاهی بعد به خانواده ام گفتم شما دیگه خودتون میتونید ادامه راه رو بیاید و گازشو گرفتم و تنهایی رفتم ۱۰۰ متر جلوتر دیدم بنزینم تموم شد و زدم بغل

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      . ممکن است مخزن احساسات شما باشد و اینکه چگونه تلاش می‌کنید آن‌ها را سرکوب کنید.

  24. MahdiyeMahdiyesays:

    سلام...خواب دیدم ازدواج کردم و از این ازدواجم به شدت راضیم ، من و دو تا از دخترای مجرد فامیل بیرون رفته بودیم که شوهرم باهام تماس گرفت و بهم گفت به مناسبت تولدت ماشین ۲۰۶ خریدم، من رفتم دیدم ۲۰۶ سفید رنگ بود و پشتش نشستم و به شدت احساس خوشبختی میکردم بعد به دخترا گفتم منکه تولدم گذشته چرا گفت برای تولدت؟بعد تو خواب احساس کردم برا شادیه من خریده به بهانه ی تولد...ولی یادم نیست با کسی که تو دنیای واقعی دوسش دارم ازدواج کردم یا با کس دیگری

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      حادثه ای اتفاق می‌افتد که به خشنودی شما پایان میابد.

  25. ناشناسناشناسsays:

    سلام وقت بخیر من در مدت تقریبا٣ ماه ٣ بار خواب رانندگی با ماشین خودمون رو دیدم, دفعه اول خواب دیدم پشت فرمونم و پدرم روی صندلی شاگرد و همسرم عقب پشت سر پدرم نشسته, در ادامه راه به یک ماشین سنگین میخوریم و نه خسارت جانی و نه مالی میبینیم و بخاطرش خوشحالیم, سری دوم خواب دیدم بازم خودم راننده ام و همسرم روی صندلی شاگرد نشسته و سری سوم خواب دیدم یک جشن عروسی دعوتیم تو یک شهر دیگه که من تنها میرم و قرار همسرم بعدا بیاد, ولی کل مسیر تاریک و ظاهرا شب و جاده هم جاده ی خراب و پر پیچ و خم, بارونم میاد, اما من بلاخره به مقصد میرسم که جای خوبیم هست ولی شوهرم نمیاد و ازش خبری نیست

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه آن است که شما انگیزه و توانایی خوبی برای پیشرفت در زندگی دارید.

  26. سعيدسعيدsays:

    خواب ديدم مسافردارم مرد خواهرشو ومادرش بودن ماشينم همش خراب ميشد و اخرسر به زنه ك خيلي زيبا بود گفتم تو كمكم كن ماشينو بزار رو دنده روشن شه من با شلوار سفيد كردي بودم!كمي كثيف بود و تيشرتم تنم نبود و لخت!دراين حين بدون اين ك برادرش متوجه شه دستمو به پاهاش چسبوندم واوهم ارنجشو ب الت تناسليم تكيه داد و چون من نامزد دارم تو خواب. يادم بود و بيشترپيشروي نميكردم زيرا عذاب وجدان داشتم و ماشين روشن شد ولي فرمونش كمي سفت بود بازموباكمك زن خوشگل روشن شدو جلوتريادمه خالم بود باهام ميگفت برو پاهاتو بشور بباي تو خونه تمييزه ولي نميخواستم برم تو..(من نامزد دارم تعبير اين خوابم چه ارتباطي با نامزدم دارد؟باتشكر(و خواب ماري سياه عول است در كانل اب ك نتونست بمنو پسرعموم اسيب بزنه و رفت و مام رد شديم و خواب برف در پشت بوم و اونجا نااشنا بود و مادرم توراه رو صداش ميومد با همسايه و من پاهامو ب برف ميكشيدم و رد كفشام ميكوند و از بالا پايينو ديدم برف نشسته بود و باد هم ميوزيد!!!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اگرماشین به خوبی کارمیکرد نشانه موفقیت درفعالیت های جاری شما خواهدبود ومارنشانه دشمن است که نتوانسته به شما اسیب برساند

  27. سعيدسعيدsays:

    استاد به جز خواباي بالاخواب ديدم در ساختمان شركتي ام ك كليداي زيادي داشتمو ميخواستم دري رو باز كنم كاركنان متوجه و گفتن اينكارو نكن و رفتم بالا ي پشت بام بود درش را باز كردم ك مرغ و خروس رسمي اونجا بود و توله سگي كوچك و لاغر و سفيدناگهان پارس سگي اومدديدم سگي بزرگ و وحشي سياه وسفيدهم اونجاس ك سريعا درو بستم تا نتونه بمن اسيب بزنه!!!سوع تفاهماتي بانامزد يازنم ب شك افتادم باكسي رابطه جنسي داشته باشه خدايه نكرده اين خواباي پيامي با واقعيت شكم دارن؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اگرماشین به خوبی کارمیکردنشانه موفقیت درفعالیت های جاری شماست واگرخراب بود نشانه مشکلاتی است که ممکن است برایتان پیش بیاید

  28. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم با ماشینم دارم میرم یه ماشین پلاک کاشان دیدم و چون قبلا تو کاشان درس خونده بودم خواستم با رانندش صحبت کنم رفتم بغلش وایستادم شیشه رو دادم پایین دیدم راننده دختره به لهجه کاشونی گفتم بچه کاشونی اونم گفت اره بعد یه جمله دیگه به کاشونی بهش گفتم خواستم باهاش بیشتر صحبت کنم اونم گذاشت رفت...بعد یکم جا خوردم اما سریع فراموش کردم گفتم دختر زیاده...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام خواب به معنای شرافت و بزرگی و دست یافتن به حال خوش است.

  29. سسsays:

    سلام...اگه کسی ببینه از یجا که فک میکنه زندانه بیرونش اومده نه ایکه خیلی دیده باشم درحال فرارم..‌.و داشتم از فاصله به ماشین فک کنم خارجی بودش بهر حال آشنا نبود نگاه میکردم که همسر آیندم توشه حس میکنم نشسته بود و لی از پس سر دیدمش(تو بیداری آغا رو دیدمه ولی هنو عقد نیستم) میخوام بدونم چه تعبیری داره..

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اگرچه ناملایمات زندگی فشار زیادی به شما آورده اما شجاعت خود را حفظ کنید و در برابر سختی ها سر خم نکنید

  30. ممsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم به یه مغازه خیلی بزرگ رفتم پر از ماشین های مختلف ولی پولی نداشتم که چیزی بخرم صاحب مغازه اومد گفت یه ماشین دارم با قیمت مناسب بهت میدم که بتونی داشته باشیش. من خوشحال شدم و رفتم جلو ماشین رو دیدم یه ماشین پیکان وانت بود ولی خییییلی بزرگتر و خوشگل تر بود بجای دوتا صندلی چهار صندلی داشت که نو و شیک بود صندلی ها بروزومثل ماشینای مدل بالا بودن بعد بیرون ماشی دیدم سفید بود رنگش و پشتش خیلی بزرگ بود وبه اندازه یه مغازه جا داشت و وسیله خوراکی هم داخلش بود اطرافش پرازتلویزیون ازین کوچیک قدیمیا بود که به ماشین خیلی جذابیت داده بود برای زیبایی نصب کرده بودن همه اوناروهم بهم رایگان میدادن. من تصمیم گرفتم النگوم رو بفروشم تا ماشینو بخرم ی دفعه دیدم اطراف ماشین پرازجمعیته که خواهان ماشین هستن من ناراحت شدم ورفتم جلووگفتم من ماشینو میخوام مغازه دار گفت نگران نباش این ماشین بنام تو شده بعد دیدم پولش قبلا پرداخت شده و منم النگوم رو دارم هنوز... مغازه دار بهم گفتم دستت برام خیلی خوب بود و مشتریام زیاد شد.... منم رفتم اونطرف پراز بستنی و شیرینی بود که برای من میپختن منم از همش میخوردم. بعد دیدم که یه نفر برام گوشی جدید خریده و بهم داد ومن ذوق میکردم. تعبیر این خواب چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام خواب شما نشان از انگیزه و پیشرفت خوب در زندگی دارد.

  31. موناموناsays:

    سلام خواب دیدم سوار ماشین دوستم در صندلی عقب با فرزند کوچکش هستم که در آعوش من خوابه و من مراقب فرزند او هستم و او رانندگی میکند تا اینکه به جایی می رسیم که یک مقدار گوشت پخته جلوی رویم می بینم ولی نخوردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام تغییر و تحول و سفرهایی پیاپی ممکن است دراینده برایتان پیش بیاید

  32. ااsays:

    سلام من خواب دیدم با برادرم تو ماشین کسی هستم که خواهرم دوسش داره وقبلا هم خاستگاریش اومده خواهرمم تو ماشین بود با من و برادرم عقب نشسته بودیم داداشم همش شوخی میکرد و میخندید اما حس کردم خاستگار خواهرم بد رانندگی میکنه و هر لحظه ممکنه تصادف کنیم متوجه شدم مواد مصرف کرده و تعادل نداره داد زدم آروم رانندگی کن اما خواهرمم خوابش برده بود و حس کردم اونم تعادل درستی نداره با فریادی که زدم ماشین ایستاد و به دیوار جلومون برخورد نکرد ممنون از شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام روابط خوبی پیداخواهیدکرد ودر کارها موفق خواهید شد ولی اگر اتومبیل صدمه دید خسارت مالی خوهیددید

  33. مهرسامهرساsays:

    سلام . من چند شبه خواب های عجیب میبینم . دیشب خواب دیدم با مادرم سوار اتوبوس شدیم و مادرم بهم کرایه رو داد و من کرایه رو به راننده دادم. بعد تو اتوبوس با ریتم شاد اهنگ تنهاااایی شده رفیق فاب من اشوبم دلبر مظلوم کجایی .تو خوابم این یه تیکه تکرار میشد اهنگش . اینم بگم که من این اهنگ رو اصلا نشنیده بودم ولی سرچ کردم شبیهش اومد . اگه تعبیری داره لطفا بگین مرسی.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خواب شما به معنای انگیزه و پیشرفت شما در زندگی است.

  34. زهرازهراsays:

    سلام من خاب دیدم یه ماشین کوچولو از یه آقایی خریدم، و بعد متوجه شدم که ماشینه خیلی کوچیکه و دنبال پدر اون آقاهه بودم که بهش بگم پسرش رو راضی کنه ماشین رو پس بگیره.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تهبیر خواب نشان از آرزوها و تلاش برای رسیدن به آنهاست.

  35. آذرآذرsays:

    سلام من ديشب خواب ديدم سوار يك تاكسي مدل بالا ميشم كه راننده ش هم يه پسر خوشتيپ بود وقتي آدرس خونه رو بهش دادم دو برابر بهم گفت بايد بدي و يه كيسه سيب و پرتغال نمي دونم چرا قبول كردم بعد از تو خيابون هاي سر سبز بود و پر درخت كه رسيدم خونه بهش يه كيسه سيب و پرتغال بهش دادم و پولشو دادم دوباره نصف ش رو برگردوند بهم گفت همينقدر كافيه بعد من كه پياده شدم خانواده شوهر خالم تو همون ماشين بودن كه بهشون تعارف ميكردم بيان خونه و گفتن راننده دوستِ پسر شون هست و دندون هاي مادر شوهرِ خالم هم سيم انداخته بود و يكي ك مشخص نبود تو خوابم كي بود ازم مي پرسيد نامزد كردي يا نه يكي ميخواد بياد خاستگاريت ،،، تو واقعيت خاستگار دارم يعني ممكنه ربطي داشته باشه؟؟ ببخشيد نتوستم صفحه ايي مطابق با خوابم پيدا كنم اينجا نوشتم خواهش ميكنم تعبير خوابم رو بگين من اصلاً به چيزي فكر هم نميكردم اين خوابو ديدم مرسي ♥️

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام.خواب شما اشاره به موقعیت‌ها و پیشنهادات جدید در زندگی دارد. این پیشنهادات می‌تواند شغلی و یا تغییری در عقاید فرد بیننده خواب باشد.

  36. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم یه ماشین مدل بالای قرمز خریدم باهاش تو محلمون رانندگی میکردم خیلی ترافیک بود وقتی رسیدم خونه داداشم ماشین و برد یه دور بزنه رفتم تو خونه دیدم یه جوجه مرغ زرد تو خونه داریم از دست یه دزد قایمش میکردم اول بردمش تو قفس طوطی گذاشتم در صورتی که اصلا طوطی نداریم بعد بردم زیر تخت قایمش کردم کسی نتونست پیداش کنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه رویاها و آرزوهای ذهنتان هستند که رسیدن به آنها برایتان لذت بخش است

  37. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم دارم به تنهایی تو یه خیابون دنج و زیبا تو روز رانندگی میکنم و به حرفای خواهرم و دامادمون که میگفتن فلان جای تهران واسه زندگی خوبه فکر میکردم...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای آرزوهای در ذهنتان است که فکر کردن به آنها برایتان لذت بخش است.

  38. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم سوار ماشین اتوبوس هستم و دخترا عقب و پسرا جلو نشستن ...بعد دیدم از اخرین ردیف دخترا که پشت اولین ردیف پسرا نشسته بودن ،یک دختر چادری داره به یک پسری نگاه های عاشقانه میکنه و پسره هم همینطور و بهم میخندن و چندین بار همو دیدن و خندیدن تا اینکه دختره چادرشو کشید رو پسره و دیگه نفهمیدم چیکار کردن اما من کمی تعجب کردم و گفتم خوش به حالشون چقد راحت عاشق هم شدن...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای ایجاد روابط جدید در زندگیتان است.

  39. الهامالهامsays:

    سلام خواب دیدم که جلو در خونه قدیمی مون یه تاکسی وایساده و مسافر میزنه انگار منتظر من بود که سوار بشم ولی وقتی دیدم که تاکسی که از اون مدل پیکان بود صندلی هاش خیلی کهنه و بد بو بودن گفتم ممنون من سوار نمیشم و مسافر دیگری رو سوار کرد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه‌ی شنیدن اخبار خوش است

  40. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم سوار اتوبوس دارم میرم بعد همینطور که دارم از تو اتوبوس خیابون رو میبینم چشم میافته به فردی که سالها قبل میشناختم و یه بسیجی بود که همیشه ریش میزاشت اما اینبار که دیدم ریشاشو زده بود و خوش تیپ شده بود و من گفتم خوش به حالش و از دیدنش لذت بردم...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      نشانه تغییر و تحول و سفرهای پیاپی است

  41. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم تو ایستگاه اتوبوس هستم و میخام سوار اتوبوس شم بعد هی اتوبوس ها میان سریع سوار میکنن و میرن و این تکرار میشه و کمی کلافه میشم ولی اخر سر یه دونه اتوبوس میاد و سریع خودمو میرسونم بهش و بالاخره سوار میشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بر رسیدن به ارزوهایتان تلاشتان به مشکل خواهدخورد و اذیت خواهید شد

  42. سعيدسعيدsays:

    سلام ديشب خواب ديدم ماشينموكدرواقعيت هم دارمشو تو پاركينگه و يهو ديدم بدونه راننده با سرعت توپاركينگ به دروديوار و ماشينا ميخوره نميشه جلوشوگرفت يهوديدم ماشينم سالم وانگا جلوترو ديدم يهى ديدم ماشينم داره حركت ميكنه ك داغون شه زودجلىشو گرفتم وديدم پسري رانندس و فقط يه خسارت خيلي كم ديدماشين پسررو ك توخواب حس ميكردم اشناس اما الان حس ميكنم غريبه بود بردمش بالاتوخونمون ك خونه ناشنابود گفتم بنويس(صبح ك بيدار شدم و اين خوابو ديدم ديدم ك موقتا بيكار شدم!)اين مبلغ پول ميدم مادرم بهش مبلغ كمتري گفت ك من شاكي شدم وگفتم مبلغي ك من ميگم.توخواب سرايدار داشتم(ادامه خواب پايين?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشانه تغییر و تحول و سفرهای پیاپی است واگر رانندگی میکنید نشانه رقابت ناسالم و حسادت زیاد است

  43. مطهره بحرینیمطهره بحرینیsays:

    سلام خواب دیدم تو ماشینی هستم که یه پسر تقریبا خوشتیپی رانندشه و من جلو نشستم(انگار راننده آژانسه) از توی کوچه پس کوچه ها با سرعت تقریبا زیادی عبور میکرد و من جاهایی که عبور میکرد برام نا آشنا بود تا اینکه به خیابونی رسیدیم و من فهمیدم که کجا هستم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشانه تغییر و تحول وسفرهای پیاپی است

  44. PPsays:

    سلام من خواب ديدم در مكاني مقدس هستم مثل حرم و دارم قران ميخونم تقريبا از وسط هاي جزء ٦ تا وسط هاي جزء٧ و منتظرم قرانم تموم بشه و نماز بخونم مادر بزرگم هم كنارم نشسته و نماز ميخونه بعد متوجه ميشم كه من مريضي ماهانه هستم و نبايد قران بخونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای برآورده شدن خواسته ها و حل شدن مشکلاتتان است

  45. سارا کریمیسارا کریمیsays:

    با سلام امروز ساعت 5 صبح خواب دیدم که جلوی در خونه ی پدریم یه ماشین سفید رنگ پارک شده و خواهرم و یه پسر جوون دورتر ایستاده بودن و داشتن با هم صحبت میکنن(در واقعیت خواهرم یه ماشین سفید سمند داره) خلاصه خواهرمو صدا کردم رفتم داخل ماشین نشستم حس خوبی نداشتم فهمیدم داخل ماشین کسایی کار بدی کردن داخل ماشین کثیف بود رو صندلی عقب یه چیز مایع ریخته شده بود رو صندلیهای جلو هم پراز لکه های غذا بود خواهرم استرس داشت که الان دوست پسرش بخاطر کثیفی ماشین دعواش میکنه شروع کردم همه جارو تمیز کردن به خواهرم میگفتم چرا میخوای ماشینتو بدی این پسره ببره چرا مواظب نیستی سری قبل که ماشین بابا رو دزدیدن درس عبرت نشد برات(در واقعیت 7سال پیش ماشین سمند بابام که تازه پدرم فوت شده بود و ماشین زیر پای خواهرم بود دزدیده شد و نه ماشین و نه دزد پیدا نشد)خلاصه داشتم باهاش دعوا میکردم که ماشین رو نده دست پسره(پسره هم دوست پسر سابق خواهرم بود که حدود 15 سال پیش باهاش دوست بود و وقتی از خواهرم خواستگاری کرد خواهرم قبول نکرد دیگه از هم جدا شدند ولی همون موقع که ماشین بابام دزدیده شد من خواب همین پسر رو دیدم که اون ماشینمونو دزدیده) حالا دیشبم بعد از 7سال تو خوابم همون پسر رو دیدم که خواست ماشین خواهرمو ببره خواهرمم بهم میگفت این میخواد ماشینمو بزاره تو پارکینگ و در و دروازه رو قفل میکنه ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و تغیراتی است که در عالم بیداری روی ذهنتان اثر گذاشته

  46. مائده طوسیمائده طوسیsays:

    سلام به مدیر عزیز دیشب خواب دیدم سوار ماشین شدم که رانندگی کنم اما بدون اینکه من برونم خود ماشین منو برد به مقصدم به یه فروشگاه خیلی قشنگ رسیدم و یکی از دوستام رو صدا زدم اما اون جوابمو نداد و از پله ها رفت پایین میشه بگید تعبیرش چیه مدیر عزیز؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر تغییرات در زندگی روزمره تان است

  47. مائده طوسیمائده طوسیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم سوار یه ماشین شدم تارانندگی کنم اما ماشین خودش بدون اینکه من رانندگی کنم منو برد به مقصدم به یه فروشگاه بزرگ و خیلی قشنگ رسیدم و دوستمو اونجاد یدم اما هر چی صداش کردم جواب نداد و از پله هارفت پایین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده به وجود امدن تغییرات و تحولاتی در زندگی شماست

  48. مهسامهساsays:

    سلام خواب دیدم سوار ماشین هستم با خانواده و وارد ی تونل خیلی ترسناک و دراز و پر پیچ شدیم که یه راه های دیگه هم به مسیر اصلیش وصل بود انگار چند تونل به هم وصل بودن و ما مسیر اصلی رو میرفتیم و بابام خیلی سرعت داشت و سریع میرفت ولی تونل بزرگ بود در اخر از تونل بیرون امدیم و یه جای قشنگ رفتیم دیگه ماشین رو ندیدم بعد دیدم یه چیزایی به سمت اونی که دوستش دارم برای شوخی پرت میکنم اونم عصبی شد یه چیزایی به سمتم پرت کرد یکیش روسری بود منم پشت یه اقایی قایم میشدم که به شدت بهم نخوره یبارش یکم گردنم درد گرفت ولی اغراق کردم بهش گفتم خیلی دستت سنگینه دردم گرفت بعد مهربون شد میخندیدیم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، بیشتر بیانگر فراز و نشیب های جدیدی است که در ادامه ی زندگی آن ها را پشت سر خواهید گذاشت.

  49. ناهیدناهیدsays:

    سلام بارها شده خواب میبینم راننده اتوبوس یا کامیون هستم و با دلهره اما بدون تصادف و سالم به مقصد میرسم در حالیکه من گواهینامه ندارم ممنون از تعبیر تان

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام دراینده ای نزدیک سودی نصیبتان خواهد شد

  50. جاسمینجاسمینsays:

    سلام خسته نباشید ممنون از سایت خوبتون ،شرمنده من دیشب خواب دیدم تو تله سیژ نشستم و حرکت میکنم و ادمای زیر پام بودن و خیلی بهشون نزدیک بودم ینی ارتفاع زیاد بالا نبود ممنون میشم بگید تعبیر چیه !! باید ببخشید اینو اینجا نوشته م اخه سایت تعبیر خواب تله سیژ نداشتین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه موفقیتتان در امور اقتصادی و مالی است

  51. کوثرکوثرsays:

    سلام خواب دیدم میخواستم برم سمت ایستگاه اتوبوس ، اتوبوس ایستاه بود که نرسیدم بهش و رفت خیلی ناراحت شدم بعد انگار یکی بهم گفت از این خیابون برو بهش می‌رسی منم تا وارد خیابون شدم به ایستگاه رسیدم و اتوبوس رسید و سوار شدم و نشستم رو صندلی ... ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر به وجود امدن تغییراتی در زندگیتان خواهدبود

  52. TehraniTaranehTehraniTaranehsays:

    سلام خواب دیدم که می خواستم همراه یکی از دختر های دانشگاه مون برم شهرشان تا با هم لباس بخریم ولی یکی از پسر های همکلاسی ام نداشت من سوار اتوبوس شم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات روزمره زندگیتان است

  53. مهسامهساsays:

    سلام خواب دیدم انگار زنگ زدم آژانس اومدن دنبالم(تا به حال تنهایی جایی نرفتم ولی تو خواب تنها میرفتم) ماشین طرف شاسی بلند سبز پر رنگ بود و اومد هی میگفت جلو سوار شو در ماشینم برام باز کرد منم نشستم بعد دیدم ی اقایی هم پشت سرم نشسته رفتم عقب سمت دیگه اون اقا نشستم بعد هی میگفتن برو جلو بشین منم چند تا رخت اویز فلزی اونجا دیدم برداشتم و رو گردن اون اقایی که عقب نشسته بود گذاشتم انگار داشتم خفش میکردم بعد فکر کنم ولش کردم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات روزمره زندگیتان است

  54. minaminasays:

    سلام،خواب دیدم که توی اتوبوس نشسته هستم وقتی به مقصد رسیدیم در حین پیاده شدن کیف دستی و ساک های خودم را در اتوبوس می گذارم تا اتوبوس جابجا شود بعد وسیله های خودم را بردارم اما اتوبوس رفت،من به کلی گریه میکنم که توی کیفم پول داشتم طلا داشتم،به دفتر مسافر بری می رم آنها به من دلگرمی میدهند،یه پسر بچه اونجا بود داشت به من کمک میکرد که یه کلید برام درست کنه تا اتوبوس اومد خودم برم در رو باز کنم وسیله هامو بگیرم،ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه تصمیمات جدید است

  55. س.ناشناسس.ناشناسsays:

    سلام خواب دیدم یه ماشین ایستاده بود منتظر من بود که سوار شم بریم انگار قرار بود بریم مسافرت یه مرد بود تو واقعیت نمشناسمش ولی تو خواب آشنا بود بعد گفتم بایست تا خواهرم وسایلشو بزاره بعد بریم دوتا خواهرمم قرار بود همسفرم بشن یکی از خواهرم پلاستیک گنده ایی پراز لباس رو گزاشت پشت صندلی راننده که خودشم بشینه صندلی عقب بعد دیدم راننده ناراحته د ازم میپرسه اینا چین اینم میخواد بیاد کفتم آره خواهرمم قرار بیاد اینا هم لباساشن دیگه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه انجام تصمیمات جدید و اتفاقات تازه ای است

  56. N.kN.ksays:

    سلام. خواب دیدم سوار یه تاکسی هستم و شب بود. هیچ ماشینی تو خیابون نبود. خیلی خلوت بود. تو مسیر یه خانم بودن که میخواستن سوار تاکسی بشن و به راننده گفتن من کنار اتوبوس پیاده میشم( یعنی یه مسیر کوتاه رو همراه من میخواست با همون تاکسی بیان). سوار شد و کمی جلوتر یه اتوبوس در ایستگاه وایستاده بود. که اون خانم گفتن من اینجا پیاده میشم. وقتی با تاکسی حساب کرد و پیاده شد. راننده تاکسی به اون خانم گفت شما خیلی عزت نفس بالایی دارین. و پیاده شد که به اون خانم تعظیم کنه. من اون خانم رو اصلا نمیشناختم. ممنون میشم تعبیرشو بهم بگین.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات جدیدی در زندگیتان است

  57. حسن صالحیحسن صالحیsays:

    سلام استاد خسته نباشید خواب دیدم که با مادرم برای خرید نهال درخت رفتیم نهالستان، هرچی به مادرم میگم الان فصل درخت کاشتن نیست تا زمستون باید صبر کنیم قبول نمیکنه بعد از چند دقیقه صحبت کردن راضی میشه که فقط پول نهال ها رو بدیم و تا زمستون صبر کنیم( ی زمین داریم که من ی چند وقتی هست تو فکرشم باغش کنیم) بعدش سوار ماشین میشیم و راه می افتیم سمت خونه که داخل راه متوجه میشم داداش بزرگم پشت فرمونه و خیلی هم تند میره و به من میگه شرمنده که نتونستم برات کار درست کنم بیایی سر کار که منم بهش میگم عیب نداره بعدش متوجه شدم که مادرم همراهمون نیست و به داداشم میگم چرا مامان رو سوار نکردی که گفت من تازه بعداز 1 ماه از روی سکوی نفتی پیاده شدم هواسم نبود بعدش برگشتیم برای سوار کردن مادرم. ( من ی چند ماهی هست که دنبال کار هستم و برای شرکتی که داداشم داخلش کار میکنه مصاحبه دادم و قبول شدم ولی هنوز خبری نشده ازشون) بابت وقتی که میزارید ممنون.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به معنای آن است که در زندگی و کارهای خود تغییرات و تحولاتی می دهید و این تغییرات سبب شادی و خوشحالیتان می شود

  58. گلیگلیsays:

    سلام خواب دیدم ماشین ام بیرون خانه پارک بوده، رفتم سوار بشم دیدم ماشین ام نیست به برادرم گفتم ماشین ام کجاست؟ گفت ماشین تو را ضربه زدند و فرار کردند و ایشان ماشین ام را برده در خیابان دیگر پارک کرده... وقتی رفتم ماشین ام را دیدم پیش خودم می گفتم این ماشین من نیست و تمایلی نداشتم به سمت اش برم...بعد اینکه اومدم خونه دیدم ی ماشین مدل بالا تو خونه است و داداشم میگه این ماشین توست... ماشین سرعت زیادی داشت و من هم هاج و واج ماشین بودم که چنین ماشین مدل بالایی دارم... ممنون از صبر و حوصله شما در تعبیر خواب ها

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام ممکن است اتفاقاتی موجب ناراحتیتان شود

  59. HosienHosiensays:

    خواب دیدم ک سوار ماشین پدرشوهرم شدم و تو خیابانی ک میشناسمش باسرعت زیاد و خیلی حرفه ایی ویراژ میدم و میترسم ک اگر شوهرم بفهمه منو دعوا کنه و چند نفر هم توی اون خیابون بودند ۲ودومی اینکه شش هفت سال داشتم ک خواب دیدم همه ی خانواده م توی یه ۲۰۶ جاشدن اما من جانشدم اونهامرفتن و فقط مادرم بود ک پشت ماشین منو نگاه میکرد وقتی ماشین دور شد خودمو انداختم توی جوبی ک آبش زلال بود تعبیرش چی هست ؟ ممنون میشم بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      نشان دهنده به وجود امدن شرایط مطلوب زندگی در اینده ای نزدیک برای شما خواهدبود

  60. سورناسورناsays:

    با سلام دیشب خواب دیدم ماشین سنگین برادرم و ماشین پدرم و ماشین معشقوقم(که انگار دست پدرم بود)تو کوچه بودن و من سوویچ گرفتم یه کم تو کوچه رانندگی کردم ولی نمیدونم چی شد گه ماشینا رو هم افتادن مثل تصادف که ماشین میشکنه،و برادم همش ناراحت که من تازه ماشین سنگینمو عوض کردم نو بود تو خواب هم و از اینکه خراب شد خیلی ناراحت شد ولی دیگه پدرم گفتن اشکال نداره کاریه که شده ،،معشوقمم یادم نیست تو خواب بود یا نه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در زندگی با فراز و نشیب هایی همراه شوید که خوشایندتان نباشد

  61. MMsays:

    سلام من خواب دیدم که دختری که در عالم واقعیت دلتنگش هستم و در عالم خواب هم دلنگش بودم یک دفعه با ماشین عمویم جلو خانه عمویم ایستاد و به من اعتناعی نکرد ولی من از دیدن او خوشحال شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اخباری به شما برسد

  62. نازنیننازنینsays:

    سلام. در خواب دیدم سوار اتوبوسم که می خواد راه بیفته..مادر بزرگ فوت شده ام هم می خواد سوار بشه و قبل از اینکه اتوبوس به طور کامل حرکت کنه، به زحمت سوار میشه..ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر تغییر شرایط زندگیتان است

  63. خوشیخوشیsays:

    سلام خواب دیدم از خانه کاکایم (برادر پدرم) می برایم میخواهم جای برم صبح زود است بعد از در خانه که بیرون میشم صدای دختر کاکایم من را پرسان میکند که چی شدم من هم برایی این که همرای من نرود از کو چه خپ خپ میروم بخاطر که صدای پایم را نشنوند بوت هایم را می کشم خپ خپ می روم بعد میروم طرف ایستگاه اتوبوس اتوبوس ایستاد است من هرچی مید وم نمیتوانم و بسیار کند میدوم و بعد بلای راننده فریاد میزنم که منتظرم بمونه ولی اتوبوس میرود من در ایستگاه خودرا می رسانم و منتظر اتوبوس دیگر میمونم. لطفا خواب را تعبیر کنید زیاد پریشان هستم .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      باید سعی کنید افکار منفی را از خود دور کرده و کنترل ذهنتان را به دست بگیرید.

  64. مریممریمsays:

    سلام مادر بزرگم خواب دید من سوار ماشین هستم و با سرعت به سمت بالا بلندی رانندگی می کنم ممنون میشم اگر تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابشان نشانه انجام کارهای جدید است

  65. پریاپریاsays:

    سلام خواب دیدم یکی از دوستام که باهاش قهرکردم و بهم علاقه داشته با یه دوست دیگش تو ماشین نشسته و به دوست دیگش علاقه پیداکرده بعد از خواب پریدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه دوستی و روابط جدید در زندگیتان است

  66. پریا احمدیپریا احمدیsays:

    سلام،خواب دیدم ماشینی که قبلاً داشتم جلوی داروخانه کسی که دوسش دارم پارک کردم ،فهمیدم دزدیدنش،ولی پیدا شد،دوباره گذاشتم اونجا و دوباره دزدیدنش ،زنگ زدم به پلیس بیاد،همه هم میگفتن پیدا میشه،تو خوابم یه دختر بچه ی ناز ده ساله با لباس سفید کنارم بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است اتفاقاتی شما را نگران و ناراحت کند

  67. سپیدهسپیدهsays:

    من خواب دیدم تو خیابون وایسادم و نظاره گر چیزیم دیدم پسری که در واقعیت خوشم میاد ازش از یک پرایدی که چند نفر هم سرنشین داشت پیاده شده و یک قطعه از ماشین خودش نمیدونم درب ماشین بود یا بدنه ماشین ، و سفید رنگ بود تو دستش بود و پیاده شد و سوار ماشین خارجی برادرش که سیاه رنگ بود شد ، احساس کردم تصادف کرده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است شرایط زندگیتان دچار تغییر و تحولاتی شود

  68. پریاپریاsays:

    سلام خواب دیدم یکی از دوستام که باهاش قهرکردم و بهم علاقه داشته با یه دوست دیگش تو ماشین نشسته و به دوست دیگش علاقه پیداکرده بعد از خواب پریدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانگر آن است که با عبور از مراحل پرخطر و دشوار به موفقیت و ترقی می رسید

  69. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم میخواستم برم جایی ماشین نداشتم کسی ک دوسش دارم سوئیچ ماشینشو بهم داده ک سوار ماشینش بشم و رانندگی کنم و منم سوارشدم و رانندگی کردم و بعدش برگشتم خونه ای ک با مادرش زندگی میکرد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلم نشانه تغیراتی در زندگیتان است

  70. EhsanEhsansays:

    سلام من خواب دوست دختر سابقم دیدم به این شکل که دارم از یه سراشیبی میام پایین پیاده و یه پراید قرمز از بغل من رد میشه که خانواده دوست دخترم نشستن بعد از کنار من رد میشن دوست دخترم برمیگرده از شیشه پشت ماشین منو نگاه میکنه بعد سرشو برمیگردونه و اینکه یه بطری اب دستم بود که میریزم تو جوی اب که خشک بود یهو کلی اب با اون یه ذره بطری جریان پیدا میکنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشانه تغییر و تحول و سفرهای پیاپی است

  71. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    دیدم با اتوبوس رسیدم به یه جایی و داشتم پیاده میشدم و به راننده گفتم اینجا آخرشه و اونم گفت یه ایستگاه دیگه مونده و نشستم و ایستگاه بعدی پیاده شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه انجام کارهای جدید است

  72. نگارنگارsays:

    سلام،خواب دیدم مامانم زنگ زد به خواهرم گفت بیاخونه یه اتوبوس دم درخونس معلوم نیست مال کیه خیلی وقته اینجاست صاحبش پیدانشده منم باهاش رفتم یه اتوبوس سفیدبودسویچ رودادبه خواهرم منم تواین خواب ناراحت شدم وغبطه خوردم که به من نگفت توببرش

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به معنی آن است که روابط خوب و شایسته ای با دیگران خواهید داشت.

  73. نظری بیشه درازنظری بیشه درازsays:

    سلام استاد خواب دیدم درحال رانندگی بودم داخل بازارچه هردوطرف بازارچه پر از وسایل ومغازه دلرهابودومردم هم درحالت امد رفت بودن چندتاماشین دیگه میخواستند از بازارچه رد بشوند همه چراغ روشن بودن وطی مسافتی فقط چراغ ماشین من روشن بودوداخل بازارچه را روشن کرده بود وخیلیها از نور چراغ ماشین من حرکت میکردن وبعد خودم بیرون بازارچه دیدم یک نفر غریبه از من پرسید گفت پدرت نیسان داره گفتم نه گفتم ان برادرم است دوباره گفت پدرت عصا به دست این شکلی گفتم اره بعد ازاین سوال کردنش خیلی ترسیدم نکنه بلای به سرپدرم وخودم بیاره در واقعیت پدرم نه رانند است ونه نیسان داره ولی خودم راننده هستم ماشین داشته ام ولی الان ندارم والان پدرم در بستر مریضی است وخودم مشکل دادگاهی سختی دارم باتشکر قبلان خوابهای برایم تعبیر کردی با واقعیت روبرو شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است شرایط زندگیتان روبه تغییراتی برود بهتر است صدقه ای دهید

  74. الهامالهامsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم یک ماشین سفید رنگ و از ماشین خودم مدل بالاتر خریدم ،،متشکرم از تعبیر خواب

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده موفقیت است

  75. FatemeFatemesays:

    سلام چند شب پیش خواب دیدم 1 ماشین سفید دارم که میخوام باهاش ببرم خواهرامو بگردونم اما باید بزنم به برق تا شارژ بشه و شارژیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده تغییراتی در زندگیتان است

  76. MrvMrvsays:

    سلام خواب دیدم یه لیموزین سرمه‌ای پررنگ وارد سالن خط تولید کارخونه محل کارم شده و ظاهرا یه بازدید کننده مهم هست.تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده تحولاتی در زندگیتان است

  77. FatemeFatemesays:

    سلام چند شب پیش خواب دیدم 1 ماشین سفید دارم که میخوام باهاش ببرم خواهرامو بگردونم اما باید بزنم به برق تا شارژ بشه و شارژیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه بدست آوردن چیزهای جدید است

  78. الههالههsays:

    سلام وقت بخیر من متاهلم و در خواب دیدم که خانواده خودم ماشین گرفتن اما همان ماشینی هست که در بیداری متعلق به من و شوهرم است!بعد میدیدم من جلو نشستم گاهی پدرم رانندگی میکرد و گاهی مادرم در حالیکه مادرم در بیداریی همچین توانایی ندارد و من در خواب از رانندگی خوب او متعجب بودم و من برادرم راهم بغل کرده بودم جلوی ماشین نشسته بودم برادرم درخواب کوچکتر شده بود ! ممنون از وقتتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه بدست آوردن چیزهای جدید است

  79. FereshtehFereshtehsays:

    سلام خواب دیدم با مادرو خواهرم سوار اتوبوسم جای نشستن کم بود من یکم جمع و جور تر نشستم تا خواهر کوچیکمم راحت تر بتونه بشینه و جا بشیم یعنی رو دوتا صندلی ۳تایی نشستیم و داشتیم جایی میرفتیم،خیلی کم مونده بود برسیم به مقصد خودمون از ماشین پیاده شدیم که ی استراحتی کرده باشیم رفتم دستشویی،ازین توالت عمومی ها که پر بود از دستشویی ولی من دستشویی نرفتم خیلی خلوتو تاریک بود(درست یادم نیس،انگار اون لحظه کسی پیشم نبود،بعد که مامانم اومد خیالم راحت شد) یهو رسیدیم به یه بازاری که لباساشو مجانی میداد وقتی نگا کردم دیدم بیشتر لباسا روسری که من ازونا دارم(عین مال من)هم اونجا بود تمیز نو مرتب تا شده میتونستم من برشوندارم بهشون دست زدم نگاهشون کردم تو دلم گفتم من که عین اینارو دارم و برشون نداشتم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      با نگاه بهتری به واقعیت نگاه کنید و سعی کنید از روزهای خوبی که در انتظار شماست لذت ببرید.

  80. سحرسحرsays:

    سلام ...من خواب دیدم از اتوبوس پیاده شدم ..فهمیدم دیر پیاده شدم و جایی بودم ک نمیشناختم یکم عجیب بود فک کنم ترسیده بودم یکم...بعد رفتم سوار تاکسی شم که برم همون جایی که میخاستم اول برم ...از راننده تاکسی قیمت پرسیدم و سوار شدم ..‌.مقصرم حرم امام رضا بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر تغییرات زندگی تعبیر میشود

  81. ناشناسناشناسsays:

    سلام .من خواب دیدم که با شوهرم توی ماشین در حال حرکت هستیم .و یه دفعه دیدم که شوهرم روی فرمان ماشین خوابش برده .من هم ماشین رو به زور متوقف کردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان میتواند نشانه انجام کارهای جدیدی برای شما باشد

  82. مینامیناsays:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم در حال رانندگی کردن هستم خیلی هم جاده صافو همواره ولی من برعکس نشستم طوری که ماشین رو به جلو حرکتی میکنه اما من پشتم به شیشه ماشین هستم و راحت رانندگی میکنم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، به سرگرمی ها و یا لذت های کوتاه و زودگذری اشاره دارد که در زندگی تجربه خواهید کرد.

  83. FereshtehFereshtehsays:

    خواب دیدم صف بود برای اتوبوس(طولانی)،منو دوستم بدون اینک توصف واستیم(تو اتوبوس هیچکس نبود)رفتیم سوارشدیمو وقتی اتوبوس پرشد راه افتاد ک دونفری ک ما جاشون نشسته بودیمو اونا جا نشدن سوارشن از بیرون اتوبوس شروع کردن ب غر زدن (بی صف رفتین،جای مارو گرفتین..)بعدنگاکردم دیدم ی پیرمرد بین منو دوستم نشسته یکم ک گذاشت انگار از قصد فشارمیداد منم بهش گفتم اون همه جای خالی برو ی جا دیگ بشین ولی اون نمیرفت مجبورشدم خودمون بریم،وقتی میخواستم بلندشم میخواست بهم دست بزنه اذیت کنه ک دعواش کردم(کت شلوار پوشیده بود فکر کنم قهوه ای بود)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه تلاش برای بدست آوردن چیزهای است که دوست دارید

  84. سحر نسبسحر نسبsays:

    سلام خواب میدیدم رفتم تو یه شرکتیکه انگار قدیم کار میکردم ولی الان واگذار شده به ادماییکه احساس میکردم کارشون غیر قانونیه بعد چند تا نون سنگک میدم سرایدار اونجا و با ترس سریع کفشمو پام میکنمو میام بیرون و میرم سمت ماشینم که میبینم قسمت جلوی چپ ماشینم انگار تصادفی شده و با اینکه ناراحت میشم سریع سوار ماشین میشم و راه برگشت رو زود پیدا میکنم و اون موقع هوا هم دیگه روشن شده بود و فکر میکردم با خودم عیب نداره به همسرم میگم که اینجوری شده.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه موفقیت در امور اقتصادی است

  85. .....و.....وsays:

    سلامخواب یه بازار سرپوشیده شلوغ قدیمی ک در اون خلافکار زیاد بود. و من و دامادمون تو ماشین بود یم از کنار مون یک ماشین دیگر رد شد و از قصد زد ماشین خودش خط زیادی انداخت.و دامادمون فرار کرد از لج گفت از قصد زده باید تنبیه شه ولی من راضی ش کردم بره خسارتش بده راحت شیم اون مرد خلافکار رضایت نمیداد راضی ش کردم رفت.خیلی خسته شدم. یه روز دیگ فرش خونمون پرز هاش گره شده تو موهای خواهرزاده.م کوچیک ۵ ساله کم کم یکم ش بازشد موهاش.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه بدست آوردن چیزهای جدید است

  86. ریحانهریحانهsays:

    سلام خواب دیدم تو یه دورهمی هستیم جاریم بهم میگه ماشینمون در اومده قصد خرید ماشین ندارید منم از نداشتن پول و کمبود بودجه گفتم یعنی که پولمون نمیرسه بخریم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه قرار گرفتن در موقعیت های جدید است

  87. Taraneh tegrabiTaraneh tegrabisays:

    سلام خواب دیدم که یکی از هم دانشگاهی های دختر وپسرم که با هم روابط دوستانه دارند سوار ماشینشون شدم با اصرار اون پسر و بعد اون پسره یکی از دوستاشو که خیلی پسر خوبی نبود سوار ماشین کرد وتمام مدت راننده داشت چشم چرانی می کرد و من پیاده شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای پریشان است

  88. سجاد جلوداریسجاد جلوداریsays:

    سلام مدتیه که هر از گاهی خواب میبینم که به محض سوار شدن و روشن کردن ماشین ، خودش شروع میکنه با سرعت زیاد حرکت و منم هرکاری میکنم نمیتونم نگهش دارم یا کنترلش کنم اکثرا هم رو به عقب حرکت میکنه چون واسه بار چندمه نگرانم کرده ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است در زندگیتان اتفاقاتی پیش بیاید که از کنترلتان خارج شود

  89. سميهسميهsays:

    سلام دوست پسرمو كه الان سر يه مسئله اي باهاش قهرم و يني گفتم جدابشيم ،خواب ديدم اون ماشينشو عوض كرده و قبلا ك ماشين موهاوي مشكي داشت الان تويوتالندكروز سفيد سواره و منكه يجايي نشسته بودم از مقابلم درحال حركت رد شده و كنجكاو نگاهم ميكرد ازينكه اتفاقي منو ديده منم واسه اينكه بهش رو ندم وقتي رد شد پاشدم ازونجا رفتم ك اگر برگرده اونجانباشم اخه باهاش قهرم.حالا تعبيراينكه ماشينشوعوض كرده و ايناچي ميتونه باشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشان میدهد که شما انگیزه و توانایی خوبی برای پیشرفت در زندگی دارید

  90. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم یک ماشین بزرگ و فک کنم تراکتوری چیزی بود مثل انسان با یک توپ از بستنی بازی میکنه و مردم جمع شدن و خوشحالن و این ماشین یه جورایی به من تعلق داره و مردم منو تشویق می‌کنن که از. این توپ نترسم و آخر خوابم خواهرم به تقویم سال بعد اشاره میکنه تعبیرشو بگین ممنون میشم (راستی میتونه به کنکورم مرتبط باشه؟)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است چیزی را از دست بدهید که موجب ناراحتی و تعصبتان شود

  91. بی نامبی نامsays:

    سلام. خواب دیدم که پسر عمویم نتیجه استخدامیش مشخص نیست و یک ماشین دست دوم خریده که داغون هستش و باید کلی پول خرجش کنه و من نیز رفتم داخل زمین گیاه مرزه وحشی می چینم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به معنای آن است که در زندگی و کارهای خود تغییرات و تحولاتی می دهید

  92. هستیهستیsays:

    سلام درخواب دیدم که خانواده ی همسایه ی روبه رویی دم درهستن وپسرشون سواریک ماشین زیبا وگرانقیمت ازدور امد و بعدراهشو ازخانوادهش جداکرد ورفت لطفا تعبیرشو بگین براشون تعریف کردم تعبیررو نمیدونن نگران شدن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه انگیزه های خوب برای پیشرفت در زندگی است

  93. کوثرکوثرsays:

    سلام خواب دیدم تو ایستگاه منتظر اتوبوسم دوتا اتوبوس رد شدن بدون اینکه بیستن منو سوار کنن از هرکی می‌پرسیدم از دور بریام می‌گفت الان میاد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه آن است که شما انگیزه خوبی برای پیشرفت در زندگی دارید

  94. ش.یش.یsays:

    سلام خسته نباشین من چند روز پیش خواب دیدم من وپسرم داخل ماشبن شاسی بلند سفید رنگ برادرم نشستیم ولی پلاک ماشین مخفی بود ناگهان پسرم دست به دنده زد وماشین حرکت کرد ومن هر چه پا رو ترمز گذاشتم ماشین وانستاد ومن داشتم برادرم را از بیرون میدیدم که با تلفن صحبت میکرد ومیگفت خواهرم به ته دره رفت ومن وپسرم رسیدیم به یه دره وماشین وارد دره شده ومن تو خواب داشتم میگفتم یا امام حسین کمکمون کن من وپسرم دیگه میمیریم ونابود میشیم که ناگهان ماشین ته دره ایستاد من همین طور که پسرم بغلم بود از ماشین پیاده شدم وگفتم خدایا شکرت ما نحات پیدا کردیم الان برادرم میا.د ما رو میبینه ونحات میده ناگهان یه مرد غریبه با ماشین اومد ولباس قرمز رنگ تنش بود ویه چیزی شبیه چاقو دستش بود ومیخواست ما رو بکشه من منتظر برادرم بودم ومیخ استم فریاد بزنم که دیدم مرد یه چیز دسش بود وداشت اب به من وپسرم میپاشید ومیگفت اول روانیتون میکنم و...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر تغییر شرایط زندگیتان است و بهتر است در صورت لزوم از سفر کردن پرهیز کنید

  95. سانازسانازsays:

    سلام من خواب دیدیم که ماشین دستیش راکشیدیم ولی داره میره دره من جلوشوگرفتم نزاشتم بره خواهرموصداکردم بگیره ماشینو تامن برم پدرومادرموصداکنم بیام خواهرم نتونست بگیره وماشین واردآبشاری شدوبین آب هاافتادومحوشد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است تغییراتی در کارتان ایجادشود

  96. هماهماsays:

    سلام من خواب دیدم سوار یه ماشین خیلی مدل بالا شدیم من و مادرم که یه مرد ناشناس هم همراهمون بود ولی توی خواب آشنا بودیم درحال رانندگی بود ک بعد یه جا وایستاد من و مادرم تنها بودیم که مادرم پاشو ناخواسته روی گاز گذاشت و با سرعت زیادی حرکت کردیم یعد وایستادیم و آخرش انگار ماشین برگشت به صاحب اصلی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است تجربه های جدیدی کسب کنید

  97. مریممریمsays:

    با سلام من خواب دیدم با خانواده تو ماشین خودمون داریم میریم یجایی که دیدم ماشینا دارن اشتباه میان نزدیک بود تصادف کنیم ولی یه نفر به بابام زنگ زد گفت برو سمت راست دیگه خطرناک نیست ما رفتیم اونجا همه وی درست شد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است تغییراتی در زندگیتان ایجادشود

  98. royaroyasays:

    سلام خواب ديدم كه دوست پسري دارم تو خواب كه تو بيداري نميشناسمش بهم كادو يك ماشين اپتيما٢٠١٧ داده بعد باهاش دو هفته هست كات كردم اما كادو رو هنوز نيومده پس بگيره من يه روز دوستم و داداشم خونه بوديم گفتم بياين با ماشين من بريم يه دوري بزنيم كسي هم هنوز نميدونست اين ماشين مال منه تو اين حين داداشم ميره ماشين خودشو بياره از پاركينگ ميزنه داغون ميكنه بهش گفتم من كه گفتم با مال من بريم بيرون چرا اينكارو كردي تو اين فاصله كن درگير داداشم بودم به دوستم گفتم كو ماشين من حالا ؟گفت پسره اومد دنبال ماشينش بردش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر روزمرگی است و ممکن است شرایط زندگی شما دچار تحولاتی شود

  99. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    سلام...دیدم سوار اتوبوس هستم و بعد از یک ایستگاه پیاده شدم ولی راننده پول بیش از حد گرفت ازم و بهش گفتم باید اضافش رو بهم برگردونی و دوباره سوار شدم و اونم حرکت کرد و کمی دست به سرم کرد و اخرم متوجه اشتباهش نشد که پول زیاد ازم گرفته

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است به مال و مکنت برسید

  100. SaraSarasays:

    سلام ودرود من دیشب خواب دیدم کناریک جاده بسیارزیبا که داخل شهرهم بود بایک نفرکه یادم نیست کی بود منتظر ماشین ایستاده بودیم.تعبیرش چی هستش؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است موقعیت سفر برایتان ایجاد شود

  101. دخترمدخترمsays:

    سلام خواب دیدم سوار اتوبوسم صندلی پشتیم داداشمو خواستگارقبلیم ک جواب منفی بهش دادم پیش هم نشستنو دارن در مورد من صحبت میکنن،انگار تو خواب داداشم خواستگارمو میشناختو از فامیلای زنش بود ک زنش معرفی کرده،خواستگار داشت با داداشم حرف میزد انگاری قصد برگشت داشت داداشمم میگفت بد ناراحتش کردی(منظور این بود که باید دلشو بدست بیاری) ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشانه ان است که شما انگیزه و هدف های خوبی برای زندگیتان دارید

  102. KhanomKhanomsays:

    سلام دیشب خواب دیدم که اتوبوس داشت میرفت تا دیدم دویدم تا سوارش بشم قشنگ نزدیکم شد ولی باز راه افتاد منم دویدم و یکم جلوتر که ایستگاهش بود نگهداشت منم سوارش شدم صندلی جلو نشستم،راننده ام داشت اتمام حجت میکرد با همه که پول خرد آماده کنید اگه ام ندارید برامون خرد میکنه تا کرایه رو کامل پرداخت کنیمو نگیم که پول خرد نداریم (پول کم ندیم بهش)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر انگیزه و توانایی شما برای پیشرفت در زندگیتان است

  103. فاطمههفاطمههsays:

    با سلام و خسته نباشید. من مجردم و پسری را دوست دارم که در شهر دیگری زندگی میکند.من چندین بارخواب دیدم که وسایل خودم را جمع می کنم و همراه با اتوبوس به شهری میروم که این پسر زندگی میکند تا اورا ببینم. با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است بزودی قصد انجام کاری را داشته باشید

  104. نغمهنغمهsays:

    سلام و عرض ادب خواب ديدم من و يكي از همكارام ميخوايم بريم دنبال بچه هامون اون ماشين داشت ولي من پياده ميخواستم برم در واقعيت در كار خيلي با من رقابت داره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر انگیزه و هدف شما برای به دست اوردن خواسته هایتان است

  105. علی اقایعلی اقایsays:

    سلام ، خواب دیدم با کسی که دوستش دارم تو یه ماشین بی حرکت پارک شده کنار خیابون اشنا ، 200 متر قبل از چراغ قرمز نشستمه (وارد محدوده چراغ قرمز که ماشینا منتظرن نیستم)و حرفی با هم نمیزنیم .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده ان است که با عبور از موانع به موفقیت دست پیدا خواهید کرد

  106. سحر نسبسحر نسبsays:

    سلام.خواب میدیدم با مامانم صندلی جلوی یه ماشین نشستیم و راننده یه خانم جوان بود و میخواستیم بریم انگار یه اقامتگاهی که مسیررو بلد نبودیم و اون خانوم مارو درست رسوندن اونجا.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده ان است که شما انگیزه و توانایی خوبی برای پیشرفت در زندگی دارید

  107. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم همسرم یه کت چهار خانه سبز پوشیده بود و از مسافرت برگشته بود و قصد داشت ماشین بخره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه موفقیت اقتصادی است

  108. فاطمهفاطمهsays:

    سلام وقت بخير خواب ديدم ماشين خودم كه پرايد دم درخونمون يعني كوچه پارك و نزديك درمون بود و يه پرايد نوك مدادي هم انگار مال همسايمون بود روبروي خونمون پارك بود يعني كوچه. بعد دختر همسايمون مياد به ماشين من كليد ميندازه فكر كرده ماشين خودشه و اون كليد در ماشين منو باز نميكنه بعد من ميبينم بهش ميگم اين ماشين منه اين كليد مال اين نيست بعد ميره اون يكي پرايد كليد ميندازه و ماشينو باز ميكنه انگار ماشين خودش بود كه كليد انداخت و بازكرد. بعد چند نفري خانم سوار ماشين ميشيم ميريم يه جايي انگار توخواب معلوم نبود بالاخره با ماشين من حركت كرديم رفتيم يا ماشين دختر همسايه اخه توخواب انگار اونارو ميخواستيم برسونيم خونشون. ولي چند نفري سوار شديم رفتيم و من عقب بودم. بعد دختر همسايه و بچشو ميرسونديم و اونا پياده ميشن. اين خواب ١٢ ظهر ديدم. ممنون ميشم تعبيرشو واضح بگيد. باتشكر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه موفقیت اقتصادی است

  109. مهدي مهرانيمهدي مهرانيsays:

    با سلام، خواب ديدم يكدستگاه بي ام و مشكي كه مال يكي از دوستان است، بصورت اماني براي يك مسير كوتاه سوار شدم و رانندگي كردم و فرمان ماشين كمي صفت بود و صدا ميداد و هنگام چرخش فرمان به پام كمي گير ميكرد، تعبيرش چه ميباشد، تشكر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده ی انگیزه و تلاش شما برای پیشرفت در زندگیتان است

  110. یاس مریم سیاوشانیاس مریم سیاوشانsays:

    سلام توپ تاپ و احترام خواب دیدم می خواهم تعلیم آموزش رانندگی ببینم سوار ماشین سفید رنگی میشم در صندلی عقب خانمی بسبار اخمو و درشت هیکل کنار دست منه ردیف جلو آقایی که سفید پوشیده راننده و خانمی هم روی صندلی کناری اش است ماشین حرکت میکنه از پیچ و خم و شلوغی شهر شیراز خارج میشیم ماشین در جاده یی صاف روبه جلوست به خودم گفتم این چه طرز تعلیم دیدن ه من باید پشت فرمان باشم تا یاد بگیرم نگاهی به راننده کردم احساس کردم دختری کوچک در بغلش ه هم می دیدم اونو هم نمی دیدم گفتم یعنی کسی رو دوست داره که به من توجهی نداره اعتراض کردم که اینجوری یاد نمیگیرم ماشین ایستاد راننده چشم آبی بود و زیبا بهم گفت بیا بشین گفتم بلند شید گفت در بغل خودم بشین تا حواسم باشه خجالت کشیدم ولی کنارش در صندلی نشستم فرمان رو به دست گرفتم حرکت کردیم نمی دانم چرا دچار حسادت شدم یادم اومد اون دختر کوچک رو هم چشم آبی احساس کردمش با ناز و غرور دخترانه خواستم توجه این آقا رو به خودم جلب کنم گفتم سرم درد میکنه و نمی توانم رانندگی کنم و سرم رو گذاشتم روی فرمان دستش رو گذاشت روی پیشانی ام دستش گرمای خاصی داشت حس خوبی پیدا کردم گفت چرا تب کردی تب بالایی هم داری اسمت چیه؟گفتم اسمم رو خودت حدس بزن نام های زیادی گفت که عجیب بودند گفتم اسمم تا آمدم بگم گفت نکنه اسمت مریم ه گل مریم آره گفتم بله گفت چه نام زیبایی دستش رو گذاشت روی دستم آهسته در گوشم گفت چقدر زیبایی گل مریم در دلم غوغایی شد ولی سکوت کردم و لبخندی زدم ماشین حرکت کرد نه من رانندگی می کردم نه ایشان ماشین رفت به سمت دریا اصلا داشت از زمین جدا میشد ماشین و پرواز می کرد دریا ابی و ارام بود و روشن خورشید داشت غروب می کرد طبیعت بسبار زیبایی جلوی چشمان ما بود جلوتر و جلوتر می رفتیم در سکوت و آرامش دستش روی دستم بود انگاری دربا و خورشید داشتند بهم لبخند می زدند با تشکر از تعبیرشما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده ان است که شما انگیزه و توانایی خوبی برای پیشرفت در زندگیتان دارید

  111. سحرسحرsays:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم با نامزدم که در حال جداشدن از هم هستیم توی ماشین کنارش نشستم و نگا میکنم روی صندلی یه شاخه گل رز قرمز قایم کرده انگار برای من اورده و خواهرش هم که خیلی منو دوس داره توی ماشین همراهمونه و بعد یه جا دیگه دیدم رفتیم پیش مشاور و وقتی من به مشاور گفتم که نامزدم میگه شرایط روحی ازدواج رو ندارم نامزدم با ناراحتی و عجله میره ولی مشاور به من میگه نامزدت عاشقته فقط کمی ترسیده و توی خواب داشت راهنمایی میکرد چکار کنم و بعدش خواب دیدم توی ماشین کنارشم و یه شاخه گل رز قرمز رو که زیر یه برگه قایم کرده بود و میدونستم میخاد به من بدش و خواهرش هم همراهمون بود توی ماشین و بعد دیدم که توی خونه هستم و یه پسر خوش قیافه غریبه اومده داخل و میخاد منو بدزده که فرار میکنم و میرم پیش دختر همسایه و در رو سریع با کلید قفل میکنم که نیاد و خیالم راحت میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه مسائل و اتفاقات روزمره ایست که روی ذهنتان تاثیر گذاشته

  112. vidavidasays:

    سلام خواب دیدم بابام ماشینشو عوض کرده و یک ماشین نو خریده ولی من زیاد خوشم نیومده از ماشین و از توو شهر که رد میشدم هور اشنایی که میدید با تعجب نگاه میکرد تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه موفقیت اقتصادی است

  113. MaedeMaedesays:

    سلام وقت بخیر من مدتی هست خواب میبینم صندلی کمک راننده نشستم یهو متوجه میشم که کسی پشت فرمون نیست خودم میشینم پشت فرمون ولی رانندگی بلد نیستم خیلی تند میرونم و سبقت میگیرم و ماشین هم اکثرا ترمز نداره ماشین ها هم متفاوت اخرین خوابی هم که دیدم زدم به دیوار و شیشه جلو خورد شد توی صورتم ولی اسیبی ندیدم لطفا میشه تعبیرشو لطف کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این خواب از شما می خواهد تا از موقعیت های جدید برای بروز افکار و ایده های خود استفاده کرده و به این وسیله، به گسترش منافع خود در زندگی بپردازید.

  114. هانیههانیهsays:

    سلام خسته نباشید من دیشب خواب دیدم که یه ماشین دارم انگار مال خودمه دکمشو میزدم سقفش باز بسته میشد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در امور اقتصادیتان موفق خواهید بود

  115. سیناسیناsays:

    سلام من خواب دیدم که مادرم یه ماشین نو را میخواهد بخرد ولی قیمت این ماشین خیلی پایین ت چر از قیمت واقعی بود و مادرم وقتی با فروشنده حرف زد فهمید که موتور ماشین سوخته است و به همین دلیل خیلی ارزونتره برای فروش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در امور اقتصادی و مالیتان پیشرفت اندکی خواهید داشت

  116. alihatamialihatamisays:

    سلام من خواب دیدم که پدرم یک ماشین شاسی بلند مشکی خیلی پیشرفته خریده و من سوار اون شدم اما رانندگی باهاش یکم مشکل بود خواب دیدم سوار ماشین بودم تو یک مسیر حرکت میکردم یک نفر هم کنارم نشسته بود تو ماشین خیلی با سرعت بالا میرفتم ترمز ماشین ضعیف بود و به سختی میشود ماشین رو نگه داشت تو جاده یا خیابون که خیلی پهن بود میرفتم پلیس راهنمارانندگی به دلیل سرعت زیادم گذاشت دنبالم من به قصد فرار رفتم که سره یک پیچ میخواستم دور بزنم گرفتنم... ماشین رو خوابوندن و بردن پارکینگ من ولی آزاد بودم اگر اشتباه نکنم این حسو داشتم که فردا میرم ماشین رو آزاد میکنم لطفا تعبیر این خوابو بگید خواب قبلا چندین بار براتون فرسادم تعبیر نکردین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشانه آن است که شما انگیزه و توانایی خوبی برای پیشرفت در زندگی و کارهای خود دارید

  117. ElmaElmasays:

    سلام مامان من خواب میبینه ک یکی از بستگان به تراکتوری که داشته میومده به قصد اعتراض نزدیک میشه و دستشو به تراکتور میگیره و همراه تراکتور میره (ینی نمیتونه از تراکتور جدابشه) و محو میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خواب شما اشاره به اتفاقات عالم بیداری دارد

  118. مینا محمودیمینا محمودیsays:

    سلام وقت بخیر شب گذشته خواب دیدم به همراه خواهر کوچکتر از خودم سوار ماشین هستیم و من راننده بودم و داشتم تو ی جاده ای مثل جاده شمال رانندگی میکردم (روز بود)و سخت مشغول تماشای مناظر بودم و حس خیلی خوبی داشتم ولی فکر میکردم اونجا محله دربند بود و تو ی نقطه ای از جاده انگار تو بالاترین قسمت جاده بودم داشتم به پایین و پیچ و خم جاده رو نگاه میکردم ولی در کل حس و حال خوبی داشتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده موفقیت هایی است که در زندگی برایتان ایجاد خواهدشد

  119. فاطمهفاطمهsays:

    سلام. من خواب دیدم باخانواده به شهردیگه ای میرویم وماشینمونم سفیدرنگه وماشین خاموش میشه دیگه روشن نمیشه زنگ میزنیم که بیان ماشین وببرن. وبعدسواریه ماشین جدیدخیلی قشنگ میشیم که اونم مال خودمونه. تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است در صورت لزوم از سفرکردن پرهیز کنید

  120. نعيمه ساداتنعيمه ساداتsays:

    سلام . خواب ديدم همراه پدر و مادرم به مسافرت رفتيم . يه جايي پدرم توقف ميكنه و از ماشين بيرون ميره و شروع ميكنه به صحبت كردن طولاني با يكي از اقوام ، مادرم چون كار زيادي داشت ، تصميم گرفتم كه خودم پشت فرمان بشينم و زودتر به خونه ي مادر بزرگم برسيم ... از طرفي خيلي از رانندگي ميترسم ولي نشستم پشت فرمان و به خودم ميگفتم تو ميتوني اينقدر نترس ...ولي اصلا احساس نمي كردم كه خودم دارم رانندگي ميكنم ، حس ميكردم اصلا توي ماشين نيستم و سوار دوچرخه م و دارم دوچرخه سواري ميكنم !!! وقتي رسيديم تا ميام در پاركينگ رو ببندم تعداد زيادي مردهاي غريبه رو ميبينم كه دارن سمت خونه ميان ، خيلي ترسيده بودم ، آخرش در كامل بسته نشد و هم از در پاركينگ و هم از در نفر رو ، كلي مرد غريبه شاد و خندان وارد خونه ميشن . من با تمام وجودم پدرم رو صدا ميزدم اما نه نبود كه به دادم برسه . ممنون ميشم تعبيرش رو بگين .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده ان است موقعیت و انگیزه ی خوبی برای پیشرفت در زندگی خود دارید که باعث حال خوشایند برای شما خواهدشد

  121. عباسعلی زارععباسعلی زارعsays:

    خواب دیدم با ماشینم که 206 است مستقیم با مادرم وارد حال یک خانه شدیم و مادرم پیاده شد ومن سعی داشتم که ماشین را بیرون ببرم که دختر بچه ای آمد و گفت بابایم خانه نیست منظورش این بود که لازم نیست بیرون ببری

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      نشان دهنده ترقی در کار و زندگیتان است

  122. قاسمقاسمsays:

    سلام‌ استاد. من خواب دیدم که از طرف اداره و محل خدمتم یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ قرار است به من هدیه بدهند و البته برخی همکاران حسادت می کردند. خیلی خوشحال بودم ولی نتیجه خواب مشخص نشد. ممنون از اینکه تعبیر می فرمائید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است به بزرگی و شرافت دست پیدا کنید

  123. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم تو داخل شهر و داخل یک اتوبان هستم و میخواستم ماشینم رو کنار اوتوبان پارک کنم اما ساختار اتوبان عجیب بود بطوریکه لاین سبقت در سمت راست بود و جدول کشی خیابان سمت راست بود و من دیدم یه نفر پارک کرده منم رفتم پارک کردم اما ترافیک نسبی ایجاد شده بود و در نهایت ماشین رو پارک کردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است اتفاقات هیجان انگیزی را در زندگی تجربه کنید

  124. زهرهزهرهsays:

    سلام خواب دیدم دوست پسرم خونمون اومده.تو خوابم دوستم بود و خوانوادم می دونستن ولی کاملا براشون عادی بود و باهاش متعادل برخورد می کردن.ما توی شمال زندگی می کنیم و اون تو تهران.دیدم که سوار ماشین شدیم که بریم تهران من پشت فرمون بودم خواهرم کنارم بود دوست پسرمم پشت نشسته بود.درو باز کردیم که بریم ولی طوفان شده بود هی درو باد می زد بسته میشد.از اونورم بارون شدید میومد هوا خیلی بد شد.ما هم سفرو گذاشتم برای یه روز که هوا بهتره(لازم به ذکره من دارم درس می خونم تا کنکور تهران قبول شم و برم تهران)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. این رویا نشان می دهد که تلاش ها باید متناسب با هدف باشد. از طرفی یکی از دو فرد درگیر در رابطه عاطفی علاقه و عشق بیشتری نسبت به فرد دیگر ابراز می کند.

  125. روناکروناکsays:

    سلام وقتتون بخیر ممنون از زحماتتون ، خواب میدیدم نامزدم که یک ساله عقدیم با یه وانت زرد پررنگ بیرون خونمون منتظرمه و من میرم سوار اون ماشین میشم ایا تعبیر خاصی داره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. اگر حس رویای شما دلپذیر باشد، می توان به داشتن زندگی شاد و پر انرژی امیدوار بود. این رویا به انتخاب هایی از روی خرد نیز اشاره دارد.

  126. مژگانمژگانsays:

    با عرض سلام و خسته نباشید خواب دیدم با دوستام میخوایم بریم جایی، حین حرکت مینی بوس متوجه شدم ماشینمون داره روی آب حرکت میکنه بدون اینکه غرق بشه و من با خودم فکر کردم حتما روی قایقی چیزی هستیم، و در نهایت ماشین از آب خارج شد و ما به مقصد رسیدیم ممنون از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام وقت بخیر ، ممکن است شاهد برخی از بدشانسی های کوتاه مدت و گذرا در مورد بعضی از مسائل شخصی خود در زندگیتان باشید.

  127. زهرازهراsays:

    سلام روزتون بخیر خواب دیدم همسرم ماشینی که دوس داریمو قسطی با شرایط عالی خریده خیلی خوشحال بودن یکم کثیف بود و تو جاده یه مسیر تقریبا سربالاییرو میرفتیم خواهرمم بود و چون نذر گوسفند دارم تو خواب میخواستم ادا کنم وقتی به یه تپه رسیدیم همسرم پارکش کرد تو قسمت دیگه خوابمم ماشین تو دست دختر ۱۱ ساله م بود سِپر ماشین به یه دیوار خوردو یکم ساییده شد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. نباید از ریسک کردن بترسید. گاهی اوقات موفقیت پشت پرده ریسک های ما پنهان شده است.

  128. MMsays:

    باسلام من خواب دیدم پدرم بهم زنگ زد و یجا باهام قرار گذاشت من سریع رفتم و دیدم ک مادرم توی ماشینه و پدرم پیاده شده بهم گفت مادرتو برسون خونه من کار دارم منم نشستم پشت فرمون دیدم پدرم رفت داخل یه مغازه خیلی بزرگ ک پراز مبلمان بود و پسری ک دوسش دارم اونجا بود پدرم رفت پیش اون منم خیلی آروم از جلوی مغازه باماشین رد شدم و نگاهشون کردم ولی اونا منو ندیدن پسری ک دوسش داشتم اونجا همش قدم میزد و انگار منتظر بود با تشکر

  129. ممsays:

    باسلام من خواب دیدم پدرم بهم زنگ زد و یجا باهام قرار گذاشت من سریع رفتم و دیدم ک مادرم توی ماشینه و پدرم پیاده شده بهم گفت مادرتو برسون خونه من کار دارم منم نشستم پشت فرمون دیدم پدرم رفت داخل یه مغازه خیلی بزرگ ک پراز مبلمان بود و پسری ک دوسش دارم اونجا بود پدرم رفت پیش اون منم خیلی آروم از جلوی مغازه باماشین رد شدم و نگاهشون کردم ولی اونا منو ندیدن پسری ک دوسش داشتم اونجا همش قدم میزد و انگار منتظر بود با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند بیانگر توانایی های شما برای بهبود وضعیت اقتصادیتان باشد

  130. حسینحسینsays:

    با سلام من خواب دیدم که یک ماشین رولزرویس آخرین مدل دارم و این ماشین یکی از گرانقیمت ترین ماشین های دنیاست و در تهران در حال رانندگی بودم و آمدم جلوی همه پارک کردم و سقف ماشین کروک بود و آنرارخیلی با اعتماد بنفس بستم و پیاده شدم در حالیکه همه ماتو مبهوت بودن چون چنین ماشینی تو ایران ندیده بودن و من احساس میکردم دومین نفری هستم که چنین ماشینی دارم در ایران و خیلی با عاتماد بنفس پارک کردم و نزدیک ماشین درحال راه رفتن و لذت بردن از توجه مردم بودم که به من و ماشینم میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده انگیزه ها و توانایی هایی است که برای به دست اوردن کارهایتان باید تقویت کنید

  131. رویارویاsays:

    با سلام - در خواب دیدم یه پرشیای سفید صفر دیدم که اونو خریده بودم و خودمم میدونستم پولی برای خریدش ندارم ولی یهویی دیدم که مال خودمه و میخواستم باهاش رانندگی کنم که دیر و بسختی ترمز میگرفت و ارام به جایی زدم که خسارتی نداشت( در عالم بیداری میخواهم ماشینم را با یه ماشین دست دوم دیگه کمی بهتر عوض کنم)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر این است که شما به بزرگی خواهید رسید و با انگیزه زیاد به زندگی ادامه خواهید داد

  132. ZAZAsays:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم که همراه با کسی که دوستش دارم سوار ماشین سواری هستیم،،صندلی جلو کنار هم نشسته بودیم و ایشون از پشت منو در اغوش کشید و مواظبم بود،،که باعث جلب توجه کسانی که صندلی عقب بودن شد،،و فکر کنم ماشین در جلو نداشت و در کنار راننده داشت،،همینطور ماشین حرکت میکرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر انگیزه و توانایی هایی است که برای کسب خواسته هایتان باید تقویت کنید

  133. سمانهسمانهsays:

    سلام من امروز دیدم واردمکانی شدیمه خودم و شوهرم اماشوهرم جای دیگه بود و یادمه یکی ازافراد اونجابهم تعدادی انگشتر نشون داد میگفت فقط برای عکس گرفتن باهاشونه نه ایکه فروشیه یادمه۱۱تومنی میشد ولی من بیخیالش شدم و تو ماشین نشستم فکنم کاملا خود به خود ماشین بصورت تاب حرکت میکرد عقب جلومیشد بلد نبودم ترمز بگیرم شوهرممکه رانندش بود پیشم نبود بسختی ترمز گرفتم بعد یادمه خوابیده بودم تو خونه(خونه واقعیمو نبود)وقتی بیدار شدم بگمونم شوهرمو صدامیزدم ولی فقط مادرشوهرم اونجابود بگمونم همیطورکه میخواستم این ماجرای رانندگیموبهش بگم بود که یلحظه سایه ی یک پنجه روی سر مادرشوهرم دیدم بعد قصد فکنم داشت حمله کنه که من در رو روی اون هل داده بودم که نتونه سمتم بیاد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای اشفته و درهم است

  134. مهسامهساsays:

    سلام وقت بخير،مادرم خواب دیده که برای من یک ماشین خریده است.تعبیرش چيه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده بزرگی و شرافت است

  135. سونیاسونیاsays:

    سلام و خسته نباشید خواب دیدم بنز مرسدس گرون قیمت خریدم پولش هم رفتم جلوی دوربین بشمارم بدم صاحبش یه شخص ناشناس توی خوابم بود داشت جگر پخته میخورد دوتاش با نون به من داد خوردم تعبیرش ممنون میشم بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      یه موقعیت خیلی خوب براتون پیش میاد که بلحاظ مالی به نفع شماست

  136. FatemehFatemehsays:

    دیشب خواب دیدم جایی هستیم بیشتر دوست هام هستم ب یکیشون گفتم دلم هوس بستنی کرده بریم بخور ب چندتا از دوستام گفتم قرار شد با هم بریم یکیشون میخواست شلوارش عوض کنه منم همراش،رفتم بعد کسی،ک دوسش،داشتم دیدم با ی،هم کلاسی پسر دیگه ک (دوتاشون توی دانشگاهم هستن) اون یکی ب کسی ک دوسش دارم گفت برو ماشین روشن کن تا بیام رفت نشست پس ماشین از،این شاسی بلندا بود ماشین ماهم همینطور انگار قلق ماشین نداشت همش،میخور،ب ماشین ما منم رفتم ماشین حا بجا کردم ک اینقدر نزنه ب ماشین باهاش خوب نبودم پیش از ماشین پیدا شده ناراحت بود پیش خودم گفتم باعث شد غرورش بشکنه بعد همه سوار ماشین شدن مامان و عمم هم بودن تو ماشین ی خانم دکتر بود برا نازایی ک عمم حامله نمیشه داشت توضیح میداد بهش گفتم وقت نداریم الان ی جا قرار بزارید با هم حرف بزنید دیگه با ماشین رفتیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بعد از یه سری گرفتاری ها و مشکلات اتفاقات خوبی براتون میوفته

  137. مهدیسمهدیسsays:

    با درود فراوان..خواب دیدم ک عشقم اومده دنبالم بهم گفت بیا ماشین قبلی رو فروختم ماشین حدید گرفتم ببینش..من رفتم دیدم یه ماشین قراضه لاندیور سبز قدیمیا از اونا گرفته..بهم گفت سوار شو درش خرابه از سمت من..سوار ک شدم صندلیای عقبش داغون فنراش بیرون روکشاش پاره..گفتم کجا بشینم گفت بیا جلو پیش خودم گفتم پس اگه کسی سوار کردیم چی گفت نمیکنیم..منم خیلی عصبی شدم..گفتم پراید خودت بهتر بود این چیه گرفتی قراضه و داغون..گفت چی میگی این گرونتره 65تومن گرفتمش..منم گفتم مسخره کردی من فک کردم یه ماشین بهتر و گرونتر و خارجی میخری..نه این پوت و واست متاسفم و دیگه باهات کات میکنم سراغ منم نیا..خیلی ناراحت پیاده شدم و رفتم خونه..ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به زاویه ی دید شما و طرز تفکرتون اشاره داره که بهتره تغییراتی در آن ایجاد کنید

  138. ساجدهساجدهsays:

    سلام من یک ساعت یکیش خواب دیدم من وپدرومادروبرادرکوچکم هستیم وازیک جاده ای که شلوغ بودوپرازحیون که شیرهای نرش یادمه یکی اینطرف ویکی اونطرف جاده خوابیده بودازکنارشون ردشدیم ورفتیم اونطرف خیابون که سوارماشین بشیم من از یک طرف سوارشدم برادرومادرم رفتن که ازسمت دیگه سواربشن انگاربارون ارومی روگرفت وبرادرم سوارشدنش روطول میدادوجلوی مامانموگرفته بودومن میگفتم زودترسواربشیدزیربارون هستیدورفتیم ی مغازه بستنی فروشی ظاهراکه پدرم باماشین واردمغازه شد وهمون موقع دیدم 4 تالاستیک ماشین مشابه شتری که روی زمین بشینه خوابیدن وماشین تاحدگلگیربه زمین رسیدوپیاده شدیم ویکی ازخاله هام وبچه هاش بودن وانگارتولدبرادرم بودوداشتیم تولداون روجشن میگرفتیم که برادرم انگاری چیزی جاگذاشته بوددرماشین ورفت بیرون تابیاردش درحالیکه ماشین داخل مغازه به این شکل دراومده بودودیگه هم ندیدمش ممنون میشم تعبیرش روبگید.ممکن هست خواب پریشان باشه که بعدازخوردن ناهارباشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده انگیزه ها و توانایی های شما در زندگی است که باید در راستای ان تلاش خودرا بیشتر کنید

  139. فاطمهفاطمهsays:

    با سلام و وقت بخیر خواب دیدم که ماشین مون رو بیرون از حیاط گذاشته شده بود و سر خیابون کنار پایه برق بود و داشتم با دستمال تمیز می کردم که ماشین راه افتاد میخواستم با دستم جلوشو بگیرم نشد و پرواز کرد و دور زد و اومد سمت ورودی خونمون کنار پایه برق بعد چهار تا خانوم قد بلند و که سبزه بودند از توی کوچه اومدن بیرون و بعد اون خانوما سه تا شتر اومدن بیرون بعد خانوما کنار ایستادن و شتر ها رد شدن بعد خانوما سفره پهن کردن تو خیابون ظرف های استیل خیلی بزرگ که تو شون کباب بود و پیش بچه ها گذاشته بود و میخوردن و پسرم هم بود و دختر های جوون هم بودند که کمک می کردند بعد ظرف کم اومده بود بهم گفتن شما خونتون نزدیکه برو و چند تا ظرف بیار امدم جلو خونمون ودر زدم مادر شوهرم تو خونه بود و در را باز کرد و پشت در کنار راه پله دو تا پلاستیک سبزی قرمه بود که یکیش پخته بود یکیش خام مادر شوهرم گفت اینارو تو اوردی گفتم نه گفتم میخوام ظرف ببرم و بهم داد میخواستم برم بیرون که سه تا دختر جوون اومدن جلوی در و جلوی درم سفره پهن کردن و و چند تا ظرف کباب بود و یکیش رو دختر مستاجرمون میخواست برداره که گفتن بر ندار برای این خانوم هست شوهرم از بیرون اومد و سر سفره نشست منم نشستم سر سفره بعد دخترم اومد و ماشین مون رو که کنارپایه برق بود سوار شد و دور زد اروم کنار خونه اورد من تعجب کردم که دخترم رانندگی بلد نیست و از خواب بیدار شدم با تشکر از شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس سفری خواهین داشت که خیر و برکت براتون بهمراه داره

  140. HadisHadissays:

    سلام من خواب دیدم که توو یه ماشین سفید هستمو تازه خریدمشو خوشگل بود خودمم انگار خیلی خوشگل شده بودم رفتم توو حیاط مامان بزرگم ولی یکم عصبی بودم بعد پیاده شدم رفتم خونه مامان بزرگم و زن عموهامم اونجا بودن و با همشون رو بوسی کردم رفتم با نادر بزرگم روبوسی کردم مادربزرگم جوونتر شده بود وخیلی تمیز بود انگار تازه از حموم اومده بودو لپاش قرمز بود تعبیرش چیه ؟لباسامم مشکی بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سفری در پیش دارین

  141. راحلهراحلهsays:

    سلام خسته نباشيد ببخشيد خواب ديدم ك در حالي ك رانندگي بلد نيستم. پشت فرمان ماشين نشسته ام مدام استرس ترس تصادف دارم اما ماشين به صورت مارپيچ حركت ميكند و به جلو ميرود اين خواب رو چندين بار ديدم ممنون ميشم تعبيرش كنيد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده انگیزه و توانایی هایی است که باید در خود پرورش دهید

  142. تنهاتنهاsays:

    سلام مادر من تو خواب دیده که یه ماشین پیکان سفید خریدیم و پدرم داشته با اون پیکان رانندگی میکرده و مادرمم همراهش بوده میگفته مواظب باش تصادف نکنیا که پدرم هم بهش دلداری میداده که نگران نباش ، ولی توی راه ماشین هایی بودن که تصادف کردا بودنو تیکه هاشونن تو جاده بوده اما پدرم کل راه رو خیلی عالی و با دقت رانندگی کرده و مادرم خیالش راحت بوده تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است در صورت لزوم از سفر کردن پرهیز کنید

  143. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    دیدم سوار ماشینم هستم و مسافر زدم که مسافرم یکی از همکلاسی های دوران راهنماییم بود و بهم گفت از فلان کوچه برو و اون کوچه که میگفت واسم اشنا بود و بهش گفتم این محله ایه که یه همکلاسی داشتیم که اصالتش زنجانی بود و اونجا زندگی میکرد ؟ و اونم گفت اره همونجاست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      توانایی های خودرا باید برای کسب توانایی هایتان بالاتر ببرید

  144. FjFjsays:

    سلام مادرم دیروز قبل اذان خواب دیدن که تو خونه ی قدیمیمون هستن و در حیاط باز هست یه پیکان وارد حیاط خونه میشه و کنار حوض پارک میکنه و یکی از بزرگان کشور که فوت شدن از ماشین پیاده میشه .گویا بیرون درگیری بوده و اومده بود تو حیاط پناه بگیره.تعبیرش چی‌میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به شخصی کمک می کنن

  145. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم میخواستم با موتور سیکلت برم به یکی از کارام برسم ولی تسلط زیادی بر موتور سواری نداشتم و نمیتونستم دنده خوب عوض کنم و حرکت کنم و تصمیم گرفتم برگردم خونه و با ماشیتم برم به کارام برسم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا میتواند بیانگر انگیزه شما در برابر زندگی باشد

  146. سیده لیلا کاظمیسیده لیلا کاظمیsays:

    سلام دیشب خواب دیدم شوهرم با ماشین خیلی لوکس و گرانقیمت سان روف که رنگش زرد بود اومد دنبالمون من و بچه ام نشستم و شوهرم پشت فرمون‌ نشست خیلی سریع میرفت محکمرفته بکدم که نیوفتم بعد به مقصد رسیدیم لطفا این‌خواب و تعبیر کنید ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام پیشرفت اقتصادی خواهند داشت

  147. مرجانمرجانsays:

    سلام خواب دیدم با خواهرام تو ماشینیم و داریم میریم خونمون که دیدم نمیتونم راحت پدال ماشین رو بگیرم وایستادم دیدم پدال ها طرف شاگرده.درشون آوردم گذاشتم طرف راننده هرچند فک میکردم درست نباشن.دیدم داییم اونجاس بهش گفتم اونم یکاری کرد که یکم درست شد ولی دیگه نرفتیم بعد دیدم مادربزرگم پشت فرمونه و من ترسیدم گفتم ماشین خرابه و بعداز پیاده شدنش سوار ماشین شدم دیدم اینبارم دنده خراب شده باز یکم رفتیم دیدم نمیشه و پیاده رفتیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید سعی کنید انگیزه و توانایی های خود را درزندگی برای پیش برد اهدافتان افزایش دهید

  148. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم یک لاستیک برای ماشینم خریدم و میخام ببرم واسه ماشینم و تو خیابون چند بار با دستم اروم قل میدم لاستیک رو که راحت تر و زود تر برسم به ماشین و چند بار انجام میدم و زیاد موفق نمیشم و در نهایت یه ضربه خیلی محکم به لاستیک میزنم که قل بخوره بره برسه به ماشین و بعد دیدم لاستیک بعد از طی یک مسافت طولانی کجکی قل خورد و حتی کم بود بخوره به ماشینای تو خیابون و در نهایت رفت افتاد تو جوی آب

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در حال انجام کاری هستین و تلاش می کنین که به خوبی انجام بشه که این اتفاق می افته

  149. زهرهزهرهsays:

    سلام خسته نباشید من دوست پسر دارم و دیشب قبل از خواب نیت کردم که اگه انتخابم برای ازدواج غلطه یجوری خدا تو خواب بهم بفهمونه.دیشب خواب دیدم که سوار ماشین 206 هستم که یهو صدای ماشینی توجهمو جمع می کنه می بینم یه پسری با تمام اون خصوصیاتی که من می خوام توی ماشینه و ماشین فوق العاده زیبا و مجهز و سفید رنگی داشت که با هم مشغول حرف زدن شدیم و بقیه اتفاقا یادم نیست ولی حس خیلی خوبی نسبت به خوابم و اون شخص داشتم.موقعی که از خواب بیدار شدم اذان صبح داشت می زد.خواهش می کنم بگید این خواب ربطی به نیتم داره و می تونم به خوابم اعتماد کنم یا خیر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید سعی کنید انگیزه و توانایی های خودرا در جهت رسیدن به خواسته هایتان افزایش دهید

  150. سانازسانازsays:

    سلام،من خواب دیدم تویه ماشین مدل بالا نشستم صندلی عقب ماشین ویه خانم که فامیلمونه رانندگی میکنه غیرمن واون خانم بازم آدم بودتوماشین وداشتیم میرفتیم ومیگفت چه خوب شدماشین آورده بودم پیاده خسته میشدیم تعبیرش چی میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام پیشرفت و ترقی در زندگیتون خواهید داشت

  151. محمدمحمدsays:

    سلام خسته نباشید من دیدم که سوار ماشین پسر خالم شدم و دور شهر حرکت میکردیم و از کوچه ها عبور میکردیم و بعد برگشتیم خانه خالم میشه برام تعبیر کنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام انگیزه و توانایی های خودرا در زندگی بیشتر کنید

  152. مریممریمsays:

    سلام خسته نباشید.من خواب دیدم با شوهر و برادرم در جاده داشتیم میرفتیم انگار به طرف شهرمان حرکت میکردیم.بعد رسیدم به جایی که یک ماشین دیگر که در آن برادر دیگرم و پدرم که هر دو فوت شدند بودند کنار آنها ایستادیم دو تا راه بود که به ما گفتند شما از این طرف بروید و به برادرم و پدرم گفتند شما از طرف دیگر آن برادرم که همراه ما بود رفت در ماشین آنها و حرکت کردیم در آخر هر دو ماشین رسیدیم به یک مکان و من گفتم چرا هر دو از یک راه نرفتیم . در اینجا صدای یکی از دختر خواهرم از اون ماشین شنیدم و به نظر یکی از خواهر هایم هم در آن ماشین بود و دخترم من هم درآن ماشین بود من به سمت ماشین خودمان آمدم دختر برادرم همان که پدرش فوت شده در ماشین ما بود به من گفت ما تنهاییم که گفتم چکار کنم گفت بگو فاطمه بیاد پیش ما (دختر خودم را میگفت ) دختر آمد در ماشین ما و من از دختر خواهرم که در آن ماشین نشسته بود گفتم تو کجا داری میری گفت برای مادرم میوه میبرم مادرش فوت شده . یک دختر دیگر هم بود ولی او را نشناختم . در آن ماشین که دو تا برادرم و پدرم و دختر خواهرم و آن دختر وشاید خواهرم بودنند حرکت کردند.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس برای آنها قرآن بخونین بعد ها مسافرتی خواهید داشت

  153. ماه جانماه جانsays:

    سلام وقت بخیر.من دیشب خواب دیدم همراه با خانواده( پدر مادر و خواهرام) تو ماشین نشستیم و از پارکینگ خونه میخوایم حرکت کنیم ولی ماشینی که سوار بودیم ماشین یکی از اشنا هامون بود من پشت فرمون بودم خیلی احتیاط میکردم چون ماشین امانت بود و باهاش خیلی راحت نبودم و انگار تسلط زیادی نداشتم روی فرمون و واسه پیدا کردن پدال ها هول میشدم تا ی قسمتی از پارکینگ رو رانندگی کردم اما بعدش به پدرم گفتم چقد ماشین خودمون بهتره فرمونش و من راحترم در صورتی که ماشین خودمون پراید هست و ماشین اشنامون پژو۴۰۵ و به پدرم گفتم چون ماشین امانت هست خودت بیا بشین پشت فرمون بعد ی لحظه فک کردم هیشکی پشت فرمون‌نیست و ماشین داره حرکت میکنه و از پارکینگ اومد بیرون هی به خواهرم میگفتم خب این گوشه نگه دار تا بابا بیاد انگار میتونست بدون اینکه پشت فرمون باشه ماشین رو هدایت کنه ولی ماشین به حرکت خودش ا دامه داد که یهو دیدم اااا بابا پشت فرمونه... و بعد داشتیم میرفتیم انگار خانم همون اقایی گه ماشینش دستمون بود به مامانم زنگ زد انگار چیزی برامون فرستاده بود ما گفتیم خونه نیستیم الان میایم تحویل میگیریم بعد مامانم میگفت ی نفر شکایتش رو کرده و گفته اطلاعات رو میاره در خونه واسه همین بزار اول چک کنم دور وبر خونه رو بعد بیام (من در موضوع ازدواج ذهنم درگیره و دقیقا تو ی تایمی همش خواب میدیدم که در عین رانندگی یا به مشکل بر میخوردم یا ی مانع ایجاد میشد که در عالم واقعیت با مشکلاتی برای ازدواجم مواجه شدم و الان هم مدتیه خواب ماشین میبینم ولی مانع نیست و یا ماشین خراب نمیشه و به راهم ادامه میدم واین دفعه هم این خواب که براتون نوشتم رو دیدم)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس خواستار تنوع و تغییری هستین

  154. ملیساملیساsays:

    سلام من خواب دیدم پدرم ماشین مدل بالا قرمز خریده و ما داریم باهاش رفتیم مراسم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خوشی و شادی براتون بوجود میاد

  155. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    دیدم تو اتوبان دارم با سرعت نسبتا بالا رانندگی میکنم و بعد دوستمم دیدم که داشت با ماشین خودش رانندگی میکرد و میرفت و اول به روم نیاوردم که دیدمش ولی بعدش دیدم جلوتر دور برگردونه و خواستم به دوستم بفهمونم که اینجا دور برگردن داره و اگه برگردیم میتونیم بریم خونه فوتبال ببینیم و بعد با دست اشاره کردم که جلو دور برگردونه ایا بپیچم یا نپیچم و اونم گفت بپیچ و دور بزن و منم دور زدم و دیدم اونم پشت سر من پیچید و دور زد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سر تصمیمی مردد میشین

  156. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    .دیدم رفتم منزل رهبر عزیز اقای خامنه ای و بعد ایشون سوار یک ماشین خیلی قدیمی شدند و منم سوار شدم و بعد ایشون خودش نشست پشت فرمون و روشن کرد و نحوه ی کارکرد رو بهم توضبح داد و بعد رفتیم یه دور دور خونه رو گشتیم و اومدیم که جالب بود و بعد ایشون رفت با یک خبر نگار عکس سلفی گرفت کن و من کمی تعجب کردم که اقا چقد شاد هستن و واسم جالب بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خبر خوبی بهتون میرسه

  157. ArezooArezoosays:

    سلام سال نو مبارك . خواب ديدم با يكي از دوستانم كه يادم نيست كي بود رفتم تركيه و برگشتيم و دوباره براي باز دوم رفتيم من يه ماشين قرمز اجاره كرده بودم اينكه براي چه كاري رفته بوديم متاسفانه يادم نيست اما يادمه چون هر دومون ماشين اجاره كرده بوديم من فكر كردم برم ماشينمو پس بدم و با يك ماشين باشيم دنبال ماشين داشتم ميگشتم كه كجا پركش كرده بودم و تو اين فكر بودم كه اگر الان پس بدم چقدر ضرر ميكنم چون گفتن بودن ٧٠٪؜ پول برگشت نداره ميخواستم زودتر پس بدم كه كل پولمو بگيرم يكم گنگ بود خوابم ، ممنون از تعبير

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده انگیزه و خواسته های شما در زندگی است که باید ان را تقویت کنید

  158. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    دیدم سوار ماشین هستم بهمراه یه نفر دیگه دارم میرم تو محله قدیمی تا به خونمون برسم و قبل از اینکه به خونمون برسم یه کوچه ای دیدم که هرگز اونو تو بیداری تو محلمون ندیده بودم و واردش شدم دیدم بسیار کوچه دلباز و دنج و خلوتیه و به همراهم گفتم خیلی کوچه قشنگ و با حالیه و اونم حرفمو تایید کرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا نشان دهنده مسیری است که بادی در زندگی طی کنید

  159. ArezooArezoosays:

    سلام سال نو مبارك . خواب ديدم با يكي از دوستانم كه يادم نيست كي بود رفتم تركيه و برگشتيم و دوباره براي باز دوم رفتيم من يه ماشين قرمز اجاره كرده بودم اينكه براي چه كاري رفته بوديم متاسفانه يادم نيست اما يادمه چون هر دومون ماشين اجاره كرده بوديم من فكر كردم برم ماشينمو پس بدم و با يك ماشين باشيم دنبال ماشين داشتم ميگشتم كه كجا پركش كرده بودم و تو اين فكر بودم كه اگر الان پس بدم چقدر ضرر ميكنم چون گفتن بودن ٧٠٪؜ پول برگشت نداره ميخواستم زودتر پس بدم كه كل پولمو بگيرم يكم گنگ بود خوابم ، ممنون از تعبير

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام از سفر کردن پرهیز کنید

  160. اکرم طاهریاکرم طاهریsays:

    سلام خواب دیدم قراره مادرشوهرم رو با ماشین خودشون یجایی ببرم درواقع من راننده اون بودم. وقتی راه افتادیم دیدم که خوب نمیتونم رانندگی کنم و اصلا نمیتونستم کنترل کنم وخودمم تعجب میکردم و بعد مادرشوهرم رسوندم اونجایی که میخواست بره،درواقع برای کار میرفت اونجا.بعدش دیدم که همون نزدیکی هاعروسیه یکی از فامیلامونه و همه فامیل هم در حال حاضرشدن بودن و دخترعموم هم دیدم که داشت موهای بچه هارو بافت میزد(درواقعیت من خودم مو بافت میزنم)و اینکه ما به اون عروسی دعوت نبودیم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام کار براشون انجام میدین که براتون دعا میکنه

  161. زینبزینبsays:

    سلام خواهر من خواب دیده درحال رانندگی تصادف کردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام از سفر کردن پرهیز کنید

  162. کریم۷۳کریم۷۳says:

    سلام خواب دیدم دوستم گفت این ماشین ک میبینی مال دختره ست که میخوام ازدواج کنم باهاش....ماشینه دوتا چرخ جلو نداشت.. با دوتا شی داشت مثل اسکی روی برف اونجوری براش نصب میکرد و با میخو میکوبدش ...معنیش چیه دوستم یکماهه ماشینی خریده و کارمیکنه باهاش ک شاید بتونه زن بگیره...این خواب ب اون مربوطه یامن ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام براتون تغییری پیش میاد

  163. فاطیفاطیsays:

    سلام خواب دیدم سوار بر یه سانتافه شدم که رانندگی کنم ولی دقیق نمدونم ماشین مال کی بود و ماشینو هم روندم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام تغییر مثبتی براتون پیش میاد

  164. محمد بهرامیمحمد بهرامیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم یه ماشین مدل پایین خریدم ظاهرش زیاد خوب نبود که نو باشه میخاستم که قاب آیینه بغلاشو عوض کنم تا یکم ظاهرش خوب باشه .....بی زحمت تعبیر می کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام انتخاب نادرستی در مسئله ای خواهید داشت

  165. مهرخورشید سیاوشمهرخورشید سیاوشsays:

    سلام و وقت بخیر خواب دیدم که دوست مامانم بهم چهارتا کلاه بافتنی سفید هدیه داد بعد از کنار دریا عبور می کردم دریای عجیبی بود تا چشم کار می کرد آب بود و آب امواج آب بلند بود بعد کنار دریا شهر مشهد رو دیدم از دور نور و روشنایی می آمد یک ماشین بود به راننده گفتم ما رو ببر تا جایی گفت نه به اصرار سوار شدیم حرکت کردیم بعد ماشین ایستاد تا راننده کاری رو انجام بده یهو ماشین خود به خود حرکت کرد راننده دنبال ماشین می دوید و من هر کاری کردم نتونستم ماشین رو نگه دارم ماشین رفت و رفت تا از حرکت ایستاد نگران و مضطرب از اینکه راننده فکر کرده ماشین رو دزدیدم دنبال شماره تلفن می گشتم تا بهش خبر بدم چند تا شماره در روزنامه بود زنگ می زدم تماس پشت سر هم نمی دانم پیداش کردم یا نه ؟؟ ولی همه بهم امیدواری می دادند که نگران نباش تو کاری نکردی اون راننده هم به ماشینش میرسه اون حتما میفهمه که تو مقصر نبودی و ... ولی چشمهایم گریان و دلم آرام نداشت با تشکر از شما لطفا تعبیرکنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس شانسی برایتان پیش می آید که ممکن است باعث حسادت دیگران شود

  166. موناموناsays:

    سلام من خواب دیدم دوتا ماشین دارن با سرعت زیاد تو جاده حرکت میکنن من با نامزدم تو یکی از این ماشین ها بودم و اون یکی ماشین مدام سبقت میگرفت بالاخره یهو یه جا باعث شد ما از جاده منحرف شدیم و نزدیک بود پرت شیم تو رودخانه کنار جاده ولی نامزدم تونست ماشین رو کنترل کنه و برگشتیم به مسیر اصلی و من ازش خواستم سریع نگه داره و پیاده شدیم و تو خواب یه جاهایی مثل ناظر بودم، و تو زندگی واقعی من یه نامزدی داشتم که به دلیل مشکلات خانودگیش یهو با توجه به اینکه خودش خیلی تمایل داشت ول کرده ورفته و کسی رو که تو خواب دیدم نمیشناختم یه آدم دیگه بود و بهش اطمینان داشتم و در کل حال خوبی داشتم تو خواب

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده انگیزه و توانایی های شما در زندگی است

  167. مریمریsays:

    سلام خواب دیدم پلاک ماشینمو دزدیده بودند بعد دیدم شماره پلاک ماشینم عقب ماشین نوشته شده که بعضی ارقامش دیده نمی شد و سیاه و ناخا نا بود

  168. shirinshirinsays:

    سلام خسته نباشيد من سه بار خواب ديدم تو يه ماشيني كه مال من نيس رانندگي ميكنم و هميشه سرعتش خيلي بالاست و منم رانندگي بلد نيستم و هرچي ترمز ميگيرم سرعتش كم نميشه

  169. سماسماsays:

    سلام خواب دیدم مامانم ماشین لوکس قرمز رنگ داره میره سوار شه بره دور بزنه منم باهاش میرم توو خواب انگار وضعمون خوب شده بود بعد میریم دور میزنیم دست فرمونشم خوب بود وقتی برگشتیم من رفتم از بابام کیلید ماشینو بگیرم برم دور بزنم نداد بهم گفت نه منم قهر کردم تعییرش چیه

  170. آناناسآناناسsays:

    سلام خواب دیدم با حسین ترکان تو ماشینم تعبیرش چیه؟

  171. ابوالفضلابوالفضلsays:

    سلام،من خواب دیدم یک ماشین دنا گرفتیم بعد برداشتم و یکم رانندگی کردم بعد تو خیابون پارکش کردم و رفتم پیش پدرم گفتم بره ماشین رو بیاره خونه اونم گفت خودت بیارش منم رفتم تا ماشینو بیارم دیدم پدرم با یک ماشین دیگه جلوم وایساده و اول اون رفت منم پشت سرش ماشینو برداشتم و حرکت کردم و یکم رانندگیم خوب نبود ولی تونستم از بین چند ماشین و کنار خیابون عبور کنم

  172. امیر توکلامیر توکلsays:

    سلام من خواب دیدم با ماشینم دارم میرم همه چیز خوب و عالی بعد نمیدونم یه جایی رسیدم پارک کردم بعد دوباره حرکت کردم ولی یه دفعه ترمز ماشینم کار نمیکرد و ترمز دستیمم همینطور کار نمیکرد بعد پیاده شدم ماشینو حل دادم خواهش میکنم زودتر تعبیرش رو بگین

  173. Farshad rahmaniFarshad rahmanisays:

    سلام .خواب دیدم ک با ماشین خودم بودم ماشینم در حالت پارک بود دوتا مسافر زن چادری اومدن سمت ماشینم ازم خواستن ک برسونمشون خلاصه قبول کردم و یکی جلو سوار شد یکی هم عقب بعد توی ذهنم حس خوشحالی بهم دست داد ک فعالیت خوبه اصلنم توجه نداشتم بهشون فقط فکرو اندیشم این بود ک مسافر هستن و ب مقصد برسونمشون. تعبیرش چیه

  174. مریم واعظیمریم واعظیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم نامزدم پشت فرمون ماشین خودمه و از پشت با دو تا ماشین برخورد کردیم و ایشون فرار کردن وقتی به خونخ رسیدیم پشیمون از اینکه چرا فرار کرده در گیر و دار این بود ک بره و بگه ک مقصر تصادف بوده ولی خب کسی مجروح نشده بود

  175. پارمیدا پروازی نیاپارمیدا پروازی نیاsays:

    سلام اولش که صبح بود با یکی از دوستای مامانم که من نمیشناختم رفته بودیم پیک نیک ولی چون بعدش یه جا دیگه کار داشت اون رفت من با اونا رفتم خونه مادربزرگم خواب دیدم توی خونه مادربزرگم می خواستم یه فیلم ترسناک ببینم میخواستم فیلمو انتخاب کنم که دیدم خودش خود به خود روی تلوزیون پخش سد و هر جا میگشتم کنترل اون تلوزیون پیدا نمیکردم که خاموشش کنم پس رفتم تو انباری طبقه پایین که پیداش کنم ولی چون خیلی تاریک بود میترسیدم بابابزرگمم باهام امد ولی وقتی رسیدیم پایین هرچی صداش زدم جواب نداد دیدم صداش از تو حیاط میاد دیدم ماشین مامانم اونجاست ولب روی شیشه هاش ترکه یه اقام داشت اونو میشست گفت ببین چی شده ماشین گفتم اینو مامانم نکرد سالم بود گفت نه اینو خودش کرد مگه خبر نداری امروز کله شهر از ترافیک بسته بود بعد همون موقع دیدم مامانم امد به قیافه افسرده و ناراحت داشت و وقتی رفتم بالا هرچی ازش و از خاله هام میپرسیدم چه خبر هیچکی بهم چیزی نمیگفت اخر سرم بدون اینکه بفهمم بیدار شدم

  176. سارا اصغرزادهسارا اصغرزادهsays:

    سلام خسته نباشین من تو خواب دیدیم سویچ ماشین کسی که دوسش دارمو‌ پیدا کردم بدون اینکه بفهمه رفتم سوار ماشین شدم و روشنش کردمو‌‌ روندم بعدا متوجه شدم که فکر میکنن ماشینو دزدین من بدون اینکه بفهمه بردم گذاشتم جاش ولی وقتی وقتی فهمید من بردم عصبانی شد و چون ماشین گرون قیمتی بود میخواست شکایت کنه تعبیرش چی میشه؟

  177. علیعلیsays:

    سلام اگه در خواب ببینیم روی صندلی عقب ماشین نشستیم و راننده هم نیست و یکی از رفیقامون روی صندلی شاگرد نشسته و یهو رو همون صندلی شروع میکنه به روندن ماشین تعبیرش چیه؟

  178. mmsays:

    سلام خسته نباشین من13سالم هست .من خواب دیدم که از کوچه بغلیمون رد میشم بعد یهو بابا میاد میگه بیا این ماشینو برون و ماشین یه تویوتا 2اف بود بعد من میرم میرونمش وقتی که میرونم با سرعت زیاد و از خیابون هایی که اصلا نمیشناسم رانندگی میکنم که خیابون ها خیلی شلوغ بودند ولی با هیچ کدوم از ادم ها تصادف نمیکردم .ولی ما اصلا ماشین نداریم لطف میکنید بگید تعبیرش چی هست ؟ممنون

  179. YoonaYoonasays:

    سلام من چند پیش خواب دیدم که ماشینم رولزرویسه و به شهری توش زندگی میکنم و یک شهر صنعتی و کوچیکه شهری زیاد امکانات نداره و آخرین ماشینی که می‌تونه شهروند اونجا داشته باشه سانتافه است درحال رانندگی بودم قبلاً هم یکی دیگه از ماشین رویاهام و لامبورگینی آبی فسفری دیده بودم

  180. مربممربمsays:

    چرا دیگه جواب نمیدین... خوبین؟ از سال ۱۴۰۰ ناپدید شدین.

  181. DadeDadesays:

    سلام ببخشید من در خواب دیدم که دوتا پسر همسایمون اومدن از کنارمن درد شد یکیشون برام غریبه بود بعد اون غریبه بهم گفت تو ماشین من اینجوری دیدیم منم گفتم تو چه بیکاری منو نگاه میکردی بعد یه دعوا شده بود ولی اون پسرا نبودن چندتای دیگه بودن که از ماشین پیاده شدن و یک پولیس امد ولی من اصلا نمیترسیدم و تو خواب میخواستم از مامانم محافظت کنم بعد نمیدونم چی شد ولی احساس میکردم من از یکی یک پسر غربیه ای خواسته بودم ماشینمونو برونه و منو ببره یه جای بعد خواستم برم دنبال بابام بهش گفتم تا همینجا بسه خودم میرونم احساس امنیت نمیکردم ولی در خواب یادم نمیاد رارنگی کرده باشم و بایلم تو ماشین بهم گفت جرا میری خونه کسی میخوابی نرو سحر و جادو داره نهوز باورمیکنم که وجود هست منم میخندیدم و گفتم منم همونجاها نمیرم بعد سوار ماشین شدم با بابام بعد مارو از کوچه ها میبرد خونه اما پیارده از کنار خونه های تو محل ممنونم بابت همه چی و ببخشید

  182. ... Samناشناس... Samناشناسsays:

    خواب دیدم بهم(عشقم )گفت عکس لندرور که برات فرستادم یادته گفتم آره گفت دارم میخرمش هرچی پول دارم میدم تا اون ماشین رو الان بخرم خیلی خوشحال بود تعبیرش میگید ممنون