چگونه معشوق رفته را برگردانیم ؟

در دنیای ارتباطات انسانی و با توجه به حجم وسیع رابطه ها این نکته خاطر نشان خواهد شد که زبان رابطه ها با یکدیگر متفاوت است و زمانی می توان به درک کامل این موضوع رسید که پا به جهان پر مفهوم روان شناسی گذاشت و از این دریچه به انسان ها نگریست .رابطه ی میان دخترها و پسرها به سبب ویژگی های شخصیتی متفاوتی که دارند بسیار پیچیده است و همیشه با مشکلاتی همراه می باشد ، با مطالعه کتاب پر فروش مردان مریخی و زنان ونوسی این حقیقت کشف خواهد شد که جنس های مخالف ، دنیای متفاوتی دارند و برای اینکه بتوانند به درستی به دنیای یکدیگر وارد شوند ابتدا باید به طور صحیح یکدیگر را بشناسند .در اینجا اشاره به دو واژه عاشق و معشوق که از قدیم کاربرد زیادی برای رابطه با جنس مخالف داشته خالی از لطف نیست ، در توضیح این واژه ها می توان گفت عاشق سراسر نیاز است و معشوق سراسر ناز و با توجه به تیپ شخصیتی مرد و زن ، رابطه ای معقول است که مرد عاشق باشد و زن معشوق .

میتوانید از مطلب قبلی و پربازدید : چگونه دوست پسرمان را به خود وابسته کنیم ، هم دیدن کنید.

چگونه معشوق را به رابطه برگردانیم؟

* باید و نباید هایی برای برگرداندن معشوق ( دوست دختر ) :

بدون تردید در صورت نداشتن شناخت و درک متقابل ، یک رابطه با شکست مواجه خواهد شد و بازسازی آن به گذشت زمان نیاز دارد که در این میان از کارهایی باید پرهیز شود تا اوضاع وخیم تر نشود و در عوض به توصیه هایی باید عمل نمود تا رابطه بهبود یابد .

بحث منطقی راه نیندازید ، در اکثر موارد احساسات و منطق دو روی سکه هستند و دلیل و

برهان هایی که برای شما معقول است لزوما مورد تایید دوست دخترتان نیست ، پس با این مشاجره های لفظی به رابطه زخمی خود تشنج وارد نکنید .

- بیش از حد محبت نکنید چرا که رابطه را خسته کننده خواهید کرد و چون زنان جذب قدرت مردان می شوند و به عنوان تکیه گاه به آن ها نگاه می کنند مهربانی زیادی ، این جنبه از شخصیت مرد را خدشه دار می کند .

- التماس و خواهش و اصرار ممنوع : این کار شاید نتیجه بدهد اما خیلی مقطعی است و فقط باعث می شود ابهت و احترام مردانه شما کم رنگ شود و شخصیت تان زیر سؤال برود .

- ابراز عشق مداوم و مکرر نکنید : انجام لفظی ابراز عشق و گفتن دوستت دارم آن هم به صورت مکرر و مداوم نه تنها دل دوست دختر شما را به دست نخواهد آورد بلکه از شما در خاطر او یک گدای محبت می سازد که اصلا جذاب نیست .

راه های بازگرداندن معشوق

کادو های گران قیمت نخرید : در زمان شکست رابطه این کار اشتباه ترین کار ممکن است چرا که دوست دختر شما با خود فکر می کند که جنبه های شخصیتی شما به اندازه کافی قدرتمند نیست و شما از پول برای جلب توجه او استفاده می کنید که این می تواند باعث تنفر بیشتر شود ، چرا که با پول نمی شود احساس خرید .

- احترام خود را حفظ نمایید : اگر هنگام شکست رابطه طوری وانمود کنید که زندگی تان به پایان رسیده و افسرده شده اید تمام قدرت را به دوست دخترتان می دهید و شما تصویر یک آدم بدبخت و ضعیف را از خود در ذهن او می سازید که هر فردی به راحتی می تواند طردتان کند .

- علامت ها را صحیح دریافت کنید : در اوایل شکست رابطه احتمال دارد که معشوق تان برای رفع مشکل موجود بخواهد به شما فرصت جبران بدهد و این امر به صورت غیر مستقیم و به روش مخصوص خانوم ها صورت می گیرد که درک صحیح و به موقع این نشانه ها و همچنین عکس العمل معقول و مناسب در برابر آن با توجه به کاتالیزورهای روابط عاشقانه میسر خواهد بود که اگر به درستی انجام شود شما به راحتی کنترل شرایط را به دست خواهید گرفت .

تفاوت شخصیت خود را با دوست دخترتان درک کنید : توجه به این نکته روان شناسی حائز اهمیت است که مردان به جنبه ظاهری زنان جذب می شوند و زنان جذب شخصیت مردان می شوند ، پس فاکتورهای جذابیت برای دوست دخترتان را تشخیص دهید و آن ها را در وجود خود پر رنگ نمایید .

- از روان شناس کمک بگیرید : در صورتی که تحمل شرایط برای تان سخت شده و نمی توانید اوضاع را کنترل نمایید و هر چه می گذرد مشکل پیچیده تر می شود ، بهتر است از روان شناس کمک بگیرید و با شرح کامل مسئله ، توصیه های کاربردی و مفید را دریافت نموده و با عمل به آن رابطه شکست خورده خود را ترمیم نمایید .

چگونه معشوق خود را برگردانیم

* روش هایی مؤثر برای بازگشت معشوق ( دوست دختر ) :

در صورتی که در رابطه خود با معشوق تان دچار مشکل شده اید و خودتان به اشتباه خود اعتراف می کنید و واقف هستید که مقصر اصلی می باشید و مهم تر از همه این ها به این نتیجه رسیده اید که فرد دیگری نمی تواند جایگزین او شود و واقعا دوستش دارید بهتر است دست به کار شوید و با ملایمت و انجام رفتارهای معقول دل دوست دخترتان را به دست بیاورید .

- برای معشوق خود مرد ایده ال باشید : با توجه به شناختی که از دوست دختر خود دارید سعی کنید معیارهای مثبت او را در خود پرورش دهید و از فاکتورهای منفی مورد نظر او پرهیز نمایید و با این روش به او بفهمانید که برای شما اهمیت خاصی دارد تا کنار شما آرامش را تجربه نماید و مجذوب تان گردد .

- به معشوق خود بفهمانید که تغییر کرده اید : با اصلاح رفتار های اشتباه گذشته و جبران آن ، سعی کنید رفتار های صحیح و دلخواه دوست دختر خود را انجام دهید تا به او در عمل ثابت کنید که تغییر کرده اید .

- تمام تلاش خود را به کار گیرید : اگر واقعا تمایل به بازگشت معشوق تان دارید برای این امر صبر داشته باشید و با تمام توان خود پیش بروید اما توجه داشته باشید که حفظ آرامش و پیروی از عقل در این زمینه مهم می باشد تا از رفتارهای نا به جا مثل التماس و یا عصبانیت پیشگیری شود .

بازگرداندن عشق و راه های ترمیم رابطه

- در هنگام ملاقات با معشوق خود ظاهری مرتب داشته باشید : اگر دوست دختر شما متوجه شود که به خاطر ارزشی که برایش قائل هستید لباس های شیک به رنگ و مدل دلخواه او پوشیده اید و یا برای تناسب اندام خود ورزش می کنید و رژیم غذایی دارید بی گمان مجذوب شما خواهد شد و اشتباهات شما در نظرش کم رنگ می شود .

- با معشوق خود صحبت کنید : لحن بیان شما در زمان شکست رابطه و شیرینی کلام تان می تواند به راحتی دل دوست دخترتان را به دست بیاورد چرا که از لحاظ روان شناسی زنان با شنیدن جملات دلخواه خود و صحبت درباره ی خواسته ها و آرزوهای شان به آرامش می رسند .

- خاطرات شیرین اوایل آشنایی را تجدید نمایید : دوست دختر خود را به فضاهایی که باعث می شوند خاطرات شیرین گذشته دوباره زنده شوند دعوت کنید و غذای دلخواه او را سفارش دهید و کاری کنید که در باطن شما نهفته شده و از رفتار ساختگی بپرهیزید چراکه هر چه از دل برخیزد لاجرم بر دل نشیند و این گونه است که فرکانس مثبت شما تاثیر خود را خواهد گذاشت .

- هدیه ای خاص که قیمت معنوی داشته باشد بخرید : شما می توانید با توجه به علایق معشوق خود هدیه مناسبی را برای او تهیه نمایید به طور مثال چیزی که آرزوی کودکی او باشد و یا خاطره ای شیرین در ذهن او تداعی نماید را برایش تهیه نمایید تا بفهمد شما قسمتی از حافظه خود را به او اختصاص داده اید و آرزوهایش برای شما مهم هستند .

Chegoone Mashoogh Ra Bargardanim

این مقاله در مورد رابطه عاشقانه می باشد و شامل باید و نباید هایی است که در صورت شکست رابطه به منظور برگرداندن معشوق ( دوست دختر ) باید مورد توجه واقع شود و همچنین روش هایی که انجام آن برای ترمیم رابطه و بازگشت معشوق مؤثر خواهد بود در قسمت پایانی بیان شده است . شما می توانید با خواندن این مطلب رابطه شکست خورده خود را از نو بسازید و معشوق خود را برگردانید .

مدت زمان لازم برای مطالعه این مطلب حدود 5 دقیقه می باشد .

توجه: چنان چه در همین زمینه نیاز به مشاوره دارید ، آماده ی پاسخگویی به سوالات شما هستیم ، کافیست در بخش نظرات مشکلات خود را مطرح بفرمایید.

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...