تعبیر خواب پروانه

دیدن پروانه در خواب نشانه خوشایندی است. پروانه نشان دهنده احساسات، ظرافت در روحیات و سهولت در انجام کارها است. پروانه در خواب نمادی از تعهد، شادی و سعادت می‌باشد. همچنین پروانه در خواب نماد تحولی بزرگ در زندگی فرد است. به همین علت اغلب با روح و مواردی از این نظر تعبیر می شود و در برخی اوقات نیز نماد مرگ است .دیدن پروانه به معنای آسودگی و پیروی از آرزوها و اهداف رویایی زندگی است که با خود تغییرات مثبت را به‌همراه می‌آورد.تعبیر دیدن پروانه در خواب بیانگر آن است که همه چیز به‌زودی درحال تغییر است اما نبایستی تغییرات آسیب‌رسان باشد.معبران تعبیر دیدن پروانه در خواب را نماد خلاقیت، معنویت و رویدادهای عاشقانه می دانند. دربرخی مواقع دیدن پروانه در خواب بیانگر نیاز شما به داشتن ارامش و صلح در پیرامون زندگی است. اگر شما در عالم واقع، تغییرات و گرفتاری‌های بیش از حد داشته باشید دیدن پروانه در خواب نشانه رسیدن دوران آرامش‌بخش، تفریح و سفر است.همچنین گویای متوقف کردن برنامه‌ها و مشغله‌های کاری است.

تعبیر پروانه‌های بسیار در خواب

اگر در خواب دسته‌ای از پروانه‌ها را مشاهده کردید به‌معنای قدرت اراده و روحیات شما در از بین بردن مشکلات زندگی است.پروانه‌ها در خواب نماد آزادی است که به‌نوعی آزادی حرکت در زندگی را نشان می‌دهند و به هرکجا که می‌خواهند می‌روند. در برخی اوقات آنها حتی می‌توانند به‌عنوان راهنماهایی در خواب راه حلی برای مشکلات نشان دهند.دیدن این نوع حشرات در خواب دال بر حرکت از طریق چرخه‌های مختلف زندگی و یا تغییر شخصیت، رشد و توسعه اخلاقی نیز تعبیر می‌شود.دیدن جمعی از پروانه‌ها در خواب نشانه نگرش شما به پیشرفت و ارتقاء در تمام جنبه‌های زندگی است و همچنین پروانه‌ها در خواب به‌نوعی پیام‌رسان تغییراتی که بایستی در زندگی شما ایجاد شود، هستند. تعبیر دیدن پروانه‌های بسیار در نزدیک شما بیانگر  ثبات ، تغییرات بزرگ، تعهد و حمایت در امور خانواده نسبت به همسر، فرزندان و خویشاوندان نیز می‌باشد. دیدن پروانه های مختلف در خواب نشانه  زادی، الهام ،و پذیرش رشد فکری است. برخی معبران آن را نوید خبرهای خوب در آینده‌ای نزدیک تعبیر کرده‌اند.

پیشنهاد می کنیم تا از مطلب خواندنی و جدید تعبیر خواب کرم ابریشم با رنگ های مختلف هم دیدن بفرمایید.

تعبیر پروانه در میان گلها

دیدن پروانه در میان گل‌ها به‌معنای جریان زندگی آرام و مطلوب است که با خود نوید عشق، رفاه و سعادت را می‌دهد .دیدن پروانه در میان گلها بیانگر رفاه و آرامش در زندگی است.دیدن پروانه ‌ای که بر گلی نشسته به ‌معنای یافتن عشقی تازه و برقراری روابط تازه در آینده‌ای نزدیک است.دیدن پروانه در محیطی زیبا مانند باغ نشانه وضعیتی در زندگی شما است که نمی‌توانید آن را تغییر دهید. همچنین برخی معبران آن را دلالت بر رونق و فراوانی در آینده نزدیک می‌دانند.

پروانه رنگی

تعبیر پروانه رنگین در خواب

خواب پروانه‌های رنگین نماد عشق، صمیمیت، زیبایی و صداقت است. دیدن پروانه یادآوری برای لذت بردن از زندگی و دیدن لذت‌های ساده زندگی است.دیدن پروانه برای زنان دال بر عشق، خوشبختی و موفقیت در روابط است و برای مردان داشتن لحظات نیکو و رضایتمندی است.خواب پروانه رنگین برای کسانی که در عالم واقع روابط خوب و پایداری ندارند بسیار خوش‌یمن است.اگر جوانی این خواب را ببیند نشانه‌ای از عشق متقابل، ازدواج و نیز پیام شادی دریافت می‌کند.دیدن پروانه رنگین در خواب بیانگر موقعیت‌های مختلف اجتماعی است که برای شخص به‌وجود می‌آید. پروانه سفید رنگ برای بیمار نشانه وقایع غیرمنتظره است.اگر پروانه‌ای سفیدرنگ به اتاقی راه یابد و بر شانه فردی بنشیند به‌معنای آن است که آن فرد به‌زودی بیمار خواهد شد .اگر دختر جوان و یا زن جوان پروانه تیره رنگ در خواب ببیند به‌معنای فتوحات عاشقانه و جنبه‌های مهم زندگی است.پروانه‌های رنگین در خواب دلیل بر سلامت جسمانی و روانی است.

تعبیر فرایند پروانه شدن در خواب

تبدیل شدن کرم ابریشم به پروانه در خواب دلیل بر آن است که بیننده خواب با تغییراتی در مسیر زندگی‌اش روبرو می‌شود که این تغییرات منجر به رشد و دگرگونی او است. اما این تغییرات به‌کندی حاصل می‌شود .پروانه در خواب نتیجه فرایند یک تحول است چراکه مراحل تخم‌گذاری، پیله کردن و پروانه شدن را شامل می‌شود هر کدام از این مراحل تعبیر جداگانه‌ای دارد.برای نمونه اگر مرحله تخم‌گذاری را در خواب ببینید یعنی تغییر در زندگی شما همچنان در مرحله ایده است درحالیکه اگر  مرحله پیله کردن را در خواب ببینید بیانگر تصمیم‌گیری در یک وضعیت خاص است. در نهایت دیدن پروانه بالغ در خواب به وقوع پیوستن ایده‌ها و نقشه‌های شما می‌باشد.

از کاملترین مطلب توپ تاپ با موضوع زمان پاسخگویی به سوالات تعبیر خواب دیدن بفرمایید.

تعبیر پرواز پروانه در خواب

اگر جهش پروانه را از روی شاخه‌ای به شاخه دیگری دیدید یعنی از سوی دوستان و آشنایان به شما خبر خوشی می‌رسد. این خبر خوش حتی می‌تواند از راه دور یا از سوی شخصی که در کشور دیگری زندگی می‌کند نیز شنیده شود. همچنین نماد نقل مکان، جابجایی و مسافرت نیز می‌باشد.دیدن پروانه در حال پرواز به‌معنای آن است که شما از دوستان خبری مسرت ‌بخش دریافت می‌کنید .اگر شخص در خواب ببیند که مانند پروانه در پرواز است به‌معنای آن است که فرد بایستی به کشف جهان بیرون پرداخته و برای افزایش دانایی خود هرچه بیشتر سفر کند.

تخم گذاری پروانه

تعبیر از بین بردن پروانه در خواب

 اگر در خواب پروانه‌ای را از بین بردید نشانه خوبی نیست و بیانگر پدید آمدن مشکلات، درگیری، نزاع و خصومت است. روابط دوستانه‌ای که از بین می‌رود و زندگی که به یکباره ویران می‌شود.دیدن پروانه مرده در خواب نشانه بهم ریخته شدن برنامه‌ها و ناتوانی در رسیدن به اهداف است.

تعبیر پروانه خشک شده در خواب

اگر در خواب پروانه خشک شده‌ای را به دیوار متصل کردید نشانه برخی از ظلم‌های شما به دیگران است که حاشا می‌شوند.

تعبیر گرفتن پروانه در خواب

اگر در خواب پروانه‌ای را گرفتید یا پروانه روی دستان شما نشست به‌معنای ملاقات یار و معشوق است به‌ویژه اگر آن پروانه رنگی باشد.اگر فردی در خواب پروانه‌ای سفید بگیرد یعنی شما وعده‌ای را به کسی تحمیل می‌کنید. پروانه تیره رنگ در خواب ، وجود درگیری‌های ناخوشایند است.

 تعبیر بال شکسته پروانه در خواب

 اگر در خواب فرد ببیند پروانه با بال شکسته پرید یعنی فرد با غرور تمام مشکلات خود را پشت سر گذاشته و راه‌های جدیدی برای توسعه و بهبود زندگیش هموار می‌شود.

چند پروانه کنار هم

تعبیر دو پروانه در کنار یگدیگر

پروانه در خواب نماد عشق، احساسات، شادی، انرژی ، تحول، شور و شوق و یا آغازهای جدید است. پروانه همچون نماد روشنگری معنوی و فرایندهای زندگی است .پروانه در خواب گویای آن است که شما بایستی بیشتر به روابطتان متوسل شوید. دیدن دو پروانه در کنار یکدیگر یعنی به واقعیت پیوستن اتفاقات شادی بخش و ازدواج که اسباب آن به زودی مهیا می‌شود. نکته مهم آن است که در عالم واقع در برابر این تغییرات مقاومت نکنید. قدردان لحظات خوش زندگی‌تان به‌عنوان بخش اعظمی از فرانیدهای زندگی‌تان باشید.

 تعبیر پروانه در وقت مشکلات

اگر در دوره‌ای از مشکلات روزمره، پروانه در خواب دیدید به‌معنای آرامش معنوی، خلاقیت، طول عمر و رسیدن لحظات نیکو  است. اگر در بیداری مشکلات معامله، کار دادگاهی و یا گرفتاری‌هایی داشته باشید، پروانه در خواب نماد آن است که به‌زودی مشکلات حل و فصل شده و دوران بهتری از راه می‌رسد.

تعبیر نگه‌داشتن پروانه در خواب

اگر درصدد نگه داشتن پروانه در خواب برآمدید یعنی زندگی خود را با آثار هنری، آموزش و یادگیری آنها پُر کردید و تعبیر آن به‌نوعی شروع کار جدیدی که همراه با ذوق و قریحه فرد باشد، است.

تعبیر از دست دادن پروانه در خواب

اگر در خواب پروانه‌ای داشتید و آن را از دست دادید یا به‌طرقی از شما فرار کرد یعنی عشقی را در زندگی از دست می‌دهید و درواقع پایان روابط عاطفی است.

پروانه با رنگ های مختلف

تعبیر دور شدن و نزدیک شدن پروانه در خواب

دیدن پروانه‌ای که در خواب از شما دور می‌شود به‌معنای رها کردن فردی مهم و خاص در زندگی است و یا نشاندهنده برخی تغییراتی است که شما مجبور به انجام‌شان هستید.اگر در خواب پروانه‌ای را تماشا کردید که به دور شما می‌گردد، بیانگر فرصت‌های جدید، موفقیت و نعمت است. همچنین نشانه هدیه یا پاداش بزرگ نیز می ‌باشد. دیدن پروانه ای که از دور به سمت شما می‌آید در خواب، نشانه سوغاتی و یا دریافت هدیه از راه دور است.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

54 نظر

  1. ارمغانارمغانsays:

    سلام وقتتون به خیر یه خواب طولانی قبل ازاذان صبح دیدم که وسطهای خواب یه پروانه خیلی بزرگ اندازه کف دست اومد داخل اتاقو خیلی اروم وروان پرواز میکرد و خیلی عجیب ودرعین حال جذاب بود رنگش هم تیره وهم رنگی بود بیشترتیرگیش به چشم میخورد پروازمیکرد و اومد رو دستم نشست منم نترسیدم و خواستم اروم پروازش بدم ولی نرفت ومحکم به دستم چسبیده بود تا دختر خاله ام اومدو شروع کرد به اذیت کردن پروانه ومن هرکاری میکردم که پروازکنه تا نجات پیدا کنه نمیرفت تا بالهاشو ازدست داد من خیلی ناراحت بودم تا پسرخالم (داداش همون دخترحالم که دوقلو هستن و خارج کشوره)اومد ومیخواست به زور ازدستم پروانه رو جدا کنه ولی انگار دیگه پروانه بال که مداشت شبیه کرم کلفت وبزرگ بود ولی بازم نرفت دیگه من عصبانی شدم با پسر خالم برا نجات پروانه درگیر شدم و نذاشتم بیشترازاین اسیب ببینه وحتی یادمه بابام میگفت این پروانه خیلی کم یابه و حتی اسمشم گفت ولی من یادم نمیاد. مجرد هم هستم دخترخاله وپسرخالم ۹ سال از من کوچیکترن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، روح ظریف ، شکننده و حساسی داری ، خصوصایت اخلاقی جالب و جذابی در شما دیده می شود و بر طبق تعبیر این رویا ان شااله طعم شادی و لذت های جدید را خواهید چشید.

  2. لاونلاونsays:

    سلام وقتتون بخیر و خسته نباشید، من دیشب خواب دیدم که بدون هدف و مقصد تو خیابون راه میرفتم و گوشی به دست رمان میخوندم،که یک زن رو دیدم به عنوان هم دانشگاهی میشناسم تو دنیای واقعی ازدواج کرده ،تو خواب احساس میکردم تازه عروس ولی لباسش سیاه بود دنبالم میکرد و هی میگفت چی میخونی میگفتم رمان، رفتم خونه هی دنبالم بود وقتی داخل شدم از پنجره نگاه کردم دیدم دم در ایستاده برام عجیب بود خواستم پنجره رو ببندم که یه دسته پروانه رنگی با ترکیب رنگ ابی و قهوه ای و مشکی اومدن تو ،من در اصل از حشرات میترسم و دوست ندرام باهاشون تو یه اتاق باشم حتی پروانه ،تو خواب هی میگفنم یکی پنجره رو باز کنه این پروانه ها برن ،پروانه ها خیلی خوشکل بودن ولی یه حس عجیب بهم دست داد ن خوب ن بد ولی عجیب،تعبیرش چیه لطفا

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ؛ نیکوست و بطور کلی بیانگر مطلوب تر و یا آرام تر شدن روند زندگی برای بیننده ی خواب است .

  3. نينانيناsays:

    سلام خواب ديدم هي مدام سرفه ميكنم و با هر سرفه ي من يه دسته پروانه هاي زرد از دهانم خارج ميشه اين مدام تكرار شد تا اينكه سرفه هاي اخرم پروانه ها كم شدند و قطره خون هم اومد بيرون از دهنم بعد از خواب بيدار شدم و باز كه خوابيدم خواب ديدم دوباره سرفه ميكنم و يه عااااالمه پروانه از دهنم اومد بيرون

  4. __says:

    با سلام خوابی دیدم که یکی از معلم های فیزیک مدرسه مون که تا حالا باهاش کلاسی نداشتیم داشت به ما عربی درس میداد و دیدم که روی میز پروانه ای قشنگ مرد اما چند تا پروانه ازش به دنیا اومدن و پرواز کردن ممنون میشم تعبیرشو بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به مهارت هایی دارد که در اثر مطالعه ی شخصی خود به دست خواهید آورد و برای شما منافع مادی در پی خواهند داشت.

  5. نينانيناsays:

    نينا۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۳:۰۳ سلام خواب ديدم هي مدام سرفه ميكنم و با هر سرفه ي من يه دسته پروانه هاي زرد از دهانم خارج ميشه اين مدام تكرار شد تا اينكه سرفه هاي اخرم پروانه ها كم شدند و قطره خون هم اومد بيرون از دهنم بعد از خواب بيدار شدم و باز كه خوابيدم خواب ديدم دوباره سرفه ميكنم و يه عااااالمه پروانه از دهنم اومد بيرون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام این خواب می تواند به قدرت تاثیرگذاری یا اصطلاحا کاریزمای شما اشاره داشته باشد که به شما کمک می کند تا قدرت و اراده ی خود را در زمینه ی رفتار های اجتماعی به دیگران ثابت کنید.

  6. پرهامپرهامsays:

    سلام, وقت شما بخیر, درخوابدیدم پروانه ی زیبا و بزرگی به روی پیشانیم نشست و احساس آرامش نمودم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، نمادی از آرامش ، امنیت و احساس های خوب و جدید خواهد بود.

  7. ........says:

    سلام وقت بخیر...خواب دیدم یک عالمه پروانه اطرافم پرواز میکنن ...به خواهرم گفتم ببین چقدر پروانه ...یهو دیدم ی پروانه تو دهنم و من اوردمش بیرون ولی جدا شده بود از هم میشه تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای آمدن روزهای خوب است.که میتواند خوشحالتان کند

  8. آیداآیداsays:

    خواب دیدم شچمم میسوزه درد داره بعد یه پروانه سیاه که بالاش هنوز باز نشده انگار داره متود میشه از گوشه پلکم داره زده بیرون انقدر کشیدم تا در اومد یه تیکش موند دوباره کشیدم بقشو در اوردم احساس راحتی کردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بر مردی ضعیف و نادان است که خود را به نادانی در هلاک اندازد

  9. لیلالیلاsays:

    باسلام. در حالت بیداری اگه پروانه بزرگ و خوش رنگ طلایی را در یک لحظه گرفتم و بعد از پنجره اتاق بیرون انداختم . تعبیرش چیست. با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام خوابتان تعبیر خاصی ندارد

  10. FaFasays:

    با سلام... خواب دیدم دو پروانه بزرگ تقریبا بودن که حرفای من رو متوجه می شدند. چیزی دستم بود و ب یکیشون گقتم بیا رو دستم اومد نشست و اون رو گرفت و پرواز کرد. حتی در خواب حس می کردم لبخند هم بهم میزنن. یکیشون رفت فقط. تعبیرش چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه قرار گرفتن در موقعیت های جدید است

  11. عباسعباسsays:

    سلام . من خواب دیدم که یه پروانه سفید یه چیزی مثل توپ‌بدمینتون بهش گیر کرده یا داره با خودش حمل میکنه و نمیتونست پرواز کنه هر چی میرفت بالا دوباره میومد پایین .اومدم کمکش کنم با چوب یا یه چیزی که یادم نیست زدم روش اون چیز ازش جدا شد و بالش بزرگتر شد و رنگی شد و زیبا و پرواز کرد و رفت و بعدش دیدم‌ با فامیل داریم یه گاو بزرگ رو قربانی میکنیم میخواستیم نذری قیمه بدیم و منم درحال کمک کردن بودمو حاجاتمو از خدا میخواستم.حاجتی از خدا دارم ک براش سعی کردم و الان دارم دعا میکنم و از خدا میخوامش تو خوابمم باز حاجاتمو خواستم. ممنون میشم تعبیر خوابمو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه کمک و همدلی شما نسبت به دیگران است

  12. اسماناسمانsays:

    سلام خواب میدیدم چند پیله پروانه تو خونه ما هست که یکی تبدیل به پروانه شد داخل یک محفظه بود که من میخواستم ازادش کنم که از خواب پریدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر پیروزی تعبیر میشود و ازادی

  13. صدیقهصدیقهsays:

    سلام فکرکنم قبل از اذان صبح بود که خواب دیدم دسته ای پروانه سیاه رنگ که هاله ای سیاه اطراف پروانه ها بود در هوا می چرخیدند در حال تماشای اونا بودم که نشستن روی سرم و روسری گُلدار منو از سرم کشیدن وبا خودشون به آسمانها بردند یکی از آشنایان گفت چرا جلوشونو نگرفتی ، طوری نیست...بذار ببرن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به معنای آسودگی و پیروی از آرزوها و اهداف رویایی زندگی است که با خود تغییرات مثبت را به‌همراه می‌آورد.

  14. الهام احمدیالهام احمدیsays:

    سلام. دیشب یا صبح بود یادم نیست دقیقا.. خواب دیدم یه پروانه ی رنگی اومد و روی سرم نشست . خیلی خوشکل بود و من ذوق کرده بودم. بعد یکی اومد اونو بگیره ولی نتونست و پروانه پرواز کرد. چند متر اونورتر دیدم پروانه نشسته و بالش و پاش شکسته . چند لحظه بعد یه خانم اومد و پروانه رو برد و من ناراحت بودم که چرا پروانه آسیب دیده . اون خانوم پروانه رو برد و وقتی اومد هر دوتا بالش کنده شده بود و فقط یه سر بزرگ ازش مونده بود که زنده بود. منم خیلی ناراحت بودم و میگفتم چرا این اتفاق افتاده و برای پروانه غذا اوردم و بهش غذا دادم . و مبگفتم دیگه دست و پا نداره که بره و غذا بخوره

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مشکلات روزمره زندگی شما را نشان می دهد و همچنین مسائلی که ممکن است در آینده با آن ها روبرو شوید

  15. زینبزینبsays:

    سلام من خواب دیدم با یکی از دوستانم که خیلی دوستش دارم در یک جایی بودیم بعد مدتی گذشت و یه پروانه اومد داخل و دوستم میخواست پروانه رو بگیره پروانه هم اومد و رو دستش نشست تعبیرش چیه؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشانه به وجود امدن شادمانی در زندگی است

  16. باببابsays:

    سلام به مدیر محترم و خسته نباشید. خواب دیدم تو اتاقم نشستم و یه پروانه‌ی خیلب بزرگ و سفید و چاق اومد داخل. رفت بالای تختم نشست تخم‌ریزی کرد و لاغر شد! و بعد فضا عوض شد و من تو جاده‌ای بودم و دنبال پروانه میگشتم. پروانه کنار یه اتوبوس افتاده بود و مرده بود. برش داشتم و رفتم تو اتوبوس نشستم و از خواب پریدم. کل فضای خواب نیمه تاریک بود. ممنون میشم تعبیر بفرمایید. متشکرم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشانه بهبود شرایط زندگیتان در اینده نزدیک است

  17. ساراساراsays:

    سلام . یه چند روزی خواب دیدم برای نماز صبح بیدار شده بودم که وقتی از اتاق خواب بیرون اومدم یه جمعیتی زیاد از پروانه های قهوه ای رو دیدم که وقتی وضو گرفتم چند قطره اب روی یکی از پروانه ها افتاد و تبدیل به یه بلبل شد .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ارتباط خود را با خداوند تقویت کنید

  18. ShakilaShakilasays:

    سلام روز بخیر من خواب دیدم توی خونمون ی حالت مهمونی بود با دوستام خیلی خوش میگذشت ی دفعه از سقف چند تا پروانه رنگی از پیله درومدن و پرواز کردن چند تاشونم نشستن روی شونه م فضا هم یکم تاریک بود ممنون میشم تعبیرشو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است به مهمانی بروید و یا مهمان به خانه ان بیاید

  19. AtusaAtusasays:

    سلام.میخواستم بدونم که تعبیر خوابی که دیدم چیه؟بیشتر جاها را خوندم ولی اون چیز مد نظرم را ندیدم.ممنون میشم اگه شما برام تعبیرش کنید.من خواب دیدم که توی دشت سر سبز در حال قدم زدن بودم که متوجه شدم که یک پروانه یکم با فاصله تر از من داره توی هوا بال میزنه ولی نه ازم دور میشه نه بهم نزدیک انگار داشت به من نگاه میکرد و یکم داشتم بهش نگاه میکردم که یهو نمیدونم چطوری زیاد شدن و به سمتم پرواز کردن.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اوقات و لحظات خوشی برای شماست

  20. نسریننسرینsays:

    باسلام و احترام. خواب دیدم در حیاط خونه دارم راه میرم، حیاط سرسبز بود و میز و صندلی هم چیده شده بود، روی یکی از میزها یک پروانه ی بسیار بزرگ و قرمز بود که هر چه بیشتر بهش نزدیک شدم، تبدیل شد به آقایی که زمانی بهش علاقه داشتم ولی بهم نرسیدیم. ممنون میشم تعبیر بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر احساسات و ظرافت شما در زندگی است

  21. سحرسحرsays:

    سلام خواب ديدم در جايي سرسبز پروانه ايي سياه رنگ رو دست من ميشينه بعدش ميره روي درخت سرسبز پر از شكوفه سفيد بعد از آن پروانه ايي سفيد رو دستم ميشيه در كنار اون اون مرغي سياه رنگ كنارم مياد و تلاش ميكنه بخوابه كنار پام.بعد از اون رودخانه ايي شفاف ديدم پر از اردك

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه سهولت در انجام کارهاست

  22. سپیدهسپیدهsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم یه پروانه نسبتا بزرگ و خیلی زیبا با بال های رنگارنگ تو آشپزخونه خونه مادربزرگم بود فک کنم رنگ طلایی و آبی یا بنفش در بال هاش داشت و روی بال هاش انگار نقاشی آدم یا همچین چیزایی بود مامانم میخواست بکشتش ولی من نمیذاشتم و خیلی اصرار کرذم کاریش نداشته باشه ولی وقتی یه جا نشست یه ضربه بهش زد بال هاش آسیب ندید ولی از تنش خون میومد از دست مامان ناراحت شده د و خونی که ازش میریخت اطراف رو پاک میکردم که یه دفعه یه حشره ای که یادم نیست چی بود از قسمت تنش بیرون اومد و ازدداخل بدن حشره هم یه حشره کوچکتر. مثل پشه یا کفشدوزک دقیق یادم نیست بیرون اومد انگار جلدش عوض میشد و پرواز کرد بعد خیالم راحت شد که رفته تا خودش رو درمان کنه و برمیگرده میشه لطف کنید تعبیرش رو بگید ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر احساسات و ظرافت روحیه ی شما در زندگی است

  23. محدثهمحدثهsays:

    سلام ادمین?خواب دیدم خودم تبدیل به پروانه شدم ...تعبیرش چیه ؟?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده احساسات و ظرافت است

  24. فریده فریدفریده فریدsays:

    با سلام من خواب دیدم یه پیله پر از کرم ابریشم دستمه مواظب بودم که بلائی سرشون نیاد همه بهم میگفتن چه حوصله ای داری ولی من توجه نمی کردم تا اینکه چند تاش به پروانه تبدیل شد ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده به وجود اغمدن تغیراتی در زندگی است

  25. زهرازهراsays:

    روز بخیر من خواب دیدم روی دیوار هال ی پروانه نشسته، من نگاش میکردم خیلی بزرگ نبود ظریف بود و خال خالی و نسبتا زیبا، مادرم گفت خیلی پروانه های خشگلتر و بزرگتری بیرون وجود دارن، ولی من گفتم اینم بجور خاصی خوبه و مجذوبش شده بودم،،،

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      پروانه نشان دهنده احساسات، ظرافت در روحیات و سهولت در انجام کارها است. پروانه در خواب نمادی از تعهد، شادی و سعادت می‌باشد. همچنین پروانه در خواب نماد تحولی بزرگ در زندگی فرد است.

  26. تاراتاراsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم ی جایی هستم ک هوا خیلی ابری و سیاه بعد من گنبد امام حسینو دیدم ک تاریک بود و من داشتم دعا میکردم ک ارزو هامو براورده کنه بعد یهو افتاب درمودو تابید رو گنبدو روشنش کرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در موقعیت های خوشایند و خوبی قرار میگیرید

  27. ParisaParisasays:

    سلام من خواب دیدم خانه ای کوچک ولی زیبا رو اجاره کردیم و من یک پروانه زیبا و بزرگ رو که داخل اتاق حبس شده بود آزاد کردم.ممنون میشم تعبیرش رو بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر احساسات و عواطف بیننده رویا میباشد

  28. مریممریمsays:

    با سلام خواب دیدم یک پروانه خیلی زیبایی در خانه ما پرواز میکند و میرود روی دیوار می نشینیند که چندین پروانه رنگی و زیبای دیگر کنار آن روی دیوار و روی سقف هستند با تشکر از تعبیرتان

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      با اتفاقات و وقایع خوشایندی روبرو میشوید

  29. سمیهسمیهsays:

    سلام وقتتون بخیر.خواب دیدم یه پروانه بزرگ با بالای رنگین خوشگل توی اتاق بود برادرم رفت که بگیرش چون من از پروانه میترسم بعد یهویی پروانه با یه نوک بزرگ حمله کرد ب صورت داداشم .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. تغییرات اجتناب ناپذیری در حال رخ دادن است. بهتر است در شرایط جدید بیشتر مراقب سلامت جسم و روان خود باشید.

  30. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم داییم گوشت سگ میخوره تعبیرش چی مشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب باشید مال حرام وارد زندگیتان نشود

  31. شیداشیداsays:

    سلام خسته نباشید چند روز پیش خواب دیدم که برای همسرم پیامک میفرستم از طریق تلفن همراهم و همسرم به جای پاسخ یه پروانه توی تلفن همراهم به پرواز در اورد و من از دیدنش تعجب کردم. و بعد از اون تلفن من خاموش شد و دسگه ارتباطی برقرار نشد. با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نشان دهنده هوس های زود گذر و کودکانه در زندگیتان باشد

  32. ایسان نظریایسان نظریsays:

    سلام وقتتون بخیر ‌‌ .خواب دیدم که با خانواده به یک پارک خیلی بزرگ و زیبا رفته بودیم که پر از گلها و شکوفه های صورتی و سفید بود و پروانه های رنگی زیادی هم داشت که به دنبالمون میومدن و روی دست و بدنمون میشستن من خیلی دوسشون داشتم ولی هرکاری میکردم از روی دستم نمیرفتن در کل خیلی خواب زیبایی بود . ممنون میشم از تفسیرتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      فرئی هستین بخاطر رضایت از امور مختلف زندگی شاد و سالمی دارین

  33. عاطفهعاطفهsays:

    سلام بعد نماز صبح خواب دیدم توی اتاق یه باغ هستیم با خواهرامو و دخترعموهام یه پروانه رنگی بزرگ میاد روسر دخترعموم میشینه بعد بلند میشه رو سر خواهرم میشینه بعدش رو سر من میشینه و بعد بلند میشه روی صورتم میشینه و یه حالت بوسه رو چشمام پشت سرهم میزنه میشه بفرماییید تعبیرش رو سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده معنای آسودگی و پیروی از آرزوها و اهداف رویایی زندگی است

  34. شميمشميمsays:

    من همش خواب ميبينم كه پسري كه قبلن تو زندگيم بود و الان هر دو ازدواج كرديم ميبينم كه كنار هم قرار ميگيري كه زنشم هست همش خواب ميبينم كفش قهوه اي پوشيده اما نو سالم ولي همش ناراحته تو خوابم و با هم حرف نميزنيم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا بیانگر این است که در حال تغییر و تحول هستید

  35. فروهفروهsays:

    با سلام و خسته نباشید ببخشید من خواب دیدم روی یک زمین سنگلاخ با ی عده میرم یک دفعه رسیدم به ی جایی که روی زمین پر از پروانه بود و وقتی راه میرفتم پروانه ها بلند میشدن از روی زمین، بعد دیدم رودخونه طغیان کرد و تا مچ پاهامون رفت زیر آب تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس برای رسیدن به اهداف و آرزوهاتون موانعی سر راهتون خواهد بود اما آنها را پشت سر میذارین

  36. ساراساراsays:

    سلام من خواب دیدم که مامانم گفت تو خونه پروانه هست؟ چون به زور دیده میشد و خیلی سریع پرواز میکرد زرد رنگ بود با نقش های بنفش منم به زور گرفتم کشتمش بر خلاف میلم و بعد از اینکه کشتمش هی از پروانه معذرت میخواستم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به از دست دادن چیز با ارزشی اشاره داره که باعثش خودتون هستین مراقب اعمال و رفتارتون باشین

  37. اقدسیاقدسیsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم در یک اتاق درجمعی از دوستان یکی از دوستان اعلام کرد الان تعداد زیادی پروانه کوچک میاد و شمارو اذیت میکنه یهو نزدیک به ۱۰۰۰ تا ازین حشره کوچیکا ک دوستم گفته بود پروانس میاد و شروع میکنه به اذیت کردن ،ما سه تایی هرکدوم به نوبه ای داشتیم میکشتیمشون مثلا من با اسپری و فندک میکشتمشون،بعد اخر سر به اون دوستم ک انگار در خواب دشمنی داشت و اصنم یادم نیست کی بود گفتم دیدی اینا مارو از پا در نمیاره برو ده هزارتا دگ بیار. تعبیر خواب مدنظرم رو پیدا نکردم ممنون میشم بهم بگین ‎﮼ تشکر

  38. پریسپریسsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم تو باغ بزرگ وسرسبزی هستم و پروانه های زیادی دورم هستن یکی از پروانه ها روی دستم نشست و دستما گازگرفت

  39. پریسپریسsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم تو باغ بزرگ وسرسبزی هستم و پروانه های زیادی دورم هستن یکی از پروانه ها روی دستم نشست و دستما گازگرفت

  40. ساغر بارانساغر بارانsays:

    سلام. خسته نباشید. حدودا یکماه پیش پیامی فرستادم که خواب دیدم پروانه ای با بال رنگی که بر روی بالش دو تا دایره قرمز رنگ داشت داخل اتاقم کنار میز کامپیوترم بود که وقتی متوجه اش شدم و نزدیک شدم بالش رو بلند کرد جوری که اون دوتا دایره قرمز رنگ رو دیدم. نه پروانه رو گرفتم و نه پروانه پرواز کرد. دورتا دور بالش هم سیاه بود و این قرمزی ها وسط سیاهی بود.‌تعبیر خوابم چی هست؟

  41. ساغر بارانساغر بارانsays:

    ۳۰ فروردین یا ۳۱ فروردین متن پیام فرستادم و‌خواب دیدم. و ازتون خواستم تعبیرش رو بگید.

  42. شاپرکشاپرکsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که شاپرک های خاکستری زیادی در خانه ی مامانم هست در درهوا پرواز می کند که اونا هیچ ترسی نداشتن ولی من خیلی از بودن شاپرک ها ناراحت بودم شاپرک ها خاکستری بود هم کوچیک هم بزرگ.

  43. فاطمهفاطمهsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم که به هوا بلند شدم و تبدیل به پروانه شدم

  44. نیلوفرنیلوفرsays:

    سلام من در خواب دیدم ک یک پروانه بزرگ با بال های سبز و فیروزه نه بال میزنه نه چیزی ینی متوجه نبودم زنده اس یا مرده ولی خوشگل بود بعدش یه عنکبوت بزرگ میوفته روش سعی در حمله کردن ب اون داره ..میشه خواهش کنم تعبیرشو بگید

  45. مذد؟مرردمذد؟مرردsays:

    خواب دیدم گردو ، تخم مرغ شانسی و هر چیزی رو که درشو باز میکردم از توش پروانه در میومد و دور میشد تعبیرش چیه؟؟؟

  46. المیراالمیراsays:

    سلام من خواب دیدم نشستم پای گلدون بنجامینی که تو خونه دارم بعد دیدم روی دیواره گلدون یه پیله نارنجی بزرگه رفتم جلوتر دیدم نصفش باز شده توش پروانه اس بعد دیدم چند جای دیگه گلدونم بازم پیله اس سرمو که بلند کردم دیدم حتی روی درخت بنجامینم پیله باز شده با پروانه اس تعبیرش چیه؟

  47. DonyaDonyasays:

    با سلام و قت بخیر بنده دیشب خواب دیدم پروانه ای بال هاشو از دست داده وقتی نگاش میکردم مثل کرم بود اینکه بالش کنده بود رو یادمه اما یادم نمیاد من کندمش یا خودش کنده شده چند دقیقه بعد دیدم دوباره یه بال در آورده اما بالش شیشه ای رنگ و شفاف بود و آبی نمیدونم تعبیر خوبی داره یا نه

  48. حسینیحسینیsays:

    سلام.خواب دیدم تواطاقی هستم پروانه ای بازمینه مشکلی وآبی تواطاق پرواز میکنه اما بحالت زنبور،بعد همسرم ازبیرون در اطاق روبازکرد تاپروانه بیرون برود.وقتی پروانه ازاطاق خارج شد.منم رفتم بیرون انگار خانه بزرگ دوبلکس بود ودوتاپروانه دیگر هم بود که پروانه آبی ودیگری به بال پروانه بزرگ سفیدچسبیده بودند.تعبیرش چیست؟

  49. اسمااسماsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم که یک پروانه ی خیلی خیلی بزرگ (منظورم از بزرگیش در این خواب کمی از یک انسان کوچکتر بود و بنفش رنگ ) هرکس رو که میبینه تعقیب می‌کنه و بهش میچسبه و زمانی که من رو دید من از دستش فرار کردم داخل یک خونه و وقتی اومدم بیرون دیدم توسط دیگران کشته شده،خواستم تعبیرش رو بدونم ممنونم

  50. نازینازیsays:

    سلام من خواب دیدم چند پروانه از وجودم بیرون میاد مثل کسی ک زایمان طبیعی انجام میده ازم پروانه خارج میشد

  51. انديا ياوريانديا ياوريsays:

    خواب ديدم يه عالمه پروانه ( پروانه هاي خيلي زياد) با انواع طرح ها و رنگ هاي بسيار متنوع كه من همشون رو گرفتم و كردم تو يك كيسه پلاستيكي بي رنگ و سوراخم كردم پلاستيك رو كه خفه نشم قصدمم از اين كار اين بود دونه دونه در بيارمشون و نقش و نگار روي بالشون رو با دقت ببينم و روي دفترم بكشم و از همشون و نقش هاي روشون يك نمونه داشته باشم وحتي يكي رو هم كشيدم ولي بقيه خواب يادم نيس يا از خواب فكر كنم بيدار شدم ... تعبير اون همه پروانه ي زيباو رنگي همه باهم و گرفتنشون توسط من و اينكه ميخواستم بكشم نقش بال هاشون رو چي ميتونه باشه؟؟؟( با سپاس ممنون ميشم راهنمايي كنيد )

  52. صبا عشقیصبا عشقیsays:

    سلام خواب دیدم توی باغ یه پروانه روی دست من نشست وقتی بلندشد دوپروانه دیگه هم ازش بوجود آومده بود

  53. صبا عشقیصبا عشقیsays:

    سلام خواب دیدم توی باغ یه پروانه روی دست من نشست وقتی بلندشد دوپروانه دیگه هم ازش بوجود آومده بود

  54. لیلالیلاsays:

    تورو خدا جواب منو بدین من خواب دیدم تو اتاقم خوابیدم و یهو یه پروانه سفید خیلی بزرگ میاد سمت من و وارد بدنم میشه و من یهو با وحشت سعی میکنم کنار بزنمش ولی از خواب بیدار میشم تعبیرش تو بیشتر سایتها زده پروانه سفید یعنی شما به زودی میمیرید درسته ؟?؟من خیلی استرس دارم خیلیییی