تعبیر خواب افتادن

یکی از موضوعاتی که بیشتر افراد ممکن است در خواب ببینند، خواب افتادن و سقوط است. معمولا در خواب می بینیم که از بالای یک ساختمان، یک بلندی و یا وسیله ای در حال حرکت مثل هواپیما در حال سقوط به پایین هستیم. چنین خواب هایی در نوع خود می تواند نگران کننده و دلهره آور باشد. اما خواب افتادن و سقوط از ارتفاع از نظر معبران ، تعابیر گوناگونی دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

محمد ابن سیرین بصری

اگر در خواب ببیند از جایی بلند مانند کوه، پشت بام یا دیوار به پایین افتاد یعنی به آرزو و هدفی که در سر دارد نخواهد رسید و در رسیدن به مقصود خود ناکام خواهد بود. اگر کسی ببیند هنگام افتادن، به روی بدن خود افتاد به معنی تشویش خاطر اوست. این معنا مخصوصا در موقعیت های جنگ و درگیری تعبیر می شود.

ابراهیم کرمانی

اگر کسی در خواب ببیند از مکانی بلند و مرتفع به پایین افتاد به این معنی است امیدی که به چیزی دارد ناامید می شود. اگر ببیند از بالای کوهی به پایین افتاد دلیل آن است که احوالش بد می شود و به همان میزانی که افتاده دچار رنج و درد خواهد شد. اگر در خواب ببیند به علت افتادن، زخم شدیدی در بدنش ایجاد شده و از محل زخم خون جاری می شود به اندازه شدت آن زخم متحمل ضرر و زیان می شود. اگر ببیند به خاطر لغزش پایش از جایی افتاد به معنی آن است که درد و رنجی به او خواهد رسید. اگر ببیند که افتاد ولی دردی نکشید یعنی در کارش آسانی و راحتی خواهد بود. اگر کسی در خواب ببیند مار و عقرب و جانوران گزنده از درگاه خانه اش به پایین می افتند به معنی آن است که از ناحیه پادشاه یا شخصی بزرگ، غم و ناراحتی به او می رسد. اگر ببیند پشت بام یا دیوار خانه به روی او افتاد دلیل آن است که مال و ثروت زیادی از جایی که امید ندارد به دستش می رسد و در اموراتش فرج و گشایش حاصل می شود و از این بابت شادی و خوشحالی نصیبش می گردد.

تعبیر خواب افتادن از بلندی

جابر بن مغربی

اگر در خواب ببینی از بالای کوه می افتی به معنی آن است به خواسته ای که داری نخواهی رسید. اگر ببینی از آسمان به پایین سقوط می کنی یعنی به علت گناه و کار ناشایست به خشم خداوند گرفتار خواهی شد. اگر ببینی در چاهی افتاده ای دلیل آن است که به مکر و نیرنگ کسی گرفتار می شوی. اگر در خواب ببینی درون خون افتادی به این معناست که به ناحق به کسی صدمه می زنی و یا به ناحق خون کسی را می ریزی.

پیشنهاد می شود از مطلب پر بحث : تعبیر خواب افتادن فرزند از بلندی هم دیدن بفرمایید !

منوچهر مطیعی تهرانی

اگر در خواب ببینید به روی کسی می افتید نشانه اختلاف و درگیری است که ممکن است در برخورد با شخصی گریبان گیرتان شود. بنابراین باید بیشتر مواظب رفتار و برخورد خود باشید و از خشم و عصبانیت دوری کنید. اگر ببینید روی در خانه یا ورودی خانه افتادید مساله ای باعث اضطراب و نگرانی شما می شود. اگر در خواب دیدید شخصی شما را هل داد و به زمین افتادید، نشانه آن است که به دلیل رفتار کسی شخصیت و جایگاه شما آسیب می بیند و اگر شما شخصی را به زمین زدید شما باعث وارد آمدن لطمه به کسی خواهید بود. اگر در خواب ببینید از بلندی افتادید ولی به آهستگی و بی خطر به زمین رسیدید یعنی خطری در کمین شماست ولی از ضرر و زیان ناشی از آن در امان خواهید بود. به طور کلی افتادن و سقوط کردن در خواب به معنای تنزل یافتن موقعیت و جایگاه و وارد آمدن ضرر و زیان و رخدادهای تهدیدکننده تعبیر می شود. از این جهت می توان گفت مسایلی که در دنیای واقعی برای ما چالش برانگیز و پرمخاطره هستند در خواب به شکلی نمادین در قالب افتادن و سقوط از ارتفاع نشان داده می شوند.

تعبیر خواب افتادن دیگران از بلندی

لیلا برایت

اگر کسی در خواب ببیند از مکانی مرتفع به پایین سقوط می کند، نشانه آن است که اتفاقات خطرناکی برایش رخ خواهد داد. اگر در خواب ببیند دیگران در حال افتادن از جایی هستند نشانگر پیروزی و غلبه او بر دشمنان است.

تعبیر خواب افتادن در کتاب سرزمین رویاها

از یک جای بلند می افتید: در کارتان بدشانسی می آورید.

از بلندی به پایین سقوط می کنید: به شان و احترام شما لطمه وارد می شود.

به علت افتادن زخمی می شوید: شرایط دشواری خواهید داشت و دوستان خود را از دست خواهید داد.

از جایی می افتید ولی آسیبی نمی بینید: در مسایلی که با آن روبرو هستید پیروزی نصیب شما می شود.

می افتید و احساس ترس می کنید: ناامیدی و ناراحتی به شما دست خواهد داد.

افتادن روی کف اتاق: خطری در کمین شما است.

در حال افتادن هستید و در همان حین از خواب بیدار می شوید: شادی غیرمنتظره و گذرا

درون یک قبر می افتید: مصیبتی اتفاق خواهد افتاد.

داخل آب می افتید: خطری شما را تهدید می کند.

دیگران می افتند: در کارتان پیشرفت می کنید.

دوستان شما می افتند: متوجه اشتباهاتتان می شوید.

کسانی که با شما دشمن هستند می افتند: نباید اسرار خود را برای کسی بازگو کنید.

تعبیر خواب افتادن از ارتفاع

سایر تعبیر خواب های مرتبط با افتادن

تعبیر خواب افتادن در دریا: اگر خواب دیدید در دریا افتاده اید به فال نیک بگیرید. دیدن این خواب نشان می دهد که سلامتی شما در وضعیت مطلوبی است و اگر قبلا به بیماری مبتلا بوده اید به زودی سلامتی کامل خود را به دست خواهید آورد و می توانید دوباره به کارهای روزمره تان برسید.

تعبیر خواب افتادن شخص بیگانه: این خواب نشان می دهد که با مشکلات مالی دست به گریبان خواهید بود. ممکن است در برنامه های کاری جدیدی که قصد دارید انجام دهید از نظر مالی متضرر شوید و شکست بخورید. باید در امور مالی خود بیشتر دقت کنید و از سرمایه خود محافظت نمایید.

تعبیر خواب افتادن برای کسانی که در موقعیت رابطه عاشقانه هستند: تعبیر خواب افتادن و سقوط به طور کلی نشانگر از دست دادن موقعیت ها و ایجاد حالت یاس و ناامیدی است. اگر با کسی رابطه عاشقانه و عاطفی دارید و خواب افتادن ببینید، ممکن است رابطه شما در خطر باشد و به سردی و جدایی برسد. لازم است برای این که رابطه تان را از این خطرات حفظ کنید با طرف مقابل به طور مستقیم صحبت کنید و مسایل خود را در میان بگذارید.

میتوانید از این پست مهم : تعبیر خواب افتادن از کوه ومردن نیز دیدن بفرمایید .

تعبیر خواب افتادن از ارتفاع کم:

اگر خواب ببینید از جایی که ارتفاع کمی دارد می افتید به این معنی است که امکان دارد در کار خود ضرر و زیان مختصری ببینید. احتمال دارد برنامه هایی که در سر دارید مطابق میلتان پیش نروند و یا در روابطتان با اطرافیان دچار ناملایملات و تنش هایی شوید. اما نگران نباشید زیرا این شرایط به صورت موقتی و ناپایدار خواهد بود و خطر جدی متوجه زندگی شما نیست.

تعبیر خواب افتادن در برف: دیدن این خواب می تواند نشانگر وضعیت نامساعد در کار و زندگی شغلی شما باشد. ممکن است در انجام وظایف و امور مرتبط با شغلتان دچار مسایل و مشکلاتی شوید. موقعیت فعلی شما زمان چندان مناسبی برای آغاز یک کار جدید و به اجرا در آوردن ایده های تازه ای که در سر دارید، نیست. با توجه به این شرایط، اگر در مسیر مبارزه با مشکلات و ناهمواری هایی که در کار خود با آن روبرو هستید، تمرکز داشته باشید می توانید منتظر نتایج موفقیت آمیز آن باشید.

دیدن مطلب گیر افتادن در میان برف ها نیز میتواند برای شما جالب باشد.

نکته : چنان چه تمایل دارید در این زمینه بصورت خصوصی با مدیر کل سایت مشورت بفرمایید همین حالا از طریق گفتگو با مشاور اقدام نمایید.

مطالب مرتبط...

47 نظر

  1. درنادرناsays:

    سلام دیشب قبل اذان خاب دیدم دارم با خاهرم میرم جایی وارد مکانی شدم مثل یک شهر دنبال دخترم میگشتم البته فکر کنم بعد گفت یک لباس نگین دار بالای کوهه بریم برداریم من لباسی نمی دیدم گفتم منکه نمیبینم اصرار داشت بیا بالا رفتیم اون آخرا انگار ارتفاع روی سرم میدیدم حالت دورانی ولی به نوک کوه رسیدیم تا لبه کوه وگرفتم دیدم اون طرف انگار کوه نیست مثل شکم خالی که یهو پرت شدم ،ارتفاع زیاد به نظر می اومد فک کردم میمیرم اما سالم وایستاده روی پام فرود اومدم بعد بهش اعتراض کردم که میخای من وبکشی و حرفای دیگه ...نگران شدم فکرم مشغول شده ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نفوذ در دیگران تنها با خوبی و مهربانی ممکن است و به تو هشدار می دهم که کسانی که در مقابلت ادعای عاشقی می کنند عاشقان واقعی نیستند. از آنها بر حذر باش.

  2. سمانهسمانهsays:

    سلام یکی از هم اتاقیام خواب دیده که یه تخت چند نفره که از بالا اولیش یکی از بچها. دومیش من و سومیش خودش دراز کشیده بوده بعد موهاشو یا همو سرشو که تکون داده بوده میفته پایین تخت...و تخت تکون خورده بود...بعد نفر اولی بعد من میفتیم روش و داشتیم میخندیدمه چه تعبیری میتونه داشته باشه خواهش میکنم بگید لطفا؟؟؟ ممنونم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، در حالت کلی بیان میدارد بین برخی از دوستان شما آشفتگی و یا نگرانی های کوتاه مدت ایجاد می شود.

  3. سسsays:

    سلام خواب دیدم روی چهارپایه تو بالکن اپارتمان چند طبقه ای هستم ،یکسری کتاب از دستم افتاد داخل حیاط و خودمم از روی چهارپایه با حالی که پر از ترس بودم افتادم کف بالکن ولی صدمه ای ندیدم و منتظر بودم کتابا رو واسم بیارن بالا

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید که استرس های روزمره، قدرت روانی شما را مختل کند.

  4. ساراساراsays:

    با سلام و تشکر امروز صبح خواب دیدم از یه بلندی به پایین سقوط کردم در عین سقوط کردن همه جا تاریک و سیاه بود متاسفانه مشکل جدی در محل کارم پیش آمده که بخش عمده ای از آن تقصیر خودم بوده و حالا ذهنم درگیر این موضوع شده و قصد صحبت کردن و حل کردن موضوع را دارم ولی از من خواسته شده فعلا سکوت کنم در کل سر در گم هستم و نمیدانم صحبت کنم یا سکوت با تشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید که احساس عدم اعتماد به نفس، شما را از پیگیری اهداف و خواسته هایتان باز دارد.

  5. ساراساراsays:

    با سلام و تشکر در خواب دیدم همسرم من را از یک سر سره ی فلزی از بالا به پایین هل داد این سرسره حالت پله برقی یک فروشگاه بزرگ بود که انگار زیر زمین بود وقتی به پایین رسیدم مسیر سرسره به راست پیچید و یه مسیر بسیار راست و مستقیم بود وقتی به انتها رسیدم وارد فروشگاه شدم و پسرم را در حال بازی دیدم همسرم هم خودش را به پایین رسانده بود ولی خوابم بسیار تاریک بود مخصوصا جایی که پسرم در حال بازی بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا از تصمیم گیری و ریسک های ناگهانی در شرایط فعلی خود داری کنید.

  6. مجتبیمجتبیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم رفتم توی اتاق خواب یه پنجره بزرگ اونجا بود روی طاقچه دخترم خوابیده بود درز پنجره رو باز گذاشه بود و پاهاش جلو پنجره بود رفتم که پنجره رو ببندم یدفه دخترم افتاد مثل آدمایی که منجمد شدن بود ولی منجمد نبود حالت سیخ خوابیده بود من زیر گردن دخترم رو گرفتم و بلندش کردم ممنون میشم تعبیر رو بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب از شما می خواهد تا در مواجهه با مشکلات فعلی، آرامش روانی خود را حفظ کرده و برای گرفتن هر تصمیمی، جانب منطق را رعایت کنید.

  7. فاطیمافاطیماsays:

    سلام من خواب دید ازیه جای بلد افتادم که اصلا به زمین نمیرسیدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به خاطر موضوعی عصبانی می‌شوید.

  8. مهدیمهدیsays:

    سلام استاد. خواب دیدم با یک نفر غریبه داخل یه هواپیما که در بلندی در حال پرواز هستیم و هرکدوم چتر نجات داریم.اول غریبه پرید ولی من نپریدم هعی خواستم بپرم ولی از خواب بلند شدم.دیگه دقیق یادم نیس پریدم یا نه. ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      کار تو بهتر می‌شود.

  9. سولمازسولمازsays:

    سلام من خواب دیدم تو آسمون پله هست و داریم با چند نفر بالا میریم من میگفتم دیگه نمیتونم بیام و پله ها تکون میخورد ومیترسیدم ولی باز میرفتیم بالا یهو همه افتادیم و از خواب پاشدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام دیدن خواب افتادن از بلندی و یا هر چیز دیگری به معنای ناکام ماندن در اهداف است و به معنای نرسیدن به آرزوها و خواسته هاست.

  10. علیرضا حیدرزادهعلیرضا حیدرزادهsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که تو ماشین هستیم و داریم میریم بیرون که وسط راه با ماشین تصادف میکنم وموقع که از ماشین پرت میشم مثل اینکه از روی ده طبقه میخورم زمین وساق پاهام میشکنه قشنگ استخون پاهام دیده میشه اما خون ازش بیرون نمیاد زنگ میزنم بابام میاد دنبالم موقع میریم خونه بابام به من تریاک میده میشکم تا درد پاهام خوب بسشه بعدش با نخ سوزن میخاد پاهامو به هم بدوزه خیلی ترسیدم وازخواب پریدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در معاملاتی سودی ناچیز نصیبتان شود

  11. فاطمهفاطمهsays:

    سلام در حال تمیز کردن خانه با یک کارگر بودیم یهویی صدای جیغ مادرم را شنیدم که کمک می خواست رفتم دیدم مادرم داخل چاه توالت غرق شد مادرم را با کمک کارگرمرد در اوردیم ولی مادرم تبدیل به یک نوزاد شد تن مادرم کثیفی توالت بود مادرم را به خوبی با آب ولرم شستم یک لحظه چشمان مادرم باز شد بعد یهویی از خواب بیدار شدم البته این خواب را دوشب پشت هم می بینم لطفا تعبیرش کنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای سلامتی روحی و جسمی مادرتان است.

  12. ساراساراsays:

    با سلام و تشکر ساعت 5 صبح خواب دیدم یه جایی هستم انگار ساحل بود ولی ساحل نبود نشسته بودم رو زمین برگشتم پشت سرم رو نگاه کردیم دیدم دوتا دختر دارن با توپ بازی میکنن زمین اونجا عجیب غریب بود یه قسمتایی بود مثل گردیهایی به ابعاد یک و نیم متر در یک و نیم متر که داخلشون رنگ خاک انگگار سبز لجن بود و همه چیز میکشید تو خودش دوتا دخترا انگار میدونستن و از کنار اونا رد میشدن بدون اینکه نزدیکش بشن بعد یهو جلومو نگاه کردم پسر 3سالمو دیدم که داره بی هوا میدوه به سمت جلو جلومونم پر از تپه و اینجور چیزا بود احساس خطر کردم دوییدم دنبالش و هر چی میگفتم بایست نمیایستاد یهو پسرم از یه تپه پرت شد پایین رسیدم بهش ببینم سرش چیزیش شده یا نه لج کرد و نزاشت نگاش کنم و دوباره از دستم فرار کرد و گفت ولم کن بزار هزکاری میخوام بکنم دویید به سمت جلو از یه تپه و صخره ی دیگه افتاد پایین زی صخره یه حالت خاکی بود که پسرم افتاد رفت زیر خاکا اصلا نمیدیدمش ولی صدای گریه ش رو میشنیدم برگشتم عقب رو نگاه کردم که به یکی بگم من کجام و بعد خودم بتونم پسرمو در بیارم یا حتی منم برم زیر خاکا چون عین یه باتلاق آدمو میکشید تو خودش همون موقع خواهرمو دیدم که اونم داشت میدوید سمت ما ولی شلوار و مانتو خواهرم مشکی بود خواهرم تو واقعیت اصلا شلوار مشکی نداره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      درود ، با اینکه در زندگی شخصی خودتان شاهد برخی از کم و کاستی ها و یا بعضا نگرانی و مشکلات هستید با این حال ممکن است در مورد اطرافیان و گرفتاری هایشان نگران و یا مضطرب شوید.

  13. روشاروشاsays:

    سلام استاد خواب دیدم ،باکسیکه رابطه احساسی داریم یجایی انگار همش اب بود رفتیم و یهو دست منو ول کرد چن قدم رفت جلوتر توی اب و سعی کردم نزارم اما یهو از جلوی انگار حصار خودشو پرت کرد پایین وقتی نگاکردم خیلی فاصله بود اما اون پایینم مث دریا بود همش اب بود و مثل رودخونه جریانش زیاد بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      برایتان عادت کردن به شرایط جدید دشوار است و در این شرایط احساس راحتی نمی کنید.

  14. س.ناشناسس.ناشناسsays:

    سلام خواب دیدم یه جایی گیر کردم روی یه تیرآهنی که از ساختمان زده بود بیرون به اندازه ی 20 سانت بیرون زدگی داشت و منم همنجا به سختی نشسته بودم و یه جورایی آویزون بودم انگار ساختمان خیلی بلندی بود و زیر پامم خالی بود و اگه می افتادم دیگه نابود میشدم یکم اونطرفترم زمین بود ولی من دستم بهش نمیرسید که بپرم و از اونجا خودمو نجات بدم اهالی اون خونه ایی که ازش آویزون بودم نمیزاشتن رد شم و نجات پیدا کنم و اصلا کمکم نمیکردن با وجودیکه میتونستن ولی کمک نمیکردن اونطرف دوتا آدم بودن تقریبا مسن نمیشناختمشون ولی اونا خیلی سعی میکردن کمکم کنن و هی دستشونو دراز میکردن سمتم ولی متاسفانه دستم بهشونم نمیرسید و نمیتونستم اگه اونا هم بیشتر میخواستن بیان نزدیک احتمال افتادنشون بود و نمیخواستم اونارو هم به خطر بندازم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه عدم موفقیت در انجام کاری است

  15. بهاربهارsays:

    سلام خواب دیدم دارم لباسهامو روی رخت آویز جابجامیکنم یهو دیدم نشستم رو رخت آویز وارتفاعش ب اندازه یک تیر برق هست وخیلی متزلزله خیلی ترسیدم هرچه کردم نتونستم خودمو نجات بدم ویک دفعه تعادل رخت آویز ب هم خورد ومن همونطور درحالت نشسته با رخت آویز ب سمت زمین سقوط کردم خیلی ترسیده بودم دنبال کمکی راه نجاتی بودم دیگه ناامید شدم بعد یهویی در اوج ناباوری دیدم گیر کردیم ب لبه ایوون ومن همونطور درحالت نشسته وباترس وتشویش خودم رو کشیدم ب سمت کف ایوون وباز هم در اوج ناباور ی از افتادن نجات پیدا کردم و دیدم ک سه تا از خواهرام تو ایوون نشستن وبعداز نجات من تازه متوجه شدن چه اتفاقی واسم افتاده اوناهم ترسیدن ولی وقتی دیدن ب خیر گذشته یکیشون بهم گفت خداروشکر کن ک نجات پیدا کردی وخودمشم همش میگفت خداروشکر ومن متعجب بودم چرا جیغ نزدم حین افتادن چرا با فریاد زدن کسی رو خبر نکردم اما خیلی خوشحال وآسوده بودم ک نجات پیدا کردم واحساس آرامش داشتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده ناامیدی در زندگیتان است به حرف ها و سخنان بیهوده در زندگیتان دامن نزنید و به خداوندتوکل کنید

  16. دلیدلیsays:

    سلام من خواب دیدم ب همراه خواهرم و بابام بالای یک کوه بلند هستیم که دره زیر پای کوهه .. یهوو خواهرم ناپدید میشه و بابام و من میگیم کجاست و میفهیمم اونجا فوت کرده کلی گریه و زاری میکنیم .تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا منشا بروز این افکار منفی یا احساس فقدان را جست و جو کرده و از تداوم این احساس منفی جلوگیری کنید.

  17. الىالىsays:

    با سلام من خواب ديدم يكى از دوستان خيلى دورم ديدم كه از پنجره خونه آويزون شده بود داشت يك كارى انجام ميداد كه به يكباره افتاد و من اين صحنرو ديدم از همون بالا پرت شد پايين و مُرد همه خيلى شكه و ناراحت بودن و من اصلا باورم نميشد همچين اتفاقى افتاده شك و ناراحت بودم لطفا اگ تعبيرى داره اين خواب ممنون ميشم بگيد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه آداب و معاشرت با دوستان است

  18. نازیلانازیلاsays:

    با سلام و ضمن تشکر از شما، خواب دیدم با هواپیما میرم روی کوه ها که با چتر بپرم هوا کاملا برفی بود و منم با چتر پریدم و به راحتی روی سطح برفا فرود اومدم بعد دیدم کسی که دوسش دارم هم اومد پیشم ی منظره بی نظیری بود داخل برفا و کوهستان،بعد که می خواستیم بر گردیم ی چتر بیشتر نداشتیم و من تنها با چترم برگشتم و اون با هواپیما برگشت خواستم بدونم تعبیری داره حدود ۹ صب این خواب رو دیدم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است موفقیت هایی در ضمینه مالی برایتان ایجادشود

  19. پوریاپوریاsays:

    سلام خواب دیدم از ارتفاعی بلند سقوط میکنم و در اخر ب یک دیوار برخورد میکنم تعبیرش چی میتونه باشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در انجام دادن کارهایتان ناامید شوید

  20. مریممریمsays:

    سلام خواب می دیدم یه عالمه لباس کثیف دارم گذاشتمشون تو ساک که بردارم بلند که شدم لباسا ریختن روم باعث شدن دوباره بیوفتم زمین ولی کمرم درد گرفت حس کردم یه کم کمرم رو به عقب خم شد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است از جانب دوستانی مورد رنج و زحمت قرار بگیرید

  21. زکییزکییsays:

    سلام ببخشید من خواب میدیدم چادرمشکی مثل همیشه سرم بودخواهرزادمم بغلم بود انگاری داشتم ازیه چیزی فرارمیکردم توپیاده روبودم تندتندکه داشتم میرفتم یهوخوردم زمین اماهیچ اسیبی ندیدم بدون هیچ زحمتی دوباره سریع بلند شدم وبه راهم ادامه دادم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر درگیری ها و تنش هایی است که ممکن است برایتان ایجادخواهدشد

  22. عاصمهعاصمهsays:

    با سلام وخسته نباشد دیشب خواب دیدم از ارتفاع سقوط کردم وافتادم پایین ( فک کنم از روی تراس بود دقیق یادم نیس) وهنگام سقوط فکر میکردم که زندگیم دیگه تموم شد ومن میمیرم ولی به زمین برخورد کردم اما نمردم وبلند شدم و جالب اینجاس قبلا توی خواب موقع برخورد به زمین از خواب بیدار میشدم ولی دیشب خوابم ادامه داشت ومن زنده بودم لطفا تعبیر کنید. تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      شما نسبت به قبل شخص محکم تری شدین که با هر شکستی اگر قبلا زود نا امید میشدین اما الان چیزی که مهم قدرت درونی شماست که باعث میشه از گذشته درس بگیریرن و نذارین دوباره تکرار شه

  23. فاطمهفاطمهsays:

    سلام و سپاس خواب دیدم با عده ای از دوستان و خانواده دو طرف رود یا دریایی ایستاده ایم که مستطیلی کشیده و دراز بود. یکهو آب از هم شکافته شد و بخشی به شمت راست و بخشی به سمت چپ رفت و از وسط دره ای سیاه و عمیق ظاهر شد. خیلی ترسیده بودیم و خدا را شکر می کردم که کسی در حال عبور از آب نبوده در آن لحظات. من چند بار برای کاری رفتم و برگشتم و دیدم جای آن آب ها همه خاک و گل است و عده ای در حال عبور از روی آن هستند ولی لابه لای گل ها هر چند متر بخشی از آن به اندازه نیم یا یک متر باز بود و من می پرسیدم چرا روی همچین چیز خطرناکی راه می روید؟ همه هم پسرهای فامیل بودند یکهو دیدم همان عده ای که در جحال عبور بودند بکی یکی گل زیر پایشان نرم و سنی شد و با فریادهای وحشتناک به درون دره سقوط کردند. نمی دانم چرا به نظرم آمد انتهای دره پر از آتش است. با وحشت دیدم دو تن از برادرهایم هم در حال عبور هستند فریاد کشیدم بیرون بروند ولی آنها هم سقوط کردند...نمی دانم باز چه قدر طول کشید رفتم و برگشتم و وقتی آمدم همان دو برادرم را دیدم که سالم و سلامت کنار آن دو دره در حال عبور بودند با خوشحالی جلو رفتم و دیدم پای یکی از آنها در گچ است و تازه یادم آمد که درون دره سقوط کرده بودند. پرسیدم بقیه هم سالم هستند؟ گفتند فقط ما دو نفر توانستیم خودمان را به بالای دره برسانیم بقیه آن قدر گناه کار بودند که در آتش سوختند و سیاه شدند. خیلی خواب ترسناکی بود لطفا تعبیرش را بفرمائید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      مشکلاتی براتون پیش می آید که بخاطر بی تدبیری بدترش می کنید پس سعی کنین بر احساسات خودتون غلبه کنید

  24. مهنازمهنازsays:

    سلام ممنون از وقتی که صرف میکنید من خواب دیدم که با برادرم در یه جاده در حال راه رفتن هستیم ناگهان زیر پای برادرم مثل بیسکوییت خرد شد و اونم سقوط کرد و افتاد بعد توی دره یه دریاچه پدید اومد و برادرم افتاد توی آب و دستاش بیرون بود فقط و من از خواب بیدار شدم تعبیرش رو لطف میفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نشان دهنده هشداری در رابطه با کارهایتان باشد

  25. ناشناسناشناسsays:

    سلام خواب دیدم با دختر خواهر شوهرم ، در حال خواندن نماز جماعت بودیم که نمیدونم من به اون خوردم اون افتاد یا خودش همینطوری از بلندی پشت بام افتاد زمین . درمیان تمام کسانی که آنجا بودند تنها من گریه می کردم و میگفتم مرد . به طوری که پدرم میگفت نگران نباش و چیزیش نشده . این خواب را دوبار دیدم لطفا تعبیرش کنید ‌.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در مسیر بیراهه ای قرار میگیره

  26. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم با خالم مشغول انتخاب لباس برا خالم بودیم بعد در راه بدون اینکه متوجه باشم خالم از یکجا ب بعد مامانم جاشو گرفت بعد همینطور ک میرفتیم یهو به ی ورودی رسیدیم که از ان طرف به داخل حیاط ارتفاع خیلی زیادی داشت. انگار لبه یک پنجره وایستاده بودیم و راه برگشتی نداشتیم. من استرس افتادن داشتم ک یهو مامانم ک فوت شده. پرت شد پایین و من خیلی ب هم ریختم و گریه کردم و ازون بالا داد میزدم مامان مامان. تکون نخور پات شکسته. ولی اون شروع کرد ب راه رفتن و من گریه میکردم و میگفتم مامان راه نرو

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام کاری می کنین که باعث ناراحتی مادرتون میشه، برای ایشون سوره ی انعام بخونین

  27. مریممریمsays:

    سلام خواب دیدم که یکی از پسر دایی هایم از روی پل افتاد و من هم انجا بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در دردسری می افتن

  28. سمیهسمیهsays:

    سلام. نصف شب خواب دیدم که بادوستام روی یه بلندی که پرتگاه دره ی عمیق و سبز بود وایسادیم . داریم درمورد فونداسیون یه خونه که قراره اونجا ساخته بشه با صاحبش حرف میزنیم و میگیم پی سسته. یه هو یکی ازدوستام که بدون دلیل اونجا بود افتاد توی دره و من به سرعت مشت سرش رفتم پایین که کمکش کنم ولی موفق نشدم. انگار یه ظرف قیر داغ ریخت روی سرش و دیگه نفهمیدم چی شد. بعدش دیدم که اومدم یالا و گفتم که اون مرده. بعدشم باز دیدم توی خونه ،تو اتاقم که تاریکه نشستم و دارم بخاطر مرگ دوستم به شدت به خودم میپیچم و گریه میکنم. خیلی خیلی گریه کردم تا بیدار شدم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این گونه رویا ها معمولابر اساس نیاز بیننده رویا و نارضایتی ا وضعیت موجود در زندگی دیده یشود که بیشتر بنا به استرس گذاشته میشود

  29. NaziNazisays:

    سلام.وقت بخیر از اینکه خوابمو تعبیر میکنید سپاسگزارم دیشب خواب دیدم رو حیاطمون برف باریده با بچها مشغول برف بازی بودم که یه دفعه درون یه چاله افتادم،تا زانوهام داخلش اب بود همینطور تو فکر بودم ک مادرم ک کنارش یه سگ بود بالا سر چاله دیدم منو بیرون اورد تعبیرشو لطف میکنید بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس شخصی قصد داره شما را در درد سر بیاندازد

  30. محمدمحمدsays:

    سلام وقت بخیر میدیدم که در یک شهری یک میله با ارتفاع بزرگ تقریبا 300 متر را میدیدم رفتم بالای ان و ان میله شل شد افتاد من محکم ان را گرفتم و هیچ ترسی هم نداشتم با میله با سرعت افتادم پایین هیچ صدمه ای هم ندیدم و روز هم بود ممنون میشم برام تعبیر کنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نظر میرسد کارهای در گذشته کرده اید که ازان پشیمان هستید

  31. میترامیتراsays:

    سلام ساعت ۱۲:۳۰ ظهر خواب دیدم در یک جای دور افتاده با دوتا از دوستانم هستم که لباس مدرسه تنمه و بارو شدید میباره و با دوستام میریم داخل یک مدرسه مخروبه که یکسری ادم ترسناک به ما هشدار میدن که اونحا خوناشامها هستند و ما ۳بار جیغ میزنیم و فرار میکنیم تا به یه جای باز مثل دشت که دورش دیواره میرسیم و یک مرو لاغر با قد و دستهای بلند میاد و روی یکی از دوستام اره برقی پرت میکنه و دوستم ناپدید میشه و یکیشون رو با دستاش میگیره و پرت میکنه به اسمون طوری که صدای برخوردش با سطح رو میشنوم و منم پرت میکنه اونقدر با شدت که میرم یک کشور دیگه و تو اب میفتم و یک مرد با بدن درشت که تو قایقه و موهاش بوره منو میاره تو قایقش و ما باهم انگلیسی صحبت میکنیم و مرد میگه اهل لهستانه و ما الان تو کشور ترکیه هستیم و اینکه دریک جای گرد قرار داریم در قایق و اطرافمون پر از مامورهای ترکه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید در زندگی خود باید مراقب باشید که کمی بیشتر به عقاید دیگران احترام بگذارید و در روابط خود محتاط تر رفتار کیند

  32. unknownunknownsays:

    سلام خواب دیدم خونه ی همسایمون که فامیل هم هست و برقاش رفته و کلا تو تاریکیه و هوا کاملا تاریک هم نبود ولی خونه شون خیلی تاریک بود .روی بالکنشون که برخلاف واقعیت نرده نداشت یه زن و مرد بودن که صورتشون معلوم نبود. زنه با صورت از بالکن افتاد تو حیاط طوری که معلوم بود میمیره و مرده هم انگار فریاد میکشید ولی صداش نمیومد منم از دیدن این صحنه خیلی ترسیده بودم رفتم به خانوادم گفتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نگرانی و ها و مشکلاتی دارن

  33. سیده لیلا کاظمیسیده لیلا کاظمیsays:

    دیشب خواب دیدم شوهرم خونه جدیدمون و داره برچسب رو کمداس میزنه ولی خیلی نامرتب زشت بود و خواهرشم داشت یکی از کمدها رک از تو رنگ میزد که اونم جالب نبود مامانم رفت بالای نردبون و خواست برچسبی که شوهرم زده بود میخواست درست کنه که یهو از اون بالا افتاد زمین و سرش محکم خورد به زمین که صدای بلندی داد پدر مرحومم وایستاده بود که خیلی ترسید منم هم خیلی ترسیدم لطفا تعبییر بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تغییراتی خواهید داشت

  34. مبینامبیناsays:

    سلام وقتتون بخیر من دیشب خواب دیدم دوتا از خاله هام ویکی از دایی هام یه خونه سه طبقه خریده بودند و هر کدوم در یه طبقه مستقر بودند من و مادرمم به طبقه سوم که خونه خالم بود رفته بودیم مامانم رو بالکن رفت و انگار خودش از قصد رفت و از بالکن آویزون شد و ما هم داشتیم نگاش می کردیم که یهو پرت شد پایین و من شروع کردم به جیغ زدن و بدو بدو از پله ها پاایین میرفتم و سر راهمم انگار فامیل رو میدیم که دارن نگاه میکنن و بعضی هاشون میومدن‌کمک وقتی به مامانم رسیدم شروع کردم به گریه کردن اما مامانم بلند شد و سالم سالم بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس صدقه بندازین و ختم انعام داشته باشین

  35. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم تو ی میحطی بودم ی دختری هم اونجا بود ب خواهرم گفتم فلانی اومده اما اون گفت هر وقت فلانی میاد برا ما ی مصیبتی پیش میاد بعد چن دقیقه خواهرم از ی بلندی افتاد جوریکه دوتا از دندوناش و ی دستش شکست لطفا تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام صدقه بندازین و ختم انعام بخونین

  36. ااsays:

    سلام خواب دیدم پسری که دوسش دارم و حس میکنم این حی دوطرفس ولی ابراز علاقه ای بین ما صورت نگرفته داره از صخره ای با یه گروهی انگار رفته کاهنوردی که یکدفعه همشون پرت میشن اون چنتایی که باهاش بودن میوفتن پایین ولی اون انگار از خدا میخواد که کمکش کنه و یدفه یه سنگو میگیره و نجات پیدا میکنه و من میگم چقدر ایمان واقعی میتونه ادمو نجات یده و تحسینش میکنم تو خواب

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مشکلات و موانعی ممکن است برایتان ایجادشود

  37. گلیگلیsays:

    سلام .خواب دیدم داشتم توراهی میرفتم یکباره زمین شکاف خورد ومن داشتم فرو میرفتم که فریاد زدم و یکی از دوستام دستمو گرفت بلند شدم‌ تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به خطری اشاره داره مراقب باشین

  38. FatemehFatemehsays:

    سلام و عرض ادب و تبریک سال نو ، خواب دیدم یه آقایی که قبلا رابطه ای احساسی بینمون بود و یک نفر از پنجره یه ساختمون چند طبقه پرتاب میکنه در حال دست و پا زدن بود و هنوز به زمین نرسیده بود که حالتی شبیه پرواز کردن پیدا میکند ،و من نظاره گر این اتفاقات بودم ،ممنون از تعبیر شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس مشکلی برایشان وجود دارد

  39. الههالههsays:

    سلام، من خواب دیدم دخترم که الان 20سالشه ولی تو خواب حدود 10سالگیش بود رفته کنار پنجره پایین رو نگاه کنه که یه دفعه افتاد پایین منم تا خواستم بگیرمش نشد از بالا دیدم که داره تکون میخوره سریع رفتم پایین بغلش کردم دیدم سالمه و آسیبی ندیده

  40. مینامیناsays:

    با عرض ادب استاد خواب میدیدم لبه یه دره خطرناک پر از برف و یخ وایسادم که البته زیرپای منم پر از یخ بود و هر آن نزدیک بود داخل دره سقوط کنم که اسم یه نفرو که تو بیداری نمیشناسمش و اونجا وایساده بود صدا کردم اون به زور نجاتم داد خودمم تو خواب باور نمیکردم بتونه نجاتم بده ، ممنون میشم تعبیر کنید.

  41. مریممریمsays:

    سلام خسته نباشید ببخشید من خواب دیدم تو یه بالکن هستیم و پسرم که ۱۰ سالشه میخواست که به پایین نگاه کنه یهو از بالا افتاد من وقتی این صحنه رو دیدم هم زبونم بند اومده بود هم نمیتونستم راه برم که ببینم چی شده در همین حین از خواب بیدار شدم ممنون میشم تعبیر خواب منو بگید

  42. ناشناسناشناسsays:

    سلام ی شب خواب دیدم ی نفر ی پاکت پول تو عروسی خودم بهم داده و همچنین و طرف کسی که دوستش دارم ی موز رسیده بهم داده و شب بعدش خواب دیدم که خواهرم اومده تو خوابم و میگه ی گیری تو کارتونه و دو بار ازش سئوال کردم که درست میشه جوابی نداد ولی چند لحظه بعدش حدودای بیست سکه نقره بهم داد ولی ندیدم که کی داد چون فقط ی دست دیدم. ممنون میشم تعبیرش کنید

  43. آیلین مرادیآیلین مرادیsays:

    سلام من صبح خواب دیدم که مادرم از لبه صخره داره توی دریا پرت میشه و من دستشو گرفته بودم اما یهو دستمو ول شد اما تو خواب انگار خودم دستمو شل کردم بعدش ک مامانم پرت شد بابام یه سنگ خیلی بزرگ پرت کرد تو دریا که کنار مامانم تو دریا افتاد که دیگه مامانم معلوم نبود تو دریا انگار بعدش منم خودمو پرت کردم ولی چیزیم نشد دوباره اومدم بیرون ایندفعه دوباره خودمو پرت کردم تو دریا بعدش انگار که بیهوش شدم (خوابم عجیب غریب بود) اینم بگم دریا مواج بود و هوا طوفانی ما با خالم و مامانبزرگم اینا بودیم تو خواب که یکی دیگه هم افتاد تو دریا بعدش دیدم هممون نجات پیدا کردیم به من گفتن سرت خورده بود به سنگ بیهوش شدی ممنون میشم اگه جواب بدین🌸🌺

  44. مایامایاsays:

    سلام وقتتون بخیر لطفا خواب من رو تعبیر کنید یک دنیا ممنون خواب دیدم خونه ام طبقه بالاس و اومدم طبقه پایین دیدم جاریم با لباس مشکی عجیب و غریب و آرایش خیلی غلیظ در حد سایه مشکی غلیظ و موهای سرش قرمز و مشکی و سیخ سیخ بود بعد یهو حس کردم روی من افتاده و سنگینی اش رو حس میکردم یه دستبند که تو واقعیت دارم دستم بود گیره اش به دستبند جاریم گیر کرد و میخواستم دستم رو بکشم گیره ها آزاد بشن دستبند جاریم پاره شد و مهره های پلاستیکی و منجوق همه طرف پخش شد تعجب کردم فکر میکردم دستبندش طلاس ولی بدل پلاستیکی بود بهش گفتم وایسا برات درست کنم گفت دوستش نداشتم مهم نیست میخواست بره عروسی

  45. مایا نظریمایا نظریsays:

    سلام وقتتون بخیر لطفا خواب من رو تعبیر کنید یک دنیا ممنون خواب دیدم خونه ام طبقه بالاس و اومدم طبقه پایین دیدم جاریم با لباس مشکی عجیب و غریب و آرایش خیلی غلیظ در حد سایه مشکی غلیظ و موهای سرش قرمز و مشکی و سیخ سیخ بود بعد یهو حس کردم روی من افتاده و سنگینی اش رو حس میکردم یه دستبند که تو واقعیت دارم دستم بود گیره اش به دستبند جاریم گیر کرد و میخواستم دستم رو بکشم گیره ها آزاد بشن دستبند جاریم پاره شد و مهره های پلاستیکی و منجوق همه طرف پخش شد تعجب کردم فکر میکردم دستبندش طلاس ولی بدل پلاستیکی بود بهش گفتم وایسا برات درست کنم گفت دوستش نداشتم مهم نیست میخواست بره عروسی

  46. مایا نظریمایا نظریsays:

    تو رو خدا جواب بدین

  47. مایا نظریمایا نظریsays:

    تو رو خدا جواب بدین