تعبیر خواب ذکر یا علی

ذکر هایی که در خواب با آن ها رو به رو می شوید، سمبل تلاش شما برای یادآوری یا تقویت یک مهارت روانی می باشند که به شما کمک می کنند تا در شرایط فعلی و در زندگی بیداری، با مشکلات و چالش های خود مبارزه کنید. ذکر یا علی در ارتباط با آموزه های دینی یا نگاه و برداشت شما از شخصیت امام علی می باشد. این خواب می تواند توسط افرادی که اعتقاد عمیقی نیز ندارند دیده شود. در این حالت باید بدانید تمام انسان هایی که به هر نحوی در خواب ظاهر می شوند، سمبل ابعاد مختلف افکار و شخصیت خودتان هستند.

این خواب از شما می خواهد تا با توجه به شناختی که از شخصیت امام علی در شما وجود دارد، آموزه ها و درس هایی که از این شخصیت داشته اید را شناخته و در خود تقویت کنید. این خواب می تواند به عادت های رفتاری و فکری شما در گذشته اشاره داشته باشد که احساس می کنید هم اکنون از آن ها دور شده یا آن ها را کنار گذاشته اید.

برای این که دلیل حضور سمبلیک اسم امام علی را در خواب خود درک کنید، توجه داشته باشید که فکر کردن به این شخصیت در شما چه احساس یا فکر یا درسی را در زندگی بیداری تداعی می کند؟ از طرفی یاد آوری این درس ها و تجارب، چگونه به شما کمک می کند تا راه حلی برای رو به رو شدن با مشکلات فعلی خود پیدا کنید؟

تعبیر خواب ذکر یا علی گفتن: این خواب می تواند با مفاهیمی مثل شروع دوباره، تلاش و اراده و کمر بستن به انجام کار ها و پروژه های جدید در زندگی بیداریم مرتبط باشد. این خواب می تواند به تلاش درونی شما برای تقویت اراده مرتبط باشد. با دیدن این خواب از خودتان بپرسید که هم اکنون و در زندگی بیداری، قصد پیگیری چه پروژه ها و کار های مهمی را دارید؟ چگونه می توانید از توانایی های خود برای پیگیری اهداف و خواسته هایتان استفاده کنید؟ برای موفقیت در پروژه های مختلف خود، لازم است تا چه مهارت هایی را در خود تقویت کنید؟

ذکر گفتن در خواب می تواند تاکیدی بر این موضوع باشد که برای موفقیت، صرفا تظاهر به انجام یا آموزش مهارتی خاص کافی نیست، بلکه لازم است از درون به این مسائل توجه کرده و یادگیری و شناخت خود را ریشه ای کنید. اجازه ندهید که افکار گمراه کننده و حاشیه ای، شما را در ادامه ی مسیر دچار تزلزل کند.


مطالب مرتبط...

57 نظر

  1. سایانسایانsays:

    سلام خواب دیدم یه نفر بهم میگفت ذکر یا مهدی ادرکنی بگو تا مشکلت حل شه,تعبیرش چیه؟ شب قبلش هم خواب دیدم یه نفر بهم یه آدرسی داد که میخورد به تهِ یه انباریِ تاریک,گفت اونجا یه صندوق هست,درشو باز کن,رفتم اون آدرسو در صندوق رو که باز کردم یه پرچم سبز که روش نوشته شده بود یا فاطمه الزهرا گلدوزی شده بود و بعد همون صدا بهم گفت متوسل به این خانوم شو,تعبیر اینا چیه؟دو تا خواب که شبیه هم هستن و من انگار مشکلم بزرگتر شده حتی بعد از دیدن این خواب ها,یعنی میشه امیدی داشت که در آینده اتفاقات خوبی بیافته؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بسیار زیبا و خوش تعبیر است و چه خوابی بهتر از گرفتن کلید حاجت روایی به ذکر یا علی رو بیاورید که خوش بخت و سعادتمندی است التماس دعا

  2. Ahoora_yazdanAhoora_yazdansays:

    خوش به سعادتتون حتما توسل کنید هم امام زمان هم فاطمه زهرا توسل کنید حتما جواب میگیرید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      التماس دعا

  3. سیده زهراسیده زهراsays:

    سلام خسته نباشید . دیشب در احیابه حضرت امیرالمومنین متوسل شدم. بعد از نماز صبح خواب دیدم که حضرت امام علی علیه السلام آمدند سریع دستم را گرفتن و بردند که نماز بخوانم. بعد در راه( از اینجای خوابم دیگه حضرت نبودند فقط خودم را میدیدم )که نگاه کردم دیدم یک جفت جوراب مشکی تمیز به پا دارم اما در هر دو قسمت گوشه های انگشت شصت پای راست و چپ درزشون کمی بازه ( مثل دو تا سوراخ کوچک روی هر انگشت شصت بود.)من انگشت شصت را میدیدم. از این که حضرت را در خواب دیدم خوشحالم اما سوراخ بودن جوراب نگرانم کرده. ربطی به حاجتم از حضرت امیر المومنین ندارد؟ لطفا خوابمو تعبیر کنید ممنون.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ذکر یاعلی از پر قدرت ترین اذکاراست رای حاجت روایی و توسل به حضرت علی به حضرت توسل کنید

  4. سیده زهراسیده زهراsays:

    سلام خسته نباشید . خواب دیدم حضرت امیرالمومنین علیه السلام امدن خونمون دست مرا گرفتند و از خانه بردند که نماز بخونم از صمیم قلب خوشحال بودم تمام مدت آقا دستم را گرفته و با خود شان میبردند بعد به پاهایم نگاه کردم (ازین لحظه آقا نبودند) دیدم یک جفت جوراب مشکی بسیار تمیز پام هست که گوشه های جوراب قسمت شصت پاهام (راست و چپ هردو) از روی درز باز است مثل دوتا سوراخ روی گوشه های هر شصت پا. ومن پوست اون قیمتها را میدیدم. وقتی از خواب بیدار شدم خیلی ناراحت و مضطرب شدم که جورابم پاره بود. آخه دیشب در احیا به حضرت امیرالمومنین برای یک حاجتم متوسل شده بودم. حالا چی میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ذکر یاعلی از اذکار پرقدرتی است برای حاجت روایی به ائمه و امیرالمونین دراین شبها متوسل بشوید

  5. Elahe10r8Elahe10r8says:

    سلام وقت بخیر. من ساکن اصفهان هستم و مادر من خواب دیده که داره به سمت مسجد جامع و مقبره علامه مجلسی حرکت میکنه و خیابونا مثل روز عاشورا شلوغ هستن متوجه میشه که امام علی در مسجد دفن هستند و اونجا شده محل دفنشون و همه دارن میرن زیارت؛ بین راه خاله ی مرحومش هم میبینه و هم مسیر میشند باهم به سمت محل دفن امام علی و دربین راه نذری گوشت و سبزی میدادند که خاله ی مرحومش گرفته اما اونارو واسه خودش نبرده داده به دونفر که محتاج هستن. تعبیر این خواب مادر بنده چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون در کارهای خود خداوند را بیشتر مدنظر قرار دهید و بر حاجت روایی تعبیر میشود

  6. زهرا احمدیزهرا احمدیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم یه شهید آوردن مردم همه جمع شده بودن من رفتم نزدیک شهید بعد سینه ميزدم داد ميزدم میگفتم یا حیدر یا حیدر بعد گل زرد پرت میکردم بالا میشه بگين تعبیر ش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و تغیرات خوب است

  7. علی فردینعلی فردینsays:

    سلام.. درعالم رؤیا اینگونه دیدم که حاجتی دارم و حاجتم روی چرم با نقره کوبیده شده..و در یک چرم دیگر با نقره این جمله کوبیده و حک شده که تمام ثروتها حتی ثروت‌های مادی در دست حضرت علی میباشد.. و من با دیدن این جمله خیلی منقلب و خوشحال شدم.. تعبیر این خواب چیست؟ باتشکر.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه حل شدن مشکلات و برآورده شدن خواسته تان است

  8. سید رضا طباطباییسید رضا طباطباییsays:

    سلام خواب دیدم با یه نفر دیگه در حالی که انگار هر دو نفرمون داره نفسمون به سختی بالا میاد یه دفعه شروع کردم به گفتن" علی یا حق" که به اتفاق نفر دوم تکرار کردیم" علی یاحق " و نفسمان راحت شد و از حالت خفگی در آمد.و نفس تازه شد .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر سعادتمندی در زندگیتان است

  9. ......says:

    سلام توی خواب دستان حضرت علی رو دیدم که به دستای پدرم شباهت داشت دقیق یادم نیست که چیکار میکردن نماز میخوندن یا دعا میکردن با گریه بعد توی خواب داشتم ازشون کمک میخواستم (یک امتحانی پیش رو دارم ومیخواستم ازشون کمکم کنند ) وبه فکرخواب سه چهار سال پیش افتاده بودم که میگفتم خودتون بهم گفته بودین کمکم میکنید وهوامو دارین لطفا الانم کمکم کنید (این خواب رو واقعا دیده بودم همون سه چهار سال پیش) تعبیرش چی میشه؟!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر اطاعت از خداوند و بندگی است و خوش تعبیر است و جای نگرانی نیست

  10. IrandokhtIrandokhtsays:

    سلام. من خواب دیدم گرفتارشده بودم وسط دریا و خلاصی نداشتم. بعد یه یا علی گفتم و مشکلات خودبه خود حل شدو به ساحل رسیدم. یه صدایی بهم گفت برید ازینجا، تو ایران آتیشی به پا میشه طولانی مدت. تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر تلاش برای رسیدن به سعادت است

  11. MitraMitrasays:

    سلام خواب دیدم حسرت لباس نو دارم در آن لحظه همسرم یک پارچه نو و زیبا بر تن من پوشاند وآن پارچه رو روی من گره زد تا مثل لباس روی تنم باشد.سپس به آسمان نگاه کردم.آسمان پر از ستاره های زیبا بود و انگار که ستاره ها در آسمان میرقصیدند از میان ستاره ها کلمه (یاعلی) ظاهر شد خیلی زیبا بود با شوق بسیار به همسرم گفتم نگاه کن این معجزه خداست. لطفا تعبیر خوابم را بگید.قبلا از طرف امام علی(ع) معجزه ای در زندگیم رخ داده.الانم نزدیک محرمه مطمئنم یه مفهومی داره خوابم.توروخدا کمکم کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به این معنا است که به خاطر یک کار خوب مورد تشویق قرار می‌گیرید.

  12. ملیکا خدادادملیکا خدادادsays:

    خواب دیدم که یجایی شبیه به صحرای برهوت وداغ گیرافتاده بودم ولی اصلانمی دیدم چیا دارن دنبالم میکنن ولی یه تعدادی داشتن دنبالم میکردن ومن خیلی ازشون میترسیدم شروع کردم به فرارکردن،هرچی می دوییدم ولم نمیکردن،خسته شده بودم سرمو برگردوندم دیدم یه قدمی منن،تسلیم شدم،ازترس تنهاچیزی که میتونستم بهش تواون موقع فشاروسختی بهش پناه ببرم اسم علی بود? روبه روم بودن منم چندبار دادزدم :علییییییییی???چندبار یادمه دادزدم علییییی که ازخواب پریدم،تعبیرش چیه؟??

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه حل شدن مشکلات و برآورده شدن خواسته هاست

  13. SaraSarasays:

    سلام ودرود.من بعدازظهرخواب دیدم که دسته وهیئت امام حسین میرود دربین جمعیت خود امام حسین رودیدم که صورتشون معلوم نبود فقط داشتن میرفتن.همه مردم مشکی پوشیده بودن لباس ایشون سبز سیدی همراه با اون کلاه معروف که توی تعذیه هاسرمیزارن بود.ومن توی خواب میگفتم آقا هرسال میان بین هیئت عزادارا وآهسته قدم میزنن چقدرصبورن.تعبیرش چیه؟باتشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مراسمی خوشایند برایتان رخ دهد که باعث مسرتتان خواهدشد

  14. اسمااسماsays:

    سلام لحظات پایانی خوابم بود که در حال بیدار شدن بودم که توی ذهنم خودم گفتم علی المع الحق و حق المع علی. تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در کارهایتان به خداوند توکل کنید

  15. پریساپریساsays:

    با سلام من خواب دیدم بهم گفتن ذکر یا علی رو چهل هزار بار بگو.به نظر شما تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شما از گرفتاری رها میشوید.

  16. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من دیشب در خواب می‌دیدم که من مجری تلویزیون هستم وبرنامه ای من در مورد مولا علی علیه السلام است من چنان از شخصیت والا مقام مولا علی صحبت میکردم که تمام دوربین ها برروی حرفهای من متمرکز شده اند ومن ازبس عاشق آقا امیرالمومنین علی علیه السلام هستم که مدام ذکر نام ایشان رو تکرار میکردم تا جایی که از هیبت باشکوه آقا مو بربدنم سیخ میشد وافتخارمیکردم که من لیاقت این رو پیدا کردم که در مورد مولا علی علیه السلام صحبت میکنم چه شکوه وعظمتی داشت خواستم بدونم تعبیراین خوابم چیه باتشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه زندگی خوش و سرشار از امید و آرزوهای شیرین است

  17. MohamadMohamadsays:

    با سلام . خواب ديدم من با يه دختر ٣ ساله و دوستم يه جايي بوديم كه خيلي شلوق بود دختر بچه يا تو بغل من بود يا دستش تو دستم بود ميگفتيم رواق ها اينجان هي اينور اونور ميرفتيم تا رسيديم به يه مسجد جايي بوديم مثل حرم بود ولي نميدونم كجا بود بعد كلا خواب همش ذكر حيدر بود ميگفتيم بلند اروم مردمم ميگفتن يه سريا هم با نقاب ترسناك بودن رد ميشدن تا رسيديم به يه مسجد كه گفتيم رواق همينجاست تو مسجد كه از خواب پريدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سنبلی از تلاش شما برای یادگیری و اهداف بلند مرتبه در کارتان است

  18. حدیث بیاتحدیث بیاتsays:

    سلام من خواب دیدم توی محلمون مسابقه ای گزاشتن که هر کس برنده شد برای اربعین رفتن به کربلا جایزش بود مسابقه ی دو بود کل خیابان را باید میدویدیم اما وسط راه با شیر نر و ماده مواجه شدم آن ها به من کاری نداشتن اما خودم میترسیدم و دویدنم رو تند تر میکردم که نام علی (ع) رو روی زمین دیدم و بلند ذکر یاعلی گفتم و انگار قدرت زیادی به من داد و از کنار ذکر علی پرش بلندی کردم حداقل یک متر شد و من برنده شدم ممنون میشم تعبیرش رو بگید با سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه رفع گرفتاریها و مشکلات است

  19. محسنمحسنsays:

    سلام خواب دیدم پدربزرگ روحانیم با گریه به من گفتن موقع غم و غصه و مشکلت ذکر یا علی رو بگو

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است در مشکلات به خداوند توکل کنید

  20. سیمامعصومیسیمامعصومیsays:

    باسلام.من دختری هستم که مدام خواب های متفاوتی درمورداجنه میبینم که من رواذیت میکنن ودرآخرین لحظه توهمه ی خواب هام که به اوج ترس میرسم پیش خودم میگم بایداسم ائمه رو‌قسم بدم تاولم کنن وهمیشه یاقسم به امام حسین میدم یاامام علی همیشه ناخودآگاه به زبونم میادیابلندتوخواب اسمشون رومیگم یاقسم میدم که بلافاصله بابردن نامشون از خواب میپرم باترس.یه مورددیگه که هست من ازسال ۸۷که مادربزرگم فوت کردازشب چهلمش موردآزاراذیت شدیداجنه قرارگرفتم.وتوبیداری هم مثل خواب اذیتم میکنن ومن بازم کاملاغیرارادی اسم امام حسین یاامام علی رو‌میبرم واصلادست خودم نیست.خواستم ببینم تعبیرخواب هام وبردن این نام هاچیه.لطفاجوابم روبدیدخواهش میکنم من واقعااذیت میشم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در کارهای خودتان کمی بیشتردقت کنید و به خداوند توکل کنید و برای امرزش اموات فاتحه ای بخوانید

  21. M SadeghiM Sadeghisays:

    با سلام. روز گذشته به علت موضوعی خیلی دلم گرفته بود ودچار بیم وامید شده بودم. وبه خدا توکل کردم ورضایت دادم به تقدیرش. شب گذشته در خواب دیدم من در جایی نسبتا سخت بودم. همسرم به ناگاه برای حل مشکلیی شروع به راه رفتن به سرعت روی آب کرد و در آن فرو نمی رفت. من از شدت تعجب و تحسین شروع کردم به گفتن ذکر یا علی با صدای بلند، بقیه هم تماشا می کردند. ذکر یا علی را تا رسیدنش به مقصد وتا جایی که نفسم به اتمام رسید وسخت بود ادامه دادم. فقط در انتها وزمان برگشت اندکی درآب رفت وبیرون آمد. تعبیر آن چه می تواند باشد؟ تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بر حاجت روایی و به دست اوردن روزهایی روشنی در زندگی شما همراه با توکل به خداوند و توسل بر ائمه است که برایتان ایجاد خواهدشد

  22. آواآواsays:

    وقت خوش. من خواب دیدم از کفش فروشی آدینه میخاستم کفش بخرم، ی کفش رو از فروشنده گرفتم و به سختی پوشیدم، بعد دیدم کفش خودم که پام بود بهتر و قشنگتره و از خرید کفش منصرف شدم، ی گونی هم دستم بود و توش ظرف غذا و ی سری خرت و پرت بود و خجالت کشیدم! بعد از مغازه خاستم بیام بیرون ناخوداگاه ذکر «یا علی» میگفتم، توی خیابون هم فهمیدم ی مناسبت مذهبی هست یادم نیست دقیقا،، مثل ایام محرم،، ولی فکر کنم شادی و جشن بود،، و من گفتم چقد زود بازم این مراسم اومد،، بعد اون طرف خیابون بساط ی دستفروش بود و ی عاااااالمه کیک اسفنجی چیده بود روی هم بسیااااااااا لذیذ به نظر میومد،، دوسداشتم بخرم ولی چون هیچ وقت از دستفروش خوراکی نمیخرم، نخریدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      برای ازدواجتون مشکلی پیش میاد که برای حل شدنش به اهل بیت متوسل شین

  23. سعید کولیوندسعید کولیوندsays:

    سلام.من در خواب اسم امیرالمونین دیدم البته فک کنم با شمشیر ایشون بعد از خواب بیدار شدم صبح شده بود.تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به مسولیت ها و حق الناس توجه داشته باشین

  24. دهقاندهقانsays:

    سلام خداقوت خواب دیدم در منزل هستم دریکی از اتاق های خانه حس بدی وجود دارد من وارد اتاق نمی شوم دم چارچوب سرم رو داخل میارم میگم یا علی چند بار با صدای بلند تکرار میکنم بعد تو دلم میگم من نمیترسم بعد در حین گفتن یاعلی انگار یک چیزی نمی گذارد گلویم را میگیرد ولی من ادامه میدهم به گفتن یاعلی چند بار این خواب به شکل گوناگون برایم تکرار شده ممنون میشم تعبیرش کنید

  25. محمدمحمدsays:

    سلام خسته نباشید .خواستم بگم من دوتا برادر دقولو کوچیک دارم .امروز توی خواب ساعت 8 صبح یکی از برادرام سه بار با صدای بلند گفت یا علی هربار شدت ذکرش بیشتر میشد .و قتی رفتیم نگاهش کردیم خواب بود. اون کلاس دوم هستش .توی خواب برادرم زیاد لبخند میزنه و میخنده و حرف میزنه بنظر شما باید چیکار کنیم.زیاد یعنی در ماه 3 بار 4 بار این اتفاقا میوفته

  26. زهرازهراsays:

    سلام.من خواب دیدم ک داشتم ب ماه نگاه میکردم و ماه تازه نو کرده بود.بعد ب آیمون نگاه کردم دیدم نوشته بود یا علی وقتی این اسمو دیدم فقط میگفتم یا علی گریه میکردم....

  27. زهرازهراsays:

    سلام.من خواب دیدم ک داشتم ب ماه نگاه میکردم ماه تازه نو کرده بود.بعد ب آسمون نگاه کردم دیدم تو آسمون نوشته بود یا علی وقتی این اسمو دیدم فقط میگفتم یاعلی و گریه میکردم

  28. mehdi5566mehdi5566says:

    باسلام ، در خواب الهام شد که امام زمان کنارم ایستاده اشاره کرد به بالای کوه که در روبرو بود و گفت از خدا بخواه حاجتت رو و ذکر یا کریم رو بهم گفت که بگم ، آسمان هم زرد بود..

  29. لیلالیلاsays:

    سلام. دومین مرتبه اس که خواب میبینم پشت سر هم ذکر یا علی میگم. بار اول دیدم که جایی اش نذری میدن و من دیر میرسم اما ظرف کوچکی از اون اش به من میرسه و خانومی با یه دختر حدوده ۱۰ ساله با من همسفره میشن البته اونا مادر و دختر نبودن و مثل من نذری میخواستن و کسی اومد و ذکر یاعلی بهم تعلیم داد و دیشب باز این ذکر رو دیدم. مجرد هستم ک گرفتار . تعبیرش چیه. ممنون

  30. بنت_فاطمهبنت_فاطمهsays:

    سلام خواب دیدم یکی اهنگ میخوند وسطش آرام آرام یاحیدر گفت بعد چند نفر اونو همراهی کردن بعدش کل سالن باهم میگفتن یاحیدر.

  31. بنت_فاطمهبنت_فاطمهsays:

    سلام خواب دیدم یه نفر اهنگ میخوند وسطش گفت یاحیدر بعد چند نفر همراهیش کردن بعدش کل سالن باهم میگفتن یاحیدر و سینه میزدن.

  32. پرنساصدیق پورپرنساصدیق پورsays:

    سلام من دیشب بادل شکسته خابیدم وخاب دیدم ک مراسم عیدغدیره وتوخونه جشنه ومن اومدم توحیاط خونه وروب اسمون کردم داشتم باخداحرف میزدم یکدفعه دیدم تواسمون نوشته یاعلی وجای ی علی یک شمع روشن بودک هی بادمیخوردوخاموش وروشن میشدبادیدن اینابلندبلندگریه میکردم ومیگفتم یاعلی خودت مامانموشفابده ومشکلاتموحل کن .وبعدهمه روازخونه صدازدم اومدن توحیاط ودیدن اسمونووتواون خونه دورفرش اتیش میگرفت وحی خاموش میشد تعبیرش چیه میشه بگین؟

  33. پرنساصدیق پورپرنساصدیق پورsays:

    سلام من دیشب بادل شکسته خابیدم وخاب دیدم ک مراسم عیدغدیره وتوخونه جشنه ومن اومدم توحیاط خونه وروب اسمون کردم داشتم باخداحرف میزدم یکدفعه دیدم تواسمون نوشته یاعلی وجای ی علی یک شمع روشن بودک هی بادمیخوردوخاموش وروشن میشدبادیدن اینابلندبلندگریه میکردم ومیگفتم یاعلی خودت مامانموشفابده ومشکلاتموحل کن .وبعدهمه روازخونه صدازدم اومدن توحیاط ودیدن اسمونووتواون خونه دورفرش اتیش میگرفت وحی خاموش میشد تعبیرش چیه میشه بگین؟

  34. فاطمهفاطمهsays:

    سلام کسی خواب دیده برادرم که تازه فوت شده بهش میگه بگو یاعلی و به همه بگو‌ بگن یا علی وقتی اون طرف بهش میگه خودتم بگو میگه من نمیتونم دستمو بگیر تو بگو یاعلی تعبیرش چیه

  35. سالاریسالاریsays:

    سلام خواب دیدم همه دنبال گنج میگردن منم بودم اما دست به یه صخره زدم دیدم یه دستمال هست وقتی نگاش کردم اسم یا علی روش نوشته شده بود بستم به مچ دستم و رفتم تو ذهنم گفتم همین کافیه ممنون میشم تعبیر کنید

  36. علی امراییعلی امراییsays:

    سلام. من خواب دیدم که اول در جایی هستم که عکس برادرم هست تاریک هم بود و‌۲بار مادرم را صدا زدم جواب داد بعد که صدا زدم دیگر جواب نداد ، بعد من خوابم منتیل شد به شهرستانمون من هنگام خواب متوجه ترس شدم و در خواب گفتم یاعلی . کلامن ساعت ۱۰ صبح خوابیدم ۱۱ بیدار شدم. لطفا خواهش میکنم این خواب تعبیر کنید

  37. مهدی عبادیمهدی عبادیsays:

    سلام خسته نباشین . من دیشب خواب دیدم که با بهترین رفیقم نشستم تو خیابون و دونفر دیگه با ما بودن یادم نمیاد اون دو نفر کی بودن یهویی یه مردی اومد که به ما گفت چهار نفر هستین ماهم چهار میشیم و یهویی سه نفر دیگه اومدن گفتن الان ما شدیم چهار و شما هم چهار نفر هستین یهویی گرگ شدن و ما فرار کردیم با سرعت نور اونام ما رو ول نمیگردن یهویی آدم میشدن یهویی گرگ من یهویی ایستادم فقط اسم حضرت علی رو داد میزدم که حضرت علی پشت ماست یا علی یاعلی یهویی یکی از گر گ ها ایستاد به آدم تبدیل شد چشماش سبز شد داد میزد که نباید اسمشو می آوردی بعد اون گر گ ها غیب شدن تعبیرش چیه

  38. ملیحه میرآئیزملیحه میرآئیزsays:

    خواب دیدم ماذرم به یه سفر زیارتی رفته ولی یه نفر ب ظاهر مادرم اومده پیشم من ازش ترسیدم و با ذکر هوو یا علی مددفرار کردم اون دنبالم میومد تا رسیدم خانه توی کوچه ها خیلی صوت و کور بود توی اتاق بابام رفتم اون شخصی ک‌به شکل مادرم بوذ اومد داخل اتاق پدرم میخواست اون رو بیرون کنه نمیرفت منم از ترس آیه های قرآن را میخواندم تا اینکه داداشم اومد و اون شخص غیب شد

  39. علی عباسیعلی عباسیsays:

    سلام راستش خواب من یکم عجیبه من خواب دیدم یه جا زندگی میکردم با خانواده ام بعد گفتن امام علی توی شهر قم بعد منو خانواده ام تا شنیدیم پیاده حرکت کردیم به سمت قم تا امام علی رو ببینیم رفتیم از بیابان ها عبور کردیمو رسیدیم دیدم امام علی سوار ماشین سیاه مدرن شده بود و راننده داشت من رفتم تا رسیدم زانوی زدم و سرمو انداختم پایین پیش امام علی و امام علی داشت منو نگاه میکرد و فکر کنم لبخند میزد دیدم یه مردی اومدم به امام علی فوش داد منم عصبانی شدم و زدمش و امام علی گفت نزنش و منم نزدم اونم گفت تا من با چاقو نزنمت راحت نمیشم باید بزنمت بعد امام علی فرمود که بزار بزنه و هیچی نگو بعد اون چاقو در اورد زد به صورتم و بعد رفت و من درمان شدم و پیش امام علی موندم

  40. آرزوآرزوsays:

    سلام من خواب دیدم اولش مثل مسجد بود بعد دیدم خونه پدرم هستش کلی گشتم به دنبال اسم امام علی اما پیدا نکردم و خودم در بلند ترین نقطه خونه نوشتم یا علی(ع) و خیلی هم خوشحال بودم تعبیر این خواب چیه؟

  41. بهزاد الماسیبهزاد الماسیsays:

    با سلام من دیشب خواب دیدم در یک کارخانه مخروبه هستیم با دوستم و کلی دشمن سیاه پوش بود ، به ما القا شد ک اگه نام حضرت علی رو بگوئیم اونا ما رو نمیتونن ببینن همین طوری هم شد بعد یه جایی بود ک باید میکندیم طلا بود و طلاهارو دیدیم.و بعدش ما رو با اسلحه زدن چون یه لحظه نتونستیم ذکر علی رو بگیم

  42. m sfahanim sfahanisays:

    سلام دیشب خواب دیدم ختم یاعلی۵ مرتبه ۱۱۰مرتبه ای برداشتم لطفا راهنمایی کنین تعبیرش چیست ممنونم التماس دعای فراوان

  43. محمد علی نوریمحمد علی نوریsays:

    سلام دیشب خواب دیدم نام همه ی امامان و حضرت زهرا و حضرت زینب را هر کدام را ۱۰ بار ذکر میگفتم تا مشکل دادگاهم حل شود در همان لحظه در خواب از شخصی از نزدیکانم خبری شنیدم که مشکلم حل شده تعبیر آن چیست؟

  44. امیر جاویدامیر جاویدsays:

    من دو تا خوا رو زیاد میبینم ۱. خواب میبینم تو خونه اذان میگم و به قسمت علی ولی الله میرسم گریه میکنم از ته دل ۲. خواب میبینم رفتم زیارت امام رضا ، داخل ضریح رفتم و گریه امان نمیده مورد دوم رو زیاد خواب میبینم تعبیرش چیه

  45. امیر مهدیامیر مهدیsays:

    سلام دیشب خواب دیدم یه نفر جلو من داره ذکر حیدر حیدر میگه بعد منم باهاش داشتم می‌خوندم تعبیرش چیه؟

  46. نیلوفر اسماعیلینیلوفر اسماعیلیsays:

    سلام .شوهرم خواب دیده که با رنگ طلایی رو ی بازوش نوشته یا حیدر . بعد میخواد این نوشته رو از بازوش پاک کنه ولی هر کاری میکنه پاک نمیشه .خواستم بدونم تعبیرش چیه .ممنون

  47. الههالههsays:

    سلام دیشب خواب دیدم تو یه اتاق رفتم یهو در بسته شد یه ادم وحشتناک پشت سرم ظاهر شد هرکار میکردم در باز نمیشد هرکی و صدا میکردم کسی نمیومد اون ادم میخواست منو خفه کنه یهو تو خوابم گفتم یا علی یهو به کل اون ادم ناپدید شد تعبیرش چیه؟

  48. نجمهنجمهsays:

    سلام خسته نباشید چند روز پیش در جشن میلاد امام علی (ع) یه پرچم گیرم اومد حالا دیشب خواب دیدم با چند نفر زیر اسمان هستم هوا نیمه ابری بود یه پرچم که نوشته شده بود علی ولی الله از اسمان اومد من زودتر بقیه گرفتم و به اونا گفتم چندروز پیش هم یکی دیگه گرفتم تعبیرش چیه؟

  49. قیرباچوف پاشایوفقیرباچوف پاشایوفsays:

    در خواب میدیدم پدر بزرگ مرحومم را که درویش بود با افتخار با دست راستم بلند میکنم به پدر بزرگم میگم جعفر نعوه ات درویش علی (اندام من خیلی ضعیف و لاغره قدرت فیزیکی بالایی ندارم)

  50. ۷ع۸هر هحدع۷ر۷ع۸هر هحدع۷رsays:

    سلام من خواب دیدم یه خانومی اومد تو حیاط عموم ذکر یا علی میگفت و در مورد امام علی میخوند و من گفتم عمو فقیر اومده پول بده عموم دو تومن پول داد که من بازش کردم ۴ تومن بود رفتم بدم به خانومه گفت من گدا نیستم در مورد امام علی میخوند و رو زمین دراز کشید

  51. ریحانهریحانهsays:

    سلام دیشب در خواب دیدم موجودی وحشت ناک و کوچک که روبروی من و خیلی نزدیک به من بود و به من نگاه میکرد و من همینطور به حالت خوابیده نمیتونستم حتی حرف بزنم همه بدنم فلج بود و فقط چند بار گفتم یا علی و موجود از من دور شد و با ترس از خواب بیدار شدم، تعبیرش چیه؟

  52. سید محمد موسویسید محمد موسویsays:

    سلام دیشب خواب دیدم تسبیح همراه داشتم و همش ذکر یاعلی میگفتم یک جفت جوراب سفید به پام داشتم و با ذکر یاعلی روی تخت خواب واسه خوابیدن دراز کشیدم تعبیر این خواب چیه؟

  53. MobinMobinsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم توی ی قایق روی دریا نشستم و برااینکه نیوفتم و سالم برسم ذکر یاعلی رومیگفتم هوا افتابی بود دریا هم اروم بود

  54. ستارهستارهsays:

    سلام وقتتون بخیر من دوشب خواب دیدم یک شب خواب دیدم دو تا حلیم گرفتم تو عالم خواب با خواستم نذر کرده بودم هر دوش دادم به دوستم به دوستمم نگفتم این نذری فقط دوستم گفت یکی برم به مامانم بده داشتم میرفتم خونه مامامش بدم از خواب بیدار شدم. بعد فردا شبش خواب دیدم یه نفر صدام میکنه بهم گفت ذکر یا اهنوس ۳۶ و ذکر یا غالب ۱۲۸ بار بخون خیلی این دو خواب ذهنم درگیر کرده ممنون میشم تعبیرش بهم بگین🙏🙏🙏

  55. رقیه نبویرقیه نبویsays:

    سلام .خواب دیدم من پایین خونه حمام میکنم یه لحظه دیدم که یه قران هست رو رحیل که روش ذکر یا علی داخل طرح دوتا کبوتر عاشق هست.زود مامان و بابامو صدا زدم که نگاه کنید رو قران چی نوشته شده هیچ کدوم نمیدیدن .

  56. آقای نظریآقای نظریsays:

    سلام من اهل افغانستانم و ایران بدنیا اومدم و زندگی میکنم و دیشب خواب دیدم رفتم کشور خودم و روی در و دیوار کوچه خیابونای شهر همه جا نوشته شده بود علی ولی الله با توجه به شرایط فعلی که افغانستان دست طالبان افتاده این خواب چه تعبیری داره ؟

  57. دانیال طیبیدانیال طیبیsays:

    سلام من خواب دیدم راجب حضرت علی یک شعر عربی می خوندم که یدفعه یکی اومد از پشت سرم ی کشیده ب من زد که از خواب بیدار شدم و تو خواب فهمیدم که این که منو زد شیطان بود و از حواب بیدار شدم لطفا تعبیرش چی میتونه باشه ؟