تعبیر خواب کلاغ

تعبیر خواب هایی در مورد پرندگان معمولاً نشانه‌ ی خوبی است. هزاران پرنده وجود دارند که می‌توانید در موردشان فکر کنید، اما دیدن کلاغ بسیار منحصر به فرد و غیر معمول است.کلاغ‌ها باهوش و غریزی هستند، بنابراین یک خواب در مورد کلاغ می‌تواند چیزی درباره ی این موارد را آشکار کند.

تعبیر خواب کلاغ،تا زمانی که آزادانه پرواز می‌کند و یا آزادانه در حال پرسه زدن است و در خطر شکار قرار ندارد، نشانه ی خوبی است. از آنجا که دیدن خواب  یک کلاغ بسیار غیرمعمول است، و اگر شما این خواب را ببینید حتما دارای نوعی عقل و بصیرت خاص هستید و نسبت به  بسیاری از افراد دیگر برتری دارید. به تصمیماتی که اخیراً گرفته‌اید اعتماد کنید. ضمیر ناخودآگاه شما، به شما می‌گوید که به منطق خود تکیه کنید و به آنچه فکر می‌کنید درست است اعتماد کنید.

ممکن است در خوابتان :

کلاغ را زنده و یا یک عکس از او دیده باشید.

تبدیل شدن به یک کلاغ.

پرواز با کلاغ.

دیدن یک کلاغ مرده.

توسط کلاغ مورد حمله قرار گرفتن.

کلاغ در قفس یا یک کلاغ آزاد.

تغییرات مثبت در حال انجام است اگر …

کلاغ در رویای تو از هوش استفاده کند

کلاغ به پرواز درآید.

کلاغ مصاحب خوبی به نظر برسد.

شما تبدیل به کلاغ شده بودین و این طبیعی به نظر می‌رسید.

تعبیر خواب کاملتر

کلاغ‌ها به وسیله بسیاری از دانشمندان و متخصصان پرندگان به عنوان یک حیوان بسیار باهوش در نظر گرفته می‌شوند. تعبیر خواب در مورد یک پرنده معمولاً خوب است، بنابراین تعبیر خواب در مورد کلاغ نشان دهده ی هوش خوب شماست.

تعبیر خواب تبدیل شدن به یک کلاغ – احتمالا شما از عقل یا هوش خود به اندازه ی کافی استفاده نمی کنید. در واقع  ناخودآگاهتان از شما می‌خواهد که بیشتر تلاش کنید و خود را آموزش دهید. یک مستند ببینید یا یک رمان بخوانید. متعهد شوید که هر روز یک کلمه ی جدید یادگیربگیرید یا یک زبان خارجی را یاد بگیرید. کلاغ ها همچنین ممکن است نشان دهنده تغییر باشند، بنابراین ممکن است یک کلاغ در خوابتان به شما بگوید که تغییر بزرگی را برای بهبود سطح هوش خود انجام دهید.

تعبیر خواب  گروهی از کلاغ‌ها –این خواب نشان دهده ی این است که خرد و اراده شما به راحتی تحت‌تاثیر دیگران قرار می‌گیرد. شما به جای اینکه نیازهای فردی خود را تشخیص دهید به عنوان بخشی از یک گروه عمل می‌کنید. به خودتان و نیازهای ذهنی خودتان توجه کنید. شاید به دیگران نصیحت کرده باشید، درحالی که خودتان قادر به پذیرش نصیحت خود نیستید. به جای تلاش برای آموزش دادن به دیگران و دادن درسهای زندگی، سعی کنید خودتان را آموزش دهید و ببینید چه چیزی می توانید یاد بگیرید.

تعبیر خواب وجود یک کلاغ همراه شما یا در کنارتان –این خواب نشان می دهد که شما در تصمیم‌گیری خود دچار مشکل می‌شوید. شما دوستی دارید که در همه چیز به شما اعتماد دارد و ممکن است بخواهید روابط اجتماعی خود را  گسترش دهید. تعبیر خواب کلاغ در قفس نشان دهنده ی این است که شما فرد بسیار احساسی هستید. شما برای تصمیم گیری به احساسات خود بیش از منطق خود تکیه می‌کنید.

 تعبیر خواب کلاغ در قفس قفل شده و یا کلاغ کشته شده- این خواب می گوید قبل از تصمیم گیری در زندگی، تحقیقات بیشتری انجام دهید. اگر پرنده آزاد شده باشد، نشان دهنده ی این است که شما همیشه با اعتماد به احساسات خود تصمیمات بهتری در مقایسه با منطق خود می گیرید.

تصمیمات مهم زندگی مانند خرید یک خانه، سرمایه گذاری یا ورود به یک رابطه

زندگی اجتماعی

سطح آگاهی

تحصیلات و مدرسه

احساساتی که ممکن است در طی یک خواب کلاغ با آن ها روبرو شوید........هوش. قدرت. مشروطیت .مهربانی. خوشحالی. شهود

دیگر عناوین مرتبط:

تعبیر خواب کلاغ سیاه مرده

60 نظر

  1. ایمان موسویایمان موسویsays:

    با سلام دیشب خواب دیدم یک سری که توی خواب به عنوان دوستانم بودند ولی در واقعیت انهارا نمیشناختم بهم گفتن زیر یک درخت بزرگی برم که روی آن کلاغ های زیادی بود خیلی زیاد من همراه همسرم بودم ولی تنها خودم زیر درخت رفتم و همه کلاغ ها یکدفه شروع به ریختن فضله های خود روی سرم کردند به گونه ای که روی کل بدنم رو گرفته بود ولی هیچ گونه ناراحتی نداشتم نه خودم نه همسرم و نه دوستان انگار عادی بود و بعد دوستانم گفتند که خوب است که کلاغ ها رویت فضله ریختند شانس آوردی و همه چیز خیلی عادی بود ممنون میشم تعبیرش رو بهم بگید سپاس

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود دوست عزیز ، این رویا هشدار میدهد که نسبت به کارها و یا برنامه هایی که در آینده در پیش میگیری از هوش خود و کمک دیگران حتما استفاده کنی.

  2. مجتبیمجتبیsays:

    سلام من خواب دیدم تو یه خونه بودم شب بود من رفتم ایوان دیدم خواهرم اونجا توی سرما و زیر بارون پتو روی خودش کشیده خوابیده بعد من میخواستم برگردم داخل خونه که خواهرم صدام زد.من رفتم پیشش با هم قدم میزدیم که یهو یه خفاش اومد سمتم منم با دست زدم کشتمش و روی زمین انداختمش.اولش شک داشتم گنجشک هس یا خفاش بعد که دوباره رفتم بالا سرش مطمئن شدم خفاشه.منم از پاش گرفتم انداختمش اونطرفتر.یهو دیدم یه کلاغ سیاه اومد شروع کرد به خوردن خفاشی که من کشته بودم.بعد یه کلاغ دیگه اومد رو درخت نشست و از فاصله دور با من حرف میزد و از این درخت به اون درخت میپرید و قصد حمله به من رو داشت.من یادم نیس چی میگفت و یادمه بخاطر قضیه کشتن خفاش و... ناراحته من خیلی ترسیده بودم تو خواب.ممنون میشم اگه تعبیرشو بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، کلاغ سیاهی که در این رویا سبب شگفت شما شده خبر از اتفاقی میدهد که ممکن است در شما ایجاد تنش یا اضطراب موقت کند ، اما موضوع پراهمیتی نیست.

  3. علی اسماعیلیعلی اسماعیلیsays:

    سلام خواب دیدم کلاغی وارد خانه شد که کاملا سیاه بود نزدیکم شد ولی کاری بهم نداشت ولی من ترس زیادی داشتم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، این رویا فقط از شما می خواهد تا به توانایی ها و یا استعدادهای خودتان اعتماد و تیکه کنید ، حتی اگر در آن احساس دودلی یا تردید می کنید.

  4. پارساپارساsays:

    با سلام .. خواب دیدم طبقات بالا در یک آپارتمان هستم و من پشت در یک اتاق نشستم و یک کلاغ مشکی کنارم هست که دارم براش تخمه آفتابگردون پوست میگیرم و بهش میدم ؛ اون بیشتر از اینکه تخمه بخوره به در اتاق میکوبه که براش بازکنم تا بره داخل اتاق . ضمنا اون کلاغ باهوشیه و اعتنا به خوراکیا نمیکنه و فقط میخواد در اتاق باز شه که بره داخل . و در نهایت همین کار رو براش میکنم . ممنون .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید احساس ناامیدی، شما را محدود و منزوی سازد.

  5. اهواهوsays:

    سلام خواب دیدم باخواهرم نگاه به اسمون میکردیم کهیه دسته ی خیلی زیاد کلاغ اومدتواسمون هی دور خودشون می چرخیدن یه دفعه جمع شدن و باهم شکل یه ماهی خیلی بزرگ ودراوردن اما رنگ پر هاشون تغیر گردوسفید شدو رنگ ماهی سفید شد بعد دوباره باهم جمع شدن وشکل های مختلفی در می اوردن ماهم محو تماشاشون شده بودیم وتایهجاهایی دنبالشون رفتیم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید احساس ناامیدی نسبت به آینده، شما را از پیگیری اهداف و برنامه های شخصی تان باز دارد.

  6. پریساپریساsays:

    سلام. من خواب دیدم تو جایی هستم مثل مترو که انگار اول خط هست و عده ای همراه من منتظر قرار هستن.و انگار هر کسی میتونه کاری انجام بده که خارق العاده باشه.خواب دیدم سه چهار تا تخم کلاغ دارم بعد گذاشتمش توی ی دستگاهی روش یه پارچه کلفتی بود.بعد یهوویی دیدم اون تخمها تبدیل به کلاغ شدن و از تخم مرغ بیرون اومدن و تعداد کلاغها بیشتر از تعداد تخم مرغ ها بود.خیلی قشنگ بودن کلاغها کوچیک بودن.اما من زیاد خوسم نمیومد دوباره پارچه هارو انداختم رو کلاغها.اونها تو قفس نبودنا.گذاشتمشون توی اون دستگاه انگار.ممنون میشم تعبیرش رو بهم بگید.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید احساس ناامیدی، شما را از به وجود آمدن تغییرات مثبت در زندگی باز دارد.

  7. سمیراسمیراsays:

    سلام و خدا قوت تو خواب دیدم ی یاکریم بالای پنجره لونه کرده ی کلاغ اومد و باعث شد تخم اش بشکنه تعبیرش چیه؟؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، موفقیت هایی که تاکنون به دست آورده اید از لطف و مرحمت پروردگار و شایستگی های خودتان است.

  8. عليرضا ابراهيميعليرضا ابراهيميsays:

    سلام خسته نباشيد ديشب خواب ميديدم مورچه ها به كلاغها هجوم اورده اند و گوشت انها را ميخورند در حالي كه كلاغهازنده بودند و بعد كلاغها به من حمله كردند من فرار كردم وبا دو سگ مشكي مواجه شدم كه به من حمله كردند از انها هم به كمك پدرم فرار كردم و بعد دركنار گروهي از گوسفندها قرار گرفتم ممنون ميشوم مرا راهنمايي كنيد ??

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه رنح و ناامیدی است.

  9. ????says:

    سلام خسته نباشید. من خواب می دیدم چنتا خون آشام به منو دوستام حمله میکردن و دنبالمون بودن و موفق نشدن وقتی اومدیم خونه خواهرم گفت بریم بیرون گفتم خون اشاما دنبال منن بابام گفت لباس قرمز بپوش(قبلش یکی از دوستام گفت من نقطه ضعفشونو فهمیدم اگه لباسات رنگ قرمز باشه سمتت نمیان) اونشب به خوبی گذشت روز بعدش با دوستام تو یه دشتی بودیم هممون هم یه لباس قرمزی تنمون بود . یکی از بچه ها گفت دارن میان تو اسمون بودن ترسیدیم اما خوشحال بودیم چون لباسمون قرمز کاری باهامون ندارن ولی اونا اومدن و. اصلا به قرمزی لباسمون توجه نداشتند با من کاری نداشتند میگفتن توام از مایی . هممون به سمت یه ساختمونی فرار کردیم داشتیم از پله ها بالا می رفتیم که من با خودم گفتم ما موفق نمیشیم و به یکی از دوستام چشمک زدم و بهش فهموندم حرفایی که الان به سر دسته خون اشاما میزنم نقشه اس و نگران نباشن من به اونا گفتم که دیگه من از شماهام و میخوام کمکتون کنم در حالی که میخواستم بال هام پدیدار شه تا به اونا اسیب بزنم وسطای پله ها بودیم پریدم تا بال هام در بیاد هی بال بال میزدم تا بشه ولی نمیشد ولی تو خاطرات خوابمم انگاری قبلا در اورده بودم که هی تلاش میکردم لطفا تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      آرزوی دل را از خداوند طلب کنید که یار یکرنگ بنده هایش است و با کمک و الطاف الهی می توانید به سرمنزل مقصود نائل شوید.

  10. AsefeAsefesays:

    سلام خسته نباشید..من خواب دیدم داخل اتاقی هستیم که ی بچه کلاغ قصد آزار و اذیت داشت و میخواست ب من نوک بزنه و همه جا دنبالم میومد و من از دستش خودمو قایم میکردم تا اینکه ی دفه من اونو محکم گرفتمش و نزاشتم فرار کنه و قصد داشتم ببرمش ی جایی ک هیچ وقت دنبالم نیاد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام ممکن است در تصمیم گیری هایتان دچار مشکل شوید.

  11. مهرانگیرمهرانگیرsays:

    سلام.خسته نباشید. در خواب دیدم که با دخترم داریم راه میریم و در بالای درخت یک کلاغ سیاه خوابیده بود منم دستمو دراز کردم گرفتمش و دخترم گفتش که مامان چقد راحت گرفتیش. تعبیریش کنین ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام ممکن است در زندگیتان با شخص جدیدی آشنا شوید.

  12. یاسییاسیsays:

    سلام خدا قوت . من دیشب خواب دیدم تو خونه بچگی هام هستم با همه افرادی که اون زمان باهم زندگی میکردیم بعد یه کلاغ خیلی زشت وسیاه وکثیف میخواست بیاد تو اون اتاقی که من بودم دقیق یادم نیست ولی انگار مثلا قصد حمله به من وداشت ولی مادر بزرگم که الان درقید حیات نیستند نمیذاشت بیاد داخل جلوش و میگرفت بعد یه سگ خیلی کوچیک تقریبا کرم قهوه ای گذاشت جلو در تا نذاره کلاغ بیاد تو بیشتر شبیه توله سگ بود . خیلی ممنون از زحماتتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون بر جداشدن ازدوستان و خویشان و غربت و دوری از وطن دلالت دارد

  13. رستگاررستگارsays:

    سلام خواب دیدم تو خونه ای بودم با کلی اتاق تو درتو و حالت قدیمی داشت انگار ی سری از حیوانات اونجا بودن با مردم عادی ی کلاغی تو چشماش نگاه کردم و چشماش حالت عادی چشمای کلاغ نبود بعدش من فرار کردم سمت بیرون ولی اون کلاغ اومد دمبالم انگار ک ترسیده بودم ازش اخرشم اومد نشست رو سرم انگار ک دیگ از خواب بیدارشدم تعبیرش رو میخواسم ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشان دهنده انجام تصمیمات جدید است

  14. NNsays:

    سلام خدا قوت. من خواب دیدم توی یه خونه ای یه کلاغ هست انگار پوستش مخملی بود نوک بلند و پهنی داشت پوستش مشکی با نقاط سفید بود من با دست گرفتمش چون حس کردم میخواد اذیتم کنه نمیذاشت رد بشم دو نفر دو اتاق بودن کلاغ دادم دست یکی شون و گفتم من حوصله ندارم اینو بگیر من برم این نمیذاره از اتاق برم اون کلاغ رها کرد ولی بعدش خود کلاغ رفت کنار تا من رد شم و برم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه روبرو شدن با اتفاقات عجیب است

  15. بابک باقریبابک باقریsays:

    سلام خواب دیدم در ابتدا کلاغ روی پنجره همسایه کناری ما نشسته و بعدش داخل حیاط ما میادش روی وسایلی که ما داخل حیاط گذاشته ایم مینشیند ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر فردی سخن چین دراطرافتان تعبیر میشود

  16. حسنی رفیقحسنی رفیقsays:

    بـاسـلـام ببخشید اگه میشه اون اولی رو بپاکیدچون قسمت آخرشو یادم رفت بگم خـواب دیـدم روبـروی پـنـجـره ی اتـاقـم وایـسـتـاده بـودم بـعـد ی خـیـابـون 2بانده هم رو ب روی پنجره ی اتاقم هست و کنارخیابون هم ی تیربرق هست ک واقعا هم همینطور هست و اون تیربرق توقسمت زمین خاکی ک قراره فضای سبز بشه ولی هنوز نساختنش تیربرق قرارداره...خواب دیدم رو ب روی پنجره ی اتاقم وایستاده بودم شب بود ی کلاغ روی اون تیربرق وایساده بود آبجیمو بابام ک البته بابام ی تفگ ک مخصوص شکارپرنده هاهستن دستش بود و میخواست شلیک کنه و نزاره ک کلاغ قارقارکنه منم ک توخواب و تودلم ب اعتقاد قدیما یااعتقاد بعضیا ک هنوزم هستن فک میکردم قارقارکردن کلاغ خوب نیست یابعضیامیگفتن نحسیه و ... مخصوصا توشـب ب خاطر همین فک میکردم خوب نیست و ازپشت پنجره ی اتاقم ک البته بازنبود و احساس میکردم صدامو نمی شنوه ب آبیجمو بابام میگفتم باتیربزنینش ینی بکشینش نزارید قارقارکنه مخصوصا توشب چون احساس میکردم نحس و خوب نیست و فقط صدای شلیک تفنگ شنیدم ولی نمیدونم باتیر زدکشتنش یا ن،چون ندیدم و توجه نکردم ولی بیشتر فک کنم کشته نشد چون نگاش نکردم بـاتـشـکـر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات جدیدی در زندگیتان است

  17. حسنی رفیقحسنی رفیقsays:

    سـلـام ببخشید ک اینو میپرسم چون خیلی رفتم توفکر بخاطر اینکه کلاغ ک ب اعتقاد قدیم وحتی الان ک میگن خوب نیست و نحس و...این اتفاقات جدیدک تعبیرشو فـرمـودیـن مـثـبـت یـاخـدای نـکـرده مـنـفـی بـازم شـرمـنـده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مواردی باعث اضطراب و پریشانی شما شود

  18. افراافراsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم که با خواستگارم رو یه پشت بوم که بیشتر شبیه بیابون خشک بود میریم بعد یه کلاغ بال هاش وا کرد سمت من میاد من فرار میکنم و از خواستگارم کمک میخوام ولی اون توجهی نمیکنه تا اینکه کلاغ کلاغ به من میرسه و با بالهاش من احاطه میکنه ممنون میشم اگه تعبیرشو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون ممکن است اخباری جدیدی به شما برسد

  19. سحرسحرsays:

    سلام. وقت بخیر. من دیشب تو خواب دیدم یا کلاغ سیاه، با پاهای سیاه. خوشگل و براق که داشت میدرخشید. تو پرای سیاهش رنگ سبز هم داشت. می گفتم مگه نمیگن پاهای کلاغ زشتن؟ چرا پاهای ای انقدر زیبان؟ وایساده بود بالای ورودی آشپز خونمون. یادم نیست در حب پر زدن بود یا واستاده بود ولی یادمه که بالا بود. رو به روش رو اپن آشپزخونه جوجش خوابیده بود خیلی کوچولو بود اونم از زشتی خوشگل بود. حواسم به جوجش پرت شد که دیدم نیست. گشتیم دیدیم زیره مبله. میخواستیم بیرونش کنیم چون بودنش تو خونمونو بابام خوب نمیدونست. هی بیرونش میکردیم نمیرفت. بابام آورد یه گوشت بززگو چسپوند به در خروجی خونه که کلاغه اونو ببینه بره بیرون قدش نمیرسید بهش خودشو بلند کرد که بگیرتش از خواب بیدار شدم. دیگه ندیدم موند یا رفت. لطف میکنید تغبیرش رو بگید؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، نشان دهده ی هوش خوب شماست.

  20. سولمازسولمازsays:

    درود مادرم خواب دیده من قدم کوتاه شده و کلاغی زرد با مامانم حرف میزد و می گفت کیه که می خواد قد دخترشو بلند کنه مامانم گفت منم. کلاغ اومد پایین وتبدیل شد به پرنده بزرگ سیاه شدو گفت باشه دخترت قدش بلند می کنم و خوشگلتر می کنم .مادرم گفت کاری کن به چشم همه بیاد.گفت باشه و تبدیل شد به زن چادری .بابام اومد و اون زن به بابام گفت به قولت وفا کن. مامانم گفت قرار بود نصف خونه به نامم بشه بعد گوشت قرمز پخته می گداشت تو بشقاب پدرم بخوره و می خورد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممنون ممکن است اخباری به شما برسد که باعث نگرانیتان در زندگیتان بشود

  21. بهارهبهارهsays:

    سلام.دیشب خواب دیدم دراز کشیدم یه کلاغ سیاه بالای سرم پروازمیکنه ولی کاری بهم نداشت فقط پروازمیکرد.این تعبیرش چیه؟ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان دهنده دخالت های آزاردهنده هستند.

  22. سعیدهسعیدهsays:

    سلام. من خواب دیدم پسر خالم کلاغ گرفته خیلی هم هستن و همه اش هم تو خونه ماست میرم اونجا بعد یه کلاغ بهم حمله میکنه و من سرم میدزدم همینطور یکی یکی میان با هیچ کس کاری ندارن فقط من بعد تا اینکه خیلی زیاد میشن و نیروی خیلی زیادی میگیرن و منو از زمین میخوان بلندکنن که محکم دختر خالم بغل میکنم نهایت منو دختر خالم یکمی از زمین بلندمون میکنن ولی دیگه هر چقد قدرت به خودشون میدن نمیتونن بیشتر از از اون بلند کنن و من همه توانم به کار میگیرم و اونا هم اخرین تواناشون به کار میگیرن نمیتونن بیشتر از اون. که دیگه بیدار شدم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه مکر و حیله و نیرنگ در رابطه با انجام دادن کاری است

  23. خانم صخانم صsays:

    باسلام خواب دیدم خانوادگی به کوه رفته بودیم برای تفریح ، وقتی داشتیم بالا میرفتیم چشممون به قارچ های خوراکی که درکوه بشکل خودرو درمیاد، یه چاله ی کوچیکی بود توش تا نصفه آب زلال بود و قارچ ها تو اون چاله رشد کرده بودن(ساقه ی قارچ ها درون آب بود) من شروع کردم به کندن قارچ ها و اونا رو خام میخوردم ، به بقیه خانواده هم گفتم بخورید و اونا هم خوردن، بیشتر از همه من میکندم، ناگهان سرو کله ی یه کلاغ سیاه پیدا شد و روی سنگی نشست اولش سعی کردم دورش کنم اما خیلی سمج بود از رو نمیرفت، بعد که دیدم خودمون سیر خوردیم، کاریش نداشتم گفتم بذار بیاد این قارچ های باقیمانده رو بخوره ، اومد و خورد و حتی با ما دوست شد ، و ما دو سه روزی توی کوه برای تفریح موندیم و خیلی خوش گذشت، کلاغ هم تو این دو سه روز با ما بود و دوست ما شد ، و حتی خاست لیوان رو بشوره من ازش گرفتم گفتم من برات میشورم، آخر خواب باخودم گفتم کاش برگردیم خونه ، دیگه حسابی لذت بردیم وقتشه برگردیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اخباری به شما در زمینه موفقیت به شما برسد در کارهایتان دقت بیشتری کنید

  24. مینامیناsays:

    سلام روز بخیر. من خواب دیدم کلاغه بهم حمله میکنن و نوک بهم میزنن بعد گروهی از اونا میخوان به زور منو با خودشون ببرن تو آسمون ولی هر چقد تلاش میکنن فقط چند متر میتونن ببرن و بقیه اش دارم مقاومت میکنم و اونا هم هر چقد توان دلرن به کار میبرن. تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است کسانی به دروغ با شما سخن بگویند

  25. زهراعزهراعsays:

    سلام من حدود یه ساعت یادو ساعت پیش بود خواب دیدم بامامانم وآبجیم یه جا نشستیمکه یه کلاغ هم با فاصله از ما بود فک میکنم که من یه چیزی سمتش پرت کردم بعد اومد طرفم و بامنقارش منو میزد.ومنم سعی داشتم از خودم دورش کنم تعبیرش چی میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اخباری نادرست به گوش شما برسد

  26. آرزوآرزوsays:

    سلام خواب دیدم کلاغ بزرگی از جای خونمون رد میشه اندازه عقابه و غار غار میکنه نمیتونه بیاد داخل خونه میره روی سیم برق میشینه چند تا کلاغ کوچیکم رو بند هستن و کلاغ بزرگ کلاغ های کوچیک رو میخوره تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اخباری به شما برسد

  27. سولمازسولمازsays:

    درود خواب دیدم کلاغی بازوی راستم کامل با دهانش گرفته و می کشه حتی زبونشو حس می کردم.اومدم با دست چپم بگیرمش تا رها شم روی انگشت وسطم مدفوع کرد و بعد از این که پاکش کردم تونستم بازومو آزاد کنم/ سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممنون بیانگر ان است که باید به منطق و بصیرت خود در زندگی تکیه کنید

  28. مریممریمsays:

    سلام. دیشب خواب دیدم یه کلاغ اومد رو پنجره اتاقم نشست و داخل اتاقو نگاه میکرد منم از ترس اینکه بیاد تو اتاق هی میترسوندمش که بپره ولی نمیپرید و منو نگاه میکرد منم پنجره رو بستم ولی بارم نرفت و پاش بین پنجره موند و از پشت شیشه منو نگاه میکرد منم بهش گفتم اگه بری منم پنجره رو باز میکنم مظلومانه نگاه کرد منم پنجره رو باز کردم و اونم پرید رو ایوان خونه و دمبال مسیر رفتن میگشت منم رفتم تو کوچه و دنبال مسیرش میگشتم کا اذان گفت و از خواب بیدار شدم. تعبیرشو لطف میکنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است در تصمیم گیری هایتان به منطق تکیه کنید

  29. تانیاتانیاsays:

    با سلام من خواب دیدم که تو خونه قبلیمون تعداد خیلی زیادی کلاغ بود این کلاغ ها واقعا زیبا بودن اما من به شدت ازشون میترسیدم و فک میکردم تو خونه فعلیمون هستن اما متوجه شدم تو خونه قبلیمونه,بعدم در خونه قبلیمون رو بستن پدرم و...یه نفر بود که نمیشناختم و انگار پزشک بود درو بستن که کلاغ ها رو نابود,کنن و من بیدار شدمم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است در تصمیمات خود بر منطق تکیه کنید

  30. سهیلاسهیلاsays:

    سلام اول از همه ممنون از سایت خوبتون واقعا خسته نباشید. من دیشب خواب دیدم که داشتم با یه کلاغ حرف میزدم و ازش سوال میپرسیدم.یادم میاد در مورد اتفاقات آینده از اون میپرسیدم و سرنوشت آینده ی تک تک افراد خانواده م رو ازش پرسیدم اما متاسفانه یادم نمیاد که چی بهم گفت فقط میدونم که سوالم در مورد خودم این بود که در آینده زیست شناس بزرگی میشم و اون هم گفت آره میشی(رشته م زیست فناوری هستش) و این که در بین اخبار آینده یه موردش منو یه کمی ناراحت کرد.تعبیرش چی میتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام کلاغ ها همچنین ممکن است نشان دهنده تغییر باشند، بنابراین ممکن است یک کلاغ در خوابتان به شما بگوید که تغییر بزرگی را برای بهبود سطح هوش خود انجام دهید.

  31. عاطيعاطيsays:

    سلام خواب ديدم تاسوا و عاشوراست تو شهر خودمونيم ولي اونجا ك تو خواب بودم شبيه شهرمون نبود يه حالت بيابون داشت.. ديدم از دور يه عالمه كلاغ يه دسته كلاغ خيلي زياد دارن نزديك ما ميشن و صداشون ميومد . من ك صداي غار غارشونو ميشنيدم ميگفتم خوش خبر باشن انشالا ميشه تعبيرشو بفرماييد لطفا ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اخباری خوشایند به شما داده شود که باعث مسرتتان خواهد شد

  32. هستیهستیsays:

    سلام من دیشب خواب عجیبی دیدم اولش داشتم بادونفر یه جایی مثل بیایون وخرابه راه میرفتم یه دفعه از پشت خرابه ها دریا رو دیدم با ذوق گفتم وای خدا دریا اومدم ازش عکس بگیرم ناپدید شد فقط بیابون بود اون دونفر میگفتن اونجا دریاست ولی من نمیدیدمش. بعد باخانواده ی خاله م رفتیم یه خونه روستایی که کاهگلی بود اول دیدم پایین دیوار اتاق سوراخه واتاق پشتش دیده میشه بعد رفتم توی اون اتاق تو دیوارش چندتا قران بود، دیدم پسرخاله وپسرداییم وبرادرم نشستن یه خفاشو تیکه تیکه میکنن من فقط انگشتای خفاشو میدیدم پسرخالم با سنگ میکوبه،بعد ازپشت پنجره دختر خاله م اشاره کرد یه درخت بود پراز کلاغای خیلی بزرگ یههو یه کلاغ خیلی بزرگ سفید رنگ اومدسمت پنجره که یه سنجابو به دندون گرفته بود سنجابه پوستش کنده شده بود و کباب شده بود ویه بلوط داشت. از یه طرفی هم خاله م اومد اونجا وبادمجون اورد گفت تو زمین خودمون کاشتم ومحصولمونه. واقعا خواب عجیبی بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. تعبیر رویای شما نشان می دهد که در بیداری احتمالا با مشکلاتی روبرو می شوید. اما توان کافی برای مقابله با آن ها را نیز خواهید داشت.

  33. HHsays:

    باسلام من چند شب پیش خواب دیدم که روی درخت های باغمون چندتا کلاغ سیاه وسفیدن و یکی که دقیق نمیدونم کی بود ولی از اقوامم بود همراه من بود وبه من گفت اون کلاغ ها میخان به تو حمله کنن لطفا تعبیر خواب رو بهم بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. این رویا نشانه آگاهی و تیز بودن در تصمیم گیری ها است.

  34. خاطرهخاطرهsays:

    با سلام خواب دیدم وارد یک اتاق شدم که مثل گلخونه بود که پر از کلاغ بود. من از کلاغ ها نمی ترسیدم و اونها هم با من کاری نداشتن . اما از دیدن اون تعداد کلاغ تعجب کرده بودم . بعد از اون اتاق خارج شدم . ممنون بابت تعبیر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است در زندگی خود کمی بیشتر مراقب اطرافیانی که پیششان سخن میگویید باشید تا دچار دردسر نشود

  35. سپيدهسپيدهsays:

    سلام بنده خواب دیدم که در محل کارم به کلاغ بالای سرم است که بیمار است و ناله میکنه ازش ترسیدم بلند شدم کلاغ با حالت بیماری دنبال من اومد و رفت تو اتاق رئیسم و در اونجا هم بیمار بود و در یه جا نشست دقیقت یادم نمیاد مرد یا نه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      شما در تصمیم گیری های خود مشکل دارید

  36. SaminSaminsays:

    سلام.من خواب دیدم یه کلاغ رو درخت قارقار می کرد.من از صدای کلاغ در واقعت می ترسم چون میگن بده.وقتی تو خواب صداشو شنیدم ترسیدم.بعد وقتی کلاغه اومد از کنارم رد بشه من واسه اینکه از پیشم بره گرفتم دمشو گرفتم هی با سر می کوبیدمش زمین.بعد کلاغه حرقف زدو به من گفت من فقط اومدم خبر بدو بدم بعد از خواب بیدار شدم.چن روز پیش هم من به سمت یه کلاغ که قار قار می کرد سنگ پرتاب کردم تا دور بشه.خواهش می کنم بگید تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      شما احساسات خودتون رو سرکوب می کنید و ازشون فرار می کنید و این باعث ضعف اعتماد به نفس شما میشه

  37. الهام جعفریالهام جعفریsays:

    سلام خدا قوت با برادرم تو ماشین بودیم به سمت مقصدی میرفتیم شیشه ماشینش پایین بود در حین حرکت یه پرنده اومد تو ماشین سرمو خم کردم نخورده تو صورتم بعد به داداشم گفتم چی بود گفت کلاغ برادرم گرفتش گفتم ما نمی تونیم کلاغ نگه داریم اون باید تو جمع زندگی کنه بزار بره دادشم هم پرش داد رفت . ممنون بابت زمانی که میزارید متشکرم ، خدا قوت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید مراقب افراد حسود و خبر چین در اطرافیان خود باشید ممکن است برایتان دردسر افرین شوند

  38. اميرحسين مظاهرىاميرحسين مظاهرىsays:

    سلام خدمت استاد حاذق و بزرگوار در خواب ديدم كه با يك سرلشكر كه باهم دوست بوديم و ياران ديگرى هم داشتيم به آسمان شب نگاه ميكرديم و آسمان پر از ستاره بود و ستاره هاى نزديك به هم و گويى نگاه كردن به آسمان به طاقت خاصى احتياج داشت و در مكانى كه اقوام من هر كدام به يك سمت نماز ميخواندند و تاريك بود و من اول به سمت شرق نيت كردم اما يه اسغفار كردم و نمازما شكستم و مانند پدرم به سمت قبله ى صحيح نماز خواندم و سپس خود را با ياران جنگ خود كه لباس نظامى نداشتيم و خوشحال بوديم ديدم و همينجا بود كه دو كلاغ نر و ماده طورى كه از ما نميترسيدند شروع به جفت گيرى و عمل نكاح كردند و من هم وقتى ديدم شروع به آرزو كردن از خدا كردم سپاس از لطف شما به خاطر تعابير مثبتتان

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر ارزوها و خواسته هایی است که در زندگی دارید و برای ان در تلاش هستید و باید توجه داشته باشید در راستای اهدافتان به سخنان افراد حقیر و مکار گوش ندهید

  39. م.ام.اsays:

    تعبیر در خواب دیدن کلاغی که آروم در کنار کسی ایستاده ، و فرد میخواد که نوک کثیف کلاغ رو با یه مسواک کثیف، تمیز کنه رو بفرمایین . از لطفتون سپاسگزارم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا نشان دهنده اراده شما است که ممکن است کم شود

  40. بهاربهارsays:

    سلام خواب دیدم چهار تا کلاغ در داخل خانه مان هستن ولی ساکت بودن و غار غار نمیکردن من کمی ترسیده بودمو رفتم به بابامو صدا کنم بیرونشون کنه که دیدم یکی از اون کلاغا همراه من میاد ، همراه من میومد راه می رفت پرواز نمیکرد اون سه تا هم نشسته بودند ممنون میشوم تعبیرش را بگویید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده سخنان چین هایی است که ممکن است برایتان دردسر ایجادکنند

  41. فهیمهفهیمهsays:

    سلام و خسته نباشید من صبح خواب دیدم ک خواهرم در منزل قدیمی پدرم مهمونی داشت و سفره پهن کرده بودن تا همه رو غذا بدن،من دستشویی داشتم و رفتم دستشویی ک دیدم تو چاه دستشویی ی کلاغ سیاه هست رفتم گوشه دستشویی و در دستشویی رو باز کردم بعد اون اومد بالا و پرواز کرد رفت بیرون دستشویی،بعد ک اومدم دستشویی کنم دیدم دوتا بچه هاش تو چاه هستن منم کاری باهاشون نداشتم و نشستم ادرارمو بکنم ک در حین اینکار دیدم ی سری پرنده ک کلاغ نبودن انگار،بچه پرنده بودن،اونقدر ب در کوبیدن ک زیر در آهنی کنده شده بود و داشتن میامدن تو ک من ب زور خودمو شستم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید در زندگی خود سعی کنید مراقب افراد حسودباشید و از سخن چینی پرهیز کنید

  42. مریممریمsays:

    سلام خسته نباشید. حدود ساعت 3 خاب دیدم یه کلاغ از بیرون خانه وارد خانه میشه و من گرفتمش و بیرونش انداختم. میگن تعبیرخواب کلاغ غم درسته؟😭😭

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب سخنچینان در اطرافتان باشید

  43. احمد جوناحمد جونsays:

    سلام، من خواب دیدم در جایی مثل پارک هستم که چند تا کلاغ بی حال روی زمین را با یک سنگ پهن و بزرگ‌کشتم که یکباره چندتا کلاغ سر حال و درشت تر را در آسمان دیدم که استرس گرفتم و احتمال دادم بهم حمله بکنن ولی انگار حمله نکردن و از خواب پریدم، ممنون میشم تعبیر کنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اطلاعات جدیدی ممکن است کسب کنید

  44. آتانازآتانازsays:

    با سلام من دیشب خواب دیدم یک کلاغ کوچیک توی سفره نان ما قایم شده البته کلاغ را ندیدم ولی میدونستم کلاغ پناه اورده بما و‌در سفره قایم شده . و چند تا گربه هم توی اتاق خونمون بودن هر چقدر سعی میکردم بیرونشون کنم آنها نمیرفتم از چیزی توی حیاط وحشت داشتن و پنهان میشدن بین وسایل.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب سخن چینان باشید

  45. سلامسلامsays:

    سلام برادرم خواب دیده که یک کلاغی داره انگار کلاغه دَستیه برادرم اونو ازاد میکنه و هی اون کلاغ دوباره بر میگرده رو شونش لطفا تعبیر کنید ممنون

  46. ساراساراsays:

    سلام.صبح بخیر من دیشب خواب دیدم تو خیابون داشتم دور میزدم الکی که برگردم خونه خواهرم دیدم یجا کلی کلاغ از اینا که سینه شون خاکستریه افتادن زمین و همه مریض یا دارن میمیرن و چنتا خانوم بهشون رسیدگی میکردن.گفتم اینا چیه اینجا و چه میکنید؟گفتن برای اینکه نسلشون منقرض نشه داریم درمانشون میکنیم. بعد پیش خودم گفتم چه بیکارن و مردم اینجا چرا بوجود اینا اعتراض نمیکنند.. بعد از اونجا دور شدم و رفتم . ممنون میشم واضح بگین تعبیرشو که بفهمم.سپاسگزارم.

  47. رضا محمدیرضا محمدیsays:

    با سلام خواب دیدم که داریم کیک درست میکنیم و بعد از آماده شدن خمیر اون رو میزاریم تو حیاط استراحتک کنه بعد از کمی مدت اومدیم دیدم که کلاغ بیشترشو خورده منم عصبی شدم و آخرش هم پرواز کرد و رفت

  48. RareRaresays:

    سلام خسته نباشید من امروز حدودای ساعت 6:30 دیدم که یه کلاغ در بیرون منزله و داخل نیومده هنوز، بعد پرواز کرد و اومد داخل خونه من به خاطر اینکه از خونه بندازمش بیرون به سمتش خیار پرت کردم اما اون خیار رو گرفت و خورد بعد اون وسطاش دقیق یادم نیست اما اون کلاغ روی دست خواهرم نشست بعد من با اینکه ترس داشتم ولی به یه حالت در اومدم که داشتم تو هوا هی دور اون کلاغ و خواهرم میچرخیدم، و جالب اینه که کلاغه به محض اینکه دید من دارم اینطوری میچرخم خندید و قیافه عجیبی داشت البته من موقع چرخیدن یه داد هم میزدم البته نه به خاطر ترس، به خاطر اینکه مثلا به اون کلاغ اثبات کنم ازش نمی‌ترسم خلاصه بعد دو یا سه دور چرخیدن تو هوا انگار موقع اومدن پایین چون سرعتم بالا بود پرت شدم که همون لحظه بیدار شدم انگار روحم رفت تو جسمم، میخواستم بدونم این چه تعبیری میتونه داشته باشه؟

  49. نازنیننازنینsays:

    نزدیک صبح تو خواب دیدم بیرون خوابیدم که ی کلاغ رفته آسمون بالا سرم واساده از بالا سنگ میندازه تا پاشم از اونجا منم اولش اهمیت ندادم ک چیه بعدا دیدم سنگاش شد دوتا سه تا که یهو از خواب پرسیدم. اون بالا وایساده بود حرکت نمیکرد فقط سنگ مینداخت با پاهاش

  50. نازنیننازنینsays:

    نزدیک صبح تو خواب دیدم بیرون خوابیدم که ی کلاغ رفته آسمون بالا سرم واساده از بالا سنگ میندازه تا پاشم از اونجا منم اولش اهمیت ندادم ک چیه بعدا دیدم سنگاش شد دوتا سه تا که یهو از خواب پرسیدم. اون بالا وایساده بود حرکت نمیکرد فقط سنگ مینداخت با پاهاش

  51. نازنیننازنینsays:

    نزدیک صبح تو خواب دیدم بیرون خوابیدم که ی کلاغ رفته آسمون بالا سرم واساده از بالا سنگ میندازه تا پاشم از اونجا منم اولش اهمیت ندادم ک چیه بعدا دیدم سنگاش شد دوتا سه تا که یهو از خواب پرسیدم. اون بالا وایساده بود حرکت نمیکرد فقط سنگ مینداخت با پاهاش

  52. سلامسلامsays:

    سلام ، خواب دیدم از کوهی دارم بالا میرم و دسته ای از کلاغ که خیلی هم زیادهستند به من حمله میکنن و به سروصورتم نوک میزنن من دستامو سپرصورتم میکنم و بعد از مدتی میرن ، همچنان میرم بالای کوه و اونا دوباره میان ...

  53. nilofrnilofrsays:

    خواب دیدم در سیاهی شب کلاغ روی تنه درخت نزدیک به پنجره وقتی دستمو بردم بیرون بهم نوک زد و رفتش خیلی ترسیده بودم

  54. دانیال برزگردانیال برزگرsays:

    سلام خسته نباشید...خوابی دیدم که کنار سفره نشسته بودم،کنارم گوشت تازه بود،و یه کلاغ بهم حمله کرد و میخواست که گوشت رو بخوره...که گوشت رو خورد...تعبیرش چیه؟؟؟ممنون میشم جواب بدید

  55. هلماهلماsays:

    سلام من خواب دیدم تو راه رو خونم یه کلاغ هستش کلاغ داشت تخم میذاشت منو دید اصلا نترسید من نوازشش کردم پنج تا تخم گذاشته بود یکی شو شکسته بود میخوام بدونم خوابی که دیدم تعبیرش چیه ؟؟؟؟؟

  56. رضانجفیرضانجفیsays:

    درود خسته نباشید.خواب دیدم کلاغ توخوابم تخم بسیار بزرگی گذاشته مثله خربزه مشهدی که واسه خودم جایه تعجب بود که کلاغ به این کوچیکی چرا تخمش بزرگه خلاصه تخم بسیاری گذاشته و مادرم که درخواب بود تخم راشکست وداشت می‌خورد ولی توش چیزه دیگه بود نارنجی بود ممنون میشم زودتر واسم تعبیرش کنید

  57. سونیا صدارتسونیا صدارتsays:

    سلام و وقت بخیر . ایشالا خوب و خوش باشید . دیشب تو خواب دیدم یه کلاغ و یه زاغ توی خونه به من خیلی نزدیک شدن و انگار دنبال راه فرار میگشتن ،، من درب بالکن رو باز کردم و اونا رفتن بیرون . ممنون میشم تعبیرشو بفرمایید .

  58. فائزه بشکارفائزه بشکارsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم کلاغی از آسمان درحال پرواز بود که میخواست بیاد به زمین که یکدفعه سر کلاغ و دوتا بال کلاغ و تنه ی کلاغ نصفه شد و از بدنش جدا شد و کنار پای من افتاد ... ممنون میشم تعبیرش رو بگید

  59. سحر زنده دلسحر زنده دلsays:

    خواب دیدم نظاره گر۲کلاغ سیه هستم وگربه ای آمدویکی ازاین کلاغهاراخفه کرد وله دندان گرفت و کلاغ مرده بودوقسمتی ازپوستش زخمی بود

  60. گل نرگسگل نرگسsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم روی یک دیوار تعدادی از وسایل قبلا مثل ساعت واین اکسسوسریا که گم کرده بود رو دیوار بود پیدا کردن بعد دقت کردم دیدم یه کلاغ اینارو دزدیده بود دوساعتم هم تو نوکش بود که اونارو هم گرفتم تعبیرش چی میشه