تعبیر خواب ذکر حاجت

ممکن است در خواب های خود، به اشکال مختلف با ذکر هایی رو به رو شوید که در زندگی بیداری، اطلاعی از معنا و مفهوم آن ها نداشته باشید یا ندانید که علت ظهور این ذکر در خواب شما چیست. ذکر یک سمبل مذهبی می باشد که در ادیان مختلف، برای کسب یک مهارت روانی، توسط سالک مورد استفاده قرار می گیرد. دیدن این سمبل در خواب، با سمبل های عددی و الفبایی مرتبط است.

ممکن است در خواب از جانب شخصی دیگر، به تکرار ذکری توصیه شوید که به شما کمک می کند تا اصطلاحا به حاجتی خاص دست پیدا کنید. در این حالت باید بدانید، تمام انسان هایی که در خواب مشاهده می کنید، سمبل بخشی از افکار و شخصیت خودتان هستند.

اگر در خواب توسط فردی مرده، به تکرار یک ذکر توصیه شوید، باید بدانید که افراد مرده، سمبل عادات و خواسته های فراموش شده ی خودمان هستند. برای این که دلیل حضور سمبلیک دیگران را در خواب خود درک کنید، توجه داشته باشید که فکر کردن به این اشخاص، چه احساس یا تجربه ای را در شما زنده می کند؟ درسی که از این افراد میگیرید، چگونه به شما کمک میکند تا از مشکلات فعلی خود در زندگی بیداری عبور کنید؟

تعبیر خواب ذکر برای برآورده شدن حاجت

تعبیر خواب ذکر برای برآورده شدن حاجت: ممکن است در خواب، خود را دچار مشکل خاصی مشاهده کنید که در زندگی بیداری به آن دچار نیستید. در این حالت باید بدانید مشکلی که در خواب مشاهده می کنید، استعاره از یک ناراحتی فکری است که هم اکنون و در زندگی بیداری به آن دچار هستید و ذکری که به گفتن آن توصیه می شوید، اشاره به یک نیروی روانی دارد که لازم است به آن توجه کرده و به تقویت آن بپردازید.

ممکن است در خواب توصیه شوید که به تعداد خاصی یک ذکر را تکرار کنید تا به حاجت خود دست پیدا کنید. در این حالت باید بدانید که مفهوم خواب شما، اشاره به موضوعی فراتر از تکرار زبانی یک کلمه و به تعداد خاص می باشد. اعدادی که در خواب، به اشکال مختلف با آن ها رو به رو می شویم، دارای معنا و مفهوم خاصی می باشند. عدد یک با مفهوم یگانگی مرتبط است. عدد دو با مفهوم وحدت و عدد چهار با جنبه های منطقی افکار شما مرتبط می باشد. ترکیب این سمبل ها و معانی شان به شما کمک می کند تا دلیل توصیه شدن به تکرار یک ذکر خاص را در خواب خود درک کنید.

اما به طور معمول اگر در تلاش هستید تا مفهوم کلی خواب خود را درک کنید، توجه داشته باشید که هم اکنون و در زندگی بیداری، چه ضعفی را در قوای روانی خود احساس می کنید یا خود را نیازمند درک و بهره مندی از کدام مهارت احساس می کنید؟ از طرفی چگونه می توانید این مهارت روانی خاص را کسب کرده و در خود تقویت کنید؟

به محیط پیرامون خود نگاه کرده و از منابع مختلفی که وجود دارد بهره مند شوید. این کار به شما کمک می کند تا راه حلی منطقی برای گسترش مهارت های روانی خود پیدا کنید.

دیگر مطلب های پیشنهادی توپ تاپ:

تعبیر خواب التماس دعا داشتن

13 نظر

  1. SaraSarasays:

    سلام مم دقیقا در خاب همین اتفاق برام افتاد در مورد مشکلم خانمی گفت دستاتو میگیری بالا ۲۱ بار میگی خدایا تو بزرگی تو میتونی کمکم کنی اگه تو کمکم نکنی چیکار کنم معنیش چی هست؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، همانطور که در متن بالا اشاره شده این رویا اشاره به بعضی از خواسته های درونی شما اشاره میکند که می باید نسبت به آن ها امیدوار باشید.

  2. مهسامهساsays:

    سلام تعبیر خواب عدد ۴۱۴ رو میشه بفرمایید ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این عدد از بیننده می خواهد تا برای رفع مشکلات فعلی خود متکی به ایده و نظرات شخصی خود باید و به کمک دیگران متوسل نباشد در عین حال از گرفتن تصمیم های احساسی و غیر منطقی خود داری کند.

  3. شیماشیماsays:

    سلام من یک خانم مسن حدودا ۹۰ ساله هستند که ایشان رو من بعضی وقتها در مسیر باشگاهم میبینم و هر دفعه که میبینمشون و بهشون سلام میکنم ازشون میخوام که برای من دعا کنند، من روز سه شنبه ۷ اسفند ایشون رو خواب دیدم که یک رومیزی با پولک و مونجوق های کارشده و بسیار زیبا که به رنگ طلایی بود و درخشان هم بود به من دادن و مجددا فردای آن روز که میشد چهارشنبه ۸ اسفند من خواب دیدم که رفتم خونه ی ایشون و من بهشون یک کیسه فریزر برنج( که مثلا حدودی بخوام بگم در حد ۲ لیوان برنج خام ) دادم به ایشون. در عاام واقعیت من اصلا به یاد ایشون نبودم و خوابشون رو دیدم خیلی تعجب کردم و خودم چند روز بعد از این خوابها رفتم درب خونه این خانم و هدیه کوچکی بهشون دادم و گفتم که ۲ شب پشت سر هم خوابتون رو دیدم و ایشان وقتی هدیه رو گرفت جالب اینه که به من گفت من این هدیه رو به این نیت میگیرم و نیتی که از زبانشون جاری شد که دقیقا نیت قلبی بود. ببخشید طولانی شد ممنون میشم تعبیر بفرمایید سپاسگزارم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به نذری دارد که برای رسیدن به خواسته ی خود انجام می دهید و برای شما مثبت و کارگشا خواهد بود.

  4. سیماسیماsays:

    سلام من الان خواب میدیدم ک دایم توی خواب برای اینک خیلی میترسیدم و انگار میخاستم جلو اتفاقای ترسناک رو بگیرم استغفرلله میگفتم انگاری یه چیزی دنبالم بود و من با این ذکر داشتم دورش میکردم دیگ از ترس از خواب پاشدم ،موقع اذان صبح بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ترسیدن نصرت است و جای نگرانی نیست به خداوند در سختی ها توکل کنید

  5. اتوسااتوساsays:

    سلام من خواب دیدم صفحه جلو باز شد و توش عدد شش بود و چند تا ذکر لااله الله

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ارتباط خود را با خداوند تقویت کنید

  6. نیلوفرنیلوفرsays:

    سلام من چند وقت پیش عاشق یکی بودم و برای رسیدن به اون نزر های زیادی کرده بودم خودشم همین ماه رمضان بود و من هی دعا میکردم و اون پسرو میخاستم و خواب دیدم که تو زیارت گاه نماز میخونم و هی خواب میدیدم که حاجتم روانشناسی میشه اما الان من حسی به اون فرد ندارم و نمیخامش الان درگیر اینم که اون خواب ها واقعا درست بودن یا خیالات من بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقاتی است که در گذشته روی ذهنتان تاثیر گذاشته

  7. مریممریمsays:

    سلام من خواب دیدم یه پیرمرد یه ظرف ابی پر از اب روبه روشه و بالای سر ظرف نشسته داره دعا میکنه شکل ماه توی اسمون هم توی ظرف افتاده بود که برمیگرده و بهم میگه دعات فعلا براورده نمیشه میخواستم تعبیر این خوابو بدونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه برطرف شدن مشکلات است

  8. خالهخالهsays:

    سلام : خواب دیدم که موقع نماز ظهر،رفتم سر نمار ،و نماز ظهر وعصر خوندم بعدش شروع کردم به خوندن دعا وتعقیبات فقط میدونم ارتباط با خدا داخل دستم بود با خیال راحت میخوندم نه کسی هولم کردو نه خودنم عجله داشتم و مواردی مد نظرم بود خوندمش، ولی طول کشیدتا تمومش کردن . داخل خواب با خودم میگفتم چطور هیچ کس هولم نمیکنه با اینکه موقع نهاره،نگاه به ساعت کردم دیدم که 20 دقیقه مونده به 1 . ممنون از تعبیرتان .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده خواسته های دنیوی و معنوی شما میباشد که برای به دست اوردن ان در تلاش هستید

  9. مریم مهریمریم مهریsays:

    سلام،من خابم بادعا تموم شدولی اولش ایجوربودکه واردیه خونه ای شدم که صاحبش یه پیرزن بودوسبدای پرازسیب سرخ داشت یکیشو بهم دادکه قشنگ بود خوردم وبعدواردخونموشدم که یه درخواست ازدواج ازسمت کسیکه دوستش داشتم بهم دادن ولی باشرط بودوبعد نماز خوندم ۱دست به دعابرداشتم زیراسمان شروع به دعا کردم ولی اون اسمان وزمین ایقدبزرگ شدکه نهایت نداشت ودستای من روبه آسمان کشیده شد گفتم یارب،چندبارومث اینکه دعام درحال استجابت بود۲

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید سعی کنید در روابط خود محتاطانه تر رفتار کنید

  10. عسلعسلsays:

    سلام خواب دیدم که سفره یکی از امامان است و من خواسته هامو روی یه برگه نوشتم مثلا قبولی در رشته پزشکی

  11. ف.بف.بsays:

    با سلام من این خواب حدود ساعت 7/5 تا هشت صبح امروز نهم ماه رمضان دیدم .درعالم رویا همسرم رو خواب دیدم که من وایشان دوسال هست که ازدواج موقت شرعی داریم .لازم به ذکر هست ایشون(همسرم) انسان بسیار مومن و معتقدی هستن وهمواره من رو به رعایت تقوی ودرستکاری توصیه می کنندهمسرم به من درعالم رویا گفتن ازت می خوام یه کاری انجام بدی پرسیدم چی گفتن صلوات بفرست پرسیدم برای چی تو خواب همسرم گفتن برا یکی از دوستانم که الان مریض هست گفتن دوستم خیلی وقت بود می خواست ازدواج کنه قسمت نمی شد حالا که ازدواج کرده تو کما هست ومریضه .بعد همسرم یه کاغذ بهم نشون دادتوش راجع به اون اقا نوشته بود که یک جمله ش این بود که انگار این دنیا یه فرصت کوتاه برای ذکر وعبادت برای او بود.میشه لطف کنیدتعبیرشو بگیدممنونم

  12. احمد خوش مراماحمد خوش مرامsays:

    سلام من این روزا خیلی دارم دعا میکنم که حاجتمو بگیرم بعد نماز صبح دیروز که خوندم و خابیدم خواب دیدم که حاجتم براورده شده واقعا براورده میشه؟؟؟

  13. احمد خوش مراماحمد خوش مرامsays:

    سلام میشه جواب بدین