تفسیر خواب میوه ها (2)

در تفسیر خواب ابتدا چند نکته را در نظر داشته باشید: خواب‌ها در بیداری فرار هستند ، نیاز به تدارکاتی دارید تا آنها را شکار کنید ، بهترین لحظه برای تفسیر خواب ، اولین لحظه بیداری است؛ اگر لازم بود بلافاصله شروع به نوشتن خوابتان کنید ، با جزئیات برجسته‌تر شروع کنید ، تفسیر نیاز به ارتباط درستی داره ، احساسات را در نظر بگیرید چراکه درک احساسات در خواب ، آسان‌تر از درک خودآگاهی در خواب به کمک شما میاد،هر جزئیاتی که بیاد دارید را مرور کنید ولی با دقت کافی اینکار را انجام بدید ،اگر بیاد دارید ، یک نقاشی یا طرحی از نماد‌های خواب خودتون آماده کنی چراکه انتقال خواب به فرم نماد گاها راحت‌تر از تبدیل اون به واژه و کلمه است

خواب دیدن درباره درخت میوه

اگر درخت میوه داشته باشد ، ارتباط خوب و زندگی بخشی را نشان میده ، این ارتباط با شما تطابق داره و به نسبت زندگی خودتون به تصویر کشیده شده.اگر درخت میوه نداشته باشد ، به پایه‌های ارتباطی خالی از ثمره اشاره می‌کنه ،احتیاط و مراقبت چه برای رویارویی و چه برای به ثمره رسیدنی که در کنار صبر آسوده‌تر است ، کمک حال شما میشه.

خواب دیدن درباره رسیدگی یا چیدنی بودن میوه

از خود بپرسید برای چه این میوه چیدنی بود؟ نیروی میوه را ببینید ، آیا برای برداشت آماده بود؟برداشت کردن میوه باغبانی می‌خواهد ، برداشت نکردنش هم انتخابی مربوط به شماست ،

اگر برای برداشت آماده نبود؟ قدمی ناقص و ضعیف برداشتن یا هشداری از به ثمره رسیدن یا نرسیدن است. ما در برابر نقصان نتایج‌مان ، استواری می‌کنیم؛ چراکه چرخۀ زندگی بطور کامل بی‌ثمر نیست.

خواب دیدن درباره خوردن میوه

خوراک خوردن از میوه یعنی خوراک دادن به گذشته خودتان آنهم با ثمره‌ای که در دست دارید ،  اگر در حال اتفاق باشد یعنی در محیطی قرار گرفتید که از ثمره‌ها استفاده می‌کنید ،احساسات شما، برداشت اعصاب و روان شما از این اتفاق را بازگو می‌کند ،قصد داشتید از ثمره‌های خود استفاده کنید؟ خوابتان حوادث را به هم مرتبط کرده و نشانتان می‌دهد و اگر چنین قصدی نداشتید یعنی بخشی از وجودتان به این ثمره مرتبط است یا ارتباط پیدا می‌کند.اگر میوه را در دست داشته باشید ولی از آن نخورید ، یعنی یک نتیجه در دستانتان قرار می‌گیرد و اگر نتیجه‌ای در دستانتان باشد یعنی به یافتن یک نتیجه نیاز پیدا کرده یا به سمت آن هدایت می‌شوید.

تفسیر میوه در خواب

خواب دیدن درباره خریدن یا فروختن میوه

به دست آوردن یا از دست دادن؟ چیزی که در واقعیت به تفسیر می‌رسد تضاد نام دارد ، ضدیتی که بین خریدار و فروشنده در ارتباط است یا درگیر شدن بر سر یک ثمره را نشان می‌دهد ،ثمره‌ای که در این تضاد بدست کسی می‌آید یا از دست کسی می‌رود تضاد ایجاد نمی‌کند بلکه ارتباطی که حول این ثمره برقرار کردید چیزی است که با جایگیری خودتان به عمل رسیده است.شاید هم این خواب به شما جهت‌های مخالف در ارتباط با یک ثمره را نشان داده و یا شاید به درگیری شما بر سر یک ثمره اشاره کرده. بیاد داشته باشید که در تفسیر تضاد‌ها ، ایده‌ها و بینش‌ها هم در تضاد قرار می‌گیرند برای همین میوه به فروش رسیده می‌شود یعنی بهایی برای آن مشخص می‌شود که با خود آن در تضاد قرار دارد ولی فروختن یا خریدن میوه بدون تضاد اتفاق میوفتد چراکه فروختن یا خریدن میوه، عملی دارای تضاد نیست بلکه این عمل با ارزش میوه در تضاد است و میوه نشانی از ارزش‌های زندگی شماست.ارزش‌هایتان را بازبینی کنید؛ از خود بپرسید تضاد‌ها از کجا بدست آمده ، اگر تضاد را پیش‌بینی کرده اید، قدرت هم‌سو کردن هم درون شما قرار گرفته تضاد را پیش‌بینی کرده اید و یعنی در برابر ضدیت‌ها و بر روی پرتگاهی از جنس ثمرۀ زندگیتان ایستاده‌اید. اگر مسئولیت و دانش در برابر یکدیگر هستند یا نوعی وجدان در برابر تصمیم شما قرار گرفته ، بر دانش مسلط شوید و بر مسئولیت پیروز بمانید.

خواب دیدن درباره میوه‌های خشک شده یا خشکیده

با امید یا صبر، تغییرات آهسته‌تر اتفاق میوفتد ، ثمره ای که به دست هر کسی می‌رسد ویژگی‌های خودش را دارد .شاید شما ثمره‌ای را دیده‌اید که تغییرات آهسته‌ای داشته ، اگر انتظار آن را نداشتید و میوه‌ای رسیده می‌خواستید یعنی ثمرات شما در این مسیر با صبر آماده می‌شود یا انتظاری بر آن می‌گذرد. می‌خواهید از چشم انتظاری گذر کنید؟ تلاشتان را بیشتر کنید ، محصول در زندگی شماست ولی یا برای برداشت صبوری می‌خواهد یا شما برای ثمره‌های خودتان به تلاش بیشتری نیاز پیدا می‌کنید.اگر خواب دیدن درباره دادن یا گرفتن میوه از دوست یا شخصی دیگر باشد. کسی که برای شما ارزش دارد از شما چه می‌بیند؟ دوستی و عشق بین شما ، فرد یا افراد دیگر پدید آمده یا می‌آید. دوستی و عشق هم تنها یک احساس مفرد نیست بلکه در اینجا رابطه‌ای دو‌جانبه است که با تقابل ثمره یا ارزشی که در دستانتان دارید به ارتباط می‌رسد.اگر با دوستتان در ارتباط بودید ، ارزش دوستی را در زندگی شما نشان می‌دهد و نقش ثمره‌ای که میان دوستی شما در تقابل است را یادآوری می‌کند ،یا مسیری را به شما نشان می‌دهد که در زندگی احساسی شما ، با ارزش‌ها و ثمره‌های دوطرفه ارتباط برقرار می‌کند.

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...