تعبیر خواب هم آغوشی (2)

انسان هایی که در خواب مشاهده می کنیم، سمبل ابعاد مختلف افکار و شخصیت خودمان هستند. خوابی با موضوع هم آغوشی ممکن است در نگاه اول برای فرد جنبه های جنسی یا رمانتیک داشته باشد اما در تعبیر خواب روان شناسی، تعبیر چنین خواب هایی در کمتر مواردی به دغدغه های عاطفی فرد در زندگی بیداری باز می گردد. چنین خواب هایی غالبا به دیدگاه فرد درباره ی نحوه ی ارتباط گرفتن با افراد و عقاید و دیدگاه های مختلف جامعه مرتبط باشد.

خوابی با موضوع هم آغوشی مشخص می کند که هم اکنون خود را در زندگی بیداری، در معرض چه دیدگاه ها و افکاری مشاهده می کنید و در قبال پذیرش یا رد کردن این افکار، چه احساس یا محدودیت هایی را در خود احساس می کنید.

تعبیر خواب هم آغوشی با معشوق: فردی که در خواب به او علاقه مند هستید، سمبل انگیزه ها و اهداف شما در زندگی بیداری می باشد. این فرد تعیین می کند که هم اکنون چه مسائلی شما را در زندگی بیداری به تکاپو وا داشته اند تا زمینه های زندگی خود را گسترش داده و تبدیل به شخصیتی شوید که از خودتان انتظار دارید.

بغل

اگر در طول دیدن این خواب، نوعی احساس مثبت را تجربه کنید، باید بدانید که این خواب پیامی از جانب ناخودآگاه شماست مبنی بر این که نیروی روانی خود برای پیگیری اهداف جدید را شناخته و از فرصت های به وجود آمده، نهایت استفاده را ببرید و داشته های مادی و معنوی خود را افزایش دهید.

تعبیر خواب هم آغوشی با نامحرم: اگر در حین دیدن این خواب احساس گناه یا عذاب وجدان را تجربه کنید، نشان دهنده ی احساس منفی شما نسبت به پذیرش افکار و عقایدی است که در زندگی بیداری در حال تجربه ی آن ها هستید. ممکن است در این زمان احساس کنید که در معرض موقعیت ها یا انسان هایی هستید که بر خلاف ارزش های تعیین شده ی شما، در حال تاثیر گذاشتن بر روحیات شما می باشند.

 این خواب از شما می خواهد تا این موقعیت ها را شناخته و به شیوه ای منطقی با آن ها رو به رو شوید. اگر حقیقتا احساس مثبتی نسبت به آن ها ندارید، لازم است تا این افراد یا موقعیت ها را از زندگی خود حذف کنید.

تعبیر خواب هم آغوشی با مرده : مرده ای که در خواب مشاهده می کنید، سمبل عادت ها و اهدافی در زندگی شما می باشد که مدت ها پیش آن ها را کنار گذاشته باشید اما هنوز این افکار در شما زنده و تاثیر گذار باشند. اگر در طول دیدن این خواب احساس مثبتی را تجربه کنید، نشان دهنده ی این معناست که به این عادت ها و افکار احساس مثبتی داشته و علاقه مند هستید که مجددا در روزمره ی خود به کار گرفته و از انگیزه ای که در شما ایجاد می کنند استفاده کنید.

 برای این که بفهمید فرد مرده ای که در خواب مشاهده می کنید، سمبل کدام دسته از عادت ها و اهداف فراموش شده ی شماست، توجه داشته باشید که تجسم این فرد، برای شما یاد آور کدام دسته از تجربیات و خاطرات و درس های زندگی می باشد.

مطالب پیشنهادی توپ تاپ:

تعبیر خواب خوابیدن کنار نامحرم

مطالب مرتبط...

123 نظر

  1. HadisHadissays:

    سلام من خواب دیدم با یه مرد غریبه که توو واقعیت فقط توو عکس دیدمش داره باهام نزدیکی میکته ولی من راضی نیستمو حس بدی دارم و همش میگم من نمیخوام به کسی که عاشقشم خیانت کنم بعد دخول کرد وقتی دراورد سرالتش خونی بود که من گفتم پریودم و فکر کنم ارضا شدم تعبیرش چیه ؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید دیگران، افکار و نظرات خود را به شما تحمیل کنند.

  2. زهرازهراsays:

    سلام وقت بخیر من ی خوابی دیدم ک ذهنمو مشغول کرده ممنون میشم تعبیرش کنید خواب دیدم با کسی ک دوستش دارم و ب دلایلی دیگه با هم در ارتباط نیستیم، ازدواج کردم و منم خوشحال بودم و گفتم حالا دیگه میتونیم با هم باشیم، و داشتیم با هم نزدیکی میکردیم،

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر محبت بین شما است

  3. negahnegahsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم که با معشوقم توو خونم بعد انگار سکس میکنیم که مادرم در خونرو میزنه میرم لخت جلو در پشت در وایمیسم سرمو میبرم جلو به مامانم میگم الان میام بعد میام میریم اتاق باز سکس کنه باهام انگار چندباری بود سکس کرده بودیم که توو خواب بهم گفت خدا کنه زود ارضا شم که تا دخول میکنه چندتا دختر بچه هی در خونرو میزدن میگفتن ما دیدیم کی اومد خونه.منم بهش گفتم لباساشو بپوشه بره موقع رفتن انگار یه گوشی داشت که من شمارشو نداشتم هرچی میپرسیدم این چیه هیچی نمیگفت ولی انگار با کسی از اون گوشی در ارتباط بودو بهم خیلی توجه نمیکردو من خیلی ناراحت شده بودم توو خواب تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای انجام کارهاییست که موجب پشیمانی و ترستان میشوند

  4. سولمازسولمازsays:

    سلام خواب دیدم با ی مرد نامحرم ک نمیشناختمش نزدیکی داشتم و لذت میبردم در حین نزدیکی متوجه شدم دوجنسه هست و الت زنانه هم داره و دوباره شروع کردم باهاش نزدیکی کردن تعبیرش چی میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه ایجاد روابط جدید است

  5. سولمازسولمازsays:

    سلام خواب دیدم با ی مرد نامحرم ک نمیشناختمش نزدیکی داشتم و لذت میبردم بعدش متوجه شدم دوجنسه هست و الت تناسلی زنانه داره و دوباره شروع ب معاشقه کردیم تعبیرش چی میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه انجام کارهایی است که موجب پشیمانی میشوند

  6. فاطیمافاطیماsays:

    با سلام مجرد هستم و قبل از اذان ظهر خواب دیدم با همسر یکی از آشنایان هم آغوشی و نزدیکی دارم و خیلی احساس خوبی هر دو از این قضیه داشتیمیخواستتصمیم جدی برای ازدواج با من هم داشت و خانواده ی او و همسر او هم به او موضوع کاملا راضی بودند و مادرش به من میگفت در طبقه ی پایین خونه ی ما زندگی کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات خوب و روابط جدید است

  7. نیوشنیوشsays:

    سلام خسته نباشین من خواب دیدم که با عشقم که در واقعیت از هم جدا هستیم و رابطه خوبی نداریم در یک فروشگاه و در اتاق پرو هم دیگه رو میبوسیم و بعد نزدیکی میکنیم و ارضا میشیم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه دوستی و روابط جدید است

  8. نازینازیsays:

    سلام خواب دیدم با مردی بغیر از شوهرم خوابیدم می‌شناختمش شخصی که توی خوابم بود خیلی ناراحت بودم و همش نگران بودم چجور باهاش خوابیدم و همش فکرم درگیر این بود که نکنه مریض شده باشم ناراحتیم از عذاب وجدان نبود ناراحتیم از ترس بیمار شدنم بود ممنون از محبتتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب خود و زندگیتان باشید تا دچار فریب و نیرنگ افراد مکار نشوید

  9. مینا شجاعیمینا شجاعیsays:

    سلام خواب دیدم که تو رختخواب کنار شوهر خاله ام خوابیدم البته این شوهر خالم به ندرت میبینم و ارتباطی اصلا نداریم ایشون ولی تو خوابم انگار دوسش داشتم و کنارش خوابیده بودم و فکر کنم قرار بود سکس کنیم و زود از کنارش پاشم که یادم نیست سکس کردیم یا نه ولی من فکر میکنم نیمی از بدنم برهنه بود و من خیلی خسته بودم تا صب خوابیدم صب از خواب پاشدم دوتا از خاله هام اونجا بودن و من خیلی ترسیده بودم که دیده باشنم و خجالت میکشیدم و همش استرس داشتم کاش همون دیشب تا روز نشده بود از کنارش بلند شده بودم که ندیده باشنم ممنون میشم تعبیرش کنین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن اس در زندگی دچار پریشانی و ناراحتی هایی بشوید در زندگی خود دقت بیشتری کنید

  10. سایهسایهsays:

    سلام ممنون میشم تعبیر کنید ، من یه دختر مجردم ، خواب دیدم با شوهر کردم شوهرم که یه مرد جذاب و قد بلند بود، باهاش تو تخت خواب رابطه جنسی داشتم و شوهرم منو ارضا کرد و بعد منو تو آغوش کشید و منوبوسید ،و تا صبح آروم تو بغلش خوابم برد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به معنی این است که رویدادهای قابل توجهی در زندگی تان پیش خواهد آمد

  11. الهامالهامsays:

    سلام من خواب دیدم با معشوقم توویه خونم که بردار زاده ی معشوقمم که دختر ٩سالس اونجاس به معشوقم میگم نمیخوای سکس کنیم انگار بخاطر اینکه برادر زادش اونجا بود گفت نه بعد من یکم رفتم اونورتر دیدم معشوقم اومد زیپ شلوارش باز بود و گفت همینجا بدونه اینکه لباس دربیارم میشه سرپا سکس کنیم دیگه برادر زادمم نمیفهمه من گفتم نه و رفتم اخر فکر کنم رفتیم توو یه اتاق ولی یادم نمیاد که کردیم یا نه تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در روابط خود محتاط تر باشید و خداوندرا مدنظر قراردهید تا دچار پشیمانی نشوید

  12. سولمازسولمازsays:

    سلام خواب دیدم با کسی که دوسش دارم تو یه اتاق تنها هستیم.بعد مدتی من به قصد رابطه جنسی به طرفش رفتم ولی او مانعم شد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه علاقه شما به ایشان است

  13. ساراساراsays:

    سلام استاد, من سه ساله از همسرم جدا شدم و فراموشش کردم, جدایی از طرف اون بود, ولی مدتی همش خوابش میبینم, دیشب خواب دیدم, روی پله خوابیده بود نزدیک بود بیفته, من هم زیر پله بودم بهش گفتم نترس من میگیرمت وقتی افتاد من گرفتمش بغل و باهم خواستیم رابطه برقرار کنیم بهم گفت چقد خوشگل شدی برو موبایلم بیار ازت عکس بگیرم, منم رفتم گوشیش اوردم و یه شکلات هم اونجا بود گذاشتمش دهنم و رفتم نشستم روی الت شوهرم, و اب شکلات از دهنم میریخت روی لباش, خیلی خوش گذشت, ممنون میشم تعبیرش بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خواب شما میتواند نشان از روابط جدیدی در زندگیتان باشد

  14. زهراسادات احسانیزهراسادات احسانیsays:

    من خواب دیدم با کسی که به شدت عاشق او هستم و او مرا به بدترین شکل ممکن رها کرد هم اغوش شدم و درخواب حس خوبی داشتم و همونجور که توبیداری به این فکر میکنم چراسمت بکی دیگشت تو خواب دردعین هم اغوشیش هم فکرمعشوقش ازارم مبداد بااینکه مدام خوابش میبینم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شما بایستی با در نظر گرفتن جنبه های مثبت شخصیت خود سعی در حفظ اعتمادبنفس خود داشته و آن را تحت هیچ شرایطی از دست ندهید.

  15. سماسماsays:

    سلام من خواب دیدم با یه اقایی که شبیه بازیگرا بود داخل اتاقم و اون اقا انگار میخواست نزدیکی کنه باهام التش عجیب غریبو دراز بود دوبار انگار خواست فرو کنه توو واژنم که نشد نمیرفت و انگار من نمیخواستمو پاشدم و میخداستم کسی نفهمه تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه انگیزه ها و اهدافتان در بیداری است

  16. نازیلانازیلاsays:

    با سلام و تشکر ازتون، خواب دیدم داخل یک مسافرت هستم که دو نفر از خواننده های مشهور هم هستن بعد من رفتم دستمو انداختم گردن یکیشون و با هم خوش و بش می کردیم و با خودم می گفتم چقدر اینا مهربونن بعد رفتیم ویلای اون خواننده و باهم رابطه برقرار کردیم و من خیلی خوشم اومد بعد زنگ ویلارو زدن و مجبور شدیم رابطه رو خاتمه بدیم چه تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام میتواند سمبلی از اهداف و ارزوهای شمادر زندگی باشد

  17. سحر نسبسحر نسبsays:

    سلام.من متاهلم و خواب میدیدم توی حیاط خونه ی مادرم دراز کشیدم و یه مرد تقریبا ۴۰ ساله که غریبه بود و البته شبیه یه بازیگر با چشم روشن و کمی چاق میاد پیشم میخوابه و بغلم میکنه و میبوستم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است تجربه های رمانتیکی کسب کنید

  18. کیاناکیاناsays:

    سلام. من خواب دیدم. با دوست پسرم قرار میذارم، به‌اش میگم که بعد از ظهر بیاد فلان جا. بعد یه جایی رو کرایه میکنیم و اونجا رابطه ج داشتم باهاش بعد من به‌اش غالب بودم بیشتر و اونم راضی بود. بعد تعبیر رابطه ج داشتم چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای باطل است

  19. ناهیدناهیدsays:

    سلام خواب دیدم من و شوهرم با قطار میریم مشهد تو یه صحنه در مورد دختر دار شدن با برادرش حرف میزد و میگقت دل آدم غش میره برای دختر بعد اومد پیش من تو کوپه تا رابطه داشته باشیم دختردار بشیم یه پتو رومون بود ولی یه نفر دیگه هم اونجا بود انگار خارجی بود که گفت میخواین دخول کنید بعد چند نفر دیگه اومدن در کوپه ما رو نگاه میکردن و میگفتن از این زاویه نکاه کنید انگار میخواستن عکسم بگیرن من تو دید نبودم هیشکی منو نمیدید ولی شوهرم رو میدیدن قسمت باسنشم کلا از پتو بیرون بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه محبت و دوستی است

  20. بیتابیتاsays:

    درود من متآهلم و خواب دیدم با یک مرد غریبه رابطه برقرار کردم وخیلی راضی بودم.از خواب بیدار شدم خیلی ناراحت بودم و عذاب وجدان داشتم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      مراقب رفتار و اعمال خود باشید دچار کارهای شیطانی نشوید

  21. مریممریمsays:

    سلام .روزتون بخیر.من متاهیل ۷ستم.دیشب خواب دیدم با یه اقایی که نمی شناختمش وای تو خواب شوهرم بود نزدیکی کردم و من ارضا شدم ولی اون ارضا نشد گفت کار دارم میرم بیرون شب میام ممنون می شم تعبیرش و بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه زیاد شدن محبت و دوستی است

  22. ..says:

    سلام من الان خواب دیدم که با پسری که در واقعیت به او علاقمند بودم معاشقه پنهانی میکردم و از هم اغوشی و لمس او بسیار لذت میبردم اما در کل پشیمون بودم که چرا اونو به خودم علاقمند کردم لطفا تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه زیاد شدن علاقه و محبت است

  23. ریحانهریحانهsays:

    سلام خواب دیدم شوهرم دوست داره باهام رابطه داشته باشه اما یکی از دوستامو‌ میبره حموم و اونجا باخاش رابطه برقرار میکنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه علاقه همسرتان نسبت به شماست

  24. شاپرکشاپرکsays:

    سلام.من حدودسه ماه بایه اقایی آشناشدم که بعدها فهمیدم زن وبچه داره وارتباطموباهاش قطع کردم چون نمیدونستم متاهل ولی واقعا دوسش داشتم..الان حدود۷ماهه که اون آقامرده ومن خواب دیدم که هم آغوش شدیم ومن احساس خوبی داشتم کنارش...این دومین خواب ازایشون بودولی رابطه جنسی نداشتیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه بهبود روابط عاطفی و احساسی است

  25. ارزوارزوsays:

    سلام من متاهلم من خیلی خواب میبینم که مردهای غریبه دنبالمم یا میخوان که به تجاوز کنن و من بیشتر اوقات از ترس دارم ازشون فرار میکنم میخوام بدونم چرا همش از این جور خوابها میبینم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده انگیزه و اهداف شما در زندگی است

  26. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم دختر عموم با یه مرد مرده ای هم بستر بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است با اتفاقات عجیبی روبرو شوید

  27. الالsays:

    سلام من الان ( بهدازظهر) خواب دیدم با دوتا پسر خواننده ی مشهور در یه خونه زندگی می کردیم و مثل برادرم بودن، توی خواب دوست داشتم یکیشون با من نزدیکی کنه ولی اون خیلی مرد بود بهش خیره شده بودم گفت چی می خوای الکی گفتم پول گفت بهت میدم با اینکه برهنه بودم خودمو زوم به خواب ولی اون اومد روی من چادر نماز انداخت. ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه معاشرت با افراد سرشناس است

  28. کیاناکیاناsays:

    سلام وقت بخیر. باز دوباره من خواب دیدم با دوست پسرم که هنوز دوستیمون جدی نشده، رابطه جنسی دارم. البته اینم بگم اصلا تو فکر اینطور مسائل نبودم. ولی دوبار میشه خواب میبینم باهاش رابطه برقرار میکنم. تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده افکار و اهداف شما در زندگیتان است

  29. مروه ملکمروه ملکsays:

    سلام من خواب دیدم که توی کشتی با پسری بودم که هرگز اون رو در دنیای واقعی ندیده بودم نه در فیلم نه در اهنگ نه در هیچ ..،من با اون خیلی صمیمی می شویم گونه که عاشق هم میشیم خیلی با هم خوش می گذرونیم بعدا یهویی من زخمی میشم و جورایی مرده ام .. ممنون میشم اگه پاسخ مو بدید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده اهداف و انگیزه های شما در زندگی بیداری است

  30. مینا شجاعیمینا شجاعیsays:

    سلام خسته نباشین من صب ساعت 8خواب دیدم با دوس پسرم خونش بودیم دوستش و پسر عمشم اونجا بودن من تو اتاقی کنارش خواب بودم بغلش بودم اومد سمتم میخواست باهام سکس کنه ولی من نمیذاشتم می گفتم بذار تنها شیم ممکن کسی بیاد ببینه از اتاق جابه جا شدیم رفتیم تو اتاق دیگه باز اومد سمتم که سکس کنیم خودم تمایل داشتم ولی میترسیدم پسر عمه یا دوستش بیان داخل اتاق شروع کردیم به عشق بازی و بوس و من بدنش لمس میکردم و میخوردم و ببخشید خیس شده بودم یکم شلوارم کشید پایین التش بهم میزد که پسر عمش و دوستش اومدن داخل و من عصبانی شدم و پتو رو سریع کشیدم رو خودم و دوس پسزم شروع کردم دعوا کردن باهاشون بعد همینجور تو بغلش بودم دختری کنارش دراز کشیده بود که قبلش اصلا نبود ولی نمیدونم چی شده بود دیدم اونجا دراز کشیده و با خنده به دوس پسرم گفت میخوای بیام پیشت و من پا شدم برم بیرون از اتاق دیدم دوس پسرم داره موهاش نوازش میکنه و من با ناراحتی و اعصاب خوردی پاشدم رفتم بیرون لوازمم برداشتم که برم بیرون از خونه در ضمن هیچکدوممون تو خواب ارضا نشدیم ولی هر دوتامون به شدت شهوتی بودیم ممنون میشم تعبیرش کنین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام وقت بخیر ، هشداری است در مورد روابط عاطفی ، از شما میخواهد تا اطرافیان را خصوصا در مورد پیشنهادهایشان از روی ظاهر قضاوت نکنید.

  31. حدیثهحدیثهsays:

    سلام من الان خواب دیدم معشوقم که چند وقتیه ازش جدام خونمونه رومیزم پرشیرینی بود مادرمم بود ولی انگار نزدیکیمونو نمیدید نشستم رو التش بعد بلند شدم به پهلو خوابیدم اونم التشوکرد دوسه بار غقب جلو کرد ارضا شد من متوجه ارضااشدنش شدم بعدش خودشم گفت تعبیرش چیه؟ توو خواب سعی داشتم با خیار اینکارو کنم یکیشو خوردم اخرم نکردم تهبیروشون چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه بهبود روابط عاطفی و احساسی است

  32. سید جابرسید جابرsays:

    با سلام،خسته نباشید.خواب دیدم دختر عمم که اختلاف سنی ۱۴ ۱۵ ساله با هم داریم و ایشون متاهل هستن تو اتاق دراز کشیده بود و منم میخواستم بخوابم پیشش که پدرم اومد من دراز نشدم و دختر عمم بهم خندید و گفت بابات اومد نیومدی؟منم گفتم آره و بعد من دراز بودم که روی من اومد و هم آغوشی صورت گرفت ولی دخول نه ممنون میشم تعبیر رو بفرمایین. بعد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه زیاد شدن مهر و محبت در زندگیتان است

  33. زینبزینبsays:

    سلام، خواب دیدم یه آقایی که نمیشناسم منو گرفته بود دراز کشیده بودم انگار دست و پامو بسته بود، گردنمو با دهنش خیس میکرد طوری که کل گردنم خیس خیس بود، و من چندشم میشد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه زیاد شدن مهر و محبت و علاقه است

  34. مینا شجاعیمینا شجاعیsays:

    سلام خسته نباشین خواب دیدم دوس پسرم جلو من داره با دختری سکس میکنه و من ناراحت داشتم نگاهشون می کردم و اونم جلوی من بدون حیا شروع کرد کارش و انجام دادن ممنونم از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه زیاد شدن مهر و محبت و علاقه است

  35. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خواب ديدم ك شبه و همه جا تاريك دوست پسرم اومده و با هم رابطه داريم وقتي ك ارضا ميشه مايع منيش ميريزه رو پاي من خيلي استرس داشتم ك بقيه بيدار نشن..بعد از اين ك ميره من لخت بودم پتو پيچيده بودم مامانمو ايجيم بيدار ميشن و ميفهمن من لختم..ميشه تعبيرشو بگين ممنون ميشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر به وجود امدن اتفاقات خوبی است که در زندگیتان ممکن است ایجاد شود فقط باید مراقب باشید دچار سرشکستگی نشوید

  36. MahyaMahyasays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم که چهار تا خانم که بازیگر هستن، دو به دو با هم ازدواج کردن. بعد یکیشون تو اتاق محل کارش بود که یه اقایی اومد پیشش. از پنجره اتاقش به همراهه اقاهه روی یه تنه درخت مثل سورتمه سوارش شدن و با هم سر خوردن بیرون از پنجره که داخل جنگل شدن. تو جنگل یه ببر خییییلی بزرگ بود که سرش حیوون نبود. سر یه مرد خیییلی خوشگل بود و صحبت میکرد. ببره دو تا الت خیییلی بزرگ داشت. بعد زنه رفت زیر ببره و باهاش سکس کرد جلوی مرده. خیلی سریع ارضا شدن و زنه خیییییلی لذت برد و من از این حس لذت زیاد از خواب بیدار شدم. میشه لطفا تعبیرش رو بگید؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای باطل است

  37. hosseinhosseinsays:

    سلام بزرگوار من خواب میدیدم که گویا در خانه مادر هستم و دوست دختر سابق خودرا به اتاق و حمام برده ام و با لذت فراوان مشغول نزدیکی هستیم که هی در اتاق باز میشد و از ما میخواستن تمام بشه .پدرم هی میامد دم در و مادر میامد که زودتر تمام بشه چون صدای خیلی بلندی راه افتاده بود اما ما توجه نمیکردیم و یکبار من بلند شدم و رفتم با حالت بدی درو بستم و گفتم هیچکس دیگه حق نداره این در را باز کند و آمدم ادامه دادم. خوابم خواب شیطانی نبود یعنی بعدش در بیداری ارضا نشدم اما در طول خواب احساس میکردم که بعد از اون نزدیکی باید جای دیگری بروم و کسی منتظر من است ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه صفا و صمیمیت و زیاد شدن مهر و محبت و علاقه است

  38. سولمازسولمازsays:

    سلام. خواب دیدم شوهرم دوست داره با من نزدیکی کنه و دخول هم انجام شد ولی قبل از ارضا شدن یه چیزی مانع کارش میشد. در عالم واقعیت خانواده ها باعث دوری ما شدن و دور از هم زندگی میکنیم ولی هنوز از هم جدا نشدیم و تکلیف زندگیمون معلوم نیست.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      صمیمیت و مهر و محبت و علاقه در زندگی شما بسیار میشود

  39. رز سرخرز سرخsays:

    سلام من خواب دیدم با پسری که دوستش دارم تو رخت خواب سفید خوابیدیم و جفتمون برهنه هستیم اون منو در آغوش گرفته بود و میخواست باهام نزدیکی کنه و شروع کرد به اینکار منم بدم نیومد و خواب شهوتی نبود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      علاقه و محبتتان به ایشان بیشتر میشود

  40. NahidNahidsays:

    سلام من خواب دیدم درحال جماع با مردی هستم که اصلا نمیشناختمش و در همون لحظه صدای اذان اومدو هوا هم تاریک بود (ی عده آدم خواب بودن دقیق نمیدونم اذان صبح بود یا شب) با صدای اذان ما بلند شدیم و سریع لباسامونو پوشیدیم و بعد اون آقا در اون لحظه رفت و به گلدون ها آب داد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      مهر و محبت و صمیمیت در زندگی شما بیشتر میشود

  41. زهرازهراsays:

    یا سلام.۲بار خواب دیدم که با آقایی که میشناسمشون نزدیکی میکنم و ایشون ۲تا آلت داشتن،یکبار دیگه هم خواب میدیم با آقایی که نمی شناسم نزدیکی میکنم که چندین آلت داشتن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام وقت بخیر ، اشاره به کمتر شدن برخی از نیروها و یا توانمندی هایتان در ادامه ی زندگی و در مورد برخی از شرایط یا اتفاقات خاص دارد.

  42. ........says:

    سلام وقت بخیر من با شوهرم قهرم و دور از همیم دیشب خواب دیدم اومده دنبالم رفتیم خونمون شب بود میخواست رابطه داشته باشیم که گفتم پریود هستم نمیشه ولی اومد شروع به عشق بازی کردیم من زبونم رو میزدم به زبونش بعد شوهرمم همین کار رو کرد ممنون از وقتی که میزارید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. این رویا به قسمت هایی از روابط عاطفی شما مربوط می شود که دیدگاه متفاوتی به آن دارید.

  43. ..says:

    سلام خسته نباشید من دیشب خواب دیدم دایی کوچیکم خونمونه ومن جلوی خواهرم وبرادرم داریم سکس میکنیمو البته من کامل خودم رو لخت ندیدم لباس تنم بود وبعد من هی درگوشش میگم اینجا خجالت می‌کشم وبریم اتاق البته تو خواب هیچ کس بهم نمیگه که کارم بده وخیلی عادی نشستن همه خودم خجالت می‌کشم ناگفته نماند ک درواقعیت داییم زنوبچه داره وخیلی به اون صورت رفت وامد رابطه خانوادگی خوبی نداریم خواب خیلییی بدی بود اگرتعبیری داره ممنون میشم بگین تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای باطل است

  44. مریلامریلاsays:

    سلام. وقت به خیر چند سال قبل من و همسرم توافقی جدا شدیم. دوستش داشتم. دو سال قبل فوت کرد. دیشب خواب همبستری با او را می دیدم و در خواب نمی دانستم مرده است، فقط می دانستم او برگشته است و از آمدنش خوشحال بودم. تعبیری دارد؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است برای ارامش روحشان سوره حشر را بخوانید

  45. سایناسایناsays:

    سلام خواب دیدم با کسیکه دوسش دارم تو حموم خونمون هستیم فقط من لخت بودم و سعی داشت ارضام بکنه .گاهی یه دختر هم حس میکردم تو حمومه ولی نمیشناختمش . بعد متوجه شدم داریم رو به قبله انجام میدیم واسه همین مانع شدم و ارضا نشدم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اسراری ازشمانزد دیگران فاش شود

  46. SabaSabasays:

    سلام روزتون بخیر من مجردم و حدود ساعت ۱۰ خواب دیدم در یک فاحشه خونه هستم و قبلش با چند تا مرد رابطه الود داشتم اما بعد در ان فاحشه خونه که کلی تخت(شبیه تخت بیمارستان) قرار دارند خوابیده ام و اتاق تاریک است ولی میرم به انتهای سالن که یک اتاق کوچکه و یک مرد سیاه پوست و پسر کوچکش انجا هستن و من خیلی زیاد مشتاقم که با اون رابطه داشته باشم و اون دائما مردده و بعد که میپذیره میبینم که الت کوچکی داره و من اون رو داخل دهانم میبرم و بعد از مدتی که خیلی سخت هم رو میبوسیم و لمس میکنیم ازش میخوام رابطه رو کامل کنه ولی اون اصلا این کار رو نمیکنه و به هیچ وجه الت خودش رو وارد نمیکنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      توبه کنید و حتما به قرائت سوره ی بقره گوش بدین و غروب ها اسپند دود کنین در داخل خونتون

  47. NasimNasimsays:

    سلام . من خواب دیدم شب بود من و عشقم تو ی اتاق خوابیده بودیم بقیه تو اتاق دیگه ای بودن.نمیدون چه مشکلی پیش اومده بود،قرر بود ی اتفاق بیفته که بد بود و زمان نداشتیم. انگار من و اون تازه ازدواج کرده بودیم. ولی هنوز رابطه جنسی نداشتیم. او خیلی عجله داشت تارابطه برقرار کنیم والت تناسلیش و به من نشون میداد میگفت بیا انجام بدیم. ولی من هی می ترسیدم یکی ببینه یا صدام و بشنوه نزاشتم رابطه برقرار کنه. فردا صبح که شد دیدیم از ی جا اتاق ما دید داشته و انگار همه ما رو دید می زدند صبح که همه تو رخت خواب بود چند نفر از همونجا اتاق ما رو دید میزدند. ولی هیچ اتفاقی نیفتاد.تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      اون شخص نگران که شما رو از دست بده

  48. آنیتاآنیتاsays:

    سلام خواب دیدم ک همسرم با کسی می شناسم رابطه برقرار میکرد جلو چشم من و من التپاس می کردم ک این کارو نکنه ولی گوش نمیداد و من حس فوق العاده بدی داشتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سعی کنین بلحاظ احساسات مردانه و نیاز های روحیشون بیشتر به همسرتون توجه کنین و برای خودتون ارزش قائل باشین

  49. الهام اتحادالهام اتحادsays:

    سلام یه دختر خانم محجبه و مذهبی و پاک رو می شناسم که خوابش رو دیدم تا پاکیش رو از دست داده و زنا کرده و خیلی شرمنده و ناراحت هست.خواهش میکنم تعبیرش رو بهم بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      به ایشون تهمت میزنن

  50. حناحناsays:

    سلام من مجردم و بعضی وقتا خواب خود ارضايي(خودم نه افراد دیگه که شاید حتی تا حالا یک بار هم ندیدمشون) یا چیزایی شبیه فیلم های پورن میبینم و وقتی بیدار میشم میگم چرا من باید همچنین خوابی ببینم و خیلی ناراحت میشم لطفا تعبیرش ن بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نماز هاتون رو اول وقت بخونین و همچنین قرآن، سعی کنین شبا که می خواهین بخوابین آیت الکرسی بخونین و با صدای اذان هم توی گوشیتون داشته باشین و موقعی که می خواین بخوابین با صدای اذان باشه

  51. NimaattarNimaattarsays:

    با سلام... چند شب.پیش حدودساعت ۴ صبح بود خواب دیدم..با یه خانمی..که حدود چهرشون ندیدم.ناشناس بود..اما حدس میزنم کی باشه.خانمی که سه سال بود در دنیایی واقعی باهم حرف میزنیم.فقط چند ماهه سر یه مشکل یه مقدار رابطمون سرد شده...انشب تو خواب فقط تو بغل هم بودیم رو تخت..من نوازش میکردم کار دیگه انجام ندادیم..استاد تعبیرش چی هست...سپاسگذارم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است ضربه های روحی را از دیگران بخورید

  52. Bhr.pBhr.psays:

    سلام من خواب دیدم ک عشقم تو اتاقم خوابیده بعد من میخوام بیدارش کنم بعد میرم سمتش ک با بوسه بیدارش کنم یهو اون بغلم میکنه حس خوبی داشتم انگار بهم محرم بودیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به علاقه ی دوطرفه ی شما اشاره داره

  53. مینا شجاعیمینا شجاعیsays:

    سلام خسته نباشین من صبی خواب دیدم با دوس پسرم که 5ماهه باهات کات کردم رابطه جنسی داریم و من ارضا هم شدم ممنون میشم تعبیر کنین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس بهتون علاقه داره و در تخیلات خودش شما رو تصور میکنه

  54. پروانهپروانهsays:

    سلام من خواب دیدم که کسی رو که بهش علاقه دارم و الان در بیداری و واقعیت باهم رابطمون قطع شده باهم خوابیدم و رابطه جنسی داریم و اون هم خوشحال و همدیگر رو بغل کردیم تعبیرش چی میشه؟ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است کارهایتان به درستی پیش برود

  55. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خسته نباشید ...خواب دیدم با کسی که بهش علاقه دارم هم آغوشی دارم منو بغل میکنه میبوسه و من توی خواب حس شهوت دارم ولذت میبرم توی یک قطار بودیم که ی نفر میاد و ما داخل ی اتاق میریم که این اتاق مال ی باغ خیلی قسنگ هست ...تعبیرشو میگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس به احساسات دوطرفه ی شما اشاره داره و اینکه آرامش و حس خوب از این علاقه بهتون دست میده

  56. میم قیمیمیم قیمیsays:

    سلام من خواب دیدم با پسرعمه ام که از من ۱۵سال کوچکتره نزدیکی می کنم و نمیزاریم خانواده اینو بفهمه، ولی من همه اش توی دلم میگم چه کار زشتی مثل برادر کوچیکمه من که خودم شوهر دارم چرا دارم شیطنت میکنم.. و میرم دم خونمون میبینم یه دستفروش داره آبگوشت میخوره منم ازش یک قاشق میخورم،و اینکه پسرعمه ام سید هست. و خیلی پسر مومنی هم،تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده هشداری در رابطه با رفتار شما با دیگران است

  57. مژگانمژگانsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم پسر همسایمون که رابطمون درواقعیت درحد سرمایه گذاری اقتصادی هست اومده پیشم و دوست داره باهام رابطه جنسی برقرار کنه منم توی دلم دوست داشتم رابطه برقرار کنم ولی چون بنظرم نامحرم بود انجامش ندادم ولی بخاطرش یه دامن بلند کلوش آبی خیلی خوشگل پوشیدم که خیلی لذت میبردم از اون دامن... پسرهمسایمون هم منو توی اون دامن خیلی دوست داشت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در اعمال و رفتار خود دقیق تر شوید

  58. ساراساراsays:

    سلام خسته نباشید بنده مجرد هستم و مدتی از معشوق جدا خواب دیدم ایشان ب خانه ما آمدند و دست مرا گرفتند و ب باغ و کوه رفتیم و اونجا معشوقه ام مرا بغل کرده بود و رابطه جنسی داشتیم بصورت سرپا در کوه و باغ و ایشان ارضا شدند در خواب و من نگران بودم نکند کسی بفهمد و با خوشحالی ب خانه مان برگشتیم خواب عجیبی بود میشه تعبیربفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است بینتان الفت و مهربانی ایجادشود

  59. atiatisays:

    سلام خواب دیدم دونفرپسر که خیلی کم سن هستن از پشت باهم رابطه دارن اما بیشتر به نفرشون میاد با اون یکی اینکارومیکنه و اون طرف هم که باهاش اینکار میشه ناراحته

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام از حرف های دیگران ناراحت نشین

  60. atiatisays:

    خواب دیدم همسرم داره با یه زنی رابطه جنسی برقرارمیکنه من اومدم سمتشون وکشیدمش سمت خودم و باخودم رابطه برقرار کرد اولش جلوی اون خانم اینکاروکردیم بعد اومدیم توی یه اتاق

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      محبت بین شما و همسرتون زیاد میشه

  61. StarStarsays:

    سلام من خواب دیدم که خونه کسی بودم بعد دو نفر توی اتاق روی تخت در حال آمیزش بودن دختره موهای بلند و طوسی رنگ داشت و دختره و پسره توی خوابم عاشق هم بودن و این خیالشون نبود ک من داشتم نگاشون میکردم همچنین توی همین خوابم دیدم که گوشیم دستم بود دوستمم پیشم نشسته بود بعد رفته بودم توی اینترنت هی فیلم های پورن میاورد اصلا تو سایت پورن نرفته بودم ولی هرچی سرچ میکردم تو اینترنت پورن میاورد منم هی گوشیمو میگرفتم سمت خودم ک دوستم نبینه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ازین مسائل دوری کنین مرتکب اشتباهی شدین که باید استغفار کنین

  62. صباصباsays:

    باسلام من مجردم خواب دیدم تواتاق خواب خونمون خوابیدم اولاصبح زودبودبنظرم میامددیدم دوست پسرم یاهمون عشقم کنارم هست وبیداره ،البته یکی ازخواهرام هم بودکه خوابیده بودپدرمم توپذیرایی بودداداشمم اتاق خواب پایین بودمنم میدونستم ایناهستن باعشقم سعی میکردیم سرصدانشه بعدبه سمتش رفتم اونم به سمتم اومدلب هموهی بوس میکردیم عشق بازی بالذت بعدبلندشدم لباسم تونیک سیاه بودکه درش اوردم سوتینم هم بازبودبعدعشقم ملافه سفیدساده رویه خودش خودم کشیدورویه من اومدسینه هامودست میزد،دوتامون شلوارشورت نداشتیم بعدآلت تناسلی شو،هی به واژن من میمالید منم سعی میکردم سرصدانکنم چون کسی نفهمه بقیش یادم نمیادچه تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام فکرو خیال و رویاهایی که دارین به این صورت خودشو تو خواب نشون داده

  63. شیرینشیرینsays:

    سلام من مجرد هستم تو خواب دیدم کسی رو که قرار بود ازدواج کنیم و بعد به هم خورد یه پسر بچه داره که میدنش به من و اونم میخواد که منو از باکرگی دربیاره حتی التشو هم دیدم و در حال انجام این کار بود ولی متوجه نشدم که کار رو تموم کرد یا نه ممنونم از تعبیر خوابم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مورد کینه ای شخصی قراربگیرید

  64. معصومیمعصومیsays:

    سلام وقتتون بخیر من خوابی دیدم ک مربوط ب اینجا نیس ولی مجبور شدم اینجا بگم اگر تعبیرشو بگین ممنون میشم گلاب ب روتون خواب دیدم دوستم اومده بود خونمون گف من برم لباسارو بشورم و رفت سرویس بهداشتی خونه ما ک لباسارو بشوره و من رفتم ک صداش بزنم دیدم تو توالت مدفوع کرده و نشُسته من خودم توالتو شستم و۲تایی اومدیم بیرون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس باعث خوشحالی شما میشن

  65. زهرازهراsays:

    سلام خواب ديدم با كسي كه دوستش دارم و هيچ رابطه اي باهم ندازيم يعني با هم دوست هم نيستيم تو يه اتاقم،اون خواب بود من رفتم بيدازش كردم و رفتم تو بغلش،اونم منو بغل كرد و بوسيد بعد با هم سكس كرديم و حتي مني اش هم ديدم كه بيرون ريخت بعد يه نفر در اتاق رو زد از چشمي در نگاه كردم ديدم كادرم هست هول شدم و با معشوقه ام به درون كمد رفتيم اونجا يه خروجي داشت خودمون رو از اونجا انداختيم بيرون،اون رو راهي كردم و خودم هم با لباس جديد وارد خونه شدم دوباره،كه كسي شك نكنه،يه بچه نوزاد دختر اونجا بود كه نفهميدم ماله كي هست ولي خودمو با اون مشغول كردم و بغلش كردم بعد هم از خواب پرسدم ،ساعت خوابم ٦صبح تا ٦/٤٥بود ولي خواب عميقي داشتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای باطل است

  66. ParisaParisasays:

    سلام. من خواب دیدم با مردی که دوستش دارم کنار همدیگه روی تخت خوابیدیم. اون لباس به تن نداشت...پایین تخت یه زن دیگه خوابیده بود که به ظاهر گدا بود و مردی که دوسش دارم بهش توجه داشت...در واقع انگار دلش می سوخت براش...منم لجم می گرفت که چرا باید حواسش به یه گدا باشه و براش دل بسوزونه... در ضمن من در واقعیت با این مرد قطع رابطه کردم... تعبیرش چیه لطفا

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای باطل است

  67. مهرناز ارشادیمهرناز ارشادیsays:

    سلام منو همسرم در واقعیت یکساله قهریم خواب دیدم همسرم اومده منزل پدرم و در اتاق منو همسرم در حال انجام رابطه هستیم که مادرم و برادرم ناگهان میان داخل و من و همسرم روی خودمون پتو میکشیم و خیلی ناراحت نگاه اونا میکنیم که البته اونا خودشونو به ندیدن میزنن بعد به همسرم میگم پاشو بریم خونه خودمون که خوشحال میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر اعتماد و وفاداری است که نسبت به همدیگر دارید

  68. صباصباsays:

    باسلام من مجردم خواب دیدم دارم بادوست پسرم همون عشقم که درواقعیت قصدازدواج داریم اول هموازلب میبوسیدیم بعدنزدیکی میکردیم البته یکی ازداداشام که مجردهست وازمن بزرگتره بودوداشت نگاه میکردویکی ازخواهرام ک اونم مجرده وازمن بزرگتره جلواون دوتاداشتیم نزدیکی میکردیم اوناهم نگاه فقط میکردن البته یه جوری شدبنظراومدمن بایکی ازداداشام که متاهل هست نزدیکی کردم اخه ادامه خوابم اینطورمیگفتن وحس کردم ،خانومه همون داداشم اومدوبهم قرص جلوگیری ازبارداری دادمنم خوردم بعدهمون داداشمودیدم که ازدرواردخونه شدمثلامن باهاش نزدیکی کردم کلاگیج شدم وشوکه چون اول خوابم دوست پسرم همون عشقم دیدم که نزدیکی کردیم!چه تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به احساساتی بین شما وجود داره اشاره داره

  69. هستیهستیsays:

    سلام خسته نباشید بنده مجرد هستم و مدتی از معشوق جدا خواب دیدم ک با ایشان ازدواج کردم و بچه نوزادی دارم و مادر او و من در خانه مان بودند و در خواب دیدم ک او بخاطر کمک ب حمام بچه با من ب حمام آمد و باهم رابطه جنسی عاشقانه و لذت بخشی داشتیم میشه تعبیر بفرمایید سپاسگذارم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب باشید اشتباهات از شما سر نزند

  70. یاسمن۷۶۸۸یاسمن۷۶۸۸says:

    سلام. من دختر مجردی هستم که خواب دیدم بادختر بچه ای روی تشک خوابیدیم و همدیگرو میبوسیم...(نمیدونم اول اقا بود بعد یهو دختر بچه اومد یا نه) و بعد دیدم که پاشد و لباس هاشو یکی یکی دراورد و اخری رو من نزاشتم در بیار( چندتا روی هم پوشیده بود)بعددراز کشید که شروع کنیم بعد من دیدم داداشم اونورتر دراز کشیده و نگا میکنه گفتم بهش فعلا نه و بعد هم داشتم فکر میکردم چرا با این دختر بچه دارم اینکارو میکنم وکلی خجالت کشیدم و پشیمون شدم وگفتم اینکارو نکنیم این خواب خیلی ذهنمو مشغول کرده و بهم ریخته لطف کنید تعبیرش رو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به تلاوت سوره ی بقره هر روز گوش بدین قرآن بالای سرتون بذارین هنگام خواب و زیاد در طول روز نخوابین

  71. مهرخورشید سیاوشمهرخورشید سیاوشsays:

    سلام سال نو شادباش خواب دیدم که آقایی مهمان ماست شیک پوش و باوقار با پدرم کلی صحبت کرد بعد از بابای من خداحافظی گرفت و بعد آمد سمت اتاق من تا با من حرف بزنه چون اتاقم نامرتب بود خجالت کشیدم که بیاد داخل ولی آمد با خوشرویی و مهربانانه ،، نگاهی به اتاق نامرتب من کرد و اومد کنارم بلافاصله مرد دیگری در گوشه ی دیگر اتاقم ظاهر شد انگار دوست همان مرد باشه مرد اولی خواست منو به آغوش بکشه خودم رو کنار کشیدم ولی منو به آغوش کشید شبیه یک هم آغوشی عاشقانه بعد بابام اومد در اتاقم رو باز کرد نگاهی به من کرد ولی اون مرد رو ندید مرد رو فقط من می دیدم بعد بابام رفت گفتم چی شد که بابا منو تو آغوش مرد ندید؟مرد منو نوازش کرد و بوسید و بویید و خیلی آرام رفت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید در روابط خود محتاط تر باشید

  72. نگارنگارsays:

    سلام وفت بخیر بنده مجرد هستم و مدتی از معشوق جدا خواب دیدم ب منزل آن ها رفتم و در آن جا با معشوقه ام رابطه جنسی داشتیم و بعد در راه برگشت ب خانه گم شدم چون بدون معشوقه ام ب خانه میخواستم برگردم ایشان عصبانی شده بودند و میگفتند اشتباه کردم ک باورت کردم بازم گولم زدی نباید آشتی میکردم میشه تعبیر بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس این رابطه برای شما خوب نیست

  73. zahrazahrasays:

    سلام خواب دیدم به پسری که علاقه دارم که مدت زیادی هم نیست ( از من خوشش میاد بهم گفته) روی تخته خودم رابطه داشتم اومد بال سرم. من اصلا نزدیکی رو ندیدم چون روی پاهام وقتی دراز کشیده بودم پارچه سیاه بود و به خاطره پارچه نیم تنه ی پایینه پسره هم دیده نمیشد. اصلا توقع نداشتم تو خواب ببینمش نمی دونم چرا من تعجب نکردم و خیلی عادی باهاش بر خورد کردم منتظر بودم اون خجالت بکشه و بره یا تعجب کنه که یه دفعه یه نگاه (با تعجب) به سر تا پایه من کرد البته هنوز پارچه سیاه بود و چشماشم برق میزدن. من یک لحظه خودم رو دیدم با چهره عادیم که انگار نه انگار پسره بالا سرمه داشتم نگاش میکردم نه خوش حال نه ناراحت بودم حالت عادی. اونم داشت به من نگاه میکرد و چشماش برق میزدن. بعد از خواب بیدار شدم. هم کلاسیام گفتن توی کلاس روی هیکلم زوم میکنه. ربطی نداره؟ تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام تشویش های ذهنی و مشغولیت هایی در زندگی دارید که باید در زندگی خود سازماندهی کنید

  74. مهتابمهتابsays:

    سلام من خواب دیدم با پسری که دوستش دارم رفتم بیرون و بعد رفتیم خونش و با هم نزدیکی کردیم و تو بغل هم خوابیدیم و بعدش که بیدار شدم اونم بیدار شد و نشسته بود و من کمرش رو دیدم ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است صمیمیت بینتان ایجادشود

  75. آرمانآرمانsays:

    با سلام و خسته نباشید. من و همسرم یه مدتی جدا زندگی میکنیم و فعلا جدا نشدیم .دیشب من تو خواب دیدم با خانومم در مورد ایجاد رابطه نزدیکی حرف میزنیم ولی موقعیتیش پیش نمیاد .یهو با خوشحالی از خونمون زنگ زد که بیا خونمون تنهام.میخواستم بدونم تعبیرش چیه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر وفاداری در بین شما است

  76. پریساپریساsays:

    سلام من خواب دیدم که تو انباری خونمون با بقیه خانواده و پدرم صحبت میکنیم.بعدش من میام داخل خونه.میبینم پدرم زودتراز من خونس.من فهمیدم اون پدرم نیس.میخواستم فرار کنم بطرف در رفتم دیدم در قفل شده و باز نمیشه.گفتم بابا بیا اینو درست کن.اونم اومد درو باز کرد و منو از پشت بغل کرد و .....

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام آشنایی با فردی نا مناسب

  77. سویسویsays:

    سلام خواب دیدم با عشق سابقم که بهم خیانت کرد و الانم با همون هست .تو رابطه ایم و من بغلش میکنم اون میگه اون چیزایی رو که من دوس دارم دوست داره خیلی دلش برام تنگ شده بود این چیزا ممنون میشم تعبیرشو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نیاز به ترمیم روحی دارین تا این شخص رو فراموش کنین

  78. FatemehFatemehsays:

    سلام و درود ، مجردم ،خواب دیدم با یه آقایی( که تو بیداری نمیشناسمش ) تو یه خونه ای هستیم که انگار اون خونه واسه خودمونه بدون هیچ ترس و نگرانی معاشقه و نزدیکی میکنیم ممنونم از تعبیر شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای باطل است

  79. ویداویداsays:

    سلام من مجرد هستم خواب دیدم با معشوقه ام ک قهر هستیم در خواب آشتی کردیم و او از من میخواهد ک رابطه جنسی داشته باشیم و میگوید ک بزودی نامزد خواهیم کرد و در خواب رابطه عاشقانه ای برقرار کردیم میشه تعبیر کنید

  80. نیلوفر گرامینیلوفر گرامیsays:

    سلام . من خواب دیدم کسی که ازش خوشم میاد و هنوز از نزدیک ندیدمش و فقط عکس دیدم داخل یه اتاق بودش انگار ک اون ب من زنگ زد من رفتم پیشش اون تو رختخواب بودش من رفتم سمتش بغلش کردم اون انگار حسی ب من داشت اما نمیخواست نشون بده و فرار میکرد میترسید از دوستداشتن من . من دکمه لباسشو باز کردم و دستمو گزاشتم رو قلبش اونموقع انگار تسلیم شد ک خودشم میخواد بعد میخواستم کنارش بخوابم زیر پتو که انگار مادرم آمد و نتونستم و از خواب بیدار شدم.

  81. نیلوفر گرامینیلوفر گرامیsays:

    سلام . من خواب دیدم کسی که در واقعیت ازش خوشم میاد و هنوز از نزدیک ندیدیم همو و فقط عکسشو دیدم، داخل یه اتاق بودش ،انگار ک اون ب من زنگ زد من رفتم پیشش اون تو رختخواب بودش من رفتم سمتش بغلش کردم اون انگار حسی ب من داشت اما نمیخواست نشون بده و فرار میکرد میترسید از دوستداشتن من نثل کسی که دلخوره یا قهره . من دکمه لباسشو باز کردم و دستمو گزاشتم روی قلبش اونموقع انگار تسلیم شد ک خودشم منو میخواد بعد میخواستم کنارش بخوابم زیر پتو اون پتو روبالا آورد و مرتب کرد که انگار مادرم آمد و نتونستم کنارش بخوابم و از خواب بیدار شدم

  82. نیلوفر گرامینیلوفر گرامیsays:

    سلام وقت بخیر . ببخشید چرا جوابی به من داده نشد ؟ لطفا جواب بدید ..

  83. مریممریمsays:

    باسلام،من دختری مجردم و کسی را دوست دارم و با هم قهریم؛من دیشب خواب دیدم اون کسی که دوسش دارم من رو به رابطه جنسی با مردی دعوت میکند و من به اجبار قبول کردم و بعد پشیمون شدم،کسی که من اون رو دوست دارم از کارم لذت میبرد؛خیلی ممنون اگه جوابم بدید،مچکرم

  84. ف....ف....says:

    سلام قراره باکسی ازدواج کنم.و تو خواب دیدم بااون رابطه دارم احساس میکردم بهم محرمیم ولی از یطرفم احساس پشیمونی میکردم ک محرم نشده ازدواج نکرده اینکار شد

  85. هستیهستیsays:

    سلام 15 سالمه و به هیچ پسری علاقه ندارم تقریبا 2ماه پیش خواب دیدم که تو یه باغ رفتم طرف یه پسر که انگاری هم سن خودم به نظر می‌رسید و انگاری خیلی دوسش داشتم رفتم پیشش خوابیدم و انگاری رابطه ام داشتیم شب بود مامان و بابامم یکم اون طرف تر وایساده بودن و نگامون میکردن تو خواب خیلی حس خوبی داشتم ولی وقتی از خواب بیدار شدم یه حس بدی بهم دست داده که هنوزم باهامه اگه میشه کمکم کنید ممنون

  86. مریممریمsays:

    من خانوادم مخالفن که با عشقم ازدواج کنم به دلیلی که نمیدونم یه هفتس عشقم ولم کرده و من امشب خواب دیدم رفتم خونه عشقم و همش اون منو بقل میکنه ولی من همش میترسیدم خانوادم بفهمن یهو تو خوابم خواهرم دور خونه عشقمو اتیش زد که زودم خاموشش کردن میخواستم ببینم تعبیرش چیع

  87. rahmanrahmansays:

    خواب دیم یه دختر جذاب به طرفم اومد ولی صورتشو پوشانده بود من پارچه روی صورتشو کنار گذاشتم که خیلی زیبا بود بعد منو بوسید ومعاشقه(ماچ وبوس)کردیم که هی بچه ها مزاحم میشدن و بعدش نمی دونم چرا یه حس مثل ارضا شدن به دختره پیدا کرد که شل وسست شد

  88. سمنسمنsays:

    خواب دیدم همش میخوام باشوهرم نزدیکی کنم ولی تواتاق دید داریم درش بسته نیست بعد شوهرم پشت درخوابید ولی خواهرم اومد ودرو بزوربازکرد درشکست وشوهرم عریان موند ولی من خودمو جمع وجور کردم من دردنیای واقعی باشوهرم میانه خوبی ندارم وهمش درحال دعواهستیم میخوام جدا بشم

  89. سمنسمنsays:

    خواب دیدم همش میخوام باشوهرم نزدیکی کنم ولی تواتاق دید داریم درش بسته نیست بعد شوهرم پشت درخوابید ولی خواهرم اومد ودرو بزوربازکرد درشکست وشوهرم عریان موند ولی من خودمو جمع وجور کردم من دردنیای واقعی باشوهرم میانه خوبی ندارم وهمش درحال دعواهستیم میخوام جدا بشم

  90. SabaSabasays:

    سلام من خواب دیدم با یکی از استادم نشستیم خونه و تایین کلاس میکنیم ولی همیشه کلاسا تو اموزشگاه برگزار میشه بعد یکی از دوستامم فکر‌کنم پیشم بود بعد اون معلمم ک اقاس از رو مبل پید روی من دارز کشید پشیده بودیم بعد همون طوری داشتیم راجب کلاس حرف میزدیم وای من متوجه شدم که اون داره گردن بو میکنه باحس خوب نفس میکشه منم حس خیلی خوبی داشتم بعد دوستم اشاره میکرد ك رعایت کن بعد همون طوری ادامه داش که من رفتن بالا عطر زدم به گردنم تا دوباره اگ این اتفاق بیفتهه بیشتر خوشتیند باشه ؟ممنون میشم ج بدید

  91. رضاارضااsays:

    سلام وقت بخیر من با دختری ۹ ساله دوستم و فقط اسمموم تو شماسنامه هم نرفته ، وگرنه همه چیمون اوکی هستش، اما الان یمدته بهش شک کردم ، و دیشب خواب دیدم تو خیابون بارون میومد داشتیم زاه میرفتیم ، یهو یه چادر مسافرتی دیدم ، گفتم بریم اونجا خیس نشیم،وقتی رفتیم داخل ینفر اونجا بود که فکر کنم پسر بود ، احساس میکردم این پسر با معشوقه من دوسته ، بعدش یهو دیدم دارم با معشوقم سکس میکنم و اون گفت این اینجاس ، انگار خواستم مطمعن بشم که باهم هستن یا نه ، الکی گفتم اشکال نداره ، اما بعدش وقتی سکس کردیم ، دیدم اونم اومد سکس کردیم اما معشوقه من میلی به اون نداشت ، وقتی بیدار شدم ، دیدم ارضا شدم ؛ لطفا تعبیرشو اگه میدونید بگید ، چون دارم دیوونه میشم

  92. ف.نف.نsays:

    سلام خانوم جوان و مجردی هستم خواب دیدم که با یه مرد جوان غریبه رابطه جنسی دارم ایشون در خواب آلت تناسلی من میخوردن و بعد در خواب از بدن من ترشحاتی خارج شد و اون اقا ترشحات رو خوردن و بعد هم بوسیدیم اما وقتی بیدار شدم هیچ ترشحی از بدن من خارج نشده بود تعبیرش چی هست ممنون

  93. زهرازهراsays:

    سلام من خواب دیدم همسر یه هنر پیشه معروف خارجی هستم و خیلی به هم علاقه مند بودیم و تو خواب به همراه چند نفر دیگه از سفر برگشته بود و جلوی اونا با هم معاشقه میکردیم خیلی حس خوبی داشتم یه ملحفه رومون بود ولی جلوی اونا خجالت میکشیدم بهش گفتم بیا بریم یه جای دیگه اولش قبول نمیکرد ولی بعد گفت باشه بعدشم با خوشحالی دنبال هم دویدیم و رفتیم. میخواستم بدونم خوابم تعبیری داره؟

  94. 007007says:

    سلام خسته نباشید یه آقایی خواستگار من بودن و من ایشون و از قبل می شناختم هم برادر دوست صمیمیم و هم همسایمون هستن ایشون اخلاقش خیلی خوب بود موقعیتش همینطور من ایشونو رد کردم چون احساس میکردم وابسته به خانوادشون هستن و به خاطر حرف مادرشون اومدن جلو و اینکه چنباری ایشونو با دخترای مختلف دیدم تو خواب دیدم ک این آقا منو بغل کردن ومن خجالت زده و ناراحت میشم و میرم اتاق ممنون میشم تعبیرش کنید

  95. برفیبرفیsays:

    سلام استاد خداقوت خواب دیدم معشوقه ام ب خونمون اومده از راه خیییلی دور و تو خواب انگار ما محرم بودیم و این حس خوبی بهمون میداد. ایشون قبل اومدن ب خونه سخت کار کرده بود و خسته بود. نشسته بود کنار بخاری ک رفتم دستاشو گرفتم و گفتم ک دراز بکشه و اینکارو کرد منم رو شکمش یا سینش نشستم و عاشقانه نگاه میکردیم همو از عشق زیاد بود ک رفتم سمت لباش و لب گرفتیم ولی بیشتر اون میخورد من خجالت میکشیدم. من روش دراز کشیدم و باز هم لبامو گرفت و التشو بین پاهام عقب و جلو میکرد ک ب الت من مالیده بشه و همونطور لب میگرفت منم صورتشو مواشو نوازش میکردم وآرومش کردم و خوابوندمش یکم دیگ با بوسه بیدارش کردم و شروع کرد ب لیس زدن التم و بعد همو بغل کردیم و خیلی حس خوبی بود اصلا شهوت نبود من قبل دیدن این خواب باهاش قهر بودم و ب سکس فکر هم نمیکنم تعبیرشو بگین استاد مرسی ببخشید زیاد شد:)

  96. OaOasays:

    من یکم پیش خواب دیدم با پسری نزدیکی کردم به چشمم میومد اون شخصی که الان باهاش در ارتباط هستم هستش ولی انگار قیافش فرق می‌کرد. اون شخص خونه ما بود و دست گرفت برد آشپزخونه ولی لباسام تنم بود و باهام نزدیکی کرد احساس کردم مقدار خیلی زیادی منی ازش خارج شد و لباس من خیس شد و دقیقن در همون حین من استفراغ کردم بطوری که بیشترش آب زلال بود و یه مقدار کمی چیزی توش بود . یکی از اعضای خانواده اومد(فکر کنم مامانم بود) بعدش خودش زمین رو تمیز کرد.انگار اون پسر خیلی مشتاق‌تر از من برا این نزدیکی بود.

  97. مژگانمژگانsays:

    سلام دختری مجرد هستم خواب دیدم که از پسر خالم خوشم میاد و خانوادهامون هم حرف هایی درباره ازدواجمون میزنن پسرخالمم از من خوشش میاد ولی برادر بزرگترش عاشقمه و من با برادر بزرگترش رابطه برقرار کردم و ازش حامله شدم ولی بعد با خودش ازدواج کردم و برادر بزرگترش خیلی حالش بد بود که ما ازدواج کردیم و حتی در حال سکته کردن بود و من همش سعی میکردم قانعش کنم که از اولم بین ما چیزی نبوده و یه وقت زندگیمو خراب نکنه در حالی که خودمم ناراحت بودم و عذاب وجدان داشتم تعبیرش چیه؟

  98. ParisaParisasays:

    سلام دختری مجرد هستم یه بار خواب دیدم منو پسرعمم که از بچگی دوسش داشتم ولی هیچ وقت بهش نگفتم با هم با عشق معاشقه میکردیم احساس آرامش میکردم و اصلا حتی بهشم فکر نکرده بودم بارها این خوابو میبینم جدیدا خواهر پسرعمم خواب ما دوتا رو دیده که انگار تو جمع خانوادگی ما نامزد بودیم همه خوشحال بودن و ما دسته همو گرفتیم رفتیم تو اتاق دخترعمم اومده دنبالمو و عشق بازی و معاشقه ما رو دیده و گفت که تو خواب خیلی خوشحال بودم که به هم رسیدین لطفا تعبیرش رو بگین ممنونم.

  99. بنفشه ظهوریانبنفشه ظهوریانsays:

    سلام خواب ديدم عشقم كه اللن ازش جدا هستم با كسي خوابيده و فيلمشو من ديدم

  100. م.سپهرم.سپهرsays:

    با سلام من مجردم. خواب دیدم با پسر فوق العاده جوان و زیبا می خواستم رابطه داشته باشم ولی هر دفعه کسی از راه میرسید و نمی شد. البته اون شخص خودش هم خیلی مایل نبود. در انتها هم اتفاق نیفتاد. با توجه به نداشتن این حس در بیداری چه تعبیری میتونه داشته باشه؟ ممنون

  101. حسین الوندکوهیحسین الوندکوهیsays:

    سلام من خواب دیدم که با عشقم رفتیم کافه بعد داشتیم چیزی میخوردیم که یهویی زد زیر گریه و من بغلش کردم و فشارش دادم میخواستم بدونم تعبیرش چی میشه؟

  102. ریحانه مشعشعیریحانه مشعشعیsays:

    سلام وقت به خیر من خواب دیدم که با یکی که دوستش دارم اومدم تو بقلش که بخوابم بعدش هم اون اونم منو بغل کرد آیا خواب من تعبیری هم داره

  103. عشق فقط خداعشق فقط خداsays:

    سلام من چند وقتی هست با شوهرم زندگی نمیکنم دیشب خواب دیدم هم آغوشی داشتیم و ایشون خیلی دوست داشت نزدیکی کنیم و انگشتش خورد به اون قسمت زنانگی و کاملا حس میکردم بعدش نفهمیدم چیشد تعبیرش چی هست

  104. FatemehFatemehsays:

    سلام من خواب دیدم آقای سینا مهراد منو بغل کرده تعبیرش چیه؟

  105. J_fJ_fsays:

    سلام بنده خواب دیدم با خواهر معشوقه ام رابطه جنسی دارم در زمان رابطه هم مادرم دنبال من میگشت و شک کرده بود ب موضوع ک من فرار کردم از جایی ک بودیم تا نبینن تعبیرش چیه؟

  106. رضارضاsays:

    خواب دیدم که زنی سبزه با من عشق بازی می کند بعداً من را می کشد و می گوید روی من بخواب من اکراه دارم چون او را نمی شناختم اما تمایل داشتم به من میگه دختر فلانی هستم ( پدرش مرده و به من بد قولی و بد عهدی کرده بود که کلا مسیر زندگی من را عوض کرد) و باز من را روی خودش می کشد، من هم رویش می خوابم، وقتی بلند می شوم لبخند می زند و خوشحال هستیم.

  107. MorvaridMorvaridsays:

    سلام وقت بخیر من خواب خواننده خارجی معروفی که عاشقشمممم و واقعا خیلی دوست دارم به کنسرتش برم رو دیدم که بدو بدو میرم سمتش و بغلش میکنم و احساس خوبی هم بود.بعد اونم من و بغل کرد و بوسم کرد.

  108. تیناتیناsays:

    سلام ، خواب دیدم با دوست پسرم خوابیدم تو منزل پدر مادری که فوت کردند اما نه اون منزل قدیمی یک خانه بسیار بزرگ با باغی زیبا و برادر دوست پسرم هم کنار من خوابیده ، در اصل سه نفری کنار هم دراز کشیدیم کنار هم ، من هم وسط دو برادر هستم و برادر دوست پسرم به من میگه برادر من به تو غیرتی نداره ، ببین من الان اینجا خوابیدم و بهت میگه بزاری من بهت دست بزنم و یک مردی هم اونجا بود کمی با فاصله انگار اونم میخواست به من دست بزنه . تعبیرش چی میشه؟دم صبح هم خواب را دیدم .

  109. زهرا موسویزهرا موسویsays:

    سلام خواب دیدم شوهرم با دخترم نزدیکی عاشقانه میکنن تعبیرش چیه

  110. کیمیا معینیکیمیا معینیsays:

    سلام ..من دیشب خواب دیدم با آدمی ک نمی شناسم در حالت ایستاده همدیگرو بغل کردیم و انقدر همو دوست داریم ک حاضر نیستیم از بغل هم جدا بشیم .و با هم عشق بازی میکنیم و مدام ب هم میگیم ک دوستت دارم و برات میمیرم .در آخر اون آقا ارضا میشه توی بغل من .بد چند تا از آشناها میان ک قراره باهم بریم عروسی.من با اونها جلوتر میرم ..اون چند لحظه بعد با شیشه های آب معدنی و سطل های سفید آب و چند تا پلاستیک خوراکی ب جمع ما می پیوندد..و ما کنار خم همدیگرو بغل میکنیم و ب تماشای عروسی میشه لطف کنید تعبیرش بگید

  111. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم با عشقم در حال عشق بازیم البته رابطه جنسی نبود و من خیلی لذت میبردم و بعدش دیدم ک نامزد هستیم و تلفنی باهاش حرف میزنم و خانوادم صدامونو میشنون تعبیرش چیه

  112. هانیههانیهsays:

    سلام من خاب دیدم که تو تهران با عشقم اواره شده بودیم جایی نداشتیم بخابیم که عشقم منو برد خونه خودشون و اونجا مامانش ی پتو بهمون داد ک بریم با هم بخاییم وقتی خاستیم بخابیم زیر پامون خیس اب بود ولی ما بلند نشدیم و همونجا خابیدیم میشه بگید معنی این خابم چیه؟

  113. آینازآینازsays:

    من یک خوبی دیدم که در مدرسه با یک پسری آشنا شدم و باهم در خواب دوست شدیم و خیلی به هم محبت داشتیم و حتا خانواده هامون راضی به دوستی ما بودن میشه بگید اون پسر زیبا بو د و من تاحالا او رو ندیدم چه در بیداری چه در خواب

  114. Sogand483829Sogand483829says:

    سلام ببخشید من خواب دیدم که از معشوقم متنفرم و قصد کشتنش رو داشتم وقتی وارد خونه اش شدم اون با حوله توی اتاقش بود بعد از اینکه من رو دید توی آغوش گرفت و گریه می کرد و می‌گفت که دلش برای من خیلی تنگ شده حوله اش باز بود ولی من اندامش رو ندیدم بعد از چند دقیقه دیدم که من رو روی مبل نشانده بعد دستاش دور کمرم حلقه بود و من رو میبوسید و با من معاشقه کرد ولی رابطه سکس رو ندیدم ولی حس میکردم که داره با من رابطه برقرار می‌کند اولش اصلا راضی نبودم چون از دستش ناراحت بودم ولی بعد کهآروم تر شدم خودم هم رابطه و دوست داشتم ولی بعد که در حیاط خانه اش بود لباس هاش پوشیده بود انگار فقط من حق دیدنش رو داشتم بدون لباس بعد یک پسربچه توی بغلم بود که من نمیدونستم بچه از کی هست ولی وقتی بیدار شدم میدونستم که بچه از معشوقم بود و اینکه توی خواب من صورت معشوقم تغییر کرده بود ولی اسمش همون بود خوابم به قدری طبیعی بود که هنوز بعد دو سه ماه دستاش رو حس میکنم میشه تعبیرش رو بهم بگید.ممنون

  115. شاهینشاهینsays:

    البیسس

  116. شاهینشاهینsays:

    سلام چرا پاسخ تعبیر خواب ارائه نمی شود

  117. زیبا نیسیزیبا نیسیsays:

    سلام خواب دیدم زیپ شلوار معشوق بازه و تقریبا الت اون اروی شورت قابل تشخیص است

  118. سهرزادسهرزادsays:

    باسلام،لطف کنید بمن بکید تعبیر خواب نزدیکی بامحارم حیست؟؟خواب ببینی با خواهر درحال نزدیکی هستی و متاسفانه در حال لذت بردنم هستی،تعبیرش حیست؟؟باتسکر

  119. GGsays:

    سلام من یه دختر مجردم. خواب دیدم با کسی که دوسش دارم نزدیکی کردیم و اون پردمو زد و خون اومد ازم. میشه بگید تعبیرش چیه؟

  120. زهرازهراsays:

    سلام من تو خواب دیدم کنار خانواده شوهرم خوابم با همسرم.بعد شوهرم همش اذیتم میکرد منم میزدمش متوجه درد وحشتناکی که از زدنم متحمل میشد بودم اما ایشون هیچ عکس العملی انجام نمی‌دادم ومیدونستم باهاشون قهرم برگشتم سمتشون بهم نگاه کردن بعد حرفی یا حرکتی فهمیدم قصد نزدیکی دارن ومن گفتم بابا اینا اینجان .بعد محکم‌ بغلم کردن اماتو خواب خیلی داشتن اذیت میشدن قصد رفتن به اتاق دیگه داشتیم بقیه خوابو یادم نیس بیدار شدم یا نمی‌دونم دیگه

  121. زهرا.علیپورزهرا.علیپورsays:

    سلام من تو خواب دیدم کنار خانواده شوهرم خوابم با همسرم.بعد شوهرم همش اذیتم میکرد منم میزدمش متوجه درد وحشتناکی که از زدنم متحمل میشد بودم اما ایشون هیچ عکس العملی انجام نمی‌دادم ومیدونستم باهاشون قهرم برگشتم سمتشون بهم نگاه کردن بعد حرفی یا حرکتی فهمیدم قصد نزدیکی دارن ومن گفتم بابا اینا اینجان .بعد محکم‌ بغلم کردن اماتو خواب خیلی داشتن اذیت میشدن قصد رفتن به اتاق دیگه داشتیم بقیه خوابو یادم نیس بیدار شدم یا نمی‌دونم دیگه

  122. فاطمه موسویفاطمه موسویsays:

    سلام برادرم متاهله وخواب دیده که با دختر خردسال زیبا هم آغوشی کرده میگه تو خواب اول حس میکردم بزرگه ولی بعد متوجه شدم دختر کوچیکیه واز این کار بدم اومد ؛ این خوابش چند بار به سراغش اومده که باعث ناراحتیش شده

  123. زهرازهراsays:

    سلام من گرایشم لزبینه دیشب خواب دیدم همکلاسم که روش کراشم بهم یه پیام تصویری داده که اونجا همدیگه رو بغل میکنیم بعد فرداش از جلوی مدرسه رد میشم میبینم داغونه میرم داغون مدرسه فرو میریزه بعد میام حیاط همونی که روش کراشم رو میبینم بغلش میکنم احساس خوبی داشتم بعد با هم رفتیم دا اون بغلم نشست با خنده بغلم میکرد تورو خدا بگین تعبیرش چیه؟؟؟