تعبیر خواب کنفرانس

کنفرانس می تواند به مهارت های شما برای درک مفاهیم جدید و رو به رو شدن با عقاید و پدیده های نو در زندگی بیداری مرتبط باشد. انسان هایی که در فضای کنفرانس مشاهده می کنید، همگی سمبل ابعاد مختلف افکار و شخصیت خودتان هستند. این خواب از شما می خواهد تا این افکار جدید را شناخته و به شکلی منطقی با آن ها رو به رو شوید. موضوعاتی که می توانند در نگاه اول برای شما بغرنج جلوه کرده یا سنگین باشند، با تلاش فکری می توانند مفید واقع شده و مهارت های روانی شما را در این مرحله از زندگی گسترش دهند.

تعبیر خواب کنفرانس دادن: اگر در خواب خودتان را در حال کنفرانس دادن مشاهده کنید، باید بدانید که هم اکنون در تلاش هستید تا مفهوم یک پدیده یا احساس جدید که پیش از این برای شما ناشناخته بوده است را درک کرده و در خود نهادینه کنید. شما این وظیفه را در خود احساس می کنید که لازم است اطلاعات خود را در زمینه ای خاص گسترش داده و دیدگاه عمیق تری نسبت به زندگی داشته باشید. اگر در حین دیدن این خواب، احساس اضطراب را تجربه کنید، این خواب می تواند به نگرانی شما برای ایجاد تغییرات فکری مرتبط باشد. تغییراتی که می تواند جنبه های بسیار وسیعی از شخصیت شما را شامل شده و روزمره ی شما را تا حد زیادی دگرگون کند.

این خواب از شما می خواهد تا با این احساس ترس و نگرانی به شکلی منطقی رو به رو شده و اجازه ندهید که تداوم افکار منفی، موجب عدم پیشرفت شما در زمینه های مورد نظرتان شود.

تعبیر خواب سالن کنفرانس: اگر در خواب، خود را در یک سالن کنفرانس و منتظر شروع یک کنفرانس مشاهده کنید، این خواب به انتظار شما برای به ثمر رسیدن و روشن شدن یک حقیقت در زندگی بیداری اشاره دارد. شما هم اکنون خود را در معرض یک تحول یا اتفاق جدید مشاهده می کنید که وقوع آن می تواند مسیر شما را مشخص کرده یا ایده های جدیدی را پیش روی شما قرار دهد.

این خواب پیامی از جانب ناخودآگاه شماست مبنی بر این که در زمینه هایی که احساس انتظار را در شما ایجاد کرده اند هوشیار بوده و خود را برای درک حقایقی که برای شما هدف ساز و تعیین کننده هستند آماده کنید. باور داشته باشید که هر اتفاق یا خبری که به زودی با آن رو به رو می شوید، برای شما مثبت بوده و می تواند شما را به مسیر های جدیدی هدایت کند.

تعبیر خواب سالن همایش: این خواب به شما می گوید که تغییرات اساسی و ارزشمند، بدون مطالعه و زمینه چینی محقق نمی شوند. بی گدار به آب نزنید و برای هر تغییر مثبت، به مطالعات گسترده بپردازید. حتی اگر این تغییرات صرفا درونی بوده و راجب اعتقادات یا دیدگاه های شما نسبت به زندگی هستند. این کار به شما کمک خواهد کرد تا با مشکلات احتمالی با قدرت رو به رو شده و با سرعت بیشتری به پیش بروید.

گردآورنده : توپ تاپ

8 نظر

  1. دنیزدنیزsays:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم یه جایی جمع شدیم قراره دوتا دوتا کنفرانس بدیم مثل دانشگاه که من کفتم با کی افتادم یکی دخترا کفت با برادرمن افتادی برگشتم دیدم کتاب کلفتی دستش کفتم خوبه کتابو اون تهیه کرده بعدپیش خودم میکم کی با این دانس میکنه همسرم بفهمه نمیذاره داشتن رقص تمرین میکردن من رفتم لباسمو عوض کردم اومدم کفتم لباس نداشتم خوب شد لباس نداشتم اینجا برداشتم بعدشیرینی بود برداشتم خوردم دامادمون هم داشت پشت همسرم بد میکفت

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا با جرات و جسارت بیشتری به بروز ذوق و استعداد های درونی خود بپردازید.

  2. روجیکا شمالیروجیکا شمالیsays:

    سلام من خواب دیدم پایین دسته مامانم نشستم و مامانم داره آب پرتقال میگیره من هسته های پرتقالارو میلرم و توی باغ میکارم (پرتقال نارنجی و قرمز ) بعد بهم میگن پاشو بیا کنفرانس داری توی یه جای خیلی بزرگ مقاله هامو ثبت کردم و روز کنفرانسش رسیده یه جایی مثل دانشگاه بود اساتید بزرگی داشن بعد من رفتم لوستر خریدم و پرده ی خیلی شیکی توی سالن کنفرانس نصب کردم بعد به دوستام گفتم اینا نگاه کنید ببینید خوبن من گرفتم واسه سالن بعد گفتن وای چقدر اینا خوشکل و خوبن خوشبحالت در جا یکی از لوستارا لامپش سوخت موقعی که داشتم کنفرانس میدادم دوستام پایین نشسته بودن و داشتن نکته برداری و یادش برمیداشتن از حرفام بعد که کنفرانس تموم شد بهشون گفتم این لوسترا و لامپا و پرده رو هم بیارید بذارید توی خونه خودم خودم خریدمشون تعبیرش چی هست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای بدست آوردن موقعیت جدید و موفقیت در زندگی است.

  3. SabaSabasays:

    سلام من خواب دیدم که قراره داخل کلاس بچه ها یکی از درس های کتاب. رو کنفرانس بدن من خیلی خوب نخوانده بودم واسترس زیادی داشتم که معلم اسم من رو صدا زد من رفتم پایین وتوضییح دادم انگار که معلم ما از کنفرانس دادن من راضی بودن ولی انگار من خودم خیلی راضی نبودم از کنفرانس دادنم ویادمه که چهرشون خوشحال بود وگونه ی من رو گرفتن وبا لبی خندان کشیدن ممنون میشم تعبیرشو برام بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مورد سنجش قرار بگیرید

  4. هانیه کاشانیهانیه کاشانیsays:

    سلام من خواب دیدم جلسه دفاع پایان نامه است و دارم دفاع می کنم و خیلی خوب و مسلط توضیح میدادم استاد راضی بودند و همه خیلی واکنش خوبی به صحبت هام داشتند البته من در واقعیت خیلی وقت پیش دفاع کردم و تموم شده .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر تلاش شما برای به ثمر رسیدن خواسته هایتان است

  5. مریم نمریم نsays:

    با سلام من دیشب خواب دیدم که در یه همایش بزرگ شرکت کردم بعد تمام شدن همایش به شرکت کنندگان هدایایی ( عروسکی قرمز) میدادند. من از ان هدیه برنداشتم و توی اون مجتمع که همایش برگذار بود تعدادی لباس فروشی و فروشگاه بود من رفتم و یه مانتو آبی آسمانی بلند با زیر سفید پوشیدم و انگار خریدمش و از اون بوتیک زدم بیرون و همش توی دلم به این فکر میکردم زود باید کارمو انجام بدم و برم نمازمو به جا بیارم بعد یهو دیدم یه جای دیگم و عمه ام آش نذری داره و رفتم پیش خونشون و نذری گرفتم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده به وجود امدن دورهمی هایی در زندگیتان است که ممکن است برایتان ایجاد

  6. مژدهمژدهsays:

    سلام. خواب دیدم در کشور دیگه تو یک اتاقی در هتل هستم و یک بلوز و دامن قهوه ای تنمه و بسیار ناراحتم، بعد از چند دقیقه یکی از کارکنان هتل درِ اتاقمو باز کرد و به من گفت که کنفرانس خبری با خبرنگارا چند دقیقه دیگه شروع میشه و من باید سریعتر حرکت کنم تا به مصاحبه برسم. معنیش چی میشه؟

  7. فاطمهفاطمهsays:

    سلام وقت بخیر..من خواب دیدم دوستم یک همایش بزرگ برپا کرده و خودش هم قراره سخنرانی کنه و کنفرانس داشت و چندین نفر دیگه هم قرار بود اونجا کنفرانس بدن و کلی ادم دم سِن منتظر نشسته بودن تا مراسم شروع بشه و فضای خیلی شلوغی بود..ایا این خواب تعبیری داره..؟

  8. فاطیمافاطیماsays:

    سلام من خواب دیدم با دوستم به یک کنفرانس رفتم با جمعیت یک میلیون نفر دوستم بغل دستم نشسته بود و با هم هرچی رو صحنه میگفتن رو مینوشتیم اما همه چی قاطی پاتی بود و ما ی چیز هم نفهمیدیم من خیلی از ادمایی که اونطرفم نشسته بودن خوشم نمیومد بعد همون موقه با خودم گفتم خوب بزار حالا که بیکارم یه چیزی بخورم تخمه تو دهنم بود که بغل دستیه که دوستم نبود گفت برو اونا شانسی یکی انتخاب میکن نوبت توعه من گفتم نه ببین دهنم پره منم ترس از صحنه و جمعیت دارم نمیتونم گفت برو معلمتون داره صدات میکنه مجبور شدم برم رسیدم به صحنه و یکی داشت صحنه رو برای کنفرانس من اماده میکرد بهش گفتم خوب من الان چیکار کنم من هیچی بلد نیستم چیزی نگفت بلند شد یه خط از تخته رو پاک کرد و گفت فقط این یه خطیکه نفر قبیلی نوشته بود رو دوباره از حفظ بنویس و توضیح بده بعد رفت و من فقط به مرمی که داشتن نگام میکردن زل زدم و اینکه میشه بگید چرا من این چند روزه همش خواب های طولانی میبینم چون قبلن اصلا خواب نمیدیدم ممنون از شما❤