راهکارهایی ساده برای شاد کردن شوهر

زندگی زناشویی زندگی دو نفره ای می باشد که با زمینه عشق و علاقه دو طرف شروع می شود و در صورت تداوم به تولد فرزندان و زندگی رضایت بخش و شاد منجر می گردد. در این میان به دلایل فیزیولوژیکی زن و حساسیت و ظرافت شخصیتی، در امور خانه و مدیریت زندگی زناشویی مسئولیتی پررنگ تر خواهد داشت که باید با دقت و خاصیت زنانگی خود این امور را در دست بگیرد. شایان ذکر است که اگر قرار بر این باشد که زنان مدیریت زندگی دونفره خود را بیشتر در اختیار داشته باشند؛ نیازی نیست که برای شادکردن و رضایت در زندگی مشترک اقدام به خریدن هدیه ای گران قیمت، حرکات طناز گونه وزیاده روی در امور جنسی و عاشقانه های خود کنند بلکه، زنان با طبیعت خاص خود که در ریزترین مسائل مربوط به زندگی مشترک خود تمرکز و دقتی فراوان دارند، استفاده کرده و با خلاقیت و راهکارهایی ساده، شادی را به خود و شوهرشان هدیه دهند.

بنابراین در این نوشتار تلاش می شود زنها را مد نظر قرار داده و سکان کشتی زندگی مشترک را به آنها بسپارد و با بیان راهکارهایی ساده برای شاد کردن شوهر، نقش مهمی در پایداری بنیاد خانواده و زندگی مشترک شاد آنها داشته باشد.

روشهای شاد کردن شوهر

راهکارهایی برای شاد کردن شوهر

هر زنی برای شاد کردن خود، ناچار است که شوهر خود را شاد کند و از این طریق خانواده ای سالم و شاد و طبعاً فرزندانی سالم و شاد را خواهند داشت. بنابراین شادی نعمتی بزرگ است که بتوان با راهکارهای ساده و ترفندهایی خلاقانه آن را به همسر خود تقدیم نمود.گاهی با یک لبخنده ساده، چشمک، تایید کردن، بوسه و...چنان حس بزرگی و شادی بی نهایتی را به شوهر خود هدیه می دهید که باور کردنی نیست. اما همین راهکارهای به ظاهر ساده، غیر ممکن را ممکن می سازد و این همان هنر زن بودن است که چنانچه به کار بیفتد کسی جلودارش نیست و شگفتی ساز می شود.

* شاد کردن را اول از خودتان آغاز کنید: مهم ترین نکته برای شاد کردن شوهر، شادی خودتان است. یادتان باشد که این شادی انرژی مثبتی را در شما ایجاد می کند که می توانید به طرف مقابلتان انتقال یابد؛ پس با شاد بودن این انرژی مثبت را دریافت کنید و به همسرتان منتقل سازید.

*درک حقیقی شما از ازدواج: متأسفانه در نظر عموم مردم، شیرینی ازدواج  و زندگی مشترک  فقط در سالهای اول بعد از ازدواج است و با گذشت زمان کابوسی مبهم در کنار اجباری برای زندگی کردن وجود دارد ،که این کاملاً اشتباه می باشد. اگر درک شما از زندگی این است تلاشی برای شاد کردن خود یا شوهرتان نکنید زیرا فکر منفی و مسموم  شما مملو ازخرافات و ابهاماتی است که باید از بین رود تا حقیقت شیرین در کنار هم بودن برایتان معنا بخش باشد.

*انتخاب کنید و تصمیم بگیرید: مادامی که انتخاب خود را نپذیرید و به آن اعتقادی نداشته باشید نمی توانید هیچ تصمیمی برای آینده و شادی زندگیتان داشته باشید حتی اگر در انتخاب شریک زندگیتان مختار نبوده اید اکنون که در کنار او زندگی می کنید باید به خود بقبولانید که انتخابش کرده اید و تصمیم دارید شاد باشید و شادی را به شوهرتان عرضه کنید.

*سعی کنید هرگز غر نزنید: در مطالعات روانشناسی مشخص شده است زنانی که زیاد اعتراض می کنند و مدام غر می زنند و از شرایط مالی، جسمی، روحی و...شاکی هستند حوصله و صبر همسرشان را لبریز می کنند طوری که سعی می کنند کمتر آنها را ببینند و شکایتشان را بشنوند و در حقیقت به دنبال آرامشی هستند که آن را در نزد همسر خود نمی یابند.

*هیچگاه مقایسه نکنید: در زندگی مشترک سعی کنید هیچگاه زندگیتان را با زندگی دیگران مقایسه نکنید زیرا در مقایسه کردن تنها ظاهر زندگی دیگران دیده می شود و شما آن را با باطن زندگی مشترک خودتان مقایسه می کنید و این قیاس شما را بدبین، پر توقع، افسرده و بی میل به ادامه زندگی می سازد.

*کنترل سطح توقعات در زندگی مشترک: زنان باید بدانند که با افزایش سطح توقعات و خواسته های نابجا چقدر بر پیکره زندگی زناشویی لطمه می زنند، هیچگاه زیاده خواهی نمی کردند و سادگی و شیرینی شادی با هم بودن را به زرق و برق و تجملات واهی عوض نمی کردند.

شاد کردن شوهر

*استقبالی بی نظیر از شوهر: یادتان باشد هنگام بازگشت همسرتان از او، مانند یک پادشاه استقبال کنید و آنچنان او را تحویل بگیرید که خستگی شوهرتان در بدو ورود به منزل کاملاً کمتر شود.

*آراستگی وتازگی: راهکاری ساده برای شادی شوهرتان این است که همیشه برای او تازه و نو باشید و همواره با ظاهری آراسته در نظرش خودنمایی کنید.

*اعتماد و اعتقاد به شوهرتان را از دست ندهید: مطمئناً در زندگی مشترک هیچکدام از طرفین بی نقص و خطا نخواهد بود. اینکه مچ گیری کنید و او را وارسی کنید و تعقیبش نمایید اشتباهاتی بزرگ است که بعدها مشکلی بزرگتر را ایجاد می کنند؛ بنابراین فکرتان را به اطمینان و اعتماد به شوهرتان روشن سازید که اگر در حقیقت به او اعتماد ندارید در ادامه با رفتارهای صحیح شما، خود او به اعتراف دست بزند و اگر خطایی بوده خودش بازگو نماید.

*روزی عاشقانه و دو نفره برای شاد کردن شوهر: بیشترین روزهای عاشقانه مربوط به سالگرد ازواج یا تولد زوجین است و یا روزهایی تعطیل که خاص خانواده و زندگی مشترک می باشد. از این فرصت ها استفاده کنید و عاشقانه هایی برای شاد کردن شوهر داشته باشید. خلاق باشید و با ترفندهای ساده، خودرا برای شوهرتان و شوهرتان را برای خود مهیا سازید و شاد باشید.

*اگر در شوهرتان مشکلی هست: چنانچه شوهرتان مشکل اعتیاد به الکل یا مواد مخدر دارد و یا هرمشکل خاصی، نباید پشتش را خالی کنید و اورا در مشکلی که دارد رها سازید. ممکن است این مشکل روزی برای خود شما اتفاق بیفتد بنابراین با صبر و یقین به برگشت همسرتان او را دریابید.

*صداقت را ایجاد کنید: هیچ شوهری دروغ نمی گوید مگر اینکه مطمئن باشد با صداقت و حقیقت گویی سرزنش و شماتت می شود. بنابراین صداقت را شما در شوهرتان ایجاد کنید و اگر از گفته های او عصبی هم شدید بروز ندهید زیرا با این کار او صداقت را از یاد می برد و   ممبعد با دروغ زندگی مشترک را پیش می برد.

*گاهی لازم است در رؤیا زندگی کنید: سعی کنید خانه را کاخ پادشاهی بدانید که فرمانروای شما شوهرتان است و شما ملکه او هستید. آنقدر با احترام و ادب با او برخورد کنید که منزلت و شأن او را افزایش دهید. حتی اگر سوری و ظاهر هم باشد کم کم به حقیقتی رویایی و شیرین تبدیل می شود که محفلتان را گرمی و شادی می بخشد.

*اگر شوهرتان سوءظن دارد: ابتدا باید دلیلی را دنبال کنید که چرا شوهرتان به این مشکل دچار  است و بعد ریشه یابی کنید و با او صحبت کنید و به او اطمینان دهید که هیچ کس به اندازه او برایتان مهم نیست و او را لبریز از عشق سازید. در صورت ادامه داشتن با یک مشاور صحبت کنید.

*اگر شوهرتان عصبی و پرخاشگر است: هیچ مردی به خودی خود عصبی و خشمگین نمی شود مگر اینکه شما جرقه عصبانیتش را فراهم سازید. اما در حین عصبانیت او را تنها بگذارید و سکوت کنید و مطمئن باشید پشیمان و شرمسار به نزد شما خواهد آمد و در آینده این عصبانیت فروکش خواهد شد.

*تلاش برای تغییر شوهرتان بی فایده است: تنها زمانی می توانید کسی را تغییر دهید که زمان کودکی او باشد پس شوهرتان را هر جور که هست قبول داشته باشید.

*تربیت فرزندان را با هم و برای هم انجام دهید: راهکار ساده دیگر برای شاد کردن شوهر این است که در تربیت فرزندان هیچگاه مقابل هم نایستید. حتی اگر شوهرتان زیاده روی کرد شما خوددار باشید و بعداً در زمان مناسب با او صحبت کنید.

*از خانواده شوهرتان بدگویی نکنید: هیچگاه در مورد خانواده شوهرتان بدگویی نکنید بخصوص در هنگام حضور فرزندان و شوهرتان اکیداً از این کار خودداری کنید. چون اینکار موجب کینه ای پنهانی در همسرتان می شود و بعدها خود را نشان می دهد.

*اگر شوهری بیخیال دارید: اغلب اوقات زنان از این شاکی هستند که همسرشان بیخیال، سرد و بی تفاوت است و این تنها و تنها به خودتان مربوط است که باعث شده شوهرتان این حال و احوال را داشته باشد. پس به خودتان و رفتارتان رجوع کنید.

*نوازش یا خواهش: متأسفانه گاهی زنان برای برآورده شدن حاجت و خواسته خود درزمان معاشقه خود با همسرشان، خواسته و نیاز های دیگری را بیان می کنند و عاشقانه خود را به تجارتی بی ارزش تبدیل می کنند و این موجب ایجاد فاصله بین آنها می شود؛ بنابراین باید در روابط زناشویی نوازش همراه با خواهش و نیازهای جنسی و روحی باشد تا هر دو با داشتن یک رابطه موفق و شاد از همدیگر لذت ببرند.

*در رمانتیک بودن تکنیک داشته باشید:گاهی اغلب زنان برای رمانتیک بودن به تکرار وتشدید کارهای لوس اقدام می کنند که کم کم از نظر شوهرشان می افتند؛ اما اگردنبال تکنیکی ساده برای رمانتیک بودن در زندگی مشترک هستید می توانید لیستی از دستورالعمل های رمانتیکی تهیه کنید و گاه با یادداشت نوشتن و یا نامه نگاری کارهای خاصی می توانید انجام دهید که شوهری شاد را داشته باشید.

*هیچگاه برعلیه او حرف نزنید بخصوص اگر خودش هم حضور داشته باشد: اگر تمام عالم شوهرتان را محکوم کنند شما ایمانتان را به او از دست ندهید و خود را عاشقی واقعی نشان دهید تا همواره قلب او را تسخیر کنید.

*لذات جنسی شوهرتان را به لذات روحی تبدیل سازید: هدف اصلی در هر زندگی مشترک تأمین نیاز و لذت جنسی است که اگر شما زنی با سیاست و زیرک باشید می توانید به راحتی شوهرتان را نه فقط از نظر جنسی بلکه از لحاظ روحی به خودتان وابسته سازید

گردآورنده : توپ تاپ

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...