تعبیر خواب کیک تولد (2)

کیک تولد در خواب، با سمبل هایی مثل خوراکی، طعم شیرین، جشن و شادی مرتبط است. خوراکی هایی که در خواب مشاهده می کنیم، استعاره از نیاز روانی ما برای دریافت خوراک فکری می باشند. تمام داده هایی که در طول روز و از محیط اطراف خود دریافت می کنیم، به نوعی خوراک فکری هستند که وارد ذهن و روان ما شده و ذهن و روان، مانند دستگاه گوارش، به تجزیه و تحلیل آن ها می پردازد.

غذا ها، فارغ از جنبه ی سیر کردن، سلامتی ما را تضمین کرده و بر کارکرد های ذهنی ما تاثیر می گذارند. هر طعم و ترکیبی که در خواب و در مورد خوراکی ها تجربه می کنیم، استعاره از یک احساس و فکر است که از محیط پیرامون دریافت می کنیم.

تولد در خواب، اشاره به شروع دوباره و خوشحالی های فکری شما در زندگی بیداری می باشد. بسیار اهمیت دارد که کیک تولد را با چه رنگ یا سمبل های پایه ی دیگری مشاهده می کنید و در طول دیدن این خواب چه احساسی را تجربه می کنید.

تفاوتی ندارد که در خواب خود، کیک تولد چه کسی را مشاهده می کنید. تمام انسان های درون خواب، سمبل ابعاد مختلف افکار و شخصیت خودمان هستند. برای این که دلیل حضور سمبلیک دیگران را در خواب خود درک کنید، توجه داشته باشید که حضور این افراد، چه احساس یا فکری را در شما زنده می کند. این خواب از شما می خواهد تا چالش مرتبط با این افراد را شناخته و به کمک سمبل کیک و تولد، به رفع این مشکل یا چالش بپردازید.

کیک تولد

تعبیر خواب کیک تولد و شمع: شمع ها ممکن است در تعداد مختلف، یا به شکل اعداد مختلف دیده شوند. شمع به تنهایی، با مفهوم نور و گرما و آرامش مرتبط است. این خواب می تواند با احساسات کودکانه، شادی های ساده و نوستالژیک نیز مرتبط باشد. اعدادی که در قالب کیک و شمع تولد مشاهده می کنید، نشان می دهد که هم اکنون به تقویت کدام احساس نیاز دارید یا در کدام مرحله از زندگی خود هستید. این خواب می تواند یادآور خاطرات سال های جوانی یا کودکی نیز باشد.

تعبیر خواب خریدن کیک تولد: خرید و فروش در خواب با مفهوم اعتماد به نفس مرتبط است. این خواب از شما می خواهد تا برای اعتلا بخشیدن به شادی ها و آرامش زندگی خود، با اعتماد به نفس عمل کرده و با افرادی ارتباط برقرار کنید که باعث می شوند طعم دوستی و عشق را تجربه کنید. صرفا پیدا کردن این افراد مد نظر نیست، بلکه لازم است تا با قدرت و اعتماد به نفس، برای ایجاد ارتباط تلاش کنید.

تعبیر خواب کیک تولد برای مرده: افراد مرده ای که به هر شکل در خواب ما حضور دارند، نشان دهنده ی عادت ها و افکار و عقاید فراموش شده ی خودمان در زندگی هستند. اگر فرد مرده را در خواب خود، زنده و سلامت مشاهده کنید، باید بدانید که اون نشان دهنده ی افکاری است که همچنان در شما زنده و به شکل غیر مستقیم، در حال تاثیر گذاری بر عملکرد و فکر شما می باشند. کیک تولد در ارتباط با این شخصیت، از شما می خواهد تا این افکار را یادآوری کرده و در صورت مثبت بودن، برای حضور دوباره ی این افکار و به کار گیری جدی آن ها در زندگی روزمره ی خود تلاش کنید.

دیگر مطلب های محبوب کاربران:

تعبیر خواب برای مرده تولد گرفتن

تعبیر خواب کیک خامه ای خوردن

54 نظر

  1. RahaeiiiiRahaeiiiisays:

    ‌سلام من خواب دیدم خونه پدبزرگمم و تولدمه انگار خالم یه کیک بزرگ انگار برام گرفته چندتا کیک روو هم سوار بودن رنگای صورتی کمرنگ ابی کمرنگ سبز کمرنگ و سفید داشت تووش رنگ طلایی ام داشت و من قسمت بالایه کیک رو که رنگ سفید داشت بر میدارم میخوام عکس بگیرم میبینم خامش داره شل میشه میخورمش ولی خیلی خوش مزه و شیرین بود بعد دختر خالم میاد دوسه طبقشو برمیداره ببره بخوره بعد من از قسمت سبزش باز ناخنک میرنم و تیکه تیکه میخورم کیکو بینه همه پخش میکنن بعد میبینم خالم یه تیکه بر میداره میزاره توو ظرف که بده به من بعد یه بشقاب میده تووش یذره کیک هست میگم این چیه میگه کیک بزرگرو گذاشتم اونجا توو حال برات میرم میبینم پسر ناتنیش داره میخوره کیکو الکی که حرص منو دربیاره منم میگم با نون بخور سیر شی.کیک خیلی خوشمزه ای بود سیرنمیشدم ازش همش ناخنک میزنم میخوردم تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، این رویا از یک میهمانی و یا جشن صحبت می کند که حتما در آن شرکت خواهید داشت و اتفاقا خاطره ی خوشی برایتان به رقم خواهد شد.

  2. سمانهسمانهsays:

    سلام من خواب دیدم که تولدمه و پدرم ۲۰عدد کیک تولد برام خریدند.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا بیش از گذشته به نیاز های عاطفی و احساسی خود در زندگی توجه داشته و به مدیریت روابط دوستانه ی خود بپردازید.

  3. مریممریمsays:

    سلام.دوست شوهرم دیشب خواب دید که تولد شوهرمن هستش یه کیک خیلی بزرگ جلوی شوهرم حدود صد تا دویست شمع که شوهرم نمی تونست همه شو بایه فوت خاموشش کنه.می شه لطفا بگید تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، نشان دهنده ی خبرهای مطلوب و البته امیدوار کننده برای همسرتان در آینده باشد.

  4. هانیاهانیاsays:

    سلام من خواب دیدم داشتم برای پدربزرگم که حدود بیست و چهار سال پیش فوت کردند کیک درست می کردم. البته ایشون اومده بودن خونه ما و زنده بودند. منهم یک کیک گرد درست کردم و در کنارش یک کیک به شکل چمدان سیاه رنگ و داشتم وسایل توی چمدان رو طراحی می کردم البته با مواد کیک.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است پدربزرگ شما به دعا و خیرات شما احتیاج داشته باشد

  5. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم پدرم که 6 ساله فوت شده تو خواب زنده و سلامته توی خواب پدرم بهم گفت دخترم یه سفره غذا برام بذار یه سفره خوراکی و برنج و پلو گذاشتم که برای زن دومش ببره خودش هم یه کیک تولد خوشگل درست کرد خوشمزه بود از ایشون ناراحت بودم و بهش میگفتم چرا زن دوم گرفتی مادرم هم سرزنش میکردم که چرا باوجود خیانت پدرم بازم دوسش داره و میگفتم اگه شوهر من خیانت میکرد طلاق میگرفتم ولی درواقعیت پدرم هیچوقت زن دوم نگرفت من هم مجرد هستم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از یاس و ناامیدی برحذر باشید، زندگی جریان دارد و به دنبال هر سختی آسانی فرامی رسد. به خداوند توکل کنید و صبور باشید.

  6. مولودمولودsays:

    باسلام و خسته نباشيد.من خواب ديدم با دوستام رفتم قنادي كه براي تولدم كيك بخرن.يه كيك سفيد و سبك گرفتن و من گفتم اينو نمي خوام رفتيم و من كيكي رو كه تو بيداري خيلي دوست دارم انتخاب كردم (ردولوت) و گرفتيم و گفتم تيكه تيكش كنن و همون موقع يه نيازمند اومد و ازم كيك خواست ويه تيكه بهش دادم و دوباره گفت يه تيكه ديگه بهم بده و من دومين تيكه رو بهش دادم.ممنون مي شم از پاسختون.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام خواب نیکو است و به معنای جشن و شادیست.

  7. ZahraZahrasays:

    سلام من خواب دیدم انگار تولد دختر عموم هست من کیک تولدش که کم بود بهش دادم .کیکش صورتی بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، شاهد شادمانی و یا خبرهای تازه در بین برخی از خویشان خود خواهید بود

  8. نازنیننازنینsays:

    سلام خواب دیدم یه سنگ قبربودویه کیک تولدبزرگ سفیداندازه سنگ قبر.یکم سنگ قبربالابودوبعدمیرفت توقبروکیک تولدمیامدبالاوبعدکیک تولد میامدبالاوسنگ قبرمیرفت توقبرودوباره تکرارمیشددویاسه باراین کارتکرارشد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام تعبیر باطل است

  9. هستیهستیsays:

    سلام من دوشب پیش خواب دیدم رفتم قنادی برای تولد مادرم کیک بخرم کیک رو سفارش دادم وگفتم شمع۵۲بزارین روش چون درواقعیت امسال تولد ۵۲سالگیشه بعد برام یه کیک بزرگ اوردن روش ۵۳بود منم گفتم این اشتباهه ومال مانیست و این یه سال بزرگتره بعد اون قنادگفت خب خودت انتخاب کن یک عالمه کیک ساده نشونم دادم که بعضی سفید وبعضی ابی بودن من یه ابی برداشتم شروع کردم روش رو باتصویرچیزایی که مادرم دوست داره تزیین کردم. ممنون میشم تعبیرشو بگین چون بیدارشدم یه دلخوری هم بین من ومادرم پیش اومد نمیدونم این هخون تعبیرش بود یانه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود وقت بخیر ، نمادی از شعف و شادی های تازه در زندگی می باشد.

  10. NazninNazninsays:

    سلام وقت بخیر و خدا قوت.خواب دیدم که یکی از هم کلاسی های دوران دببرستانم که خیلی باهم صمیمی بودیم و الان چند سالی هست که ازش خبری ندارم به همراه دخترش برام کیک تولد و دسته گل خریده بود.ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون نشان دهنده موفقیت در زندگی است

  11. زهرازهراsays:

    سلام هواب دیدم تو یه سفره خونه هستیم مامانم کیک تولد خریده و ما یه مقدار از اون رو خوردیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده موفقیت است

  12. سحرسحرsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم یه کیک تولد بزرگ و صورتی رنگ دارم که دارم میبرم بزارم روی میز هیلی سنگین بود یه دفعه کج میشه و یه کمی میریزه ولی با یه کفگیر برمیدارم و مرتبش میکنم و بعد هم با کارد در حال تقسیم کردنش هستم برای همه و توی یه بشقاب قسمت زیادش رو میزارم و هی میخورم خیلی شیرین و خوشمزه بود تعبیرش چیه؟ ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه شنیدن خبرهای خوش است

  13. سمانهسمانهsays:

    سلام خواب دیدم با دوتا از بازیگران معروف هستم و آن دو داشتن برای تولد یک نفر کیک درست میکردندکیک آبی بود و یک صندل و یک کفش آبی هم با کیک درست کردند و روی کیک گذاشتن انگار منهم با آنها آشنا بودم و با من حرف میزدند و کیک خیلی خوشمزه به نظر میومد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده به وجود امدن شادمانی و شادکامی در زندگیتان است

  14. مریممریمsays:

    من خواب دیدم که یه عالمه شیرینی و کاک و شکلات داشتیم که من خوردم دیدم فاسد شده و ترش شده منم همه رو از دهنم بزور دراوردم انداختم تو ظرفشویی و من میخواستم برای خالم شیرینی عقد خودمو ببرم یه سری شیرینی تازه تر پیدا کردیم و بردم و بعد رفتم نشستم سر سفره عقد خودم از شکلات های خودم خوردم توش مغز پسته بود و کیفیت خوبی داشت گرون بودن و به مامانم گفتم مثل اونا خیلی هم شیرین نیست تو که از شیرینی بدت میاد این خوبه و مزش واقعا مزه پسته میداد تا شکلات یه کوچولو شور و خیلی کم شیرین و دو تا کیک خامه ای اونجا بود یکی نماد عروس یکی داماد.

  15. فاطیفاطیsays:

    سلام خواب دیدم تو یه جشن تولدی شرکت کرده بودم که هم فامیل بود توجشن هم زن همسایمون بعد کیک مال یه بچه کوچیک بود که اول من برش دادم کیکو و ازش گذاشتم تو ظرف بردم برا مامانم و داداشم تو خواب یه بچه کوچیک همش بغلم بود میبوسیدمش اما انگار همی بچه کوچیک دختر همسایمون بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بزودی به یک مهمانی کوچک دعوت خواهید شد

  16. ZhraZhrasays:

    سلامنن خواب دیدم ک دوستانم برام کیک تولد خریدن و من خوشحال شدم و کیک رو گذاشتم زیر دسته ی مبل و یادم رفت که کیک رو ببرم و ب دوستانم بدم و بعد از مدتی یادم اومد و کیک رو زیر دسته مبل دیدم و نمیدونم کیک بهشون دادم یا ن میشه بگید تعبیرش چیست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اشاره به شروع دوباره و خوشحالی های فکری شما در زندگی بیداری می باشد

  17. ZariZarisays:

    سلام من خواب دیدم که با یکی که اشنا بود چت میکردم و انگار ازش خوشم میمومد قبلش هم بخاطر این ک یک نفر اونو ب اسم صدا زده بود باهاش دعوا کردم ولی بعد پدرم و برادرم متوجه چت کردنم شدن و گوشیمو گرفتن که چک کنن اما چیزی ندیدن تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بزودی خبرهای خوشایند و امیدوار کننده ای میشنوید

  18. AbbasAbbassays:

    من خواب پدر شوهرم رو دیدم ک روی دستش دراز کشیده و در مسجد هستش (پدر شوهرم فوت شده)و پدر خودم هم پیش او بود(پدر من زنده است) کیک تولد رو بهش تعارف کرد و پدر شوهرم همه کیک را به تنهایی خورد بعد در اطراف مسجد خاکستر ذغال سرد میپاشیدند و پدر شوهرم به پدرم میگفت ک من مرده ام و چند وقت دیگر مسجد شلوغ میشه و همه به من تسلیت میگن بعد اسم دو تا از بچه هاشو آورد دومی ک اسم همسر من بود شروع کرد به گریه کردن بسیار شدید و گفت بچه من سختی زیاد کشیده و اذیت شده و به من هم نصیحت بسیار میکرد ولی من مراقب سلامتی خودم نبودم ممنون میشم تعبیر خواب من رو بگین خیلی سر در گم هستم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      نشان دهنده تلاش شما برای سعادتمندی و عاقبت بخیری شما درزندگیتان است که باعث شادی شما خواهد شد

  19. vafavafasays:

    سلام خواب دیدم تولدبچه خواهرمه یک کیک کوچیک گرفتیم. من یک تیکه ازاون کیک خوردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر شادکامی است

  20. کوثرکریمیکوثرکریمیsays:

    من خواب دیدم دوتا کیک تولد درست کردم برای دوستهام من میخواستم کیک شکلاتی درست کنم دوستم ساده خواست تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیانگر به وجود امدن شادمانی و شادکامی در زندگیتان است

  21. سوگلسوگلsays:

    سلام خواب دیدم با خانواده ام صحن امام رصا هستم جلوی خیلی از زائران هر چند نفر بجای نذری جلوی انها میز وسط بود و رویش کیک بود که برش میزدند و پخش میکردند من خانواده ام را پیدا نکردم از این صحن به اون صحن میرفتم تا انها را پیدا کنم ببایند کیک نذری بخورند اما کسی به من کیک نمی داد حتی یه جا وایستادم گریه کردم. میگفتم خدا کنه حداقل به خانواده ام خصوصا پسرم کیک نذری بگیرد توی خواب دو تا کفش برای خودم داشتم یکی را می پوشیدم یکی را توی دستم داشتم و یه جا انگشترهایم زمین افتادن و دو تیکه شدند. متشکرم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در بر اورده شدن حاجات شما کسانی مانع شوند از ادم های حسود دوری کنید

  22. عاطفه احمدیعاطفه احمدیsays:

    سلام من ی برادر دارم ک بخاطر ی مسائلی ازش دلخورم و باهاش خوب نیستم خواب دیدم تولدشه و با بابام رفتیم قنادی براش کیک بگیریم از بین اون کیکا انتخاب نکردم و خودم سفارش ی کیک خاص رو دادم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده مسئولیت های جدیدی است که در زندگی برعهده شما گذاشته و باید انهارا به خوبی به اتمام برسانید

  23. فاطمه زارعفاطمه زارعsays:

    من خواب دیدم خونمون شلوغ همه اقواممون هستند سه تا کیک خامه ای بزرگ اوردن یکیشون و منم از هر کدوم ی تیکه برش دادم گذاشتم توی ظرف رفتم سر سفره کنار یکی از اقواممون نشستم وقتی از کیک خوردم یکیشون خیلی نرم و خوشمزه بود وقتی رفتم ب مامانم گفتم کیک داریم گف نه دادیم ببرنشون ک اینجا توی یخچال خراب نشن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا اشاره به شروع دوباره و خوشحالی های فکری شما در زندگی بیداری می باشد.

  24. R.eR.esays:

    سلام . من خواب دیدم بدون اینکه هنوز زمان تولدم رسیده باشد پدرخوانده ام برایم کیک تولد سفید با گلهای رنگی رویش از جنس خود شیرینی رویش کارگذاشته شده بود (و جعبه اش شبیه یک ویترین بسیار زیبا بود فقط یک پایه اش کمی لق بود) خردیده . من و مادرم بسیار خوشحال بودیم . انگار نیمی از این کیک استفاده شده بود ولی نمیدونم کی . و من نیم دیگر کیک رو با جعبه اش با دقت سلفن پیچ میکردم تا نگه دارم و ازش به کسی تعارف نمیکردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا اشاره به شروع دوباره و خوشحالی های فکری شما در زندگی بیداری می باشد

  25. ساراساراsays:

    سلام من مجردم محل کارم پسری رو دوس دارم ایشون هم ازمن خوشش میاد خواب دیدم سرکارم تولد یکی اهمکارام هستش من براش جشن میگیرم به بچه ها میگم یه نفر باد کنک باد کنه ی کی بشقاب حاضر کنه یکی شمع بیاره خودم کیک و گذاشتم شکلاتی بود روش آبنباتای رنگی آدامسی ریختم بعدش چاقو گذاشتم بعدش دیدم یکی از همکارای خانومم نشسته به پسری که دوسش دارم نگاه میکنه انگار عاشقش شده ناراحت شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      روی مسئله ای حساب باز می کنین که صحیح نیست و یه جریان احساسیه

  26. elhamelhamsays:

    سلام من صبح قبل از اذان خواب دیدم کیک تولدی برای کسی که دوس دارم خریدم(قبلا خاستگارم بود ولی الان هیچ ارتباطی با هم نداریم) و دو تا از دوستای صمیمی مشترکمون رو دعوت کردم و موقع برش کیک متوجه شدم که قسمت داخلی کیک شکلات شیرین و بیرونی ژله بنفش و بیرونی ترین قسمت کیکی هست به صورت دختر بلوندی تزیین شده و من کیک رو برش زدم خواستم قسمت شکلاتی گیر خودم بیاد ولی دوستم اون قسمت رو برداشت و فقط من تونستم ژله و قسمت تزیینی یعنی موی بلوند رو بردارم بعدم بیدار شدم یعنی خوردن کیک رو ندیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      از جانب دوستانتون برای شما اتفاقات خوشایندی می افته

  27. صباصباsays:

    باسلام من مجردم خواب دیدم یکی اززنداداش بزرگم یه کیک کشمشی خانگی متوسط اوردمنم نشسته بودم دخترش که پنج سالشه هم بودوخواهربزرگشم بودبعددوباره کیک بردباخودش دوباره اوردفکرکنم سه بارتکرارکردمنم فقط نگاه میکردم خواهرشم یه چیزی گفت یادم نیست چه تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نشان دهنده برکت و شادکامی در زندگیتان باشد

  28. nilnilsays:

    سلام من خواب دیدم داییم زنگ زد و به ما گفت تنهاست و خانوداش نیستن بریم پیشش. وقتی رفتیم دیدیم با کیک زرد رنگ اکلیل دار به شکل کلاه {یا چیزی مشابه کلاه} اومد و اینطور بنظرم اومد تولدشه ولیاون داره مارو سوپرایز میکنه!!!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باعث خوشحالی شما میشه

  29. محینمحینsays:

    سلام من خواب دیدم که برای یه نفر نمیدونم کی بود داشتم کیک میپختم و خودمم تزعیینش کردم ممنون میشم تعبیرش رو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده به وجود امدن شادمانی در زندگیتان است

  30. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم همه اقوام و همکاران جمع هستیم و ۳ تا کیک تولد اونجا هست و خوراکی های دیگه که من ۳ تا کیک ها رو برداشتم تا با همکارام بخوریم و هر کس از هرکدوم یه تکه برداشتیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده شادمانی است

  31. مژگانمژگانsays:

    سلام خواب ديدم تو يه رستوران با فاميل براى شوهرم تولد گرفتم و چند تا كيك هم داريم ولى كيك اصلى تولد رو گارسون به اندازههاى كوچك بريده و خيلى از دستش عصبانى شدم و دليلشو خواستم كه چرا كيك را بريدى قبل از گزاشتن شمع و فوت كردن و اون زن گارسن گفت چون نميخواستم شوهرت كيكشو ببره ميخواستم چون دستش خوبه كيكو من ببرم تا بركت تو زندگى من بياد .تعبيرش چيه لطفا؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شادی در پیش خواهید داشت

  32. پردیسپردیسsays:

    سلام خواب دیدم با فامیلا در یک جمعی نشستم یدفه خواستگار قبلی من هم که اونجا بود اعلام کرد تولدت مبارک و انگاری که تو خواب واقعا اونروز تولد من بود و همه تبریک گفتند (البته واقعی هنوز تولدم نیست) و من هم گفتم پس منتظر بمانید کیک تولد بخرم ...یه خانمی که انگار فروشنده بود کیک منو آماده کرد روش شمع ها رو گذاشت یه دونه وسط و سه تا در اطراف و اون اطرافیا را روشن کرد. باهم رفتیم خونمون تا دنبال مامانم و من هم از دوباره آماده بشم و به جمع فامیلا برگردم و ....از خواب بیدار شدم یدفه. تعبیرش چیست ...ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اتفاقات خوب و مثبتی در زندگی برایتان ایجادخواهدشد

  33. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم تولد پدرم با خواهرم هست واسه هر دوشون کیک گرفتم نصف کیک خواهرمو خورده بودیم و چون میخواستیم با کیکا عکس بگیریم رو نصف دیگه ش شمع گذاشتم و عکس گرفتیم 🙏

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به خیر و برکتی اشاره دارد

  34. سسsays:

    سلام من خواب دیدم درحال خریدن کیک هستم چندین مدل کیک بود امابدون خامه بودن کیک هادرطرح های ساده وشکلاتی من چندمدل خواستم وبرش زدبرایم نزدیک7یا8تابرش کیک خریدم وآمدم پیش مادرم وخوردیم باهم تعبیرش چیه

  35. محمد سجادمحمد سجادsays:

    سلام خواب دیدم برای یکی از دوستان کیک تولد گرفتم

  36. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خسته نباشین..من خواب دیدم تولدمه خواهرم برام کیف تولد گرفته 4دونه شمع داره فوتشون کردم وارزوکردم تعبیرش چیه؟؟ممنون

  37. سمیراسمیراsays:

    سلام خواب دیدم اهمسرم براتولدم ی کیک خریده بعد دیدم مهمونای زیادی داریم و این یدونه کیک کمه..برا همین ی کیک دیگه خرید

  38. لیلالیلاsays:

    با سلام من خواب دیدم که نامزد سابقم به همراه یک خانم و اقا عکس تولدش کنار کیکش که فکر میکنم آبی رنگ بود رو تو صفحه مجازی گذاشته و همه تبریک گفتن بهش اما گفت که این عکس مال قبل هست و تولدش بهمن هست در صورتی که در واقعیت فروردین هست ممنون میشم تعبیرش رو بگید.

  39. متینمتینsays:

    سلام استاد وقتتون بخیر.خواب دیدم یکی از دوستام یک کیک تولد دستش بود بهم گفت من کیک اوردم خونه شما اینجا جشن تولدمو بگیرم ی‌مقدار از کیک خورد منم ی چنگال از کیک خوردم

  40. مانا رحیمیمانا رحیمیsays:

    سلام . آقایی که دوسال پیش خاستگار و دوست من بودند و یک سال ازشون خبر ندارم کیک تولد بزرگ که روی کیک با خامه زرد پوشیده بود مثل اینکه . برای من درست کرده بودند و بالای کیک روی کیک اسم خودشون را با خامه نوشته بودند .... در عالم خواب مشهد بودم و کیک را به مامانم نشون دادم و داشتم ی سری توضیح میدادم اما انگار مامانم عصبی بود و منم ناراحت که چرا مامان اینطور برخورد میکنه ممنون میشم تعبیر بفرمایید

  41. حدیثه مقدمحدیثه مقدمsays:

    سلام من خواب دیدم برای نامزدم تولد گرفتم با خانوادم اما نامزدم بی اعتنایی میکنه اصلا براش مهم نیس یه جورایی ناراحته اما کیک میبرم بهش میدم میخوره و میره تو اتاقش تعبیرش چیه ایا؟

  42. HanaHanasays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم داییم کیک تولد ساده سفید رنگی خریده برای خودش و آورده خونه بعد داره با سنگ های خوراکی که شبیه صدفه تزئینشون می‌کنه منم کنارش نشسته بودم افراد دیگه هم بودن البته انگار ک ی دورهمی خانوادگی بود

  43. شیماشیماsays:

    من خواب دیدم داشتم با شریک احساسیم پشت تلفن دعوا میکردم و میگفت اگر ۱٪احتمال برگشت بهت داده بودم اونم سوزوندین بعد من گفتم تو الان جلو همه آبرو منو بردی بعد مامانم بهم پول داد گفت برو با خواهرت کیک تولد بگیر برا تولد بابا رفتیم تو شیرینی فروشی یه کیکی کوچیک و به صورت نمونه تمام کیک و منظورمه منو خواهرم خوردیم بعد گفتم یکی هم میرم و همزمان هم داشتم پشت تلفن بحث میکردم. انقدر خوابم واقعی بود که طعم شیرینی و هنوز میفهمم زیر زبونم.میشه بگیر معنی ش چی میشه

  44. محسنمحسنsays:

    سلام داماد خانواده ما خواب دیده که مادرم که به تازگی فوت کرده، یک کیک تولد برام درست کرده و آورده و گفته که یه تکه رو برا خودم هم برداشتم. و از دامادمون خواسته که بقیه رو به من بده. لطفا تعبیرش رو بهم بگین

  45. mrymmrymsays:

    سلام خسته نباشید من دیشب خواب دیدم که برای دوستم دارم میرم دوتا کیک بخرم یه کیک ابی بود و بعدش متوجه شدم که یک دیگه هم هست و اون کیکه قرمز بود طرح روی کیک ها دقیقا یادم نمیاد بعدش به دوستم پیام دادم و گفتم ک کجایی میخاستم سوپرایزش کنم ولی نتونستم خودش و خواهرش اومدن عیادت من.. چون من مريض هستم بخاطر همین اومد و دوستم و خواهرم شروع به قلقلک دادن من کردن بعد خودشان خسته شدند و رفتند هرچه دنبالشان گشتم پیداشون نکردم ب مادرم گفتم میخام برم تولد دوستم مادرم یه چیزی به من گفت ولی درست متوجه نشدم و با خودم مونده بودم که چیکار کنم این دوتا کیک رو لطفا برام تعبیرش کنید ممنون

  46. Shiva noeiShiva noeisays:

    من خواب دیدم که توی قبرستون بودم سر خاک دوستم تاریک بود و دوتا کیک روی سنگ قبرش بود هردو شمعش روشن بود و خوده مرده از سینه به بالا بیرون از قبر بود و دستش زیر چونه داشت به کیک ها نگاه میکرد طلفا بگید تابیرش چی میشه

  47. ناشناس💕ناشناس💕says:

    سلام وقت بخیرمن درحقیقت چندماهیی هست که باهمسرم بحثمون شداون گزاشت رفت دیشب خواب دیدم برگشته وبرام کیک تولدگرفته آورده یکمشو میخوریم بقیه اش رو مادرم میده به همسایه ها اوناهم برام کادو میفرستن ولی من کادوهاروندیده بودم..تعبیرش چی میشع ممنون میشم پاسخ بدین

  48. سمیرا عبادیسمیرا عبادیsays:

    سلام خسته نباشید ، در خواب دیدم ک ۵ کیک تولد برام اومده و من متاهل هستم اما انگشتری ندارم ولی همسری چاق دارم و خونه ی اونا هستم و کیک ها اونجا اومده یکی از کیک ها آبی بود کلا و ی گل آبی روش بود ، و یکی دیگه ی گل خیلی بزرگ تر از بقیه روش بود ، ویکی دیگه کوچیک بود و یکی ک ازش ب عنوان کیک وحشت یاد میکردن حتی بچه ها ، همسرم برام رقصید ، و بعدش ی خانوم دیگه باهاش رقصید ، و بعدش ی خانوم ک کلا لباس زرد رنگ داشت رقصید و من براش دست زدم و گفتم خوب رقصید ، و توضیح این ک من مجردم

  49. مینامیناsays:

    سلام‌ و عرض ادب. من خواب دیدم دایی فوت شدم یه کیک خیلی کوچیک بایه شمع کنارش آورده. من در خونه رو که باز میکنم‌میدش دست من انگار از کوچک‌بودنش‌خجالت‌می کشه و از اینکه برای‌پسرش‌تا حالا‌کاری نکرده ناراحته. ولی فقط‌همین‌کیک کوچیک‌درتوانش‌بوده که‌واسش‌انجام‌بده.منم میگیرم و‌بهش‌میگم‌ دنیا اینجوری نمی مونه سختیاهم‌میگذره و بعد ازش‌میخوام‌که‌باهام‌همصدا‌ بشه تا شعر تولدت‌مبارک‌و‌بخونیم.

  50. مهدی ناصریمهدی ناصریsays:

    سلام، من دیشب خواب دیدم دوستم ی کیک تولد سفید برام اورده، منم از کیکی که برام اورده خوشحال میشم و تشکر میکنم بعد بهش میگم منکه تولدم الان نیست تولدم گذشته، بعد میگه پس پولشو بده پنجاهو پنج هزار تومن میشه و منم میگم حدود هفتاد هزار تومن پول دارم و فقط هفده هزار تومنشو میدم میگم بقیه این پولو برا جای دیگه لازم دارم و باید بدم و باقی پولتو بعدا میدم و ندادم کل پولشو...

  51. مهدی ناصریمهدی ناصریsays:

    سلام، من دیشب خواب دیدم دوستم ی کیک تولد سفید برام اورده، منم از کیکی که برام اورده خوشحال میشم و تشکر میکنم بعد بهش میگم منکه تولدم الان نیست تولدم گذشته، بعد میگه پس پولشو بده پنجاهو پنج هزار تومن میشه و منم میگم حدود هفتاد هزار تومن پول دارم و فقط هفده هزار تومنشو میدم میگم بقیه این پولو برا جای دیگه لازم دارم و باید بدم و باقی پولتو بعدا میدم و ندادم کل پولشو...

  52. saminsaminsays:

    سلام. روزتون بخیر. من خواب دیدم که داشتم با برادر و مادرم به سمت یک کافه میرفتم و یک کیک سفید کوچک با یک شمع روی آن داشتم که اونو برای صاحب کافه کا آشنا هستند میبردم. ولی اصلا روابطموک موری نیست که من بخوام بداشون کیک ببرم. کیک توی مسیر یکبار جابجا شد و خراب شد. وقتی هم از در کافه داخل رفتم کیک کلا افتاد روی زمین و من فورا از کافه اومدم بیرون تا کیک دیگه ای بخرم. تعبیر این خواب چیه؟

  53. آشورآشورsays:

    من خواب دیدم کیک سفارش دادم یه کیک خامه ای بود می خواستم بخورم ش افتاد پایین خراب سد ولی باز گذاشتمش رو میزم خوردمش یادمه خیلیم شیرین و خوب بود تعبیرش چیه؟

  54. مهسامهساsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم که پدر بزرگ و مادربزرگم ک هردو یک سالی هست فوت شدن اومده بودن خونم و انگار تولد من بود کیک تولد چندتا تو یخچال داشتم انگار از شب تولدم مونده بود و امروز روز بعد تولد بودم خالم از یخچال کیک تولد بهشون داده بود و اونا مشغول خوردن کیک تولد من بودن و همش از مزه و خوشمزه بودنش تعریف میکردن و بهم تولدمو تبریک میگفتم بعد من ناراحت شدم که خالم بی اجازه کیک رو برش زده گفتم برای مادر و پدرم چی کیک مونده گفت آره از اون یکی کیک که شکل عدد شیش هستش برا اونا نگه داشتم..وممنون میشم بابت تعبیر خوابم..