تعبیر خواب باد وزیدن

باد می تواند با مفهوم عناصر چهارگانه مرتبط باشد. در فرهنگ عمومی، برای عناصر تشکیل دهنده ی جهان، چهار وجه در نظر گرفته می شود که باد یکی از این عناصر می باشد. باد می تواند با احساس عدم تعادل، اتفاقات غیر قابل پیش بینی و مفاهیمی اشاره داشته باشد که در حالت عادی از نظر پنهان هستند.

در حالت عادی نمی توان یک ماهیت مطلقا مثبت یا منفی برای سمبل باد در نظر گرفت. چنین سمبل های پایه ای، با ترکیب و احساسی که با نماد های دیگر خواب ایجاد می کنند تکمیل شده و مفهوم خود را منتقل می کنند.

اگر در خواب، وزیدن باد باعث ایجاد احساس خوشایندی در شما شود، باید بدانید که شما هم اکنون در حال درک این موضوع هستید که اتفاقات زندگی پی در پی در جریان هستند و نمی توان در یک مرحله متوقف شد. تا زمانی که فرصت در اختیار ما قرار گرفته است، می توان تلاش کرد و به دست آورد های جدیدی رسید. از طرفی، باد با مفهوم سادگی و دل سپاری به اتفاقات نیز مرتبط می باشد. یعنی بپذیریم که هیچ پدیده ای ثابت نمانده و تحولات لازمه ی زندگی هستند.

تعبیر خواب وزیدن باد

تعبیر خواب وزیدن باد سرد: سرما و سردی در خواب می تواند با مفهوم ناامیدی یا افسردگی مرتبط باشد. این خواب می تواند به فضای فکری شما در زمان حاضر اشاره داشته باشد. ممکن است احساس کنید که دلسردی باعث ناامیدی شما از جریان اتفاقات شده است. ممکن است احساس کنید که این افکار منفی در حال آسیب رساندن به شما هستند. این خواب از شما می خواهد تا محدوده ی امن افکار خود را شناخته و اجازه ندهید که در معرض افکار و دیدگاه های منفی قرار بگیرید و دچار مشکلات جدی تری شوید.

همچنین این خواب از شما می خواهد تا منشا افکار دلسرد کننده را در درون خود شناخته و به شیوه ای منطقی با آن ها رو به رو شوید. از محیط هایی که باعث تشدید این احساسات در درون شما می شوند فاصله بگیرید و انسان های منفی را از خودتان دور کنید.

تعبیر خواب وزیدن باد شدید: اگر باد شدید به گونه ای باشد که موجب ایجاد خرابی و خسارات شود، نشان دهنده ی مشکلی است که هم اکنون و در روز های اخیر در زندگی خود احساس می کنید. ممکن است به نتایج اتفاقات دچار بدبینی شده باشید یا احساس کنید که منافع شما در معرض خطر است. این خواب از شما می خواهد تا منشا این احساس منفی را شناسایی کرده و اجازه ندهید که بیش از این در شما تداوم پیدا کند.

اگر باد شدید به گونه ای باشد که اجازه ی عبور و مرور نداده و دید شما را مختل کند، باید بدانید که این خواب نشان دهنده ی اتفاقاتی است که هم اکنون به طور موقت، شما را دچار انفعال کرده یا دیدگاه های شما را مخدوش ساخته است. این خواب از شما می خواهد تا آرامش خود را حفظ کرده و درباره ی افکاری که شما را دچار مشکل و نگرانی کرده اند، به بررسی و جست و جو بپردازید. اجازه ندهید که تداوم این افکار مشکل آفرین، منافع شما را در معرض خطر قرار دهد.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

15 نظر

  1. سمانهسمانهsays:

    سلام دیشب خواب دیدم که خانه قدیمی خالم بودم یک باد تند وشدید میومد من و مادرم هر دو تا در خالم را محکم گرفته بودیم و از آمدن گرد خاک و باد داخل خانه جلوگیری میکردیم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید ناراحتی ها و مشکلات فعلی، آرامش و سلامتی شما را مختل کند.

  2. بارانبارانsays:

    سلام مامانم خواب دیدن باد به شدت می وزید طوری که تمام شیشه های پنجره خانه مان میزیخت پایین.ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از بیننده می خواهد تا اجازه ندهید ناراحتی و احساس پریشانی، آرامش و سلامت روانی او را مختل کند.

  3. فریبافریباsays:

    سلام خواب دیدم باد شدید میوزید با بارانی ک ب شدت میبارید داخل خانه بودیم پنجره باز بود هرچی میخواستم پنجره را ببندم از بس بادو باران شدید بود زورم ب پنجره نمیرسید اخرش مادرم به زور پنجره را بست.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      پیشرفت و ارتقاء در امور مورد نظر یا کارهایی که برای انجام آنها تلاش و کوشش پیگیر و مستمر می نمایید

  4. SaharSaharsays:

    سلام من خواب دیدم که باد خیلی شدیدی می اومد طوری که پنجره اتاقم یه قسمتش شکست و باد زد و کمد اتاقم رو شکست من تو خواب خیلی‌ ترسیده بودم و لی آخر سر پنجره اتاقم رو درست کردم . تعبیرش چیه؟ ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه روبرو شدن با مشکلات است

  5. MaralMaralsays:

    سلام من خواب دیدم که تو اتاقم نشستم و در حال فکر کردن هستم که باد شروع به وزیدن میکنه ، داشتم از باد لذت می بردم که یکم شدید شد و پرده اتاق و میزد کنار ، داشتم میرفتم سمت پنجره ک پرده رو جمع کنم ، باد کلا پرده رو زد کنار و از شدتش ترسیدم و از خواب پریدم ولی هم تو خواب هم وقتی بیدار شدم حس خوبی داشتم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب می تواند به فضای فکری شما در زمان حاضر اشاره داشته باشد.

  6. حدیث رستمیحدیث رستمیsays:

    با سلام و خسته نباشید من امروز خواب دیدم که خواب بودم بعد صدای وزش باد میومد بلند شدم رفتم تو بالکن خونمون نگاه کنم بینم چه خبره دیدم همه لباس ها که رو بند آویز بود باد برده هوا به شدتی خراب بود که هیچ نمیشد دید تمام هوا خاک گرفته بود همراه با رعد برق ولی بعد که باران زد هوا جوری قشنگ شد که همه تعجب کردن ممنون میشم که تعبیر کنید برام

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه سختی ها و مشکلات زندگیتان است

  7. زینبزینبsays:

    سلام من شب خواب دیدم که من و پدر (فوت شدن) مادر و یکی از خواهرانم برادر و خاله ام در حیاط هستیم و یک باد شدیدی میومد و من به‌همه میگویم خودتون رومحکم بگیرید باد نبره بعد بچه کوچک خواهرم هم بود بغل مامانش بعدش داشتیم میرفتیم توخونه من پدر مو بغل کردمو بوسیدم وقتی رفتیم توخونه پدرم کولر زد گفت گرمتون میشه و همینجور داشت‌میرفت بیرون که بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه علاقه شما نسبت به خانواده تان است.میتوانید برای آرامش روح پدرتان فاتحه ای بخوانید

  8. f_khf_khsays:

    سلام خسته نباشین من خواب دیدم که در بالاپشتبمون با چن نفر دیگه داشتیم درس میخوندیم بعد که اون چن نفر میرن یهو باد شدیدی به وزیدن میکنه ب طوری من بلند میکنه جا ب جا میکنه ولی دفترم فقط برگه هاش عوض میشه و بیشتر این باد سعی میکنه که من و از دفترم جدا کنه تعبیرش چی میشه?????

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا به فضای فکری شما در زمان حال اشاره دارد

  9. زینبزینبsays:

    سلام، خواب دیدم انگار توی دانشگاهم و یکی دوستانم بهمراه شوهرش هم توی اون دانشگاهن، من با شوهرش احوال پرسی میکردم، و از اون زوج خوشم میومد، هر از چندگاهی انگار زمین میلرزید، رفتم بیرون باد میوزید یجوری غمگین بود باد، شوهر دوستم انگار افتاد و یه تیکه از گوشت پاش کنده شد و خون امد، و به من آرامشون کردم، دوستمو ارام کردم و گفتم تقصیر اون نیست ببین پای منم انگار رگش لخته شد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید به افکار خود سر و سامانی درست بدهید و واجازه مشوش شدن را ندهید

  10. تیناتیناsays:

    سلام وقت بخیر. دختر مجردی هستم‌. امروز صبح زود خواب دیدم تو یه خونه هستم ک خونه خودمون نبود یه پنجره بزرگ داشت و پرده هم داشت من یه کم از پرده رو کنار زده بودم و به بیرون نگاه میکردم ک دیدم یه دفه یه باد شدید شروع ب وزیدن کرد بادی ک من داغی شو حس نمیکردم اما همراه با باد جرقه های آتیش بود و حرارت داشت و من با ترس نگا میکردم همه جا تاریک و سرخ رنگ بود و جرقه های آتش بود. بعد از چند دقه ک باد آروم شد دیدم ک آدما و بچه هایی ک بیرون بودن سر جاشون مثه مجسمه خشک شون زده بود و صورت و بدنشون نیمه سوخته شده بود. منم با ترس ب این صحنه نگاه میکردم ک از خواب بیدار شدم لطفا تعبیرشو بگید. ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده اتفاقات پی در پی است که برای شمادر زندگی در حال وقوع است

  11. ساناز فرزانهساناز فرزانهsays:

    سلام، من متاهلم ،خواب دیدم که تو خانه پدریم بودم داخل خونه تو حال چندتا فرش قرمز انداخته شده بود اول روی زمین گچی بودن فرش ها،بعدا دیدم روی موکت قهوه ای پهن شدن،اما دیدم باد شدیدی اومده با گرد ‌و خاک پنجره ها رو بازکرده و از شدت باد فرشها تا شدن،و گرد و خاک میاد خونه،سریع رفتم پنجره ها رو بستم،دستگیره یکی از پنجره ها هم خراب بود با سیم بسته بودن ولی بستمش ،بعد دیدم داداشم تخم مرغ می‌خواد درست کنه با یه حالت مهربان ‌وصمیمی بامن برخورد می‌کرد خیلی هوامو داشت ومیخواست اونجا باشم ،ممنون از تعبیرهای خوبتون

  12. unknownunknownsays:

    سلام خواب دیدم تو اتاقم هستم و انگار یه صدای بلندی از اشپزخونه میاد .رفتم نگاه کردم ببینم چیه دیدم پرده ی اشپزخونه که جلوش بالکنه تکون میخوره باد خیلی تندی میومد و رو به سردی میرفت یه صحنه ی وحشتناکی بود ولی من نمیترسیدم با خودم گفتم کی این پنجره رو باز کرده از رو بالکن گربه میاد تو بعد دیدم حتی در اشپزخونه که به بالکن منتهی میشه هم بازه دیدم باد بیرون خونه شدیدتر از اون چیزیه که فکرمیکردم و خواهرم رفته بود بالکن و نمیتونست در برابر باد مقاومت کنه اگه اونجا نبودم باد میبردش دستمو درازکردم و خواستم بکشمش داخل خونه و از دست خواهرم عصبانی شدم گفتم خودتم یکم تلاش کن من بیشتر از این نمیتونم و در نهایت اوردمش تو خونه و بسختی درو بستم بعدش رفتم اتاقم و همش احساس میکردم از خونه روبرویمون یکی داره منو دید میزنه تعبیرش چیه؟

  13. ممsays:

    خواب دیدم باد شدید می‌وزید و من پشت در بالکن ایستاده بودم و بیرون را نگاه میکردم و نگران شکستن شاخه درختان اطراف حیاط بودم‌.بعد رفتم به لباسهای روی بند که یه سریشون انگار بیخودی بودن گیره زدم تا باد نبرد.درقسمتی دیگر شخصیت مردی داشتم که به دختری پیام میدهم که بیا آشنا بشیم و او مرا بلاک میکند.و در قسمتی دیگر که با شخصیت خودم که دخترم بودم از کم شدن نمره ام در امتحان ناراحت بودم در حالی که خواهرم نمره خوبی آورد.

  14. زهراکزهراکsays:

    سلام..خواب دیدم در حیاط خانه مان هستم.پدر و مادرم هم کنارم بودند..بعد دیدم ک کلی جن سمتمون دارند میان.یکهو دیدم بابام هم واقعی نیست.نمیدونم فکر کنم جن بود..بعد مامانمو پشت خودم نگه داشتم تا ازش محافظت کنم..سعی کردم از قدرت استفاده کنم..وقتی جن ها سمتم میومدن همشونو با اشاره کردن دستم پرت میکردم.یعنی با دستم به هر سمتی میخواستم پرتشون میکردم حتی بدون دست زدن بهشون..اینکارو با تولید باد انجام میدادم..یادم میاد اواخر خوابم یکیشونو ک میخواستم پرتش کنم کلی باد تولید کردم همه جا باد میوزید..تعبیرش چیه؟

  15. ترلان سالاریترلان سالاریsays:

    سلام خواب دیدم تو یه اتاقم ک باد شدیدی یا میشه گفت طوفان میاد جهتشم سمت من بود منم دقیقا ته اتاق بودم میخواستم برم ب سمت ورودی برسم منم خیلی تند شرو کردم ب دیویدن اما اصلا بیشتر از یکی دو قدم نمیتونستم ب جلو برم چن بار تلاش کردم ولی بازم نشد آخرش خیلی آروم آروم شرو کردم ب راه رفتن و این طوفان دیگه نمیتونست جلوی حرکت منو بگیره تعبیرش چیه با تشکر