تعبیر خواب اسارتگاه

اسارت در خواب می تواند به نوعی محدودیت یا فشار روانی مرتبط باشد که در زندگی بیداری با آن رو به رو هستید. فضایی که در خواب مشاهده می کنید تصویرگر فضای فکری شماست. تفاوتی ندارد که در خواب، چه کسی به اسارت گرفته شده است. انسان هایی که در خواب مشاهده می کنید، سمبل ابعاد مختلف افکار و شخصیت خودتان هستند.افرادی که در خواب به اسارت گرفته شده اند، سمبل آن دسته از افکار شما هستند که به بند گرفته شده و محدود گشته اند. این خواب از شما می خواهد تا ذهن خود را از سرزنش، ترس و محدودیت هایی که به خود تحمیل کرده اید رها سازید.

اسارتگاهی که در خواب مشاهده می کنید تصویرگر دیدگاه ها و جهان بینی شما است که هم اکنون چالش هایی را در زندگی بیداری برای شما ایجاد کرده اند.

تعبیر خواب اسارت مرده: مرده در خواب می تواند سمبل بخشی از عقاید، افکار یا عادت های شما باشد که در زندگی بیداری و برای مدت طولانی کنار گذاشته اید. زمانی که مرده را در خواب خود به شکل زنده مشاهده می کنید، نشان دهنده ی این معناست که این افکار همچنان در شما زنده و به طور غیر مستقیم در حال اثر گذاشتن بر شما هستند.

اگر در خواب، با دیدن فرد مرده درون زندان و اسارت، احساس بدی به شما دست دهد و تلاش کنید که راهی برای آزادی پیدا کنید، نشان دهنده ی این معناست که در تلاش هستید تا افکار محدود کننده ای که در طول زمان بر شما غلبه یافته اند را از بین ببرید و قدرت روانی خود را بروز دهید.

برای این که بفهمید فرد مرده ای که در خواب مشاهده می کنید، سمبل کدام دسته از افکار و روحیات شماست، توجه داشته باشید که با فکر کردن به این شخص، چه احساسات، تجربیات و افکاری در شما زنده می شود.

تعبیر خواب اسارت زنان: اگر در خواب مشاهده کنید که دسته ای از زنان ناشناس، در اسارت هستند، این خواب می تواند به دیدگاه های شما درباره ی زنانگی و تفاوت جنسیت ها مرتبط باشد. این خواب نشان می دهد که احتمالا بخشی از دیدگاه های شما محدود مانده. این خواب همچنین می تواند به ترس درونی شما از آزاد کردن افکار و ایده هایتان در زندگی بیداری اشاره داشته باشد.

این خواب از شما می خواهد تا منشا احساس ترس و محدودیت روانی خود را شناخته و اجازه ندهید که این افکار در شما تداوم پیدا کند.

تعبیر خواب در اسارت بودن: این خواب می تواند تصویرگر رنج هایی باشد که در زندگی بیداری در حال تجربه ی آن هستید. مانند فردی که خود را در یک تنگنای شدید عاطفی احساس می کند. مانعی که در مقابل خود احساس می کنید، در مدت طولانی به وجود آمده.

مانند یک وابستگی شدید عاطفی و هم اکنون ممکن است احساس کنید که این وابستگی به شدت شما را محدود کرده و در چالشی بزرگ قرار گرفته اید. این خواب از شما می خواهد تا پیش از پیدا کردن راه آزادی، درک کنید که چه افکاری شما را به بند کشیده است.

فضایی که در آن اسیر شده اید، تصویرگر ترس های زندگی بیداری شماست. ترس هایی که ممکن است به آن ها اعتیاد پیدا کرده باشید و متوجه آثار مخرب آن ها نباشید.

تعبیر خواب فرار از اسارت: شما هم اکنون در حال درک این موضوع هستید که برای رهایی از فکر آزار دهنده باید از محرک های آن در زندگی بیداری دور شوید. مثل انسان ها یا محیط هایی که افکار شما را محدود کرده و در شما اضطراب و نگرانی را ایجاد می کند.

گردآورنده : توپ تاپ

2 نظر

  1. پارساپارساsays:

    باسلام ، خواب دیدم من و برادرم اسیر شدیم و تو یه سالن بزرگ هستیم و چند نماینده ار ایران هم اونجا بود (کشور عراق) . و در جای دیگه خواب دیدم تو یه حیاط بزرگ همه اسرا هستن و بهمون درس میدن که اصلا حوصلشو نداشتم و خانواده ها بودن از ایران میومدن ملاقات اسراشون و من اضطراب زیاد داشتم که فقط به مادرم اطلاع بدید که من اسیر عراق شدم و این نمونه خوابی بود که قبل سربازی هم دیدم و سختی زیادی کشیدم . ضمنا این روزا شدیدا درگیر فروش ملک و مهاجرتیم و در این رابطه خیلی هم پنهانکاری کردیم کسی نفهمه . با تشکر از سایت توپ تاپ و عوامل دست اندرکار که همیشه راهگشایه بنده بودن .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه محدودیت و فشار روحی در زندگی شماست

  2. زهرازهراsays:

    سلام من خاب دیدم که عده ای ما زنان رو به جای ناشناخته که مثل هتل بود بردن و مردان رو کشتند و منو به یه اتاق بسیار با شکوه بردن و تقریبا میشه گفت من لباس نداشتم و شانه هایم معلوم بود و دستام معلوم بود و دوتا مرد از دشمنان به من نگاهی مینداختند و حس بدی داشتم انگاری که به من ت*جاوز کردن...بعد سعی در فرار داشتم بهم تیر زدند حس دردی نداشتم و دوباره مرا به اون اتاق بهمراه یکی از دشمنان مرد بردند...تعبیرش چیه؟