تعبیرخواب نارگیل

نارگیل سمبل مناطق گرمسیری است و چیزهایی زیادی درباره ی آن وجود دارد که شما نمی دانید.از زمان های گذشته مردم بر این باور بودند که نارگیل میوه ای شبیه به سایر میوه ها نیست. چیزهای متفاوت و اسرارآمیزی درباره ی این میوه وجود دارد ، به همین دلیل خوابهای راجع به این میوه بسیار تاثیرگذار در نظر گرفته می شوند. بسیاری از مردم در تلاشند تا تعبیر این خواب را بیابند. اگر تا کنون خوابی درباره ی نارگیل دیده اید پس جای درستی آمده اید.

ما به شما می گوییم تعبیر خواب این میوه ی اسرار آمیز چیست و چرا این اندازه اهمیت دارد.مطمئنیم که در این مقاله مطالب جالبی و کاربردی خواهید یافت.به شما پیشنهاد می کنیم که آن را به دقت بخوانید. برخی خواب های رایج در این زمینه را مطرح میکنیم و نحوه ی تعبیر آن را بیان خواهیم کرد.

 نارگیل- تعبیر خواب و معنی دقیق آن در حالت های مختلف

تعبیر خواب نارگیل- تعبیر این خواب معمولا این است که باید در زندگی خود بیشتر انعطاف پذیر باشید.نباید یک دنده باشید و همه ی کارها را خودتان انجام دهید. برخی مواقع پذیرفتن نظر دیگران می تواند برایتان مفید باشد.

تعبیر خواب نارگیل نرم- اگر نارگیلی که در خواب دیدید نرم و گورارا بود به معنی مشکل بودن درک بعضی ایده ها در آینده خواهد بود. ممکن است به کمک یکی از اطرافیانت نیاز پیدا کنید.

تعبیر خواب نارگیل خشک- تعبیر این خواب تاثیر زیادی است که مردم در طرز فکر و زندگی شما دارند.احتمالا اخیرا پروژه ی جدیدی را شروع کرده اید ولی دقیقا نمی دانید که چگونه به نظر میرسد یا کار می کند.تعبیر دیگری نیز برای این خواب وجود دارد، می تواند به معنی مرحله ی بسیار سختی باشد که شما اکنون می گذرانید. می توان که این روزها رکود عجیبی را شاهد خواهید بود و هیچ اتفاق خاصی نمی افتدو شما احساس تنهایی می کنید.

تعبیر خواب خوردن نارگیل- این خواب نشانه ی خوبی است و تعبیر آن علاقه ی شما به بودن در مرکز توجه همگان است.شما دوست دارید مردم به زیبایی و استایل با سلیقه ی شما توجه کنند.خواب خوردن پودر نارگیل نیز همین تعبیر را دارد.

تعبیر خواب درخت نارگیل- تعبیر این خواب دوره ی زیبایی است که پیشروی شما قرار دارد.این خواب همچنین نشانه طول عمر و سلامت شماست. اگر خواب درخت نارگیل دیده اید تعبیر آن می تواند موفقیت در کارتان نیز باشد. جای نگرانی وجود ندارد چون موقعیت مالیتان بهبود می یابد. ولی اگر دیدید که روی درخت نارگیل هیچ میوه ای وجود ندارد تعبیر این خواب کمی متفاوت خواهدبود.تعبیر این خواب طول عمر و سلامتی شماست ولی موقعیت مالی خوبی نخواهید داشت و در کارتان موفق نخواهید شد.

تعبیر خواب باز کردن نارگیل- اگر در خواب دیدید که در حال شکستن نارگیل هستید تعبیر آن مشکلات بسیاری هست که در زندگی دارید و شما در جستجوی راه حلی برای آنهایید.

تعبیر خواب پوسته ی نارگیل- مفهوم این خواب یک دنده بودن شما در بیداریست. شما تمایلی ندارید که نصحیت دیگران را بشنوید و کمکشان را قبول کنید.

تعبیر خواب جدا کردن پوست نارگیل از قسمت خوراکی آن- این خواب نشانه ی مثبتی است.تعبیر آن غلبه ی شما بر همه موانع و مشکلات است.شما انسان مقاومی هستید که هرگز تسلیم نمی شویدحتی اگر موقعیت دشواری باشد.به توانایی های خود باور دارید و اهداف خودتان را در زندگی دارید.ولی اگر در خواب دیدید که شخص دیگری در حال جدا کردن پوسته ی نارگیل است تعبیر خوبی ندارد.تعبیر آن شخصی است که می خواهد به شما آسیب بزند و شما را ضعیف کند. این خواب هشداریست که به شما بگوید مواظب باشید و از هر زمان دیگری مقاوم تر باشید.

تعبیر خواب چیدن نارگیل- تعبیر این خواب به دست آورن مقدار زیادی پول غیر منتظره در آینده است.ممکن است جایزه و پاداشی در محل کارتان باشد از موقعیت مالیتان بسیار راضی و خوشنود خواهید بود.

تعبیر خواب خریدن نارگیل- این خواب نشانه ی بدی است.و به معنی مشکلاتی در رابطه با ازدواجتان و یا مشکلات مالی در آینده خواهد بود.

تعبیر خواب نارگیل خراب- این خواب نشانه ی بدی است.شما افکار مریض و کثیفی درباره ی چیزی دارید.در واقع شما به فکر فریب دادن شخصی برای رسیدن به اهدافتان هستید.

تعبیر خواب روغن نارگیل- تعبیر این خواب از دست دادن کنترل خود درباره ی موضوعی خاص در بیداریست. احتمالا شما قادر نیستید مشکلی را که دارید حل کنید پس ضروری است که کمک شخصی را بپذیرید.

تعبیر خواب شیر نارگیل- این خواب به این معنیست که شما باید از بصیرت وغریزه ی خود در هنگام تصمیم گیری استفاده کنید.همچنین باید تجربیات گذشته را به خاطر بسپارید چون به شما کمک میکند تصمیم هوشمندانه تری بگیرید.

تعبیر خواب کیک نارگیلی- این خواب به شما می گوید که روی معنویات تمرکز کنید و در مسیر عرفان رشد کنید. شما زندگی شادی دارید و از آن لذت می برید اما زمان آن رسیده که روی جنبه ی عرفانی شخصیتتان کار کنید.

تعبیر خواب میوه ی نارگیل سبز رنگ- تعبیر این خواب بهبود بسیار زیاد سلامتیتان در آینده است و جایی برای نگرانی وجود ندارد.

تعبیر خواب نارگیل بودن- اگر این خواب را دیده اید باید موقع بیدار شدن بسیار آشفته باشید ولی جایی برای نگرانی وجود ندارد.زیرا تعبیر این خواب این است که شما میخواهید خودتان را خونسرد نشان دهید. احساستتان را مخفی می کنید و این راهی است که از دیگران فاصله بگیرید.اگر به همین طریق ادامه دهید ممکن است که دوستانتان را از دست بدهید. این خواب هشداری است که احساساتتان را بدون ترس به مردم نشان دهید و به آنها بگویید چقدر انسان حساس و به فکری هستید.

این خواب ها نمونه هایی از خوابهای رایج درباره نارگیل بودند. اکنون که تعبیر این خواب ها را خواندید بهتر می توانید مفهوم خوابهای خود را درک کنید.همانطور که مشاهده کردید جزئیات در تعبیر خواب بسیار مهمند.امکان دارد که خواب خوردن،شکستن یا خریدن نارگیل را ببینید. همچنین ممکن است خواب پوست، شیر نارگیل یا روغن نارگیل ببینید.احتمال این وجود دارد که خواب نارگیل نرم ، سفت و یا خراب ببینید.اینها خوابهایی بودند که امکان داشت درباره نارگیل ببینید و هر کدام تعابیر خاص خود را داشتند.

گردآورنده : توپ تاپ

5 نظر

  1. زهرازهراsays:

    سلام خسته نباشید مادر من در واقعیت یه لکه ایی روی صورتش هس بعد خواب دیدم که من انگار واسه صورت مادرم روغن نارگیل میزارم و انگار تو خواب بهش میگم این روغن نارگیل برای لکه روی صورتت خوبه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و امورات روزمره زندگیتان است

  2. لیلالیلاsays:

    سلام خواب دیدم یک نارگیل توی دستای برادرم بود که از وسط داخل رفته بود وقتی نارگیلو دیدم گفتم همیشه فکر میکردم نارگیل پوست سفت ومحکمی داره نگو که نارگیل میوه خیلی نرمی هست بعد پدرم نارگیلو به باز کرد وسفیدهای داخل پوست به راحتی کنده شدن وما ان را با نان ریزه شده و هویج وشکر قاطی کردیم وخودم وپسرم از ان خوردیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نشان دهنده اخطاری برای شما در زندگی باشد چرا که ممکن است دوستان به حقوق شما تجاوز کنند

  3. AnvarAnvarsays:

    خواب دیدم داشتم نارگیل سبز از درخت میکندم با اول کنده شد اما گم شد اما بار دوم نتونستم از درخت بکنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا نشان دهنده انعطاف پذیری شما در قابل مسائل است

  4. AhmadiAhmadisays:

    من خواب دیدم سقف اتتق شکافته شده و وسط سقف نارگیل شکسته شده و انکار روی پوسته داخلیش کسی با رنگ قرمز ،رنگ کرده نارگیلو‌. تعبیرش چی هست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باید مراقب باشید در کارهایتان دچار دردسر نشوید

  5. هلیاهلیاsays:

    خواب تعبیر نمیکنید نه☹