تعبیر خواب وکیل

بسیار اتفاق می افتد که در خواب های خود با مشاغل و موقعیت های مختلف اجتماعی رو به رو شویم یا خود را در سمت و شغل خاصی مشاهده کنیم که ممکن است در زندگی بیداری اصلا به آن فکر نکرده باشیم یا اطلاعی در مورد ماهیت آن نداشته باشیم.

تفاوتی ندارد که در خواب خود، چه کسی را در مقام یک وکیل مشاهده می کنید. تمام انسان های درون خواب، سمبل بخشی از افکار و شخصیت خودمان هستند. وکیل در خواب می تواند به تلاش شما برای دفاع از خودتان در مقابل وجدان اشاره داشته باشد.

این خواب می تواند نشان دهنده ی نوعی درگیری فکری باشد که در روز های اخیر، افکار شما را به خود مشغول کرده است. مقام وکیل در تعبیر خواب از شما می خواهد تا به شیوه ای منطقی و منصفانه، درباره ی اشتباهات خود قضاوت کنید و اجازه ندهید که بی انصافی باعث شود تا به خود ظلم کرده و حقوق خود را به ارزش ها یا افکار غیر منطقی تسلیم کنید.

تعبیر خواب وکیل شدن: اگر در خواب، خود را در مقام یک وکیل مشاهده کنید، باید بدانید که هم اکنون و در زندگی بیداری، خود را در یک موقعیت تصمیم گیری یا قضاوت مهم مشاهده می کنید. این خواب از شما می خواهد تا با قاطعیت به پیش بروید و اجازه ندهید که هیجانات یا ارزش های عرفی و غیر منطقی، بر قدرت تصمیم گیری شما تاثیر منفی بگذارند.

تعبیر خواب وکیل گرفتن: وکیل گرفتن در خواب می تواند به نیاز های درونی شما برای کمک گرفتن یا همفکری با دیگران مرتبط باشد. این خواب از شما می خواهد تا نسبت به نیاز های روانی خود آگاه بوده و با اعتماد به نفس، نیاز های خود برای کسب مشورت را با دیگران در میان بگذارید و راهکار های منطقی ای که به شما کمک می کند تا از چالش های فعلی خارج شوید را دریافت کنید.

تعبیر خواب وکیل بودن: اگر در خواب احساس کنید که با کمال تعجب در مقام یک وکیل کهنه کار هستید، باید بدانید که شما در حال درک بخشی از شخصیت خود هستید که تا کنون برای شما ناشناخته مانده است یا احساس می کنید که اطلاع کافی در مورد آن نداشته اید.

این خواب، تصویرگر یک مهارت روانی است که می تواند در اثر تجربه و استعداد خودتان به دست آمده باشد. مهارتی که ممکن است در زندگی بیداری، آن را دست کم گرفته باشید یا متوجه اهمیت آن نباشید.

خواب از شما می خواهد تا از توانایی خود برای دفاع از ارزش ها و جایگاه منطق استفاده کنید و حقوق خود را از دیگران یا عقایدی که شما را در این برهه از زندگی به چالش کشیده اند مطالبه کنید. این کار به شما کمک می کند تا احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید.

گردآورنده : توپ تاپ

5 نظر

  1. آرزوآرزوsays:

    سلام من برای آزمون وکالت دارم خودم رو آماده میکنم دیشب خواب دیدم کار آموز هستم و در دادگاه درمقابل قاضی دارم از موکلم دفاع میکنم اولین پروندم بود و اعتماد ب نفسمم بالا بود ممنون میشم تعبیرشو بگین.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه افکار ذهنیتان است

  2. الیالیsays:

    سلام، خواهر زاده من چند وقته عقد کرده توی خواب دیدم شوهرش داره با تلفن حرف میزنه به زبان انگلیسی(کم سواد هستن نسبتا و توی خواب کلی تعجب کردم چقد مسلطه) خواهر پسره هم توی خواب دانشجوی وکالت بود ولی ظاهرا کار حرفه ای داشت انجام میداد!!! و توی کارهای خواهرزادم دخالت میکرد و اونم اعتراضی نداشت منم همچنان متعجب بودم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این رویا از شما می خواهد که امید خود را از دست نداده و فراز و نشیب های زندگی را با امیدواری پشت سر بگذارید

  3. SamiSamisays:

    سلام دیشب خواب دیدم یه وکیل با من تماس گرفت یه وکیل خانوم بدون مقدمه درتماسش بهم تاریخ وساعت رو داد وگفت که تاریخ طلاقت هست واز طرف شوهرم داشت وکالت میکرد در دنیای خوابم در تعجب بودم که چی شده که شوهرم حتی با من حرف نزده وچرا وکیل گرفته لطفا تعبیرش کنید مرسی.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است شاهد تصمیم گیری مهم در زندگیتان باشید

  4. Maryam.Maryam.says:

    سلام. به من فردا خبر مهمی در مورد شغلم میرسه، دیشب خواب دیدم ک پدربزرگم در بستر بیماری و من رو وکیل قلمداد کرد که طبق قانون ارث همه رو تقسیم کنم ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام منفعت مالی بهتون میرسه

  5. کیاناکیاناsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم وکیلم بهم گفت که نماز شب میخونه و خیلی زیبا میخونه ممنون میشم تعبیرش کنین