تعبیر خواب گرفتن دست همدیگر (2)

از زمان های گذشته مردم بر این باور بوده اند که خواب ها می توانند چیزهایی در مورد زندگی واقعی بگویند. خواب ها از افکار و احساسات ما سرچشمه می گیرند. نکته ی بسیار مهم این است که خوابهایتان را نادیده نگیرید زیرا ممکن است برایتان پیام های مهمی درمورد زندگی یا آینده داشته باشند.بسیاری از افراد بر این باورند که خداوند می خواهد از طریق خواب با مردم ارتباط برقرار کند.در این مقاله درباره ی خواب دست همدیگر را گرفتن صحبت خواهیم کرد. خواب دست همدیگر را گرفتن بار معنایی خوبی دارد. در بسیاری از موارد تعبیر این خواب، توجه شخصی از جنس مخالف به شما خواهد بود. اما برای یافتن تعبیر درست خوابتان به جزئیاتی که در خواب دیده اید توجه کنید. شما ممکن است در خوابتان دست کسی را بگیرید که می شناسید و یا ممکن است آن شخص را نشناسید.همچنین ممکن است در خواب ببینید که دست کسی را که دوست دارید گرفته اید، و یا دست دوستتان، یک کودک یا شخصی که ناتوان است ویا یک پیشوای مذهبی را گرفته اید.خواب های مختلف و تعابیر متفاوتی برای گرفتن دست کسی وجود دارد، این خواب ها می توانند با توجه به جزئیات ظاهر شده در خواب مفاهیم مثبت و یا منفی داشته باشند.اگر می خواهید درباره این خواب ها ونشانه هایی که دارند بیشتر بدانید به شما پیشنهاد می دهیم این متن را بخوانید. به شما این اطمینان را می دهم که بهترین تعبیر را برای این خواب خواهید یافت و قادر خواهید بود بهتر آن را درک کنید.

تعبیر خواب گرفتن دست های همدیگر

اکنون رایج ترین خوابها درباره گرفتن دست همدیگر و تعبیر آن را مشاهده خواهید کرد.

گرفتن دست همدیگر- تعبیر خواب و معنی دقیق آن در کنار افراد مختلف

تعبیر خواب گرفتن دست همدیگر : اگر در خواب دیدید که دست کسی را گرفته اید احتمالا شما با آن شخص رابطه ی عاطفی دارید. رابطه ی شما در آینده بسیار خوب خواهد بود و جایی برای نگرانی وجود ندارد.

تعبیر خواب گرفتن دست همسر پیشین : تعبیر این خواب دلتنگی شما برای آن فرد است، شما نمیتوانید باور کنید که او دیگر جزئی از زندگی شما نیست. همچنین تعبیر آن می تواند احساس تنهایی شما باشد، شما به شخصی نیاز دارید که همیشه در کنارتان باشد.

تعبیر خواب گرفتن دست کسی که نمی شناسید : اگر در خواب دست کسی را که زندگی واقعی او را نمشناسید گرفته بودید، در واقع انعکاس احساسات شماست. احتمالا در حال حاضر تنها هستید و نیاز دارید با شخصی صمیمی باشید.اما این خواب می تواند تعبیر دیگری نیز داشته باشد. این خواب می تواند مربوط به کارخیری باشد که در اکنون در حال انجامش هستید و نشان می دهد دوست دارید درآینده کارهای انسان دوستانه انجام دهید.

تعبیر خواب گرفتن دست کسی که می شناسید : تعبیر این خواب علاقه شما به داشتن شخصی قابل اعتماد و مطمئن است، رازی دارید که می خواهید به کسی بگویید ولی نمیدانید که به چه کسی بگویید.

تعبیر خواب گرفتن دست دوستتان : این خواب انعکاس ترس هایتان در زندگی واقعیست. در واقع از دوری کسی که در خواب دیده اید می ترسید. همچنین این خواب را می توانید از طریق دیگری تعبیر کنید.شما در زندگی واقعی احساس تنهایی می کنید و دوست دارید با شخصی صمیمیت بیشتری داشته باشید.

تعبیر خواب دو رقیب که دست همدیگر را گرفته اند : اگر این خواب را دیده اید نشانه ی بسیار بدی است.در واقع تعبیر این خواب بستگی به این دارد که شما آن دو نفر را در زندگی واقعی می شناسید یا برایتان غریبه هستند.اگر آن دو نفر را میشناختید تعبیر آن اختلاف آنها در آینده است ولی در صورتیکه آن دو نفر را نمی شناختید تعبیر این خواب اختلاف شما با فردی از اطرافیانتان است.

تعبیر خواب گرفتن دست کسی که در داستانهاست : اگر خوابی اینگونه داشته اید نباید نگران باشید، چون نشانه ی مثبتی است. تعبیر آن ملاقات با شخصی خلاق و  قوی در آینده ی نزدیک است. احتمالا با فردی برخورد خواهید کرد که خود را وقف هنر کرده و رابطه ی خوبی با او خواهید داشت.

تعبیر خواب گرفتن دست کسی که از او خوشتان می آید : اگر در خواب دست کسی را که دوست دارید گرفته باشید نشانه ی خوبیست.جای نگرانی وجود ندارد.تعبیر آن بهتر شدن روابطتان با آن فرد خواهد بود.همچنین احساسات شما نسبت به آن فرد قوی تر خواهد شد و احتمال شروع رابطه ی عاطفی بینتان وجود دارد.

تعبیر خواب گرفتن دست کسی که عاشقش هستید: اگر در خواب دست کسی را که در زندگی واقعی عاشقش هستید را گرفته بودید نشانه ی بسیار بدی است. تعبیر آن به این شکل است که در آینده مشکلات مالی بسیاری برای شما به وجود خواهد آمد و موقعیت مالیتان بسیار بد خواهد شد. این خواب در واقع به شما هشدار می دهد که پولتان را پس انداز کنید چون به آن نیاز خواهید داشت.

تعبیر خواب گرفتن دست پیشوای مذهبی : این خواب به این معناست که مشکلات اخلاقی بسیاری در زندگی شما وجود دارد که نمی دانید چگونه آن را حل کنید.ممکن است این مشکلات فقط در محل کارتان نباشد و در زندگی شخصی خود نیز این مشکل را داشته باشید که مانع موفقیت شما می شود.در آینده با مشکلات روحی بسیاری سر و کار خواهید داشت و باید تصمیم درستی در زندگیتان بگیرید. این خواب می تواند برایتان هشداری باشد برای اینکه قبل از هر تصمیمی خوب فکر کنید. اگر کاری را بدون فکر کردن انجام دهید احتمال اینکه پشیمان شوید و احساس بدی داشته باشید وجود دارد.

تعبیر خواب گرفتن دست یک کودک : اگر خوابی با این مفهموم دیده اید نشانه ی خوبی است و جای نگرانی وجود ندارد.شما قادر خواهید بود مشکلات و سختی ها را حل کنید که باعث خوشحالی و رضایتتان می شود و احساس خوبی خواهید داشت.

تعبیر خواب گرفتن دست یک فرد ناتوان : چنانچه این  خواب را دیدیده اید در آینده رابطه ی عاطفیتان خوب نخواهد بود. احتمال این وجود دارد که با پارتنرتان مشکلاتی داشته باشید. شما از ادامه ی رابطه ی خود با آن شخص مطمئن نیستید.موانع بسیاری بر راه رابطه ی شما قرار دارد اما احتمالا بتوانید برآنها غلبه کنید و با هم بمانید.

تعبیر خواب محکم دست کسی را گرفتن : اگر در خواب دست کسی را محکم گرفتید، شما دوست دارید که بر رابط عاطفی خود مسلط باشید، در میان دوستانتان نیز دوست دارید بر دیگران چیره شوید. میتوان گفت شما در هر موقعیتی مدیری فوق العاده هستید.

تعبیر خواب گره کردن انگشتان در هنگام دست گرفتن : تعبیر این خواب وابستگی شما به شریک عاطفیتان و وابستگی او به شماست.رابطه ی احساسی قوی دارید و چیزی نمیتواند آن را خراب کند پس نگران نباشید.

اینها نمونه هایی از خواب های رایج درباره گرفتن دست بود.همانطور که مشاهده کردید این خواب ها می توانند نشانه ی مثبت و یا منفی باشند.به خاطر سپردن جزئیات خوابتان بسیار مهم است و برای تعبیر خوابتان حیاتیست.ما امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد و هر آنچه ک نیاز داشتید را بیابید.همچنین امیدواریم بهترین تعبیر را برای خوابتان درباره گرفتن دست بیابید.دفعه ی بعد که این خواب را دیدید مشکلی در یافتن تعبیر و مفهوم خوابتان نخواهید داشت.

مطلب پیشنهادی و ویژه ی توپ تاپ :

تعبیر خواب گرفتن دست معشوق

مطالب مرتبط...

240 نظر

  1. SanaSanasays:

    سلام خواب دیدم از ی جایی دارم رد میشم (تو خواب عشقم بامن بود) بعد خانومی ک ی جورایی رقیبمه و قبلا بین اونو عشقم اتفاقایی افتاده دستمو یهو میگیره و فشار میده و منم متقابلا همین کارو بالاجبار میکنم ولی نگاهش نمیکنم تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، از جانب بعضی از اطرافیان محبت و یا مهربانی های تازه دریافت خواهید کرد.

  2. خداخداsays:

    سلام ،سلام خواب دیدم با خواهرم صحبت میکنم روی دستانم را که چروک شده بود دید ومیگفت برو به دستات برس کرم بزن ببین هم سنو سالات چقدر به دستاشون میرسن ومراقبت میکنن وتو خواب داشتم به دستام که چروک وتیره شده بود نگاه میکردم گفت ببین سیاهم شده گفتم به خاطر افتابه .میخواستن تعبیرشو بدونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان ناشی از افکار ذهنی و روحی شماست که تعبیر خاصی ندارد.

  3. فاطمه.قفاطمه.قsays:

    سلام من خواب دیدم کسیو کشتم اما داخل خواب پلیس بودم بعد یا عشقم سوار ماشین میشیم و.اون دست منو محکم ب دست خودش گره کرده بود و من تو خواب خیلی ناراحت بودمو یک بار دست عشقمو بوسیدم داخل خواب و دستشونو محکم گرفتم و سرم رو بهش تکیه دادم قرار بود جایی بریم داخل خواب اما اون خونه اشغال شده و روی یک کوه بود تعبیر خواب من چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای روابط جدید و خبرهای دوست داشتنی است.

  4. امیرامیرsays:

    سلام خواب دیدم توی یه اتاق نشستم و دختری که قراره برم خواستگاریش که از اقوام نزدیک هستن توی اتاق نشسته و با فاصله کمی اونورتر از منه، که یکم اونورتر آبجیم هم نشسته همه باهم داریم فیلم میبینیم من یهو رومو برمیگردونم سمت دختره و اونم نگام میکنه و لبخند میزنه و منم لبخند میزنم و من دستشو میگیرم و شروع میکنم به ناز کردن دستش تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در واقع درگیری عاطفی با خودتان دارید و بر سر دو راهی قرار گرفته اید.

  5. علیعلیsays:

    سلام‌.خواب دیدم که یکی دستم رو محکم گرفته و اون حرف میزد و منم تایید میکردم و داشتیم میرفتیم شبیه یه اتاقی با چیزی منم یه بار خواستم دستمو ول کنم که اون باز دستمو محکم گرفت

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      حاکی از تغییرات مثبتی است که در آینده نزدیک در زندگی شما اتفاق خواهد داد.

  6. امیرامیرsays:

    خوای دیدم که در کنار دختر که می شناسمش در حال راه رفتن هستم که به پیشنهاد او دست همدیگر را گرفتیم من به او گفتم که دست هایم عرقی است و او گفت من هم همینطور و دست همدیگر را گرفتیم ولی دست من بزرگ تر از دست او بود (که در واقعیت هم هست ) و چند بار دستمان از هم جدا شد و دوباره دست هم را گرفتیم و بعد از مدتی راه رفتن دستش را بر روی چشمان من گزاشت و به صورت ناگهانی صورت من را بوسید و بعد به جمع بقیه دوستانمان رفتیم بدون اینکه چیزی بگوئیم ولی در ذهنم فکر میکردم که باید با او بعدا حرف بزنم و به او بگوئیم من هم دوستش دارم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه تغیرات و اتفاقات خوشی در زندگیتان است

  7. عیمادعیمادsays:

    سلام خواب دیدم که ده ست یه دختر گرفته بودم دست دوست دخترم بود دوست دخترم عسبانی شود ۲ سیلی بهم زد بمن گفت چرا دستش گرفتی منم بهش گفتم مگه چیه دوستته من که به هیچ نیازه بدی دستشو نگرفتم ولی ازم قهر کرد گفت من بدم میاد بناید دسته کسبی رو بگیری منم گفتم منو ببخش ولی هیچ نگفت بعد گفتم پس من میرم شما تنها بمونید میخواستم برم دستم گرفت گفت دلت میاد منو تنها بزاری منم گفتم نخیر ولی تو باهام حرف نمیزنی بهم گفت من که سیلی بهت زدم دلم پاره پاره شد ولی بدم میاد دسته یه کسه دیگرو بگیری بعد منم بهش گفتم باشه من نارحت نیستم بمن گفت پس نرو منم گفتم باشه من بیروم منتظرتم تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه موفقیت در روابط عاطفی و احساسی است

  8. ممدرضاممدرضاsays:

    سلام راسش من عاشق یک پسرهستم وقبلاماخیلی باهم دوست بودیم ولی اون الان بایکی دیگه ودوسته وبامن قهراست ومن ازاین بابت خیلی ناراحتم ۰ ولی خواب دیدم که در یک جانشسته بودیم دست راست همدیگر راگرفته بودیم وبه هم درحالت عاطفی واحساسی به هم لبخند میزدیم۰اگه میشه باکمال تشکرازشما جوابم رابدهید ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه علاقه شما به ایشان است

  9. HHsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم که دست یه آقایی گرفتم که در واقعیت زیاد ازش خوشم نمیاد بهش میگم من قبلا تصور دیگه داشتم ازتون ولی الان تصورم فرق کرده فکر میکنم آدم خوبی هستین و از یک پله به سمت بالا دست تو دست باهم رفتیم و حس خوبی داشتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه دوستی و روابط جدید در زندگیتان است

  10. محدثهمحدثهsays:

    سلام،خسته نباشيد من در حال حاضر به يه موسسه اموزشي براي يك ازمون سخت ميرم و كلاس مختلط هست يه اقايي توي كلاس هست كه حس ميكنم جديدا به من توجه داره،ديشب خواب ديدم كه دستم توي دست اين اقاست و به يه سفره خونه رفتيم و خيلي اتفاقي برادرمم توي سفره خونه ديديم و من يكم جا خوردم ولي اين اقا رفت كنار برادرم نشست و بهم گفت ايشون برادرته؟! گفتم اره و با داداشم خيلي عادي شروع كرد به صحبت كردن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه امور و مسائلی است که در عالم بیداری فکرتان را درگیر کرده

  11. محمدمحمدsays:

    سلام.خواب دیدم با دست راستم دست دختری را گرفتم انگشتامون گره خورده بود.تعبیرش چی هست.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه روابط جدید و موفقیت در روابط عاطفی و احساسی است

  12. ------says:

    سلام. خواب دیدم دست کسیو که دوسش دارم ( ولی اون نمیدونه و احساسی به من نداره) رو گرفتم.. ساعد دستشو دراصل آستین لباسشو با دو دستم گرفتم با ناراحتی... دستشو سریع از دستم کشید. دوباره محکم دستشو گرفتم و نذاشتم اینبار دستشو بکشه.. ولی خیلی ناراحت بودم که به زور میخواست دستشو از دستم بکشه.. بعد برگشت با تعجب بم گفت چیکار میکنی؟ و از خواب پریدم. تعبیری داره؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه موفقیت در روابط عاطفی و احساسی است

  13. سیانسیانsays:

    من خواب دیدم کسی رو که دوست دارم با دست چپ دست میدیم تعبیر چیه لطفا

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است صمیمیت بینتان زیادتر شود

  14. فرزادفرزادsays:

    سلام،من خواب دیدم دست عشقم که منو ول کرده،گذاشتم رو قلبم و بهش میگم ببین چطور داره واست میزنه،بعد ازش پرسیدم منو تو خوابت میبینی یهو بیدار شدم،تعبیر هر دو شون چیه،خیلی ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر صمیمیت تعبیر میشود

  15. سانیاسانیاsays:

    سلام من چند شبه که پشت سر هم خواب دوست پسر سابقمو که پسر خالمه میبینم و بعد از اخرین خوابم یه مشکلی هم بین خانواده هامون درباره ما پیش اومده ، دیشبم خواب دیدم که نزدیک ساحل با خانواده نشستیم و بعد یکم از اونا دور میشیم و اون دستای منو میگیره منم بعد از چند دقیقه دستمو میکشم بیرون ولی بازم میگیره و منم حرفی نمیزنم بعدش یه نفر بهم زنگ میزنه و میگه دو نفر از دوستات مردن و من گریه میکنم و اونم کلافه میشه وسعی میکنه ارومم کنه! تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر به وجود امدن صمیمیت و محبت است

  16. سانازسانازsays:

    سلام، ببخشيد من خواب ديدم كه توى يك خيابونى هستم كه دارم از پياده رو رد ميشم و يه توپ كوچولو زير پام ميوفته و باهاش فوتبال بازى ميكنم و چند نَفَر هم جلوم ميوفتن و مثل مانع جلومن و منم توپو بايد از كانار اونا شوت كنم تا ردشون كنم و برم جلوتر تو اين ميون ميبينم پسرى كه دوسش دارم مياد و بامن يار ميشه و باهم بازى ميكنيم و اخر سر انگار ما برديم و دستامونو به هم قفل ميكنيم و خوشحاليم و ميخنديمو از اونجا ميريم . اين تعبير خوبى داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است با افرادی جدید صمیمیت بیش از حد داشته باشید

  17. نازنیننازنینsays:

    سلام خواب دیدم که‌ رییسم ویه شخصی ازخانواده ام که ظاهراهم رانمیشناسند باهم دست دادندیعنی رییسم یه جایی ایستاده بود(احتمالا پارک بود)واین شخص ازخانواده ام آمدوبارئیسم دست دادمیشه تعبیرکنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      می تواند دلیلی برای افزایش گرفتاریها و مشغله های روزانه باشد

  18. girlgirlsays:

    سلام خسته نباشید.. ببخشید من خواب دیدم بند کفشم رو بستم و دست دراز کردم و دست خاله ی آقایی رو که در واقعیت بهش علاقه دارم رو گرفتم و انگاری جایی میخواستیم بریم... تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه علاقه شما نسبت به ایشان است

  19. ن من مsays:

    همکاری دارم، احترامی براش قائلم، ولی عاشقش نیستم، ایشان سمتش از من بیشتر هست خواب دیدم از بالا دستش را دراز کرده به سمت پایین تا دست منو بگیره،دستم را بسمت بالا بردم دستم را گرفت و شروع کرد به بوسیدن البته از روی محبت و نه حس دیگه ای، و من بخاطر تشکر بهش گفتم دوستت دارم چند بار تکرار کردم،و دستم همچنان د. دستش بود وقتی بیدار شدم تعجب کردم حال آنکه من در واقعیت به سختی به کسی میگم دوستت دارم حتی به کسی که عاشقش هستم، و جتی نمیگم،

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است بینتان صمیمیت بیشتری ایجادشود

  20. زهره پیرانیزهره پیرانیsays:

    س من خواب دیدم تو مسجد نشستم دوتا پیرزن مهربون که نمیشناختمشون کنارم نشسته بودن یکی شون اروم دست منو فشار میداد ومیخندید ومیگفت دوس دارم دست تو فشار بدم منم خندیدم گفتم اشکال نداره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه معاشرت با دیگران است

  21. مهنامهناsays:

    سلام دختری دم بخت هستم که خواب دیدم به شهر پدری ام برای گشت و گذار میروم و اونجا کسی رو که بهش تعلق خاطر دارم و مرد و نامحرم هم هست میبینم و یک سری اشنای دیگه و اون بدون اینکه جلب توجه کنه دست راستش رو روی دست راست من که روی طاقچه گذاشته بودم گذاشت وفشرد . و من دستم رو کشیدم و یکم بعد به من تکیه داد در حد برخورد اما باز هم من مانع شدم و اون هم انگار که دلخور باشه رفت یک سمت دیگه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه قرار گرفتن در موقعیت های جدید است

  22. فاطیمافاطیماsays:

    سلام من خواب دیدم در جایی با خواهرم هستم و محمد سلیمی (مجری تلویزیون) به من یه هدیه روسری ساتن و بلند به رنگ سبز کمرنگ میده و بعدش با هم قدم میزنیم و دست منو میگیره بعد چون ساعت 10نیم شب بود توی خوابم بهش گفتم من باید برم دنبال خواهرم توی اون پاساژ پیداش کردم میام پیش تو بعد ازش جدا میشم میام پیش خواهرم ممنون میشم تعبیرش رو بفرمایین نزدیکای صبح هم دوباره دیدم یک پیرمرد دستشو میزنه به دست من با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلم رویای درهم و پریشان است

  23. ناشناسناشناسsays:

    سلام من چند روز هست تعبیر خوابمو ازتون پرسیدم ولی شما توجه نگردید خواهش میکنم بگید شخصی رو چند ماه هست دوست دارم ولی ازش خبری ندارم که اونم منو دوست داره یا نه و همیشه هم خوابشو می بینم خواب دیدم داشتم رد می شدم یه جایی اونم نشسته بود رفتم سمتش و انگشت اشاره اش رو در انگشت اشاره ام حلقه کردم به نشانه ی صمیمیت و عهد بستن و رفتم بعد چند دقیقه بلند شد پشت سر من اومد یه جایی که دوستمم بود ولی اونو توی بیداری نمی شناسم و گفت لطفا برید و من میدونستم میخواد حلقه بهم هدیه کنه ولی ندیدم که این کارو بکنه فقط میدونستم یه جایی از خواب هم بغلم کرد همیشه توی خوابهام او به من علاقه داره لطفا تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیشتر به علت مشوش بودن ودرگیری ذهن و ضمیر ناخوداگاه شما از این موضوع است

  24. ناشناسsناشناسssays:

    سلام خواب ديدم تو يه جاي سر سبزيم كه دور يك زمين حصار كشيدن و ما توي اون حصار رفتيم و نشستيم بعد از كسي كه دوسش داشتم سوالي كردم و او خنديد و جون فك كرد من ناراحت شدم چند بار اسممو صدا زد و بعد اودم دستاشو بگيرم اما پشيمون شدم و بعد اون ديت منو كامل گرفت تعبيري داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر به وجود امدن لحظات خوش در زندگیتان است

  25. فاطمه:)فاطمه:)says:

    سلام ببخشید من امروز مادربزرگ یکی از دوستامو دیدم که باهم درباره ی رتبه خوب نیوردنم تچ و کنکور حرف زدیم بهم که من همین امروز خوابشو بعد چند ساعت دیدم که دستای سردشو رو دستای گرم من گذاشت و گفت:دستات خوب گرمن دستاشو با دستان گرم کرد و بعد من از خواب بلند شدم...نوه این خانمم امسال کنکور رتبه نیورده بود...تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است با افراد جدیدی در آینده رابطه دوستانه داشته باشید

  26. مریممریمsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم تو خونه ی مادربزرگم به یه اقا که نمیشناختم دست دادم اما انگار ته دلم خیلی راضی نبود که دارم بهش دست میدم تعبیرش؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان بیانگر روابط خوب شما با دوستانتان و بعتر شدن همین روابط است

  27. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خسته نباشید خواب ببینی از طرف خانواده خاستگار یک بشقاب برنج با خورشت قورمه سبزی آوردن برای آدم چه تعبیری داره ومن نخوردم گفتم نه من نمیخورم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده روزی در زندگی است

  28. ماریاماریاsays:

    سلام و احترام،خواب دیدم کسی ک خیلی دوستش دارم اومده خونمون توی پذیرایی نشسته و منتظر من هست و منم دل دل میکنم برم،و در صحنه بعد دیدم ک رفتم بدرقه ش خداحافظی کنم کنارهم نشستیم،و اون با دستش کمی دست منو لمس کرد و چقدر ک من خوشحال بودم،وقتی هم بیدار شدم خیلی خوشحال بودم.از شدت خوشحالی بیدار شدم،هیچ وقت این خابو ندیده بودم یا مشابه بهش،.دلم گواهی خوب میده،نظرشما چیه؟سپاس از توجهتان

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر محبت و اعتماد است و میتواندبر دوستی های جدیدی نیز تعبیر شود

  29. ماریاماریاsays:

    سلام مجدد،روزتون پر برکت،ببخشید ک دوباره زحمت میدم،اونی ک دوستش دارم و میدونم ک دوستم داره و بالا هم در موردش پیام دادم دو سال هست ک ندیدمش و هیچ خبری هم از هم ب دلایلی نداریم،و البته ک بار سوم یا چهارم هست ک توی این دوسال خوابشو میبینم،دیشب خواب دیدم جایی رفتم و واقعا نمیدونستم اونجاست ی دفعه از یه گوشه جلوم بلند شد و خیلی گرم احوال پرسی کرد و،،،توی خواب هم متوجه شدم ک منتظرم بوده،.،و منتظر بود ک باهاش حرف بزنم،البته موهای سرش کوتاه بود،حالا اینبار هم محبت بفرمایید بگید تعبیر رو،سپاس.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه بهبود روابط عاطفی شما با دیگران است

  30. Dokhi 98Dokhi 98says:

    سلام. من خواب دیدم با کسی که عاشقش هستم نشستیم تو تاکسی دست چپ منم به صورت آزاد رو صندلی تاکسی بود یعنی بین فاصله ای که ما بین من و فرد احساسیم هستش گذاشته بودم که اونم انگار قصد داشت توجه منو به خودش جلب کنه اما من حواسم نبود که یهو دستشو گذاشت رو دستِ من و منم وقتی متوجه شدم بهش لبخند زدم و دستمو برداشت و گرفت تو دست خودش و بعد منم به خودم اومدم دیدم محکم دست همو با خوشحالی گرفتیم.. میخوام بدونم تعبیرش چیه ؟ ممنونم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده اعتمادی است که در بینتان است و ممکن است بینتان صمیمیت ایجادشود

  31. ترلاترلاsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم پسری روکه دوسش دارم الانم باهام درارتباطیم ولی خیلی کم رنگ این اواخرم متوجه این شدم که قبلا کسیو دوس داشته اون شبم که اینو فهمیدم توخواب اینودیدم ،خونمون بود بعد خونه‌ماهم مهمون اومده بود من رفتم پیش مهمونا بعد که اومدم پیشش ازدستم دلخور بود که چرا نیومدی پیش من بعد منم کلی نازسو کشیدمو بادست راستم دستشو نوازش میکردم بعد گفت که ازدلش دراومدبعد یه لبخند زد بهم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است با افراد جدیدی در زندگیتان اشنا شوید

  32. جوادجوادsays:

    سلام!خواب دیدم در زمین نشسته بودم و گریه میکردم!و انگار دست نامرئی ک ندیدمش رو گرفتم و پا شدم !در اص دستی وجود نداشت !و من ندیدم ..ولی حالت اینک کسی دست کسی رو میگیره و بلند می‌کنه بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه محبت و دوستی در زندگی شماست

  33. مهدی بذرگرمهدی بذرگرsays:

    سلام من خواب دیدم که کسی و که دوستش دارم و اون دوستم داره دیدم که دستم را بردم در دستش اون هم دستش رو برد تو دستم و عاشقانه دستم رو گرفته و ول نمیکنه لطفا زود تعبیرش رو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است با افراد جدیدی درزندگیتان اشنا شوید

  34. مهرادمهرادsays:

    سلام من خواب دیدم دست کسی را که دوست دارم در خواب گرفتم و از خیابان رد میشدیم که او ناگهان دست خودش را از دست من کشید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر محبت و صمیمیت تعبیر میشود

  35. NasimNasimsays:

    سلام. من خواب دیدم من و برادرام و پسر عم تو ی باغ میوه می چینیم. میوه ها هلو، شلیل و انگور بود. من انگور نمیچیدم دست اخر ی شاخه رسیده عسکری چیدم. بعد که تموم شد دادیم خونه . بعد من و داداش کوچیکه و پسر عمم بودیم توراه یهویی پسر عمم دستم و گرفت و تو راه به راهمون ادامه می دادیم. و من می خواستم دستم و بکشم که نشد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر به وجود امدن شیرین کامی و شادکامی در زندگیتان است

  36. علیعلیsays:

    سلام من خواب دیدم کسی که مورد عاشقش هستم دستش ر۱ گرفته و با او راه میروم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر اعتماد وصمیمیت است

  37. فرزانهفرزانهsays:

    دیدم یه پسر خوشتیپ ولی دماغ عملی کنارم تو اتوبوس نشسته و ما تمام مدت دست همدیگر رو میگرفتیم و اون دستمو نوازش میکرد از هم خوشمون اومده بود بعدش مامانش منو دید و از من خوشش اومد و اصرار ب ازدواج کرد ک من گفتم وقت میخوام و تو خوابم ناراحت بودم ک چرا گسی ک دوستش دارم با من این رفتارا رو نداره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است با افراد جدیدی در زندگیتان اشنا شوید

  38. علیرضاعلیرضاsays:

    سلام من خواب دیدم که دختری که همدیگرو دوست داریم ولی هنوز وارد رابطه نشدیم دست منو گرفته و دستامو نوازش می‌کنه و من خیلی دلگرم میشم با این کارش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه زیاد شدن مهر و محبت وعلاقه است

  39. نغمهنغمهsays:

    سلام و عرض ادب خواب ديدم با همسرم جايي بوديم و رفتيم پيش يه خانومي كه تو خواب انگار ميشناختيمش ولي در واقعيت همچين ادمي رو نمي شناسم.نشسته بود و ما رفتيم پيشش همسرم سريع دستش رو دراز كرد و باهاش دست داد.در واقعيت من و همسرم با نامحرم دست نميديم.من از اين مساله خيلي ناراحت شدم و هاج و واج كه چرا همسرم اينكار رو كرده منم با اون خانوم دست دادم و يه ماژيك دستم بود هي درش رو باز و بسته ميكردم ميگفتم خوب بفرماييد بگيد من بنويسم بعد ديدم جاي ديگه بوديم نمي دونم همون خانوم بود يا كس ديگه يه گردوي نصفه با پوست سختش تو جيبش بود كه مال ما بود.همسرم زياد تمايل نداشت بگيرتش اما من گفتم من ميخورم بده بعد هم شكستمش و خوردمش و بعد هم با همسرم تمام اشغال هاش رو جمع كرديم كه پوست سختش رو زمين نمونه تيكه تسري پاي كسي بره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده ان است که ممکن است در بین شما و عزیزانتان محبت و اعتماد ایجاد شود

  40. فاطیما مفاطیما مsays:

    من خواب دیدم مردی که در واقعیت آشنایی دوری با او دارم، سر من را روی پای خود قرار داد و برایم کتاب خواند. بعد در لحظه‌ای دیگر دست یکدیگر را محکم گرفته بودیم و انگشتمان را در هم گره زده بودیم. تعبیر این خواب چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه صفا و صمیمیتتان بین شما و خانواده تان است

  41. ......says:

    خواب دیدم دست کسی را که در واقعیت دوسش دارم را گرفتم در یک جمع هم بودیم ولی او دست مرا رها کرد، میشه بگین تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است که در آینده مشکلات مالی بسیاری برای شما به وجود بیاید و موقعیت مالیتان بسیار بد شود.

  42. ندانداsays:

    سلام،من دیشب خواب دیدم با کسی که دوستش دارم در خیابان راه میرویم و من جلوتر حرکت میکنم ولی اون خیلی سریع خودش رو به من میرسونه و دستم رو با ملایمت میگیره و تا کوچمون همراهیم میکنه،تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      علاقه و محبت شما به یکدیگر بیشتر و بهتر خواهد شد

  43. مینا محمودیمینا محمودیsays:

    سلام شب گذشته خواب دیدم که خونه خالم بودم پسرخالم که از من 5 سالی کوچکتر هستش دست منو گرفته و با علاقه میفشارتش و میخواد انگشتهاش رو بین انگشتان من قرار بده و خواهرهاش هم تو اتاق بودن و داشتن نگاه میکردن و من نگاهم به اونا بود و سعی میکردم دستم رو از دستش بیرون بکشم ولی نمیذاشت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر اعتمادو صمیمیت در بین شما میباشد ولی بهتراست حدود خود را رعایت کنید

  44. مهرناز دریانوردمهرناز دریانوردsays:

    خواب دیدم دستم به دست کسیه ک دوسش دارم ودست همو محکم گرفتیم وقتی میخواستم دستشومحکمتر بگیرم فهمیدم همش خیال بوده و هیچ دستی نیست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیانگر اعتمادی است که در بین شماست

  45. شادیشادیsays:

    سلام دختر مجردی هستم. امروز صبح خواب دیدم کسی که قبلا عاشقش بودم و خیلی وقته باهاش کات کردم و الان زن و بچه داره و باهم درارتباط نیستیم کنارم نشست و همینطور که باهم جروبحث لفظی داشتیم دست منو گرفته بود و من بهش نیگفتم دستمو ول کن جلو همه اینکارو نکن و من میخواستم دستمو از دستش بکشم نمیذاشت و دستمو محکم گرفته بود منم همینطور ک دستم تو دستش بود از روی عصبانیت برای اینکه دستمو ول کنه با ناخن هام ک بلندم بودن ناخن هامو محکم فرو میکردم پشت دستش و فشار میدادم ولی انگار اون دردش نمیومد و اصلا دستمو ول نمیکرد و با من و خواهرم ک کنارم نشسته بود و انگار تو یه زیارتگاه بودیم بحث میکرد. لطفا تعبیرشو بگید. ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است روابط عاشقانه و محبت آمیز جدیدی را در زندگیتان شروع و تجربه کنید

  46. yaldayaldasays:

    با سلام و خسته نباشید من امروز صبح یک خوابی دیدم در ارتباط با پسری که قبلا بهش علاقه داشتم و اون هم احساس میکردم بهم علاقه داره و چند بار هم پیش اومد که برای ایجاد یه رابطه قدم برداره ولی نمیدونم چرا منصرف شد و چند ماهی میشه ایشون رو ندیدم و کلا داشتم فراموشش میکردم. من امروز خواب دیدم این آقا در دانشگاه سر یک میز کنار هم نشستیم و داره به من چیزی یاد میده که یک دفعه دست منو گرفت و بهم لبخند زد و منم اون یکی دستم رو گذاشتم روی دستمون و با خوشحالی بهش نگاه کردم. میشه بگید تعبیرش چی میشه؟ ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده تغییرات مثبت و روابطی تازه در زندگیتان به وجود بیاید

  47. MobinaBayatiMobinaBayatisays:

    من تو خواب دیدم که یکی از دوستانم که خیلی بش علاقه دارم و دوست دارم روابط صمیمی و نزدیک تری باهاش داشته باشم در خواب دستمو میگیره و به من میگه که بعد از صمیمی شدنمون احساس میکنم که دیگه از من خوشت نمیاد بعد دستمو ول میکنه.من سریع دوباره دستشو محکم میگیرم و میگم حق نداری دستمو ول کنیی اونم محکم تر دستموو میگره تعبیرش چیه میشه بگین؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      نشان دهنده بیشتر شدن صمیمیت و اعتماد در بین شما خواهدبود

  48. FaatiFaatisays:

    سلام من خواب دیدم معلم زبانم ک خانوم هستن رو بغل میکنم و دست همدیگرو گرفتیم و راه رفتیم، فضایی مثل باغچه و اینا بود، بعد وارد خیابون شدیم شب شد فوتبال بازی کردیم با دو پسر. تعبیر چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده اعتماد و صمیمیتی است که در بینتان وجود دارد

  49. سحرسحرsays:

    سلام! خواب دیدم پسری که دوستش دارم سرش رو روی میز گذاشته و خوابیده، بعد من میرم موهای سر شو نوازش می‌کنم بعد که میخوام برم در حالیکه سرش هنوز روی میزه دستامو میگیره و مانع رفتنم میشه بعد منم وایمیستم و در حالیکه هنوز دست هامونو باهم گرفتیم شروع به حرف زدن می‌کنیم! این خواب چه تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده صمیمیت و اعتمادی است که در بین شما زیادتر خواهد شد

  50. ککsays:

    سلام خواب دیدم که رو تختم نشسته بودم یه هو یه صدایی اومد فکر کردم صدای موشه بعد داشتم به مامانم می گفتم که احساس می کنم تو خونه موش داریم بعد از تو پنجره دیدم تو حیاط پشتی خونمون یه در بزرگ هست (تو واقعیت این در وجود نداره)که یکی محکم داره در میزنه بعددیدم در باز شد یه گربه سیاه که سینهش سفید بود اومد تو منم با خودم می گفتم خوبه پس صدای موش نبوده صدای گربه بوده تا این گربه تو انباری باشه که موشی نمیمونه بعد دیدم گربه داشت میومد پیشم درست گربه بود ولی بیشتر مثل یه بچه به نظر می رسید حتی دستای منم گرفت و رو دو پا مثل بچه ها راه می رفت و سعی می کرد خودشو به من نزدیک کنه منم با خودم می گفتم کثیفه به خاطر همین تا می تونستم نمی ذاشتم به بدنم بخوره .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      محبت و مهر و علاقه در زندگیتان زیاد میشود

  51. ایدا رضاییایدا رضاییsays:

    سلام.من خواب دیدم دست پسری رو که دوست دارم گرفتم و کفش های تابستونی اون رو هم پوشیدم برام بزرگ بود بعد اون بهم ابراز علاقه هم میکرد.میشه لطفا بگید تعبیرش چیه.ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است نشان دهنده اعتماد در بین شما باشد

  52. مرضیه‌رسولیمرضیه‌رسولیsays:

    سلام خواب دیدم بهترین دوستم دست یه دوستاشوگرفته ودارن قدم میزنن من از این کارشون ناراحت شدم وهرکاری که کردم اون دسته اونو محکم ترگرفت البته من ازاون دوستم که دست بهترین دوستموگرفته بدم میاد برای همین بودکه ناراحت شدم چون دسته منا هیچ وقت اینجوری نگرفته بود لطفاهرچه زودتر تعبیرشوبهم بگید ممنونم مرسی?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است با افراد جدیدی در زندگیتان اشنا شوید که برایتان سودمند خواهدبود

  53. م.نم.نsays:

    سلام ..خواب دیدم دست کسی رو که دوست داشتم دارم فاصله داره گرفتم و بارانم میومد دادن یه مو شی که تو حیاط خونمون بود البته چندتا موش بود گرفت وروی شکمش یه برش ملایم زدمن می خواستم بزارم ولی اون گفت نگران نباش نمی خوام از بین ببرمش.....تعبیرش چی میتونه باشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      صمیمیت و محبت و دوستی در زندگیتان زیاد میشود

  54. مهسا احمدیمهسا احمدیsays:

    سلام در خواب میخواستم به کسی که می‌شناسم و برام قابل احترام هست دست بدم که بخاطر اینکه به هم نامحرم هستیم دست نداد ولی بعد که متقاعدش کردم نصفه دست داد لطفا بگید تعبیرش چیه ؟؟؟!!! باتشکر از شما

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام وقت بخیر ، هشداری است تا خدای ناکرده فریب نفس را نخورید و مرتکب اعمالی نشوید که بعد موجب ندامت شود.

  55. AmirAmirsays:

    من یکجا نشسته بودم و یه دختر فامیلامون بقلم نشسته بود بعد یکم دستما فشار داد من هم از روی ناخواسته دستش را گرفتم و من هم یکم علاقه به دختره دارم میشه بگید تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است بینتان اعتماد و صمیمیت ایجاد شود مراقب روابط خود با دیگران باشید

  56. مهسا احمدیمهسا احمدیsays:

    باسلام و خسته نباشید خدمت شما . در عالم رویا یکی از دوستام میخواست به مردی که بهش علاقه دارم دست بده ولی اون بهش دست نداد و وقتی که علت رو ازش پرسیدم گفت هیچ کس برام مثل تو نمیشه و فکر کنم به من دست داد . لطفا تعبیرش رو بگید . با تشکر و سپاس فراوان

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام وقت بخیر ، این مورد بیان میدارد که یکی از دوستانتان اخیرا در مورد بعضی از مسائل گذشته احساس ندامت کرده و برای شروع زندگی جدید خودش را آماده می سازد

  57. زهرازهراsays:

    صبح‌ بخیر. من با دوستم که قطع رابطه کردم( اقا) بعد دیشب خواب دیدم دو‌تا “دستاش خیلی بهتر شده بودن، دستاش لاغره ولی توی خواب تپلتر سفید و صاف و بدون مو بود، به طوری که نظر من جلب شده بود، بعد چیزی رو باید یادداشت میکرد و روی دستش مینوشت، بعد من کفتم کاغذ یادداشت دارم بهت بدم، اولی رو بهش دادم یهو دیدم توی کاغذ ادرسی یادداشت کردم سریع ازش پس کرفتم اونم سعی داشت ازم‌ بگیره، بعد کاغد دوم رو دادم که متوجه شدم روی اونم‌ چیزی یادداشت کردم..

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. تعبیر این رویا نشان می دهد که فردی در بیداری است که از حمایت او برخوردار هستید. مراقب از دست دادن آدم های مهم زندگی باشید.

  58. SaharSaharsays:

    خواب دیدم حنابندونمه یه چادر سفید رو سرمه کسی که قبلا همو میخواستیم عرق خورده اومده سمت من دستامو گرفته میخواد باهام برقصه حالشم خیلی خوب نیست تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. احتمال گمراهی در بیداری وجود دارد. مراقب وسوسه ها باشید.

  59. سعیدسعیدsays:

    سلام...خسته نباشید من دختری رو خیییییلی دوست دارم...یه شب خواب دیدم که رفتم جلوی در خونشون و بهش گفتم که دوستت دارم اونم غرورشو شکست و گفت که دوستم داره و محکم بغلم کرد...بعد دیدم که دست همو گرفتیم و توی برف داریم فدم میزنیم درحالی که داریم لبخند میزنیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است موفقیت های مالی خوبی در زندگیتان برایتان ایجادشودو میتواند نشان دهنده اعتماددر بین شما باشد

  60. مهشیددمهشیددsays:

    سلام، وقت بخیر ، من اینطور خواب دیدم که کنار یه خابون توی پیاده رو ایستادم منتظر دوستمم بعد ب جایی دارم نگاه میکنم و همین حین دقیقا جلو چشمم یه پسری رو که میشناسم میبینم که داره میاد سمتم و بهم سلام میکنه و منم جوابش میدم یکم عقبتر وامیسم ولی میاد جلوتر و دستمو میگیره و شروع میکنه تعریف کردن و اینا که چطوری اینجاست درحالی که بقیه دوستاشو ول میکنه و میاد پیشم وای میسه و این ادم منو هم خوب میشناسه و ادمی نیست که بخواد در عالم واقع این کارو بکنه ینی ادم معتقد و مذهبی هست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر ایجاد صمیمیت و اعتماد در بین شما و دوستانتان است

  61. Mohammad73Mohammad73says:

    سلام ،راستش من به یکی علاقه مندم ولی زیاد روابطمون خوب نیست نمیدونم اون به من علاقه داره یا نه ولی یه شب خواب دیدم رفتیم کوه با جمعی از دوستان اون بزور اومد دوتا ساعد دست من را گرفت منم خوشم اومد گفتم پس حالا که اینجور شد منم دوتا دستانت رامیگیرم کلی خوشحال شدم ،از فرداش از بی قراری نبودنش تا الان دارم نابود میشم هرچند امیدی هم ندارم چون یکی از همکلاسی هام بدجوری خواهانش هست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده به وجود امدن الفت و صمیمیت برای شما است

  62. NazliNazlisays:

    خواب دیدم دست بردارم ودست کسی که ازش خوشم میاد گرفتم البته این اقا که میگم یه ماه باهم درارتباط بودیم و الان گفته دوماه باهاش نباشم بعد دوماه برمیگرده یعنی الان ما رابطمون خوب میشه یا چی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این انتظار درونی شما رو میرسونه چون شما دست اون شخص رو گرفتین

  63. ........says:

    سلام من خواب دیدم تو به جشنی نشتیم همه فامیلام هم اونجا بودن تو اون جمع دوس پسر قبلیم هم اونجا نشسته بود بعد پسر عمم با دوس پسرم داشتن می رفتن بیرون به مامانم گفتم من میشه با اونا برم مامانم قبول کرد و منم بااونا رفتم دوس پسر قبلیم گفت که بریم خونه مامان بزگم ماهم رفتیم بعددرو باز کردن همون لحظه دوس پسر قبلیم دستمو محکم گرفت و یه حرفی گفت اونو نفهمیدم ایا خوابم تعبیری دارد هرچند اون الان دوسم نداره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      رازی از شما برملا میش

  64. ........says:

    سلام من خواب دیدم تو به جشنی نشتیم همه فامیلام هم اونجا بودن تو اون جمع دوس پسر قبلیم هم اونجا نشسته بود بعد پسر عمم با دوس پسرم داشتن می رفتن بیرون به مامانم گفتم من میشه با اونا برم مامانم قبول کرد و منم بااونا رفتم دوس پسر قبلیم گفت که بریم خونه مامان بزگم ماهم رفتیم بعددرو باز کردن همون لحظه دوس پسر قبلیم دستمو محکم گرفت و یه حرفی گفت اونو نفهمیدم ایا خوابم تعبیری دارد هرچند اون الان دوسم نداره

  65. نااشناسنااشناسsays:

    سلام.وقتتون بخیر.من خواب دیدم صبح خیلی زود رفتم سرکار بعد یادم اومد این ساعت تایم کاربم نیست اومدم برم دیدم هم کلاسیم که پسره جلو در وایستاده.گفتم تو اینجا چیکار میکنی؟گفت یکم دیرتر اومده بودی بااسم پرسیده بودم کجامیتونم پیدات کنم؟منم دوست نداشتم تو محل کارم حرفی پیش بیاد.راه افتادیم.یهو دیدم دوستمم باهامونه.اونم نمیدونم ازکجابهمون اضافه شد.بعد گفت اومدم شماره دانشجوییمو پیام دادم بهت.غذای منم بگیر ازسلف.من داشتم شوخی میکردم که انگار میشه باکد اون اسنپ گرفت حساب کرد.بعد اسنپ گرفتیم سه تامون سوار شدیم.یهو دیدم راننده وسط راه باگوشیش داره ور میره بعد یهو همکلاسیم گوشیشو گرفتوگفت فک کردی نفهمیدم داری زنگ میزنی راپورت مارو بدی به پلیس؟دیگه ماهم از ماشین پیاده شدیم.همینجوری کنارخیابون داشتیم می رفتیم که اونم واشت میگفت اره داشت خبر میدادواینا یه لحظه دیدم دستمو گرفته منم حس خوبی داشتم.(در واقعیت اون دوست دختر داره منم حس خاصی بهش ندارم)ممنون میشم تعبیرکنید چون خیلی از این خواب های عاطفی از ایشون میبینم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سفری برای شما پیش میاد که اتفاقات متعددی رو در اون تجربه می کنین

  66. MelikaMelikasays:

    سلام دوست صمیمی خواب دیده که منو عشقم تو یه جنگل بودیم (شب بوده) بعد بارون شدیدی میگیره عشقمم دست منو میگیره میبره تو یه جایی مثل غار بعد یه صدایی میاد عشقم میره ببینه صدای چیه دیگه نمیاد بعدش من جیغ میزنم بعد یکی از پسرای فامیلمون میاد با یه چراغ نجاتم میده .و اینم بگم که دوستم خودش رو توی خوابش ندیده فقط ما دوتارو دیده و همون پسره که با چراغ میاد نجاتم میده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند بیانگر حمایت و دوستی هایی مثمر ثمر برای شما خواهد بود

  67. SoudiSoudisays:

    سلام،خسته نباشید،من عصری خواب میدیدم دو تا از دوستان پسرم اومدن خونمون خانوادمونم هستن،یکیشون که یکم بیشتر از طریق تلفن بیشتر با هم ارتباط داریم تب و لرز خیلی شدید داره و خیس عرق شده،خواستم برم ماشینو بیارم که دستمو محکم گرفت و لمسش میکرد،و من سوئیچ و دادم به دوستش همینکه رفت کلی مهمون برامون اومد و منم سریع رفتم سمت دوستم که قایم شه،رفت داخل اتاق که مثل یخچال سرد بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      برای این شخص مشکلی پیش آمده که خیلی در رنج به سر میبره

  68. ساراساراsays:

    سلام،وقت بخیر برادر شوهرم از من به دادگاه شکایت کرده است و ابلاغیه دادگاه بدستمان رسیده شب خواب دیدم که برادر شوهرم بازوی منو گرفته و با هم راه می ریم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سعی کنید در زندگی خود کمی واقع نگر تر باشید

  69. آداآداsays:

    سلام خواب دیدم پسری که دوسش دارم ولی اینجا زندگی نمیکنه رو نزدیک خونم میبینم بعد سلام میکنیم و دست میدیم و با خانوادم هم سلام میکنه و دست میده ودما دعوتش میکنیم خونه و اون هم میاد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      احتمالا اگ مانعی پیش نیاد به شما ابراز علاقه میکنه

  70. سلطان سلیما اریا فیضسلطان سلیما اریا فیضsays:

    سلام خواب دیدم (قاری برکت الله سلیم قاری قران مشهور افغانستان )خانه پدری ام که در کابل هستن امده من هم انجا هستم بسیار خوشهال هستم از دیدنش و هنگامی که به نماز میخواهد برود من دستش را میگیرم که همراهی اش کنم در مسیر راه واهسته اهسته احساس پشیمانی میکنم که دستتش را گرفیم کوشش میکنم دستم را از دستش بکشم اما بخاطریکه فکر نکند بی ادبی میشه دستم را دور میکنم تنها نوک های انگشتانم را در انگشتانش میگیرم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر دوری و دلتنگی است

  71. FatemehFatemehsays:

    سلام من خواب دیدم با یکی از پسرایی ک میشناسم باهم بودیم و دستشو گرفته بودم اون کاریم نداشت من تو خواب چسبیده بودم بهش ک دستمو میدادم بهش اونم بگیره. درصورتی ک درواقعیت من به این پسر علاقه ای ندارم یکی دیگه رو دوس دارم. تعبیرش چی هست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر ایجادصمیمت در زندگیتان است

  72. مریم حاکمیمریم حاکمیsays:

    سلام من پیامی تواین صفحه گذاشته بودم ولی پاک شده ، خوابی که دیدم این بود دوست پسر سابقم که چندسالی میشه جدا شدیم و الان ازدواج کرده تو خوابم دیدم با خانمش اومدن تو محل کار من تا خانمش مطمئن بشه منو شوهرش باهم ارتباط نداریم . شوهرش با من دست میده ولی دست منو ول نمیکنه و من بزور دستمو میکشم .از یه طرفم متوجه شدم جوری نگاه میکنه انگار هنوز دوستم داره . ممنون میشم تعبیرشو بگید . لازمه بگم که من در مورد اون اصلا فکر نمیکنم و یهویی بعد سالها به خوابم اومد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است در روابط و رفتار خود با دیگران کمی بیشتر دقت کنید و مراقب باشید به چه کسانی اعتماد کنید

  73. سپیده جعفریسپیده جعفریsays:

    سلام. (من دوستی دارم که خیلی هم دوسش دارم اما تازگیا یه دوست جدید پیدا کرده) بعد خواب دیدم خوابیدم و اون اومد بالای سرم بعد دستامو گرفت و منم محکم دوتا انگشت کوچیکشو گرفتم بعد خواست بگه بخواب من برم ولی من دستشو محکم‌تر گرفتم و میگفتم نرو و از خواب که بیدار شدم دستام هنوز حسش می‌کرد و اشکهایم جاری شد...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اشنایی های جدیدی درزندگی برایتان ایجادشود

  74. LLsays:

    سلام دیشب در قسمتی از خوابم، دیدم که دست آقای میانسال آشنایی رو که نشسته بود و من ایستاده بودم گرفتم و بلندش کردم. خبری داشتم و میخواستم ببینه. وقتی بلندش کردم و اون رفت به یه اتاق دیگه فکر میکردم که بقیه چه فکری میکنن من دستشو گرفتم. اگه خانمش میدید چه فکری میکرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام دوستی به دیدنتان می آید

  75. مدیسامدیساsays:

    سلام خواب دیدم کسی که ازش خوشم میومد اومد بهم گفت که دوسم داره گفت که بدوون من نمیتونه زندگی کنه بدش اومد دستمو گرفت رفتیم با هم قدم زدیم تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به شکا علاقه داره

  76. Mahdiya MahdiyaMahdiya Mahdiyasays:

    سلام من دیشب خواب دیدم یکی (پسر ک میشناسم اش)دستم را محکم گرفته منم دستش را اول محکم گرفتم ولی بعدا دستش را محکم نگرفتم ولی اون دست من رو رها نکرد میشه تعبیرش رو بگید لطفا

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است ملاقات های مهمی در زندگی برایتان ایجادخواهدشد

  77. علی آقاپورعلی آقاپورsays:

    خواب دیدم دست کسی که دوسم داشتو گرفتم وانگشتاموگره کردم توانگشتاش. من هنوزم بفکرشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      به شما فکر می کنه

  78. AmirAmirsays:

    سلام من خواب دیدم که با یک دختر فامیل مان نشسته بودیم که یک لحظه دستش را روی دست من گذاشت و فشار داد و برداشت ومن بعد ناخواسته دستم را روی دستش گذاشتم تعبیر این خواب چیه و میخواستم بدونم گه اون دختر به من علاقه دارد یانه خیلی ممنون باتشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده صمیمی شدن شما با اطرافیانتان در زندگیتان است

  79. farzanefarzanesays:

    سلام خسته نباشید ... من خواب دیدم که دست کسی که دوس دارمو محکم گرفتن و اونم دستمو محم گرفت ..‌. من در زندگی واقعی هم ایشونو دوس دارم البته ۳ روزه که از هم جدا شدیم ... بعد وارد یه مجلسی میشیم که ۵ ا ۶ نفر هستن اونجا میفهمم که من و ایشون با هم نامزد هستیم و بقیه به من تبریک میگن ... تعبیر خوابمو لطفا بگید ... ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس پیوند دورنی شما زیاد

  80. HaniHanisays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم که دارم از مسیری رد میشم بعد دیدم یکی از فامیلام که قبلا بهش علاقه داشتم ماشینش تصادف کرده منم میرم درو باز میکنم میبنم حالش خوبه بهش میگم بریم خونه ما اونم پیاده میشه دستمو محکم میگیره و من حس خیلی خوبی داشتم و تا اخر راه دست تو دست هم بودیم خیلی ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است در صورت لزوم از سفر کردن پرهیز کنید

  81. ......says:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم که تو یجای تاریک و حالت بیابون یکی از اشناهامون که در دنیای واقعی رابطه خوبی داریم و من یمقدار از نظر عاطفی وابستگی دارم به این اقا،هستیم وایشون خیلی جلوتر از من دارن راه میرن ومنم سرعتمو بیشتر کردم که به ایشون برسم دستمو دراز کردم که دستشو بگیرم ایشونم همینطور اما دستامون بهم نرسید و من از خواب بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس در رفتار و اعمالتون از این شخص تاثیر میگیرین

  82. سحرسحرsays:

    سلام .من خواب ديدم که تو يه جايي بودم دوستام هم بودن بعد اونجا سر سبز بود گل ها خيييلي رشد کرده بودن تو بالاش يه کس بود که به اونا آب ميداد و جاهايي از اون مکان که سرسبز بود رود بود .اون يکي خيييلي آب ميداد يعني فقط از گل ها و سبزه ها آب ميومد و سرازير ميشد خيييلي خوب بود ،ولي اون يکي که ميگم فک کنم فرشته بود چون از آدما هيچي نميدونست.بعد من رفتم و گفتم باهم دوست شيم يعني منظورم دوستي عادي بودو اونم پسر بود يعني خواهر ،برادر بعد گفتم تو دنياي ما اينطوري دست همو ميگيرن و قفل کرديم دستامونو بهش ياد دادم و اون مکان هم مال اون بود .بعد ما رفتيم و گشتيم و موقع برگشتن ديديم که دوستام اون گل هارو برداشتن و خبري از اون صحنه زيبا نيست و من دعوا کردم که چرا اينکارو کرديم من با اين دوست شدم و بهش خيانت نکردم ولي شما اين کارو کردين.ممنون ميشم تعبيرشو بگين

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر روابط خوبی است که در اینده ای نزدیک برای شما ایجادخواهدشد

  83. MehdiMehdisays:

    سلام خواب دیدم که دست بهترین رفیق کسی که دوسش دارمو گرفتم و اونم گرفته ، طوری که انگار رابطه عاطفی بین ما هست و نگاهامونم نشون میداد که ازین کار لذت میبریم ولی هردفعه متوجه میشدیم که نباید جلوی اشخاص دیگه اینکارو کنیم و بعد دست همو اروم ول میکردیم و خواب تموم میشد یا من ادامش یادم نمیمونه چنباری این خوابو دیدم تعبیرش چی میتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به تمایلات و افکار شما اشاره داره

  84. مبینامبیناsays:

    سلام خواب دیدم شخصی که دوسش دارم دست منو گرفته و درحال نوازش دست منه و در آخر دست منو بوسید تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است بینتان محبت ایجادشود

  85. زهرازهراsays:

    سلام من دختر مجردم خواب دیدم استادم پشت میزش نشسته و دست راستشو به سمت من آورد که دست بده من با خودم گفتم اون که هنوز با من نامحرمه چرا دست میده، من هم بهش دست دادم و دستش که توی دستم بود دستشو هی فشار میدادم و لمس میکردم فقط اینجوری که توی بیداری دستشس درشت هست نبود حس کردم دستش کوچکتر شده و اصلا احساس گناه نداشتم توی خواب من کلا از ایشون خوشم میاد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این به افکار و خیالاتی است که شما در گذشته بهش فکر کردین

  86. SaniSanisays:

    سلام خسته نباشید این خوابو یه اقایی دیده برا ی من خواب دیده من با دختر مورد علاقم ازدواج کردم و اون دختر یه جعبه باقلوا براش خریده که از شیرین بودنش از خواب پریده میشه تعبیرشو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر شادمانی در زندگی است

  87. مهتابمهتابsays:

    سلام ، من خواب دیدم که ی صدایی بهم گفت که الان ی نفر دستت رو میگیره و تو بدون دیدن صورتش باید حدس بزنی که کیه و وقتی اون نفر دستم رو گرفت من ی حس اعتماد و آرامش بهم دست داد و حدسم این بود که اون شخص پسر خالمه و وقتی چشم باز کردم و صورتش رو دیدم خودش بود و چند لحظه ای ب چشمهای همدیگه نگاه کردیم و ی حسی ی حرفی تو چشمهاش بود انگار میخواست ی چیزی بگه ولی بعدش که میخواست حرف بزنه بیدار شدم ممنون میشم اگه تعبیرش رو بگید خیلی ذهنم رو مشغول کرده . تو واقعیت هم حس میکنم دوستم داره ولی بهم نمیگه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده اشنایی های جدیدی است که در زندگی ممکن است برایتان ایجادشود

  88. یسنایسناsays:

    سلام من خواب دیدم که دازم از پله های کلاس زبان پایین می یام بعدش پسر دوست مامانم نمی زاره رد شم بعدش می خوام از کنارش رد شم دستمو می گیره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر صمیمیت است

  89. ستارهستارهsays:

    خواب دیدم با پسری که میشناسمش اما خیلی از خودم کوچیک تره (نوجوان)رفتم بیرون و من خیلی خسته ام و حوصله راه رفتن ندارم اونم از من جلوتر رفت و دیدم برگشته و منتظر منه که بهش برسم و تعدادی بطری آب خریده با دست راستش بسته آب ها رو نگه داشته و با دست چپش خیلی راحت دست منو گرفت و یه لبخندی رو لبش بود (در صورتی که نامحرمیم و تو بیداری میدونم به این موضوع حساسه) منم اولش تو خواب تعجب کردم ولی بعد منم دستشو گرفتمو سرمو گذاشتم رو شونه اش و همون طوری راه میرفتیم و تو خواب یه حس آرامشی بهم دست داد. میخواستم بدونم تعبیرش چیه؟ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      از اتفاقی که انتظار ندارین تجربه ی خوبی بدست میارین

  90. نازنیننازنینsays:

    سلام وقتتون بخیر.خواب دیدم درماشین کنارصندلی راننده وجلوماشین نشسته بودم شیشه کمی پایین بود.آقایی که آشناهستندبیرون ماشین ایستاده بودندوباآب پاش‌ آب روی دستان من ریختند.منم هم دستانم رابالاگرفته بودم به طوری که دستانم کاملا خیس شده بود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده صممیت است

  91. مهرخورشید سیاوشمهرخورشید سیاوشsays:

    سلام و وقت بخیر و سلامتی خواب دیدم در گندمزار و شالیزار دارم کشاورزی میکنم صدایی میاد که داره ابر میاد و باران شدید و می خواد سیل بشه زود فرار کنید تا اومدم فرار کنم سیل اومد و رفتم زیر آّب ولی فقط شناور و غوطه ور شدم نه خفه می شدم و نه غرق می شدم بعد دو تا دست بزرگ خیلی بزرگ میاد زیر آّب و منو بلند میکنه و از آب میاره بیرون دست ها از آسمان اومده بودند بعد منو گذاشت توی اتاقی در منزل مان که رختخواب پهن بود و کنارش سفره یی بود که داخلش نان و پنیر و سبزی بود تلفن زنگ خورد آبجی ام جواب داد بعد دیدم روی اجاق گاز قابلمه یی هست که توش آش رشته بود مقدار زیادی کشک و نعنا داغ ریختم توی آش بوی مطبوع آش فضا رو پر کرده بود احساس کردم بوی آش نذری هست لطفا تعبیر کنید با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس صدقه بندازین و اسپند دود کنید خطری ازتون دور میشه

  92. نازگلنازگلsays:

    سلام من خواب دیدم که عشقم بامامانش بهم خبردارن میخوان بیاین خونه ما بعد من اماده شدم برم درخونه دیدم ازخونه مون رد شدن بعد رفتم در خونه پشت حیاطمون دیدم اونجان بعد عشقم اومد داخل نشست منم نشستم رو به روش یهو دوتا دستامو گرفت یهو دیدم مامانم اینا اومدن خونه ازاول بیرون بودن عشقم هم تا فهمید سوار ماشین شد رفت بعدمامانم گفتم عشقم اینا میخان بیان گفتم شمانیستن گفت زنگ بزن بگو بیان.تعبیرکنین ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به احساسات و افکار شما راجب ایشان اشاره دارد

  93. دلنیا احمدیدلنیا احمدیsays:

    سلام ببخشید من خواب دیدم کسی رو که زیاد دوسش دارم الان از هم‌جدایم دستامو محکم گرفته بعد میگه چقد دلم واسه دستات تنگ‌شده بعد دستامو بوس میکنه میگه میدونم ازم نارحتی تعبیر این چه چیزی می باشد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده محبت و الفت است

  94. دختر ناشناسدختر ناشناسsays:

    سلام خواب دیدم پسری که دوسش دارم میخواد بهم کمک کنه و کتابی که دست من بود رو ازم بگیره تا سنگینیش اذیتم نکنه، همونجور که داره ازم کتابو میگیره دستش میاد رو دستم، اما انکار برای خودش عجیب نیست (که ما نامحرم هستیم) و یکم بعد دستشو برمیداره و عادی رفتار میکرد. دستای اون خیلی گرم بود و دستای من سرد. من تعجب کرده بودم از گرمای دستش. بعد انگار توقع داشتم معذرت خواهی کنه، اون یکم بعدش یه ببخشید زیرلب گفت. من از این اتفاق خوشحاال و گیج بودم

  95. م.بم.بsays:

    خواب دیدم همسرم انگار خواب بد میدید رفتم بیدارش کنم از اتاق خواب اومد بیرون و ساق دودست منو محکم گرفته بود و فشار میداد و رها نمیکرد صورتش را نمیدیدم

  96. میم قیمیمیم قیمیsays:

    سلام من متسفانه با دویتم قهر هستم من اشتی کردم ولی ایشون سرسنگین لستن فعلا چون من مقصر بودم، خواب دیدم توی مدرسه بودیم اومد دست منو گرفت،من خودم ازش خجالت میکشیدم سعی میکردم دستم رو از دستش ول کنم ولی اون محکم گرفته بود،میتونین تعبیر اش رو بگین لطفا؟ممنون

  97. پریساپریساsays:

    سلام .‌وقت خوش.‌من خواب دیدم . کسی و که خواستگارمه دست همو گرفتیم .‌حس کرد از چیزی ناراحتم دستمو شل گرفتم ولی اون محکمتر کرد دستشو تودستم . و بعد دیدم یه اتفاقی افتاد دست منو محکم گرفت و باهم فرار کردیم و دستمو ول نکرد تعبیزش چیه

  98. پریساپریساsays:

    و ببخشید اینطور بود که دستمو محکم گرفته بود می دوییدیم تا رسیدیم جای امن. حتی یجا نمیتونستم رد بشم بغلم کرد سریع دستمو گرفت..و کمکم کرد

  99. MhMhsays:

    سلام، من خواب دیدم که من و دوستانم در مدرسه هستیم و می‌خواهیم که یک عکس دسته جمعی بگیریم و عکاس یک مرد بلند قد و هیکلی بود و انگاری من اون رو میشناختم، بعدش من و یکی از دوستام درکنار هم نشستیم و دست همدیگه رو گرفتیم، در طول عکاسی من هی از سر جام بلند میشدم و یکی جای من رو کنار دوستم میرگرفت اما من دوباره کنار دوستم می نشستم و جای من باز می شد. این رو هم بگم که دوربین عکاسی، گوشی دوستم بود. ممنون میشم اگه پاسخ بدین، نهایت تشکر رو دارم!

  100. مسعود مقصودیمسعود مقصودیsays:

    سلام خواب دیدم تو محل کارم هستم با همکارا صاحب کارمون میاد به من دست میده و می خواد با بقیه دست بده که من محکم دستشو گرفتم بعد رها می کنم بعد یادم نیست دقیقا می گه چرا دستمو رها نمی کردی و من هم چیزی گفتم

  101. بیتاموسویبیتاموسویsays:

    خواب دیدم با یکی از پسرهای اقواممان که من از کودکی اورا دوست دارم ولی از علاقه او به خودم خبر ندارم دریک مهمانی هستیم ومن قصدشرکت دریک مسابقه را دارم اوکنار من میاد و تمام طول مسابقه دستان مرا ارام گرفته است میشه تعبیرشو بگید لطفا

  102. مریممریمsays:

    سلام من خواب دیدم که یک پسرکه دوستم داره دستم ومحکم گرفته ومنو باخودش میبره وهرچی تقلاکردم که دستم وول کنه انگاردستم توی دستاش محکم ترمیشدتاجایی که دیگه تقلانکردم وبالعکس ناگهان یه حس خیلی خوب پیداکردوانگارمهرش به دل منم نشست وبه همین خاطرمنم دستش وعین خودش محکم گرفتم. لطفابگین تعبیرش چیه؟

  103. مرضیمرضیsays:

    سلام من خواب دیدم نامزدم که یک شهر دیگر است یهو اومده به شهر ما و دست یک پسر بچه رو گرفته و ادعا میکنه برادر کوچیکشه.منم دست اونا رو گرفتم. تعبیر چیست؟

  104. مینامیناsays:

    سلام من پسری را دوست دارم درخواب دیدم صبح بدون روسری و با موهای باز او را دیدم و او از دیدنم خوشحال شد سمت من امد با من صحبت کرد و موقع رفتن برای خداحافظی به من دست داد ولی من نپذیرفتم چون او به من نامحرم بود واو عذر مرا پذیرفت

  105. ناشناس دخترناشناس دخترsays:

    سلام من خواب دیدیم کسی که توی اینیستا کیلیپاشو میدیدم و دوست که کیلیپا های اونم میدیدم توی یک انبار عنکبوت گیر افتادن چهار نفر بود سه نفر رو میشناختم دو نفر خودشون رو نجات دادن بعد من اون یکی و اونیکه نمیشناختم رو نجات دادم بعد اونیکه میشناختم که نجاتش دادم دستش رو تو دستم گره کرد بعد با هم دویدیم تا رسیدم به دو تای اول بعد از اونجا راه رفتیم تا خونه من رفتم خونه خودم اونم رفت خونه خودش جالبه اینکه خونه من یه شهر در مازندران بود ولی خونه اون تو کرج و انگار خونش جزوه کوچه ما بود من این شخصا رو تو زندگی واقعی ندیدم تو اینیستا و اینجور جاها بعد اون دختری بود بااستایل تام بود که خیلی شبیه پسرا بود همه شون همین جوری بودن ولی از اون به بعد جواب سؤالمو میداد و با اونا گروه زدیم

  106. MarjanMarjansays:

    سلام من عاشق یکی از بستگانم هستم و دیشب همگی توو یه اتاق خوابیدیم و من خواب دیدم ک اروم اروم خودمو پیشش رسوندم و دستامون توو دست هم بود،ولی پسره ازم خواست ک برگردم سرجام(میشه بری سرجات) این نشونه ی چیه؟

  107. MarjanMarjansays:

    البته اینم بگم بهتون چن ماهیه باهاشون قهر هستم وفقط گاهی اوقات تیکه بارم میکنه وبااینکه قهریم خیلی روم غیرت داره،من دوسش دارم ولی اونو نمیدونم اصلا مطمعن نیستم

  108. AramAramsays:

    سلام من تقریبا دو سه روز پیش خواب دیدم (پسری که دوسش دارم و الان هم با هم در ارتباط هستیم و اون بهم گفته که دوسم داره و من از علاقه ی اون مطمعن هستم) خونه ی ما هستن و ایشون به من بی محلی میکنن ولی بعد ایشون میان و دست من رو میگیرن فشار میدن و به من لبخند میزنن دستش هم سرد بود برعکس دست من بعد من هم بهش لبخند میزنم و بعد هم دستش رو ول میکنم بعد هم از خواب بیدار میشم

  109. saeedehsaeedehsays:

    سلام..دیشب خواب دیدم که داخل یک اتوبوس هستم و روی صندلی یک پسر جوانی نشسته که با نگاه خاصی رو به من کرد و دستشو به طرف من دراز کرد و منم دستشو گرفتم که با این کار ارامش خاصی بهم دست داد..بعد هم به خواب دیدم که باهمین پسر جوان از دست یه نفر که دوستم باشه فرار میکنیم که مارو نبینه ..خوابم تعبیر خاصی داره؟؟

  110. محمدرضامحمدرضاsays:

    با سلام . من خواب دیدیم با یکی از مجری های شبکه های مجازی اشنا میشم و سلام میکنم و دستشو میگیرم و راه میرویم ... این دست گرفتن اونقدر ادامه دار میشه که دست هامون شروع میکنه به عرق کردن ... همش به دستامون نگاه میکنم که عرق کردند ولی از این وضعیت خوشم میاد و از طرف اون مجری بهم پیشنهاد کاری میشه ... ممنون میشم تعبیرش رو بگین

  111. hastihastisays:

    سلام،من خواب دیدم که پسر عموم خیلی به من نگاه میکنه بعد پسر عموم رفت یه جای خلوت منم رفتم پیشش یه سیخ بهش زدم و گفتم حالا هرچی میخوای نگاه کن بعد خواستم برم که گفت وایستا وایستادم خواست دستم رو بگیره که دستم رو پس کشیدم و گفتم که ما نامحرمیم نمیتونیم دست همو بگیریم اما باز دستمو گرفت منم دستش رو گرفت پسر عموم دست منو فشار داد اما یه حس خوبی بهم دست داد وقتی که این کار رو کرد و بعد هم که ول کرد اصلا دستم درد نمیومد. بعد هم که هرجا میرفتم همش نگاهم میکرد و بهم لبخند میزد. (البته قبلا من عاشق پسر عموم بودم اما اون هیچ وقت نمیدونست) میشه لطفا تعبیر خوابم رو بگید.

  112. hastihastisays:

    البته در پیامی که بالا دادم یادم رفت بگم که پسر عموم هم نسبت به من علاقه نشون میده اما زیاد نه ولی بیشتر از بقیه و بیشتر اقات در مهمونی های خانوادگی حواسش به من و مطمئن نیستم که منو دوست داره یانه. (توی خواب پسرعموم هر دوتا دستم‌رو گرفت)

  113. ساناز نورمحمديساناز نورمحمديsays:

    سلام ،، من عاشق شخصي بودم ،، كه بدون مقدمه رابطه رو تموم كرد و يك هفته بعد ازدواج كردن ،، بعد از ي مدت خواب ديدم ك ايشون كنار همسرشونن و كنار همسرشون پسري ايستاده ،، اولش فكر كردم شايد برادر دختره باشه در حاليكه ك با حركاتي (عاشقانه ) كه بين اون ها شكل گرفت متوجه شدم برادرشون نيست ،، و اون نسبت به رفتار زنش و پسره كاملاً بي تفاوت بود ،، از نظر ظاهري هم هر سه سر تا پا مشكي پوشيده بودند ،، كفش هاي دختره هم پاره و گِلي بود ..

  114. محمد khمحمد khsays:

    تو ماشین کسی که دوستش دارم پول از ماشین پرت کرد بیرون بعد دستامو محکم گرفت

  115. MinaMinasays:

    سلام ببخشید من دیشب تو خواب دیدم که با خانوادم داشتیم توی ی جایی که نمیدونم کجا بود راه میرفتیم یهو وقتی برگشتم عقب کسی و که دوسش دارم و عاشقشم و چند مدتیه که از هم جدا شدیم وکات کردیم و دیدم و اومد طرفم و یهو دستمو محکم گرفت و لبخند زد و گفت بیا با هم بریم منم گفتم اخه خانوادم میبینن گفت یکم عقب تر میریم پشت مردم نبیننمون بعد خانوادمم وقتی عقبو نگا میکردن متوجه اون نمیشدن و اونم تا اخر باهام اومد و خیلی مهربون شده بود و فک کنم اخر سر بغلمم کرد و راهیم کرد میشه بگین تعبیرش چیه 🤔

  116. فرشته .نگراویفرشته .نگراویsays:

    سلام .من وکسی که دوستش دارم مدتی با هم قهر هستیم ودوستم خواب دیده که در خواب با عشقم حرف میزند ودلیل قهر رو از او میپرسد واو میگوید که من را با کسی همرا با خواهرم ویک جوام با چشم دیده ولی با تمام این احوال دست در دست من میذاره و با هم راهمسیر رو طی میکنیم تعبیر خوابم دوستم چیست

  117. فرشته .نگراویفرشته .نگراویsays:

    سلام .من وکسی که دوستش دارم مدتی با هم قهر هستیم ودوستم خواب دیده که در خواب با عشقم حرف میزند ودلیل قهر رو از او میپرسد واو میگوید که من را با خواهرم ویک جوان با چشم دیده ولی با تمام این احوال دست در دست من میذاره ومرا با خود میبرد تعبیر خوابم دوستم چیست

  118. فرشته .نگراویفرشته .نگراویsays:

    سلام .من وکسی که دوستش دارم مدتی با هم قهر هستیم ودوستم خواب دیده که در خواب با عشقم حرف میزند ودلیل قهر رو از او میپرسد واو میگوید که من را با خواهرم ویک جوان با چشم دیده ولی با تمام این احوال دست در دست من میذاره ومرا با خود میبرد تعبیر خوابم دوستم چیست

  119. فرشته .نگراویفرشته .نگراویsays:

    سلام .من وکسی که دوستش دارم مدتی با هم قهر هستیم ودوستم خواب دیده که در خواب با عشقم حرف میزند ودلیل قهر رو از او میپرسد واو میگوید که من را با خواهرم ویک جوان با چشم دیده ولی با تمام این احوال دست در دست من میذاره ومرا با خود میبرد تعبیر خوابم دوستم چیست

  120. فرشته .نگراویفرشته .نگراویsays:

    سلام .من وکسی که دوستش دارم مدتی با هم قهر هستیم ودوستم خواب دیده که در خواب با عشقم حرف میزند ودلیل قهر رو از او میپرسد واو میگوید که من را با خواهرم ویک جوان با چشم دیده ولی با تمام این احوال دست در دست من میذاره ومرا با خود میبرد تعبیر خوابم دوستم چیست

  121. مینا شمینا شsays:

    سلام. خواب دیدم انگار از مسافرت اومده بودم یک آقایی که قبلا وکیلم بوده اومد دنبالم دستم را گرفته بود و خیلی با احساس، بعد هی می گفت که حواسم بهت هست و از این حرفا، آخرش هم بغلم کرد بوسم کرد و برو خونه یعنی رسوندم در خونه تو خونه که اومدم خواهرم ناراحت بود چون یکی به جای پول بهش یک کیسه سیب گلاب داد هر سیبی هم زرد بود هم قرمز.پسرش از اون سیب خواست و خواهرم بهش نداد. ممکن هست تعبیرش را بهم بگین لطفا

  122. ......says:

    سلام . یه دوستی داشتم چند سال پیش فوت کرد خیلی بهش توجه نمیکردم اما اون منو خیلی دوست داشت وقتی فوت کرد فهمیدم چه دوستی رو از دست دادم هرشب براش فاتحه و قران میخوندم چند شب بود ک براش فاتحه نمیخوندم تو این مدت یک بار فقط ب خوابم اومده بود تا اینکه یک شب ب خواب دوستم رفته با یک چادر مشکی و در یک جای سفید ایستاده بوده اون از دوستم خواسته که بهم بگه چیکار داری میکنی این کارو ادامه ندم و مدام منو لعنت میکرده و گفته چرا دیگه یادش نمیکنم گفته خیلی دلش برام تنگ شده همه این هارو با حالت عادی گفته و دوستم میگفت خیلی خوابه وحشتناکی بوده مصل اینکه در واقعیت اتفاق افتاده

  123. ......says:

    سلام . یه دوستی داشتم چند سال پیش فوت کرد خیلی بهش توجه نمیکردم اما اون منو خیلی دوست داشت وقتی فوت کرد فهمیدم چه دوستی رو از دست دادم هرشب براش فاتحه و قران میخوندم چند شب بود ک براش فاتحه نمیخوندم تو این مدت یک بار فقط ب خوابم اومده بود تا اینکه یک شب ب خواب دوستم رفته با یک چادر مشکی و در یک جای سفید ایستاده بوده اون از دوستم خواسته که بهم بگه چیکار داری میکنی این کارو ادامه ندم و مدام منو لعنت میکرده و گفته چرا دیگه یادش نمیکنم گفته خیلی دلش برام تنگ شده همه این هارو با حالت عادی گفته و دوستم میگفت خیلی خوابه وحشتناکی بوده مصل اینکه در واقعیت اتفاق افتاده

  124. LooraLoorasays:

    سلام من ديشب خواب ديدم تو خونه مادر بزرگم هسم و پسر فاميلمون با دوستش بود برا كاري رفتم سوار ماشين شدم دوست پسر فاميلمون هم بود كنارم عقب بوديم دستمو گرفت من دستشو ول كردم دو سه بار اينكارو كردم اخر محكم دو دستي دستمو گرفت .ميشه تعبيرشو بگيد

  125. nafasnafassays:

    سلام..من خواب دیدم که یکی از آشناهامون فوت شده و کسی که من ازش خوشم میاد و یه شهر دیگه زندگی می کنه برای فاتحه اومدن خونه ما..بعد من و اون شخص رفتیم بیرون .اول دست همدیگه رو گرفتیم بعد اون انگشتاشو تو انگشتای من گره کرد..بلافاصله که پدرمو دیدم من به زور دستمو از تو دستش بیرون کشیدم...ولی بعد این اتفاق هم دوباره به هم نگاه می کردیم و حواسمون به هم بود...تعبیرش چیه؟

  126. مرجانمرجانsays:

    سلام.من خواب دیدم یه پسره ناشناس توی خیابون دست فروش بودلباس خوشکل وکلاه ..همه چی داشت با دخترعمه م بودم اون رفت جلو لباس برداشت اندازه خودش میگرفت..بعد من هم فک‌کنم یک کلاه برداشتم وقتی خواستم به پسره پول بدم محکم دستمو گرفته بودخیلی ترسیده بودم هرکاری میکردم که دستمو ازش جداکنم نمیشد خیلی محکم گرفته بودخلاصه بعد ازتلاش بسیار دستمو جداکردم ازش.طوری که از تلاش افتاده بودم روی زمین..وتندتند بازانو فرارمیکردم.تعبیرش چیه؟

  127. زینب شریفیزینب شریفیsays:

    سلام...خواب دیدم که سر کلاس نشستم کنار عشقم و ردیف آخر هستیم و دستاشو می گیرم اونم دستامو می گیره اما دستاش عرق کرده بودن...در واقعیت ما هم کلاسی هستیم در دانشگاه .... تو خواب هم دستاشو ول نکردم یه دختری هم کنارمون نشسته بود البته بی توجه بود و من کنار عشقم بودم اما نمی دونم چرا دستاش عرق کرده بود انگار از نگرانی بود

  128. ساراساراsays:

    سلام . من خواب دیدم که در مدرسه بودم و کسی را که قبلا دوستش داشتم(اما او یک نفر دیگر را دوست داشت) دیدم...من به او سلام کردم و او جواب من را داد. آمد و پیش من نشست...همین طور داشت با من صحبت میکرد اما من خیلی می ترسیدم که مدیر مدرسه متوجه شود و ما را دعوا کند همچنین من همش سعی میکردم که کسی به اشتباه فکر نکند که ما با هم دوست هستیم و برای همین به همه توضیح میدادم که اینجوری نیست او دستش را روی دستم گذاشت و من همین طور سعی میکردم که دستش را از روی دستم بردارم که یک دفعه مدیر مدرسه دید که ما باهم حرف میزنیم و بهمون نزدیک شد ، برای همین من اون دست دیگرم رو گذاشتم جلوی دو تا دست ها مون تا مدیر متوجه نشود. میشه لطفا تعبیرش را بگید.

  129. SamsSamssays:

    سلام من چندروزهست خواب یک نفررو میبینم اوایل که خواب میدیدم دست کسی که دوسش دارم رو میگیرم ولی دست شو ازدستم میکشه بعد چن روز که خواب دیدم دست شو از دستم نکشید

  130. yasyassays:

    سلام خواب دیدم که دست یه پسریو ک نمیشناسم گرفته بودم و داشتیم باهم میدویدیم(چهره پسر اصلا مشخص نبود)

  131. عصمتعصمتsays:

    سلام خواب دیدم دست گذاشتم پشت دست اقایی بعدگرفتمش تودستم اقاروکه هم میشناسم هم خواستگارمه هم دوستش دارم

  132. فاطیفاطیsays:

    سلام خواب دیدم یه شخصی که خیلی وقت بود بهش فکر نکرده بودم دارن باعاش راه میرم دستمو گرفته نوازش میکنه خیلیی عجیب بود بفیه خواب یادم نمیاد اومده بود پیشمو اینا گیج شدم

  133. فریده شرفیفریده شرفیsays:

    من دو شب پیش دم صبح خواب دیدم که سر کوچمونم یه آقای متاهلی (که میشناسمش و اقای محترم و از نظر اخلاقی خوبی هستن) به نرمی یکی از دستای منو که فکر میکنم دست چپم بود رو گرفت و به ارامی صورتم رو بوسید. توی خواب یه حس خجالتی و ناراحتی از اینکه یه نامحرم منو لمس کرده داشتم و در عین حال حس خوبی به من داد. حتی وقتی که از خواب بیدار شدم کل اون روز و حتی الانم یه حس خوبی ازش دارم. لطف میکنید اگه تعبیر خواب رو بهم بگید

  134. ایمانایمانsays:

    سلام.من در خوابم دیدم که با دختری که در واقعیت که دوستش دارم و او خبر نداره،،،دست در دست هم داریم قدم میزنیم در حالی که خانواده هامون هم هستن

  135. فرهادرضاییفرهادرضاییsays:

    از مدرسه برمیگشتم اون دختری که ازش خوشم میاد و اون هیچ حسی بهم نداره منتظرم ایستاده بهش که رسیدم دست همو گرفتیم و یه دوری تو محله زدیم فرستادمش بره تا بعدا دوباره بریم بیرون این وسط یه پیرمرده از مغازه میخواست خودکار بخره راهنماییش کردم

  136. saharsaharsays:

    سلام پدربزرگ من چند وقتیست ک در بستر بیماریست و ناتوان شده من در خواب دیدم که پدربزرگم دستانم را گرفته بعد چنان محکم دستانم را فشار میده ک من تو خوابم حس می کنم دستانم دردگرفته. میشه تعبیر خوابم را بگید.

  137. YaldaYaldasays:

    سلام من خواب دیدم شخصی که دوسش دارم ولی در حال حاضر ارتباطی باهم نداریم دست منو توی دستش گرفتو انگشتام به انگشتاش پیچید و خیلی جدی و محکم دستمو گرفت

  138. MahsaaaMahsaaasays:

    سلام من خواب دیدم دست اشنایی رو گرفتم تا فهمیدم ک اون طرف کیه سریع دستم از دستش کشیدم بیرون

  139. مهدیمهدیsays:

    سلام ببخشید من دیشب یه خواب خیلی عجیب دیدیم خواب دیدم که کسی دستمو خیلی محکم گرفته بود و در ظمن صورتش هم ندیدم و عجیب تر از اون این بود که من حتی با اینکه خواب هم بودم کاملا حس می کردم که دستم داره میاد بالا و یکی محکم اونو گرفته این خواب. خیلی برام عجیب بود برای همین گشتم بیشتر حرف های شما را خواندم ولی من دسته اونو نگرفته بودم بلکه اون دسته منو گرفته بود و شاید باورتون نشه می تونستم حس کنم که یه نفر واقعا دستمو گرفته بود حتی اگه بخواین بگین یکی از اعضای خانواده دستمو گرفته بود هم اشتباه چون هیچ کی اونجا نبود خواهش می کنم بگین تعبیر این خواب چی میشه من برای اولین بار کنج کاو خوابام شدم

  140. مهرانمهرانsays:

    سلام در خواب دیدم با داداشم در یه محیط نیمه تاریک(بنای سنتی)روی صندلی نشسته بودیم.یک شخص آشنا داشت با برادرم صحبت میکرد و بهش میگفت منو از چاله توی چاه نندازه.بعد من داداشم رو بغل کردم.بعدش دو تا دست توی تاریکی محض دستای منو گرفتن و من در همان حال از وحشت از خواب پا شدم.

  141. رضا طالب دوسترضا طالب دوستsays:

    سلام من دخترم خواب دیدم که من با لباس عروس واونی که دوستش دارم با کت و شلوار دست همو گرفته بودیم وعاشقانه قدم میزدیم به سمت خونه مشترک مون میرفتیم وحرف میزدیم تعبیرش چیست؟

  142. رضارضاsays:

    سلام من دخترم خواب دیدم که من با لباس عروس واونی که دوستش دارم با کت و شلوار دست همو گرفته بودیم وعاشقانه قدم میزدیم به سمت خونه مشترک مون میرفتیم وحرف میزدیم تعبیرش چیست؟

  143. ساراساراsays:

    سلام حدود دو سال پیش احساسی به اقایی داشتم ولی هیچ وقت از احساس ایشون سر درنیاوردم...خواب دیدم که جایی صدام زد بعد من با خوشحالی دوتا دستشو گرفتم و صحبت کردیم کمی...ممنون میشم تعبیری لطف کنید,*

  144. ز.از.اsays:

    من چند ماه پیش خواب دیدم که وارد حیاط یه خونه ای شدم که انگار قرار بود توش جشن بگیرن . آدم های آشنا و غریب هم اونجا می دیدم . وسط اون همه آدم کسی رو دیدم که توی زندگی واقعی بهش علاقه دارم . ولی حس میکنم که اون بهم توجهی نمی کنه . بین اون جمعیت خواستم از کنارش رد بشم دستم رو گرفت بهم نگاه کرد و لبخند زد . دستم رو کشیدم و دوباره با التماس بهم گفت توروخدا بیا دستم رو بگیر تا همه بفهمن که ما باهم هستیم . دستم چپش رو آورد بالا و منم دست راستم رو توی دستش انگشتام رو حلقه کردم و بعد اون دست خودش و خودم رو برد بالا که به همه نشون بده که دستامون تو دست همدیگست . جدیدا توی زندگی واقعی اون آقا رابطش باهام صمیمی تر شده . حس میکنم خودش رو میخواد نزدیک تر کنه . تعبیر خوابم چی میتونه باشه ؟؟؟

  145. ایوایوsays:

    باسلام. ممنون از اطلاعات خوبتون من یه خواب دیدم که دو بخش بود و پسرخالم تویه هردوتا بخشش هم بود. بخش دوم جوری بود که من مثلا میرفتم دنبالش که نذارم تنها بمونه و میخواستم به یه جایی ببرمش و دستاشو میگرفتم و دستاشم انگار خاک ریزه بود که خاک ریزه هاشو پاک میکردم و اونم دستامو محکم میگرفت و میرفتیم. بعد که وارد یه جایی مثله مغازه شدیم تقریبا بایکی از مشتریا جروبحثم میشد و پسرخالم تویه خواب خیلی اروم و ناراحت بود و همش بهش کمک میکردم و اونم دنبالم میومد مثله یه بچه که همش دنبال مادرش میره😑 ممنون ویشم برام تعبیرشو بگید چون واقعا فکرمو مشغول کرده و نمیتونم به کسی هم بگم

  146. ستاره شبستاره شبsays:

    سلام من خواب دیدم با نامزد خواهرم داریم میریم سفر ،نامزد خواهرم دست منو گرفت منم دستش رو چند بار پس زدم ، ولی دست آخر دیگه دستش رو پس نمیزدم و میگرفتم دستشو ممنون میشم تعبیر خواب رو بهم بگید ..

  147. برکهبرکهsays:

    سلام یکی آشناهامون که میاد خونمون و داخل خواب دستمو گرفت و محکم فشار دادو لمس کرد ولی من اصلا بهش توجه نکردم ولی گرمی دستاش هم داخل خواب حس میکردم انگار داخل واقعیت دستامو گرفته بود و اینکارو جلوی خانوادم انجام داد ولی خانوادم خیلی عادی رفتار میکردن تعبیرش چیه؟

  148. MahsaMahsasays:

    خواب دیدم که یه چیزی از یه آقایی(که مدتیه باهم‌حرف میزنیم‌ولی رابطه عاشقانه ای بینمون نیست)گرفتم و وقتی داشت اون وسیله رو میداد بهم‌اتفاقی دستمون باهم‌برخورد کردم منم خیلی‌خوشم اومد‌و از قصد‌دوباره‌خودمو‌ زدم‌بهش و حس خوبی داشتم

  149. ....says:

    سلام من خواب دیدم دستم وگزاشتم تودست عشقم بعد زود از دستش دراوردم گفت چرادرش آوردی دستتو گفتم دستام خشک شده وپوستش کلفت شده باید یکم کرم بزنم البته دستش لمس کردم

  150. آناهیتاآناهیتاsays:

    من خواب دیدم که دشتم چیزی برمیداشتم و یک پسر که چهره اش هم ندیدم دستمو یهویی و ناخاسته گرفت اما بعد واقعا ازم خوشش اومد و ولش نکرد نمیدونم تعبیرش چیه اینجا هم پیدا نکردم

  151. شرارهشرارهsays:

    سلام خواب دیدم عشقمددستمو گرفت و دستاش سرد بود دستای همو گرفتیم و با صورتم دستاشو گرم کردم ازش پرسیدم چرا دستات سرده جواب نمیداد سکوت کرده بود اومد پیشم نشست و بعد ناپدید شد لطفا تعبیرش رو بهم بگید

  152. رضا رامش پوررضا رامش پورsays:

    درخواب دیدم خیلی نزدیک به کسی که دوسش دارم نشستم و صورتم دقیقا روبروی صورتش قرار گرفته و اسم کسی رو توگوشیش نشون میداد و انگار این شخص اذیتش میکرد و داشت ازم درخواست کمک میکرد(اسم و یادمه ولی نمیشناسمش)بعدش دراز کشید منم روبروش دراز کشیدم و دیدم پایین تنه هردومون زیر پتو است و فاصله ایی که از هم داشتیم به یک نفر میرسید(بهم گفت اینجوری کسی مشکوک نمیشه) و به برادر کوچیکش گفت بیا وسط ما بخواب منم دستشو گرفته بودم وقتی به دستش نگاه کردم لاک قرمز زده بود که بخشیش پاک شده بود انگار مددت زیادی از لاک زدنش میگذره و ناخوناش و بلند کرده بود دستاشم انگار افتاب سوخته بود(درواقعیت دستای ظریفی داره) درحالی که داشتم دستاشو نگاه میکردم یهو بابام وارد شد و یه نگاه خشمگین به من و دختره کردو هردو دستامونو سریع از هم دور کردیم

  153. المیرا پائیسالمیرا پائیسsays:

    سلام من خواب دیدم با نامزدم موقع رانندگی نشستم جلو ماشین و دوست صمیمیم که عقب ماشین نشسته میاد وسط ما میشینه ودستشو رو دست نامزدم رو دنده میذاره. و منم میفهمم وکتکشون میزنم.لطفا بهم جواب بدید خیلی حس بدی پیداکردم

  154. SanaSanasays:

    سلام، من یه دختر مجردم،۶:۱۵ صبح که حدود ده دقیقه بعد اذان هست بعد دیدن خواب بیدار شدم خواب دیدم مردی که واقعا عاشقش هستم تو زندگی واقعیم دست چپمو تو دستش گرفت تا گرمش کنه و از دستم تعریف کرد تعبیرش چیه؟

  155. زویا فرخیزویا فرخیsays:

    خواب دیدم با علیرضا طلیچسی خواننده معروف سر صحنه هستم و دستم رو گرفته داریم راه میریم تعبیرش چی میتونه باشع؟

  156. امیرحسین حسینیامیرحسین حسینیsays:

    سلام،تو خواب دیدم که چادر عشقم افتاده رومون و من زیر چادر دستشو گرفتم و نوازش میکنم تعبیرش چی می‌تونه باشع؟

  157. امیر مهدی حاجی مزدارانیامیر مهدی حاجی مزدارانیsays:

    خواب دیدم داشتم باکسی که دوستش دارم بازی میکنم بعد گفت بسه این فلان به من گفت بعدشاومد بغلم کرد بعد گفتم دستم بگیری بهتر گفت باشه اینو از اینترنت یاگرفتم اینجوری برم بعدداشتیم صحبت می کردیم یهو بیدار شدم تعبیرش چیه؟

  158. GoodGoodsays:

    خواب دیدم در حیاط خانه شب بود کسی‌که من در واقعیت دوستش دارم و او نمیداند دستم را به آرامی نوازش میکرد .

  159. سارا احمدیسارا احمدیsays:

    سلام من و یه آقایی همدیگه رو دوس داشتیم ،قصدمون ازدواج بود ولی بنا به دلایلی بحث مون شد و از هم دور شدیم،بعضی وقتا خواب میبینم که میاد دنبالم و دستمو میگیره البته هنوزم ارتباط داریم در حد سلام،خواب میبینم که برمیگرده و بهم میرسیم و حتی ازدواج هم کردیم،ممنون میشم تعبیرشو بهم بگین

  160. ناشناسناشناسsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم مانتو بلند کفش خوشگل و یک شال زیبا پوشیدم از در خانمان بیرون میروم ناگهان یه آدمایی میبینم که شبیه راهزن هستن و دستشون تفک هست من خیلی میترسم و پسری که ازش خوشم میاد رو میبینیم اون میگه به این دختره نمیتونید چیزی بگسد یا دست بزنید بعد پسره دستمو گرفت و بهم کمک کرد تو اون محل دویدیم و احساس امنیت کردم اون راهزن ها هم رفتن‌. چگونه تعبیر میشود این خواب؟

  161. امیر محمودیامیر محمودیsays:

    درود دیشب خواب دیدم که میخواستم به داخل یک دری برم که ظاهرا تو ی اون خواب اون در بهشت بود ، اما هر کاری میکردم نمی تونستم رد شم ، بعدش یک دختر جَوون اومد که همون اتفاق براش افتاد ، اما وقتی دست همدیگه رو گرفتیم تونستیم رد بشیم بعدش رو دقیقا یادم نمیاد ، فکر کنم قسمتهایی از زندگی مشترکمون بود ، من اون دختر رو اصلا نمی شناختم ، تا حالا به دختری علاقه نداشتم و وارد رابطه نشدم ، می خواستم بدونم این خواب تعبیری داره یا نه . ممنون میشم زودتر جواب بدین.

  162. رقیهرقیهsays:

    سلام من خواب دیدم با پسر همسایه مون پشت خونه بودیم انگار ناراحت بود دستشو گرفتم گفتم چته گفت هیچی چند بار سوال کردم جواب نداد منم دستشو ول کردم و رفتم

  163. مولاییمولاییsays:

    سلام.من خواب دیدم.شوهرم منو برده کفش فروشی و یک جفت کفش مشکی برام خریده.بعد دست تو دست همدیگه گرفتیم و درحالی که توی دلمون خوشحال بودیم.قدم میزدیم. تعبیرش چیه؟؟؟ چون الان مدت زیادی هست که رابطه ی من وهمسرم خراب هست.

  164. رزرزsays:

    من در خواب دیدم با یه غریبه که در خواب دوستم داشت دست دادم و همزمان با اینکه میخواست به صورتم بوسه بزنه پدرم سر رسید،در خواب کلی خجالت کشیدم بابت این کار،لطفا تعبیرشو به من بگید.

  165. ارغوان دلگیرارغوان دلگیرsays:

    سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم دریک ماشین بامعشوقم هستم ازمن درخواست گرفتن دستم را دارد ومنم هم دستم را ب دستش میدم و محکم دست همو میگریم تعبیردارد ایا؟

  166. روژانروژانsays:

    سلام من خواب ديدم كه خواهرم و همسرم توى يه اتاق هر كدوم سر جاشون خوابيده بودن و همسرم دستشو از لحاف بيرون اورد و ميخواست دست خواهرمو تو دستاش بگيره، خواهرم خواب بود و وقتى بيدار شد تندى دستشو عقب كشيد و من و مادر ناظر بوديم. و من با شوهرم تو خواب دعوام شد و ميخواستم از خونه بيرونش كنم. صبح بيدار شدم خيلى ناراحت بودم. لطفاً بگيد تعبييرش چيه؟

  167. صداصداsays:

    سلام و عرض ادب خدمت مدیریت سایت. مدتی پیش خواب دیدم که دو دستم روی هم برسینه ام تکیه داده شده بود(کف دستم روی دست دیگری و از ناحیه ی شصت بر سینه تکیه داده شده بود) و گربه ای سیاه رنگ روی ان نشسته وقتی متوجه گربه روی دستانم شدم با شدت ان را پرتاب کردم...

  168. Mohammadreza solbiMohammadreza solbisays:

    سلام من خواب دیدم با اون کسی که دوسش دارم وعاشقش هستم دست هایمان را با هم به هم گره زده ایم وحس خوبی داریم میشه تعبیرش رو بگید ممنون

  169. مریممریمsays:

    خواب دیدم با کسی که دوسش دارم کنار هم وایسادیم اما دو نفر میان و منو میدوزدن و من از دستشون فرار میکنم و میرم کنار کسی که دوسش دارم و اون دست منو میگره دست من وسط دوتا دست اون بود و دستاس خیلی خیلی گرم بود. تعبیر این خاب چیه؟؟؟؟

  170. فریبا سسسسسسسفریبا سسسسسسسsays:

    سلام. خواب دیدم دوست پسرم دست ی خانمه رو گرفته و خیلی هم خوشحاله که با اونه و جلوی چشم من راه میرن و میگن میخندن. انگاری میخواد با اون باشه و منو دیگه نمیخواد و داره میپیچونه که من برم دیگه.

  171. ....says:

    سلام با فردی که دوسش داشتم با کل فامیل توی خونه بودیم و بعد به قبرستان رفتیم و یکم آنجا ایستادیم رفتیم وقتی داشتیم دور می‌شدیم از آنجا او آمد و دست مرا محکم گرفت و من هم همینکارو کردم و سرم رو روی شونه ی اون گذاشتم. توی خواب بین ما علاقه بود و من به اون گفتم که تو بازهم میری مگ نه؟ انگار گفت نه چون جزئیات یادم نیست.

  172. علیعلیsays:

    سلام تو خواب دیدم که با دختری که دوسش دارم خوابیدم و دستش رو گرفتم تعبیرش چی هست؟

  173. sarasarasays:

    سلام وقت شما بخیر امروز بعد از ظهر خواب دیدم مرد نامحرمی که میشناسمش امده بود منزل ما. و دست چپ منو به گرفت و بامهربانی فشار داد. توی خواب تعجب کردم بهش نگاه کردم و با خودم گفتم مگر مسلمان نیست چرا دست منو گرفته. لطف میکنید تعبیرش بگید.

  174. sarasarasays:

    ببخشید فراموش کردم دستش هم خیلی گرم بود.

  175. سحرسحرsays:

    سلام من تو خواب دیدم که من و کسی که دوسش دارم دست همو گرفتیم و میریم و بعد داداش اون که کوچیکه اومد پیش ما بعد رفتیم بیرون بارون میومد ما هم کفش نداشتیم ولی برا اون کوچیکه رفتیم کفشاش رو اوردیم بعد رفتیم لواشک بخریم در ضمن بارون هم میومد و اون شخصی که من دوسش دارم نه منو میشناسه نه منو دیده

  176. زیفازیفاsays:

    از فروردین 99 دیگه جواب نمیدین... امیدوارم سلامت باشین!

  177. محمدمحمدsays:

    من با عشقم قهرم ولی امروز دیدم تو خواب دستمو محکم گرفت و فشار داد از خواب که بلند شودم داشتم دا نفس نفس میزدم آیا کعبیری داره؟

  178. امیر یاسین قدرتیامیر یاسین قدرتیsays:

    سلام و درود ، بنده در خواب دختر عمویم را دیدم که او خودش دست من را با عشق گرفته و میفشارد از قضا خودم هم دوستش دارم و حس عاشقانه ای نسبت به او دارم ، بنظر شما تعبیرش چیست؟؟

  179. مهتابمهتابsays:

    سلام من خواب دیدم که منو عشقم توی یک ماشین لوکس که رنگش قرمز بود نشسته بودیم و او گفت که دستشو بگیرم و من تا اومدم دستش رو بگیرم او خیلی سریع تر دست من را گرفت و خیلی ام محکم گرفته بود میخواستم ببینم تعبیر خواب من چیست

  180. فاطمهفاطمهsays:

    خواب دیدم که داشتم لیز میخورم داییم دستمو گرف داییم درقید حیاتم هستن

  181. محنامحناsays:

    سلام میشع خواب منو تعبیر کنید ممنون میشم من خواب دیدم که عشقم اومدع خونمون و هردو روی مبل نشستیم و من دستشو میگیرم و با اون با انگشتای من بازی میکنه (بازی کردن بادست همدیگر) میشع این خواب منو تعبیر کنید خیلییییی ممنون ♥

  182. P.nP.nsays:

    سلام من خواب دیدم حالم بده سرم رو گذاشتم روی شانه کسی که چهرش مشخص نبود و کاملا بی‌حال بودم اون فرد دستمو گرفت اول تا بند انگشت هام بعد که دید اعتراضی نکردم کل دستمو گرفت

  183. امیرمحمدامیرمحمدsays:

    سلام من خواب دیدم که توی مکانی نشسته بودم و یهو کسی که اونو دوسش دارم اومد و دستمو گرفت و برد به یک صندلی اونجا من نمی خواستم دستمو بگیره ولی اون می گرفت تعبیر این چی میشه؟

  184. مینامیناsays:

    سلام من خواب دیدم با داداشم وپسر خالم روی کوهم و اونا هر دوتاشون دستم رو محکم گرفته بودند و از کوه با لا میرفتیم و اینکه پیش پسر خالم خیلی راحت بودم انگار برادرم بود بدون روسری میگشتم. اگه ممکنه لطف بکنید تعبیر خوابم رو بگید

  185. مهگلمهگلsays:

    سلام

  186. علیرضاعلیرضاsays:

    سلام من خواب دیدم کراشم دستش را کشید به دستم منم دسش را گرفتم اونم خوشحال شد بعد انگشتان دستمان را لای هم کردیم. می شه بگید این نشانه چیست؟

  187. دختر هنديدختر هنديsays:

    من خواب ديدم که دست کسي که دوستش دارم را گرفتم ولي بعد دستم شل شد احساس کردم خوشش نمياد خواستم جدا کنم دستمو ولي اون دوباره دستمو گرفت ميشه تعبيرش را بگيد؟

  188. !!says:

    سلام من خواب دیدم دست پسرخاله ام که هیچ حسی هم ب ظاهر ب هم نداریم رو گرفتم فشار دادم تو یکجایی گیر افتاده بودیم ولی ایشون خجالت کشیدن دست منو از دستش بیرون کشید میشه تعبیرخواب رو بگین

  189. masimasisays:

    سلام خواب دیدم دو یک مهمونی بزرگی بودم ک از بین ادما دست یکی رو گرفتم وچند قدم جلوترکه رفتیم برگشتم دیدم دست پسری که تو بیداری دوستش دارم تو دستامه البته اینم بگم ک اون از دوست داشتن من خبری نداره .تو خواب خیلی عشقشونسبت به خودم حس میکردم وازین که دستاش تودستامه حس فوق العاده ای داشتم .دوست دارم تعبیرشو بدونم مرسی

  190. شیدا محمدیشیدا محمدیsays:

    سلام من تو دنیای واقعی یه مردیو خیلی دوسدارم.خواب دیدم از یه جای دارم خرید میکنم و اون مرد رو اتفاقی دیدم از فرط خوشحالی بیهوش شدم تعبیرش خوابم چیه ممنون

  191. SetarehSetarehsays:

    سلام من خواب دیدم سوار ماشین کسی که دوسش دارم شدم بعد دست همو گرفته بودیم و اون رانندگی می کرد و هر دو خوشحال بودیم بعد پیش خانواده من رفتیم انگار که به مراسمی دعوت بودیم بعدش من رفتم صندلی عقب نشستم و با هم به مراسم انگار عروسی یه نفر بود رفتیم این چه تعبیری داره ممنون میشم بهم بگید

  192. پریساپریساsays:

    خواب دیدم که تو حیاط دراز کشیده بودیم دست پ خالم رو گرفتم دستامون رو گره زده بودیم بعد من روی شونش خوابیدم اون خیلی مهربون بود خواست بیدارم کنه بیدارم نکرد بعد خودش خوابید میشه بگید تعبیری داره؟؟

  193. Maryam moradiMaryam moradisays:

    سلام من با پسری ک دوستش داشتم و سره یه مسئلی دعوا کردیم و دیگ حرفی نمیزنیم و خواب دیدم ک جلو مغازع ای ک داره دستم رو گرفت و درخال قفل کردن در مغازه اش بود و در حالی ک تو خواب میدونستم حسی نسبت بهم نداره و خیلی آروم دستمو گرفته توروخدا بگید تعبیرش چیه

  194. بیق....بیق....says:

    پسرعموم یبار ازدواج کرده جدا شده و چ قبل ازدواجش و چ بعدش من اصلا خوشم نمیومد و نمیاد ازش ولی دیشب خاب دیدم داشتیم یجایی میرفتیم توی خیابون بودیم دستمو گرف

  195. ناشناسناشناسsays:

    سلام من ی دخترم خواب دیدم که دست ی پسر که نمی‌شناختم رو گرفته بودم تو خواب احساس کردم عاشق هم دیگه هستیم خیلی بهم چسبیده بودیم بعد ی دفع ولش کردم تعبیرش چی میشه

  196. مبیمبیsays:

    سلام من خواب دیدم که ی جا نشتستم کسی که ازش خوشم میاد میاد دستشو میزاره رو دستم و کنارم میشینه میخوام دستمو از زیر دستش بکشم بیرون ولی ی حس خوب بهم وارد میشه که نمیزاره همچین کاری کنم

  197. ZeynabZeynabsays:

    سلام من خواب دیدم کسی که خیلی دوستش دارم (اما خب اون منو نمیشناسه ولی بهش علاقه دارم) تویی خوابم دیدمش بعد رفتم حرف دلمو بگم ک قلبم خیلی تند زد اونم هی پرسیدی چیزی میخاستی بگی ولی من نتونستم بگم برای همین دستشو گرفتم گذشتم روی قلبم گفت نگاه کن چقدر تند میزنه بعد بیدار شدم بنظرتون چ تعبیری داره

  198. خالد حبیبیخالد حبیبیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم با برادر شوهرم که باهاش قهر هستم دست میدم و دستمو محکم گرفته از زینه بالا میشیم به نظر تون تعبیرش چیه

  199. مرضیهمرضیهsays:

    سلام من خواب دیدم ک با پسر خالم نامزدم و دستش رو گرفتم و داریم قدم میزنیم البته من ب پسر خالم علاقه ندارم ولی اونو نمیدونم

  200. AydaAydasays:

    سلام من خواب دیدم یکی از فامیل هامون که باهاش مسافرت رفته بودیم و یه مدت از فکرم بیرون نمیرفت توی خواب رفته بودیم قدم بزنیم و یهو دستمو گرفت و بعد چند دقیقه بغلم کرد( و اینکه خیلی وقتی میشد که من دیگه بهش فکر نمیکردم) میخواستم بدونم تعبیر خوابم چیه

  201. FatemeFatemesays:

    سلام خسته نباشیدد من دیشب خواب دیدم که برای گرفتن سفتم رفتم پیش مردی که ازش خوشم میاد در واقعیت و دوتا از دوستام هم کنارمون بودن موقع دادن سفته و خوندش انگشت اشارم رو گرفت اون مرد من هم دستشو با انگشتای دیگم گرفتم محکم یه جور خوبی احساس عمیقی داشتیم انگار میخواستیم احساسمون بهم رو به اون شکل به هم انتقال بدیم . انگار اصلا واسمون مهم نبود اون دوتا دارن مارو میبین به روی خودمون نیاوردیم فقط دست همو محکم گرفته بودیم . این هم بگم دیدن اون مرد تو واقعیت احتمالش کمه دیگه این خواب نشونه چیه میشه تعبیرش کنید لطفا ممنونم

  202. مصطفی قلیزادهمصطفی قلیزادهsays:

    سلام خواب دیدم دختره غریبه ای که مسیرمون یکی بود دست چپمو گرفت و انگشتامون کره خورد بهمدیگه و گرامای دستشو احساس کردم و متوجه شدم بهش علاقه‌مند شدم منم دستشو به گرمی فشردم و به راهمون ادامه دادیم

  203. آرمینآرمینsays:

    خواب دیدم یکی از همکلاسی‌های دختر که به او علاقه‌مند هستم ولی ارتباطی نداریم، دست راست من را می‌گیرد به یک جایی مثل کافه می‌رویم و در حالی که روی پای من نشسته است مشغول صحبت می‌شویم.

  204. نازنیننازنینsays:

    خواب دیدم دستی کف پاهام رو گرفته و مثل بچه ها که میزارنشون رو کف دست به شکل ایستاده، بالا گرفته جوری که بالای ساختمان ها رو میدیدم این خوابو دیروز ۲۵ خرداد روز تولدم دیدم

  205. فاطیفاطیsays:

    سلام من خواب دیدم پسری که میشناسمش دستمو گرفته و باهام حرف میزنه و منم ازینکه دستم رو گرفته با تعجب بهش نگاه میکنم #تعبیر

  206. رایحهرایحهsays:

    سلام خواب دیدم یه پسری که قشنگ شبیه دوست پسر سابقمه انگار خودشه دست منو گرفته محکم و باهم از راهرو دانشگاه میدویم فرار میکنیم که حراست نگیرتمون بعد سر یه کلاس میریم میشینیم که خود دوست پسر سابقم اونجاست و این یکی جدیده که دقیقا انگار خودش بود دستشو انداخته بود دور گردن من که اون اصلیه حسودی کنه..این تعبیرش چیه؟

  207. مهسامهساsays:

    من خواب دیدم درحال رفتن به مدرسه هستم دیرم شده بعد یک پسر که نمیشناسم دستمو میگیره و به سرعت میدود چه تعبیری دارد

  208. روشاروشاsays:

    حتما جواب نمیدین. ولی من بگم. خواب دیدم پسرعمم که دوسش دارم دست همو گرفتیم،، تو واقعیت ما اصلا باهم حرف نمیزنیم چون خانوادم نمیذارن.

  209. برهانبرهانsays:

    من درخواب خودم دیدم دختری که دوسش دارم به خواست خودش دست همدیگر رو گرفتیم و راه رفتیم و صحبت کردیم

  210. Zahra ZanganehZahra Zanganehsays:

    سلام من یه بار خواب دیدم در راه رفتن به مدرسه یه پسر یهو میاد دست منو میگیره و من نتونستم صورتشو ببینم ولی اون لحظه احساس آرامش میکردم ولی انگار فقط جلوی پامو میدیدم هر چقدر سعی کردم صورتش رو نتونستم ببینم میشه بگید تعبیر این احتمالا چی میشه؟

  211. مهدیهمهدیهsays:

    سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم ینفر که میشناسمش دستمو میگیره و نمیزاره برم و در اخر هر دو دست همدیگه رو میگیریم ولی بعدش من میرم(هر دو ناراحت بودیم) تعبیرش چیه؟

  212. Alireza.kAlireza.ksays:

    با سلام خوابی دیدم و تصمیم گرفتم از شما راجب این خواب بپرسم که چه مفهومی دارد. خواب دیدم کسی که او را میشناسم در کنارم مینشیند و کمی با هم صحبت میکنیم و او دست چپ من رو به دستان خودش محکم میگیره و دست من شروع به سوختن میکنه و هرچه تلاش میکنم دستم را از دستانش خارج کنم نمیشه که آخر خود اون فرد دست منو رها میکنه اگر میشود راهنمایی کنید با تشکر فراوان از شما

  213. زهرا حیدریزهرا حیدریsays:

    سلام من خواب دیدم پسر خاله ام جلوی زنش دست منو گرفت و منم اجازه داده بودم ک دستمو بگیره.و دست من گرم بود و دست اون سرد.میخوام بدونم تعبیرش چیه

  214. HananeHananesays:

    سلام من خواب همکارم که دوستش دارم رو میدیدم.که به خانومی که بجای من اومده کار کنه گفته که من رو دوس داره درحالی که تو واقعیت نگفته اینو و بعد دیدم تو ماشین جیپ نشسته بودم و درحال حرکت بود که دویید پشت سرم و دستم رو گرفت و ول نکرد و باز خودش گفت که دوستم داره. (این درحالی بود که تو واقعیت بحثمون شده بود)

  215. PanahPanahsays:

    سلام من چندین بار خواب دیدم که اون شخصی ک دوستش دارم بایه دختر دیگه هم در ارتباطه و انگار دوستشم داره، اما منم تویه خواب همش باعشقمم وتنهاش نمیزارم درحالی که اون دختره هم هست پیشش وانگار اونو ازمن بیشتر دوست داره، تعبیرش چی میشه؟

  216. PanahPanahsays:

    سلام ببخشید، من خواب دیدم که اون شخصی ک منو دوست داره اما من علاقه ای به او ندارم تویه خواب بود و وقتی که من خیلی ناراحت بودم اومد پیشم دستمو گرفت من یهو بهش گفتم نامحرمیم اون جواب داد نه ما خیلی وقته محرمیم حس ارامش داشتم و وقتی اومدم دستشو بگیریم دستشو کشید و رفت تعبیرش چی میشه؟

  217. MahsaMahsasays:

    سلام من توی خواب دیدم تویه یه مراسمی یکی از آشناها کنار من نشسته و دستشو تو دست من گره کرده من واقعا حسی ب اون شخص ندارم بعد توی خواب وقتی آشناها به دستامون اشاره میکردن من دستمو کشیدم ولی اون دوباره دستمو گرفت میخواستم ببینم این خواب تعبیری داره یا نه

  218. علی باقریعلی باقریsays:

    باسلام،، خواب دیدم در خیابان آسفالتی باکسی که دوستش دارم و الان جدا شدیم در حالا قدم زدن سریع هستیم که دستشو دو دستم حلقه کرد تعبیرش چیه ممنون

  219. رونیکارونیکاsays:

    من نزدیک دوهفتس از دوست پسرم جدا شدم در واقع اون از من جدا شد تو خواب جلو چشاش دست دوست پسر سابقمو میگرفتم که اون حسودیش بشه و برگرده خب این به چه معناس ینی برمیگرده

  220. امینامینsays:

    سلام من خواب دیدم یکی از همکلاسی هایم با مادرم دست میدهد و من بسیار عصبانی میشوم تعبیر این خواب چیست

  221. امینامینsays:

    ادامه ی پیام بالا :در واقع در خواب و در واقعیت دیگه از ان همکلاسی خوشم نمی اید و از او متنفر شدم ممنون میشم پاسخ بدید

  222. امینامینsays:

    ادامه ی پیام بالا :درضمن من پسر هستم

  223. مریممریمsays:

    سلام من سالیان پیش جدا شدم از کسی که خیلی دوستش داشتم واون با کس دیگه ای ازدواج کرده خواب دیدم با یکی از همسایهام که اونم بچه وشوهر داره واز روزی که من جدا شدم اون خانوم هم از من فرار میکنه در هر صورت خواب دیدم دست تو دست شوهر سابقم دارن میان تامنو دیدن دستشونو ول کردن اگه لطف کنین تعبیرش رو به من بگین ممنون میشم .

  224. HeleHelesays:

    سلام و عرض خسته نباشید .... من خواب دیدم که پسری در واقعیت که دوسش دارم تو خیابونیم و من دستشو گرفتم چون مامانم اینا جلو ما راه میرفتن دستشو ول کردم ولی اون سعی داشت دستمو بگیره و گرفت بعد ما پنهانی با هم حرف میزدیم تو محل کارش و برادرش اینا از من خوششون اومده بود برا اینکه بیان خواستگاریم و اومدن خواستگاری... از شما خواهشمندم تعبییر خواب من رو بگید

  225. NasiNasisays:

    سلام خواب دیدم شوهرم دست دوستم گرفته و نزدیک هم هستن یه دفعه من وارد اتاق شدم دیدم داغون شدم بچه ام بغل کردم هی میخواستم برم شوهرم جلوی راهم میگرفت آخرش رفتم ولی باز اومد دنبالم مانع از رفتنم میشد

  226. MariMarisays:

    سلام دوستم زنگ زد گفت خواب منو دیده ک بابام بهش گفته دسته منو بگیره تا بابام دستم و خط بندازه

  227. سولمازسولمازsays:

    من دیشب خواب دیدم که کسی رو که دوستش دارم سره سفره بودیم یه هویی دستم رو گرفت محکم فشار داد و لبخند زد و بعد اونم تویه جایی بود که با موبایل حرف میزد موقع اومدن از اونجا من طوری بغلش کردم که هیچ کس نبینه

  228. ......says:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم خواستم خواهر زادمو از خیابون رد کنم نتونستم بعد پسری که دوسش دارم دست خواهر زادمو گرفت برد اون سمت خیابون منم رفتم پیششون بعد دوباره هر دومون دست خواهر زادمو گرفتیم با خوشحالی و بدو بدو اونو از خیابون رد کردیم بعد من ب پسره گفتم قیافتون برام آشناست شما رو قبلت جایی دیدم اون گفت نه و رفت.

  229. مینومینوsays:

    سلام وقت بخیر، خواب عمه فوت شده ام رو دیدم که داریم دست در دست هم با هم راه میریم و حرف میزنیم و بعد از اینکه میاییم داخل خونه عمه ام در حالیکه دستش در دست منه روی فرش چند قدم برمیداره و بعدا دمپایی هاشو درمیاره لطفا بفرمایید تعبیرش چیه؟

  230. امیرامیرsays:

    سلام من خواب دیدم که یه دختر ناشناس دست منو ۳ بار می گیره بعد من ول می کنم تعبیرش چیه؟

  231. F_tF_tsays:

    سلام من خواب کسی که دوسش دارم ولی چند وقته فاصله گرفتیم دیدم ،تو خوابم من انگاری خواب بودم و اون دستمو گرفت من با خوشحالی از خواب بیدار شدم و محکم تر دستمو گرفت تعبیرش چی میشه

  232. امیرحسینامیرحسینsays:

    خوابی که دیدم تو اون خواب یواشکی جایی رفته بودیم ومیخواستیم از اونجا بدون این که کسی بفهمه خارج بشیم با یک دختر که عاشقشم ولی تو واقعیت اصلا ندیدمش آخرشاش دستشو محکم گرفتم احساس واقعی بودن داشت

  233. ..................says:

    سلام من خواب دیدم که با پسر داییم روی یه نیمکت بیرون نشستیم و هوا خیلی سرد بود و من دستش رو محکم گرفته بودم و بعد تو خواب عاشقش شدم میشه بگید تعبیرش چیه لطفا؟؟

  234. حسن احمدیحسن احمدیsays:

    سلام من خواب دیدم فرد مورد نظرم برد تویی اتاق گفت باهم بریم بیرون و دست منو خودش گرفت و داشتیم راه میرفتیم آیا تعبیری داره

  235. الیالیsays:

    سلام راستش من دوره و شرایط بد زمانی رو طی میکردم یک روز از شدت ناراحتی خوابیدم و در خواب شخصی رو دیدم که با گرفتن دستانم سعی در آروم کردن من داشت وقتی دستانم رو می‌گرفت احساس خوبی داشتم به طوری که در خواب چشمانم رو بستم تا بتونم این آرامش رو با تمام وجودم دریافت کنم من اون شخص رو میشناسم راستش وقتی بیدار شدم با اینکه خیلی از مشکلاتم حل نشده ولی یک احساس خوبی دارم اینکه انرژی وجودش رو در خواب به من بخشیده باعث شده مشکلاتم رو نادیده بگیرم من وقتی به سایتها سر زدم با خودم گفتم هر چی که تعبیر نوشته مهم نیست مهم حس خوبی که درستی تعبیر به من فهمونده بااینکه اون شخص منو نمی‌شناسه اما می‌خوام بگم تاثیر دوست داشتن یک آدم چقدر می‌تونه انسان رو آروم کنه پس اگه میتونید در دنیای واقعی هم همینطور باشید ...من هم اگر روزی بهش رسیدم این داستان رو براش تعریف میکنم ...

  236. مهران بیگلریمهران بیگلریsays:

    من خواب دیدم که کسی رو که قبلاً عاشقش بودم و ازدواج کرده دوتایی دستمون رو میگیرم و من محکم فشار دادم این خواب رو دوباره دیدم بار اول هم درست همینطور بود ولی ایشون دست من رو فشار دادن و نگه داشتند

  237. ستارهستارهsays:

    سلام خواب دیدم فردی ناشناس که در خواب دوستش داشتم دست منو که تو جیبم بود محکم گرفت و فشار داد و من حس آرامش بهم دست داد تو خواب دست های من خیلی سرد بود و اون فرد هم خیلی زیبا بود بلافاصله بعدش خواب دیدم فرد ناشناس دیگه ای توی مهمونی خانوادگی ماست که زیاد زیبا نبود من رو دوست داشت و نمیتونست به من بگه ولی اطرافیانم از این ماجرا خبر داشتند

  238. EEsays:

    سلام من خواب دیدم شخصی که در واقعیت بهش علاقه دارم و از دوست داشتن او نسبت به خودم سرد شدم نشته وقتی منو دید خیلی خوشحال شد منم خوشحال شدم و دستمو روی پاش گذاشتم اونم دستمو محکم با دستش گرفت منم دستشو محکم گرفتم میخواستم بدونم تعبیرش چیه

  239. عارفهعارفهsays:

    سلام وقت بخیر یک روز یک شب تقریبا بین اذان صبح بود خیلی اتفاقی بیدار شدم و دوباره خوابیدم تو خواب انگار یک نفر به کمکم نیاز داشت و من با عجله رفتم و دست یک آقایی رو گرفتم چهرش مشخص نبود ولی من تمام سعیم این بود که دلداریش بدم خیلی این خواب برام واضح بود حتی حرارت دست‌هاش رو به خاطر دارم برعکس من که دست‌هام کمی یخ بود اون دست‌هاش گرم بود و من دست‌هاش رو محکم گرفته بودم تا دلداریش بدم تعبیرش چیه آخه تا به حال خواب به این واضحی حال خوب نداشتم‌انگار خوش حال بودم که همچین کاری کردم

  240. مبینامبیناsays:

    وایستاده بودم سر کلاس یهو دوستم از ردیف جلو برگشت دست راستمو گرفت و من قبل اینکه بتونم واکنشی بدم یه خانم که نمیشناختمش اومد دست چپمو گرفت و بغلم کرد .. تعجب کرده بودم و همونطور متعجب و تو بغل خانمه، برگشتم سمت دوستم و گفتم آیا اونم قراره بغلم کنه؟!؟ که دستمو ول کرد و از کلاس زد بیرون رفتم دنبالش خیلی رفتم ولی پیداش نکردم و حس ترسی که داشتم از خواب بیدارم کرد 🗣 تعبیر داره؟