تعبیر خواب تاس بازی

تاس در تعبیر خواب روان شناسی با شانس یا تقدیر گرایی مرتبط و به میل درونی فرد برای تهور و ریسک مرتبط می باشد. در واقع نحوه ی ظهور تاس در خواب نشان می دهد که دیدگاه شما نسبت به شانس چیست.

تعبیر خواب تاس انداختن: این خواب نشان می دهد که هم اکنون و در زندگی بیداری، علاقه مند به انجام عمل یا تصمیمی هستید که تا حد زیادی نیازمند ریسک کردن است. شما هم اکنون در حال درک این موضوع هستید که اعمال ما ممکن است در موارد زیادی وابسته به شرایط تغییر کرده یا نتایج کارهایی که انجام می دهیم کاملا غیر قابل پیش بینی باشد.

همچنین این موضوع اهمیت دارد که در خواب خود، تاس را در چه موقعیت و شکلی مشاهده می کنید یا پس از ریختن تاس، چه عددی را مشاهده می کنید. هر یک از اعداد تاس، دارای معنا و مفهوم خاص خود هستند. عدد شش می تواند نشان دهنده ی قدرت فکری بالای شما باشد. عدد دو می تواند با مفهوم تعادل مرتبط باشد.

اگر در خواب، پس از ریختن تاس با عدد سه رو به رو شوید، می تواند نشان دهنده ی دیدگاه شما نسبت به مسائل عاطفی و روابطتان در زندگی بیداری باشد. شما هم اکنون در حال درک این موضوع هستید که روابط عاطفی صرفا به خواست و اراده ی ما پیش نخواهند رفت و خواست و اراده ی فرد مقابل نیز، در پیش برد رابطه ی عاطفی موثر خواهد بود.

اگر در خواب خود پس از ریختن تاس با عدد یک رو به رو شوید، باید بدانید که در تعبیر خواب روان شناسی، عدد یک با مفهوم یگانگی و وحدت مرتبط است. این خواب از شما می خواهد تا چنانچه در زندگی بیداری مجبور به اتخاذ تصمیمی هستید که با ریسک همراه است، مسئولیت پیامد های بعدی تصمیم خود را بر عهده گرفته و در این زمینه کاملا به خودتان متکی باشید.

تعبیر خواب تاس قرمز: رنگ قرمز در تعبیر خواب، با احساسات یا هیجانات شورانگیز مرتبط است. تاس قرمز می تواند نشان دهنده ی فردی باشد که هیجانات او را تحت کنترل درآورده یا احساس می کند که روزمره ی او تا حد زیادی تحت تاثیر تصمیمات بی منطق و حساب نشده است.

تعبیر خواب بازی با تاس: بسیار اهمیت دارد که در خواب خود مشغول انجام چه بازی ای هستید و تاس در این بازی چه نقشی دارد. بازی می تواند استعاره از موضوعی باشد که برای شما به ظاهر کودکانه یا سطحی و بی اهمیت است اما در واقعیت می تواند موضوعی مهم یا چالش برانگیز باشد.

تفاوتی ندارد که در خواب شما چه کسی مشغول بازی با تاس است. تمام انسان هایی که در خواب مشاهده می کنیم، سمبل ابعاد مختلف افکار و شخصیت خودمان هستند.

برای این که دلیل حضور دیگران، در خواب خود را درک کنید، توجه داشته باشید که این افراد چه احساسی را در شما ایجاد می کنند و فکر کردن به آن ها، چه خاطرات یا عقایدی را برای شما تداعی می کند. درس و تجربه ای که از این افراد به یاد می آورید، چگونه با چالش های فعلی شما در زندگی بیداری همپوشانی دارد؟

تاس ها و مفهوم مرتبط با تاس، تا چه اندازه می تواند به پیدا کردن راه حل مناسب برون رفت از بحران، به شما کمک کند؟

گردآورنده : توپ تاپ

4 نظر

  1. vafavafasays:

    سلام خواب دیدم باداداشم منج بازی میکردم وطاس که می انداختم ع دسه و6 ودو برامیومد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند بیانگر قدرت بالای فکری شما باشد

  2. مریممریمsays:

    سلام من واب دیدم که پسری با لباس زرد توی مسیر خانع مادربزرگم تاس هاش رسخته بودن یا خودش ریخته بود این رو نمیدونم اما من از پشت سرش جمع میکردم وقتی که متوجه شد دارم جمع میکنم مث ی رقابت که کی تاس بیشتری جمع میکنه باهم رقابت کردیم تنها دو عدد یادمه روی تاس ها یک قرمز و چهار ابی ممنون میشم تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      وارد رقابت ها و جریاناتی که شما رو وادار به گناه میکنه نشید

  3. مینومینوsays:

    سلام،خوابی دیدم، لطفا تعبیر بفرمایید، متشکرم. من خواب دیدم از يه مسیری پیچ در پیچ میگذشتم که این مسیر به کوهی می رسید و باید از این کوه بالا ميرفتم،مردم زیادی این مسیر را طی میکردند،من تنها نبودم، عده ای در حال رفتن به بالای کوه بودند، عده ای هم در حال برگشت، همه یک کارت در دست داشتند،کارتی بوده با آن تا جایی از مسیر را ميتوانستند بروند. راه سر بالایی کوه خیلی سخت و نفس گیر بود، به هر سختی ای که بود خودم را به نزدیکی قله رساندم، مردمی که در راه قله بودند ميگفتند که از اینجا به بعد کارت دیگر فایده ندارد،باید تاس بيندازيم. من به قله رسیدم، آنجا چند نفر ایستاده بودند و ناظر تاس انداختن مردم، نوبت به تاس انداختن من رسید، سه تاس بود، از بین آنها دو تا را انتخاب کردم،گفتند که باید جفت شش بیفتد، در دلم استرس داشتم، دعا میکردم که جفت بیفتد، تاس ها را انداختم، ولی جفت نیفتاد، ناظر اعداد تاس را که 6و 4 بودنشان داد و گفت متاسفم، اما من ناامید نشدم،بعد رو به ناظر کردم و گفتم من خیلی خوش شانسم،در آخر هم من همان مسیر را برگشتم و با خودم گفتم دوباره برميگردم. کار سختی نیست.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام با توجه به موانعی که بر سر راهتون وجود داره شما پشت سر میذارین و به اهداف و موفقیت هاتون می رسین

  4. معصومهمعصومهsays:

    سلام من خواب دیدم در یک مراسم عروسی که. صدای دفع می‌شوند و همه دست می‌زدند حضور داشتم بعد عروس و داماد که آمدن و روی صندلی نشستن من و چند نفر دوربر عروس و داماد بودیم ناگهان با یک تاس سفید مشغول بازی گل یا پوچ شدیم که من تاسی که در دست راستم پنهان کرده بودم رو بقیه درست تشخیص دادن