تعبیر خواب هواپیمای جنگی

هواپیمای جنگی در سمبل شناسی و تعبیر خواب، سمبلی مدرن محسوب می شود. این خواب با مفاهیمی مثل پرواز، پیدا کردن راه و هدف یا جنگ و استرس مرتبط است. فضایی که در خواب مشاهده می کنید، تصویرگر فضای فکری و روانی شما در حال حاضر و در زندگی بیداری می باشد. اگر دیدن این خواب در شما احساس نگرانی و ترس را ایجاد کند نشان دهنده ی ترسی مهار نشده یا سرکوب شده در زندگی بیداری می باشد.

این خواب از شما می خواهد تا در مورد مسائلی که در شما نگرانی و اضطراب را ایجاد کرده اند با خودتان صادق باشید و از سرکوب این افکار دست بکشید. هم اکنون لازم است تا با ترس های ناشناخته ی خود رو به رو شوید. همان طور که گفته شد، هواپیمای جنگی با سمبل های پرواز و آسمان مرتبط است.

آسمان در تعبیر خواب روان شناسی، استعاره از دیدگاه فرد نسبت به آینده می باشد. ممکن است هم اکنون نسبت به آینده ی خود ناامید و بدبین باشید یا این که احساس کنید امنیت روانی شما در خطر است. این خواب از شما می خواهد تا دلیل این بدبینی و ترس، نسبت به آینده را در خود شناسایی کرده و اجازه ندهید که تداوم آن ها بیش از این شما را مضطرب سازد.

این خواب می تواند تصویرگر ترس های بی پایه یا هیجانی ای باشد که نسبت به آینده ی خود دارید و لازم است تا با دید منطقی، ان ها را مورد بازبینی قرار دهید. هواپیمای جنگی گاها می تواند تصویرگر یک کشمکش روانی باشد که در درون خود احساس می کنید اما ممکن است در زندگی بیداری در حال سرکوب آن ها باشید.

این خواب از شما می خواهد تا نسبت به درونیات خود و تناقضاتی که شما را به چالش کشیده اند آگاه باشید و اجازه ندهید که تداوم این تناقضات، باعث تشدید نگرانی و استرس در درون شما شود.

تعبیر خواب هواپیمای جنگی سوار شدن: اگر در خواب، خود را آماده ی پرواز و نبرد مشاهده کنید، نشان دهنده ی احساس درونی شما درباره ی یک درگیری فکری یا جنگ اعصاب است که در زندگی بیداری با آن دست و پنجه نرم می کنید. این خواب از شما می خواهد تا ریشه ی استرس های درونی خود را شناخته و مانع از تداوم آن ها شوید.

تعبیر خواب هواپیمای جنگی در آسمان: همان طور که گفته شد، آسمان صحنه ی وقوع حوادث است و به اتفاقاتی اشاره دارد که از آینده ی خود انتظار دارید. ممکن است با خیالات و افکار بدبینانه ای نسبت به آینده درگیر باشید. این خواب از شما می خواهد تا علت بدبینی خود را شناخته و اجازه ندهید که تداوم این افکار، شما را مضطرب و متوقف سازد.

سایر مطلب های پیشنهادی

تعبير خواب جنگ و بمباران

مطالب مرتبط...

48 نظر

1. FatemeFatemesays:

با سلام خواب دیدم با مادرم تو خونه مادرشوهرمم خونشون خیلی قروقاطی بود داشتن دیوارهارو رنگ میکردن ولی جا نبود پا بزاری انقدر همه چی ریخته بود به هم من از اونجا دراومدم سر کوچه مردم زیادی بودن یهویی یه هواپیمای جنگی نشست زمین فقط شلیک میکرد ما فرار کردیم مامانم در تیر رس شلیک بود من بهش میگفتم بیا بریم پشت دیوار بهمون نخوره تعبیرش چیه؟؟

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

باسلام تعبیر خواب شما نشان از افکار شما دارد و ممکن است به اختلافات خانوادگیتان بازگردد.

2. شبنمشبنمsays:

سلام خواب دیدم آسمان پراز هواپیماهای کوچیک سفید شده وسطشون هم چندتا هواپیمای بزرگ بود ک شبیه به کشتی بودن ماخیلی ترسیدیم گفتیم حتماآمریکاحمله کرده بعداز خواب پریدم

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

نماد احساساتی مانند پشیمانی ناشی از یک تصمیم گیری اشتباه می باشد

3. امیرامیرsays:

سلام خواب دیدم که خلبان یه جنگنده هستم و مانورهای جنگی و رزمایش های زیادی و در جنگ های زیادی شرکت کرده بودم و همه با افتخار از من تقدیر می کردند

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

سلام شما در زندگی به آسایش و رفاه خواهید رسید.

4. حجت رضاییحجت رضاییsays:

درود...خواب دیدن تو اسمون هستم و شاهد جنگ بین اف ۱۴ های ایران و دشمن هستم و صدای یه پیر مرد هم میاد که داره راهنمایی میکنه و جنگنده های ایران هر چقدر تیر اندازی میکنن به جنگنده های دشمن هیچ اثری نمیکنه و سقوط نمیکنن ولی تماما این ایران بود که شلیک میکرد و دشمن کاری نمیکرد

تعبیر خوابتان نشانه مشکلات فعلی جامعه است

5. سوگل حیدریسوگل حیدریsays:

خواب دیدم که توی باغمون بودیم و داشتم با دوستم صحبت میکردم و یه هلیکوپتر چندتا بمب انداخته بود به مرکز شهر بعد به ما رسید شروع کرد به شلیک ما هم فرار کردیم تو خونه قبلشم دیدم هواپیما توی روز بارونی سقوط کرد?

خوابتان نشانه مشکلات اقتصادی جامعه است

6. سیدمحمد ضیاسیدمحمد ضیاsays:

سلام من خواب دیدم سوار ماشینم و داشتم میرفتم که بعد حالم بد شد و لاستیک ماشینم خورد به یه جا و گیر کرد بعد به چند نفر گفتم اقا کمکم کنید بعد اومدن کمکم کردن و لاستیک ماشینما عوص کردم بعد خواب دیدم سوار جنگندم و اومدم پایین و ازشون تشکر کردم و اوج گرفتم و رفتم بعد شدم مسول دوتا جنگنده که خرابه و هرچه میکردیم من و نیروهام درست نمیشدن

سلام میتواند نشان دهنده ترسی سرکوب نشده در زندگیتان باشد

7. سجاد سهیلیسجاد سهیلیsays:

خواب دیدم که دو تا ابرجنگنده آمریکا وارد آسمان ایران شده بقدری قدرتمند بودن که تمام جنگنده و هلی کوپتر های ایران به پرواز درآمده به قدری که آسمان ایران سیاه شده بود از طرفی هم نیرو های دشمن مثل داعش روی زمین کشت و کشتار راه انداخته بودن.

نشان دهنده ان است که در اینده مورد ناکامی های اجتماعی قراربگیرید

8. کوثرکوثرsays:

سلام، خواب دیدم تبریز بودم و از آسمان اونجا هواپیماهای جنگی دسته دسته هر از چند ثانیه عبور میکردنداونا خیلی به من نزدیک بودن، با تشکر

سلام نشان دهنده ناکامی های اجتماعی در زندگیتان است

9. نگیننگینsays:

سلام وخسته نباشید خواب دیدم آسمون رو نگاه میکنم چندتاهلیکوپتردرحال پروازکردن ودر حال گشت تو آسمون بودن

سلام ممکن است مسائلی باعث اضطراب و نگرانی شما شود

10. رضارضاsays:

خواب دیدم یک پهباد نشسته بود یک جایی و با یک طناب بسته شده بود و هر چقد تقلا میکرد که بلند بشه نمیتونست.

در زندگی تلاش خود را برای به دست اوردن هدف واقعی زندگی خود انجام دهید

11. ایمانایمانsays:

سلام خواب دیدم همسرم خلبان جت هستش وبا برج مراقبت داره صحبت میکنه منم پایین دارم کارای پروازو انجام میدم بعد موقع پرواز سریع نشستم کمربندمو چند ثانیه قبل از پرواز بستم یه هو دیدم تو آسمونیم ممنون

سلام ممکن است ناکامی های اجتماعی در کارتان برایتان سنگ اندازی کند

12. سیامک یاریسیامک یاریsays:

سلام. خواب دیدم در ایستگاه اتوبوسی منتظر دوستم( انگار مدیر جائی بود) هستم که با اتومبیل ایشان بروم. اتوبوس ها در ایستگاه مسافر سوار می کنند و من منتظرم که با ایشان بروم. متوجه شدم در آسمان دو هواپیمای جنگی قدیمی(هواپیمای ملخی) در حال جنگ با شلیک به هم هستند و هواپیمای خودی با قدرت شلیک می کند و هواپیمای دوم را از صحنه دور و یا منحدم می کند. (درنهایت با ماشسن دوستم از ایستگاه اتوبوس خارج شدم)

سلام ممکن است نگرانی ها و تشویش های درونی در زندگی برایتان ایجاد شود

13. ل بلندیل بلندیsays:

سلام من خواب دیدم مالک هواپیمای اف 5هستم وازاینکه هواپیمارودارم احساس غرورمیکنم

مسیر زندگی شما در جهت سالمیه

14. منمنsays:

سلام خسته نباشید دیشب قبل از خوندن نماز صبح خواب دیدم که به تهران حمله وحشتناکی توسط فراماسون ها شده و شهر داره نابود میشه همون موقع بود که با خودم فک کردم احتمالا نشونه های آخر الزمان داره به حقیقت تبدیل میشه و ظهور نزدیکه با خودم فک کردم که نکنه من جزو شیعیان حقیقی نباشم و سر انجام مم یه مرگ بی ارزش باشه نتونم دوران ظهور آقا رو ببینم حالم خیلی بد بود همون لحظه بود که حالت تهوع گرفتم سریع دویدم و به سمت دست شویی رفتم و هر آن چیزی که خورده بودم بالا آوردم نمیدونم گفتنش درسته یا نه اما بین اون بالا آوردن یه چیز نورانی خیلی ریزی شبیه یه نوشته خارج شد که نتونستم اونو بخونم یعنی سرعا ناپدید شد اما خوب که نکاه کردم دیدم یه دونه دیگه کنار روشویی هست که روش نوشته بود(عج) که فک میکنم معنی همون عج الله تعالی فرجه شریف منظور بود منم اونو برداشتم نگاه کردم قلبم آروم شد و با خودم برش داشتم و آوردمش بیرون برای خودم .میشه بگید تعبیرش چیه؟

سلام سپاس دغدغه و نگرانی های زیادی دارین سوره ی مزمل بخونین

15. DESERT FOXDESERT FOXsays:

بسیار دقیق و خوب توضیح داد احسنت

16. حامد حامدیانحامد حامدیانsays:

خواب دیدم داخل هواپیمای جنگی پیشرفته هستم به همراه دوست یکی از آشناها م هواپیما کمی از تعادل خارج شد بعد به حالت اول برگشت

17. hoseinhoseinsays:

سلامو خسته نباشید. خواب دیدم با خانواده و خانواده عموم اینا بیرون جلوی خونمون بودیم ک خواهرم و پسر عموم داخل خونه خواب بودن. ما یهو چند تا هواپیمای قدمی تو هوا و ارتفاع کم دیدیم ک یکی از اونا دود میکرد و در حال سقوط بود اولش فکر کردیم نقص فنی داشته ک سقوط کرده اما به یکباره یک جت جنگی در هوا مشاهده کردیم و فهمیدیم که جنگ شده همه فرار کردیم داخل باغچه ای و پناه گرفتیم که جت جنگی شروع کرد ب تیر اندازی به یک هدفی که ما نمیدیدم اما با منازل کاری نداشت منم در ادامه با ترسو نگرانی رفتم خونه خواهرمو بیدار کردمو رفتیم خونه مادر بزرگم در حالی ک اون جت جنگی مدام در حال جستجو بود و شلیک میکرد

18. علیزادهعلیزادهsays:

سلام خوابدیدم با ماشین بارفیقام دارم ردمیشم من پشت فرمون نبودم و تو آسمون دوتا هواپیماجنگی درحال نمایش و مانور بودن ک من میدیدمشون و خوشحال و جالب بود برام ،،یعنی چی تعبیرش باتوجه ب اینکه مشکل دادگاهی دارم ومنتظر خبر مهمی هستم

19. مولاییمولاییsays:

سلام من خواب دیدم ی هواپیمای جنگنده سیاه به سرعت در آسمان سیاه شب پرواز کرد و صدایی بسیار مهیب و ترسناک شنیدم( اگه توبیداری میشنیدم سکته میکردم)و بعد خودم رو در خونه ام دیدم که همسرم پیراهن سیاه پوشیده وتو خونه می دود با اضطراب که دخترم رو بگیره و من با بهت و تعجب نشسته بودم و نگاه میکردم .

20. مولاییمولاییsays:

21. امید جوانمردیامید جوانمردیsays:

خواب دیدم تو حیاط خانه نشسته بودیم که هواپیمای خنگی اومد خونی مارو بم باران کرد برادر کوچکم زخمی شده بود خودم بچه مو محکم بغل کرده بودمو دنبال همسرم میگشتم که بازم جنگنده‌ برگشتو بم انداخت صدای جنگنده انقد زیاد بود تو خواب داد میکشیدم

22. ناشناسناشناسsays:

سلام من خواب دیدم که چندین جت جنگی و ناو در حال رفتن از ایران به سمت یک کشور دیگر برای جنگ هستند تعبیرش چیست؟

23. خداپرستخداپرستsays:

سلام خسته نباشید. خواب دیدم با مامانم هستم هواپیماهای جنگنده زیادی تو آسمان شهرمان بدون انداختن بمب فقط میترسانند در حال پرواز و مانور هستند میتونید تعبیر این خوابو بگید ممنون میشم

24. حسینحسینsays:

سلام من خواب دیدم ک تو آسمون کلی هواپیمای جنگنده تو حال گشت زنی هستش اونم تو شهر غریب بودم و واسم تازگی داشت ک این همه جنگنده تو آسمون چکار میکنه

25. حسینحسینsays:

26. علیعلیsays:

سلام من خواب دیدم که حین غروب آفتاب با یک اف۱۴ تامکت استتار خاکی کابین جلو نشستم و دوستم هم که ناوبر بود عقب نشسته بود و من توی پایگاه که اطرافش بیابون بود نشستم و از هواپیما پیاده شدم

27. محمدرضا مهردادفرمحمدرضا مهردادفرsays:

سلام من دیشب خواب دیدیم که می خواستم برم مسافرت با هواپیما،هواپیما نبود منو می خواستن با هواپیمای جنگی می خواستن بفرستند که من ترسیدم تو هواپیما نشستم

28. fatemefatemesays:

خواب دیدم که سوار هواپیما شدیم هواپیما بلند شد اما هواپیما سقف نداشت روی بال هواپیما یک حیاط بود بعد سه تا هواپیما جنگی امدند و شروع کردن به تیر اندازی تیر میزدند ما کسی مجروه نمیشد

29. محمد ویسیمحمد ویسیsays:

باسلام من خواب دیدم توی ی محیطی فعالیت میکردم و بعدش یهو اسمون پر ازهواپیمای جنگی شد فقط قسمتی از شهر ما که بودیم زیاد درگیری و بمباران نبود ولی ترس زیادی احساس میکردمو هیجان زیادی داشتم اما اون قسمت پایین شهر مدام بمباران میشد خواستم ببینم تعبیرش چیه؟ ممنون

30. آمنه رئوف برناآمنه رئوف برناsays:

سلام خواب دیدم در نزدیک خانه ما که بعد از باند که فرودگاه مهرآبادهست هواپیماهای جنگی بلند شدند و پدرم که فوت شدند و از کارمندان ارتش فرودگاه بودند با دیدن هواپیماهای جنگی رو به من گفتند جنگی شروع شده و یکی از هواپیماهای جنگی به حدی نزدیک به ما بود و در پشت سرش یک چیزی ضبط کننده داشت که جدا شد و کنار ما خورد زمین و ما سریع برداشتیمش که بتونیم برسونیم به فرودگاه اما کارگران شهرداری که ماموران اطلاعاتی بودند از دورتر داشتند عکس و فیلم برداری میکردند.من پرچمی که از اون هواپیمای جنگده افتاد رو دستم گرفته بودم و با اون میدویدم .لطفا بگید تعبیرش چیه ؟

31. محمدمحمدsays:

سلام و خسته نباشید.خواب دیدم که با چند نفر از دوستانم که باهم همکار هستیم در بلندی بالای تپه شهر نشسته بودیم که ناگهان موشکی به شهرک صنعتی محل کار خودم نزدیک شهر خورد که یک کارخانه بود.بعد از پشت کوه ها تعداد بسیار زیادی از جت های جنگی و هلیکوپتر ها همچنین ماشین را دیدم که در حال پرواز هستند به سمت شهر و آسمان شهر.من متوجه این شدم که یک هلیکوپر جنگی متوجه حضور من شده و به سمت من میاد وحشت کردم و پا به فرار گزاشتم که دوستانم اسرار میکردند که بمانم.....این در حالی هست که من به تازگی تصمیم گرفته ام که این شهر و دوستانم رو ترک کنم و به شهرستان برم...چه معنی میتونه داشته باشه

32. محدثهمحدثهsays:

خواب دیدم دانشگاها باز شده و باهمه بچه ها به دانشگاه خود توی شهر دیگه رفتیم بعد توسط یکی ازپسرهایی که من باهاش دوست بودم فهمیدیم دشمنه و اطلاعاتی اون داده بهمون حمله کردن اول ازطریق نیروزمینی که ماازدانشگاه فرارکردیم و فقط گوشی هامونو برداشتیم و بقیه وسایلمون توخوابگاه بود بعد یک هواپیمادشمن نشست توی دانشگاه و کل دانشگاه رو نیروی دشمن گرفت و ماازترس داشتیم سکته میکردیم🥺

33. رامین خداوردیرامین خداوردیsays:

سلام دو تا هواپیمای جنگی از سذتذمت جنوب غربی با بمباران داشتند میومدن من بالکن بودم هواپیما ها نزدیک که شدند بدو رفتم کنج خانه با همسرم قایم شدم تو این حین شخصی بالا سرم با هفتیر سه تا گلوله به سرم شلیک کرد و بیدار شدم ؟؟؟! تعبیرش چی میتونه باشه ممنون میشم راهنماییم کنید

34. Mahoora sameriMahoora samerisays:

سلام وقت بخیر. ببخشید من دیشب خواب دیدم که ما در یک خانه ی حیاط دار زندگی میکنیم و من میام در حیاط و به آسمان نگاه میکنم که یکدفعه یک هلیکوپتر بالای سرم میبینم اولش فکر میکنم که این هلیکوپتر متعلق به سرزمین خودمون هست و اون هلیکوپتر هم رد میشه از خونه ی ما ولی بعداز چند دقیقه اون هلیکوپتر دور میزنه و میاد به خونه ی ما موشک شلیک می‌کنه و خونه مون آتش میگیره و من همش گریه میکردم و میگفتم وای خانوادمو از دست دادم چیکار. کنم!, تعبیرش چیه ممنون

35. سحرسحرsays:

سلام خواب دیدم که یک هلیکوپتر جنگی روی پشت بام خونمون تیر اندازی میکنه و من وخانوادمم داخل خونه هستیم

36. محمدمحمدsays:

خواب دیدم ی هواپیمای جنگی زرشکی که میگفتن مال آمریکاس از کوچه در اومد و وارد بلوار شد تا پرواز کنه اما هر وقت داشت از زمین کنده میشد جت رو به سمت راست متمایل میکرد مثل اینکه میخواست دور بزنه و بعد نوک جت به درختا گیر میکرد و میفتاد پایین و دوباره سرعت میگرفت و در آخر هم اتیش گرفت و ما بعدش رفتیم از داخلش ذرت برداشتیم کباب کردیم تعبیرش چیه؟

37. فاطمه بهرامی صدرفاطمه بهرامی صدرsays:

خواب دیدم جنگ بین ایران و آمریکا شده و هواپیما های جنگی رو سرم شلیک میکردن ولی بهم نمیخوردن

38. احمد قلاونداحمد قلاوندsays:

خواب دیدم گفتن کلاغها حمله کردن البته چون نگهبان شرکت هستم همون محیط بود ولی کلاغی رو ندیدم ولی تعداد زیادی هواپیمای جنگی که انگار دشمن بودن رو دیدم البته نگران اوضاع آشفته کشور هستم و زیاد به این موضوعات فکر میکنم .

39. ففsays:

خواب دیدم رفتم بیرون از خونه توی یه محله مینشستیم درختان بزرگی داشت و کوههای بزرگی بود عقاب سیاه و شاهین زیادی بودبه سمت من میومد ک سرموخم میکردم ک بهم نزنن بعد چندین جنگنده میومدن و میرفتن به سمت دیگه...

40. بینامبینامsays:

سلام خواب دیدم تو آسمون دوتا هلیکوپتر با یه جت جنگی بودن اونا داشتن رو سر محل زندگی مون چرخ میزدن فک کنم داشتن مراقبت میکردن ول ناگهان آسمان قرمز شد سه یا چهار تا هواپیمایی دیگه از یه طرف دیگه اومدن و همه‌ی اینا رو نابود کردن تعبییرشو میشه بگید.

41. نادرنادرsays:

خواب دیدم ، در حال آموزش خلبانی هواپیمای جنگی توپولوف هستم. از این بابت خیلی خوشحال بودم که به آرزوی دیرین خود ، همانا خلبانی رسیدم ، از طرفی نگران بودم شاید در جنگ کشته شوم.

42. حسامحسامsays:

سلام من خواب دیدم با ارامش و حالت خوب و خوشحالی اماده پرواز با جنگنده F35 امریکایی هستم و سوار شدم مثل یه خلبان حرفه ای پرواز کردم در ارتفع کم زیر پاهم جنگل و درخت و رود بد مناظر زیبا که یهویی اوج گرفتم و یه جا دیگه ساختمان در زمین دیدم و بد اروم فرود امدم.

43. حسامحسامsays:

44. مینامیناsays:

سلام. خواب دیدم یه عالمه هواپیمای ملخی جنگنده مربوط به آلمان نازی دارن تو آسمون پرواز می کنن و تو باغ پدربزگم که نزدیک خونه است فرود اومدن من و مامان از پنجره داریم هواپیماها رو میبینم ولی نمی ترسیم چند نفر ازشون پیاده شدن و اومدن با ما حرف زدن انگار اومده بودن که بهمون کمک کنن . تعبیر خواب چی میشه؟

45. عرفان جعفریعرفان جعفریsays:

سلام خسته نباشید من تو خواب دیدم که شب هستش و من و خانواده ام تو کوچه و یک هواپیما سوخو ۵۷ ایرانی داره سقوط میکنه پدرم گفت من از جنگ تجربه دارم بیایین فرار کنیم بریم تو خونه و ما هم فرار کردیم یک دفعه یک انفجار مهیبی رخ داد و هواپیما منفجر شد و آتش گرفت و ما هم تو خونه صحیح و سالم بودیم

46. سلیمهسلیمهsays:

سلام وقت بخیر من متاهل هستم ولی خونه ی همسر نیستم خوابگاه زندکی میکنم تا عروسی ....ة وقتی میام خونه ی پدری خیلی وقتا این خواب و میبینم که هواپیمای جنگی در اسمان پرواز میکند و گاهی موشک می اندازد همه ی اهل خانواده از ترس جمع میشیم و ترس وجودمون رو گرفته لامپ ها را خاموش میکنیم تا مارا نببند و ‌.... تعبیر این خواب چی میتونه باشه که چند وقت یکبار تکرار میشه

47. رقیه حسینیرقیه حسینیsays:

من خواب دیدم که از آسمان یه چند تا جت چند تا بمب انداختن ولی به خانه ما نخورد و خورد به خونه های بقلی اون موقع روز بود ولی یهو هوا تاریک شد بعد آسمون پر شده بود از جت ما خیلی ترسیدیم گفتیم بریم بیرون که اگه خونه ما و زدند ما نمیریم رفتیم وسط یه خیابون بزرگ که اگه خونه هر کسی بمب زدند ماهم جونمون در خطر نباشه وقتی بر میگردیم میبینیم خونمون سالمه

48. محرم جهاندوستمحرم جهاندوستsays:

خواب دیدم در خواب دو هواپیما در آسمان در حال جنگند که یکی دیگری را زد و باعث سقوطش شد بعد از سقوط من توانستم چند قطعه از آلمینیومش را پیدا کنم بقیه آن را دزدیده بودند