تعبیر خواب کراوات

کراوات در تعبیر خواب، سمبلی امروزی به شمار می رود و با توجه به نقش و تاثیری که در شکل گیری تمدن و فرهنگ انسانی داشته است، تعبیر و تفسیر می شود. کراوات با سمبل هایی مثل لباس، آراستگی و پوشش مرتبط است. پوشش در تعبیر خواب روان شناسی، نشان دهنده ی نحوه ی بروز و ظهور ویژگی های اخلاقی ما در ارتباط با دیگران می باشد.

پوشش شما در خواب نشان دهنده ی محدوده ی اخلاقی ای است که در زندگی بیداری و در ارتباط و معاشرت با دیگران، برای خود قائل هستید. در زندگی روزمره، کراوات برای ارتباطات و مناسبات رسمی مورد استفاده قرار می گیرد. دیدن کراوات در خواب نشان دهنده ی تلاش شما برای هر چه مثبت تر به نظر رسیدن در نظر دیگران اشاره دارد. فرقی نمی کند که در خواب شما کراوات متعلق به چه کسی است. تمام انسان هایی که در خواب مشاهده می کنیم، سمبل بخشی از افکار و شخصیت خودمان هستند.

تعبیر خواب کراوات قرمز: رنگ قرمز در تعبیر خواب روان شناسی، با مفاهیمی مثل عشق، هیجان، شور و نشاط و در حالت منفی با احساس خطر، مرتبط است. کراوات قرمز می تواند با تلاش فرد برای جلب توجه و تاثیری عاطفی بر دیگران داشت، مرتبط باشد.

تعبیر خواب کراوات سبز: رنگ سبز با مفاهیمی مثل خردمند بودن، رشد، یا مهارت و یا اطلاعات بودن مرتبط است و به تلاش رویابین برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران، با استفاده از کیفیت اطلاعات اشاره دارد.

تعبیر خواب کراوات خریدن: خرید و فروش در رویاشناسی، با مفهوم اعتماد به نفس مرتبط است. این خواب از بیننده ی خود می خواهد تا در مورد مثبت جلوه کردن از لحاظ اخلاقی، با اعتماد به نفس بیشتری عمل کرده و کاری را انجام دهد که باعث می شود احساس مثبتی نسبت به خود داشته باشد.

اگر در خواب احساس کنید که به هر دلیلی توانایی خرید کراوات مورد علاقه ی خود را ندارید، یعنی نوعی فقدان را در درون خود احساس می کنید. این خواب پیامی از جانب ناخودآگاه شماست مبنی بر این که علت غلبه ی احساس ضعف را شناخته و ثروت درونی خود را که همان اعتماد به نفس است را پیدا کنید. اجازه ندهید که این ضعف باعث فاصله گرفتن شما از دیگران شده یا باعث شود تا احساس بدی نسبت به خودتان پیدا کنید.

تعبیر خواب سوختن کراوات: آتش در تعبیر خواب روان شناسی، با مفاهیمی مثل شعله ور شدن هیجانات و حرارت درونی مرتبط است. این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید که غلبه ی هیجاناتی مثل خشم، باعث شود تا وجهه ی اجتماعی شما به خطر افتاده و لکه دار شود.

تعبیر خواب شستن کراوات: آب در تعبیر خواب روان شناسی، استعاره از ضمیر ناخودآگاه و احساسات درونی ما می باشد. این خواب از شما می خواهد تا به درونیات خود توجه بیشتری داشته و پیش از هر گونه تصمیم گیری درباره ی ظاهر اجتماعی خود، خواسته های درونی و سلایق شخصی خود را در نظر گرفته و اجازه ندهید که دیگران برای ظاهر شما تصمیم گیری کنند.

گردآورنده : توپ تاپ

3 نظر

  1. زینبزینبsays:

    سلام خواب دیدم لباس سفید بسیار زیبا و مرتبی به تن دارم که پوشیدس و دو کراوات سفید ساتن هم به گردن دارم چون لباسام جوری بود که از زیر یک کراوات می خورد و از رو هم همچنین.ظاهرم بسیار مرتب و قشنگ بود.دیدم که پسرخالمم که خارج از کشور هست ست لباس منو پوشیده و او هم کراواتی شبیه من دارد.انگار رفتیم خونه اقوام و با پسرشون دعوامون شد.پسرخالم گفت کراواتو دربیاریم و وقتی از اونجا داستیم خارج می شدیم من شروع کردم به بستنش ولی دیگه نتونستم به قشنگی اول ببندمش.۷

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به رویا ها و مسائلی که دوست دارین براتون پیش میاد اشاره داره

  2. م جم جsays:

    خواب دیدم عروسی خودم با همسر خودم بود. دنبال کروات میگشتم ببندم یه کروات طوسی که شسته و چروک شده بود پیدا کردم اما داشتم دنبال یه کروات سفید نو از داخل کمدم میگشتم

  3. روشنک ۹۹روشنک ۹۹says:

    سلام، خواب دیدم همسرم یواشکی و دور از چشم من کراوات نارنجی زده و بعد دیدمش که با یک مرد دیگه و یک دختر ۱۸ ساله حدودا درحال انجام کار بد هستن، چشماشون رو بستن و من رو نمیبینن که دارم نگاهشون میکنم. روی میز هم چندشاخه گل قرمز و لباس هست. اما هر ۳ تاشون لباش تنشون هست و فقط دختره سرش لخته. تعبیرش چیه؟