تعبیر خواب هایی درباره ی سیل

خواب ها ی مربوط به آب بسیار رایج هستند. آن ها معمولا به عواطف و تغییراتی که در زندگی رخ خواهند داد دلالت دارند.در این مقاله ما درباره ی خواب سیل که ممکن است تعابیر متفاوتی داشته باشند صحبت خواهیم کرد.خواب های مربوط به سیل ممکن است تعابیر مثبت یا منفی داشته باشند. که در بیشتر مواقع تعبیر بدی دارند که شما نباید نادیده بگیرید. بهتر است بدانید که این خواب ها می خواهند چه چیزی به شما بگویند. برخی مواقع خواب سیل به شما می گوید که شما تحت تاثیر احساس خود قرار گرفته اید که می تواند خوب یا بد باشد.همچنین، آنها ب شما نشان می دهند که مرحله ی جدیدی در زندگی شما در حال شکل گیری است.تعابیر مختلفی برای سیل وجود دارد.بنابراین توجه داشته باشید که محتوای خواب شما مهم است و جزییاتی را که در خواب دیده اید به خاطر آورید.

برخی از خواب های مربوط به سیل و تعابیر آنها را در زیر مشاهده می کنید.

تعبیر خواب سیل

خواب سیل- تعبیر و معنی

خواب آبگرفتگی،. اگر خواب آبگرفتگی دیده اید به این معنیست که اخیرا مشکلات بسیاری داشته اید و نیاز به آرامش و استراحت دارید. این خواب ها نشان دهنده آرامش و راحتی هستند که برای ادامه ضروری می باشند.

تعبیر خواب اینکه سیل شما را می برد

در صورتیکه که در خواب دیدید سیل شما را با خود می برد، نشانه ی خوبی نیست.این خواب ها به این معنیست که ممکن است سلامتیتان به خطر بیافتد پس در روزهای آینده به پزشک مراجعه کنید. همچین می تواند به این معنی باشد که در شغل خود موفق نخواهید شد.دوران بدی در پیشروی شماست بنابرایت تا جایی که ممکن است خود را مثبت نگه دارید.

تعبیر خواب محاصره شدن در سیل

تعبیر خواب اینکه سیل شهر را فرا گرفته است

چنانچه خوابی با این مضمون دیدید، ممکن است آشفته شوید.تعبیر این خواب خوب نیست زیرا پیشامدهای بد آینده را پیش گویی می کند. شما بداقبالی را تجربه خواهید کرد پس دوران بسیار بدی در پیشروی شما قرار دارد. ممکن است مشکلاتی در محل کارتان، در رابطه با سلامتیان،  یا مشکل با شریک احساسی یا خانوادتان باشد.

تعبیر خواب سیل با آب زلال

چنانچه چنین خوابی دیده اید، شما باید برنامه هایتان را به تاخیر بیاندازید. ممکن است موانعی سر راهتان ظاهر شود. لازم است ابتدا بر آنها غلبه کنید.  صبور باشید زیرا تنها راه رسیدن به اهدافتان است.اما این رویا می تواند تعبیر دیگری نیز داشته باشد. اگر آبی که در خواب دیده اید به رنگ آبی شفاف باشد بدین معنیست که مشکلاتتان رفع خواهد شد، پس موفقیت های بسیاری در آینده خواهید داشت. از موقعیت دشوار بیرون می ایید و به خاطر کارهای نیکتان جایزه دریافت خواهید کرد.

تعبیر خواب سیل با آب کثیف

اگر در خواب دیدید که آب سیل کثیف و گل آلود است، تعبیر آن تغییرات منفی در زندگی شماست. در آینده ی نردیک در موقعیت های عجیبی قرار خواهید گرفت که احساس ناراحتی خواهید کرد.

تعبیر خواب محاصره شدن در سیل

اگر خوابی اینچنین دیده اید نشانه خوبی است.تعبیر این خواب زندگی بسیار راحت و عجیب شماست.از زندگیتان کاملا لذت می برید و شرایط مالی خوبی دارید. با افرادی احاطه شده اید که پول زیادی دارند و زندگی آینده ی شما بسیار موفق است.

تعبیر خواب قربانی سیل شدن

اگه تجربه ی چنین خوابی دارید، غریزه شما نقش مهمی در زندگیتان دارد. چون ممکن است مسئول رنج کشیدن برخی از اطرافیانتان باشید.

تعبیر خواب شاهد یک سیل بودن

چنانچه در خواب دیدید که شما تنها شاهد یک سیل هستید تعبیر آن به این صورت است که اتفاقاتی خواهد افتاد که خارج از کنترل شماست و احساس ضعف خواهید کرد.

تعبیر خواب دیدن ویران شدن خانه شما با سیل

چنانچه این خواب را دیدید ممکن است در آینده مشکلاتی در خانواده ی شما وجود داشته باشد. روابطی که با اعضای خانواده دارید بسیار بد خواهد شد، بهتر است آرام بمانید تا محیط خانه بدتر نشود.در صورتی که سیل به وسیله ی یک ماشین لباسشویی شکسته ایجاد شده باشد تعبی این خواب معامله با افراد بد در آینده است. احتمال وجود شر اطرافتان وجود دارد، ممنکن است خودتان را در شرایط بسیار دشواری پیدا کنید.

تعبیر خواب بقایای جا مانده از سیل

چنانچه در رویای خود بقایا و ویرانی هایی ناشی از سیل دیده اید که سیل آنها را در خیابان حمل می کند. شایعاتی در آینده درباره شما خواهد بود.  ممکن است شخصی چیزهای بدی درباره ی شما بگوید که باعث آبروریزی شود.

تعبیر خواب حمل شدن شما توسط سیل

این خواب ممکن است بسیار ترسناک باشد و به معنی مشکلات سلامتی در آینده نزدیک است. اگر خوابی با این مضمون دیده اید در واقع باید بیشتر مواظب سلامتیتان باشید و توجه بیشتری به این مسئله داشته باشید. ما به شما پیشنهاد میدهیم در جهت اطمینان از سلامتیان به پزشک خود مراجعه کنید.

تعبیر خواب حمل شدن افراد توسط سیل

اگر در خواب دیدید که سیل مردم را می برد نشانه ی بسیار بدی است. به این معناست که مشکلات زیادی را تحمل خواهید کرد. رنج بسیاری خواهید برد اما باید برای زیستن قوی باشید.

تعبیر خواب سیل همراه با باران و باد

در صورتیکه از این قبیل خواب ها دیده اید باید پول خود را پس انداز کنید چون در آینده ی نزدیک برای کارهای مهمتری به آن احتیاج خواهید داشت. نباید پول خود را صرف کارهای غیر ضروری کنید.

تعبیر خواب سیل بهاری

چنانچه در خواب سیل بهاری دیده اید نشانه  بسیار خوبی است. این خواب حاکی از تغییرات مثبتی است که در آینده نزدیک در زندگی شما اتفاق خواهد داد.

تعبیر خواب تلاش برای رهایی از سیل

اگر در خواب در حال تلاش برای رهایی از سیل بودید، به این معنیست که به زودی سرگرمی جدیدی برای خود خواهید یافت. این سرگرمی شما را سر ذوق می آورد و خوشحالتان می کند.هر چند ما باید فرار کردن و یا نکردن شما را در نظر بگیریم ، زیرا در تعبیر خوابتان حائز اهمیت است.اگر در خوابتان از سیل فرار کردید و و وارد مکان آرامی شدید نشانه ی خیلی خوبی نیست. این خواب به معنی احساس افسوسی است که راجع به چیزی در گذشته دارید. ممکن است کار بدی انجام داده باشید که نمی توانید به آن فکر نکنید. ممکن است به کسی که دوست داشته اید آسیب زده اید پس روابط شما با آن شخص به خوبی اولش نخواهد شد. در این مورد باید در مورد اشتباهاتتان فکر کنید و نسبت به اصلاح آنها در آینده تلاش کنید.هرچند خواب رهایی از سیل می تواند تعابیر مثبتی نیز داشته باشد. تعبیر این خواب می تواند حل تمام مشکلاتتان در آینده نزدیک باشد.اگر در خوابتان نتوانستید از سیل فرار کنید بدین معنی هست که ایجاد هیچ تغییری در زندگی خود را نمی پسندید.  برایتان عادت کردن به شرایط جدید دشوار است و در این شرایط احساس راحتی نمی کنید.

تعبیر خواب غرق شدن در سیل

اگر خواب غرق شدن در سیل را دیده اید قطعا برایتان وحشتناک است. اما، این خواب تعبیر مثبتی دارد پس جایی برای نگرانی نیست. این خواب نشان دهنده ی بهبود موقعیت مالیتان در آینده ی نزدیک خواهد بود.

تعبیر خواب سیلی که زندگی شخصیتان را تهدید میکند

چنانچه در خواب دیدید که سیل زندگی شما را تهدید میکند تعبیر بدی دارد. شما در آینده رنج بسیاری خواهید برد.چیزی یا شخصی را که بسیار دوست دارید از دست می دهید، پس برای دوران بدی که در راه است آماده باشید.

تعبیر خواب احتمال وقوع سیل

اگر در خوابتان درباره احتمال وقوع سیل شنیده اید نشانه ی خوبی نیست.  تعبیر این خواب وقوع بیماری در آینده ی نزدیک است. همچنین ممکن است دلالت بر مشکلات و سختی های دیگری در زندگیتان داشته باشد.اما،تعبیر این خواب برای اشخاصی که در زمینه ی تجارت فعالیت می کنند متفاوت است. برای آنان این خواب معنای مثبتی دارد و تعبیر آن موفقیت فراوان در آینده برای آنهاست.

تعبیرخواب مسدود شدن راهتان توسط سیل

اگر در خوابتان سیل مسیر شما را در حال قدم زدن یا رانندگی سد کرده بود مشکلات احساسی بسیاری در آینده خواهید داشت. برای رسیدن به اهدافتان صبور باشید. شما در این مقاله مشاهده کردید که خواب های مربوط به سیل تعابیر مختلفی دارند. مسئله ی بسیار مهم یادآوری همه ی جزییاتی هست که در خواب دیده اید. تعبیر خواب بستگی به این دارد که آیا سیل را دیده اید یا قربانی آن بوده اید. حتی ممکن است از آن فرار کزده باشید یا در آن گیر افتاده اید و ...شرایط بسیاری در رابطه با سیل وجود دارند که ممکن است خوابش را ببینید

امیدواریم این مقاله به شما در فهم این نوع خواب ها کمک کند. اکنون راحت تر می توانید  بهترین تعبیر  خواب را درباره سیل بیابید.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

82 نظر

  1. Alireza agAlireza agsays:

    با سلام و احترام خواب دیدم سوار ماشینی هستیم که خاله ‌ام راننده اش است و رسیدیم به جایی که چاله بود و ماشین رد نمیشد پیاده شد با یه کسی که اینکارو کرده بود صحبت و رفتن درست کنن چاله رو ک یکدفعه لوله ای ترکید و همه جارو اب گرفت من از دور شاهد بودم و اتفاقی نیوفتاد خاله و فرزنداتش هم فرار کردن ولی ماشین سیل برد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید که درگیری ها و مشکلات احساسی، تمرکز شما را بر مسیر زندگی و برنامه هایی که در پیش دارید از بین ببرد.

  2. راحيلراحيلsays:

    سلام من خواب ديدم با يه وسيله نقلي كه فاميلام هم توش نشسته بودن و من روي تاب نشسته بودم يجوري به اون وسيله وصل بود از كنار زمين هاي خيلي سر سبز و شاليزار ها ميگذريم ميگم اين زمينا مال منه و به يه جايي ميرسيم تو شهر كه انگار سيل اومده بود ولي جنب و جوش نداشت و خرابي هم نبود فقط آب بود تو شهر كه عمم هي تند منو تاب ميداد كه بيوفتم تو آب ولي من خودمو محكم گرفتم و خودش افتاد و ديگه خبري ازش نشد بعد تو خونه اومدم و يه دختري كه فقط عكسا شو ديدم اومده بود خونمون و براش چاي ميبردم خيلي خوشكل بود ولي صورتش جوش داشت و خيلي هم خوش اخلاق بود با هم اختلات ميكرديم تعبير خوابم چيه لطفاً بگين ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب اشاره به تغییرات مثبتی دارد که برای به ثمر رسیدن آن ها لازم است قدرت مدیریت و ریسک پذیری خود را تقویت کنید.

  3. امیر پورپرامیر پورپرsays:

    سلام استاد عزیزچند شب پیش خواب دیدم که مردم دارن جلوی خونش رو با کیسهای پر شن مسدود میکنن که از سیل در امان بمونن یکیشون بهم گفت شما نمیخوای جلوی خونت از اینا بزاری منم به حالتی میگم که نه بابا سیل کجا بود با خنده و ارامش

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، ترسیدن از سختی ها و مشکلات شما را عقب خواهد انداخت، اگر به تلاش خود ایمان دارید باید با صداقت هر چه تمام تر از توان و انرژی خود استفاده کنید.

  4. ناشناسناشناسsays:

    خواب ديدم با خانواده ام كنار يه رودخونه نشستيم مردم ديگه هم بودند فكر ميكنم قصد داشتيم ناهار بخوريم كه از اسمون اب شديدي با شدت زياد و گل الود (مثل ابي كه از شير اب مياد با مساحت كم )فقط توي يك نقطه ريخت توي رودخونه رودخونه داشت پر مي شد كه من خونواده ام به خاطر سيل وسائل جمع كرديم برگرديم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شاید به نظر برسد دیگران ارزش واقعی شما را نمی دانند اما اندوهگین نباشید، آینده روشنی در انتظار شماست.

  5. پريپريsays:

    سلام من خواب ديدم سيل اومده و من طبقه بالا بودم كه يكدفعه سيل بالارو هم فراگرفت و ساختمان اومد پايين و من زير اوار گير مردم با يكي دو نفر ديگر و هم با من بودن و يكي از دوستان قديمي پسرم كه ارتباطي باهاش ندارم چند ساله با يك كلنگ منو نجات داد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      غم است و نتیجه مأیوس کننده یک کار

  6. ر.ار.اsays:

    سلام در این چند شب گذشته همش خواب میبینم که شهر ما سیل اومده ومن با خانوادهام نوی ابیم ولی برامون اتفاقی نمی افتد (در واقعیت شهر ما در این چند روز پر آشوب کشور اصلا سیل نیومده)

  7. بهاره حاجی زادهبهاره حاجی زادهsays:

    سلام استاد عزیز ممنون میشم کمکم کنید برادرم خواب دیده که یک دفعه سیل اومده و اول مادرم بعد همسرش رو باخودش برده وغرق کرده برادرم دست دخترش رو گرفته وگریه میکرده و دنبال کسی میگشته که کمکش کنه جایی میره میگه کمکم کنید مادر این بچه رو آب برده به بچه رحم کنید که داییم میگه اینجا چی کارمیکنی وبرادرم ازخواب بیدارمیشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به این معنی است که به خاطر موضوعی عصبانی می‌شوید.

  8. الناالناsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم که در یکی از شهر های شمالی هستم و داخل یک برج بلند در نزدیکیه دریا و مادر و همکلاسی های مدرسه ی قدیمم هم بودن و خواب دیدم ناگهان یک موج خیلی بلند داشت میومد و من دویدم از پله های برج‌ بالا چون سیل و موج به اونجا نمیرسیدم و چندین طبقه ی زیاد بالا رفتم بعد مادرم گفت بیا پایین و بهتره برگردیم به ویلامون که سیل نیومده من هم اومدم که بریم اما ماشینمون تو سیل بود ولی در اخر سوار ماشین یکی از معلم های زبانم شدم و با اون از سیل نجات پیدا کردیم(حالا من نمیدونم دیدن این خواب به دلیل شنیدن و دیدن سیل های زیادیه که داره میاده ناشی از فکره و تعبیر داره یا نه )

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، این احتمال وجود دارد بصورت کاملا ناخواسته زیانی مختصر متوجه تان شود و در شما ایجاد ناراحتی یا تنش کند.

  9. مصطفیمصطفیsays:

    سلام، من خواب دیدم سوار یه هلیکوپتر بودم داشتم اب رو نگاه میکردم موج اب اونقدر بالا نبود میرفت تا یه جزیره ای و بر میگشت ولی به اون جزیره اسیبی وارد نمیکرد موج اب کم بود. و من از هلیکوپتر نگاه میکردم و ذوق کرده بودم، ممنون میشم تعبیرشو بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، خبردهنده از بدست آمدن هیجان های لذت بخش و مطلوب برای شماست.

  10. سیدمحمد ضیاسیدمحمد ضیاsays:

    سلام‌من خواب دیدم خونه یکی از دوستام بودم که تو خونش سد بود بعد سیل داشت میومد ماهم رفتیم بیرون از خونه رفتیم پیش یه سد بزرگ و داشتم میرفتم از سد بالا تا بجای امن برسیم بعد بابام اومد گفت اینجا امنه مامانم بود بعد خواب دیدم سیل داره یه تراکتور و یه بیل میکانیکی را میبره ولی راننده تراکتور با گوشی داشت فیلم میگرفت برگشتیم تو خونه دوستم اب فروکش کرده بود و یکم ابی که بود خیلی شفاف بود و تمیز بعد خواب دیدم یه عکاس داره ازمن و خانمم عکس میگیره دوربینشا گرفتم و یکی از عکسام را دیدم خانمم میگفت اخم کردی عکاس میگفت این حالتشه ممنون میشم تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، ممکن است یکی از کارهای دوستانتان به صورت نیمه تمام باقی بماند و یا اینکه با موانع جدیدتر و بیشتری در زندگی رو به رو شوند.

  11. anisaanisasays:

    سلام من خواب دیدم که همراه پدر مادر برادر مادرم توو خونه ی خودمونیم از پنجره نگاه میکنیم میبینیم بیرون اب بالا اومده و خیلی ام شفاف و زلال بود اب بعد یدفع یه سیل بزرگ تر و همونجوری شفاف از سمته بالا میاد یه ضربه به خونه میزنه و رد میکنه میره اصلا اب توو خونه نیومد و خونه خراب نشد فقط یه چیز شیشه ای توو خونه بود افتاد خورد شد توو خواب تعبیرش چیه ؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام خواب به معنای زیاد شدن سختی ها و مشکلات است.

  12. خاطرهخاطرهsays:

    با سلام من دیشب خواب دیدم که همسرم و دوستش و یک فرد دیگر در محلی مثل یه اتاق یا دفترکار هستن اما تمام اون اتاق رو مثل سیل آب گرفته بود اما همسرم و دوستش و اون فرد هیچ تلاشی برای نجات خودشون نمیکرد . خانم دوست همسرم تا کمر داخل آب بود و سعی در خالی کردن آب از داخل اتاق داشت من هم خواستم برم کمکش اما بهش گفتم که بی خیال بشه چون نمیشه به اونها کمک کرد و اینک اونها خودشون این رو خواستن بعد خانم دوست همسرم هم بی خیال خالی کردن آب داخل اتاق شد و ما با هم از آن محل رفتیم اما همسرم و دوستش و اون فرد سوم در محل اب کرفتگی موندن تشکر بابت تعبیر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خواب نشان از مشکلات و سختی های زندگی دارد.

  13. مهدیمهدیsays:

    خواب دیدم همراه خانوادم و دوستدخترم(که قصد ازدواجیم) رفتیم جایی که یهو سیل میگیره و من اسم دوسدخترمو صدامیزنم بلند که برو بالای بلندی، و به مادرم اینا میگم که جای امن بگیرید..بعد یهو خوابم عوض میشه که پدرومادر دوسدخترمو میبینم که اومدن خونمون و با دوسدخترم که خیلی ساکت و ناراحتن انگار. خودم حس کردم که انگار مثلا ازینکه دخترشون باهام بودو سیل اومده ناراحتن. همش براشون توضیح میدادم ولی ساکت بودن..تعبیرش چیه؟!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای شکت خوردن در انجام کاری و ناراحتی از اتفاقات ناخوشایند است

  14. الهام جعفریالهام جعفریsays:

    سلام خدا قوت خواب دیدم سیل اومده در حیاط منزل پدر بزرگم بودیم یک سری اسناد و مدارک و وسایل در حیاط بود که فرصت نشد انها راجمع کنیم به طرف درب حیاط دویدم که انها را بردارم اما از زیر در به داخل جوی بیرون روان شد و هر چی هم دست کردم درون جوی پیدا نکردمشان ویک چیز دیگر آشغال های داخل جوی مانع ورود اب زیاد به داخل حیاط می شدند با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای مشکلات و سختی های زندگی است که موجب ناراحتی میشوند.

  15. فاطمه مقدمفاطمه مقدمsays:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم داخل یه شهر ساحلی هستم بارون شدید میومد و سیل راه افتاد از بین آب جاری شده با یکی از همکارا راه میرفتیم تا به یه جای امن برسیم از کنار ساحل عبور کردیم از یه راهروی پله ای به سمت بالا رفتیم وارد یه مسجد یا امام زاده شدیم جایی بود که مسیحی ها هم مراسم برگزار می کردن گروه هایی از ادیان مختلف مثل زرتشتی ها هم اونجا بودن زمان که گذشت وارد محل کار خودم شدم چند تا جوجه مرغ هم دور و بر من و همکارم (حامله است) بود و خواهرم(فوت شده) اونجا دو تا خودکار سبز از رئیس ام که سوغاتی آورده بود گرفت و بمن داد که یکی برای خودش و یکی برای من. توی خواب من زمان و مکان زیادی بودی ببخشید،لطفا تعبیرش رو برام بگید مرسی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام ممکن است با تغیرات و اتفاقات جدیدی در زندگیتان روبرو شوید

  16. زهرهزهرهsays:

    سلام.ایام سوگواری حضرت علی تسلیت دیشب خواب دیدم خونه پدربزرگم هستیم و کنار کوه بود.از روی کوه سیل سرازیر شد همه میدویدن که خودشونو نجات بدن اما ما ازپشت پنجره ب بقیه نگاه میکردیم.من حتی بیرون هم رفتم و برگشتم وچندنفر رو هم باخودم اوردم خونه پدربزرگم اما نترسیدم و فقط نگاه میکردم و میدویدم که بقیه رو ببرم خونه. ممنون میشم تعبیرش کنین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان دهنده آرامش و راحتی هستند که برای ادامه ضروری می باشند.

  17. بانو تی تیبانو تی تیsays:

    با سلام شب ۲۱ رمضان بعد از سحر خواب دیدم که سیل همه جا را فرا گرفته و آب گل آلود جاری شد من و مادرم تنها بودیم در ابتدای جهتی که برای فرار انتخاب کردم در جهت سیل بود مادرم گفت به آن سمت بریم اما من گفتم آن سمت آب ما را می برد و در جهت دیگر حرکت کردیم و از آنجا خارج شدیم تا اینکه رسیدیم به منطقه ای که امن تر بود در آنجا خانواده دایی و برادر و همسر برادرم بودند من و مادرم سراغ لباس رفتیم و از یک رخت و آویز در آنجا که گویا متعلق به خانواده دایی بود اما لباس های من و مادرم آنجا بود لباس بیرونی پوشیدیدم. بعد از ان نمیدانم چه شد به یک منطقه رسیدیم که آب از بالای یک صخره مثل آبشار پایین می آمد پدرمم همراهمان بود به نقطه ای امن رفتیم و رودخانه پایین گل آلود بود و مثل سیل جاری چند نفر مرد در آن آب حرکت می کردند تا اینکه انگار سیل شدیدتر شد جمعیت زیادی آنجا بودند زنی با بچه تا جریان آب را دید وارد ماشین شد و گویا نزدیک بود ماشین را آب ببرد من به سمت ماشین رفتم و او را بیرون آوردم گفتم آب به اینجا برسد ماشین را میبرد. و به او گفتم بالا بیاید. و اینکه در خواب انگار نگران اعضای خانوادمم بودم که ازشان خبری نداشتم. لطف میفرمایید بگویید تعبیر این خواب چیست با سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه مشکلات و سختی های زندگی است

  18. ممsays:

    سلام خواب دیدم تو یک خیابونم همکلاسی های قدیمم که الان ازشون خبری ندارم سوار پرایدن که ابگفتگی شبیه سیل هست گیر کردن ماشینشون واژگون میشد دوباره راه میوفتادن اخرش د اومدن ازسیل خیس شده بودن میکفتم زشت شدید از یکی دوستام پرسیدم اینا نامزدن یا عروسی کردن کفت نامزدن من با دختره خیلی مشکل داشتم موقع همکلاسی بودن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه دوستی و روابط جدید است

  19. N.kN.ksays:

    دیشب خواب دیدم که از خونه اومدم بیرون که به کسی که دوسش دارم زنگ بزنم. زنگ زدم و داشتیم باهم صحبت میکردیم. انگار خیلی بارون اومده بود و اب گرفتگی تو خیابون ایجاد شده بود. البته سیل نبود. فقط انگار اب جمع شده بود تو خیابون. طوری که من وقتی راه میرفتم پاهام خیس شده بود و توی کفشام اب رفته بود. بعد من همینجوری داشتم تلفن صحبت میکردم با شخص مورد نظرم، انگار از دستم ناراحت بود، یعنی پشت تلفن با ناراحتی صحبت میکردیم. که من ازش پرسیدم چیزی شده که ناراحتت کرده و اونم گفت پاشو بیا اینجا پیش من که صحبت کنیم. من همینجوری که تلفن صحبت میکردم تو خیابون قدم میزدم، پاهام خیس شده بود و توی کفشام اب رفته بود، بعد رفتم کنار یه ماشین که پارک کرده بود، انگار اونجا اب زیادی جمع شده بود و گیر کرده بود، من که پامو گذاشتم روش اب ازاد شد و جاری شد، انگار دیگه از جمع شدگی اب خبری نبود. میشه لطف کنین تعبیرشو بهم بگین ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است از شرایطی که موجب نارضایتی شما شده است خارج شوید

  20. سارا عطاسارا عطاsays:

    سلام و وقت بخیر،من ازدواج کردم. دیشب خواب دیدم که همش نگران اینم که سیل بیاد، جای دیگه ایی بودم و وقتی برگشتم خونه دیدم خونمون سیل اومده خونه خراب نشده بود ولی وسیله ها بهم ریخته بود قبل از من مادرم اینا اومده بودن خونم و تختم رو جمع کرده بودن پرسیدم چرا گفتن چون خیس میشد خراب میشد، اما من هیچ خیسی ندیدم فقط وسیله ها بهم ریخته بود ، نمیدونم چرا اما وقتی خونرو اونجوری دیدم شروع کردم به گریه کردن.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون به زودی ممکن است اخباری باعث خوشحالیتان شود

  21. یاسیاسsays:

    سلام. خواب دیدم سیل اومده. خونه خودمون وارد نشد ولی تو خیابونو که نگاه میکردم آب جریان داشت حجمش زیاد نبود ولی مثلا راه هبها گرفت بود. ولی رسیدم خونه داییم آب تا ۳ متر داخل خونشون بود. همشون غرق در آب بودن فقط دستاشونو گرفته بودن اینور اونور. بعد از چند دقیقه هم همون سیل کاملا فروکش کرد و از راه هب خونه خارج شد. تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه مشکلات و سختی های زندگی است

  22. ناهیدناهیدsays:

    سلام خواب دیدم ما داریم تو محوطه یه رودخونه که أب نداره میریم آدمای زیادی اونجا هستن که یهو سیل میاد همه فرار میکنن تا از اون محوطه خارج بشن ما هم‌فرار میکنیم و موفق میشیم از اونجا خارج بشیم اما جایی که میرسیم یه جای صخره ای بود بدون خونه و سرسبزی و‌ من با تعجب به اطراف نگاه میکردم موقع اومدن سیل بارون میومد ولی بعدش بارون نبود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دچار پریشان احوالی بشوید

  23. ........says:

    سلام نزدیک خونمون یه رودخونه هست خواب دیدم روی پل ایستادم و دارم سیل رو تماشا میکنم بارونم میومد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر روشنایی تعبیرمیشود

  24. فروغفروغsays:

    سلام من نیم ساعت پیش خواب دیدم که انگار توی دبیرستان خودم خواهرم داریم قدم میزنیم که یه دفه دیدم یکی از راهروها پر از آب و آب هم سرعت داره ولی کم بود که‌سریع دویدم سمت حیاط که دیدم بارون میاد و مدرسه پر از آب شده و سرعت آبم زیاده و بچه ها همه دارن جیغ میزنن بعضیا توی آب دست و پا میزنن ولی من چون روی سکو بودم آب پیش من نبود چون ساختمون کلاسا تقریبا یه دو متری بالاتر از سطح زمین مدرسه است و پله میخوره میره پایین تا به سطح زمین مدرسه برسی و منم وقتی این صحنه رو دیدم ترسیدم گفتم باید برم یه جایی که بالاتره رفتم سمت پشت بوم از اونجا بقیه رونگاه کردم حتی یه لحظه از خواب بیدار شدم و دوباره خوابیدم بقیه همین خواب دیدم بعد انگار یه نیرویی من کشوند سمت حیاط دیگه دست خودم نبود ولی وقتی رسیدم سطح زمین دیگه آب کم شد و خیلی از بچه ها هم جلوتر از من میرفتن سمت در مدرسه اولش تو آب بودن بعدش دیگه آب خیلی کمی بود وراحت همه رفتیم بیرون از در که رفتم بیرون از آسمون نم نم برف اومد همه جا عوض شده بود انگار آینده بود کلی ساختمون مغازه جدید کلی رونق گرفته بود برف که دیدم همش میگفتم یعنی شهر ما برف اومده بعد بلند بلند میگفتم خدایا شکرت که برف اومده چون تا حالا برف نیومده شهر ما ،کلی هم آدم تو خیابون لباس زمستونی هم پوشیده بودن ولی سرد نبود منم همش دور برو نگاه میکردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیان کلی تعبیر رویای شما بر به دست اوردن سود مالی بیشتر در اینده برای شما خواهدبود

  25. جوادجوادsays:

    خواب دیدم که سیل اومده و مردم سطل به دست رفتن و با خاک سیل بند درست کردن و سیل کنترل شد و آب آروم به سمت رودی سرازیر شد... اون وسط یکی داشت مردم رو راهنمایی میکرد و می‌گفت چیکار کنید و من فقط شاهد بودم. ممنون میشم تعبیرش رو بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان دهنده‌ی این است که شما در امور دیگران کنجکاوی بی مورد می کنید

  26. حسینیحسینیsays:

    سلام خواب دیدم که بارون شدیدی میاد و دونه های ترگرگ سفید بزرگ رو هم دیدم که یهو سیل شد و ماشین منو و بقیه ماشینارو برد... سعی کردم برم و نذارم سیل ببره ولی نشد ... نصف شب که سیل تموم شده بود راه افتام که برم ماشینو پیدا کنم که پدر و برادرم هم همراه من اومدن تو جاده داشتیم میرفتیم ولی اثری از هیچ ماشینی نبود انگار نه انگار سیل اومده... بغل جاده داشتن فوتبال بازی میکردن. من رفتم و یه تپه جلوم بود رو رد کردم پشت اون تپه بعد سیل آب زلال و شفاف جمع شده بود انگار سد بود و درختا شسته شده بودن یه قدم اونجا زدم و برگشتم...بعدش رفتم به کلانتری که بپرسیم ماشینایی که سیل برده چیکار کنیم؟ یه آقایی که اونم دنبال ماشینش اومده بود گفت میگه بعدا اعلام میکنیم چه مدارکی بیارید.... و از خواب بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای پریشان است و جای نگرانی نیست

  27. نازنیننازنینsays:

    سلام خسته نباشید من دیشب خواب میذیذم که یهو انگار ی سیلی اومد ‌و برف های روی کوه رو آب کرد و این آب به سمت روستایی که بودیم می اومد و من و یکی از اقوام فرار کردیم و رفتیم خونه ی عموم سیل انگار از جاده میرفت و با اطراف جاده که خونه ی عموم بود و ما ساکن بودیم کاری نداشت و بارون شدیدی هم میبارید ی ان آروم می‌شد و دوباره شدت میگرفت سیل چه تعبیر داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه مشکلات و سختی های زندگی است

  28. ناشناسناشناسsays:

    سلام.خواب دیدن خانم مطعلقه ای که سیل اومده و خودش و خانم های هم سن خودش در سیل غرق شدن ؟ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مشکلاتی برایتان ایجادشود

  29. AfsaneAfsanesays:

    سلام. خواب دیدم سیل اومده خیلی زیاد من هم همش اینور و اونور میرفتم تا اینکه یک دفعه با خودم گفتم مستقیم میزنم تو آب میرم،آب سیل هم گلی بود، همین که مستقیم میرفتم با خودم گفتم نکنه زیاد بشه نتونم برگردم، دیگه از خواب بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود وقت بخیر ، ممکن است ایام کسل آلود و همراه با خبرهای نه چندان مطلوب را شاهد باشید.

  30. ZahraZahrasays:

    سلام خواب دیدم داخل خانه هستم همراه با خانواده. از پنجره داشتم بیرونو نگاه میکردم که شبیه دشت بود درخت و تپه و سبزه و اینا داشت بعد بارون شدید میبارید که یهو دیدم پر اب شد همه جا و درختان تا کمر تو اب بودن همینجور که داشتم نگاه میکردم یهو دیدم اب داخل زمین زمین فروکش شد همه اب ها داخل زمین رفتن و گل شد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر عواطف و احساسات شما است

  31. اذراذرsays:

    سلام خسته نباشين.ديشب خواب ديدم ك منو شوهرم به يه رودخانه رسيديم ك بدون اب هست داخل روخانه يه خانوم سيد هم بود ك ميشناختمش كلا مردم داخل روخانه بودن ك يهو يه صدايي مياد و ميگه فرار كنيد ك سيل داره مياد.منو شوهرم فرار كرديم ولي كلا هيچ سيلي نيومد،تعبيرش چيه هست ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه اختلاف و بحث در خانواده و زیاد شدن گرفتاریهاست

  32. ساراساراsays:

    سلام،خواب دیدم بانامزدم کنار دریاییم، یکدفعه از دور میبینیم که سمت چپ سیل خاک و گل داره میاد، خواستیم سمت راست فرارکنیم دیدیم اونطرف هم همینطوره، روبرومون هم که دریا بود. دیگه راهی نبود، همدیگرو بوسیدیم و زیر خاک دفن شدیم. ادامه ی خوابم انگار داشتیم اززیرخاک میومدیم ییرون و نفس کشیدیم، و من باخودم فکرکردم که شاید همون بوسه لب باعث شده زیرخاک به هم نفس بدیم و زنده موندیم مثل تنفس دهان به دهان...تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه بدهی و قرض و همچنین مشکلات و گرفتاریهاست

  33. ساراساراsays:

    سلام همش خواب میبینم سیل میاد تو شهر ولی هیچکس هیچ آسیبی نمیبینه از جمله خود من فقط میاد و می

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه خبرهای جدید است که بزودی میشنوید

  34. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم بارون شدیدی میباره و من میخوام از یه پل که زیرش اب هست بگذرم نمیتونم از رو پل بگذرم نگاه میکنم میبینم آب زیر پل شفافه و من کف رودخونه رو میبینم میپرم توی اب اول یکم آب منو با خودش حرکت میده و از پل دور میکنه ولی بعدش تونستم خودمو به پل برسونم بیام بالا و از پل بگذرم تعبیرش چی میشه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در انجام برخی خواسته هایتان ناتوان میمانید

  35. ناهیدناهیدsays:

    سلام ،چند وقت پیش خواب دیدم که سیل به محله ی ما اومده و همه ی همسایه ها یا تو آب گیر افتاده بودن یا داشتن دنبال جایی می‌گشتن که خودشون رو نجات بدن ،اما من تمام اون مدت داشتم می دویدم تا خودم رو به سکویی برسونم تا خیس نشوم، بالاخره رفتم به یه بلندی و وقتی پشت سرم رو دیدم دیدم که دوستم جلو تر از من اونجا وایساده و یه جورایی انگار منتظر من بود ،رفتم توی خونه که به مادرم بگم که سیل اومده دیدم که مامانم رو زمین نشسته و هیچ آبی به خونمون نرسیده ،ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است مشکلات اقتصادی زندگیتان برای مدت کوتاهی بدتر شده و یا با بدهی و قرض روبرو باشید

  36. حسامحسامsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم سونامی عظیمی اومده خیلی ترسناک بود ولی خدا رو شکر من و خانوادم و خیلی از مردم نجات پیدا کردن میخواستم بدونم تعبیر خوابم چی هست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بهتر است برای خوابی که دیده اید صدقه بدهید چرا که خبر از مشکلات و گرفتاریها میدهد

  37. الههالههsays:

    سلام.من خواب دیدم به همراه پدرو مادر به یکی از شهرهای استان لرستان سفر کردیم.وقتی از خونه بیرون میایم برای گشت وگذار به یه پل ماشین رو رسیدیم که کنارش رودخانه بود آب رودخانه طغیان کرده بود و بالا اومده بود یه عالمه آقا بالباس های شبیه لباسهای سیستانی ها روی پل مرده بودند و جسدشون روی هم ریخته بود یهو آب بالا اومد و ماشین ما شناور شد ولی برای ما اتفاقی نیفتاد و سلامت به خونه برگشتیم.وقتی به خونه اومدیم دیدم که یه سری از اقواممون هم توی همون منزل محل اقامت ما هستن.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در امور زندگی خود دچار گرفتاری و مشکلاتی میشوید

  38. فرزادفرزادsays:

    با سلام و خسته نباشی من دیشب (25/8/1398) خواب دیدم که توی روز روشن داشتم زیرزمینی هامون که طویله گوسفندامونه رو برای سیل آماده می کردم، زمانی که داشتم کار می کردم استرس داشتم، بعد در حالی که شب بود وبابام کنارم بود از پشت پنجره داشتم به بارش باران نگاه می‌کردم باران ارام بود ولی از کوها داشت به سرعت زیاد سیل (گل و لای) پایین می‌اومد، بازم استرس داشتم ولی احساس نمی کردم سیل ما رو تهدید کنه (ضمنا توی شب تعداد کمی چراغ های خانه ها و تیربرق روشن بودند). با تشکر از لطف شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده فتنه و بلا میباشد که اگر در زندگی خود نااگاهانه رفتار کنید ممکن است گریبانگیرتان شود

  39. صباصباsays:

    باسلام خواب دیدم یه جایی هستم غیرآشنازیادواضح نبودنمیدونم کجابودم فقط اینومیدونم خونه یکی ازفامیلادوربابام بوددخترشومیشناختم خونه اونااول بودیم من تنهانبودم خواهرم دیدم بقیه نزدیکانم بودن ولی درست معلوم نبودکدومشون بودن منم یادم نمیادازپنجره بیرون نگاه کردم سیل انگاراومده بودبیرون دورخونه هاکلی اب بود بعدکه اومدم بیرون زیادابی نبودمیتونستیم ردبشیم فقطگلو لای شده بودچه تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است سلامتی خود را در روزهای اتی چک کنید

  40. علی موسویعلی موسویsays:

    سلام و عرض خسته نباشید قبل از خوابم ازتون تشکر می کنم بابت زحماتتون نمی دونم این چند وقت چرا اینقدر خواب می بینم ببخشید که مزاحم شما می شم خواب دیدم که دارم می رم روی پشت بوم به محض اینکه رسیدم روی بوم یکباره سیل شدیدی اومد بطوری که تا پشت بوم رسید حتی یکنفر رو هم دیدم که با خودش خیلی راحت برد ترسیده بودم گفتم الان منم می بره همین که رسید به بام خانه آرام شد و فقط فکر کنم فقط کف پای من داخل سیل بود آبش اول خروشان بود ولی آروم شد فکر کنم آبش گلالود هم نبود چون وقتی آرام شد بنظرم کثیف نبود و معمولی بود ممنون می شم اگر اینبار هم تعبیر کنید برای شما آرزوی موفقیت می کنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. مراحل جدیدی در زندگی پیش رو دارید. این مراحل مسیری رو به خوشبختی است.

  41. پارساپارساsays:

    سلام .. خواب دیدم تو بزرگراه هستم و سیل اومده و این سیل به شکل آب تمیزی در کل بزرگراه هستش ، و بیشتر از این که سیل باشه ، آب آروم و روانی هستش ک به آرامی در حال حرکته . من و خیلی از مردم هم با خوشحالی روی این آب شناوریم و به جلو میریم و بعد وسط راه به مسجدی رفتم . متشکرم .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید ارامش و راحتی لازم را برای به دست اوردن زندگی خوب برای خود فراهم کنید

  42. فاطمههفاطمههsays:

    سلام پدر من دو مکان برای کسب و کار داره من خواب دیدم که در شهر سیل اومده و این دو مکان که برای پدرم هستش رو آب می خواد از بین ببره و من در یکی از این مکانها میرم و رو به قبله و برای خدا سجده میکنم و از خدا میخوام که سیل برطرف بشه و همون موقع سیل برطرف میشه و من و پدرم به شهرستانشون میریم و من دستم آش نذری بود و این آش را کسی دیگری به من داده بود ولی نمی دانم چه کسی داده بود که داخلش کشک و پیاز سرخ شده هم بود و یک ظرف خالی و کثیف هم دستم بود در اونجا فامیل بابام می خواست برای ما غذا درست کنه و دختر کوچولوش به صورت پنهانی به من گفت : ما توی خونه هیچی نداریم که غذا درست کنیم ، و من از آش نذری براش ریختم و اون دختر خوشحال شد و خورد و من دیدم که همون فامیل بابام خرسی سفید داره ولی بیمار بود و حال نداشت و سگی اون خرس رو چنگ می انداخت و اصلا با من کاری نداشتند و من ترسیدم و به گوشه ای تکیه دادم و سوره ناس رو خودندم . میشه تعبیر شو بگید؟ ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده ان است که در برهه ای جدیدی از زندگیتان ممکن است وارد شوید که برایتان سودمند خواهدبود

  43. ساراساراsays:

    سلام در خواب دیدم که دوستم و خانواده اش در زیر گذری در کرج هستند که ناگهان اب از دو سمت میاد و در برمیگیرتشون ولی بدون اینکه خیس بشن از اونجا نجات پیدا میکنن و حتی نترسیده اند و در عالم رویا سیل بسیار ترسناکی بود و من رطوبت زیادی رو احساس کردم و صدای نزدیک شدن سیل به خودم را شنیدم و چشمانم رو بسته بود_از ترس_ تا سیل منو در بر بگیره ولی تا قبل از اون از شدت ترس از خواب پریدم تعبیر این رویا چی میتونه باشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است ناامیدی و یاس در زندگی شما بر شما غلبه کند

  44. ملودملودsays:

    با سلام و خسته نباشید.دیشب خواب دیدم..من به پشت بام یه خونه ای رفتم که نمیدونم چه خونه بود.اما خونه بلند و زیبایی بود.دم در پشت بوم صداهای عجیبی شنیدم.طوفان شده بود و باد تنه درختای خیلی بزرگ رو جابجا میکرد بعد اون یهو یک سیل خیلی عظیم که تا پشت بام آپارتمان های بلند میرسید شهر رو گرفت من منتظر بودم که به منم برسه و منتظر مرگ بودم کلی ترسیده بودم که ناگاه وقتی بمن رسید فروکش کرد و تمام خونه هایی که سیل زده شده بود فرو ریخت.ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن یه مشکل بزرگ پیش بیاد که شما حتما صدقه باید بدین

  45. م.ام.اsays:

    سلام. بعداز نمازصبح خواب دیدم که دارم از یک مسیر پهن که شبیه مسیری بود که خاکبرداری و شده به بالای یک تپه ی بلند یا کوه میرم . جایی شبیه مسیرهایی بود که شبشو کم کردن برای بالارفتن پیاده ی مردم. مردهایی بااورکت خاکی میدیم که اونجا مشغول فعالیتن.و خانومهای چادری که دارن بالامیرن. منم میرفتم تاجاییکه نزدیک بالاترین محل بود.به پله های بلند سیمانی برخوردیم که یه هو انگار ازبالا آب باحجم زیاد ریخته باشن سیلاب گلالود میریخت ازرو پله ها و یک آن تا کمر مامیرسید ومارو میترسوند و رد میشد و ما باز ادامه دادیم . دراخررسیدم به اون بالا که انگار یه جای بزرگ و سرپوشیده بود با ادمهایی که اونجا پخش و پلا بودن. یکی چای میریخت و انگار یه مراسم روضه ودعا و زمزمه هم درحال برگزاری بود.افرادخانوادمم همون دورو برادیدم. مادربزرگ مرحومم هم اونجا دیدم. جایی مثل یه قرارگاه بزرگ روی بلندی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      شما هدف بزرگی دارین که در مسیر رسیدن بهش موانع زیادی رو ممکن تجربه کنین منتها در نهایت به هدف و خواستتون میرسین و نتیجه ی خوبی رو هم براتون به همراه داره

  46. نگیننگینsays:

    چند شب پیش خوب دیدم که نماز حمعست درعراق من باپسرخواهرم که هفت سالشه و سید هست بودم دیدم مردها عقب وایسادن که عرب بودن نماز و نخوندم اومدم بیرون کفش زیادی بود کفشامو پیدا نکردم از دور دیدم جایی که بودم حرم امام حسین بوده بعد سیل اومد گفتم بخاطر گناه ما فرار میکردیم رفتیم بالا یحا بسیجیای ایران بودن دیدم سیل اونجارم میخواد ببره نمیدونم ماروهم برد یانه از خواب بیدارشدم ...چندشب بعدش باز خواب دیدم تو شهرمون گفتن توفان میشه خواستم با مامانم بریم اهواز فرار کنیم بعد خواهرم گفت نمیاد نرفتیم از تو خیابونمون از سمت خونه ما به بالا یعنی از سرپایینی روبه سربالایی میشه سیل میومد کثیف نبود و موج نداشت من میترسیدم خونمون خراب کنه مامانم گفت نه کاری نداره به خونمون از روش رد شدیم مشبک بود آب زیر پام حس میکردیم رفتیم بالا که یه صدا گفت بخاطر زیارت عاشورایی که مردم خوندن خطر رفع شده..دختر 33ساله هستم مجرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      گرفتاری به شما میرسه یا شاهد گرفتاری اطرافیانتون میشین که با توسل به زیارت عاشورا حل میشه

  47. GitaGitasays:

    استاد عزیز سلام من تو خواب دیدم یه سیل عظیم اومد تو خونمون, ,خونمون ویلاییه .همه اعضای خانواده م هستن.اما بعد سیل رفت,وخونه ما و همه, در حالی که همه کس و همه چیز خیس بود به همون صورت اولیه باقی موند.اما برای اطمینان رفتیم به یه خونه دیگه که چند طبقه بود و تو طبقه دوم اون خونه سکونت کردیم.مرسی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام عزیزم مشکلی براتون پیش میاد که حل میشه

  48. احمدسعیدیاحمدسعیدیsays:

    سلام خواب دیدم لب دریا چادرمسافرتی زدم که ناگهان سونامی اومدوچادرمسافرتی روجابجا کرد وبعدش سونامی تمومی شد ساحل آروم شدوچادر روپیداکردم خودم آسیبی ندیدم ولی کامپیوترم که توچادربود گم شده بود وپاسپورتم خیس شده بود که بعدش خشکش کردم تعبیرش چیه ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده احساسات شما در زندگی است

  49. S€S€says:

    سلام . من خواب دیدم که دارم تو به مسیری راه میرم خوب یادم نمیاد شاید قدم رو میرفتم.انگار قبلا‌بارون اومده بود جاده خیس بودوتوچالهاش اب.یه دفه دیدم حجم عظیمی از اب باارتفاع داره میاد سمت من. نمیدونم اون لحظه این به ذهنم رسید که خودمو مثل موج سوارها به سطح موج برسونم تا اسیبی بم نرسه.خودمم نمیدونم چه جوری این کارو کردم ینی موج با اون قدرت منو با خودش حمل نکرد خلاف موج به سطحش رسیدم البته یکم که داشتم میرسیدم نزدیک بود برم توش وغرق بشم ولی ناامید نشدم.بعدش اب اروم شد منم یه جوری خودمو از اب دراوردم دوییم به سمتی که سرسبز بود و مردمو از سیل باخبر کردم که دور بشن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید سعی کنید ارامش و رفاه را در زندگیتان افزایش دهید و ذهن خودرا ارام نگه دارید

  50. مینامیناsays:

    با عرض ادب استاد خواب میدیدم سیلاب تمام شهرمونو گرفته دو تا از خواهرامم داشته با خودش میبرده که به زور نجات پیدا کردن نیمه جون بودن که تازه من اون موقع خبر شدم که چه بلایی سر همه اومده کولشون کرده بودم و داشتم میبردم و هوار میکشیدم خیلی خواب وحشتناکی بود بزرگواری میکنید تعبیر کنید .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مراحل جدیدی را در زندگیتان برایتان ایجادشود

  51. امینامینsays:

    با سلام خواب دیدم در صحرا و خارج از شهر هستم یهویی سیلاب اومد و رنگ آب آبی بود و متوجه شدم که خانمم و فرزندم را سیلاب محاصره کرده و من سریع را سیل رو با بیل مکانیکی باز کردم و اونا رو نجات دادم و بعد خانمم رو در آغوش گرفتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده ناملایمتی ها و ناراحتی هایی است که ممکن است برایتان ایجاد شود

  52. امیدامیدsays:

    سلام خواب دیدم که یه سد از دور میبینم که وسطش شکسته شده و آب آبی و غیر گل آلود داره ازش خارج میشه و من سریع خودمو کشیدم کنار تا سیلابش بهم آسیب نزنه. فکر کنم تنها هم نبودم و به بقیه هم گفتم سریع برید کنار البته این سد در واقعیت وجود داره و بالای باغمون هست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده موانع و مشکلاتی است که برایتان ایجاد خواهدشد

  53. فاطمه افاطمه اsays:

    سلام خواب دیدم که در مدرسه ای هستم و سیل اومده و دوتا از دوستانم کنار در ورودی کلاس ایستاده بودن و میگقتن که ما اول از کلاس میریم بیرون اما ناگهان موج کوچکی از آب اومد و آن ها رو به سمت عقب پرت کرد و بعد من خواستم بیرون برم که موج بزرگی از آب اومد ولی انگار که نیرویی که من نمیدیدمش آن موج بزرگ رو کنترل میکرد در نهایت این موج اینقدر کوتاه شد و از بین رفت که من به راحتی از کلاس بیرون آمدم و رفتم از مدرسه بیرون ممنون میشم تعبیرش رو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید کمی بیشتر دررابطه با احساسات خود دقت کنید و مراقبت کنید

  54. صباصباsays:

    سلام من مجردم خواب دیدم توشهری که برام غیرآشنابودسیل اومده وبیشترخونه هازیراب شدن انقدراب زیادبودتمامه وسایل زیراب رفته بودهیچ ادمی اول ندیدم من تنهابودم رویه تخته چوبی نشسته بودم عینه یه قایق چوبی داشتم باچوب دیگه تودستم پارومیزدم به سمت جلومیرفتم هیچی برام آشنانبوددیدم فشاراب زیادبودافتادم تواب انگاراول غرق شدم رفتم پایین اب گیرافتادم هی به دردیوارپنجره میزدم داشتم نفس کم میاوردم اومدم بالایه پنجره کوچیک دیدم ازاونجا نگاه کردم خودم نمیشدردبشم دیدم پدرم خواهرام خواهرزادم دیدم صدازدم کمک سرصداکردم داشتم گریه میکردم امااونامتوجه نشدن ازاون سختمان اون وری رفتن منم گیرافتاده بودم کمی گذشت اخرراه پیدا کردم که برم بالاسختمان همینجورک بالارفتم دیگ اب کم کمترمیشدرفتم یه جانشستم تمام لباسم خیس بودجایه غیرآشنابودم،وشنیدم صدایی میاداومدم نگاه کنم دیدم دوست پسرم که دوستش دارم درواقعیت قصدازدواج داریم، داره به سمت من میادمنم دویدم به سمتش بغلش کردم کلی گریه کردم اونم بغلم کردنوازشم کرداحساس عجیبی داشتم یه جوری شدیه لحظه ای رفتم پیش بابام خواهرام خونمون بابام به یک کدومشون گفت بره جایه بالامنومیبینه کدوم سختمان هستم اونام جایه بالارفتن که میبینن منوهستم یانه چه تعبیری داره؟ ببخشیدک طولانی شد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مشکلی براتون پیش میاد که حل میشه

  55. موناموناsays:

    سلام خسته نباشید من دیشب خواب دیدم که سیل اومده بعد ما و خانواده و یکی از داییام خونه بابابزرگم تو روستا بودیم رو سکو بودیم همه ودنگا میکردیم که ماشین ها سیل اینور اونور برد فقط نگران این بودم که زیاد آسیب نبینن بعدش هم که سیل کم شد یسری لاک پشت کوچیک به سمتمون میومدن یکی هم چسبید به پیشونیم که من ترسیدم و کندمش ولی گلی لاک پشت از ای میومد سمتمون و به دختر غریبه هم اونجا بود و گفت لاک پشت رزق و روزی و انرژی خوبه که میان سمتتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است قدم در مرحله ی جدیدی در زندگیتان بگذارید و باید مراقب احساسات خود باشید

  56. لیالیاsays:

    سلام‌ من خواب دیدم سیل شدید اومده بود سرعتش زیاد بود من میترسیدم آب از کوهها و همه جا میومد ما رفته بودیم یه نقطه بالا آب به ما نرسید و داشتیم فرار میکردیم بعدش دوچرخه پسرمو گذاشتم تو ماشین و میخواستم پسرمو ببرم بعد آبی که رفته بود تو ماشینو تکون دادم ریخت رو زمین حالا اونطرفو نگاه کردم دیدم سیل از یه جای دیگه نزدیک شد و دوچرخه خواهرزادم انگار میگفتم خواهرم بدجا گذاشتدش یه لاستیکش موند تووآب و خواهرم خواست درش بیاره نتونست .لطفا تعبیر این خوابو بمن بگید ممنونم ازتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مشکلی براتون پیش میاد

  57. لیا.صلیا.صsays:

    سلام‌ من خواب دیدم سیل شدید اومده بود سرعتش زیاد بود من میترسیدم آب از کوهها و همه جا میومد ما رفته بودیم یه نقطه بالا آب به ما نرسید و داشتیم فرار میکردیم بعدش دوچرخه پسرمو گذاشتم تو ماشین و میخواستم پسرمو ببرم بعد آبی که رفته بود تو ماشینو تکون دادم ریخت رو زمین حالا اونطرفو نگاه کردم دیدم سیل از یه جای دیگه نزدیک شد و دوچرخه خواهرزادم انگار میگفتم خواهرم بدجا گذاشتدش یه لاستیکش موند تووآب و خواهرم خواست درش بیاره نتونست .لطفا تعبیر این خوابو بمن بگید ممنونم ازتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مشکلاتی پیش میاد که مانع ایجاد می کنن

  58. میم قیمیمیم قیمیsays:

    خدایا،من خواب دیدم دیشب،روبروی خونمون توی خیابون سیل بود اما به ما و خونه ی ما آسیب نزد ولی من شاهدش بودم،چندتا ماشین غرق شد یه هواپیمای جنگی دفن شد توش ولی سربازاش زنده اومدن بیرون اما شبیه آدمک عروسکی لِگویِ بچه ها بودن و تیر اندازی میخواستن بکنن مردم هم میترسیدن،من فقط شاهد بودم،بعد یه سری جنازه کشیدن بیرون از لایِ زمین برهنه بودن اما شبیه عروسک بودن،له شده بودن اما پلاستیکی،که توی خوابم میگفتم لا اله الا لله چقدر عجیبن چقدر شبیهِ اسباب بازی هستن انسانها. و در تمام خوابم واقعا به ما و خونمون و پیاده رو ها آسیبی نرسید فقط دیدن اون صحنه ها و غرق و فرو رفتگی ماشینها عمیقا بد بود،ممنون که خوابامون رو اینقدر جالب و درست تعبیر میکنید :)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باید سعی کنید ارامش و اسایش را در زندگی خود افزون کنید و سعی کنید به سخنان افراد کوته بین اهمیت ندهید

  59. تاراتاراsays:

    سلام خاب دیدم با مادرشوهرم داشتیم در روستایی که نمیدانم کحا بود میرفتیم که ناگهان متوجه شدم آب رودخانه ها و... در حال سرریز شن هستم پشت سرم را نگاه کرم دیدم سیل در حال نزدیک شدن به ما هست دست مادرشوهرم را گرفتم و شروع به دویدن کردم که از خاب از ترس پریدم و بیدار شدم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام احتمالا پریشانی و اضطراب در موقعیتی تجربه کردین

  60. سپیدهسپیدهsays:

    سلام. من خواب دیدم ک با یک خانم دیگه که برام آشنا بودن, به دنبال آدرس یک باشگاه ورزشی,وارد خانه ای قدیمی شدیم. خانه یک در کوچک معمولی داشت ک وقتی وارد شدیم فهمیدیم وسعت زیادی دارد, و ما به دنبال مقصد خودمان از حیاط بسیار قدیمی عبور کردیم, از چند اتاق بسیار قدیمی و متروکه گذشتیم ک یکی از آنها یک کلاس درس متروکه بود, و بعد از یک پله قدیمی ولی مارپیچ بالا رفتیم و به دری رسیدیم , در را ک باز کردیم سراسررررر آب بود, انگار پشت در یک اقیانوس قرار داشت. ک از روبه رو ازطریق یک راه کوتاه به یک مکانی میرسید, من اما اون راه رو نخواستم برم و بیشتر متمایل بودم به سمت راستم ک یک باغ با یه عالمه درخت پر از شکوفه بود ک اون آب کف اونو با عمق خیلی کمی میپوشوند طوری ک میشد ازش عبور کنی. من اون راه رو رفتم و بعد از عبور از اون باغ به یک شهر متروکه رسیدم .داخل شهر موج های عظیم آب رو دیدم و به شدت ترسیدم, چون دیدم دارم به سمتم میان, اما این اتفاق نیفتاد چون متوجه شدم شیشه های غول پیکری مانع اون ها میشن ک ب من آسیب بزنن, خواب عجیبی بود, توی اون خونه یه شهر بود که درون هر خونه اش یک سیل بزرگ بود اما اونها نمیتونستن بیرون بریزن!و من اونها رو تماشا میکردم, مثل یک موزه بود ک توش قدم میزدم و موج های عظیم و خروشان محصور در خانه ها رو تماشا میکردم, فضای خوابم زیبا و عظیم بود, آب ها در وسعت و حجم بزرگ!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام دوست تنوع و حالاتی جدید را تجربه کنین

  61. امیر علیامیر علیsays:

    سلام. خواب دیدم که در بالای خانه ای به همراه چند نفر دیگر هستیم و می دانیم که قرار است سیل بیاید و گویی می دانیم که این سیل حصار های اطراف شهر را خواهد شکست . به هر حال ناگهان آبی با رنگی تیره از دور دست وبا سرعت می آید و خانه ی ما و دیگر خوانه هارا محاصره کرده و خانه به شدت می لرزد واز این نگران بودیم که خانه ی ما که از اطراف خالی بود فرو بریزد بعد از مدتی کارهایی را انجام دادم و اطرافیان را نجات دادم در حالی که هنوز آب طغیان می کرد. سپس گروهی از پهلوانان و بزرگان را در کنار خود دیدم که مرا امپراطور خود خطاب می کردند. آنها و من موانعی که در مسیر بودند را از بین بردیم تابه سران کشور هایی مانن چین و یونان و دیگر کشور ها رسیدیم و من توانستم اغلب انان را باروش های مختلف با خود همراه کنم و بقیه خواب را زیاد بی یاد نمی آورم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب باشین ریسک نکنین چرا که وضعیت شما به خطر می افتد

  62. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    دیدم دارم تو خیابون از یک سیل فرار میکنم و پریدم رو یک سکوی نیم متری و دیدم سیل داره نزدیک میشه و الان میاد از سکو هم رد میشه و بعد دیدم یه اتوبوس اومد درش باز شد و منم پریدم تو اتوبوس و باهاش رفتم ولی مسیر اتبوس مسیر برگشت به همون راهی بود که از سیل اومده بودم و پیش خودم گفتم نهایتا مجبور میشم از انتهای مسیر ماشین بگیرم و برم به مقصدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خطری از شما دفع می شود

  63. حسينحسينsays:

    سلام وقتتون بخير خسته نباشيد اغا من فقط اخراي خوابمو يادم هست انگار خالم بهم گفت ك مواظب خودت باش قرار سيل بياد به شهرمون خيلي ترسيدم رفتم ك به خانواده خبر بدم وقتي به داداشم گفتم گفت نگران نباش اگ تو همون شهر ك بارون زده سيل ٦٠درصد هست تو شهر ما ميرسه به ٢٠ درصد خيالم راحت شد. ممنون ميشم تعبيرش كنيد

  64. نغمهنغمهsays:

    با سلام و تشکر من خواب دیدم که طبقه چهارم یک آپارتمان بودم و از پنجره متوجه سیل شدم و فوری به پارکینگ رفتم و متوجه شدم که سیل اومده و ماشینها که بدون سرنشین هستن رو با خودش میبره دنبال ماشین پدرم میگشتم که خونه ما مهمون بودن ولی پیداش نکردم و خود پدرم رو دیدم که کاملا به این موضوع بی تفاوت بودن،در واقع محاصره شده بودم چون فقط پارکینگ رو سیل نگرفته بود و نمیتونستیم خارج بشیم،ناگهان متوجه ماشینهای بسیار زیادی شدم که همراه خانواده هاشون تو ترافیک گیر کرده بودن که از پارکینگ خارج بشن و من خیلی تعجب میکردم که چرا این کارو میکنن چون بیرون از پارکینگ خطر سیل بود واسشون ولی من رفتم خونه خودمون چون ارتفاع داشت در امان بمونم،ممنون میشم تعبیرشو بگید نگران شدم

  65. نغمهنغمهsays:

    با سلام و تشکر من خواب دیدم که طبقه چهارم یک آپارتمان بودم و از پنجره متوجه سیل شدم و فوری به پارکینگ رفتم و متوجه شدم که سیل اومده و ماشینها که بدون سرنشین هستن رو با خودش میبره دنبال ماشین پدرم میگشتم که خونه ما مهمون بودن ولی پیداش نکردم و خود پدرم رو دیدم که کاملا به این موضوع بی تفاوت بودن،در واقع محاصره شده بودم چون فقط پارکینگ رو سیل نگرفته بود و نمیتونستیم خارج بشیم،ناگهان متوجه ماشینهای بسیار زیادی شدم که همراه خانواده هاشون تو ترافیک گیر کرده بودن که از پارکینگ خارج بشن و من خیلی تعجب میکردم که چرا این کارو میکنن چون بیرون از پارکینگ خطر سیل بود واسشون ولی من رفتم خونه خودمون چون ارتفاع داشت در امان بمونم،ممنون میشم تعبیرشو بگید نگران شدم

  66. نسیمنسیمsays:

    خواب دیدم سیلی با آب زلال اومد و همه رو با خودش برد و به همه جا آسیب زد. همه ی آدمای اطرافم توی سیل دست و پا میزدن ولی در نهایت همشون کشته شدن. در این حین برام عجیب بود که من با اینکه بین بقیه ی آدما بودم، و با اینکه هیچ تقلایی واسه نجات یافتن نمیکردم، آب از کنار من گذشت و بهم هیچ آسیبی نزد. فقط کمی از لباس هامو خیس کرد. تعبیر این خواب چیه ؟

  67. فاطمهفاطمهsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم بارون شدیدی اومد و همه جارو اب گرفت همه ی خانه های اطراف زیر اب رفتند و اب تا بالای پنجره ی طبقه ی دوم ما اومده بود ولی ابش مثل اب دریا بود و اروم و زلال ولی هنوز داشت بارون میومد و من مبترسیدم که چرا بارون بند نمیاد ..ممنون

  68. علی عظیمیعلی عظیمیsays:

    سلام خسته نباشین

  69. علی عظیمیعلی عظیمیsays:

    من خواب دیدم که با رفیق های قدیمیم که البته رفیق صمیمی هم نبودیم همشهریم بودن.وتو بچگی توی شهرخودم بازی می‌کردیم با هم. خواب دیدم تو شهرستانمون توی باغ هستیم 2 از دوستام و من و آریم با هم صحبت میکنیم و میوه میخوریم بعد دیدیم که هوا داره بد میشه من گفتم که هوا داره بد میشه بریم بعد یکی از رفیقام تایید کرد حرفمو. بعد برگشتنی موقع رسیدن به شهر دیدم که سیل داره میاد و من دیدم اونجا یک درخت هستش ولی دراصل اونجا در اون مکان هیچ درختی وجود نداره و من از درخت بالا رفتم و سیل اومد و من میترسیدم که در رو با خودش ببره و بعد دیدم که سیل بزرگی موج بزرگی داره میاد و منم بالای درخت بودم و تو خودم فکر میکردم میگفتم دیگه الان درخت رو هم با خودش میبره تو تردید بودم که الان میبره منو یا نه دیگه یادم نمیاد که منو با خودش برد یا نع! اینجاشو تو شک م و دیگه نمیدونم دوستام اون موقع چی شدن چون بالا درختم نبودن!! ممنون میشم خوابم رو تعبیر کنین! با تشکر

  70. مهنازمهنازsays:

    با سلام و تشکر از باب تعابیر کاربردیتون پسر عمه من خواب دیده که سیل اومده و انگار سیل وارد خونه ما و محل زندگیمون شده و من و خواهرم رو سیل برده ، و ایشون هم خیلی گریه کرده و ناراحت بوده. تعبیر این خواب چی هست ؟ و برای من و خواهرم تعبیر میشه ؟یعنی اون خیر یا شر به ما میرسه یا پسر عمه من ؟ متشکرم

  71. خدیجه رشوندخدیجه رشوندsays:

    سلام،خواب دیدم صدای سیل شنیدم وقتی بیرون نگاه کردم دیدم سیل نیم متر مونده به ما برسه آبش کل آلود بود بعد یکدفعه آب سیل قطع شد و یه آب صاف خروش کرد که اینبار لباس منو خیس کرد من هم از شوهرم خواستم بریم یه جای بلند ولی اون کاملا خونسرد بود و نیومد من هم پسرم رو بغل کردم و دخترمو صدا کردم که بریم،ممنون از تعبیرتون

  72. abolfazl gholamiabolfazl gholamisays:

    سلام من خواب دیدم آب باران وارد اتاقم شده آب هم زلال و شفاف بود و وسایل های ضروری ام رفته بود زیر آب اما زیاد نگران وسایلام نبودم و از اتاقم اومدم بیرون تا بعدا درستش کنم تعبیر این خواب چیه؟

  73. کبری زمانیکبری زمانیsays:

    خواب دیدم سیل اومد خواهر زادم جایی که بود یک مرتبه ایی فرو رفت من دخترموروپشتم گذاشتم به یه درخت چسبیدیم فقط موبایل دخترمو آب برد همچنان به درخت چسبیدم دنبال خواهرزادم میگردم ممنون تعبیرش رو می گید

  74. PariParisays:

    سلام خسته نباشیدمن بعدازظهرکه خوابیدم خواب دیدم توباغی که مال خانواده معشوقمه اب خیلی زیادی جمع شده ولی خودشون ندیدم فقط ماشین هاشون دیدم که زیراب بودتعبیرش چیه؟

  75. ZahraZahrasays:

    سلام من دوشب پشت سرهم خواب دیدم که توی شهرستانمون هستم و اونجا سیل اومده البته سیلی نبود که خیلی شدید باشه و چیزیو خراب کنه شب اول خواب دیدم که خونه ی پدر بزرگم توی شهرستان هستم درحال پیام دادن به دوست پسر سابقم هستم و اون ازدواج کرده و پشیمونه از اینکه باهم به هم زدیم که یهو دیدم سیل اومده تو بالکن و من درحال عکس انداختن از اون هستم و برای دوست پسرم میفرستم شب دوم هم خواب دیدم که باز شهرستان هستم سیل اومده و من توی سیل دارم راه میرم و اب تا مچ پام بالا اومده و توی باغ پدربزرگم سیل اومده و تبدیل شده به دریا انگار که از همون اول دریا بوده و من رفتم برای عکاسی ممنون میشم خوابم رو تعبیر کنید.

  76. …says:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم در ی زیارتگاه هستم و سیلی اومد و وارد زیارتگاه شد و آب‌ش کاملا شفاف بود و خروشان‌م اصلا نبود، آب سیل به قسمت ضریح اصلا نرسید و خیس نشدم، و کسایی که اونجا بودن بجز من خیس شدن

  77. سارا انصاریسارا انصاریsays:

    سلام خواب دیدم توی خوی قدیمی من هستیم که خاطرات بچگیم رو گذروندم و داره سیل نزدیک خونه میشه مادرم بمن خبر میده که اب قراره توی خونه بیاد و من هم به محض ورود سیل تو خونه فرار میکنم بالای پشت بوم خونه دیوارای حیاط رو میدیدم که میشکنه اب پدرم رو با خودش میبره و پدرم تو خواب میمیره نمیدونم تعبیر چیه فکرم درگیره....

  78. جعفردهقانیجعفردهقانیsays:

    خواب دیدم داخل خیابان هستم به یکباره سیل راه می افتد

  79. کیمیا محمدیکیمیا محمدیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که با مامانم تو ماشینم اون پشت فرمون و ترافیک هستش که یهویی سیل میاد همه ماشینا خراب میشن و به مامانم میگم مامان داره سیل میاد باید پیاده شیم اونم میگه ماشین من خراب نمیشه وقتی چشمش افتاد به ماشین جلوی ما که چپ شد پیاده شدیم و بعد ماشین مارو سیل میبره میخوره به بقیه ماشین ها ما میدویدیم هوا خیلی خراب بود طوفان بود همه جا پر از گلو کثیفی بود دیگه هیچ آدمی نبود که منم بیدار شدم

  80. سهیلا شعبانیسهیلا شعبانیsays:

    خواب دیدم سیل اومده و ابها دارن میرن توو درزهای زمین دیدم در این حالت ی جوجه دستمه که انگار خواهر کوچیکه من هستش و اونو با اسم خواهر کوچیکترم صدا میزنم، و بعدش دیگه ندیدمش

  81. احمداحمدsays:

    سلام خواب دیدم که قراره کل شهر سیل بیاد و ما و بقیه مردم داشتیم وسیله جمع میکردیم و اماده میشدیم که فرار کنیم بریم یک شهر دیگه. من ب پدرم گفتم حالا اگه بریم غرق نمیشیم اون گفت چرا همونجا هم احتمالش هست معلوم نیست

  82. احمداحمدsays:

    سلام خواب دیدم که قراره کل شهر سیل بیاد و ما و بقیه مردم داشتیم وسیله جمع میکردیم و اماده میشدیم که فرار کنیم بریم یک شهر دیگه. من ب پدرم گفتم حالا اگه بریم غرق نمیشیم اون گفت چرا همونجا هم احتمالش هست معلوم نیست