تعبیر خواب لباس احرام

لباس احرام می تواند به بروز برخی تغییرات اساسی در عقاید و افکار شما در زندگی بیداری اشاره داشته باشد. تفاوتی ندارد که چه کسی در خواب شما لباس احرام به تن دارد. تمام انسان هایی که در خواب مشاهده می کنید سمبل بخشی از افکار و شخصیت خودتان هستند.

برای این که بفهمید حضور دیگران در خواب شما به چه معناست، توجه داشته باشید که دیدن آن ها چه احساسی را در شما زنده می کند؟ با دیدن آن ها چه خاطرات یا افکاری در شما زنده می شود؟

رنگ سفید در تعبیر خواب روان شناسی، با مفاهیمی مثل واضح و روشن بودن، صادق بودن، رک بودن و صراحت مرتبط است. دیدن لباس سفید در خواب می تواند توصیه ای از جانب ناخودآگاه شما باشد مبنی بر این که درباره ی حریم خصوصی خود با دیگران صادق بوده و اجازه ندهید که افکار گوناگون، خارج از محدوده های ذهنی تعیین شده ی شما، به کنترل زندگی شخصی و دیدگاه های خصوصی شما بپردازند.

تعبیر خواب لباس احرام پوشیدن: اگر در خواب، خود را مشغول پوشیدن لباس احرام مشاهده کنید، یعنی شرایط ایجاد تحول در زندگی بیداری ایجاد شده است. ممکن است هم اکنون در چالش یک انتخاب یا تصمیم مهم قرار گرفته باشید. این خواب پیامی از جانب ناخودآگاه شماست مبنی بر این که مقدمات ایجاد این تغییرات، فراهم شده است و می توانید به زودی وارد عمل شوید.

تعبیر خواب لباس احرام زنانه: اگر بیننده ی این خواب یک مرد باشد، لباس احرام زنانه نشانه ی تلاش فرد برای ایجاد تغییر در دیدگاه هایی که نسبت به زن و زنانگی در خود احساس می کند اشاره دارد. این خواب پیامی از جانب ناخودآگاه شماست مبنی بر این که لازم است دیدگاه های خود را تعدیل کرده و مورد بازبینی قرار دهید.

تعبیر خواب لباس احرام به تن داشتن: این خواب می تواند به آمادگی روانی شما برای سفر به محدوده های جدید از زندگی تان مرتبط باشد. تغییراتی که برای شما مفید و تعالی بخش هستند. این خواب از شما می خواهد تا در مقابل تغییرات انعطاف پذیر و خوشبین باشید و از نکات مثبت این تغییرات برای رشد و پیشرفت زندگی خود استفاده کنید.

تعبیر خواب لباس احرام خریدن: خرید و فروش در خواب، به مفاهیمی مثل اعتماد به نفس و قدرت های روانی شخص مرتبط است. زمانی که در خواب خود لباس احرام خریداری می کنید، یعنی قدرت کافی برای ایجاد تغییرات را در زندگی خود دارا هستید و کافی است قدم به قدم در این مسیر پیش بروید. این تغییرات می توانند برای شما مفید واقع شده و زمینه ی پیشرفت شما در زندگی بیداری را فراهم آورند.

گردآورنده : توپ تاپ

20 نظر

  1. ز.م.رز.م.رsays:

    سلام خسته نباشید من یه دختر 29 ساله مجرد هستم. دیشب خواب دیدم مبخوام برم کربلا!و لباس احرام تنم بود(همراه با شال مشکی بافتنی بخاطر سرما) توی مجلسی که مربوط به امام حسین بود و کلیییی آدم حضور داشتن...وقتی اونا منو با لباس احرام دیدن فکرکردن میخوام برم مکه و رفتم به همه احوالپرسی و خوش آمدگویی کردم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است تغییرات اساسی در عقاید و افکارتان ایجاد شود

  2. یافاطمه زهرا(س)یافاطمه زهرا(س)says:

    سلام مادرم یک هفتس برحمت خدا رفته که قبلش هم مدتی در بستر بیماری بوده،ولی امروز خواب دیدمش لباس احرام سفیدی تنش هست و منتظره که ببرنش حج که ظاهرا از کاروان جامانده تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر ایجاد تحولاتی در زندگی بیداری شما میباشد

  3. fatemefatemesays:

    سلام.من خواب دیدم توی اتاق خونه پدربزرگم بودم و لباس احرام تنم بود اما به جای اینکه لباس احرام زنانه تنم باشه لباس احرام مردا اونم فقط اون تیکه ای که شبیه شال میمونه میندازن دورشون و تنم کرده بودم رنگشم سفیدنبود یه حالت شیری رنگ بود...بعد پدربزرگم تا منو ازبیرون دید اومد سمت اتاق(پدربزرگم تازه به رحمت خدارفتن)..پدربزرگم هم لباس احرام تنش بود همون رنگ شیری ولی فقط اون تیکه که مث دامن میمونه رو به تن داشت و دیگ چیزی تنش نبود...پدربزرگم اومد پشت دراتاق وایساد منم انگار نمیخاستم منو ببینه با ازش میترسیدم پشت چندتا رختخواب که اونجاچیده بودن قایم شدم همین...وقتی هم بیدارشدم موقع اذان صبح بود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام همیشه برای پدربزرگتون نماز والدین بخونین باعث عاقبت بخیری تون میشه

  4. سمیراسمیراsays:

    سلام من خواب دیدم تو یک مجلسی هستم که همه لباس احرام پوشیدن ولی همه مشکی پوشیده بودیم.معنی خواب چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نسبت به اعتقاداتتون سست شدین

  5. NstrnNstrnsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم پدربزرگم قصد رفتن به مکه داره و من با چادر مادربزرگم که فوت شده برای پدربزرگم لباس احرام درست میکنم و میکنم تنش و بعد پدربزرگم مشغول خوندن نماز میشه

  6. kamkamsays:

    سلام خواب دیدم تو کوچه نامزد سابقم رو دیدم کوچه کاملااااااا خلوت بود یه لباس احرام سفید مثل حاجی ها پوشیده بود البته مثل حوله حمام کاملا پوشیده فقط صورتش پیدا بود ناخودآگاه رفتم دنبالش بدون اینکه برگرده گفت من نمیخوام تورو ببینم من از تو خوشم نمیاد بعد با سرعت رفت سمت خونشان منم تا دم خونشان رفتم دیدم نیست.تمام.ممنون از شما.

  7. kamkamsays:

    سلام خواب دیدم میرفتم ناگهان متوجه یه مغازه شدم که تو محلمونه انگاری خیاطی بود گفتم خیاطی زده ( نامزد سابقم) دیدم خ ناراحته دستاشو مشت کرده به هم میزنه روبروشم چنتایی زن نشسته بودن که انگاری سرزنش میکردن در مورد یه چیزی. خ ناراحت و عصبانی بود طوری که پیشانیش که خ جلب توجه میکرد( محور خواب) دوتا خط موازی بزرگ عمودی روش بود بالای بینیش.تمام.ممنون ازشما.

  8. kamkamsays:

    سلام میشه لطفا جواب رو بنویسید.ممنون.

  9. کامرانکامرانsays:

    سلام چرا تعبیر رو نمیگید

  10. ‌kamasadi‌kamasadisays:

    سلام چرا تعبیر خواب رو نمیگید.ممنون.

  11. شیداشیداsays:

    سلام من خواب دیدم مادرم لباس احرام سفید تنش بود و بسیار زیبا و نورانی بود و راهی سفر حج بود

  12. شیداشیداsays:

    میشه توروخدا جواب بدید لطفا ممنون

  13. خاطره کمالخاطره کمالsays:

    من خواب دیدم مادرم احرام در تن دارد و می‌آید پیشیم مرا میبوسه همرای صحبت می‌کند. بعدی اون خواب مادرم کرونا گرفت فعلن در بستر بیماری بسر میبرد. آیا میدانید تعبیر این خواب چیست.

  14. خاطره کمالخاطره کمالsays:

    من خواب دیدم مادرم احرام در تن دارد و می‌آید پیشیم مرا میبوسه همرایم صحبت می‌کند. بعدی اون خواب مادرم کرونا گرفت فعلن در بستر بیماری بسر میبرد. آیا میدانید تعبیر این خواب چیست؟

  15. زینب شعبانیزینب شعبانیsays:

    سلام یک مرد آشنا درخواب مرا میبیند که داشتی با لباس سیاه میرفتی مکه یعنی همه احرام سفید داشتن و تو سیاه فقط زن همسایه تون اومد بود بدرقهء تو برای سفر حج.... و من از پشت شیشهء فرودگاه میدیدم ....... دقیقا قبل از عبور از گیت پرواز یک خانمی اومد و گفت که مادرتون این لباس احرام سفید رو براتون آورده ........ و تو از شدت خوشحالی میخندیدی و برای ما که پشت شیشه بودیم دست تکان می دادی

  16. علیرضا نظاملوعلیرضا نظاملوsays:

    سلام من پدر ومادرم و یکی از خواهرام و یکی از برادرام آمریکا زندگی میکنن.وقراره منم مهاجرت کنم برم پیششون.دیشب خواب دیدم من و خواهرم و پدر و مادرم با لباس احرام با اتوبوس داریم میریم مشهد توی اتوبوس همه لباس احرام پوشیده بودند.در حین حرکت که میخواستیم بریم سرویس بهداشتی خیلی توقف میکردیم.و بار دومش همگی(فقط خانوادم) اومدیم خونمون ناهار خوردیم بعد یه تاکسی زرد گرفته بودیم که بریم بشون ملحق بشیم منم مثل همیشه وسواسیم، داشتم درارو قفل میکردم که طول کشید چون قفل هارو پیدا نمیکردم بعدش خواهرم اومد دنبالم که چرا دیر کردم بعدش از خواب بلند شدم

  17. موسویموسویsays:

    سلام مادر من خواب دیدن لباس های احرام مادربزرگش ن ک فوت کردن رو پوشیدن لطفا تعبیرش رو بگید

  18. میلادیاریمیلادیاریsays:

    باسلام حدودده دیقه قبل بیدار شدم عاشق دختری بودم بنا به دلایلی سه سال پیش مادرش بهم جواب رد داد والان حس میکنم به هم نزدیک شدیم همون دخترو تو خواب دیدم که بامن رفته مکه لباس سبز تنش کرده که حس میکردم همون احرامه رفت نماز خواند یامثلا تواف کرد منم بعدش رفتم داشتم اقامه میخواندم که بیدار شدم درظمن یادمه گفت آدم اگه حین نماز فرشته هارو ببینه چی میشه ؟! ممنون میشم تعبیرشو بگین

  19. SuSusays:

    سلام من خواب دیدم ،در مکه هستم نزدیکه کعبه ،انگار روز عرفه ست و (دختر مجردم)و نزدیک کعبه ایستاده بودم اکثریت کسانی که می‌خواستند خانه خدا رو طواف کنند لباس مشکی داشتند و می‌گفتند لباس مشکی ها فقط طواف می‌کنند لباس منم همین لباس خودن بود لباس احرام نبود این خواب احتمال میدم بین ساعت های ۶تا ۸ صبح دیدم ،حالا ببین بگید تعبیر این فال چیه ؟.

  20. SuSusays:

    سلام من خواب دیدم ،در مکه هستم نزدیکه کعبه ،انگار روز عرفه ست و (دختر مجردم)و نزدیک کعبه ایستاده بودم اکثریت کسانی که می‌خواستند خانه خدا رو طواف کنند لباس مشکی داشتند و می‌گفتند لباس مشکی ها فقط طواف می‌کنند لباس منم همین لباس خودن بود لباس احرام نبود این خواب احتمال میدم بین ساعت های ۶تا ۸ صبح دیدم ،حالا ببین بگید تعبیر این فال چیه ؟.