تعبیر خواب خمپاره و ترکش

دیدن ادوات نظامی در خواب می تواند نشان دهنده ی نوعی مبارزه و درگیری روانی جدی باشد که برای شما چالش های فکری خاصی را ایجاد کرده اند یا موجب تشدید استرس در درون شما شده اند. همان طور که وجود این ادوات در دنیای واقعی، نوعی تهدید و علامت خطر محسوب می شوند و حتی فکر کردن به وقوع جنگ و استفاده از این ادوات، برای انسان ها استرس آفرین است.

این خواب پیامی از جانب ناخودآگاه شماست مبنی بر این که درگیری درونی خود را شناخته و با آن رو به رو شوید. اجازه ندهید که تناقض ها و چالش های فکری، باعث نوعی خودتخریبی در درون شما شود.

تعبیر خواب خمپاره: خمپاره در خواب می تواند به نوعی احساس عصبانیت یا خشم سرکوب شده اشاره داشته باشد. این خواب از شما می خواهد تا از سرکوب احساسات خود دست کشیده و اگر موضوعی در حال ناراحت کردن شماست آن را با دیگران در میان بگذارید.

اجازه ندهید که سرکوب افکار، باعث ایجاد کلافگی و استرس در درون شما شود.

تعبیر خواب شلیک خمپاره: اگر در خواب، خود را به عنوان فردی مشاهده کنید که در حال شلیک خمپاره است، باید توجه داشته باشید که در خواب، چه هدفی را مورد نظر قرار داده اید. ممکن است هم اکنون در تلاش باشید تا برخی عقاید یا افکار را در درون خود از بین ببرید یا خود را درگیر یک مبارزه ی روانی مشاهده کنید.

این خواب از شما می خواهد تا خشم و عصبانیت خود را کنترل کرده و به شیوه ای منطقی به دنبال راهی برای حل مشکلات خود باشید.

تعبیر خواب جنگ و خمپاره: جنگ در تعبیر خواب روان شناسی، نشان دهنده ی نوعی استرس تشدید شونده و از کنترل خارج شده است که می تواند تمام ابعاد فکری و امنیت روانی شما را تحت تاثیر قرار دهد. اگر چنین خوابی را به طور مکرر تجربه می کنید، لازم است تا درباره ی ناراحتی خود با افراد آگاه صحبت کنید.

تعبیر خواب موشک جنگی: این خواب اخطاری از جانب ناخودآگاه شماست درباره ی استرس هایی که در مورد آینده ی خود دارید. ممکن است احساس کنید که اتفاقات غیر قابل پیش بینی بسیار برای شما تهدید آمیز خواهند بود و زندگی شما را به شکلی منفی تحت تاثیر قرار خواهند داد. این خواب از شما می خواهد تا منشا ترس و استرس خود را جست و جو کرده و اجازه ندهید که هیجانات و استرس، شما را کنترل کرده و بر عملکرد شما در زندگی بیداری تاثیر منفی بگذارند.

تعبیر خواب موشک زدن: اگر در خواب مشاهده کنید که در حال پرتاپ موشک به نقطه ای خاص هستید، باید بدانید که شهر یا  افرادی که مورد هدف قرار می دهید، سمبل دیدگاه هایی هستند که در شما نوعی تعصب را ایجاد کرده اند. این خواب از شما می خواهد تا نفرت های درونی خود از عقاید و افکار مختلف را شناخته و اجازه ندهید که تداوم این نفرت، باعث ایجاد استرس و نگرانی یا عصبانیت بی مورد در درون شما شود.

دیگر مطلب های مشابه :

تعبير خواب جنگ و بمباران

مطالب مرتبط...

6 نظر

  1. مهدیمهدیsays:

    با سلام. در خواب دیدم که یک خمپاره دستمه و یک اوتبوس رو هدف گرفتم که موشک رو پرتاب میکنم ولی به اوتبوس برخورد نکرد رفت به سایه بان خانه ی همسایه برخورد کرد و منفجر شد ولی بازم دوباره شلیک کردم بازم به اوتبوس برخورد نکرد رفت به همان سایه بان ولی منفجر نشد بعد خاستم برم خونه که دیدم دو تا بسته شیرینی از طناب آویزونه منم کندم تا ببرم خونه که دیدم یک گاو داریم و بچش ازش دور شده منم بچشو بردم پیش گاوه که مال خودمونه سپس رفتم خونه دراز کشیدم که دیدم بالا سرم مادربزرگمه که با مادرم میگه این شیرینی هارو کی آورده منم گفتم من.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید درگیری های فکری، سلامت و آرامش روانی شما را مختل کند.

  2. حسنحسنsays:

    با عرض سلام و احترام.من خوابی دیدم که ممکنه یه بخشی از اون مسخره به نظر بیاد ولی ازتون می خوام تعبیرش کنین.من خواب دیدم که در منطقه ای حنگلی مانند همراه چند نفر هستم.که اون افراد رو زیاد یادم نمیاد.تو اون منطقه یه جاده خاکی بود که بیرون جنگل بود و که یه پیچ داشت و سر پیچ هم درختای خشک پر برگ داشت که جاده دیگه معلوم نمی شد .شب که شد نور قرمزی از پشت درختا می درخشید.بعد میرفتیم و پشت یه خفاظ چوبی بزرگ مخفی می شدیم. بعد منوجه شدم که آدوایی بالباس سیاه واسلحه به دست به ما حمله می کردند.ما هم از پشت همون حفاظ به آنها تیر اندازی می کردیم.تعدادی از اونا روهم کشتیم.بعد نمی دونم چیشد که متوجه شدم دارم با ساندویچ به سمتشون تیر اندازی می کنم.واقعا هم تیراندازی می کرد.بعد دیدم چند تا از بچه های اقوامون تو جنگل هستند و دارند بازی می کنند من سریع رفتم و اونارو جمع کردن وآوردم پیش خودمون.منون میشم اگه تعبیرش کنین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      فضایی که در خواب مشاهده می کنید تصویرگر فضای ذهنی شماست. این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید درگیری های فکری، سلامت و آرامش روانی شما را مختل کنند.

  3. امیرحسینامیرحسینsays:

    سلام...خسته نباشید...خواب دیدم که ؛ خودم توی یه مکان تقریبا تاریک هستم و تَرکِش های زیادی یا تیرهای جنگی زیادی بهم برخورد کرده اما انگار به لباسم چسبیده بود و به داخل بدنم نفوذ نکرده بود و من هیچ آسیبی ندیده بودم...شبیه به یه تصویر نقاشی که شخصیت اون تصویر خودت باشی و تیر یا ترکش های زیادی به سمتت اومده باشه و نتونسته از لباست رد کنه که بهت آسیبی بزنه....این قسمت دوم خوابم بود که گفتم و قسمت قبلیش، خواب آدم هایی رو میدیدم که میشناسمشون و توی خواب این آدما هدفشون این بود که راهی پیدا کنن که برن مواد مخدر بکشن...یکیشونم که با من هم صحبت بود میخواست منو دست به سر کنه که زودتر بره به کار زشتش(کشیدن مواد) برسه... اینم بگم که توی واقعیت فک نکنم اینا توی همچین راهی باشن و توی خواب من اینجوری بودن.... ممنون میشم دقیق راهنماییم کنید...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون ممکن است دچار ناامیدی در بعضی از موارد کاری در زندگیتان بشوید

  4. ساراساراsays:

    سلام برادرم خواب دیده تو خیابون بمباران شده همه مردم زخمی شدن یه ترکش هم به پشت برادرم خورده زخمی شده ما بالای سرش بودیم ناراحت بودیم زخمش به شدت میسوخته خون میومده نگران بوده مادرم نفهمه بعدش آمبولانس اومده از خواب پریده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مسائلی استرس افرین در زندگی برایتان ایجاد شود

  5. اکرم طاهریاکرم طاهریsays:

    سلام خواب دیدم رفتیم یه جای تفریحی که خیلیا میومدن اونجا و ما از پایین به کوه سرسبز نگا میکردیم .یهو دیدیم یه ماشینی که بالای کوه هست ترکید و آتیش گرفت و یه مرد کلا پرتاپ شد و خیلیا مردن و بعد دیدیم کار شوهر خواهرم بود که داشت نارنجک پرتاپ میکرد و ما انقدد ترسیده بودیم که خواستیم فرار کنیم ،یهو دیدیم شوهر خواهرم ،یکی هم جلو ما انداخت،و چند تا هم نارنجک همینطوری پرتاپ کرد(مثل اینکه یه اتفاقی براش افتاده بودکه کلا از همه متنفر بود و میخواست همه رو بکشه)بعد دیدم مثل اینکه اومدیم خونه مامانمینا اونجا هم یه چند نفری بودن،خونه هم خالی بود هیچی نداش بعد دیدم شوهرم اومد یواشکی گف بیا ما بریم

  6. سینسینsays:

    سلام.وقت بخیر.من دیشب خواب دیدم دارم‌خمپاره درست میکنم و به یه جای خاکی میندازم دوتا خمپاره اول عمل نکردن و سومین خمپاره عمل کرد ولی کلا ضعیف بود و انگار جوری درست کرده بودمشان که اسیب نزند به کسی .ممنون میشم تعبیر کنید