تعبیر خواب شور بودن غذا

اینکه شخصی خواب ببیند که غذای شوری میخورد دلیل بر غم و انده و شکست است البته این تعبیر باید مطابق با اصول تعبیر باشد.

حال میتوان این تعبیر را به زندگی نیز تعمیم داد و درستی خواب و این تعبیر را فهمید بدین معنی که شوری در زندگی روزمره برای فرد وسلامتی ان ضرر دارد و باعث پرفشاری خون و بیماری های دیگری میشود لذا معبران توانا نیز برای تعبیر خواب از واقعیت و زندگی روزمره برای تعبیر بهره میبرند.

غذای شور در خواب می تواند وجهه دیگری نیز داشته باشد و آن این است که میتواند باعث ندامت یا خشم گرفتار شود و از این طریق میتوان به خواب بیننده با توجه به خوابی که دیده است استناد کرد گر چه دیدن عذا در خواب میتواند با مزه های دیگری مانند شیرین، تلخ و ترش نیز همراه باشد که تعبیر متفاوتی میتواند داشته باشد لیکن معبران قدیم از برخی الهامات نیز برای تعبیر کمک میگرفتند مانند حضرت امام جعفر صادق علیه السلام، یوسف پیامبر علیه السلام و حضرت دانیال نبی و ابن سیرین از این الهامات استفاده میکردند لذا برای تعبیر مراجعه به نظرات و فرموده های ایشان بسیار کمک کننده خواهد بود.

تعبیر غذا خوردن به خودی خود بسیار خوب و برکت بخش است لیکن اگر غذا بد بو و متعفن و رنگ بدی داشته باشد و فرد احساس کراهت نماید اصلا تعبیر خوبی نخواهد داشت و موجبات بیماری فرد را خواهد داشت.

دیدن محل غذا خوردن نیز در تعبیر مهم میباشد و میتوان در تعبیر خواب تاثیرگذار خواهد بود مانند کسی که خواب ببیند در صحرایی غذای ترشی میخورد بدین معنی خواهد بود که در سفر دچار غم و اندوه و بیماری گردد و در صورتی که سفری کاری در پیش داشته باشد شکست کاری در پبش خواهد داشت لذا برای عزیمت به این سفر صدقه و دعای سفر نیز خوانده شود مطلوب خواهد بود.

در صورتی که فرد خواب ببیند که در اشپزخانه منزل غذای شوری میخورد تعبیر این خواهد بود که با همسر خود دچار خشم و غصبانیت میشود.

در صورتی که در خواب مرده ای را در حال غذای شور خوردن ببینید تعبیر این خواهد بود که آن مرده غمگین و ناراحت است و در صورتی که شما با ایشان غذا میل مینمایید ایشان از شما ناراحت و از کارشما درچار گرفتاری شده است.

اگر در خواب ببینید که با دیگران در یک ظرف مشترک غذای شوری میخورید بدین معنی خواهد بود که در متقاعد کردن آنها شکست میخورید

در صورتی که در خواب ببینید گوشت انسان که طبیعتا شور است یا شخصی به شما غذای نذری پخته شده از گوشت انسان باشد نشانه این است که شما در کاری که میکنید شکست خورده اید و علت این شکست خیانت به یکی از دوستان یا آشنایان خودتان است.

این تعبیرهایی که ذکر شد یا خواب مشابهی که خواهید دید باید با توجه به اصل تعبیر غذای شوری که در اول همین مقااله ذکر شده است به تعبیر آن خواب اقدام نمایید.

دقت نمایید اصول تغبیر خواب در مورد خواب شما صدق کرده باشد.

تهیه کننده : توپ تاپ

28 نظر

  1. حنا نیکحنا نیکsays:

    سلام ، وقتتون بخیر . مادر من دیشب خواب دیدن که جایی هستن که یه سفره بزرگ پهن هستش و پر غدا و آش رشته هم در سفره هست و انگاری سفره نذری بوده و دور سفره شلوغ بوده و همه اشناها بودن سر سفره و مادر من یه کاسه ماست خوردن . ممنون میشم تعبیرشو بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، خوشبختانه مادر فهمیده ؛ کاردان ؛ و عاقلی در کنارتان حضور دارد و اتفاقا معنای این رویا دانش و فضیلت های بیشتری است که به زندگی ایشان افزوده می شود.

  2. پناهیپناهیsays:

    سلام خدمت شما. دیشب بعد از نماز صبح خواب دیدم که یک سفره ایی پهن است ومن و مامانم هستیم من ی خرده ماهی ی خرده زیتون ی ذره چیز دیگ ک یادم نیست خوردم بعد بابام ک البته من ازش الان دیگ واقعا متنفرم ازش اومد پرید به من گف واسه چی از تو سفره غذا بر میداری و میخوری من ترسیده بودم گفتم با داد که بگه چی خوردم من اصلا رژیمم برنج نخوردم همش یورش میاورد سمتم که مامانم هی بین من بااون بود انگار با کمربندی چیزی دستش بود زد ب مامانم و میگف این همونی بود که تو میخواستی بندازیش که البته تو واقعیت هم من قبل ازین که ب دنیا بیام مامانم این تصمیمو داشته منظورش این بود که ازش دفاع نکن و من داشتم با ی اقای جوونی تلفنی صحبت میکردم تو این اوضاع که اقا ه هی الو الو میکرد ولی من جلوی دهنی گوشی رو گرفته بودم که صداهارو اون اقا نشنوه. ممنون از شمااااا

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب نشان دهنده ی مسائلی است که در این دوره ی زمانی برای شما استرس یا احساس عذاب وجدان ایجاد کرده اند و لازم است درباره ی این گره های فکری، با افراد آگاه و قابل اعتماد مشورت داشته باشید.

  3. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم از یه جاده رد میشدیم یه صحرا بود پر از نمک.از شوهرم خواستم بریم نزدیک تر من دست در زیر نمک ها میکردم خنک بودن و من خیلی خوشحال بودم و احساس خوبی داشتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام دیدن غذا نشانه خوبی است ونشان از بخت واقبال بلنداست

  4. عسکریعسکریsays:

    سلام خواب دیدم که سر سفره بودیم ومن داشتم غذا میکشیدم برنج ها کشیده بودم و داشتم هندوانه هم توی بشقاب میگذاشتم وقتی برای خودم داشتم هندوانه میکشیدم بیشتر از بقیه برداشتم توی بشقاب برنجم دوتا تیکه کره ویه تیکه روغن انداختم وقتی آب شدن خیلی روغنش زیاد شد طوری که برنج ها توی روغن شناور بودن با خودم گفتم چرا اینطوری شد ولی با همه اینا خوردمش تعبیر خوابم چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام خواب به نعنای شکست و غم اندوه و پیش آمد مشکلات است.

  5. وحیدوحیدsays:

    سلام . خواب دیدم که رفتم یه مغازه ای به پسر جوونی که انگار میشناختمش تو یه سبد برام سیب زمینی کبابی ،دو تا نون که روش نمک ریخته بود رو آورد.ممنون از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام ممکن است این روزها خبرهای خوشی دریافت کنید.

  6. زهرازهراsays:

    سلام،دختری هستم ۲۰ساله،خواب دیدم که با خانواده وفامیل سفره ای کنار دریا روی ساحل پهن کردیم تا دیگران مشغول انداختن سفره بودند من رفتم روی ساحل با یک تیزی نقاشی یک دختری کشیدم که خودم بودم وتا خواستم کنار خودم عکس یکی ازپسرهای فامیل را بکشم که قبلا به او علاقه کمی داشتم(دربیداری.) از کشیدن پشیمان شدم وترسیدم دیگران بفهمند اما تا توانستم دامن خودم را در نقاشی بلندو طویل کشیدم. وزمانی که دور آن سفره نشستیم وغذا میخوریم وسرآن سفره همان پسر نیز حضور داشت که برخلاف بیداری که صحبتی بین ما رد وبدل نمیشد او بامن چند کلامی صحبت کرد وجوری صحبت میکرد که انگار سال ها هم کلام بودیم اما وقتی نگاهش میکردم یه باره وچهره اش غمگین وگرفته میشد. سر سفره من چون دیدم بقیه برنج می خورنددلم برنج خواست اما گفتند که تمام شد وبه من ندادند وگفتند که خورشم رابا نان بخورم ومن از دیدن نان احساس رضایت کردم تا دیگران احساس بدی نداشته باشند ودر پایان به چند قبر که یکی از انها را می دانستم قبر پدربزرگم است از پشت دریچه های اتاقکی که قبر ها در انجا بودند نگاه میکردم وسعی میکرم روی قبر را بخوانم تا مطمئن شوم مال کیست. ممنون میشم تعبیرش را بگویید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و تغیرات روزمره ی زندگیتان است که روی ذهنتان تاثیر گذاشته

  7. سورناسورناsays:

    با سلام،چند شب قبل از شهادت امام حسن مجتبی خواب دیدم معشوقم برام غذای نذری اوورده (زرشک پلو ) ولی از ترس خانوادم که راضی به ازدواج ما نمیشن در خونمون نیومد بهم زنگ زد و گفت غذای نذری رو میدم در خونه یکی از فامیلاتون بعدش بردار از اونجا ولی پدرمم هم فهمید ،،،بعد گویا خانه همسر سابقم داشتیم زرشک پلو با مرغ را میخوردیم که معشوقم اووده بود و گویا رفتم از در خانه فامیلمون که انگار آش نذری هست بگیرم ،،،در واقعیت معشوقه من روز شهادت امام حسن آش شیرازی نذر دارن و من چند سال پیش از آششون خوردم و عاشق آش شیرازی نذریشونم ،،،بعد با فردای خوابم معشقوم زنگ زد و گفت امروز آش رو زودتر از روز شهادت درست میکنیم ...ولی من به معشوقم دسترسی ندارم و با هم عقد کردیم ولی خانوادمم نمیدونن و نمیزارن مخالفن و راضی با ازدواج با همسر سابقم هستن تعبیرش چیه لطفا؟چرا غذا رو خانه پدر همسر سابقم در خواب دیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه حل شدن مشکلاتتان است

  8. farnooshfarnooshsays:

    سلام خواب دیدم پدر داره توو غذاش نمک میریزه ولی حواسش پرته نمک و زمینم میریزه و من میگم بابا نمکو ریختی زمین بعد میرم که جمع کنم نمکو ..خیلی ام ریخته بود تقریبا تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب می تواند نشانه مثبت رهایی و آسان شدن مشکلات باشد

  9. آینازآینازsays:

    سلام من ظهری خواب دیدم که یکی از خواستگارم که قصد ازدواج با هم داریم و در واقعیت همکار هم هستیم پشت من کول شده و من دارم از یه قسمتایی دور کوه(صخره) فراز و نشیبایی که داره خودمو خودشو عبور میدم. با وجودی که هر لحظه ممکن بود بیافتیم ولی موفق شدم و تو دلم میگفتم من چجوری هیکل اینو تحمل کردمو خودمو خودشو عبور دادم. بالاخره به جای اامن رسیدم تمام تنم پر از نمک شده بود و بدنم سرخ و یه قسمتایی از تنم کبود شده بود. خواستگارم داشت بهم نگاه میکرد که دویدم دو تا بچه دیگه ذو بغل کردم اونارو هم از فسمتای خطرناک صخره عببور دادم و اوردمشون پایبن اونم با افتخار بهم نگاه میکرد.(تو خواب حس میکردم بدنم تماما آغشته به نمک شده ولی عینا مثل نمک سفید نبود مثل وقتی که شکر یا قند اب بشه چسبون بشه. تمام تن من از نمک همچین حالتی گرفته بود)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده عبور از مشکات زندگی است که برایتان سر خوشی فراهم خواهداورد

  10. سحرسحرsays:

    سلام خواب میدیدم که شربت البالو داشتم که میدونستم خودم درست کرده بودم و خوردم ازش که کنار طعم شیرینی شور بود برای همین تفش کردم بیرون بعد دختر خاله ام هم یه دم نوش یا شربتی داشت که گفت تلخه از اونم امتحان کردمو تفش کردم بیرون.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب به طور کلی یک هشدار محسوب می شود. هشدار در خصوص چیزی که به درستی کار نمی کند، فردی که با شما صادق نیست و یا احساس ضعف درخصوص کنترل شرایط حاکم.

  11. محمد قریشیمحمد قریشیsays:

    سلام خواب دیدم موهای مشکی بلند دارم ودر حال شستن هستم در ضمن از نمکدان مقداری نمک روی سر و موهایم ریختم ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است مسائلی در زندگیتان موجب ناراحتیتان شود

  12. علی دعلی دsays:

    سلام خواب دیدم که خونه یکی از فامیل بودم خوراک لوبیا درست کرده بود و شور بود ، طوری که دانه های نمک رو زیر دندونام حس میکردم. بین ساعت ۵ تا ۶ بعد از ظهر خواب دیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مواردی باعث ندامت و پشیمانی شما شود

  13. فاطمه صادقیفاطمه صادقیsays:

    سلام خواب میدیدم از طرف خانواده خاستگارم برایم نمک فرستادن ومن خوردن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      با سلام. خوردن نمک در رویا معمولا پیش بینی کننده ثروت و اندوخته مادی است که بدست می آید. با تشکر

  14. رویا خدا کریمرویا خدا کریمsays:

    با سلام خدمت شما،من چن مدت که فکرم درگیر مسئله ازدواجمه ودر خواب دیدم که من و دختر خاله ام رفت ایم پیشه مادر کسی که دوسش دارم ،،،،ایشون قبلا دوست داشتن دختر خاله من با پسرشون ازدواج کنن ولی دختر خاله من چن ساله ازدواج کردن،در خواب مادره،بهم گفتن برام آب نمک درست کن ومنم رفتم براش آب نمک درست کنم که بیارم،ودر خواب بسیار متعجب و ناراحت بودم وتعجب کرده بودم،به نظر شما تعبیرش چیه میتوانم امیدوار باشم،با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتن نشانه انجام دادن اشتباه برخی از کارها و وظایف است

  15. افسانهافسانهsays:

    سلام من خواب ديدم كه دم در خونمون يهعالمه نمك پاشيده شده و داشت بارون شديد ميومد منم به مامانم گفتم كه يه جارو بياره تا نمكها رو پاك كنم وبندازم دور به نظرتون تعبيرش چي ميشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است اتفاقاتی موجب ناراحتی اطرافیانتان شود

  16. بهاربهارsays:

    به نام خدا با سلام و احترام من دیشب خواب دیدم تو حرم امام رضا هستم.یه گوشه نشسته بودم یه خانم به من یک بسته نمک نذری داد من ازش تشکر کردم و بهش گفتم نذرت قبول باشه اون هم به من گفت ان شاءالله حاجت روا بشی، از دعایی که کرد با توجه به اینکه مجرد هستم ذهنم رفت سمت ازدواجم که گره خورده و بغض کردم.ممنون میشم تعبیر بفرمائید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. احتمالا سفری پیش رو دارید که به نفع شما و آینده خواهد بود.

  17. امینامینsays:

    سلام ببخشید من خواب دیدم دارم جگر مرغ سرخ میکنم و توش به مقدار خیلی زیاد نمک ریختم بحدی شور شد حالم رو بهم میریخت

  18. امیر علی خمسهامیر علی خمسهsays:

    سلام خواب میدیدم معشوقه ام بهم نمک داد گفت بخور ومنم خوردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در کارهایتان با شکست مواجهه شوید

  19. رضارضاsays:

    سلام من چند شب پیش برادرم رو که چند سال پیش فوت کرده رو تو خواب دیدم که چند بسته نمک بهم داد ممنون از تعبیر شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      شادی و خوشحالی برای شما اتفاق می افتد

  20. ممsays:

    با سلام و خسته نباشید بنده خواب دیدم که پدربزرگ مرحومم نمکدان رو میگیره و روی سرم نمک میپاشه و میگه بذار روی سرت نمک بپاشم تا شوره سرت خوب بشه. با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای ارامش روح اموات فاتحه ای بخوانید

  21. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم از معشوقه م برای غذا نمک خواسته بودم از یک نفر تو کاسه برام فرستاده بود

  22. منمنsays:

    سلام وقت تون بخیر.من امروز بعد از ظهر که خواب بودم، دیدم که مامانم پفیلا درست کرده تو یه قابلمه ی بزرگ که همه با هم بخوریم. من نشستم سر قابلمه و گرم گرم داشتم تنها می خوردم.که یهو متوجه شدم سر قابلمه مامانم حالت دَمکُنی گذاشته و روش یه عالمه حجم زیاد نمک بسته.و تون هم که میخوره یکمش می ریزه.(تو ذهنم داشتم می گفتم اوه چه پدیده ی علمی جالبی اتفاق افتاده.محیط خوابم انگار آزمایشگاهی چیزی بود)واسه همین زود بلند شدم گوشیم و بیارم که عکس بگیرم که نتونستم پیداش کنم و فک کنم بیدار شدم دیگه. ممنون از پاسخگوییتون

  23. mmsays:

    مادرم خواب دیدن که برادر دامادمون که یه پسر جوونه بهش نمک دادن

  24. ززsays:

    سلام. من و مادرم از مسیری که نزدیک خانه خاله مان هست عبور میکردیم که مردی پر ریش و دارای ریش سیاه و بلند که انگار در مغازه اش قهوه داشت صدایمان کرد و گفت میدونید اسم دیگش چیه؟ مامانم که همیشه کنجکاوه رفت جلو داخل مغازش. من به این فکر کردم که این مرده دوباره میخواهد حرف بیخود بزنه و با اخم صورتم را برگردوندم. مامانم وقتی اسم عجیب را شنید از مغازه بیرون امد و زد به من اینقدر باهیجان و محکم که از ضربش از خواب بیدار شدم گفت رفتم اونجا دهنم شور شد. تعبیرش چی میتونه باشه و باید چی کار کنم؟

  25. NargsNargssays:

    سلام و وقت بخیر . من خواب دیدم که با خانواده سر سفره نشستیم و غذای بسیاااار شوری میخورم و در همان حال دائم به مامانم غر میزم به خاطر طعم غذا. تعبیرش چطور میشه ؟

  26. لئالئاsays:

    سلام من خوابی دیدم به این مضمون ک خونه مادر بزرگم بودم مادربزرگم میخواست اش نذری بپزه منم داشتم برنج درست میکردم وقتی درست شد دادم مامان بزرگم تست کنه ک گفت شوره بعد یه نفر تو برنجام یه بزنج پخته دیگ میریخت تا شوریش از بین بره ممنون میشم تعبیرش رو بگید

  27. شبنمشبنمsays:

    با سلام مادر بنده۶ سال پیش فوت شده . در خواب دیدم مادرم برای یک عروسی دعوت بود که دیرش شده بود و خودش غذای خودش را پخته و با خودش به عروسی میبرد. من که دستش را گرفته بودم تا مادرم را به محل عروسی که همه هم مشکی پوشیده بودن و بیشتر شبیه به مجلس ختم بود رساندم دستش را که ول کردن دیدم دستم دونه های نمک شده.و من ان نمک هایی که از دست نمکین مادرم به دستم چسبیده بود را لیس زدم و خوردم. بهش گفتم غذایت را شور کردی گفت بعله. و وقتی داشت غذایش را میخورد ظاهر غذا خیلی زیبا بود ولی شور بود ولی مادرم خیلی با ولع غذایش را میخورد و من از دور تماشایش میکردم. لطفا تعبیرش را برایم بگین . ممنون از شما

  28. آزاده لآزاده لsays:

    سلام. وقت بخیر. لطفا کمکم کنید خیلی سر در گم شدم امشب که اول جمادی الثانی هست حدود نیم ساعت قبل از اذان صبح خواب دیدم مردی میانسال که ظاهراً راننده تاکسی بود منو به جایی رسانده بود که زمین مثل برف،پوشیده از نمک بود و من ظاهراً برای پیدا کردن خانمی آمده بودم که بعداً فهمیدم راننده عمدا مرا اینجا آورده است که کیلومترها با جایی که می خواستم بروم فاصله دارد