تعبیر خواب دیدن آنتن

آنتن در زندگی روزمره انسان ها اغلب به عنوان وسیله ای استفاده می شود که باعث بهبود برقراری ارتباط گیرنده ها می شود ، و در بیشتر مواقع وجود آن برای یک ارتباط سالم ضروری به نظر می رسد ، حال اگر شخصی خواب دیده باشد در حال تعمیر کردن و یا نصب آنتن روی پشت بام است ، چه تعبیری دارد ؟ استاد مدنی گفته اند دیده شدن آنتن ها در رویاهای ما همیشه حامل خبرهای تازه ای هستند که گاه میتواند غم انگیز باشد و گاه می تواند سبب خوشی و یا نشاط شود ، اگر دیده باشی که از روی عمد یک آنتن را می شکستی و یا خراب می کردی به این علامت است که دیر یا زود از جانب اطرافیان خود می باید بعضی از اخبار متاثر کننده را بشنوی ، بطور مثال ممکن است شخصی به شما بگوید فلان فرد آشنا یا غریبه به تازگی فوت کرده است و یا کسی در یکی از برنامه های یا اهداف مهمش شکست سختی را تجربه کرده است ، چنان چه ببینی اقدام به خریدن آنتن از فروشگاه می کنی ، به این معنی است که خود شما درباره ی موضوعی جدید به دیگر اعضای خانواده و یا آشنایان مژده می دهد و بخاطر آن احساس شادامانی خواهید داشت.

سوال : خواب دیدم همراه با نامزدم و سایر اعضای خانواده در حال تماشای یک برنامه ورزشی (فوتبال) خیلی حساس بودیم ، و ناگهان تلویزیون به خش خش افتاد و بطور کلی قطع شد ، همه اعترض کردند و گفتند فورا درستش کنید ، سریع روی پشت بام رفتم و دیدم شخصی با انبردست در حال قطع کردن میله های نازک و الومینیومی آنتن بود ؛ دنبالش دویدم و خودش را از روی پشت بام به طرف پایین پرتاب کرد ، آیا تعبیری دارد ؟

پاسخ : بله و در واقع شما نیز در این رویا خراب شدن آنتن را شاهد بوده اید ؛ و این نشان میدهد که یکی از دوستان و یا نزدیکان شما با دادن خبری ناگهانی کامتان را تلخ خواهد کرد و احتمال دارد برای چند روزی در فکر و خیال به سر ببرید.

تعبیر خواب درست کردن آنتن توسط مرده چیست : نشان از آن میدهد که برای خانواده ی همان فردی که فوت شده ، اخبار جدیدی در راه است که می تواند زندگانی آن ها را از جهاتی تحت تاثیر قرار دهد ، هنوز معبران در این زمینه با هم هم عقیده نشده اند که ایا اینگونه اتفاق ها نیکو و مثبت هستند و یا منفی و شر ! اما چیزی که به وضوح میتوان از این رویا برداشت کرد این است که دیده شدن این مورد در هر زمانی خبردهنده از حادثه ها و یا اتفاق هایی است که در یک الی دو ماه آینده به وقوع خواند پیوست.

معبران خارجی گفته اند ، خرید و فروش کردن آنتن در خواب های ما نشان دهنده ی رد و بدل شدن پیغام های خیلی مهم و اساسی است ، نصب کردن آن نشان دهنده ی رویداد های جدید در زندگی است که می تواند در روحیه فرد تاثیراتی قابل توجه بگذارد ، دادن آن به افراد دیگر به منزله ی حمل کردن خبر است.

تهیه کننده : توپ تاپ

2 نظر

  1. لیدالیداsays:

    وقت بخیر خواب دیدم از کوچه به پشت بام نگاه میکردم که یکهو باد اومد آنتن واژگون شد افتاد روی پشت بوم .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است خبرهای جدیدی دریافت کنید

  2. امیدامیدsays:

    سلام خواب دیدم درمحله ای ردمیشوم بادستانم دست راستم تعداد زیادی دیش گذاشته شده همه انها وصل بودندمعنی این خواب چیه