تعبیر خواب سنگ لاجورد

لاجورد از جمله سنگ هایی است که انسان، هزاران سال پیش به آن دست یافته و آن زیور های گوناگونی برای خود ساخته است. رنگ آن آبی تیره است. در فرهنگ های گوناگون عقیده بر آن است که لاجورد آگاهی فرد را بالا برده و به عنوان سنگ عشق و دوستی معرفی شده است. سنگ در رویا به عنوان سمبل انسجام و استقامت ظاهر می شوند. زمانی که یک سنگ ارزشمند یا زیبا را در رویا مشاهده می کنید، در واقع در حال مشاهده ی قدرت روانی خود هستید که در اثر تلاش به دست آمده است.

در سنگ درمانی برای انواع سنگ ها ارزش روانی در نظر گرفته می شود و سنگ ها بر اساس شکل، میزان فراوانی و فرآیند ساخته شدنشان، از داستان ها و افسانه و قدرت های متفاوتی برخوردار هستند. در سنگ درمانی عقیده بر آن است که لاجورد آگاهی فرد را بالا برده و به عنوان سنگ عشق و دوستی معرفی شده. افسردگی را از بین برده و شادی را جایگزین می کند.

 هنگامی که این سنگ را در رویا مشاهده می کنید، می تواند به این معنا باشد که احساس می کنید در زندگی بیداری، دچار یکی از مشکلات گفته شده هستید و هم اکنون به دنبال یک راه حل می باشید. اما این رویا از شما می خواهد تا ویژگی های سنگ لاجورد را در خود تقویت کنید. این رویا به این معنا نیست که لازم است برای برطرف شدن مشکلات و چالش های به وجود آمده، چنین سنگی را در زندگی بیداری تهیه کنید.

سنگ لاجورد بنفش دارای انرژی آرام بخش است.این انرژی چنان که سنگ آماتیست طبیعی باشد،جهت درمان استرس،اضطراب،میگرن،انواع سردرد و بیماری های عصبی مفید است.لاجورد سنگ عشق و دوستی،افزایش دهنده ی آگاهی و رفع بنبست های احساسی می باشد.

همان طور که گفته شد دیدن سنگ لاجورد در رویا می تواند به تلاش شما برای بالا بردن آگاهی فردی اشاره داشته باشد. خودآگاهی توانایی شناخت خود و آگاهی از خصوصیات، نقاط ضعف و قوت، خواسته ها، ترس ها و انزجار هاست. برای اکثر ما توصیف ویژگی های اخلاقی و رفتاری خود برای دیگران، کار سخت و دشواری می باشد. به عنوان مثال ممکن است پاسخ به این سوال که چه کسی هستیم، سخت و دشوار باشد.

اکثر ما فقط در مورد ویژگی های کلی و عمومی خود از جمله سن، جنس، نام خانوادگی، تحصیلات، وضعیت شغلی و غیره ی خود صحبت می کنیم و از ویژگی های شخصیتی و رفتاری خود اطلاع کافی و مناسبی نداریم. به عنوان مثال نمی دانیم که چه کار هایی را خوب می توانیم انجام دهیم یا چه ویژگی های خوب و مثبتی داریم. به چه علت مهربان هستیم یا چه ویژگی های منفی اخلاقی داریم. رشد خودآگاهی به فرد کمک می کند تا دریابد تحت استرس قرار دارد یا نه و این معمولا پیش شرط ضروری روابط اجتماعی و روابط بین فردی موثر و همدلانه است.

به طور کلی در مهارت خود آگاهی می آموزیم که با تکیه بر نقاط قوت خود برای بهبود نقاط ضعف خود تلاش کنیم. آگاهی از نقاط ضعف باعث می شود که فرد با استفاده از این آگاهی بتواند تسلط بیشتری بر خود داشته باشد. خودآگاهی باعث می شود احساسات خود را بشناسیم چون فردی که از احساسات خود آگاه می شود می تواند آن ها را کنترل کند. ناتوانی در کنترل و مهار احساسات می تواند به اعتیاد، خشونت و غیره بیانجامد.

خودآگاهی باعث می شود از نیاز های خود اطلاع پیدا کنیم و یادبگیریم که از مسیر های سالم نیاز های خود را مرتفع سازیم. خود اگاهی باعث می شود در زندگی خود اهداف واقعی را دنبال نماییم و از دنبال کردن اهداف غیر واقعی، تخیلی و کمال گرایانه پرهیز کنیم. چرا که اهداف غیر واقع بینانه باعث ناکامی و به طبع آن خشم و خشونت می شود. در نهایت خودآگاهی باعث ارزشمندی ما می شود و به ما کمک می کند تا دنبال ارزش های واقعی به جای ارزش های کاذب باشیم و رضایت کافی از زندگی داشته باشیم.

همان طور که گفته شد سنگ لاجورد می تواند به تلاش شما برای تقویت عشق و دوستی در زندگی بیداری اشاره داشته باشد. این عشق و دوستی صرفا در روابط شما با دیگران خلاصه نمی شود. سنگ لاجورد در رویا از شما می خواهد تا با شناخت درونیات خود، عشق و دوستی بیشتری نسبت به خودتان داشته باشید.

گردآورنده : توپ تاپ

2 نظر

  1. شمیم آراشمیم آراsays:

    سلام من امشب در خواب دیدم که همرای بعضی اشخاص خوب در جستجوی یک سنگ لاجورد که دارای خط سیاه در رویش است میگردیم بعدا پیدا میکنیم و خداوند امر داده که او سنگ ره پیدا کنید و من پیدا میکنم به روی سنگ هفت خط سیاه است تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه بدست آوردن چیزهای جدید است

  2. علیرضاعلیرضاsays:

    سلام من‌ امشب خواب دیدم کع در حال خالی کردن ماسه سنگ بزرگی از لاجورد پیدا کردم او را برداشتم و شکر کنان رفتم