تعبیر خواب لواشک (2)

لواشک یک خوراکی ایرانی و با مزه ی ترش و شور است که از شیره ی غلیظ شده و قوام آمده ی میوه هایی همچون آلوچه، زرد آلو، آلو، قیسی، کیوی و امثال آن تهیه می کنند و همچون لواش آن را پهن و نازک می کنند تا خشک شود. لواشک در واقع نوعی عصاره ی گرفته شده از میوه هاست که در زبان عربی مرسوم به قمرالدین است و با خشک کردن به دست می آید. این سمبل در خواب با موارد خوراکی، غذا و مزه های ترش مرتبط است.

 لواشک در خواب نشان دهنده ی غذای روح و روان است و زمانی که در خواب مشغول خوردن لواشک هستید، در واقع در تلاش هستید تا خوراکی برای افکار خود فراهم آورید که نیاز شما به شادی و نشاط و برخی نکات به سلامت روانی شما را تضمین می کنند. لواشک می تواند به نوستالژی و شادی های کودکی نیز مرتبط باشد. شادی هایی که هم اکنون و در زندگی بیداری نیازمند رجوع به آن و زنده کردن آن ها در زندگی خود هستید.

این خواب از شما می خواهد تا بدون توجه به موقعیت یا سن خود به خود حق به دست آوردن یا پرداختن به سرگرمی های ساده ای که به کسی آسیب نمی رساند را فراهم آورید. همان طور که لواشک در زندگی بیداری یک وعده غذای رسمی یا مقوی و توصیه شده نیست اما مصرف آن برای غالب انسان ها خوشحال کننده است.

لواشک از جمله فرآورده هایی می باشد که مورد علاقه ی همه ی افراد به ویژه کودکان می باشد. با توجه به ماده ی اولیه ی لواشک که شامل انواع میوه ها است بنابراین تا حد زیادی فواید میوه را دارا بوده و به مصرف سایر تنقلات مانند چیپس و پفک ارجح می باشد.

زمانی که در خواب با موارد غذایی رو به رو می شویم باید بدانیم که ترکیب و نوع ساخت این خوراکی ها، تا حد زیادی نشان دهنده ی مفهوم خواب و نیازی که در واقعیت به دنبال آن هستیم، می باشد. غیر از نمک که برای جلوگیری از فاسد شدن انواع لواشک صنعتی افزوده می گردد، ریز مغذی های مفید و برخی ویتامین ها به میزان خوبی در لواشک وجود دارند.

خواص و ویژگی های لواشک را باید با توجه به میوه های اولیه ی آن ها شناخت. تعبیر خواب لواشک می تواند پیامی از جانب ناخودآگاه شما مبنی بر شناخت منابع مفید و لزوم آرشیو کردن و نگه داری آن ها برای زمانی باشید که به آن ها نیاز دارید. مثل فردی که درگیر پروژه یا تحقیق خاصی است و در این مسیر نیازمند منابع مفید می باشد.

لواشک در تعبیر خواب همچنین می تواند با سمبل میوه ها مرتبط باشد. میوه ها در خواب نماد آن دسته از کار ها یا فعالیت ها یا مطالعاتی هستند که ممکن است به نظر چندان مفید یا انرژی زا نباشند اما به شما کمک می کنند تا ذهن باز تری برای پرورش استعداد های جدید داشته باشید و خلاقیت خود را به شکل بهتری بروز دهید.

با دیدن این سمبل در خواب از خودتان بپرسید که هم اکنون و در زندگی بیداری، در چه زمینه هایی نیازمند ایجاد تنوع و خلاقیت هستید؟ چگونه می توانید این خلاقیت و طعم جدید در یادگیری را کسب کنید؟ پرداختن به کار های سرگرم کننده چگونه به شما کمک می کند تا احساسی بهتری نسبت به خودتان داشته باشید؟

دیگر مطلب های مرتبط

تعبیر خواب لواشک خوردن دختر | توپ تاپ

مطالب مرتبط...

5 نظر

  1. سوگلسوگلsays:

    با سلام خواب دیدم به اتفاق شوهرم از مغازه لواشک میخرم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      چیزهای جدیدی بدست می آورید

  2. خانم صخانم صsays:

    خواب دیدم یه عالمه عصاره غلیظ شده میوه ی شیرین داشتم، و میخوردم، هنوز به شکل لواشک درنیومده بود و توی ظرف بود، ولی خیلی خوشمزه و مَلَس بود از خوردنش لذت میبردم، یه مقدار از اون روی زمین ریخته شده بود که اول با انگشت اونو تست کردم که مبادا مدفوع بچه باشه، دیدم که نه، از تو ظرف من ریخته شده خاستم روشُ که تمیزه بردارم و بقیش که خاکی شده رو بشورم بره، که خواهرشوهرم نذاشت، همشو با آب شست، اما مابقی توی ظرف باقی موند

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا بیانگر به وجود امدن شادی و نشاط در زندگیتان است

  3. الالsays:

    سلام من دخترم. خواب دیدم لواشک آلو سرخ خریدم و در دستم بود و همینطور که نگاهش می کردم آب از دهانم راه می افتاد. ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است تجربیات جدیدی را در زندگی کسب کنید

  4. الالsays:

    سلام خواب دیدم در حال پختن آش رشته هستم. بعد از خواب پریدم، دوباره خوابیدم و در ادامه خوابم خواب دیدم دو تا از پسرهای همسایمون که هر دو متاهل هستن اومدن خونه ما و برای من یه عالمه خوراکی اورده بودن، خوراکی ها روغن ، کمپوت موز، لواشک کیوی و ........ بود. ولی نیت بد داشتن من اونا رو از خونه انداختم بیرون و تصمیم داشتم خوراکی هارو برگردونم. ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این گونه رویا دیدن تعبیری درست ندارد

  5. رهارهاsays:

    سلام من خواب دیدم مامانم بهگ لواشک میده خیلی ملسو خوش مزه بود خوردم بعد میرم در یخچالو وا میکنم جعبه شیرینیو در میارم تووش شیرینی بود یدفه میبینم باز چندتا از اون لواشکا توشه دوتا بر میدارم میخورم خیلی خوشمزه بود و توو خواب انگار بحث میکردم بآ مامانم تعبیرش چیه مچکرم از تون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام هیجاناتی را ممکن است در زندگی کسب کنید