تعبیر خواب عصاره ی گل و گیاه

عصاره در خواب می تواند با مفاهیمی مثل تلاش برای کسب یک مفهوم ارزشمند یا هدف تاثیر گذار در زندگی مرتبط باشد. عصاره در خواب با سمبل هایی مثل روغن؛ گیاه و عطر و دارو مرتبط است.

عصاره ماده ای است که از یک ماده ی دیگر یا گیاه یا میوه ها از طریق تقطیر یا فشردن یا جوشاندن یا کمک یک حلال مانند آب یا الکل به دست می آید. عصاره ماده ای است دارای مواد موثره ی گیاهی که خاصیت درمانی را در گیاهان دارویی ایجاد می کند. به عصاره ی میوه های شیرین مانند انگور، خرما و توت، شیره می گویند و عصاره ی گیاهان معطر عرق نامیده  می شود.

عطر مایه یا اسانس محلول یا عصاره ی الکلی همراه با روغن فرار است. در فرهنگ فارسی معین، جوهر و عصاره ی گل ها و گیاهان را عطر مایه (فره) می گویند.

تعبیر خواب عطر یا عصاره: این خواب می تواند به تلاش شما برای مطبوع جلوه کردن در زندگی بیداری مرتبط باشد.

تعبیر خواب هدیه گرفتن عطر یا عصاره: انسان هایی که در خواب مشاهده می کنید سمبل ابعاد مختلف افکار و شخصیت خوده شما هستند. هدیه گرفتن می تواند به ایده ها یا پیشنهاداتی در ذهن شما اشاره داشته باشد که متوجه ارزش و اهمیت آن ها نیستید اما به کار گیری آن ها کمک می کند تا به خوبی چالش های فعلی را پشت سر بگذارید. هدیه گرفتن عصاره می تواند به ایده های شما برای کسب اعتماد به نفس بیشتر در زندگی بیداری اشاره داشته باشد.

تعبیر خواب عطر گل محمدی: گل ها در خواب می توانند با مفاهیمی مثل زنانگی و تلاش برای کسب طراوت و جذابیت مرتبط باشند. دیدن عصاره ی گل محمدی در خواب می تواند پیامی از جانب ناخودآگاه شما باشد مبنی بر این که ارزش ها و زیبایی افکار خود را قدر دانسته و از آن ها برای تاثیرگذاری بر دیگران استفاده کنید.

تعبیر خواب مغازه ی فروش عطر و عصاره: مغازه در خواب می تواند به دیدگاه ها و ایده هایی اشاره داشته باشد که عملی کردن و پرداختن به آن ها می تواند باعث شود تا اعتماد به نفس بیشتری کسب کرده و احساس مثبت تری نسبت به خودتان داشته باشید.

تعبیر خواب عطر دادن به مرده: مرده در خواب می تواند به افکار یا عقایدی اشاره داشته باشد که احساس می کنید مدت ها پیش آن ها را کنار گذاشته اید اما همچنان در شما زنده و تاثیر گذار هستند. این خواب می تواند به تلاش شما برای بازشناسی و جان دادن به افکار قدیمی اشاره داشته باشد که ممکن است دوباره برای شما دارای اهمیت شده باشند.

تعبیر خواب عطر گرفتن از مرده: انسان هایی که در خواب مشاهده می کنید سمبل ابعاد مختلف افکار و شخصیت شما هستند. زمانی که در خواب هدیه ای را از یک مرده دریافت می کنید، در واقع در حال کسب یک ایده یا الهام جدید از طرف افکار یا عقایدی هستید که ممکن است مدت ها پیش آن ها را کنار گذاشته باشید. الهاماتی که به شما کمک می کنند تا احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید.

گردآورنده مطلب : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

1 نظر

  1. ۲۰۲۰says:

    سلام...اگه کسی ببینه برای رفع بیماری ناشناخته ای که تو قسمته‍ شکمش هست مثله دل درد...و ایکه کسی که تو بیداری میشناسش بهش بعنوان فرضا دارو یا چیزی برای رفع اون بیماری بهش داده باشه و اون دارو پودر آویشن خشک کرده باشه چه معنی داره البته حس میکنم یخوردشم پیشم ریخت.تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خواب به معنای سلامتی شماست.