تعبیر خواب ژاپنی

بسیار اتفاق می افتد که در خواب های خود، با سمبل هایی از کشور های دیگر رو به رو شویم، کشور هایی که ممکن است در دنیای واقعی اطلاع چندانی درباره ی آن ها نداشته یا هرگز به آن ها سفر نکرده باشیم. برای درک چنین خواب هایی لازم است تا به شناخت عمیق تری نسبت به فرهنگ مردم این کشور ها برسیم. مفهوم چنین سمبل هایی بیان گر چالش ها و حالات درونی ماست.

اگر در خواب مشاهده کنید که به ژاپن سفر کرده اید و در حال مشاهده ی فضای درون کشور ژاپن هستید، باید بدانید که سفر، در تعبیر خواب روان شناسی، استعاره ای از تغییرات است. زمانی که در خواب با سمبل سفر رو به رو می شوید، باید توجه داشته باشید که هم اکنون و در زندگی بیداری، در چه زمینه هایی با تغییرات جدی و اساسی رو به رو شده اید؟ چه مقدار از این تغییرات از نظر شما مثبت و تاثیر گذار بوده اند؟ این تغییرات چگونه باعث گسترش مهارت ها و ایده های شما شده اند؟

اگر در خواب به خاطر سفر به کشور ژاپن، دچار استرس و نگرانی شده باشید، نشان دهنده ی نوعی استرس و نگرانی درونی از بابت تغییراتی است که در زندگی بیداری با آن ها رو به رو شده اید. این خواب از شما می خواهد تا محدوده های جدید زندگی خود را شناخته و با ترس های خود شجاعانه رو به رو شوید.

ژاپن می تواند با مفاهیمی مثل تلاش برای ساده زیستی و در عین حال تلاش و کار و کوشش مضاعف، مرتبط باشد. ممکن است هم اکنون خود را در دوره ای از زندگی مشاهده کنید که لازم است تا سعی و تلاش بیشتری کرده و برای رسیدن به بخشی از آرزو ها و اهداف خود، پس انداز قابل توجهی فراهم آورید. این خواب از شما می خواهد تا با شیوه ی زندگی انسان های سخت کوش آشنا شده و از ایده هایشان، برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنید.

تعبیر خواب غذای ژاپنی: غذا در خواب، با مفهوم غذای روح مرتبط است. یعنی موضوعی که فکر ما از آن تغذیه کرده و باعث کسب سلامت فکری و روانی می شود. این خواب می تواند تصویرگر فردی باشد که به دنبال ایده ها و خوراک فکری متفاوتی است که ممکن است در فرهنگ فعلی اش، نامعمول شمرده شود.

 شما هم اکنون در حال درک این موضوع هستید که برای تغییر فکر و سبک زندگی، در ابتدا باید خوراک فکری خود را عوض کرده و در عادت های روزمره ی خود تجدید نظر کنید. همان طور که غذا خوردن یک عادت روزمره است و در عین حال، رسیدگی به نیاز های غذایی، از اهمیت بالایی برخوردار است و سلامت جسمی ما را تا حد زیادی تضمین می کند.

اگر در خواب احساس کنید که از طعم غذای ژاپنی خوشتان نمی آید، باید بدانید که در زندگی واقعی، احساس می کنید که توانایی پذیرش عادات جدید در زندگی خود را ندارید. این خواب پیامی از جانب ناخودآگاه شماست مبنی بر این که اگر در تلاش هستید تا عادات رفتاری خود را عوض کنید، این کار را به تدریج انجام داده و از آزار دادن خود، دست بکشید.

تهیه کننده : توپ تاپ

10 نظر

  1. سnسnsays:

    سلام دیدم بین جمعی از افراد هستم(که تو بیداری ناشناین)حس کردم یه نفریا بیشتر ژاپنی اونجاست...دیدم یه نفرقولنج انگشت شکوند دیگری بدش اومد ازاینکار منم همینو انجام دادم بعد یه نفررو دیدم سر انگشتش یعنی قلنج بند اول انگشت اشارشو شکوند ...متشکر از لطفتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، افرادی که احتمالا ژاپنی بوده اند خبر از این میدهند که ملاقات های جدیدی را با بعضی از افراد خواهید داشت که تا به حال آن ها را ندیده اید و همچنین کسب تجارب جدید در زندگی هم معنا می شود.

  2. الههالههsays:

    سلام، خواب دیدم تو خیابون راه میرفتم یهو متوجه شدم تو ژاپن هستم!!!!!!!! باورم نمیشد اصلااا، کنار خیابون هر دو طرف پر از درخت،، بود، منم گفتم بزار سریع عکس بگیرم بقیه باورشون بشه ژاپن بودم! بعد به نظرم تو خیابون کسی رو دیدم شبح روح جن،، نمیدونم دقیقا،، ولی ترسناک بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است سفر کنید

  3. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم تو کشور زیبای ژاپن هستم و همه مردم با سخت کوشی و اشتیاق مثل ساعت و با دقت ومنظم در حال کار هستند و من خیلی از اینکه تو ژاپن هستم هیجان زده بودم و میخواستم فیلم بگیرم تا وقتی اومدم ایران به همه نشون بدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      نشان دهنده ی نوعی استرس و نگرانی درونی از بابت تغییراتی است که در زندگی بیداری با آن ها رو به رو شده اید.

  4. محمدرضامحمدرضاsays:

    سلام دیدم جایی ایستادم چنتا ژاپنی بودن بعد یکیشون یه کلمه گفت بعد سقف شروع به ریختن کرد تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویاهای پریشان است و تعبیر خاصی ندارد

  5. سمانهسمانهsays:

    سلام من دیدم که تو یه مکان هستم بگمونم مدرسه یا دانشگاه بود و اینکه در اونجا یه دختر چینی یا ژاپنی هم هم بود بعد که باهاش روبرو شدم متوجه شدم فارسی هم بلده حرف بزنه بعد باهم دیدم غذا که مرغهای پخته شده بودن رو میبردیم مکان دیگه ای باخودمو بعد آخرای خوابمم وقتی به مکان موردنظرمو رسیدیم للک های ریخته شده از ظرفی رو دیدم‌‌.بنده متا هل هستم و خانومم ممنون میشم تعبیرشو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای درهم و اشفته است و تعبیری به خصوصی ندارد

  6. نگیننگینsays:

    یادگیری زبان ژاپنی ونوشتن کلمات ژاپنی وکسی که ژاپنی یادبگیره کلاچه تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام لازم است تا سعی و تلاش بیشتری کرده و برای رسیدن به بخشی از آرزو ها و اهداف خود انگیزه ی بیشتری داشته باشید

  7. هانیه‌اسماعیل‌پورهانیه‌اسماعیل‌پورsays:

    دیدم‌توژاپنم‌یه‌چیزی‌مثل‌پلیس‌بودموداشتیم‌با روباتهای‌غول‌پیکرمیجنگیدیم‌یکیشون‌منوگرفت‌ میخاست‌بکشتم‌امایه‌پسرنجاتم‌داد.من‌مهمون‌‌یه خانواده‌ژاپنی‌بودم‌وداشتیم‌غذامیخوردیم‌اونامیگفتن که‌ازغذای‌ایرانی‌خوششون‌میادمنم‌به‌سبک‌خودشون ادای‌احترام‌کردموگفتم‌ازغذاهاتون‌خوشم‌نمیاد! انگارخیلی‌وقت‌بود‌باهاشون‌زندگی‌میکردم‌‌پسرشون موهای‌خیلی‌بلندی‌داشت‌خوشگلم‌بودنجاتمم‌داده بودمنم‌کم‌کم‌داشتم‌بهش‌علاقمندمیشدم‌‌داشتم‌نگاش میکردم‌‌امایه‌لحظه‌دیدم‌موهاش‌کوتاه‌شدوسروکله نامزدش‌پیداشد!آه‌‌واسه‌همینم‌دلم‌یه‌جوری‌شد‌ناراحت‌بودم‌خب!

  8. Hedie - elmdustHedie - elmdustsays:

    سلام خواب دیدم تو یه هوای بارونی سوار یه ترن هوایی از ساختمان های ژاپن میگذرم خیلی عجیب بود من از بالا خیابان های ژاپن رو میدیدم حس خیلی عجیبی بود

  9. مهشاد کاظمیمهشاد کاظمیsays:

    درود بر شما . بنده همیشه به سفر به ژاپن فکر میکنم و تا به حال هم به هیچ کشور خارجی سفر نکرده ام . اما ارزویم است که یکبار هم که شده به یک کشور دیگر سفر کنم و دیشب خواب دیدم که با خانواده چهار نفری ام در حال سفر به کشور ژاپن هستیم . در طول مدت خواب ، به فرودگاه های زیادی رفتیم و با آدم های زیادی صحبت کردیم و جاهای مختلفی رفتیم . اما یک دفعه دیدم که در ترکیه هستم . البته خانواده ام گفتن اول به ترکیه میرویم ، بعد از آنجا به ژاپن می رویم ، در ترکیه هم کلی دوست پیدا کردم و با بقیه آشنا شدم . همین گونه ادامه پیدا کرد اما در آخر متاسفانه خواب من تمام شد و من به ژاپن نرسیدم.

  10. درسادرساsays:

    سلام من خواب دیدم با ی دختر ژاپنی اشناشدم بعد اون بامن فارسی حرف زد بعد من تعجب کردم گفتم توفارسی بلدی اخه ژاپنی هستی اون گفت اره بلدم بعد مامانم هم اونجابود بعد من با اون دختره حواسم پرت شد بعد دیدم مامانم نیست ترسیدم کلی گریه کردم بعد دختره گفت تورو میدم به مامانه دیگه تعبیرش چیه ممنون