تعبیر خواب بیماری آنفولانزا

بسیار اتفاق می افتد که در رویا های خود با سمبل هایی مرتبط با بیماری و مریضی مواجه شویم. بیماری ای که در خواب در حال مشاهده ی آن هستیم در واقع نشان دهنده ی یک مشکل یا ناراحتی است که در درون خودمان احساس می کنیم، هر چند اگر بیماری ای که در خواب مشاهده می کنیم، صرفا یک بیماری جسمی باشد. این موضوع هیچ گاه پیشگویی بروز یک بیماری جسمی در دنیای واقعی نیست.

بیماری یک سمبل روانی است که در هر صورت به بروز یک ناراحتی فکری اشاره دارد. آنفولانزا یک بیماری واگیر دار است و در خواب به شما هشدار می دهد که اگر جلوی ضعف به وجود آمده را نگیرید، می تواند تمام افکار و انگیزه های شما را دچار مشکل کند.

این سمبل در خواب می تواند اشاره به بروز نوعی ضعف در روح یا روان رویابین داشته باشد. مشکلی که هم اکنون به دنبال راهی برای درمان و رفع آن هستید.

تعبیر خواب آنفولانزا: اجازه ندهید که ضعف های روانی در شما تداوم پیدا کرده و عملکرد مفید شما را متوقف کنند.

تعبیر خواب سرماخوردگی: با دیدن این خواب دلیل بروز بی انگیزگی یا افرادی که موجب بروز احساس بی انگیزگی و ضعف در شما می شوند را جست و جو کرده و از آن ها دوری کنید.

تعبیر خواب سرماخوردگی دیگران: افرادی که در خواب مشاهده می کنید، سمبل ابعاد مختلف افکار و شخصیت شما هستند. با دیدن این خواب به شناسایی آن دسته از افکار یا ایده های خود بپردازید که اخیرا از دنبال کردن آن ها ناامید یا دلسرد شده اید.

تعبیر خواب سرماخوردگی مرده: مرده در خواب می تواند به ابعاد فراموش شده ی افکار و عقاید شما اشاره داشته باشد که ممکن است همچنان مایل به تداوم و به کار گیری این افکار و عقاید باشید. زمانی که شخص مرده دچار سرماخوردگی شده است، یعنی لازم است تا عواملی که موجب دلسردی شما از پیگیری افکار یا هدف یا عقیده ای خاص شده اند را شناخته و از تداوم این بی انگیزگی یا ضعف جلوگیری کنید. این هدف یا عقیده می تواند جنبه های مختلفی از زندگی شما را شامل شود.

تعبیر خواب کودکی که سرما خورده: کودکان در خواب اشاره به ابعادی از افکار یا شخصیت ما دارند که ممکن است به تازگی شکل گرفته و همچنان نیازمند توجه و مراقبت باشند. این خواب همچنین می تواند اشاره به مهارتی داشته باشد که به تازگی در حال کسب آن ها هستید اما هنوز در آن مهارت کافی کسب نکرده اید. این خواب از شما می خواهد تا دلیل به وجود آمدن ضعف در پیگیری این مهارت یا هدف را شناخته و اجازه ندهید که این ضعف یا بی انگیزگی شما را از ادامه ی هدف منصرف کند.

دیگر مطلب های مرتبط:

تعبیر خواب بیماری کرونا چیست؟

تعبیر خواب مریض شدن دیگران

مطالب مرتبط...

1 نظر

  1. سیماسیماsays:

    سلام.من خواب دیدم پسر عمه هام که الان مردای جوونی هستن توی خوابم شکل بچگیاشون کوچیک شدن و اومدن پیشم باهام روبوسی می کنن.میگن ما شنیدیم تو آنفولانزا گرفتی و قراره به زودی بمیری اومدیم ببینیمت.منم چیزی نمیگم.بعد دیدم توی اتاق دوتا مرغ پرکنده رو دارن شکمشونو میشکافن و جیگرشونو که میخوان در بیارن دلم ضعف می کنه میگم الهی برات بمیرم و خیلی حالم بد میشه و از خواب می پرم‌.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است سلامتی خود را چک کنید