تعبیر خواب جوش صورت دیگران (2)

اینکه خواب دیده باشی پوست صورت دیگران جوش زده باشد و این افراد از اطرافیان و یا دوستان و نزدیکان خودت باشند ، معنا یا تعبیر خوشایندی ندارد و در اکثر موارد خبر از این میدهد که موضوع جدیدی به تازگی باعث آشفتگی و یا کلافه شدن همان شخص شده است ، احتمال دارد او از یک رابطه ی عاطفی ناموفق رنج می برد و دوست ندارد تا کسی هم از این قضیه خبردار شود ، بطور مثال ممکن است این شخص طعم تلخ جدایی از معشوق را اخیرا تجربه کرده باشد و یا به هر دلیلی احتمال دارد روابط او یکی از عزیزانش شکر آب شده باشد و پیشنهاد می شود که بیننده ی خواب هم در این مورد زیاد کنجکاوی نکند و اجازه دهد تا او با خودش کمی خلوت داشته باشد ، او بشدت نیاز دارد تا در تنهایی به برخی از رفتار یا کارهایی که در گذشته انجام داده است فکر کند تا بتواند خودش را آرام کند ، همچنین شیط خوسی نیز جوش زدن صورت دیگران در رویاهای ما را اغلب نشان دهنده ی عارضه های کوتاه مدت روحی میدانند که یکباره و بصورت غافلگیرانه شروع می شوند و بعد از گذشت مدت کوتاهی فراموش و یا کم رنگ می شوند ، در واقع روح خواب بیننده دوست دارد تا خبرهای مهمی را درباره دیگران بدست او برساند و خب رویا یکی از مواردی است که میتوان از طریق آن اطلاعاتی را مخابره کرد ، و باید بدانید که جوش های قرمز رنگ کوچک در اینجا نشان دهنده ی پاره ای از غم و غصه هایی است که در روزهای اخیر وارد زندگی شخصی شده است که شما صورت او را مملوء از جوش دیده اید !

سوال : خواب دیدم صورت یکی از همکلاسی های قدیم ام که قبلا با هم خیلی رفت و آمد داشتیم ، پر از جوش های ریز و قرمز رنگ شده ، وقتی او را در چنین وضعیتی دیدم خیلی تعجب کردم و علتش را چندین بار پرسیدم ولی جواب قانع کننده ای نمی داد و یمی گفت فقط بخاطر اضطراب و استرس امتحاناتش است ، آیا این رویا معنای خاصی دارد؟

پاسخ : بله و باید بدانید که همین رفیق قدیمی در حال حاضر با برخی از کم و کاستی ها در زندگی مواجه شده است ؛ او بشدت نیازمند به دریافت محبت است ؛ به احتمال زیادی افرادی در کنار او حضور دارند که در این ایام سبب شده اند تا دل او بشکند و درد های زیادی را دل خود مخفی کند .

تعبیر خواب جوش صورت دیگری

استاد طباطبایی در این باره می گویند : اگر خواب دیده باشی که چهره ی کودکی و یا نوزادی جوش زده است و او را می شناسی ، خوب نیست و ممکن است یکی از فرزندان و یا یکی از اعضای خانواده تان که کم سن و سال است با مشکلات و یا حتی با بیماری های جدیدی دست و پنجه نرم کند و همین امر سبب شود تا نگرانی های زیادی برای والدین او ایجاد شود ، اگر صورت او را کریح و دلخراش مشاهده کردی ، خبر دهنده از مرگ است ، اگر ببینی او بخاطر ضایعات پوستی زیاد در بیمارستان بستری شده است نشان دهنده ی مرگ های پی در پی در خانواده و با فواصل زمانی کم است . یکی از بدترین حالاتی که این رویا دارد این است که خواب دیده باشی که کسی بخاطر جوش زدن و یا بخاطر امراض مختلف پوستی جان میسپارد ، این مورد به گفته ی معبران کهن فقط خبر دهنده از مصیبت هایی است که احتمالا کمرشکن و طاقت فرسا هستند و زندگانی را برای بیننده ی خواب در آینده بسیار سخت می سازد و تاثیرات بد و شکننده ای در روحیه ی او خواهد گذاشت و حتما توصیه شده است برای این مورد صدقه ای در خور پرداخت شود تا بلا دور بماند.

تعبیر خواب جوش زدن صورت دیگران به روایت از استاد مدنی : چنان چه این فرد یکی از والدین باشد ( پدر و مادر) معنای بدی ندارد و فقط نشان دهنده ی مختصر جر و بحث های کوتاه مدت و البته طبیعی است که در بین خانواده صورت میگیرد که هیچ زیانی هم به کسی وارد نمی شود ، اگر این شخص یکی از دوستان دور یا نزدیکتان باشد ، نشان دهنده ی امراض روحی جدیدی است که احتمالا به زودی وارد زندگی همان شخص خواهد شد و باعث بر هم خوردن تعادل و نظم در او می شود ، اگر این فرد طفل باشد نیکو نیست و خبر دهنده از حوادث و یا وقایعی منفی است که در شرف اتفاق افتادن هستند و احتمالا خبرهای آن نیز برای شما مخابره خواهد شد ، اگر او فرد مرده ای باشد ، نشان دهنده ی درگیریها ، جدل ها و یا اختلافات تقریبا شدید عاطفی بین زن و مرد و یا دختر و پسر است.

پس بطور کلی میتوان گفت دیده شدن جوش های قرمز ، سیاه ، قهوه ای و یا زرد رنگ روی صورت دیگران ، نشان دهنده ی روابطی هستند که در آن ها نقص ایجاد می شود و طرفین مجبور خواهند شد تا دوره ای کوتاه مدت را در افسردگی و غم به سر ببرند و مدام در فکر و خیال های بیهوده به سر ببرند ، اما خوشبختانه مدت زمان این بدشانسی ها کوتاه است و بزودی از میان خواهند رفت.

دیگر مطلب های مرتبط با همین پست:

تعبیر خواب ترکیدن جوش چرکی

تعبیر خواب جوش زدن دست و صورت

مطالب مرتبط...

29 نظر

  1. میلاد بخشیلومیلاد بخشیلوsays:

    سلام من خواب دیدم ممنون میشم اگه درصد تعبیرش نین خواب دیدم که رویه لپم یه جوش سفید زده دستامو بردم سمتش ولی یادم نیستکه ترکوندم یا نه جوشم سفید رنگ بودداخلش

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید نگاه و قضاوت دیگران باعث شود تا احساس بدی نسبت به خودتان داشته باشید.

  2. سپیدهسپیدهsays:

    سلام من خواب دیدم جلو آینه وایسادم بعد یه دفعه همه جای صورت من پراز جوش های ریز شد و من احساس میکردم که صورتم میسوزه و من بشدت گریه میکردم بعد کم کم جوش ها درحال محو شدن بودن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به تو حرف طعنه‌آمیز می‌زنند.

  3. فائزهفائزهsays:

    سلام من خواب ديدم دخترداييم جوشاي قديمي و ريز صورتمو خالي ميكنه و ازش جوش چركي قديمي بيرون مياد يعني مشخصه جوش قديميه. و چرك هارو ميزنه رو زمين و ميگه برو كنار جوش هارو از رو زمين ميزنه كنار و منم حس خوبي دارم ممنون ميشم تعبيرش كنيد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه رفع غم و اندوه است

  4. پریاپریاsays:

    سلام.خواب دیدم یکی از اطرافیانم که دختر هست صورتش پر از جوش های قرمز بود و با مادر شوهرش صحبت میکرد تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات جدید است

  5. ترابيترابيsays:

    سلام خدمدت شما من خواب ديدم روي سينه پر جوش چركي يكهو كل جوشها تبديل به يك لأيه گوشت شدن كه از بدنم كنده شده و پوست زير صاف بود و اون لأيه رو با انگشتم لمس كردم گوشت شصت دستم هم اونجوري داشت مي شد ولي جالبي اين بود كه جوش تبديل به يك لأيه گوشت دفرمه مي شد كه از تنم جدا كي شد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه رفع ناراحتی و اندوه است

  6. مریممریمsays:

    سلام . وقتتون بخیر. مادرم خواب دیده من رولپم پرجوش شده میخواستم ببینم تعبیرش چیه . واگه تعبیر بدی داره چیکارکنم که اتفاق بدی نیوفته

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابشان بیانگر رفع غم و اندوه است

  7. AliAlisays:

    سلام من خواب دیدم که صورت دختری را که به او علاقه مند هستم پر از جوش های قرمز شده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه دوری از بلاها و بیماری هاست

  8. فردین نیازیفردین نیازیsays:

    خواب دیدم دختری ک دوسش دارم صورتش جای جوش داره هرچقدر بهش نگاه میکنم جای جوش بیشتر وبیشتر میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان اشاره به رفع غم و اندوه دارد

  9. سحرسحرsays:

    سلام من خواب میدیدم ۴ تا یا ۵ تا جوش قرمز بدون چرک رو گونم زده بودم همه میگفتن عیده اینا چیه در اوردی منم به فکر راه حل بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام از دیگران عیب جویی نکنید

  10. رزرزsays:

    سلام من چند وقت پیش خواب دیدم صورت زنداییم سرحال شده بود اما چندتا جوش قرمز هم زده بود.که چندروز بعدش در بیداری فهمیدیم دختره همین زنداییم عقد کرده و بما نگفته بودن و ما خیلی ناراحت شدیم " در بیداری" ممنون میشم تعبیرش رو بگید و اینکه آیا به اتفاقی که در بیداری افتاده ربط داشته؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب باشید کارهای اشتباه از شما سر نزند

  11. مریم اکبریمریم اکبریsays:

    سلام. من خواب دیدم دوست دختر کسی که منو دوست داشت و چند وقتی هس کات کردن و به تازگی اون دختر ازدواج کرده روی صورتش جوش زده بوده ،تو خواب من میگفتم چه قدر صورتش بد شده، قبلا بهتر بود کرمم میزد الان کرم هم نداره و به خودش نرسیده

  12. درسادرساsays:

    سلام من پدر بزرگم را ۴ روز هست که از دست داده ام . دیروز مراسم سوم ایشان بود و من دیشب خواب دیدم که ایشان هیچ حرفی نمیزنند و فقط من را نگاه می کنند . و صورتشان هم جوش زده بود و من برایشان کرم زدم . تعبیرش چی هست ؟

  13. سارا.مسارا.مsays:

    سلام خواب دیدم همسر سابقم زیر لبش یک جوش بسیار بزرگ ویک جوش کوچک که بسیار شبیه تاول بود زده وروبه روی من ایستاده دوست داشتم تعبیرش رابدانم،ضمنا ما چند سال است متارکه کردیم واو تا دوماه پیش اصرار و التماس به بازگشت وبخشش من داشت که من قبول نمیکنم اما مدتیست دیگر ارتباطی نداریم،باسپاس از پاسخگوییتان.

  14. معصومه عباسیمعصومه عباسیsays:

    سلام .خواب دیدم که صورت خواهرم به یکباره پر جوش شد و بقیه ی خانم های فامیل هم‌همین طور و اون از اینکه ناقل بوده خیلی ناراحت شد توی دورهمی هم بودیم.

  15. samasamasays:

    سلام خواهرم خواب دیده من رو صورتو گردنم مخصوصا گردنم پر جوش ریزو درشت قرمزشده میشه تعبیرش بگین ممنون.

  16. SaraSarasays:

    خواب میدیدم دختر عمه م با چند تا از دوستاش کنارمن و روی صورت همشون گوشتی قرمز هست و دارن میخندن ولی گریه میکنن ( یعنی میخندیدن ولی اشک از چشاشون می‌اومد)

  17. جوادجوادsays:

    من خواب دیدم ک توی ی جشنی بودم بعدش ی دفه اطرافیانم راجبه ی نفر ظاهرا بحق داشتن نصیحتم میکردن. بعدش همون ی نفر پایین بود. و من رفتم ب سمتش به ی رضایت خاطر عجیب. اما تو همین حین ی زن دیگه بود ک راجبه من ب اون ی نفر بد میگف. خلاصه اون ی نفر با این ک از من ناراحت بود و حرفای بقیه روش تاثیر داش و کل صورتش جوش بود از این ک من دارم میرم سمتش خوشحال بود. میشه تعبیرشو بگین

  18. نادیا سلوانینادیا سلوانیsays:

    سلام من خواب دیدم یکی از اقوام کوچکم صورتش جوش های زیادی به صورت او نگاه کردم او به من گفت دلتنگم و بعد بیدار شدم میشه بگین تعبیرش چیه

  19. NutellaNutellasays:

    سلام من خواب دیدم. روی. صورت. یکی. از دوستانم. ی جوش چرکی زده. بود ازش چرک میومد. بیرون. و بند نمیشد تعبیرش چیه

  20. حبیبحبیبsays:

    سلام ، من خواب دیدم یکی از همکاران سابقم که بازنشسته شده روی چانه اش جوش‌های چرکی زیادی زده که یکی از آنها را فشار داد چرک زیادی از آن خارج شد تعبیرش رو لطف می کنید ؟ (ناگفته نماند که همسر این آقا سال گذشته فوت شده)

  21. سامسامsays:

    سلام ،من دیدم دختری که دوستش دارم رو صورتش پر جوش قرمز سر سفیده ،و اینکه من تو خواب بهش می گم چرا با من رل نمی زنی ،اون هم گفت من هم تو رو دوست دارم ولی بهت نگفتم.خلاصه منم بهش گفتم با اینکه جوش داری هنوزم دوستت دارم،اگه میشه تعبیرش کنید واسم،ایا منظور این خواب یعنی من بهش میرسم یا خبر خوبی بین من و اونه؟

  22. امیر علیامیر علیsays:

    سلام من خواب دیدم صورت معشوقه سابقم که الان متاهل هست جوش قهوه ای رنگ زده ومن این جوش را از صورتش برداشتم تعبیر چیست

  23. احمد مسعودیاحمد مسعودیsays:

    سلام من عقد کردم و هنوز ازدواج نکردم ، دخالت های زیادی بین ما پیش آمده و داریم طلاق میگیریم(با اینکه خیلی دوستش دارم) خواب دیدم که صورتش سبزه شده و لپه هاش جوش زدن و خیلی ناراحت بود و دلش میخواست برم طرفش ممنون میشم اگر تعبیرش بهم بگید.

  24. MMsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم یکی از نزدیکام روی پیشونیش یه جوش گنده قرمز زده فقط یک جوش ولی خوشحاله تعبیرش چیه

  25. MMsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم یکی از نزدیکام روی پیشونیش یه جوش گنده قرمز زده فقط یک جوش ولی خوشحاله تعبیرش چیه

  26. mahdimahdisays:

    سلام خسته نباشین من خواب دیدم دختری 15یا16ساله رو با لباس سفید در دستام گرفتم در باغی بزرگ و سر سبز هنگام زمین گذاشتن اورا بغل کردم وقتی بصورت او نگاه کردم غریبه بود و با جوش های قرمز ولی احساس میکردم ک یکی از اقواممون هست ک چند سال پیش ت سن 26 سالگی خودکشی کرده و در کنارش دختری دیگر بود ک دوستش بود و اون جلو تر از ما میرفت و در راه دو کودک پسر و دختر با سن 4ی5 سال ب ما نگاه میکردن اگه تعبیرشو بگین ممنون میشم تشکر از زحماتتان.

  27. محمد مهدیونمحمد مهدیونsays:

    سلام و خسته نباشید بنده خواب دیدم صورت همسر سابقم پر از جوش های قرمز تیره شده که انگار روی آن جوشها کنده شده و بعده صورت ایشونو میبوسم لطف میکنید تعبیر خوابم رو بفرمائید

  28. EliElisays:

    سلام میخواستم تعبیر خواب دیدن نوزادی هایی ک تازه ب دنیا اومدن و یکی از اونها صورتش جوش های قرمز داره و من اون نوزاد رو نمیشاسم.

  29. ایلیا محمدیایلیا محمدیsays:

    خواهشا جواب بدین من خواب دیم خواهر ۵ ساله ام دوسه تا جوش تو دماغش زده بود این خواب رو در روز ۱۷ ربیع الثانی دیدم ودر ساعت ۶ تا ده صبح