تعبیر خواب آغوش گرفتن معشوقم

تعبیر در آغوش گرفتن معشوق در خواب دلالت بر خوشبختی و نیک روزی و سعادت در زندگی دارد. حال اگر شخصی خواب ببیند که در حین درآغوش کشیدن معشوق احساس ناراحتی و غمگینی می کند تعبیر آن بروز مشکلات و موانع متعددی هستند که به زودی در زندگی او رخ خواهند داد.

تعبیر خواب در آغوش گرفتن معشوق به روایت استاد طباطبایی

به نقل از استاد طباطبایی اگر کسی در خواب ببیند که معشوق خویش را در آغوش گرفته است نشان دهنده وفا و دوست داشتن عمیق هر دو طرف نسبت به یکدیگر است. بیننده خواب اگر ببیند که معشوقش نیز او را محکم در آغوش کشیده است مژده باد بر او که به وصال معشوق خواهد رسید و با هم و در کنار هم زندگی خواهند کرد.

در جایی دیگر از ایشان روایت شده است که اگر مرد جوانی چنین خوابی را ببیند و در خواب خود مشاهده کند که معشوق او را محکم در آغوش گرفته است تعبیرش آن است که معشوق ممکن است در آینده نسبت به او کم لطف و بی مهر شود و یا این که قبلا چنین رفتارهایی را نسبت به او داشته است.

تعبیر خواب در آغوش گرفتن معشوق از سر اجبار و بی میلی

از آنلی بیتون نقل شده است که در آغوش گرفتن معشوق در خواب اگر با بی تفاوتی و یا از سر اجبار باشد تعبیرش ایجاد اختلاف میان طرفین و ناسازگاری میان آن ها است. هر چه بی تفاوتی و اجبار در آغوش گرفتن معشوق بیشتر باشد به همان اندازه اختلاف و ناسازگاری میان طرفین نیز بزرگ تر و بیشتر خواهد بود.

تعبیر خواب در آغوش گرفتن معشوق به روایت کارل یونگ

از کارل یونگ روایت شده است که دیدن خواب در آغوش گرفتن معشوق نشانه مهر ورزی و عشق واقعی به طرف مقابل است و دلالت بر دوست داشتن قلبی معشوق دارد. همچنین کارل یونگ می گوید اگر معشوق همسر بیننده خواب باشد احتمالا اختلافاتی در زندگی واقعی آن ها وجود دارند که چنین خوابی دلالت بر پایان یافتن مشکلات و اختلافات آن ها دارد.

اگر شخصی خواب ببیند که معشوقش را بغل کرده است و بعد از بیداری حال او اندوهگین باشد نشان دهنده آن است که در آینده مشکلاتی در روابط او با معشوق به وجود خواهند آمد.

تعبیر خواب در آغوش گرفتن معشوق و بوسیدن او

اگر کسی خواب ببیند که معشوقش را در آغوش گرفته و او را می بوسد تعبیرش نشان دهنده میزان بالای عشق و محبتی است که میان طرفین وجود دارد. به طور کلی تعبیر چنین خوابی به روابط و اتفاقاتی که در دنیای واقعی میان طرفین روی داده اند بستگی دارد. اگر در دنیای واقعی روابطشان سرد باشد نشان دهنده بروز اختلافات است و اگر روابطشان گرم و صمیمی باشد میزان دوست داشتن و عشق طرفین را نشان می دهد.

تعبیر خواب در آغوش گرفتن معشوق به چند وجه دلالت دارد.

نخست بر میزان محبت و عشق طرفین دلالت دارد.

دوم بر بروز مشکلات و اختلافات دلالت دارد.

سوم بر وصال و رسیدن به معشوق دلالت دارد.

چهارم بر خوشبختی و سعادت دلالت دارد.

باید در این مورد خیلی توجه کنیم ، و خیلی مراقب باشیم ، چرا که اگر خواب دیده باشی معشوقت را در آغوش گرفتی یک خبر بسیار مهم را می رساند و آن این است که هم اکنون نیاز به دریافت محبت ؛ مهر و مهربانی دارد و احتمال آن زیاد است که دلتان کمی شکسته باشد از کسی که او را دوست دارید از کسی که برایتان عزیز و ارزشمند هست ،ممکن است این روزها کمی خسته و دل کهنه شده باشید ، کسی که این خواب را تجربه کرده است ، بی شک آدمی احساسی ، دل نازک ، و یا زود رنج است ، حتی اگر این موارد را در ظاهر و یا رفتارش نشود پیدا کرد ! استاد طباطبایی گفته اند ، چنان چه پسر جوان و مجردی خواب دیده باشد که معشوق خود را سخت در آغوش کشیده است و در حال نوازش کردن اوست ، به این معناست که این دختر اخیرا در برابر او کمی بی انصافی کرده است و یا حداقل اینکه ممکن است در آینده رفتارش نسبت با او دچار تغییراتی محسوس شود ، بطور مثال سرد شدن رابطه ، شنیدن سخنان کمی مایوس کننده و برخوردهای زننده ای که در آن ها بی احترامی نیز دیده می شود ! اما شاید کاربران و مردم تصور داشته باشند دیدن این رویا به این علامت است که بزودی روابط گرم و صمیمی تری در زمینه عشق و عاطفه در انتظار آن هاست در جایی که چنین موردی صحت ندارد و دقیقا عکس این مطلب اتفاق خواهد افتاد.

سوال : خواب دیدم داشتم خونه را جارو برقی می زدم که یک مرتبه متوجه شدم عشقم وارد شد و من را از پشت در آغوش گرفت و جیغ میزدم و میگفتم من را بیار پایین ، خیلی حس و حال خوبی داشتم و از این اتفاق هیجان انگیز خوشحال شده بودم ، آیا تعبیری دارد ؟

پاسخ: بله ولی نشانه هایی که از این رویا برداشت می شود مثبت نیستند و اتفاقا بیان میدارد که شما هم اکنون احتیاج به توجهات بیشتری از سمت معشوق خود هستید و او می باید در رفتار و برخوردش با شما داشته باشد ، حتی اگر روابط فعلی او با شما خوب و معمولی است و کم و کاستی در آن شاهد نیستید ، این احتمال وجود دارد که در ایام آینده از او بخاطر برخی از عملکردهایش انتقاد یا گلگی کنید.

تعبیر خواب بغل گرفتن و بوسیدن معشوق

تعبیر خواب بغل گرفتن و بوسیدن معشوق چیست : خوشبختانه موارد منفی که در توضیحات بالا وجود داشت در این مورد خنثی می شود ، معبران معتقد هستند که بغل گرفتن معشوق و همزمان او را بوسیدن سبب می شود تا شادی ، تفریحات سالم ، خاطرات و یا تجربیات جدیدتر ، و روزهای بهتر و آرام تر برای هر دو نفر آن ها از راه برسد و در واقع می توان گفت این رویا تا حد زیادی می تواند امیدواری های زن و مرد یا دختر و پسر را افزایش دهد ، اگر او بر پیشانی شما بوسه زد و شما را در آغوش گرفت خبر از سعادت و نیکبختی در آینده می دهد ، اگر او بر چشمان شما بوسه زد نشان از آن میدهد که با سرعت زیاد موانعی که احتمالا بر سر راه هر دو نفر شما وجود دارد برداشته خواهد شد و مسیری را با همدیگر طی خواهید کرد که خود را در آن راه راضی و خشنود خواهید دید ، اگر او بر صورت و یا گونه هایتان بوسه زد به این تعبیر است که مخالفت ها ، جر و بحث ها و یا اختلاف نظراتی که احیانا در بین خانواده های دو طرف وجود دارد بتدریج و به طور حتم حل می شوند. 

معبران خارجی در این باره می گویند اگر کسی دیده باشد معشوقش او را بغل میکند و به صورت رو در رو هستند ( جلو) خبر از آن میدهد که انتهای این رابطه به خوشی و خوشبختی ختم خواهد شد و تمامی موارد ناراحت کننده و یا دردسرهایی که از قبل در این رابطه وجود داشته از بین خواهد رفت و چنان چه از قسمت پشت بدن باشد و بعد از آن بوسه نیز بزند ، خبر از آن میدهد که بعد از طی کردن بعضی از مراحل تقریبا دشوار یا کلافه و گمراه کننده سرانجام به لذت زیادی دست خواهید یافت.

پرسش : ببخشید من حدود سه ماه است که با یکی از اقوام نزدیکمون نامزد کردیم و از این ازدواج راضی هستیم ، خواب دیدم وقتی که به صورت دمر (پشت) دراز کشیده بودم ، معشوقم اومد بالا سرم و دراز کشید رومن دست روی موهای سرم کشید ، نوازشم کرد و بعد من را بوسید و گفت خیلی دوستتدارم ، آیا تعبیری دارد؟

پاسخ: بله ، این احساسات آرام ، لطیف و زیبایی که در این رویا تجربه کرده اید دیر  یا زود در زندگی واقعی تان نیز تجلی پیدا خواهد کرد ؛ یعنی شما در کنار ایشان زندگی آرام ، بی دغدغه خواهید داشت و از همه مهمتر خبر از آن میدهد که از جانب او در ایام آتی علاقه و محبت های زیادی دریافت خواهید کرد که خب مسلما باعث رضایت و شادمانی تان خواهد شد.


می توانید برای درک بهتر این مطلب از مطالب پایین نیز دیدن بفرمایید

تعبیر خواب بوسیدن عشقت

تعبیر خواب گرفتن دست معشوق

مطالب مرتبط...

536 نظر

  1. ......says:

    سلام خسته نباشید. چند ماهی هست که با شوهرم اختلاف پیدا کردیم .دم صبح خواب دیدم که شوهرمو تو خونه ای که نمیشناسم دیدم و همدیگرو خیلی گرم صمیمی و عاشقانه بغل گرفتیم و بوسیدیم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا بیش از گذشته به اهداف و انگیزه های شخصی خود در زندگی توجه داشته باشید.

  2. معصومه بدرمعصومه بدرsays:

    سلام و خسته نباشيد من دختر مجرديهستم كه مدتي هست كه من و نامزدم باهم قهر هستيم تا ديشب خواب ديدم كه باهم و دوستامون به گردش رفته بوديم و اونجا نامزدم منو از پشت بغل كرد جوري كه گرماي بدنشو احساس ميكردم به شدت بعدش اونجايي كه بوديم جنگ شد انگاري كه يه سري بمب گذاري شده بود اون جايي ما بوديم و من نامزدمو گم كردم تو اون شلوغيا و گريه ميكردم و دنبالش ميگشتم ولي پيداش نميكردم ميتونستم برگردم خونه اما نميرفتم ميخواستم پيداش كنم دوستاشو ميديدم كه داشتن فرار ميكردن اما خودشو نميديدم خيلي ممنونم از سايت خوبتون ...

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا بیش از گذشته به اهداف و برنامه های شخصی خود در زندگی اهمیت دهید و اجازه ندهید مشکلات فعلی، آرامش فکری شما را مختل کند.

  3. معصومه بدرمعصومه بدرsays:

    تا قبل از اين خواب خواب هاي زيادي ميديدم كه برگشته گريه ميكنه و معذرت خواهي ميكنه از من تا ديشب كه اين خواب رو ديدم تويدخواب كه گمش كردم اين نكته رو بگم كه انگاري وقتي دوستاش رو ميديد يكم از من فاصله ميگرفت ولي وقتي دوستاش نبودن به سمتم ميومد مرسي از تعبيرتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خواب هایی با موضوع گریه از بیننده می خواهند تا درباره ی ناراحتی های درونی خود با دیگران صحبت کند.

  4. ففsays:

    سلام من دختر مجردی هستم 4ماه پیش.خواستگاری داشتم که نصفه موند. من خواب دیدم حلقه ازدواج این آقا تودستمه که خیلی درخشانه و باهم نامزد کردیم. من تو خواب به سمت ایشون دویدم گفتم دلم رات تنگ شده بود و از کمر بغلش کردم از روبرو دستام رو به کمرش حلقه کردم میشه تعبیرش رو بهم بگید ممنون از سایت خوبتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا بیش از گذشته به اهداف و برنامه های شخصی خود در زندگی توجه داشته باشید.

  5. nfsnfssays:

    سلام یه چهار ماهی هست منو عشقم از هم جدا شدیم،شب خواب دیدم تو یه مکانی هستیم سخت منو تو بغلش گرفته و من گریه میکنم،اونم اشکامو پاک میکنه سرو صورتمو میبوسه،ایا تعبیری داره!؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام این خواب اشاره به برآورده شدن برخی خواسته های فعلی تان دارد که موجب زنده دلی و امیدواری شما می شود و برای آن ها صبر و تلاش زیادی داشته اید.

  6. بهنازبهنازsays:

    سلام خواب دیدم معشوقه ی بیست سال پیشم کنارمه و دست دور کمر همدیگه انداختیم و محکم همدیگه رو بغل کردیم و کنار دریا قدم میزنیم من ازش میپرسم هنوز منو دوست داری و به من فکر میکنی ؟ اون هم میگه آره

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب از شما می خواهد تا از شرایط و موقعیت های فعلی برای پیگیری تصمیمات و مسئولیت هایی استفاده کنید که موجب رسیدن شما به اهداف مالی تان بشود.

  7. احمد راشد حسرتاحمد راشد حسرتsays:

    سلام من عاشق یه دختر هستم ولی هیچ رابطه نداریم من خواب دیدم که توی یه خیابون باهم صحبت میکنیم و من او را در آغوش میگیرم و چشمانم پر از اشک میشود و اون سرش را پایین میکند و لبخند میزند،آیا این خواب من تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب اشاره به موفقیت های جدیدی دارد که شما را به برخی از خواسته های مالی یا شغلی تان خواهد رساند.

  8. نیلوفرنیلوفرsays:

    سلام ممنون از سایت خوبتون من خواب دیدم عشقم روبروم نشسته و صورتش رو از سمت لپ به صورت من چسبونده و سعی داره از من دلجویی کنه آخه ما یه مدت زیادی هست که باهم قهریم من توی خواب صورتش و گرماش رو حس میکردم ولی ته دلم ازش دلخور بودم هنوز میشه بفرمایین تعبیرش چی میشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید غلبه ی احساس ترس و تهدید، جلوی تصمیم گیری و بهره گیری شما از موقعیت های جدیدی که می تواند موجب گسترش منافع شخصی تان در زندگی بیداری شود را بگیرد.

  9. ارومیهارومیهsays:

    سلام دیشب خواب دیدم اون شخصی که دوسش دارم خونه ماست و هر کدوم رو تشک جداگونه ای دراز کشیدبم چون مامانم یهو اومد تو اتاق ما خوومونو بخواب زدیم از خجالت و بعد اون دبدم که اون رو یه تشک دیگه دراز کشیده و منو بغل میکنه من رفام بغلش پتو رو کشیدم رومون..تعبیرش چی میشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب اشاره به موقعیت های جدیدی دارد که در صورت تصمیم گیری صحیح موجب گسترش منافع شخصی شما در زندگی بیداری می شود.

  10. مريم توكلىمريم توكلىsays:

    با سلام و تبريك سال نو دختر و مجرد هستم علاقه اى بين من و اقايى وجود داره اما به دلايلى رابطه خيلى كم رنگ و دور شده، بعد ازطلوع خواب ديدم لب باغچه خونمون نشستيم كنار هم يه ساعت زيبا بهم هديه داد و من گرفتم و تشكر كردم دستم كردم در همين حال بدون هيچ حس شهوت جورى كه فقط همراه با مهر و محبط و احترام بود همونطور كه كنار هم نشسته بوديم اول در اغوشم كشيد بعد صورتم رو بوسيد و بعد بوسه كوتاهى به لبم زد و بعد رفت هوا خيلى خوب بود و منم خيلى حس خوبى داشتم در همين حين كه تنها شدم يه دزد كه قايم شده بود پريد بيرون و به من حمله كرد چيزى ندزديد اما ازش كتك مي خوردم دزد جايي بود كه اون اقا ميتونست ببينه اما به من چيزى نگفت شايدم نديده بود ولى احساس كردم دلش خنك شد بعد تو خواب فهميدم اون دزد از طرف دخترى بوده كه حسودى ميكرده نميخواسته ما با هم باشيم و در واقعيت اين خانم رو نميشناسم ، دزد بعد كتك كارى رفت اما دوباره اومد اين دفعه ديدمش و فراريش دادم ترسيده بودم كه مامانم اومدن و گفتن من ازت مراقبت ميكنم ساعت هم كل خواب دستم بود قبلاً هم خواب ديدم همين اقا يه گردنبند طلا بهم هديه دادن كه گردنم انداختم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد اعتماد به نفس خود را در زمینه هایی که پیگیری شان می تواند موجب گسترش منافع شخصی تان در زندگی شود، تقویت کنید.

  11. DaryaDaryasays:

    سلام ،من خواب دیدم تو محل کارم هستم و موقع برگشتم یکی از همکارام تا منو دید فوری سمتم دوید و محکم بغلم کرد جوری ک ب زمین افتادیم وهمه فکرمیکردن ماچقدر صمیمی هستیم بااینک درحال حاظر فقط درحد سلامو احوال پرسی هستیم ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید.?

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب نشان دهنده ی اهداف و انگیزه های جدیدی است که موجب ایجاد احساس زنده دلی برای شما خواهد شد و در صورت بهره گیری از این موقعیت ها می توانید به گسترش منافع شخصی خود در زمینه های مالی یا شغلی بپردازید.

  12. زهرازهراsays:

    سلام.من دیشب در خواب دیدم که با یک پسر معروفی و همچنین نامحرمی در یک گروه ورزشی هستم و ما دو تا همه ی گروه ها را کنار میزنیم و بازی را میبریم و بعد این که برنده شدیم همدیگر رابغل و بوس میکنیم . خیلی ممنون میشم برای پاسخ به تعبیر این خواب

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب نشان دهنده ی موقعیت های جدیدی است که در صورت هوشیاری و بروز استعداد ها و مهارت های فردی خود می توانید به گسترش منافع شخصی تان کمک کنید.

  13. نیایش ساداتنیایش ساداتsays:

    سلام. اولا ممنون بابت اینکه همیشه خواب های منوبه طوراحسن تعبیرمیکنید دست شما درد نکنه وبنده چندروزی هست ک بین من وعشقم یه سری حرفای ناامیدکننده وناراحتی به میان اومده ک ازهمدیگه الان دلخوریم بعدخواب دیدم تویه خونه هستیم میبینم خیلی ناراحته اصلاحالش خوب نیست یجورلاغرشده خیلی دلم براش میسوزه چشای هردومون خیسه وبغض کردیم میرم روبه روش وایمیستم توآغوش میگیرمش وصورتشو میبوسم درحالی که محکم بغلش کردم حرفهای امیدوار کننده میگم بهش ودلداریش میدم میگم ماحتما بهم میرسیم تموم مشکلاتا حل میشه خداکمک مون میکنه ناراحت نباش و همینطوری صورتشو بوسیده میرم لطفاکمی واضحتربگیدتعبیرش چیه؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      علامت آن است که افرادی با بغض و حسد به موفقیت شما خواهند نگریست.

  14. RealmelikaRealmelikasays:

    سلام. من چند روزیه که یکیو دوست دارم ولی بهش نگفتم اونم منو دوست داره ولی بهم نمیگه و الان رابطمون مثل دوتا دوست عادیه و میخواد با کم محلی به من احساساتشو پنهان کنه وقتی باهاش میرم بیرون خیلی سرد برخورد میکنه ک انگار چیزی نیس و منم مثل خودش رفتار میکنم ک نفهمه دوسش دارم ؛الان 3روزه ک جواب پیاممو نداده. خلاصه من خواب دیدم ک تو مدرسه بودم و اون خودشو مثل دخترا کرده بود و میخواست پیشم باشه و ازم محافظت کنه مثل بادیگارد، تو کلاس بودیم معلم داشت درس میداد ک معلم متوجه شد که اون پسره و از کلاس کردش بیرون و منم پشت سرش رفتم بیرون ک توجیح ش کنم ولی تو خواب ازم ناراحت بود ولی حرفامونو یادم نبود هم دیگرو بغل کردیم خیلی بغل خوبی بود ک حسش کردم بعدش از پیشم رفت. تا اینکه رفتم خونه؛ خونمون دزد زده بود و من هر چقد بهش زنگ زدم جوابم نمیداد. تعبیرش خوبه؟یعنی بهم میگه دوست دارم؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به این معنا است که باید در رفتار خود دقت بیشتری به عمل آورید.

  15. فاطیمافاطیماsays:

    سلام من خواب میدیم با معشوقم بیرون رفتیم و اون منو از جلو محکم در آغوشم گرفت و لبم رو با مونم بوسید تعبیرش میشه کنید ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      برای دستیابی به موفقیت باید با عقل و درایت رفتار کرده و همه جوانب را بسنجید.

  16. فریالفریالsays:

    سلام،من ب پسر خالم علاقه مندم،اونا تو یه شهر دیگه هستن،خواب دیدم رفتم خونشون اما داشتم چمدونامو اماده میکردم ک برگردم، ک پسر خالم گفت میره بیرون و من بهش گفتم الان ک من دارم میرم و گفتم بیا خدافظی کنیم و رفتم طرفش و بغلش کردم و گونشو بوسیدم اما لبم چسبیده بود ب گونش و از دهنم آب خارج میشد و شکلات،منم همونجوری تا دیدم اینجوری شده با دهنم همرو پاک کردم و پسر خالم رفت دستشویی تا صورتشو بشوره،ک یه صدایی از سمت در شنیدم ترسیدم ک دزد باشه و تا رفتم در رو قفل کنم در باز شد و یه زن لاغر و تیره با موهای روشن و قد بلند اومد تو و با چاقو زدم پشت دست راستم منم ب سختی پسر خالمو صدا زدم و اومد بیرون از دستشویی اما تهاجمی برخورد نکرد،زنه با حالت طلبکاری داد و فریاد میکرد و مثه حالت انتقام بود و میخواست وسایل خونه رو خراب کنه و بدزده،خالمم اومد و دیدش اما چیزی نگفت و منم چون دستم زخم شده بود عصبی شدم و زنه رو کتک زدم و سرشو چندین بار کوبیدم رو میز ک خالم و پسرخالم میگفتن ولش کن،زنه هم بیهوش شد،زخم دستم اولش دردناک بود و یکم خون اومد ولی تو ادامه خوابم بهش توجهی نداشتم و خونریزی نداشت دیگه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه آزردگی خاطر است واخباری که دیر از موعد به شما می‌رسد.

  17. مهدیه نودریمهدیه نودریsays:

    من خواب دیدم با فردی که دوس پسرمه ازدواج کردیم و رفتیم مسافرت و اونجا عشقم منو هی میبوسه و بغلم میکنه و موهامو نوازش میکنه..اگه تعبیرش کنید خوشحال میشم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه آن است که برای آرامش فکری و راحتی خود، اطرافیان را نادیده می‌گیرید

  18. زهرازهراsays:

    سلام من خواب دیدم ک پسر عمم و من تو بغل هم هستیم و همدیگرو میبوسیم (لبای همو) تعببرش جیه؟؟البته من و ایشون قرار بود باهم ازدواج کنیم ک نشد و الان چن وقته باهم رابطه نداریم **خواهش میکنم جواب بدین خیلی برام مهمه**

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، فقط اشاره دارد که یکی از شما دو نفر در این ایام در فکر همدیگر بوده اید و یا حداقل در مورد هم صحبتی تازه به میان آورده اید.

  19. mahsamahsasays:

    سلام‌من خواب دیدم پسری که خیلی دوسش دارم باهم یه جایی بودیم و اون یکم که گذشت من نشسته بودم اومد سرشو گذاشت رو پاهام من اصلا انتظارشو نداشتم خیلی هیجان زده شدم و خیلی حس خوبی داشتم،بعدش دستمو گذاشتم رو صورتش و نگاهش میکردم،ما یکساله که از هم جدا شدیم و هیچ ارتباطی باهم نداریم میشه تعبیر خوابمو بگین؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، هیجان زده شدن ، ذوق زدگی ، و یا تجربه های جدید در زمینه ی مسائل عاطفی میتواند از معانی این مورد باشد

  20. ..........says:

    سلام خسته نباشید من ی دختره جونو مجردم خواب دیدم ی پسره جوونو ک از فامیلامونم بود تو دانشگاه بغلم کرد انگار اون خیلیدوسم داش منم دوسش داشتم اون میخواس منو ببوسه ک نزاشتمو صورتمو بوسیدمنم همینطور خیلی حسو حاله خوبی بود ولی من اصلا اون طرفو نمیشناسم تو واقعیت میشه بگین تعبیرش بده یا خوب

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شما با پشتکار زیاد مشکلات را از سر راه برخواهید داشت

  21. ندانداsays:

    سلام . من خواب دیدم یه شخصی که خیلییییییی شبیه همسرم بود رو بغل کردم ولی بلافاصله دیدم همسرم پست سرشه. من بخاطر شباهت زیاد اشتباه گرفته بودم ایشونو. تعبیرش رو لطفا بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام خواب به معنای این است که شما از کسی که دوستش دارید انتظار مهر و محبت دارید و دوست دارید آن شخص به شما توجه بیشتری داشته باشد.

  22. فاطمه.دفاطمه.دsays:

    سلام من و پسرداییم درگذشته همدیگرو دوست داشتیم و قرار بود باهم ازدواج کنیم که نشد... اون تو یه کشور دیگه زندگی میکنه. خواب دیدم تو یه مکانی ناشناخته که خونه بزرگی بود ، بودیم. من دایی و زن دایی ام را محکم درآغوش گرفته بودم و پسرداییم با حسرت نگام میکرد بعد اومد سمتم و منو محکم از روبرو بغل کرد خیلی خوشحال شدم که باهامه و من تو خواب همش ترس داشتم که نکنه دوباره از دستش بدم. تعبیری داره؟ خیلی ذهنم درگیره ممنون میشم پاسخ بدین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، میتواند نشان دهنده ی یک بدشانسی در مسائل عاطفی تان باشد که از آن عبور خواهید کرد.

  23. anisaanisasays:

    سلام من خواب دیدم از معشووقم که چند وقتیه ازش جدا شدم کنارش سر یه کلاس درس نشستم و باهم خوبیم بعد انگار من محکم بغلش میکنم میگم دلم برات تنگ شده بودا انگار وقتی پیشم بود یه پیام اشتباهی ام بهش میدم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ای خواب بخاطر درگیری ذهن شماست و تعبیری ندارد خواب را باید بنا به حالت افراد تعبیر نمود

  24. زهرا میمزهرا میمsays:

    سلام و عرض ادب امروز خواب دیدم که پسری با خصوصیات ظاهری پسری که چند سال از من کوچیکتر هست و من بهش علاقه دارم اومده توی مسیری که من دارم رد میشم یه مرکز خرید خیلی شیک با امکانات تفریحی بود اونجا که یهو سلام میکنه و بعد ما همدیگه رو مثل اینکه بهم چسبیده باشیم از ناحیه بازو بغل میکنیم و حس علاقه شدیدی با این پیوند بازوهامون بین ما بوجود میاد و میریم و اون برای من میخواد لباس بخره که من یه بلوز و شلوار سبز روشن و شال زرد انتخاب میکنم اما لباسی که برای اون میخواهیم بخریم رو هم من انتخاب میکنم که به رنگ آبی خیلی تیره با یه ستاره درخشان که در وسط لباس هست و میگم این بهت میاد تا رنگ های شوخ و سبک . در ضمن بی نهایت خوشحال بودیم. لطفا تعبیرش رو بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      برای چیره شدن به سختی ها و مشکلات اراده قوی و همت عالی نیاز است

  25. ^_^^_^says:

    سلام.من ی دختر مجردی هستم ک سال قبل تو محل کارم با یکی ب قصد ازدواج در ارتباط بودم ولی بعد یکسال همه چیز بینمون بهم خورد الان خواب دیدم ک با مادرم رفتیم پیشه پسره(مادرم کلا از ارتباطمون بی اطلاعه) ولی مادرم ازش ی کاری خاست ک منم مجبور شدم با معشوقم تنها باشم اونجا من بهش گفتم خیلی دلم برات تنگ شده نمیخوایی برگردی؟اونم گفت اگه قول بدی ک مثله قبل باشی و اون چیزی ک میخاییم باشی برمیگردم منم خییییییلی خوشحال شدم از این حرفش و بهش قول دادم اونم گفت ک برمیگرده:)تعبیر این خابم چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اغوش گرفتن دلیل بر نیکبختی در عشق است ولی اگر جنبه شیطانی داشته باشد تعبیری ندارد درکل نشانه صلح و دوستی است

  26. ^_^^_^says:

    دوباره فرداش خواب دیدم من جایی رفته بودم ک پسره اومده بود دنبالم قرار بود فقط ب اندازه ی چن دقیقه برم ببینمش و برگردم ولی متاسفانه نشد چون از طرفی دیدم بابام هست منم دیگه نرفتم ولی هم من دلم پیشه اون بود هم اون دلش پیشه من بود.تعبیر این خوابم چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشانه دوستی و الفت و محبت است

  27. ^_^^_^says:

    دوباره فرداش خواب دیدم من جایی رفته بودم ک پسره اومده بود دنبالم قرار بود فقط ب اندازه ی چن دقیقه برم ببینمش و برگردم ولی متاسفانه نشد چون از طرفی دیدم بابام هست منم دیگه نرفتم ولی هم من دلم پیشه اون بود هم اون دلش پیشه من بود.تعبیر این خوابم چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام خواب نشانه خبرهای خوب و خوشی است که در آینده اتفاق میفتد.

  28. حانیهحانیهsays:

    سلام منو همسرم در حال جداشدن هستیم من زنم‌.ببخشطد خواب دیدم منو شوهرم یه مکانی هستیم بعد شوهرم میره بیرون بایک بچه خیییییلی خوشگل برمیگرده میگه این بچه ماست و من شوهرمو در آغوش میگیرم گریه میکنه من آرومش میکنم میگه برگرد .تعبیرش چی میتونه باشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام زندگی شما قابل برگشت است و خوشحال خواهیدشد فرصتی دوباره به همدیگر بدهید

  29. سحرسحرsays:

    سلام و خسته نباشید ، ممنون از سایت عالی شما. من یک ساله از یه اقایی خوشم میاد که همکلاسیم هستند ، خیلی چیزا بینمون پیش اومد که فراتر از یه همکلاسی ساده هست ، اما ایشون گفت با کسی رابطه داره اما با این حال رابطش با من مثل سابق هست ، یه بار خواب دیدم خونمون بود ایشون منو عاشقانه بوسید و ابراز علاقه کرد ، و دیشبم خواب دیدم منو باز خونه خودمون صمیمانه بغل کرد ، جوری که با خودم فکر میکردم اگه کسی رو داره چرا منو بغل میکنه ؟ این ها در صورتیه که این اقا خیلی نجیب و سنگین هستن و تو محیط حتی اموزشی رابطه به صمیمیت با من ندارن ، ببخشید زیاد نوشتم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، ممکن است سادگی تان در بعضی از اتفاقات عاطفی کار دستتان دهید و در آینده ایجاد ندامت و رنج کند ، پس این رویا فقط یک هشدار و یا تلنگر برای شماست.

  30. El rEl rsays:

    سلام من مدتى هست كه رابطه اى كه داشتم تمام شده خواب ديدم اما خيلى واضح نبود و به صورت جزى يادم نمياد تنها چندتا از قسمت هاى خوابم كه واضح بود اين بود كه من در حال فرار از آقايى بودم كه انگار يك نفر ديگه هم همراه من فرار ميكرد ازش و اين آقا كه اصلا نميشناختمش اومد و و به دو دست من و اون يكى شليك كرد، بعد از اون من رسيدم به كسى كه دوستش دارم يعنى همون كه رابطم باهاش تمام شده و ايشون توى آب بود مثل استخر مانند بود كه من افتادم توى اين آب و اون منو در آغوش گرفت و ميبوسيد و با اين كار من خوب شدم توى خواب خيلى احساس دو طرفه عاشقانه اى داشتيم و اينكه من حضور مادرم رو توى خواب يادمه اما نميدونم كجا بود و چى بود لطفا بگيد معنيش چيه ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای فرار از مشکلات و اتفاقات ناخوشایند است.

  31. صادق رحیمیصادق رحیمیsays:

    سلام من خواب دیدن دستگیر شدم و معشوقه ام اونجا میاد و بغلش میکنم و صورتشو نوازش میکنم میخواستم ببینم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در عشقتان دچار شکست شوید

  32. فاطمه ساداتفاطمه ساداتsays:

    سلام خسته نباشید توروخدا جواب بدید من دختر ۲۱ ساله هستم که تقریبا یکساله به خواسته خودم از عشقم جدا شدم و دیشب خواب دیدم اون نشسته و من محکم بقلش کردم و خیلی حالمون خوب بود و بهم میگفت میخوام برات یکاری راه بندازم که مغازه داشته باشی میشه تعبیرشو بگید توخواب جفتمون خوشحال بودیم خیلی زیاد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است در زندگی خود خدا را مدنظر داشته و محتاط تر باشید

  33. مریم خوراههمریم خوراههsays:

    سلام من قبلا کسی رو دوست داشتم بهش نرسیدم ولی حالا خواب دیدم که همون شخص رو در یک جایی که اصلا نمیفهمیدم اونجا کجاست و چه جوریه پیدا کردم تا دیدمش گفتم وای کجا بودی پیدات کردم اونم اومد طرفم بعدش بغلش کردم و گونه هاشو بوسیدم بعدش قرار شد از اون جا بریم نمیدونم باهم رفتیم یا نه بعدش از خواب پا شدم ممنون میشم تعبیرش رو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است سودی به شما برسد و عشق دوجانبه بیابید

  34. مهرسامهرساsays:

    سلام خواب دیدم که انگار در جنگل یا گندم‌ زار بودم یادم نمیاد دقیق. تنها ایستاده بودم و داشتم دختر و پسری که همدیگرو بغل می کردن رو نگاه می کردم . انگار پسره از دختره دلخور بود .اول دختره می خواست بغلش کنه ولی پسره قبول نکرد بعد پسره یاد این افتاد که دختره کمکش کرد همدیگرو عاشقانه بغل می کردن.یه قسمت دیگه خوابم هم میدیدم هر جا که می رفتم فکر کنم سوار ماشین بودم .پشت ویرین شکلات هایی با تزیین عاشقانه بود که من خیلی خوشم میومد. لطفا زودتر تعبیرشو بگین. متشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای اتفاقات خوشایند در زندگیتان و موفقیت در امور عاطفی و احساسی است.

  35. مهمانمهمانsays:

    با سلام ممنون از سایت خوبتون خدا بهتون سلامتی و برکت بده،من خانم متأهل هستم قبل از ازدواجم یکی از سوپروایزرهای محل کارم از لحاظ شخصیت و نحوه ی برخورد مورد توجهم بود، خواب دیدم با اون آقا توی یک محل عمومی روی صندلی نشسته بودیم که ایشون اومدن روی صندلی بغل دست من نشستن و یه چیزایی تو گوشم گفتن که یادم نیست بعد منو با ذوق بوسیدن وبغل کردن و نوازش کردن و باز تو گوشم گفتن خیلی خوبی و این حس خوشایندی بهم میداد و کارای ایشون هم توی خواب از روی شهوت نبود با محبت فراوان بود که من تو خواب از ایشون جداشدم وبهشون فهموندم که این رابطه درست نیست بعد اومدم توی خیابون تاکسی گرفتم که برگردم خونه و بچم هم همراهم بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در عشقتان دچار شکست بشویدولی اگر همسرتان اغوش کشیدید به کارهای خطرناک دست میزنید

  36. DaryaDaryasays:

    سلام خسته نباشید. خواب دیدم پسری که دوسال پیش باهم تموم کردیم ازش یه شماره پیدا کردم و باهاش حرف زدم و اون اومد خونمون بغلش کردم و گریه کردم اونم خیلی دلش تنگ شده بود. ولی خیلی اسرار داشتم که زود بره میترسیدم مامانم بیاد و ببینش ولی اون نمیرفت تااینکه مامانم اومد ولی اتفاق خاصی نیوفتاد. اگ میشه جواب بدید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای شروع یک زندگی جدید است.

  37. الالsays:

    سلام من مدتى هست كه رابطه اى كه داشتم تمام شده اما مدتى هست كه خواب ميبينم كه منو تو بغل ميگيره و ميبوسه انقدر احساس اون قويه كه من توى خواب اينو حس ميكنم الان خواب ديدم در حالى كه ايشون منو بغل ميكرد من ميخواستم پَسش بزنم و كم محلش كردم برعكس دفعه هاى پيش اما باز نميدونم چطورى يه جاى ديگه با خوشحالى توى آغوشش بودم اما مادرم با ديدن اينكه اون منو ميبوسه خوشحال نبود ، ميشه بگيد اين يعنى چى ممنونم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از معاشرت با دوستان و افراد نااهل و نادان برحذر باشید که ممکن است به شما ضربه بزنند.

  38. مهسامهساsays:

    سلام من و استادم به هم علاقه مندیم دیشب خواب دیدم که قبل از آمدن استاد به کلاس همگی صف گرفتند(مثل همیشه)بعد من و دوستم میریم مغازه دوستم برام یه پفک خخخیلی بزرگ میخره منم وقتی رسیدم به اون صف یه چند تا دونشو خودم خوردم و بقیشم به اون جمعیت بخشش کردم انگار وقتی بهشون تعارف میکردم حس نذری پخش کردن داشتم بعد یهو. دیدم رزیدنت استاد اومد گفت که استاد حالش خوب نیست و به جاشون یه نفر دیگه میان منم خییلی نگران شده بودم تا این که چند دقیقه بعد استاد از در. وارد شد من چهره ی نگرانی داشتم و استاد هم دستش سوخته بود وچند بند انگشتاشم قطع شده بود. منو که دید دستشو برد پشتش و خجالت کشید منم بهش گفتم تو همین جوریشم خیلی خوبی ...اون بعدش اومد سمتمو منو بغل کرد منم بغلش کردم و حس خوبی بود ولی البته بغلش طولانی بود و آخرش یه ذره خسته شدم.ولی در کل حس خوبی بود و بعد. از خواب بیدار شدم...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتراست درروابطتتان احتیاط کنیدتا موجبات پریشانیتان نشود و زندگیتان بی عیب و نقص خواهدبود

  39. ف.د.جداف.د.جداsays:

    سلام منو پسرداییم رگذشته همدیگرو خیلی دوست داشتیم ولی بخاطر مشکلاتی از هم جداشدیم و نشد ازدواج کنیم من الان پنج ساله که متاهل هستم و خداروشکر از زندگیم راضیم با اینکه اینجوری نیست که بهش فکر کنم اما همش خواب اونو میبینم که تو تموم خوابام منو در آغوش میگیره خودم چندساله که ندیدمش. این چه تعبیری میتونه داشته باشه؟ این خوابها منو پریشون میکنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نیکبختی درعشق است اگر جنبه شهوانی نداشته باشد و نفعی ممکن است عایدتان شود

  40. مهسامهساsays:

    ببخشین میشه بگین در روابطتتان احتیاط کنید یعنی چی ترخدا یه ذره بیشتر. توضیح بدین یعنی امکان داره که اتفاق بدی بیفته؟؟؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خیر بنا به اتفاق بد نیست منظور محتاط بودن در حد روابط خودتان است

  41. مریممریمsays:

    با سلام و تشکر 3 ماه پیش با دوست پسرم بعد از 5 سال کات کردیم و چند شب پیش خواب دیدم که کنارم خوابیده و پشتش به من هست. من صداش زدم و گفتم منو بغل نمیکنی؟ دیدم به طرف من چرخید و منو بغل کرد. ممنون میشم تعبیرش رو به من بگین با سپاس فراوان

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه علاقه و محبت شما نسبت به شخص مورد نظر است.

  42. زهرا.نزهرا.نsays:

    سلام، من مدتیه با کسی ک دوستش دارم به اختلاف خوردیم و امروز صبح بیدارشدم دیدم ک بهم پیام داده و بعد خواب دیدم ک باهاش قرار ملاقات دارم و از روبه رو بغلم کرد و دستاشو از پشت قفل کرد به کمرم و منم بغلش کردم و تو بغلم فشارش دادم، بعدش کلی باهم صحبت کردیم حرفای قشنگ و محبت آمیز و بعد یهویی کل خانواده پدری و مادری وارد سالنی شدن که ما اونجا بودیم البته به جز مادرم و همه میگفتند که مامانم ناراحته و بفهمه شما هم دیگه رو دیدین عصبانی میشه و از این مدل حرفا و در نهایت از خواب پریدم، میشه تعبیرشو بگین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، این رویا می تواند ناشی شده از برخی از فشار ها و یا تنش های عصبی باشد که اخیرا در زمینه ی عاطفی تجربه کرده اید و یا حداقل به آن فکر می کنید.

  43. ايمانايمانsays:

    سلام من در خواب ديدم كه يك طفل در بغل من است بعد از آن كسى را كه من دوست دارم از پشت آمده مرا در بغل ميگيرد بعد از آن ما يكى ديگر ما را ميبوسيم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای موفقیتتان در روابط عاطفی است.

  44. nafasnafassays:

    سلام من دیشب دوتا خواب دیدم اول خواب دیدم که کسی ک دوسش دارم رفته بود با یه دختری که ازش بدم میاد رفته بودن تویه کلبه ی چوبی تو جنگل براکار و بعد باهم چنتا عکس گرفته بودن و من ازهمه چی بیخبر بودم وقتی عکساشونو دیدم گفتم کی این اتفاق افتاده ؟ و خواب بعدی این بود که من و کسی ک دوسش دارم داشتیم تو یه راه طولانی میرفتیم باهم دیگه و دستاشو گرفته بودم و میخندیدیم و من همش بش ابزار علاقه میکردم و اون هم همینطور بعد حتی نزدیک بود بیفتم بهم گفت چته جلوتو نگاه کن گفتم نمیتونم من همش تورو باید نگاه کنم ...میشه تعبیرشو بگین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      لازم‌ است‌ که‌ به‌ سلامت‌ فکری‌ و روانی‌ خود بیشتر توجه‌ نمایید.

  45. نگیننگینsays:

    سلام... من دیروز ساعت 3تا6 عصر خواب دیدم پسری که عاشقش هستم چیزی شبیه به مانتو که مشکی رنگ بود روی شونه های من انداخت و منو از جلو بغل کرد و چند بار چشم سمت راستم رو بوسید. تعبیر داره این خواب؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خواب عصر تعبیر درست ندارد

  46. reyhane rezayareyhane rezayasays:

    سلام خواب دیدم با معشوق قبلیم تو یک خونه ایم حمام و دسشویی خونه رو خراب کردبم که دوباره از نو بسازیم باهم رفته بودیم تو اشپزخونه و شاد بودیم حتی نظر من و پرسید دسشویی جدبد رو چ طوری بسازیم ب نظرمم احترام گذاشت گفتم اینجوری برای مامانم سخته گفت باشه بعد فهمیدم مخواد باز حمام دسشویی و سبک همونجوری که از قبل بوده بسازه گفتم چرا خو خراب کردی گفت عیب نداره دوباره از نو میسازیم و اومد بغلم کرد .تعبیرش چی میشه. من الان ایشونو ی سال بیشتره کع ندیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام عشق و صمیمیت دربینتان زیادتر خواهدشد

  47. بهاربهارsays:

    سلام من یک معشوقه ایی دارم که کنارش نیستم، خواب دیدم من رو بغل کرده و گونه هامو بوسید و بعد باهم تو یه بیمارستانی رفتیم که ایشونو گروگان گرفتن و من درگیر این بودم که ازادش کنم و فکر میکنم در انتها ازاد شدن میشه تعبیرشو بگید لطفا

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیشتر به علت ذهن مشوش و مشغول است و تعبیری درست ندارد

  48. ندانداsays:

    سلام خسته نباشید.من با یه آقایی در ارتباطم ک بهش گفتم دوسشدارم اون هم گفت ک ما نمیتونیم ازدواج داشته باشیم.چند روز ازهم بیخبر بودیم ولی دوباره درتماسیم .تو این چند روز چن باری خوابش رو دیدم که همشون تو خواب شیرین بود.دیشب خواب دیدم که داخل یه رستوران شیک باهم قرار داریم.به محض دیدنش,من دستش رو کشیدم به آغوش کشیدمش بین شلوغی جمعیت.سرش رو گذاشت رو قفسه سینم.محکم بغلم فشارش دادم گفتم دلم برات تنگ شده بود.با بغض گفت فکرمیکنی من دلم برات تنگ نشده بود؟!منم دلتنگ بودم...میشه تعبیرش کنین .ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بدین معنا است که از کارهایتان نتایج خوبی به دست نمی‌آورید.

  49. سیدمحمرضا حسینیسیدمحمرضا حسینیsays:

    سلام وقت ب خیر جناب من خواب دیدم ک دوست دخترمو ک البته ب قدری تصمیم بر ازدواج با ایشون رو هم دارم بقل کردم و دیدم بوی بدی میده میشه بگید تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، ممکن است ذوقتان در مورد موضوعی به خصوص کور شود و یا انرژی تان را از دست بدهید

  50. زیبازیباsays:

    سلام من خواب دیدم پسری که خیلی وقت پیش دوستش داشتم و الان فراموشش کردم ، که مربی بدنسازی هستش ، تو خواب دیدم رفتم باشگاهی که کار میکنه و برادرش اونجا بود و بهم گفت صبر کن الان میاد و با بردارش صحبت کردم بعدش اومد و انگار بعد از گذروندن سختی های زیاد هم نامزد کرده بودیم ، بعد دیدم باهم رفتیم بیرون و بعد رفتیم خونش ، و اون منو محکم در آغوش گرفت و بلندم کرد پاهام رو دور کمرش قفل کردم و چند ثانیه توی صورتم نگاه کرد و لب هامو بوسید ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بینتان الفت و محبت ایجاد خواهد شد

  51. مهدیمهدیsays:

    سلام من خواب دیدم در خانه ای ناشناس یه پیرزن غریبه من را به شدت در آغوش گرفته اگه میشه تعبیرش رو به من بگین ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، بیانگر این است که کسی دلتنگ شما شده است.

  52. شیواشیواsays:

    با سلام یکماهه باپسری بهم زدم چند روزه خیلی دلتنگشم دیشب خواب دیدم منو بغل کرده دستش دور کمرمه و بعد منو بوسید .خیلی تو خواب آروم شدم تعبیرشو میفرمایید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در موقعیت های عجیبی قرار خواهید گرفت که احساس ناراحتی خواهید کرد.

  53. پیمان قپیمان قsays:

    سلام. خواب دیدم رفته بودم وسیله ای بخرم دختری که دوستش داشتم(ولی هیچ ارتباطی با هم نداشتیم) فروشنده بود . این خانم موهاش رو خیلی کوتاه کرده بود در حد پسرانه، وقتی همدیگه رو دیدیم در آغوش گرفتیم همدیگه رو. خواهش میکنم بگید تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است در روابط خود احتیاط بیشتری کنید

  54. سِوداسِوداsays:

    سلام من مدت یک ماهه که رابطموتموم کردم ولی خیلی شبا خواب اون آدمو میبینم و ی موضوعی همش تکرار میشه اونم اینه ک مدام یا من میرم جایی ک اونو خونوادش هستن مثلا خونشون یاباهم میریم مسافرت خیلی وقتام بقیه ازرابطمون اطلاع دارن یا اون میاد پیش منو خونوادم واین خیلی تکرار میشه تو خوابم ولی دیشب خواب دیدم من رفتم دانشگاه اون و ی سمیناری اونجا هست و من ی جا داشتم صحبت میکردم ولی آدمای اونجا داشتن میرفتن بیرون و معشوق من سرشون داد میزد ک نباید برین اون داره حرف میزنه ولی من جلوی دهنشو گرفتم بعدش سوئیچش دست من بود منم ازترس بابام میخواستم یواشکی بدم بهش ک دادم ب ی نفر دیگه اونم داشت فرارمیکرد منم از پشت دنبالش و داد میزدم دزد ک معشوق منم از پشت سرمون میومد یهو گرفتنش ومن سوئیچ و گرفتم و دادم ب عشقم و بااین‌که حتی تو خوابم میدونستیم ک باهم تموم کردیم وقهریم یهو همونجا وسط خیابون همدیگرو محکم بغل کردیم از روبرو و من ازش عذرخواهی کردم اونم همینطور اما یهو پدرم اومد و مجبور شدیم همیدیگرو ول کنیم و وانمود کنیم چیزی بینمون نیست آیا همچین خواب یا آغوش گرفتنی تعبیرداره؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقاتی است که در گذشته با آنها روبرو شدید

  55. مریممریمsays:

    سلام در خواب دیدم معشوقم و خانواده ش خونمون هستن وقتی من اومدم توی حیات یه زنی از اونا به دوتا دختر از خانوادشون گفت پاشین احوالپرسی کنید بعد با هم رو بوسی کردیم معشوق من توی گوشه بود و منتظر بود منو ببینه و سلام کنه بعد سرشو کشید و با کمی خجالت سلام کرد انگار خانوادش می خواستن یه چیزهایی رو راست و ریس کنن چون تو بیداری کمی ازشون دلخورم خواب دیگر نماز خواندن معشوق در خانه ما اونم با صدای بلند چه تعبیری داره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه علاقه و محبتتان به آن شخص است

  56. شبنم محمدپورشبنم محمدپورsays:

    سلام من 3 ماهه از دوست پسرم جدا شدم دیشب خواب دیدم اون به دیوار تکیه داد همه جا تاریک بود یهو من و میبینه کلی خوشحال میشه و بغلم میکنه و میبوستم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام حاصل درگیری ذهن است و تعبیر ندارد

  57. الهامالهامsays:

    با سلام من و عشقم چند هفته ایی میشه که با هم حرف نزدیم و اون رابطه رو تموم کرده امروز ظهر خواب دیدم همدیگر رو محکم بغل کردیم میخواستم ببینم تعبیرش چیه؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است بینتان الفت ایجادشود

  58. مثله ماهمثله ماهsays:

    با عرض سلام و خسته نباشید من امروز خواب دیدم یه بار رفتم سمت همسرم که بغلش کنم اما اون روشو اونور کرد، بعد دیدم تو محیط کار مشغولم که خواهر خواستگار قبلیم میاد برای خرید، خود خواستگارمم (قبلی) کنارم مشغوله کاره و چیزهایی که خواهرش میخواد بهش میده، همینطور که کنارم ایستاده دستشم دور بازوی من میزاره و بغلم میکنه، من چون متاهلم ناراحت شدم و بعد از چند دقیقه تاب خوردم تا برم کنار از تو بغلش که یهو دیدم دست پدرمه و منو بغل کرده، از یه سمت دیگه دوباره دیدم تو منزل هستم و روی کناپه کنار و بغل همسرم هستم، و ایشون صورت و پیشونی منو میبوسند. لطفا تعبیر خواب منو بگین در واقعیت بین منو همسرم مشکل بزرگی هست که من بعضی اوقات به جدایی فکر میکنم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه علاقه و محبت همسرتان نسبت به شماست

  59. JasminJasminsays:

    درود بر استاد بزرگوار من هنگام ظهر خواب معشوقه ام رو ديدم كه اون به سمت من اومده براي اولين بار و من با ايشون معاشقه ميكنم و ميگم كه چرا انقدر من رو در غم هجران گذاشتي و بابت اين برقرار شدن وصال از او تشكر ميكنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه علاقه و محبتتان به آن شخص است

  60. ملودیملودیsays:

    با سلام و خسته نباشید من با دوست پسرم و(البته به نوعی نامزدم ) 4 ماه پیش کات کردم و دیشب خواب دیدم که همدیگه رو از جلو خیلی محکم بغل کردیم و در همون حال داریم قدم میزنیم طوریکه انگار یک نفریم . بعدشم دیدم که داریم با هم سکس بسیار عاشقانه و پر از بوسه میکنیم. با سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و تغیراتی است که در گذشته با آنها روبرو شدید

  61. GiutarGiutarsays:

    سلام.من پسری ۱۷ساله هستم و عاشق یه دختری هستم و باهم در ارتباطیم،و تا کنون حتی دستم بهش نزدم.دیشب تو خواب دیدم ک منو ب یه گوشه ای صدا زد و رفتم اونجا و منو بغل کرد و بوسم کرد،خواستم ببینم تعبیر بدی نداره ک؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه علاقه و محبتتان به آن شخص است

  62. MaryaMaryasays:

    با عرض سلام و خسته نباشید من خواب دیدم که دارم دنبال خونه عشقم میگردم وازکوچه اونا گذر کردم اما خونه اونهارو نشناختم بعد از یه پسر بچه ایی ادرس خواستم گفت باید برگردم تمین که برگشتم با یه خونه آپارتمانی مواجه شدمه که نمای اون سنگ کاری نشده وگفت که اونا ساکن طبقه پایین ایشون هستن گشتم اما پیداشون نکردم و در نهایت به سختی خونه اونا رو پیدا کردم و درحالی که درد بدی در قسمت شکم داشتم وقتی زنگ زدم اون درو باز کرد رفتم داخل خواستم گوشی که خودش بهم امانت داده رو برگردونم باهم کمی حرف زدیم که بعد بلند شد منو از جلو بغل کرد ولی بخاطر درد شکمم نتونست منو بلند کنه وبعد منو آغوش خودش خوابوند ومحکم بغل کرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در روابط خود احتیاط بیشتری کنید

  63. دریادریاsays:

    سلام امیدوارم خوب باشید من حدود چند وقت پیش خواب دیدم یکی از دوستانم که پسر هستند و کاملا با هم رفیق هستیم وقتی خواب بودم میان روم وبغلم میکنه و منو از خواب بیدار میکنه و بهم میگه که ازم خوشش میادو اگه میشه دوباره نخوابم و پیشش بمونم و انقدر اصرار کرد که دوباره نخوابم من از خواب واقعیم بیدار شدم و کلا گنگ بودم و این قضیه به نظرم عجیب اومد و باعث شد که تا دوساعت بعد از دیدن اون خواب خوابم نبره و به اون قضیه فکرکنم. اینم بگم که ایشون باهام صمیمیه و من فقط مثل دوستم میبینمشون نه چیز بیشتری به همین دلیل وفتی از خواب بیدار شدم شکه بودم چون با خودم فکر کردم شاید ضمیر ناخود اگاهم ازش خوشش میاد اما بعد کلی فکر با خودم به این نتیجه رسیدم که اینطور نیست جدیدا اتفاقاتی افتاده که باعث شده دوباره به یاد اون خواب بیفتم و اینو بگم که خوابم خیلی واضح بود خیلی. و اینم بگم که من ایران زندگی نمیکنم و دوستان پسر مثل ایشون زیاد دارم که اکیپی با هم هستیم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه ایجاد دوستی و روابط جدید در زندگیتان است

  64. HisHissays:

    سلام من دیشب خواب دیدم بغل عشقم خوابیدم بعد عده ای از اشناهامون میان و میبینن و با تاسف نگاه میکنن و من ناراحتم ک آبروم رفته میشه تعبیرش رو بگید با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه علاقه شما نسبت به ایشان است

  65. بی نامبی نامsays:

    سلام کسی ک دوسش دارم چند ماهی میشه از همه فاصله گرفتیم خواب دیده منو کول کرده و تو خیابون میگردونه این خواب معنی بدی داره؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان مربوط به اتفاقات گذشته است

  66. nafasnafassays:

    سلام من خواب یکی از آشناهامو دیدم و این بود که: ک ما هرساله میرفتیم ی جایی انگار بالای پشت بام بود.. من چند باری قبلا اونجا دیدمش تو خواب بعد من ی مانتوی زرد پوشیده بودم و یهو اونم خودش و شوهرش دست تو دست اومدن بعد اون منو دید محکم همو بغل کردیم من گریم گرف ولی گریه نکردم هی محکم تر بغلش میکردم بعد اونم ک میدید حالم خوب نیست بغلم میکرد میخندید بهم گفت راستی دیشب چی میخواستی بگی پیام دادی حرفتو چرا کامل نمیزنی خجالت میکشی من حتی اگ حوابت ندم تو پیام بده .باکلی لطافت باهام حرف میزد.. ( میخاستم پیام بدم ولی ندادم) بعد من هیچی نمیگفتم بیقراری میکردم توبغلش اون محکم بغلم میکرد.. هی بهم میگفت ک چی میخاستی بگی.... بعد شوهرش هم درباره من ی چیزی بش گفت بعدم دیدم ی نفر ک دختر بود رو بغل کرد.. من خیلی حسودیم شد ولی باهاش مثل من نبود .. میشه تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه آداب و معاشرت با اقوام است

  67. سحرسحرsays:

    سلام من خیلی خواب پسرعمه م رو میبینم چون دوستش دارم و این یه طرفه س نمیدونم اونم دوستم داره یا نه .. تعدادش از انگشتایه دستم بیشتره .. دیشب خواب دیدم رفتم بغلش کردم و گونشو بوسیدم و بهم گفته تو به همه اینقد توجه میکنی و من گفتم نه فقط به تو و بیدار شدم بعدش .. تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه علاقه و محبت شما نسبت به ایشان است

  68. Mahdieh.samimiMahdieh.samimisays:

    سلام دختر مجردی هستم . یک شب خواب دیدم با یکی از پسرهای فامیل و برادرش داریم قدم میزنیم رسیدیم به پل من خواستم از پل رد شم ولی یه پسر امد و میخواست منو بندازه همون پسر فامیلمون دستمو گرفت و از پل ردم کرد میخواست بره پسره رو بزنه که من جلوشو گرفتم وبعد همو تو اغوش کشیدم .برادرشم داشت نگاه میکرد. متاسفانه یادم نیست که به گریه افتادم یا نه.ممنون میشم تعبیر خوابم رو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در روابط خود محتاط تر عمل کنید

  69. redgirlredgirlsays:

    سلام خواب دیدم در اشپزخانه در حال بحث با مادرشوهرم هستم و او به سمت من ی پوست پیاز پرت میکند من نیز میخوام بلند شم ک بزنمش ولی نمیدونم چیشد همدیگر و بغل کردیم و گریه کردیم تعبیرش چیست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه تصمیمات جدید است

  70. سحر محمدیسحر محمدیsays:

    دوست صمیمیم خواب دیده که من و عشقم در یه جای نامشخص باهم میخندیدم و شوخی میکردیم و عشقم منو بغل میکرد ایا این خواب تعبیر خاصی دارد؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابشان نشانه اتفاقات و خبرهای خوشایند است

  71. عبدالرئوف ناظریعبدالرئوف ناظریsays:

    من خواب دیدم با داداشم کنار مرغ داری نشستیم واز طرف دیگر با دختری که با من بهم زده رو میبینم ومحکم بغل میکنم و از گونه دختره میبوسم وکنار جوجه مرغ میدویم باهم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است روابطی جدید برایتان ایجادشود

  72. عاطفهعاطفهsays:

    سلام.من خواب دیدم که خونه یکی از اقوام دعوت شدم و پسر اون خونه که چند سالی از من کوچیکترهحین احوالپرسی اومد و گفت منو ببوس منم به شوهرم نگاه کردم که اشاره داد نبوس.منم پسره رو دوباره بغلش کردم گفتم این داداشمه این داداشمه.بعدش با خاله اون پسر رفتم بیرون واسه خرید که اون خانم ماشین مارو انداخت توی کانال ولی ماشین سالم بود وقتی اومدیم پایین سبزی که بیشتر تقریبا تره و جعفری بودن توی ماشین ماله اون خانوم بود جامونده بود که من براش میبردم و بین راه بعضیاش میریخت.یه خانم گدا هم دنبالم میکرد..ببخشید خوابم درهمه نمیدونستم اصلش باید کجا تعبیرش کنم..ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه مهمانی رفتن است

  73. AsalAsalsays:

    سلام.من خواب دیدم پسری که دوست دارم ،باهاش بیرونم و اون بغلم میکنه و گونه هامو میبوسه و کلی باهم حرف میزنیم و میخندیم. این تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه علاقه شما به ایشان است

  74. سانازسانازsays:

    سلام دم دمای صبح بود که خواب دیدم توی یه جمع شلوغ هستم بعد از در ورودی خونه ای که بودم شوهرم اومد تو همه رو کنار زد و بزور منو بغل گرفت من از این کارش خیلی خوشحال شد و هیی اون رو به خودم فشار میدادم و در آخر بر روی قلبش یه بوسه زدم .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه علاقه همسرتان نسبت به شماست

  75. PrncssPrncsssays:

    سلام یکی از فامیلامون قبل بهم پیشنهاد ازدواج داده بود وازم خوشش میومد منم کم کم عاشقش شدم ولی باهام رابطه ای نداشتیم بعد خانوادش یه چیزای گفتن نظرشو عوض کردن دیشب خواب دیدم که رفتیم خونشون واز دیدنم خوشحاله منم خیلی خوشحال بودم واز جلو بغلش کردم خیلی حس خوبی داشت اما تو خواب ازم بلند تر بود بعد یه لحظه یادم نیس پیراهنش دراورد کمرش لاغر بود بعدش که پوشید همون خوش هیکل قبل شد ...... قبل هم خواب دیده بودم ازم ناراحت بود معنیش چیه این دوتا؟؟؟ممنون میشم بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه علاقه شما نسبت به همدیگر است

  76. دیمندیمنsays:

    سلام. من و همسرم چند ماهه با هم قهریم و دور از هم زندگی میکنیم. خواب دیدم رفتم داخل پاسگاهی که تو شهری که شوهرم زندگی میکنه و از مامور اونجا خواستم به شوهرم زنگ بزنه تا بیاد پاسگاه باهاش کار داشتم. وقتی به مامور گفتم زنگ بزن به من خندید گفت چرا خودت نمیزنی منم گفتم خودم دوست ندارم این کار رو بکنم. اون مامور زنگ زد به شوهرم. بعد از چند ساعت دیدم شوهرم اومد داخل پاسگاه یهو من رو از روبرو گرفت تو بغلش و محکم تو بغلش فشار میداد منم اونا گرفتم تو بغلم و کار اون رو تکرار کردم. بعد اون شروع کرد به بوسیدن لبهای من و منم شروع کردم به خوردن لبهای اون. هر دومون از اینکه کنار هم هستیم آرامش و حس خوبی داشتیم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده صمیمیت و الفت است

  77. مرسممرسمsays:

    باسلام . حدود ۷صبح خواب دیدم کسیکه دوسش دارم توماشینش ازجلوم رد شد من اونو دیدم اون منو ندید بعد من از خیابون رد شدم یهو از پشت بعلم کرد ومثل تو واقعیت که میخواد علاقشو بهم نشون بده با دستش بازومو فشار داد بعد بهم گفت خیلی اذیتم کردی ولی میخوام باشی منم به حالت شرمندگی تو خواب بودمو سرم پایین بود واز خواب بیدارشدم . ما چندروزیه ازهم جداشدیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه علاقه شما به آن شخص است

  78. بامرامبامرامsays:

    ببخشید من با یکی رفتم مسافرت یه مدت باهم بودیم ولی اصلا باهم رابطه ای نداشتیم بعد از مسافرت خواب دیدم که یعنی از مسافوت برگشتیم و اون داره منو بغل کرد و ازم خداحافظی کرد ایا این تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه روابط جدید است

  79. مریم عویسمریم عویسsays:

    باسلام. من با یک آقا قرار ازدواج داشتم که 9 ماه به دلیل مشکلات کاری ازم فاصله گرفته.تا اینکه چند روز پیش بهش پیام دادم اگر منو نمیخاد بگه و تمام احساساتم براش گفتم.گفتم دلم میخاد سرم بذارم رو سینه اش به قلبش گوش بدم.ولی جواب نداد.دیشب خواب دیدم یه جایی هستم منتظرم از سفر برگرده.داشتم مقدمات اومدنش میچیدم.برگشت.اومد جلو همه بغلم کرد بهم گفت سرت بذار به قلبم گوش بده.سرم گذاشتم قلبش تند تند و بلند میزد.بعد جلو همه خواست بوسم کنه گفتم زشته ولی اون دوبار لبم بوس کرد.بعد بردم که انگار باهم زندگیمون شروع کنیم.رفتیم تو اتاق دوتا خانم برامون اسفند دود کردن من خوابیدم اونم وایساده بود که مراسم اون خانما تموم بشه. میخوام بدونم تعبیری داره یا فقط بازتابی از حرفهایی بود که خودم بهش زدم. ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای شما به علت فکر مشوش و مشغول شما بوده وتعبیری درست ندارد

  80. فرزانهفرزانهsays:

    سلام ببخشید من دیشب خواب دیدم که دانشجوام و منو استادم(جوان) دیوانه وار عاشق همیم و وقتی همه دانش جوها میرن بیرون همو محکم بغل کردیم در کل خیلیی خوابدشیرینی بود واسم در صورتی ک این شخصی ک من دیدم تو خواب یه معلم ریاضیه وولی خب خیلی جوونه و منو اون تا حالا همو ندیدیم و اون منو نمیشناسه ولی من فقط چند بار پیجشو قبلا دیده بودم میشه تعبیرشو بگید خیلی ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این رویا می تواند به نگرانی های فعلی و موجود مربوط باشد

  81. ......says:

    سلام شب توخواب دیدم لب پرتگاه هستم ودارم میوفتم وازمعشوقم کمک میخوام اونم ازپشت محکم بغلم کردونجاتم داد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      چنین رویایی از شما می خواهد که غرور بیشتری در زندگی داشته باشید

  82. نازاننازانsays:

    سلام من چند شب پیش خواب دیدم فردی که دوسال پیش بش علاقمند بودم روبه روی من تو ماشینش نشسته بود و ‌من رو نگاه میکرد از ماشینش پیاده شد و به سمت من اومد اما من اعتنا نکردم خواستم از اونجا برم که نذاشت و گفت هر جا میری خودم میرسونمت ‌و خودش رو عضوی از خانواده ما میدونست من توی خوابم به شدت از این رفتارش تعجب کرده بودم و با همون تعجب داشتم نگاش میکردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیانگر نیاز شما به داشتن ارامش و صلح در پیرامون زندگی است

  83. سپیدهسپیدهsays:

    سلام. من چند وقت پیش خواب دیدم که یه نامحرم داره منو بغل میکنه و بوسم میکنه منم به اون علاقه دارم. میشه تعبیر خوابمو بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان دهنده ی تنوع اندیشه و ایده است.

  84. مهدی سلیمانیمهدی سلیمانیsays:

    من خواب دیدم دختر بسیار زیبایی که او را میشناختم به خانه ی انها رفتم و همدیگرو بغل کردیم تعبیرش چیست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه موفقیت د روابط عاطفی و احساسی است

  85. F_tF_tsays:

    سلام خسته نباشيد من خواب ديدم دارم دنبال عشقم ميگردم و اون حالش بد بود سوار قايق شدم وقتي پيداش كردم رو قايق بود رفتم پيشش و بغلش كردم و تو بغلم خوابيد تعبيرش چي ميتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون بر دلتنگی و محبت بینتان ایجادشود

  86. BaharBaharsays:

    سلام ممنون از سایت خوبتون،من دختر مجردی هستم که دیشب خواب دیدم ازدواج کردم و همسرمم آشنا نیست یعنی قبلا ندیده بودمش،در خواب میپرم به بغلش و اون منو محکم در آغوشش نگه میداره و بعد لباهامو میبوسه،لطفا تعبیرشو بگید...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است از طرف افرادی مورد سو ظن قراربگیرید

  87. A___pA___psays:

    سلام من خواب دیدم که با عشقم عروسی کردم و بعد جایی مانند قبرستان بود که بغل عشقم خوابیده بودیم و در مورد شب گذشته بحث میکردم در مورد درد و کاراش که همسرم گفت عزیزم خجالت نکش منو تو دیگه زن و شوهریم بعد منو بوسید و بغل هم خوابیدیم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات جدید است و اینکه با ایشان ممکن است ازدواج نکنید

  88. بیتابیتاsays:

    سلام من چندماهی هست که با کسی که دوسش دارم دیگه در ارتباط نیستیم و دیشب در خواب دیدمش که رو در رو باهم حرف میزدیم و اون داشت بهم توضیح میداد که تو اشتباه برداشت کردی و فلان.بعدش که منو قانع کرد و انگار آشتی کردیم .همدیگرو بغل کردیم.خیلی حس خوبی داشت. ممنون میشم تعبیرشو بگین.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان دهنده‌ی این است که روزی غمگین و ناراحت کننده در پی خواهید داشت

  89. ووsays:

    سلام من خواب دیدم یکی از فامیلامون که زن هست و باهاش نا محرمم رو بغل میکنم . چن بار این کار رو کردیم . البته این کار کاملا با رضایت اون بود و اون درخواست داد .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشانه اعتماداست

  90. لیلالیلاsays:

    با سلام. من در خواب دیدم که با فردی که به او علاقه مندم ازدواج کرده و یک پسر حدودا 3 ساله هم دارم. انگار در خواب همسرم از یک مسافرتی آمده بود و همه برای دیدنش امده بودند . من هم وارد اتاق شدم و او بلند شد و مرا بغل کرد و با دستش به پشتم ضربه آرومی میزد و من حس خیلی خوبی داشتم. البته تو خواب قیافش فرق داشت ولی من اینطور درک میکردم که همون فرد مورد علاقه منه. تو چند صحنه دیگه هم دیدم که در باز شد و اون اومد تو و دوباره بغلم کرد. فکر کنم سه بار بغلم کرد و هر بار چهرش فرق میکرد!! ممنون میشم تعبیرشو بگین.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در کارهایتان گشایشی حاصل شود

  91. ساراساراsays:

    سلام من خواب دیدم که دارم صورت و ریش معشوقه م رو نوازش میکنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشانه مهراست

  92. بهاربهارsays:

    سلام دیشب خواب دیدم من و مادرم زیر باران ایستاده بودیم باران داشت من رو خیس میکرد مادرم میخواست من رو به اجبار از زیر باران بکشه کنار اما من دوست نداشتم میخواستم زیر بارون بمونم داشتم تو دلم دعا میکردم یهو بارون قطع شد و آسمان نورانی شد اون نور به سمت من اومد ومن رو در برگرفت بعد من از شدت نور چشمام رو بستم وقتی چشمام رو باز کردم سرم روی پای مادرم بود و داشتم قرآن میخوندم نمیدونم چه سوره ای میخوندم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه رزق و روزی در زندگیتان است

  93. KhKhsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که تو محل کار قبلیم دوستمو دیدم و محکم بغلش کردم بعدم باهم عکس انداختیم میشه تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به این معناست که احتمالا در کنترل زندگی و خود نامتعادل و ضعیف هستید.

  94. سوسنسوسنsays:

    سلام من چند شب پیش خواب دیدم در یک کلاس حضور دارم و پسری ک عاشقشم ام ک از علاقه من ب خودش خبر دار نیست حضور دارد و او خیلی جلب توجه میکرد اما من خیلی ارام نشسته بودم بعد قرار شد ی چیزیو همه کلاس بزارن رو میز و منم رفتم ک بزارم دست راستم همون پسری ک گفتم وایساد و منم رفتم تو بغلش و حس خیلی خوبی بهم دست داد اونم منو بغل کرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در روابط خود محتاط تر عمل کنید و مراقب اطرافیان خود باشید

  95. ___Mowbixkhan______Mowbixkhan___says:

    سلام من یکی رو دوست دارم که از من خیلی فاصله داره و منو نمیشناسه من هر لحظه از اون خواب هایی میبینم که تعبیرشون رسیدن به اونه و با وجود اینکه اون دوست دختر داره ولی من مطمئنم ماله من میشه دیشب خواب دیدم تو یه جای شلوغ که همه داشتن فرار میکردن من اونو بغل کردم از جلو اون تعجب کرد و منو بغل کرد و بعد از تموم شدن با تعجب دستمو گرفت و گفت بریم دوست تو همه خوابهای من اون شخصیت گوشه گیر داره و واقعا هم این جوریه ولی با من بیشتر توی خواب هام گوشه گیری میکنه کلا در اول خواب هام زیاد با من صمیمی نیست ولی رفته رفته نرم میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه علاقه شما نسبت به ایشان است

  96. Tina_Tina_says:

    سلام من خواب دیدم کسی که دوسش دارم ساعت پنج صبح اومده بود خونمون منم پرسیدم چرا الان اومدیو اینا کسی نباید ببینتت بعد همون موقع مادرم اومد و دیدش ولی حرفی نزد من میخواستم بغلش کنم ولی نمیشد حس میکردم خودش نمیخواد هر دفعه هم که میومدم بغلش کنم یکی دیگه میومد آخرشم نتونستم همشم انگار سرش بکار خودش بود و به من اهمیت نمیداد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده به وجود امدن اعتماد بینتان است

  97. نگیننگینsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم با جمع دوستانمون داریم به یه مسافرت میریم و ردیف آخر اتوبوس نشسته بودیم و پسری که دوستش دارم کنار دستم نشسته بود و محکم مچ دستم و گاهی هم بازومو میگرفت خب منم برا اینکه دوستش داشتم چیزی بهش نمیگفتم و کارشو دوست داشتم... تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه انجام تصمیمات جدید است

  98. امیرمحمودیامیرمحمودیsays:

    سلام من با یه دختری که خیلی دوسش داشتم یه مدت باهم بودیم بعد بهم زدیم,دیشب خواب دیدم که تنهایی تو یه اتاق نشسته بودم و اون اومد کنارم و منو بغل کردو بوسید تعبیر این خواب رو میشه بگید,ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه علاقه شما نسبت به ایشان است

  99. fatemekrmifatemekrmisays:

    سلام ببخشید من خواب دیدم یه مرد غریبه رو بغل کردم و اون وقتیی بغلم کرد خیییییلی آرامش عجیبی داشتم و تویه خواب اون مرد اشنا بود ولی بیدار که شدم دیدم غریبه بوده واصا نمیشناسمش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه انجام کارهای اشتباه است

  100. مهسا مهساییمهسا مهساییsays:

    سلام و با عرض خسته نباشی خدمتتوت من خواب دیدم از کلاس زبان داشتم میامدم خانه بامادرم و بعد مامانم یه جایی کار داشت من هم دنبالش رفتم و اونجا عشقم را دیدم و مامانم که رفت کارش را انجام بده من هم با عشقم سلام کردم ومن رفتم پیشش و عشقم را در آغوش گرفتم و گردنش را بوسیدم و بهش گفتم من چه وقت هایی می تونم ببینمش گفت دور برای همین ساعت ‌.تا مامانم کارش تمام شد وآمد من از عشقم فاصله گرفتم و گوشه نشستم و مامانم گفت این پسره کیه گفتم نمی دونم و گفت با هاش رابطه داری گفتم نه و مامانم گیر نداد و با مامانم آمدم خانه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون نشان دهنده مسائل روزمره و روزمرگی در زندگیتان است

  101. سپیده صبحسپیده صبحsays:

    سلام. من عاشق یه پسری هستم ک چند ماهه از هم جدا شدیم و الان عشق اون پسر دوست منه و من سعی میکنم وقتی توی جمع دوستان هستم به عشقم به اون پسر و اینکه الان عاشق دوست منه توجه نکنم ولی وقتی که تنها میشم خیلی اذیت میشم و بهش فکر میکنم.( دیشب خواب دیدم که حالم زیاد خوب نبود و جایی نشسته بودم و اون پسر که عاشقشم کنار من نشسته و لبخند میزنه و بعدش بغلم میکنه و من حالم خیلی خوب میشه . تعبیرش چی میتونه باشه؟)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقاتی است که در گذشته روی ذهنتان تاثیر گذاشته

  102. Zahra panahiZahra panahisays:

    معشوقم خواب دیدع که تو یک چادریم بعدش من برگشتم گفتم منو از پشت بغل کن بخابیم اونم بغل کرده من و بعدش من برگشتم به اون کفتم که دوست دارم اونم درجوابش گفتع منم دوست دارم تعبیرش چیه۰؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است بینتان الفت ایجادشود

  103. سحرسحرsays:

    سلام من چندماه با نامزدم اختلاف دارم و کارمون به دادگاه کشیده و از این بابت خیلی غمگینم دیشب که داشتم عکس های عقدمون رو میدیدم خوابم برد و خواب دیدم دوتامون لباس نداشتیم اروم از پشت بغلم کرد و من رو نوازش کرد انگار دلش تنگ شده بود و می خواست بگه میشه از هم جدا نشیم....تعبیر این خواب خوبه یا بد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است بینتان محبت و صمیمیت ایجادشود

  104. ZenbZenbsays:

    سلام .خواب دیدم البته ظهر چند وقته با غریبه ای حرف میزنم ازش جدا شدم .خواب دیدم رفتم پیش غریبه ای نمیدونم کی بود توخواب می خواستم بهش بگم ازت جدا بشم اما اون منو بغل کرد دست انداخت تو گردنم گریه کرد بعدش سرش گذاشت رو دامن گفت جدا نشو ازم منم قبول کردم تو خواب هردو گریه کردیم اون اشکهای منو پاگ کرد.این وسط ابجیم با کارت بانکی شکسته اومد داداشم بهش گفت میخوای پول دربیاری ابجیم گفت نه فقط میخوام درستش کنم .لطفا تعبیرش میخوام

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است با افرادی جدیدی در زندگیتان اشنا شوید

  105. سیمینسیمینsays:

    سلام من دنباله کار هستم امروز صبح خواب دیدم رفتم شرکتی که کارکنم یه نفر اقا هست که باهام همکار شده واصلا نشناختمش، رفتم پیشش افتاده بود زمین و پای منو بغل کرده بود اولش حس کردم که موقع افتادن همینجوری به پای من خورد ولی خوب دقت که کردم متوجه شدم داشت پامو فشار میداد واین کارش رو از روی علاقش به خودم حس کردم تو خواب.تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیشتر بیانگر ذهن و فکر مشوش شما در این باب است

  106. مهدی ومهدی وsays:

    سلام و عرض ادب. من دیشب خواب دیدم دختری را که عاشقشم در آغوش گرفتم و موهای او را نوازش میکنم و او هم لبخندی میزد. این خواب نشانه چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه علاقه شما به ایشان است

  107. زهرازهراsays:

    سلام ببخشید من خواب دیدم کسی ک دوسش دارم را بعد مدتها از دور دیدم و بعد داخل یه اتاق بود ک رفتم کنارش و گفتم بزار من بغلت کنم اونم بدون اینکه حرفی بزنه بغلش کردم و هی اشک ریختم تو بغلش و تو ذهنم میگفتم خیلی دوستت دارم عاشقدم چرا نمیفهمی این چ تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه علاقه شما به ایشان است

  108. مهدی ومهدی وsays:

    سلام مجدد. آیا خواب دیدن اینکه معشوق را بغل میکند یعنی اتفاقات بدی در راه است؟ در متن های بالا گفته بودید بعضی ها فکر میکنند با دیدن این خواب ها اتفاقات خوبی بینشان می افتد اما اشتباه میکنند چون عکس خواب اتفاق می افتد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه موفقیت در روابط عاطفی و احساسی است

  109. سروش و کیاناسروش و کیاناsays:

    سلام من خواب دیدم تو فصل تابستون با دختری ک بهش علاقه دارم و خونشون خیلی دوره از ما دارم قدم میزنم و هوا بارانی و مه آلود بود و کسی تو شهر نبود جز خودرو هایی ک بی دلیل میومدن و میرفتن و در مسیر خاصی ک قبلا تو شهرمون من رفتم داشتیم قدم میزدیم و میخندیدم و صحبت میکردیم در مورد چیزی ک نمیدونستم ک من از شدت علاقه ایشونو دوبار بغل کردم و ایشونم سفت منو بغل کرد با رضایت ، میشه بگید تعبیرش چی میتونه باشه؟ ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است بینتان صمیمیت ایجادشود

  110. زینب خدیریزینب خدیریsays:

    سلام.من با یکی آشنا شدم چهار ماه پیش هم دیگه رو هم اصلا ندیدیم بعد چهار ماه به دلایلی گفتن نمی تونیم باهام باشیم آخرش به جاهای خوب نمی رسیم خواست که جدا بشیم ولی من دوست نداشتم تا اینکه تموم شد همه چی ولی از نظر من نه تا اینکه ی پیام داد بهم ولی در حال حاضر رابطه مون مثل قبل نشده همون شب خواب دیدم که تو خونه آشنایی هستیم خوابیده بود رفتم پیشش تا بالشت زیر سرشو تنظیم کنم ی دفعه بیدار شد بعدش بهم گفت بیا بغلم تا ی کم بخوابیم از پشت بغلم کرد و خوابیدم پتو رو هم کشید رومون ولی بیدار بودیم بعدش مادرم اومد صدامون زد که بیدار بشیم بهم گفت بریم ی کم قدم بزنیم موافقت کردم و بلند شدم بعدش دیگه از خواب بیدار شدم تعبیرش چی میتونه باشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر شرایطی است که در ان قرار دارید و تعبیری درست ندارد

  111. آ.آ.says:

    سلام. خواب دیدم که توی اتاق خوابیده بودم خوابم برد و در عالم خواب، خواب دیدم که وارد یه داستان یا یه فیلم شدم دقیقا نمیدونم. داستان درمورد زندگی یه خانواده بود که با ظلم مبارزه میکردن ولی جزئیاتش رو یادم نمیاد کشتن و اسلحه هم وجود داشت من یه تماشاگر بودم و کاری نمیکردم ولی کنار کاراکتر های داستان بودم. آخر داستان خانواده پیروز شدن در حالی که مادر کشته شده بود و جسد بی جانش در آغوش همسرش بود.پدر درحالی که غمگین بود اونو در آغوش گرفته بود داشت خاطرات آشناییشون رو مرور می‌کرد من خیلی ازین واقعه ناراحت شدم وغم زیادی رو در دل حس میکردم که یهو بیدار شدم دیدم خودم رو که در آغوش شخصی نا محرم هستم که در بیداری میشناسمشون و داریم همو میبوسیم و دست همو گرفتیم. هردو ترسیده بودیم و یکبار دیگه همو بغل کردیم. باخودم همون لحظه فک کردم که ای وای ما نسبتی نداریم باهم برای چی اینکار رو کردیم. شروع کردم به عذر خواهی از ایشون. ایشونم شرمنده بودن به من گفتن که میرن چند لحظه بیرون. من خیلی خجالت زده بودم در حالی که خوابیده بودم ملحفه رو کشیدم روسرم. آیا تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به معنای لذت بردن از روزهای خوب است.

  112. آناهیتاآناهیتاsays:

    سلام.من حدود ۳ ماه هست با پسری که دوستش دارم قهر هستم.دیشب خواب میدیدم کنار من خوابیده و منو بوس میکنه و در گوشم میگه چون خیلی دوست داشتم تا حالا باهات موندم و رفتاراتو تحمل کردم.و چند بار بهم گفت دوستت دارم.خواهرشم اونجا بود بهش گفت این کیه به خواهرش گفت من خیلی وقته که دوستش دارم و باهاشم.تعبیرش چیه .ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانگر این است که در زندگی تان نگرانی و اضطراب جای یک شادمانی را خواهد گرفت

  113. سِوداسِوداsays:

    سلام خسته نباشید من دو شبه متوالی ی خوابی دیدم شب اول این بود ک توخواب دیدم ک از عشقم ی پسر چهار پنج ساله دارم و انگار ی جورایی شوهرم ک همون عشقم بود مارو ترک کرده بود ولی همش میدیدیم همو و اومده بود ک برگرده شب دومم خواب دیدم ک ی پسر چهار پنج ساله و ی دختر دو سه ساله داریم بعد اون میخواست ی جایی بره و من خیلی میترسیدم چون جایی ک میخواست بره خطرناک بود ولی اون منو بغل میکرد تا آروم بشم و بره اما من ولش نمیکردم بعد یهو مامانم اومدو اول بهم اخم کرد بعد من گفتم مامان ما ازدواج کردیم دیگه نمیبینی دوتا بچه دارم بعدش لبخند زد و رفت آخرشم شوهرم ک درواقع مردیه ک دوسش دارم رفت جایی ک میخواست بره و من نگران بودم وهمینجا ک سوار ی ماشین خیلی مدل بالا شد ک بره خوابم تموم شد و ی چیزم بگم ک خوابم رو خیلی حس میکردم دوس دارم اگه تعبیری داره بدونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون بر مشوش بودن ذهنتان تعبیر میشود و نشانه تغییراتی است که در زندگیتان رخ خواهدداد

  114. ZiziZizisays:

    ببخشید من خواب دیدم که کسی که عاشقشم رو کنارش روی سبزه ها دراز کشیدم تعبیرش چی میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه محبت و علاقه شما نسبت به ایشان است

  115. نازنیننازنینsays:

    سلام خواب دیدم پسری که دوستش دارم او نیز مرا دوست دارد در خانه پدریم امده چهر زانو نشسته بود سر من روی پاهایش بود ومن را نوازش میکرد کبوتر سفیدی امد که مثل دخترها مو داشت من کبوتر را گرفتم من موهایم در خواب رنگ مشکی بود انجا که معشوقم نشسته بود زیرش یک تیکه موکت ابی بود ممنون از راهنمایی وسایتتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      می تواند به این معنا باشد که شما باید به صلح و آرامش درونی برسید ، به دنبال حمایت معنوی بیشتری باشید

  116. نیلوفرنیلوفرsays:

    خواب دیدم که دو نفر مرد هستن در ی خانه کوچیک نشستیم آن دو مرد به من میگوید باید تورا با شلاق بزنیم بعد بزاریم که بری گفتن این شلاق مهمه انگار به همه میزدن که من این حس داشتم من به خودم میگفتم چقدر درد دارد ولی باز تحمل میکردم میگفتم به خودم که سریع بزنن و برم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان از تعهد قوی در یک رابطه آتی دارد.

  117. امیدامیدsays:

    سلام و خسته نباشید ب سایت عالیتون . ممنون میشم بهم بگید تعبیر خوابم چی میشه من چند سالی هست کسب رو دوست داشتم ولی بینمون تموم شده ولی چند شب پیش خوابشو دیدم ک داره با ی فرد پولدار ازدواج میکنه ولی منو دیده میگه اصلا ازش خوشم نمیاد من عاشق تو بودم من تورو دوست دارم و بعد تا صبح کنارش بودم منو بغل کرد بوس کرد و از خواب بیدار شدم حس کردم واقعا کنارم بوده ایا میشه تعبیرشو بگید بازم ممنونم ??

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به این معناست که باید در حال حاضر برای رسیدن به اهداف خود تعادل و تمرکز بیشتری به خرج دهید

  118. ZahraZahrasays:

    سلام من خواب دیدم دارم ازدواج میکنم با کسی که عاشقشم تو خواب حس نگرانی و اضطراب داشتم همش لباس عروس سفید پوشیده بودم که اصلا از ارایش و لباسم راضی نبودم تو خوابم عشقمو ندیدم فقط میدونستم دارم با اون عروسی میکنم همش نگران بودم ولی از اینکه داشتم با اون عروسی میکردم ی خوشحالی قلبی کوچیکی حس میکردم ی تیکه خوابم درو باز کردم دیدم برادر بزرگترش چهارتا سرویس طلا برام اوردن و خواب تموم شد تعبیرش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و خبرهای خوشایندی برای شماست

  119. ترنم لطیفیترنم لطیفیsays:

    من خواب دیدم کنار کسی که دوستش داشتم بودم ما هم دیگرو بغل کرده بودیم و خوشحال بودیم مادر پدرم اومدن تو اتاق ولی اصلا از این کار ما تعجب نکردن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه علاقه شما به ایشان است

  120. ترنمترنمsays:

    من خواب دیدم کنار کسی که دوستش داشتم بودم ما هم دیگرو بغل کرده بودیم و خوشحال بودیم مادر پدرم اومدن تو اتاق ولی اصلا از این کار ما تعجب نکردن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه علاقه و محبت شما نسبت به ایشان است

  121. ..says:

    من خواب دیدم اونی که عاشقشم کنارم بود همدیگرو بغل کرده بودیم سرهامون رو شونه هم بود اما اون فقط شلوار پاش بود و لباس نداشت وقتی از هم جدا شدیم جای دستم روی پشتش عرق کرده بود و من روسری خودمو روی کمرش گزاشتم تا سردش نشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه علاقه و محبت شما به ایشان است

  122. مبینا تیموریمبینا تیموریsays:

    من خواب دیدم کسی که سال ها پیش باهاش دوست بودم و دوستش داشتم و باهم رابطه داشتیم مرا از پشت در یه جای عمومی بغل میکند و کمکم میکند از پله ها پایین بروم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان میتواند نشانه شروع روابط جدیدی باشد

  123. lawgirllawgirlsays:

    سلام من خواب دیدم که تو خواب از خواب بلند شدم و مامانم نگران بهم میگه بیا گوشیتو بردار ی شمارست که هشت بار بهت زنگ زده شماره رو نگاه کردم دیدم شماره کسیه که واقعا عاشقشم و کلی تو خواب ذوق کردم و به دوستم زنگ زدم تا بهش خبر بدم اونم گفت باشه اومد خونمون قیافش عوض شده بود رنگ موهاشو و... خلاصه بهش گفتم و ی تیکه خواب دیدم جلوی در خونمون دارم بهش زنگ میزنم و یهو از خواب بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، بیانگر هیجان زده شدن و یا غافلگیر شدن در زمینه ی برخی از امور عاطفی و در آینده خواهد بود.

  124. MehrsanaMehrsanasays:

    سلام من خواب دیدم که ساعت دوازده شبه و من تو پارکینگ ی جایی منتظر عشقم بودم با ی شماره ناشناس بهش پیام داده بودم که بیاد تا بالاخره منو ببینه (من اونو خیلی دوست دارم ولی اون حسی که من دارمو نداره) بعد چند دقیقه اونم اومد ماشینشو پارک کرد و با دیدن من تعجب کرد گفت این همه مدت تو بودی؟ منم بغض کرده بودم سعی میکردم اصلا نشون ندم خیلی مغرور گفتم تعجب کردی؟ بعد گفتم میشه هفت هشت ثانیه همین طوری وایسی تعجب کرد منم یهو بغلش کردم(خودمم از این کارم تعجبم گرفت) اونم نمیدونم دلش سوخت یا هرچی بغلم کرد بعد جدا شدیم و تو ماشینش نشستیم راجب اتفاقایی که افتاده باهاش حرف زدم و گفت داری با خودت چیکار میکنی؟و... چرا انقدر خودتو عذاب میدی و باید از اول درست به خودم میگفتی.... منم از خواب بیدار شدم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه موفقیت در روابط عاطفی و احساسی است

  125. مهسا عظیمیمهسا عظیمیsays:

    سلام من خواب دیدم تو ی جای غریبی هستم و کسی که دوسش دارم وارد شد(اصلا باهام آشنایی نداره حتی) بعد یهو سریع اومد پیشم و بغلم کرد چون سرعتش زیاد بود خوردم به دیوار بعد افتادیم زمین بعد منم بین گردنو شونشو بیش از دو سه بار میبوسیدم . لطف میکنید تعبیرشو بگید؟ممنون.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر اعتمادشمانسبت به اطرافیانتان است

  126. DaryaDaryasays:

    سلام خسته نباشید. خیلی وقته از عشقم جدا شدم‌ و اون ازدواج کرده ولی هنوز خیلی دوس داره با من برگرده. خواب دیدم محکم بغلش کرده بودم و تو بغلم فشارش میدادم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه شروع روابط جدیدی در زندگی شماست

  127. بهاربهارsays:

    سلام من دیشب خواب میدیدم که پسری که بهش علاقه دارم با چند نفر از دوستانم به منزل ما اومده بودن و در حین ورود پسر مورد علاقم من رو محکم در آغوش گرفت و گفت که خیلی دلم برات تنگ شده بود ؛بعد از مدتی که گذشت من رفتم که پدرم صدا بزنم تا اون پسر و دوستانم رو به ایشون معرفی کنم اما وقتی وارد سالن شدیم اون ها نبودن و بی خبر رفته بودن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه علاقه و محبت شما نسبت به ایشان است

  128. saniasaniasays:

    سلام ببخشید من خواب دیدم دارم اماده میشم که برم بیرون بعدش که اماده شدم به دوستم زنگ زدم و اونم اومد باهم رفتیم تو مسیر که بودیم اونور خیابون از جلوی محل کار عشقم رد شدیم دوستم تا دیدش گفت بیا همینجا بمونیم ببینیم اون چیکار میکنه البته بگم که در واقعیت من اون رو خیلی دوست دارم و از احساس اون بی خبرم اونم چون منو تقریبا میشناسه تو خواب با دیدن ما اخم کرد یلحظه رفت تو و خیلی تعجب کرده بود تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است بینتان صمیمیت ایجادشود

  129. MelorinMelorinsays:

    سلام من خواب دیدم تو ی مکان خیلی سرسبز بزرگم که توش ظاهرا جشن عروسی بود دوتا عروس توش بود که من نمیشناختمشون بعد از اون مکان اومدم بیرون و یهو کسی که عاشقشم ولی‌ نمیدونم اون دوسم داره یانه (اگرم داشته باشه به اندازه من نه) رو دیدم اون منو ندید هرجایی که میرفت مخفیانه دنبالش میکردم تعببرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر تندرستی و سلامتی در زندگی تعبیر میشود

  130. سِوداسِوداsays:

    سلام خسته نباشید من چند وقته مدام خواب میبینم با کسی ک دوسش دارم تو خواب ازدواج کردم یا باهم نامزدیم من خیلی این خوابومیبینم ک یا خونه ما مهمونی هست و اون اومده یا من پیش خوانواده اونم یا مسافرتیم با همدیگه انقد این خواب تکرار شده ک واسم سواله ک چرا همچین چیزی انقد تکرار میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر مشغولیت ذهن و فکر شما از این باب است

  131. UnknownUnknownsays:

    سلام روزتون خوش من خارج از کشور زندگی میکنم و نزدیکای صبح خواب دیدم که در ایران و در خونه قبلیم هستم، مادرم و چنتا از دوست های خانوادگیمون هم هستن و من توی خونه عشقمو بعد از سالها دیدم که اومد داخل خیلی نرمال نشست و غذا خورد و یکیمی حرف زدیم بعدش که خواست بره من باهاش تا جلوی در رفتم جلوی در با یکی شروع کرد شوخی دستی و خنده کردن من که داشتم نگاش میکردم نگاهش به من خورد من بهش گفتم که یه لحظه بیا این گوشه کارت دارم بعد که اومد یکم نگاش کردم و محکم بغلش کردم قبلش همش استرس داشتم که نکنه بغلش کنم و تپش قلبمو حس کنه ضایع بشم ولی وقتی که همو بغل کردیم اونم قلبش تند میزد بهش گفتم شاید این آخرین باری باشه که میبینمت نمیخواستم رو دلم بمونه... اون بهم گفت قرار بود پول اوکی کنی برگردی اون جور نشد هنوز؟در صورتی که در این مورد من اصلا حرفی نزدم بهش و بعد اینکه رفت ما شروع کردیم چت کردن و حرف زدن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      علامت آن است که افرادی با بغض و حسد به موفقیت شما خواهند نگریست.

  132. مهسا مهسا مهسامهسا مهسا مهساsays:

    سلام من خواب دیدم که تو جایی ناشناخته با یه بازیگر معروف هستم و اون منو در آغوش گرفته این در حالیه که در زندگی واقعی عقد کردمو نامزد دارم. بعد با همون بازیگر وسط دریا بودیم و همراه با چند نفردبگه خوش میگذروندیم. شب که شد همراه با دختر داییم و یه دختر ناشناس که یادم نمیاد تویک اتاق خیلی کوچیک بودیم یهو دختر ناشناس از خونه میره بیرون هوا یهو طوفانی میشه و اون دختر چند نفرو که بیرون موندن تو خونه میاره منم یه دختربچه در آغوش گرفتم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      پرداختن به کاری است که ناخشنودی همراه می‌آورد.

  133. hanihanisays:

    سلام من خواب دیدم با کسی که عاشقشم تو ماشین نشستم و داره ی اهنگ به خصوص پخش میشه و داشتیم راجب یچیزی حرف میزدیم که یادم نمیاد چی بود و اون یهو شروع کرد بخاطر من اشک ریختن و من تعجب کردم و بیدار شدم تعبیرش چی میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است بینتان اعتماد و صمیمیت ایجادشود

  134. علیعلیsays:

    من خواب دیدم که کسی رو که دوست دارم بغل کردم و اون هم همون موقعه محکم منو بغل کرد و روبروم هم اینه بود و دوتا از دوستام داشتن ما رو نگاه میکردن همون وقت اگ میشه کمکم کنید ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشان دهنده این است که شما به محبت زیادی نیاز دارید

  135. نازمریم سعادتنازمریم سعادتsays:

    سلام خواب دیدم وارد منزلی شدم از راه دوری امده بودم توی یکی از اتاق ها اقایی بود که می شناسمش باهم بودیم در آغوش هم ولی پوشش داشتیم و خیلی بوسیدیم هم رو در زدند مامانم امد خیلی ترسیده بودم بهش گفتم در رو باز می کنم بیا برو نرفت بهش گفتم حالا که از در نرفتی از پنجره برو نرفت مامانم ما رو دید یه نوازد پسر سرخ و سفید هم رو به روی در بود گفت این کیه اهسته گفتم نگی اینجا بودی گفت مریم ببین چقدر شبیه تو هست چطور بگم من اینجا نبودم مامانم بچه رو به اغوش گرفت و نوازش کرد من با وجودی که این آقا رو دوست داشتم و اونم منو دوست داشت و مجرد بود ولی متوجه شدم الان طی یک هفته ازدواج کرده

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، نمادی از غافلگیر شدن و یا هیجان زده شدن ر مورد یکی از مسائل عاطفی در ادامه ی زندگی تان خواهد بود.

  136. رضا امینیرضا امینیsays:

    خواهشا جواب بدید من خواب دیدم با خانواده خودم و خانواده معشوقم رفتیم یک جایی نشسته بودیم و بعد که خواستیم بریم خانواده هامون سوار یه ماشین شدن و رفتند و بعد معشوقم اومد و بغلم کرد و من بر گردن او بوسه میزدم لطفا تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه میدهد که نیاز به محبت دارید

  137. مریممریمsays:

    سلام. من در خواب دیدم که منو معشوقم باهم اشتی کردیمو و رفدیم یه اتاق و تو حالم مامانم ایما هستن و تو اتاق همو بغل میکردیم و من میترسیدم ک مامانم میاد میبینه اخه خانواده من سخت گیرن در این موردو من هی بوسش میکردم اخه چن ماهیه جدا شدیم و ل ی چند روزه رابطمون یکمی خوب شده . تعبیرش چیه؟ میگن بغل کردنو بوسیدن جدایی میاره درسته؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه بهبود روابط عاطفی و احساسی است

  138. MahinMahinsays:

    سلام من خواب دیدم به کسی که عاشقشم ولی اون عاشقم نیست پیام دادم اونم تو چهارتا پنج تا پیام جوابمو داد یادم نمیاد چی بهش گفتم فقط یادمه تو خواب احساس پشیمونی داشتم تعبیرش چی میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر مشوش بودن در زمینه روحی است

  139. لیلیلیلیsays:

    سلام کسی رو دوست دارم که مطمئن نیستم اونم دوستم داشته باشه باهاش رابطه ای ندارم درحال حاضر ازش دورم خواب دیدم محکم بغلش کردم اونم منو محکم بغل گرفت حسم خیلی خوب بود همینطور که بغلش کرده بودم گردنشو آروم بوسیدم ممنون میشم تعبیرشو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه میدهد که شما به دریافت محبت نیاز دارید

  140. فاطمه صادقیفاطمه صادقیsays:

    سلام من خواب میدیدم آقابی که دوستش داشتم بالای سر یک تخت یک نفره زیبا ایستاده وتخت سفید وزیبا بود ومن به آقا وتخت نگاه میکردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه افزایش مهر و محبت و دوستی در زندگی شماست

  141. رضا امینیرضا امینیsays:

    من خواب دیدم که بازیگران معروفی چون سام درخشانی و سید جواد رضویان امده بودند به شهر ما (رفسنجان) وبرای ساخت فیلم و من رفتم با انها سلفی گرفتم (ولی سام درخشانی انگار از من خوشش نمیاد و عصبانی بود ) و اینکه به خانه ی مادر بزرگم اومده بودند و خوابیده بودند (خانه ی ما طبقه بالای مادر بزرگم بود)و بعد رفتم بالا خانه ی خودمان و عکس را نشان مادرم بدم و بعد دیدم عکس من هست ولی عکس های بازیگر یک شکلک روش بود و من تصمیم گرفتم دوباره سلفی بگیرم و ان ها روز بعد سوار هواپیما شدن و بعد منم شدم و به سمت تهران رفتیم و داخل فرودگاه با خودم فکر کردم که خودمو به دیوونه گی بزنم و فیلم بازی کنم بلکه خوششون اومد و منم بازیگر شم رفتم پیش سام درخشانی و اون از دست من خیلی عصبانی بود و من دست اونو گرفتم و اونو ول نمیکردم به زمین کشیده میشدم و بعد رفتم پیش جواد رضویان داخل خواب کوتوله بود و فیلم بازی کردم و گفت چه بازیگر خوبی هستی تو و بعد از خواب بلند شدم لطفا تعبیر شه و ممنون از سایت خوبتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      رویای پریشان و درهم است

  142. F.zF.zsays:

    سلام خسته نباشين من و كسي كه دوسش دارم ٢ماهه از هم جدا شديم. تو اين مدت زياد خواب ميديدم كه مياد و ازم عذرخواهه ميكنه حالا هر بار به يه شكل. يه مدت خوابي ازش نديدم تا ديشب كه خواب ديدم كنار هم رو زمين دراز كشيديم و منو كنار خودش تو اغوش گرفته بود و بعد من بازوش رو بوسيدم كه جاي رژم رو بازوش موند.يادمه تو خواب حس خوبي داشتم از اينكه كنارشم ولي حسم با بغض و ناراحتي بود و همش ميگفتم كجا بودي اين همه وقت ولي تو دلم خداروشكر ميكردم كه الان كنارمه. خواستم ببينم اين خواب يا خواب هاي قبلي تعبيري داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون بیانگر مشوش بودن ذهن و فکر شما از این موضوع است و تعبیری درست ندارد

  143. MelorinMelorinsays:

    سلام من خواب دیدم دارم با کسی که عاشقشم چت میکنم البته اون عاشق من نیست روحشم خبر نداره بعد یهو عکس بچه گی های منو گذاشت رو پروفایلش که من تعجب کردم و ازش پرسیدم و از خواب بیدار شدم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان بیانگر میل و نیاز به دریافت محبت است

  144. بهاربهارsays:

    سلام.من مدتیه که آقایی رو دوست دارم .البته حرفی بینمون در مورد ازدواج پیش نیومده.اما متقابلا ایشون هم خیلی برام احترام قائلن و بهم محبت دارن.طوری که همیشه فکرم مشغول اینه که ایشون چقدر منو دوست دارن یا اینکه قصد ازدواج با منو دارن یا نه.دیشب خواب دیدم که رفتم محل کارشون.ایشون یه همکار دارن که باهم هستن همیشه.از بیرون که نگاه میکردم همکارشونو میدیدم اما خودشو نه.با تعجب مشغول تماشا بودم که یهو رسید و منو بغل کرد.حس خیلی خوبی داشتم .با اینکه از حضور همکارش هم خجالت میکشیدم.نگاهی به همکارش انداختم دیدم اون هم از دیدن رابطه خوب ما خوشحاله.بعد همونجا کلی باهم حرف زدیم و من خیلی خوشحال بودم که متوجه شدم اون هم منو دوست داره.بعد از اون اتفاق هم دوست داشتم یه جوری خانوادمو بکشونم محل کارش تا باهاش آشنا بشن.تعبیرش چی میتونه باشه?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان بیانگر بهبود روابط عاطفی است

  145. MobinaMobinasays:

    سلام من چند ماهی هست که مدام خواب کسانی رو میبینم که دیگه تو زندگیم نیستن من رفیق 12 سالم رفت با پسری که عاشقش بودم حالا هر شب خواب میبینم که با رفیقم کمی آشتی کردم یا قراره آشتی کنم یا پسری که عاشقشم و همدیگر و بغل کردیم و ابراز احساسات میکنیم منم سرش داد میکشم و گریه میکنم و بابت کارایی که کرده میپرسم دیشبم خواب همون پسرو دیدم اما این سری با این که تو خوابم عشق زیادی بهش داشتم اما اون دستم و گرفت و همش ازم سوال میپرسید و بهم محبت میکرد در صورتی که من با یکی دیگه هستم و اون با رفیق من

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نظر از لحاظ روحی دچار ناراحتی هستید و بیانگر فکر و ذهن مشوش شما ازاین باب است

  146. ................!!!!!!!.........................!!!!!!!.........says:

    سلام من خواب دیدم که منو دختری که بش علاقه دارم تنهاییم و جفت او یه شلنگ آتش نشانی بود که بازش کرد و آب ریخت به من،خوشحال بودیم و می خندیدیم بعد من رفتم بغلش کردم،تعییرش چیست؟؟!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه سرد شدن رابطه و ناراحتی است

  147. YasaminYasaminsays:

    سلام من خواب دیدم همه اقوام خونه ی خالم جمع شدیم و من داخله پذیرایی واستادم از پنجره بیرونو نگاه میکنم ک میبینم پسرخالم میاد داخل (نمیدونه من دوسش دارم ) و یهویی من رو از جلو بغل میکنه و میچرخونه من خیعلی حسه خوبی داشتم میشه بگید تعبیره خوابم چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است بینتان صمیمیت ایجاد شود

  148. شیرینشیرینsays:

    سلام من ی دختر مجردم .. دیشب خواب دیدم با پسری که همدیگرو قبلا دوست داشتیم و الان اینجا نیست یعنی ی شهر دیگه هستش هستم ..تو خوابم میخواست ی چیزی بهم بگه منو برد ی جایی که کسی نبینه..بعد اونجا محکم از جلو بغلمم کرد..طوری بغلم کرد که ولم نمیکرد و حال خوبی داشتیم..لطفا تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه محبت و دوستی در زندگی شماست

  149. ManiaManiasays:

    سلام من خواب دیدم خواب بودم از خواب بیدار شدم دیدم عشقم بهم زنگ زده اون منو دوس نداره تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر اعتماد است

  150. ArArsays:

    خواب دیدم با پسری هستم که دوسش دارم ولی اون نمیدونه خیلی با هم خوشحال بودیم و من موهاشو ناوازش کردم موهاش خیلی نرم بودن تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است مواردی خوشحال کننده برایتان ایجادشود

  151. TaniaTaniasays:

    سلام بهتون من خواب دیدم که تو کنسرت ی خوانندم که خواننده خارجی بود و من نمیشناختمش دوستم با دختر خاله و مامانشم اونجا تو اون کنسرت بودن البته جداگانه اومده بودیم بعد از تموم شدن کنسرت دختر خاله دوستم که اصلا باهم خوب نیستیم بهم زنگ زد گفتش که دیدی چیشد؟ فلانی...(یعنی کسی که عاشقشم در واقعیت بهش زنگ زدم میگه دوست پسر داری؟ و من گفتم نه و گفت بیا دوست شیم باهاش دوست شدم. من اینو که شنیدم سعی کردم بی اهمیت نشون بدم و به خودم نگیرم ولی از حرص داشتم میمردم بعدش خودم زنگ زدم به کسی که عاشقشم و جواب نداد و من تو کل خواب منتظر تماسش بودم ترو خدا تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است بینتان صمیمیت و الفت ایجاد شود

  152. امیرحسینامیرحسینsays:

    سلام و خسته نباشید، خواب دیدم که جمعی شخصیت مهم روئسا اومده بودن و رفتن تو خونه جلسه داشتن و کسی نمیشد بره داخل ک فقط من میتونستم برم داخل اما نرفتم موندم دم در ک برادرمو جمعی از نزدیکان بودن و من هم اومدم دراز کشیدم و سرمو گذاشتم رو پایه عشقم و نگاش میکردم و اونم با محبت و عشق نگام میکرد و خندهای قشنگی میزد و من کل وقتم سرم روی پایه عشقم بود و این نگاهای محبت امیزش خیلی بهم روحیه و انگیزه دادن جوری ک جمعو نادیده گرفتم ،بعدش برادر با خنده بهم گفت مگه تو نباید پیش‌ روئسا باشی تو جلسه ک من میپیچوندمش تعبیری داره خوابم؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است بینتان الفت ایجاد شود

  153. AsaliAsalisays:

    سلام من خواب دیدم عشقم تو بیمارستان درمورد خواستگارم ازم سوال کرد منم بهش گفتم ردش کردم بعد خواستم برم که از پشت بغلم کرد خیلی حس خوبی داشتم میشه بگید تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه بهبود روابط عاطفی است

  154. MonikaMonikasays:

    سلام من خواب دیدم که با کسی که عاشقشم و برادرم دوست برادرم و دوست خودم و سه چهارتا بچه که نمیشناختمشون تو ی خونه ایم و بچه ها توپ بازی میکنن دوستم با برادرم و دوستش دارن تخته نرد بازی میکنن بعدش کسی که عاشقشم سرش همش تو گوشی بود رفتم قایمکی از پشت نگاه کردم دیدم ی دختره داره باهاش چت میکنه دوتا از عکساشو براش فرستاده اینم جوابشو نداد ولی سرش تو گوشی بود بعد دوستمو کشوندم تو اتاق گفتم فلانی رو که سرش تو گوشیه رو بکش کنار همش سرش تو اونه دوستمم بی اعصاب گفت اوف باشه بهش گفت ولی اون گفت نه مرسی من بازی نمیکنم تو خواب من داشتم حرص میخوردم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است بینتان صمیمیت و محبت ایجاد شود و بر سرگرمی های جدیدی در زندگیتان تعبیر میشود

  155. SamaSamasays:

    سلام وقت بخیر،من درحال حاضر چهارساله که با پسری در ارتباط هستم همدیگرو دوست داریم امافعلا شرایط ازدواج نداریم. اما یک پسردایی دارم که چندساله قصد ازدواج بامن رو داشت و خیلی دوسم داشت ولی من بخاطر لجباز بودنش ردش کردم.حالا اون چندماه پیش عقد کرده و من تازگیا حس میکنم بهش علاقمند شدم! این مدت دوبار خوابش رو دیدم.بار اول خواب دیدم که خونشون بودیم و همسرش نبود حس کردم قهر کرده و رفته و پسرداییم انگار خیلی از من دلگیر بود و من رفتم کنارش دلجویی میکردم ولی ناراحت بود محل نمیذاشت،بار دوم که دیشب بود خواب دیدم رفتیم خونشون و یجای خلوت من بهش میگم من عاشقت شدم و خیلی با احساس بغلش کردم و گونه هاشو بوسیدم یکم تعجب کرد گفت بامن ازدواج میکنی؟گفتم یعنی زن دومت بشم؟نه اینکارو نمیکنم.گفت نه طلاقش میدم، گفتم مگه میشه اون گناه داره،گفت تو چیکارداری فقط جواب منو بده و همینجا تموم شد.فکرمو درگیر کرده و نمیدونم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر تندرستی و صمیمیت بین شما تعبیر میشود و ممکن است بینتان الفت ایجاد شود

  156. ترمهترمهsays:

    سلام خسته نباشید حدود یه سال میشه مدام فردی رو تو خواب میبینم که عاشقم شده و میاد پیشم عشق میورزه وبغلم می‌کنه از روبه رو من اصلا نمی‌شناسم در واقعیت ایشونو تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است با افراد جدیدی در زندگی صمیمی شوید

  157. RamiyarRamiyarsays:

    سلام من رامیار هستم و عشقم منو تنها گذلشته بود و انروز صبح خواب دیدم همو بغل کردیم الان این چه تعبیری دارع تروخدا زود جواب بدید دارم دیونه میشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه افزایش مهر و محبت و دوستی است

  158. MortezaMortezasays:

    سلام اگه میشه زودتر جواب خوابه منو بدید ممنونم واقعا خواب دیدم با کسی که خیلی دوسش دارم اشنا هستیم ولی تاحالا ندیدمش ولی از راه دور خیلی بهش حس خوبی دارم و وقتی اسمش میاد ارامش میگیرم تو خواب دیدم که با هم تو ی شهر دیگه هستیم و از ی جایی مثل فاظلاب عبور میکنیم ولی کثیف نمیشیم بعدش میریم به اون شهر که من میشناسم در یه خونه که پدر من هست باهم میشینیم من براش اب پرتغال میریزم و میخورد و کنار هم نشسته بودیم و من دست به کمر اون انداخته بودم و در بغلم بود و یه لحظه دیدم که صورتش رو اورد جلو که بوسه بزنیم من بردم جلو ولی یدفعه صورتش رو اونوری کرد و خندیدیم و الان کلی ارامش و انگیزه دارم از وقتی که بیدار شدم چندبار خوابش رو دیدم اگه میشه زودتر جواب بدید ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است رفتاری ازار دهنده و مایوس کننده ای در زندگی بشنوید

  159. ساراساراsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم منو دوست پسرم همدیگر و بغل کردیم میشه گفت ۱ ماه از هم جدا شدیم ولی وسطا حرف زدیم باهم بعد دیدم ماشینشو داده به من تا من برونم خودشم بغل دستم نشسته بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه ایجاد مهر و محبت و دوستی است

  160. MortezaMortezasays:

    سلام خسته نباشید خوابه من به این بخش مربوط نیست ولی شما تنهاسایتی هستید که جواب تعبیر خواب رو میده برای همین اومدم اینجا و این رو نوشتم خواب دیدم که کسی رو که نمیشناسم گرفتم و از پشت خفه کردم اما اون بعد از چند دقیقه بعد همون لحظه زنده شد یه جورایی افتاد دنبال ما ها (دو نفر بودیم شخص دوم هم نمیشناختم ) پله ها بالا رفتیم و سوار ماشین شدیم و در رفتیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه بهبود روابط عاطفی و احساسی است

  161. Sh.rSh.rsays:

    سلام من خانوم متاهلی ام چن وقته خواب یه نفرو میبینم که تو هر دفعه بهم توجه داره اون شخص و هم میشناسم یه بار میبینم که بوسش میکنم یه بار خودمو تو آرایشگاه میبینم که واسم لباس عروس خریده و فرستاده که سورپرایزم کنه ولی عروسی رو نمیبینم اون شخص حتی تو بیداری هم خیلی واسم مهمه و دوسش دارم و حتی دیدن خوابش هم منو خوشحال میکنه دلیلی میتونه داشته باشه که من بیشتر خوابشو میبینم و اینم بگم که هر دفعه حتی تو خواب هم مثل بیداری قلبم تندتر از قبل میزنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان بیانگر زیاد شدن محبت و علاقه و از بین رفتن ناراحتی هاست

  162. MortezaMortezasays:

    سلام خسته نباشی خواب دیدم رفته خونه کسی که دوسش دارم ولی به هم نرسیدیم الانم دوست هستیم ولی دیگ بیرون و اینا نمیریم . خواب دیدم خونهشونیم تو حیاطشون دیوارهایش خیلی خیلی بلند بوده بعدش دیدم با حانواده رفتیم خاستگاریش .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه زیاد شدن محبت و علاقه است

  163. MahmoodMahmoodsays:

    سلام خسته نباشی خواب دیدم که با خالم تو خونه مون هستیم و بعد باهم میریم تو حیاط خلوتمون و من و خالم به اعضای پایینی همدیگر دست میزنیم و بعد خالم بهم دوتا سیب سبز یا زرد دقیقا رنگش یادم نی ولی قرمز نبود و احساس میکردم که کال باشه و از اون درختی که میوه رو چیند در حقیقت درخت هلو هستش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است سخنانی مایوس کننده بشنوید

  164. SoheilSoheilsays:

    سلام خواب دیدم که با یکی از خانم هایی که دوست مامانم بوده و فوت کرده دارم یسری کارهایی انجام میدم و روی تخت اول با بالا تنش رو بهم نشون داد که نوک سینه اش خیلی ریز بود و در کل حیلی هم سفت و برجسته بود و سپس پایین تنه ولی مجامعت نکردیم چون از خواب بیدار شدم و قبلش یادمه یه سینی غذا برای همسرش و پسرش برده بودم که برنج و جوجه بود یعنس اون بنده خدایی کع فوت شوده اونور مشکلی داره یا همینجوری الکی بوده خوابه من تو این پنج، شش سالی که فوت کرده تاحالا خوابش رو ندیده بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده صمیمیت و اعماد بین شما است

  165. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خسته نباشید من دختری متاهل هستم و چند شب پیش خواب دیدم که در یک کتاب خونه خلوت که هیچ کس نیست با معشوق قبلیم حرف میزدیم و از رو به رو همدیگر را بغل کردیم و در همان زمان احساس کردم که او مرا مسخره دارد و عشق او واقعی نیست اما دلم نمی خواست از بغلش جدا بشم درصورتی که در واقعیت او حتی خبر ندارد که من او راست دارم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده سعادتمندی و به دست اوردن روزهای خوش در زندگیتان است

  166. مریممریمsays:

    سلام من خواب دیدم که به یک مهمونی که دوستای دبیرستانی و قدیمی ترتیب داده بودن دعوت شدم و توی راهروی خونه دوست پسر سابقم (که عاشق بنده هست) دو بار از جلو بغلم کرد و رفت... انگار که داشتم بدرقه اش میکردم بعد از رفتن او دوستام اومدن دورم و باهم صحبت کردیم و قرار بود کیک بخوریم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه شروع روابط عاشقانه جدید است

  167. MortezaMortezasays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم که توی یه خونه هستیم که مهمونی و فامیل های من هستم مثل پدر بزرگ مادر بزرگ برادر و اینها و بعد از این که زیاد خیلی خوابم یادم نیست ولی یادمه که دوست دختر سابق من اونجا بود که الان من بهش هیچ حسی ندارم من خواب دیدم که خیلی رسمی و شیک نشسته با چادر و وقتی که من داشتم من جلوش رد میشدم من را صدا کرد و گفت بیا ولی من نرفتم سمتش و بعد رفتم توی اتاقی که برادرم و زن برادرم اونجا خوابیده بودم یا خودشون رو زده بودن به خواب بعدش یادمه که وقتی که می‌خواستم خداحافظی کنیم اومد ۶ و ۷نفر جلوی در بودند که یکی از آنها همین دوست دختر سابقم بود. و خیلی زیبا تر شده بود و تغییر کرده بود یجورایی چهرش یعنی شاید اگه حسه تو خواب بهم نمیفهموند که مصلا فلانیه شاید نمیفهمیدم و خلاصه منو بدرقه کردن و من پیش خودم گفتم أ فلانی چقدر خوشگل شده و بعدش بیدار شدم ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اتفاقات جالب و هیجان انگیزی در زندگی برایتان ایجاد شود و بی شباهت به رویای پریشان نیست

  168. نگیننگینsays:

    سلام خسته نباشید. خواب کسیو دیدم ک عاشقش بودم تا دو ماه پیش (دو ماه پیش تموم کردیم) خواب دیدیم خوابم اون منو از پشت بغل کرده ننیتونستم برگردم ببینمش خیلی محکم بغلک کرده بود یه حرفایم میزد یادم نمیاد ولی خوب بودن حرفاش بلند ک شدم از اتاق بیرونش کردم تا لباسمو عوض کنم لباسامو عوض میکردم ک فقط شلوارم مونده بود بپوشم ک درو باز کرد اومد داخل یه نصف پاهامو دیدی همش حرف از شروع کردن عشقمون میزد ک برگردم منم دست رد میزدم ب سینش و میگفتم هیچ علاقه ای ندارم بهش خیلی از این ندل حرفا زدیم ک رفتو از خواب بیدار شدم راسی ایشون بهم خیانت کردن(رو این موضوع تموم کردم) ولی خب قبل این ک من بفهمم یه ماه پیش تموم کرده بودن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      با سلام. تعبیر خواب دیدن معشوق و یا پارتنر سابق بیشتر به پیوندهای عاطفی در زندگی بیداری اشاره دارد. این رویا نشان می دهد که احتمالا چالش های عاطفی و احساسی زیادی پیش رو خواهید داشت. با تشکر

  169. MonikaMonikasays:

    سلام من تو واقعیت عاشق یکی هستم که اون فقط از من خوشش میاد باهمم نیستیم من خواب دیدم با اون با یکی از فامیلای دورمون که مرده و در قید حیات نیست نشسته کت وشلوار پوشیده و داره حرف میزنه کت شلوار تنش بود دستشم ی انگشتر رینگ طلا بود که رنگش شبیه رنگ مث بود اونو تو انگشت اشارش انداخته بود تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اخبار مهمی به شما داده شود و بینتان الفت ایجاد شود

  170. پريساپريساsays:

    سلام شبتون بخير ببخشيد من خواب ديدم بادوستام بيرونم دوست پسر داشت پي ام ميداد جوابش ميدادم داشت در مورد رابطمون ميپرسيد،يهو از ماشين اومدم بيرون بارون زد بارونه صاف و روشني بود هوا خيلي خوب بود اينقدر خوب بود كه زير بارون بودم از زدن بارون خوشحال شدم بعد يهو از بيرون سر از خونه در اوردم خوابيده بودم دوستمم تو اتاق دراز كشيده بود. بعد يهويي كسي كه دوستش دارم اومد تو اتاق از روي عشق علاقه بغل كرد منو خوابيده بودم صورتمو بوس كرد بعد بهش گفتم نكن زشته داداشم ميبينه گفت اونوره نميبينه باز همينجور بغل كرد بوسم كرد. اما در واقعيت اصلا رفتارش باهام خوب نيست چرا اين خوابو ديدم معني اين خواب چيه لطفا جواب بديد ممنون ميشم مرسي

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است رفتارتان دچار تغییراتی مثبت شود و اتفاقات خوبی برایتان رقم بخورد

  171. MobinaMobinasays:

    سلام و درود من خواب دیدم که در یک مکان که صف بستند و نوبتیه هستیم من و چند پسر که یکی از آنها را در واقعیت دوست دارم،من به پسری در حال صحبت بودم که یکدفعه پسر مورد علاقم با حالت غیرتی گفت بیا پیشم بشین منم بغلش نشستم،میشه لطفا تعبیرشو بگین با تشکر.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب باشید که مشکلات فعلی ارامش ذهنی و قلبی شما را مختل نکند

  172. ايمانايمانsays:

    سلام خواب ديدم رفتم دفتر كار قبليم همكاراي قديميم رو ديدم بعد مدير دفترم كه كاپشن قهوه اي رنگ تنش بود آغوشش رو باز كرد با لبخند من رو بغل كرد . تشكر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه پیشرفت در امور زندگی و موقعیت های جدید است

  173. فاطمهفاطمهsays:

    سلام وقت بخیر من چند وقت پیش دم صبح خواب دیدم کسی که عاشقشم رو محکم بغل کردم و گردنشو بوسیدم تعبیرش چیه؟ و اینکه پایان دوره ماهانه م بود ولی فلن غسل نگرفته بودم..

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه زیاد شدن‌مهر و محبت و علاقه است

  174. هلنهلنsays:

    سلام خستع نباشی من خواب دیدم تو ی معازه هستم و کسی ک دوسش دارم اونجاست زسر چشمی نگاش میکنم و میره ولی نفهمید من اونجام بعد ی مردی میفرسته ک میگ میخام همه رو اینجا بکشم منم رفتم پیش کسی ک دوس دارم بهش گفتم با دستای تو کشته بشم برام بهتره من اروم ترم و اونم حالت چشماش اینک منو دوست داشته باشه و دلش نخاد منو ادیت کنه فقط نگام میکرد و هیچ عکس العملی نشون نمیداد و نگاه میکرد ولی در واقعیت نمیدونم منو دوس داره یا ن؟؟ تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این خواب از شما می خواهد تا بیش از گذشته به اهداف و برنامه های شخصی خود در زندگی اهمیت دهید و اجازه ندهید مشکلات فعلی، آرامش فکری شما را مختل کند.

  175. پیمانپیمانsays:

    سلام وقت بخیر ممنون از سایت خوبتون...خواب دیدم همسرمو که در بیداری چند ماه رفته و میخواد جدا بشه رو درآغوش گرفتم و بوسیدم اینقدر محکم بغل کردم و بوسیدم که ارضای جنسی شد ولی من هیچ میل جنسی نداشتم فقط سرشار از عاطفه بودم تو خواب همسرم پیر شده بود و چاق شبیه مادرش شده بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه وفاداری و متعهد بودن به زندگی است

  176. علیعلیsays:

    خواب دیدم با عشقم تو شهر پیاده میرفتیم و دستم پشت کمرش بود و هر از گاهی هم روی شونه هاش مینداختم عین دوستای صمیمی و فشارش میدادم خیلی خوشحال بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این خواب از شما می خواهد تا بیش از گذشته به اهداف و انگیزه های شخصی خود در زندگی توجه داشته باشید.

  177. ................says:

    من خواب دیدم که با عشق اولم در کشتی در دریا هستیم دریا آرام و خورشید در حال غروب بود من رو از پشت بغل کرده بود و من اسمش رو صدا زدم و گفتم دوستت دارم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تجربه های مفیدی در زندگیتان کسب میکنید که برایتان لذت بخش خواهد بود

  178. MortezaMortezasays:

    سلام خسته نباشی یکی از دوستان ما که طلاق گرفته خواب دیده که با همسر سابقش یک جا هستم با فرزندانشون و همسر سابقش داره نماز میخونه پشت به قبله داره نماز میخونه و داره با همسرش سابقش بحث میکنه و بعد به یک حرف توی اتاق و خداروشکر طلاق گرفت خانومه بگو و بعدش خواب دید که در یک جای دیگه است و بچه دار شده یک دختر ولی اون نزاییده خواب دیده که دارن از ایتنا بدون میارن پایین انشالله که زودتر جواب بدید ممنون خسته نباشید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این احساسات آرام ، لطیف و زیبایی که در این رویا تجربه کرده اید دیر یا زود در زندگی واقعی تان نیز تجلی پیدا خواهد کرد

  179. MelinaMelinasays:

    سلام من یکیو خیلی عاشقشم تو واقعیت ولی اون به اندازه ای که من عاشقشم عاشقم نیست و فقط از من خوشش میاد من خواب دیدم دارم ارایش میکنم اماده میشم که باهاش برم بیرون چون بهم زنگ زده بود که ساعت نه شب تو ی مکانی هم رو ببینیم و منم اماده شدم و بعد از اماده شدنم دیدم ساعت از نه گذشته و دوستم بهم زنگ زد گفت فلانی(کسی که عاشقشم)گفته یک ساعت منتظره و من هنوز نیومدم منم چون فکر میکردم به قدر کافی خوشگل نشدم دوست نداشتم برم و از خواب بیدار شدم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه زیاد شدن مهر و محبت و علاقه است

  180. MahsaMahsasays:

    سلام منی خواب دیدم دارم میرم بیرون که واسه اتاقم کاغذ دیواری بخرم و یهو تو راه دیدم که پسری که عاشقش شدم سوار ماشینش شد و ی خانومه که بنظر میرسید ازش بزرگتره هم کنارش نشست و رفتن دختره مانتو مغنعه مشکی گذاشته بود بعد از رفتنش رفتم تا مغازشو ببینم دیدم ی دختره با موهای طلایی و پوست سفید پشت میزش جایی که میشینه نشسته و با ی دختره دیگه حرف میزنه تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه میل شما به دریافت محبت است

  181. MelorinMelorinsays:

    سلام من خواب دیدم تو ی روستام و ی تیشرت و ی شلوار پوشیدم موهامم کلا مشکیه درصورتی که در واقعیت اینطور نیست بعد همش میدوم و دنبال کسی که عاشقشم میگردم از ی پیره مرد هم پرسیدم اون کجاست و مشخصات دادم و پیره مرد هم با دست بهم نشون داد منم به حرفش گوش دادم اما تو مسیر انگار همش داشتم از ی جای تکراری رد میشدم و دوره خودم میگشتم بالاخره مسیرو پیدا کردم و به ی جنگل بارونی رسیدم که رعد و برقم میزد بارونو که دیدم گریم گرفت و به اون فکر میکردم تروخدا بگین چه تعبیری داره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه زیاد شدن مهر و محبت و دوستی است

  182. SimaSimasays:

    سلام وقت بخیر.من به یکی از فامیلا علاقه مندم،ولی اون از این علاقه من چیزی نمیدونه.تازگیا یه خواستگارم دارم، که چون اون فامیل بهم ابراز علاقه نکرده، میخوام این خواستگارمو قبول کنم.دیشب خواب دیدم فامیلمو بغلش کردم باهمه وجودم بغلش کرده بودم طوری که گرمای تنش رو در خواب حس میکردم، میشه بگید تعبیرخواب من چیه.ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه زیاد شدن محبت و علاقه است

  183. مهدیمهدیsays:

    سلام ، من 4 ماهی هست از معشوقم جدا شدم ولی همدیگه رو به چشم دوست میبینیم یکمی نامردی کرده در حقم منم احساساتم نسبت بهش کم شده دیشب که بهش فکر نمیکردم خوابیدم ، خواب دیدم که یهو تو خیابون از جلوم در اومد و همو بغل کردیم و میبوسیدیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خواب شما تاثیر خیالات و افکار ذهنتان است

  184. زهرهزهرهsays:

    سلام روزتون بخیر خواب دیدم با یکی از همکلاسی هام داشتم صحبت میکردم و بهش میگفتم از کجا معلوم که تمام حرفای استاد درست باشه ما نباید به همش اعتماد کنیم و ... که دیدم یهو استاد اومد سمت من و شروع کرد با دستش صورت منو نوازش کردن خیلی حس خوبی داشتم حس عشق بود یجورایی بعد به چشمام نگاه کرد و گفت رو تمریناتت کار کن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است روزهای بی دغدغه و ارامی برایتان ایجادشود

  185. یکییکیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم عشق قبلیم بعد از بحث و جدل های زیاد وقتی دیدم بغلم کرد و گفت دلش تنگ شده و وقتی داشتیم قدم میزدیم دستمو ول نمیکرد و بغلم کرد و بهم خیلی تو خواب احساس آرامش داده بود و بعد بوسیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان اشاره به میل و نیاز شما به دریافت محبت است

  186. امیدامیدsays:

    سلام من خواب دیدم که کسی که همدیگرو دوست داریم ولی فعلا وارد رابطه نشدیم را وقتی که دراز کشیده بغل میکنم و وقتی که موهای سرش روی صورتش بودند من پیشونی و صوروتشو بوس میکنم و یکدفعه میفهمیم که یکی از اقواممون اومد که من دیگه سریع ازون اتاق فرار میکنم و میرم یه قسمته دیگه ی خونه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      مهر و محبت و علاقه در زندگیتان زیاد میشود

  187. رعنا محمدیرعنا محمدیsays:

    من (دخترم)خواب دیدم تو ی اتاقی با معشوقم هستم یه دفعه دو تا از دوسام میان مارو میبینن و از اتاق میرن بیرون. معشوقم میگه یکی از دوسام عاشق یکی از این دختر بوده .بعد دراز کشیدیم ومعشوقم منو ازپشت بغل کرد من ماری رو یکم دور تر میبینم و میترسم با ترس از بغلش،میام بیرون و اون بلند میشه اروم با چیزی مارو ب جهت دیگه هدایتش میکنه ک من نترسم منم اروم میشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      نشان دهنده به وجود امدن اعتماد و صمیمیت در بین شما است

  188. SjdmdnSjdmdnsays:

    سلام من پسری هستم که عاشق دختریم که حدودا ۳ ماه پیش رابطم باهاش تموم شده و الان دارم تلاش میکنم برگرده خواب دیدم که اون روی تخت به پشت خوابیده و من کنارش نشسته بودم و دستشو گرفته بودم و کمرشو نوازش میکردم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      محبت و علاقه در زندگیتان زیاد میشود و در امور احساسی موفق خواهید بود

  189. ArezooArezoosays:

    سلام من دختری مجرد هستم چند شبه پیش خواب دیدم در یک مهمانی هستم و شخصی ک من دوستش دارم اما کلا با او رابطه ایی نداشتم و هیچوقت هم اورا از نزدیک ندیدم انجا بود و نزدیک او شدم و اورا بغل کردم و به او ابراز عشق میکردم ایا تعبییر خاصی دارد ای خواب؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در بین شما الفت ایجاد شود

  190. اریااریاsays:

    سلام تعبیر های خوب و منطقی رو از سایت شما خوندم ممنون میشم خواب منو هم تعبیر کنید خواب دیدم که یکی از اقوام نزدیک که علاقه مند بودم بهشون ولی قسمت نشد و هر کدوم زندگی جداگانه ای داریم رو میبینم که در اتاقی با هم هستیم و بعد از دلخوری که با هم داشتیم خواب میبینم که داراز کشیده و من هم روش دراز کشیده و در آغوش گرفتم و لبهاشو بوسیدم حس خوبی داشتم ولی داشت کار به جاهای باریک میکشید که از خواب بلند شدم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      مهر و محبت و علاقه در زندگیتان زیاد میشود و در امور عاطفی موفق خواهید بود

  191. الهام کاظمیالهام کاظمیsays:

    سلام من خواب کسی که بهش علاقه دارم و همکلاسیم بود رو دیدم خواب دیدم که من سعی میکنم ازش دوری کنم و با ماشینم که خیلی عجیب بود ازش فرار کنم ولی اونم همراه دوستش منو تعقیب کردند وقتی دیدم ماشینم خوب کار نمیکنه و ترافیک هست تصمیم گرفتم پیاده شم و فرار کنم ولی دوستش نقشمو فهمید و گفت اونم پیاده شد و دستمو گرفت تو اون شلوغی و اجازه گرفت منم ته دلم دوسش داشتم اجازه دادم بعد گفت سینتو نشونم بده که به شدت عصبی شدم و تو دلم گفتم دوسم نداره و قصدش هوس دستمو ول کردم که فرار کنم ازش همزمان مردی میخواست به من چاقو بزنه که ایشون خودشو فدای من کرد و چاقو خورد دقیق یادم نیست خون دیدم ولی کلی گریه کردم باز گفتم حتما دوسم داره که خودشو فدای من کرد بعد خوب شد و دوباره باهم رفتیم ولی من تماما میخواستم مطمئن شم دوسم داره و پیشنهاد بدی نمیده که پیرهن شو درآورد و تو گوشم میگفت بقیه حسودن و جلو بقیه دوستامون دستاش و میزد به پهلو و شونه ی من.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه زیاد شدن مهر و محبت و علاقه است

  192. سپهرسپهرsays:

    سلام من پسری جوان هستم که چند سالیست دیوانه وار عاشق دختری شده ام قبل از اینکه بهش بگم رابطمون خیلی خوب بود ولی بعدش گفت دوستت ندارم و سرد شد دیشب خواب دیدم که کنار هن دراز کشیدیم و داریم حرف میزنیم یهویی قلت میخوره و خودشو میندازه توی اغوشم و محکم همو بغل میگیریم و من سرش رو نوازش میکنم تعبیرش چیه؟؟!!...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است بینتان الفت و صمیمیت ایجاد شود در سختی های کمی معقولانه تر رفتار کنید

  193. مریممریمsays:

    سلام من با استادم به هم علاقه مند بودیم ولی چند وقت بود که از هم خبری نداشتیم تا این که خواب دیدم استادمون دراز کشیده و چند نفر. دورشیم بعد به من میگه نامزدی خواهرته منم میخوام بیام(تو واقعیت خواهرم داره نامزد میکنه) بعد من تو دلم ذوق میکنم و بغلش میکنم اونم منو از روی زمین بلند میکنه و صورتامونو به هم چسبومده بودیم و من دستامو که گرم شده بودن میزدم بهش و اون عرق کرده بود بهش گفتم اه بخوای بیای نامزدی آجیم باید. کلاساتو یه روز کامل کنسل کنی.ولی اون گفت اشکال نداره دلم میخوادبیام (این در. حالی بود. که من چند. وقتی بود که اصلا بهش فکر نمیکردم...)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      صمیمیت و مهر و محبت و علاقه در زندگیتان زیاد میشود

  194. جانانجانانsays:

    سلام من خواب دیدم نامزدم که ازم دلخوره جایی دراز کشیده من رفتم سمتش ولی اون بی توجهی میکرد و به من نگاه نمی کرد. بعد من از رفتار سرد و بی توجهی هاش خسته شدم و منم رفتم جایی دراز کشیدم و چشمامو بستم بعد متوجه شدم که اومد بالای سرم و دستاش رو باز کرد و می خواست منو بغل کنه و از رو زمین بلندم کنه که من هم چشمامو باز کردم و بهش نگاه کردم و بدون اینکه با هم حرفی بزنیم با سر به من اشاره کرد که بیا بغلم. بعد از خواب بیدار شدم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر ان است بین شما ممکن است الفت و صمیمیت ایجاد شود و نشان دهنده اعتماد است

  195. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم، کسی ک دوسشدارم و یه مدت باهم بودیم و در حال حاضر با یکی دیگه در رابطست، دیدم ک تو خونه عشقم دختره رو تخت کنارش خوابیده بود لباس مشکی پوشیده بوده انگار هرشب پیشش می‌خوابید و دور کمرش حلقه می‌کرد ولی پسره پشتش ب دختره میبوده، من خیلی ناراحت بودم ک چجوری این دختره رو راه دادن تو خونشون و رفته خواستگاریش، یهو صحنه عوض شد من رو یه تختی بودم زانوهام بغل کرده بودم و گریه میکردم، و پسره اومد کنارم رو تخت بغلم کرد و بوسم کرد و دلداریم داد ک یکم خوشحال شدم، بعد دیدم بهم زنگ زده بود و می‌گفت منو ببخش،منم در حال عوض کردن پوشک بچه بودم، میشه تعبیرش بگید چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر درگیری ذهن و فکر شما از این موضوع است که باعث پریشان احوالی شما شده است

  196. رویارویاsays:

    سلام من یه دختر مجردم.خواب دیدم کسی رو که دوست دارم وقتی داشت گریه میکرد بغل کردم و اشکاشو پاک کردم.اولین بار بود همچین خوابی دیدم چون این عشق یکطرفه و فقط من دوسش دارم.تعبیرش چیه؟ چن شب قبل خواب دیدم رو در رو هم قرار گرفتیم و منو بغل گرفت.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام وقت بخیر ، نشان دهنده ی برخی از احساسات درونی و پاک شما در مورد مسائل عاطفی است که البته باید از آن به خوبی مراقبت نمایید.

  197. ف الفف الفsays:

    سلام خسته نباشید دوستم خواب دیده کسی ک من دوسش دارم رفته خونشون بعد دوستم از دهنش پریده و گفته یکی هست که خیلی دوسِت داره و میمیره برات کسی ک دوسش دارمم خیلی اصرار کرده ک بدونه کسی ک دوسش داره کیه تعبیر خواب چی میشه؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام وقت بخیر ، نشان دهنده ی غیبت برخی از آشنایان از شما نزد سایر افراد است.

  198. مهسا احمدیمهسا احمدیsays:

    باسلام و خسته نباشید و با تشکر از سایت خوبتون ?? چند مدت پیش در عالم خواب آقایی که بهش علاقه داشتم رو دیدم که اومد منزلمون تو اتاق و به من گفت میخوام زنم رو طلاق بدم و بیام پیش تو و گفت گرسنمه غذا چی دارید که به مامانم گفتم و براش غذا آورد خورد بعد از پشت منو تو آغوش گرفت و من احساس خیییییلی خوبی داشتم و از خواب پریدم و احساس میکردم واقعا پیشم بوده . در موردش که جویا شدم گفتن با زنش اختلاف داره و میخوان از هم جدا بشن حال با توجه که خوابم درست و صادق بوده میخواستم لطفا بگید تعبیر اینکه از پشت منو تو آغوش گرفت و گرسنه بود چیه ؟؟؟!!! با تشکر و سپاس فراوان از شما ???

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. تعبیر رویای شما این هشدار را می دهد که بهتر است از قصد و نیت فردی که به شما در واقعیت نزدیک می شود باخبر شوید. از تصمیمات عجولانه دوری کنید. از سوی دیگر حس خوب رویا، نشانه خوبی است.

  199. مهسا احمدیمهسا احمدیsays:

    باسلام و خسته نباشید در خواب کسی رو که بهش علاقه داشتم دیدم که از پشت منو تو آغوش گرفته بود و احساس خوبی داشتم میشه لطفا بگید تعبیرش چیه ؟؟؟!!! با سپاس و تشکر فراوان

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. ایده ها و روزنه های جدیدی به زندگی شما وارد می شود که با اشتیاق آن ها را خواهید پذیرفت.

  200. محمد بورشمحمد بورشsays:

    یک شب خاب دیدم عشقم منو از پشت صدا زد برگشتم صورتشو بوس کردم بعدش بغلش کردم تعبیرش چی میشه؟؟؟؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیانگر اعتمادو صمیمیت و محبت است

  201. الههالههsays:

    باسلام.من خواب دیدم یه نفر رو که می شناسم و یه قاری قرآن هست و من اخیرا از طریق ایمیل از ایشون سوالی کردم که هنوز جوابی ندادن.و من خواب ایشونو دیدم که کنار هم خوابیده بودیم و پاهامون لای هم بود که من گفتم نکنید درست نیست و بعد من یکی از دستان ایشونو گرفتم و خودمو موچوله کردم تو بغلشش و بعد ایشونم که دید که من اینجوریم بهم لبخند زد و دستاشو لای انگشتای دستم قفل کرد و بهم لبخند زد و این حسو داشتم که می خواد بهم کمک روحی کنه و منو خوشحال کنه.البته من خیلی وقته از لحاظ روحی به هم ریختم و به شدت احساس تنهایی می کنمِ.لطف می کنید تعبیرشو بگید.ممنون.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. تعبیر رویای شما نشان می دهد که در اعتماد کردن به افراد مشکل دارید و این موضوع روابط عاطفی شما را نیز دچار مشکل می سازد.

  202. SsssssSssssssays:

    سلام وقت بخیر من دختر مجردی هستم ک متوجه علاقه ی یکی از هم دانشگاهی هام شدم و منم بهش علاقه پیدا کردم ولی هنوز چیزی بیان نشده از طرف ایشون. دیشب خواب دیدم ک انگار توی کلاس هستیم و ایشون کنار من نشستن و خودشونو به من نزدیک میکردن و منو در آغوش میکشیدن. تعبیرش چیه؟

  203. MelinaMelinasays:

    سلام من در واقعیت عاشق ینفر بودم و خیلی ام براش میمردم چند ماهیه که نسبت بهش سرد شدم بابت اتفاقایی که افتاده چون یسری اتفاقایی افتاده بود که من باید یسری حقیقتایی رو بهش توضیح میدادم ولی نشد من تو خواب دیدم سوار ماشینش شدیم کنارش نشستم و بهم میگه بهم توضیح بده من میخوام همه چیزو بدونم و با منت خاصی ازم میخواست بهش توضیح بدم تعبیرش چی میشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام ، ممکن است بیانگر بدشانسی در روابط عاطفی باشد

  204. MaryamMaryamsays:

    سلام خسته نباشید من ی مدته دارم خواب کسیو میبینم ک از بچگی دوسش داشتم،یک عشق یک طرفه... من خواب دیدم اون اومده پیشم بم سلام کردو دست دادی و بغلم کردم،و من گریه کردم تو بغلش،بنظرتون این تعبیرش چیه من هرخوابی نسبت بهش دیدم خوب بوده و دوستم داشته توش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده اخبار بسیار مهمی است که ممکن است درزمینه احساسی به شما برسد

  205. ساراساراsays:

    سلام من خواب دیدم که معشوقم رو که یه مدته از هم جدا شدیم رو بغل میکنم و بهش میگم لطفا منو بغل کن و اونم منو بغل میکنه.

  206. سِوداسِوداsays:

    سلام!مادر من خواب دیدن ک من بااینکه تو واقعیت مجرد هستم توخواب ایشون ی پسر دوساله خوشگل دارم ک خیلی دوست داشتنیه والبته میگه ک تو خواب فکر میکردم ک شوهرت کیه و کی ازدواج کردی و آخرش یکی از پسرای فامیل ب ذهنش اومده آیااین تعبیری داره؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. این یک رویای مثبت با تعابیر خوب و خوشایند مانند شعف و شادی است.

  207. ناشناسناشناسsays:

    سلام وقت بخیر اگه تونستین زود تعبیرش رو بفرستین من تو دوره ابتدایی تو کلاس تقویتی ثبت نام کردم و تو اون کلاس با یه پسر آشنا شدم و کم کم عاشقش شدم اونم هم سن و سال من بود الان هفت ماه میشه که کلاسمون تموم شده و من نمیبینمش خوابی که دیدم اینه که یه بار اون پسر رو تو آغوشم گرفتم یه بار هم تو اتاق بودیم که خواستم بغلش کنم قبل از من محکم منو تو آغوش کشید چند بارم که خوابشو دیدم فقط ازش شماره و آدرس خونشو میخواستم تازگی ها هم که خواب دیدم فکر کنم باهام سرد رفتار میکرد با اشتیاق جواب سوالامو نمیداد حالا میتونین بگین تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. این رویا با توجه به شرایط سنی شما تعبیر خاصی ندارد.

  208. نورینوریsays:

    سلام خسته نباشید. من دم دمای غروب خواب دیدم به کسی که دوستش دارم و رابطه بهم خورده و الان فقط رابطه کاری هست یه عکسی راجب کارمون نشون دادم تو گوشی بعدش ایشون من رو بین بازوهاش گرفت و آنقدر این بغل کردن گرم بود که قدرت و گرمای بازوشون رو حس کردم و بهم دلگرمی داد که حتی در عالم بیداری هم اثرش با من بود، آیا این تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر اعتمادی است که شما نسبت به همدیگر دارید

  209. مرررررریممرررررریمsays:

    سلام خسته نباشید من دیشب خواب دیدم توی خونه دایی کوچیکم مهمونی بوده و اخر مهمونی اومدیم پایین جلوی در انگار چیزی پخش میکردیم همه رفتن و اخر من موندم دیدم جلو در دوتا پسر غریبه نشسته بودن که توی خواب یکیشون دوست پسر من بود من از این که کسی کاری انجام نمیده عصبی شده بودم و دوست پسرم رو صدا زدم توی راهرو یه پله بالا رفتم که هم قد ایشون بشم و ایشون رو بغل کردم و اون هم منو محکم بغل کرد و ازش خواستم که کارهارو انجام بده و ایشون هم سریع دست بکار شد و کارها انجام شد ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر اعتماد و وفاداری است که شما نسبت به خانواده دارید

  210. SaraSarasays:

    با سلام من دوسالی هست به پسری علاقمند شدم به طوری که همیشه بهش فکر میکنم خودش هم تا حدودی با خبره من اکثرا خوابشو میبینم شبا یا بقیه خواب میبینن که ما دوتا باهم هستیم،دیشب خواب دیدم دوتامون اومدیم بیرون باهم و کنار هم نشستیم همه اشناها و مادرم هم بودن اونجا ولی ما خیلی راحت پیش هم بودیمو من لمسش میکردم با دستام انگار با هم ازدواج کرده بودیم و کسی از این که ما دوتا کنار همیم عکس العملی نشان نمیداد و من تعجب کرده بودم و هر دوی ما لبخند میزدیم و هیچ ترسی نداشتیم می خواستم ببینم تعبیرش چیه متشکرم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر تشویش در افکار شما میباشد و تعبیر ندارد

  211. آواآواsays:

    سلام من دختری مجرد هستم که خیلی ام خواستگار دارم اما عاشق پسری هستم که استادمم هست ونمیدونم اونم منو دوست داره یا نه دیشب خواب دیدم توی کلاس هستیم و اون منو از پشت بغل میکنه محکم یعنی با حالت صمیمیت گردنمو محکم میگیره چند شب قبلشم خواب دیدم اون روسری افتاده از سرمو سرم میذاره و پیشونیمو میبوسه تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده ان است که باید در زندگی و رفتار خودتان کمی واقع نگر تر باشید و عاقلانه تصمیم بگیرید

  212. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خسته نباشید من خیلی وقت پیش خواب دیده بودم اما الان خواستم بدونم تعبیرش چی میشد..من دختری متاهل هستم که مشعوفم کس دیگری به غیر از همسرم است من خواب دیده بودم که در یک کتاب خانه خیلی بزرگ هستم و معشوقم هم هست فضا به نور ملایمی مثل غروب داره و هیچ کس داخل اون کتابخونه نبود فقط ما دوتا بودیم اولش یکم حرف زدیم بعدش همو بغل کردیم اولش احساس خوبی داشتم اما یهو حس کردم که او من را دوست ندارد و من را بازیچه خود کرده است ولی چون من دوستش داشتم دلم نمی خواست که از آغوشش جدا شوم...تعبیرش چیست؟...ممنون...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا حاصل تشویش های ذهنی است و تعبیر خاصی ندارد

  213. سِوداسِوداsays:

    سلام من ی دختر مجرد هستم و ینفرو دوست دارم ک البته باهم در ارتباط بودیم برادرکوچیکم اون آقا رو فقط ب اسم و قیافه میشناسه بعدش بصورت خیلی جالبی دیشب خواب دیده ک من با همون آقا دارم عروسی میکنم و جشن عروسیمونه ک خیلی از جزئیاتم یادشه این میتونه تعبیری داشته باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند بیانگر به وجود امدن شادی و مراسمی شادی بخش برای شما باشد

  214. اهورا سلماسياهورا سلماسيsays:

    بنده ديشب خواب ديدم با كسي دوسش دارم ولي الان رابطمون شكراب شده تقريبا جدا شديم از هم اول بغلش ميكنم و بهش محبت ميكنم بعدش همه جاشو ميبوسم عاشقانه از گردن تا صورت تا لب يك مدت پيش هم يعني قبل از دعوامون خواب ديدم دراز كشيدم و اون مياد تو بغلم و من دوباره بغلش ميكنم ميبوسمش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا بیانگر کینه و کدروتی است که بینتان وجود دارد بهتر است روابط خود را اصلاح کنید

  215. مهتابمهتابsays:

    سلام ممنون از سایت خوبتون من مدتی است که با یه آقا در رابطه عاطفی هستم چندشب پیش خواب دیدم دختر خانمی جلوی عشقم وانمود میکنه که بیماره و یجورایی ازش کمک میخواست بعد عشقم به من گفت که باید بهش کمک کنیم من گفتم این دختر مریض نیست الکی میگه و باهاش بحثم شد وقهر کردن وارد یه خرابه شدم و خواستم از پله های خرابه بالا برم که عشقم از پشت سر داد زد که از اون جا بالا نرو تقصیر منه که غرورمو زیر پا گذاشتم با صدای بلندش همه اطرافش جمع شدن پدرش هم اومد و به من گفت ما بهت پناه دادیم که رسوا نشی اما تو با ما چیکار کردی! فردای اونروز درباره ی یکی از همکارانمون که از قضا دختر هم بود بحثمون شد و این رابطه فعلا قطع هست دیشب خواب دیدم که برای عشقم تولد گرفتم حتی شیرینی میخوردم روی تخت نشسته بود روبروم و از روبرو من رو در آغوش گرفت طوری که کاملا حسش میکردم و سرمو روی سینش گذاشت و میفشرد اما از هم دلخور بودیم میخواستم ببینم تعبیر این خوابهای چندشب من چیه ممنون میشم پاسخ بدید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این گونه رویا ها معمولا حاصل ناارامی ذهن و تشویش های درونی بیننده رویا میباشد

  216. تازه عروستازه عروسsays:

    سلام من تازه عروسی کردم ولی به خاطر یکسری مشکلات یکماهه خونه پدرم قهرم و شوهرم سراغمو نگرفته اصلا چند وقت پیش مدام خواب میدیدم ازم فرار میکنه و توی صحن امام رضا دنبالش میدویدم و با صدای بلند گفتم تو مقصری که فلانی با من اینطور برخورد میکنه یه دفعه ایستاد گفت غلط کرده و رفت سراغ اون شخص دفعه دوم خواب دیدم خانوادش توی منزلمون هستن و جاریم خودشو میچسبونه به شوهرم و من باهاش دعوا کردم و بعدش به شوهرم گفتم مقصر تویی رفتیم داخل اتاق کمی حرف زدیم خواست بره دستشو کشیدم یه دفعه شروع کرد به بوسیدنم امروز بعد نماز صبح خواب دیدم با شوهرم توی کوچه منزل پدریش هستیم و شوهرم منو میکشید توی بغلش و کنار هم خوابیدیم یه سر دوش دستش گرفته بود باهاش اب میریخت روی خودمون مثل حالتی که بارون میاد بعد یه عروسی بود رفتیم رقصیدیم من تو زنونه اون تو مردونه ولی مادرم و خواهرم ناراحت بودن و یه زن که سیاه پوشیده بود و میدونستیم گداست و پدرم دو تا گوسفند و یه بره بهش داد که من رفتم پسشون بگیرم و باهام برگشتن تعبیرش چیه ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیشتر به علت درگیری های ذهنی و نارامی های فکری دیده شده است و تعبیری درستی ندارد

  217. مهدی محمدلومهدی محمدلوsays:

    سلام من بعد ازمدتی رابطه با کسی که دوسش داشتم یهو بدون هیچ دلیلی حتی بدون اینکه من خبری داشته باشم همه چیز را تمام کرد. من دیشب خواب دیدم معشوق درخانه ماست وما باهم کاملا قهر ولج هستیم تا اینکه تویه جای خلوت اون رو بوسیدم و درآغوش گرفتم و آشتی کردیم تعبیرش رو بگین لطفا

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      رابطه ی بین شما مجددا خوب می شود

  218. رضارضاsays:

    خواب دیدم که دو تا عقرب بود که من یکی را کشتم و آن یکی عقرب فرار کرد لطفا تعبیر کنید ممنون از سایت خوبتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا نشان دهنده پیروزی شما بر دشمنانتان است

  219. Mahdi.83991Mahdi.83991says:

    سلام من بعد از ی مدت رابطه با کسی که عاشقش بودم یهو همه چیرو تموم کرد و حتی من خبردار هم نشدم .تااینکه خواب دیدم معشوق تو خونه یکی درآشناهای ماس و شب هم هست سرسفره بودیم و کاملا لج وقهر تااینکه ت یه جای خلوت یه موقعیتی پیش اومد و دونستیم تنها باشیم و بغلش کردم و نوازشش کردم و کاملا آشتی کردیم.تعبیرش لطفا🙏

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      معشوقتون از شما دلخور و اراحت هست و اگر موقعیتش پیش آمد و آمادگیشو داشتین سعی کنین از دلش در بیارین

  220. فروغفروغsays:

    سلام خواب دیدم در نزدیک ساحل آب نشسته هستم در بالا ستاره در آسمان است می ریم پیس معشوق ایم سر ایم در شانه ایش مانده گریان میکنم باز میبینم صبع میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      هر دوی شما به یکدیگر فکر می کنید

  221. Sadeq1290Sadeq1290says:

    سلام ، ترو خدا هرچه زودتر جواب بدین چون قراره ک فردا ب عشقم زنگ بزنم تا باهاش برم بیرون و صحبت کنیم ، یکماهه که بی دلیل گذاشته و رفته ، دیشب خواب دیدم تو باشگاه مشغول انجام یه حرکت ورزشی بوده ک اولش موفق به انجامش نمیشد ، من ک دورتر واستاده بودم دو سبار تشفیقش کردم و دست زدم براش ، از دور بهم نگاهم کرد دو سبار ، خلاصه موفق شد ، اومد پیشم و ب هم دست دادیم (خیلی محکم فشردیم) بعد همدیگرو بغل کردیم و گونه همدیگرو بوسیدیم خیلی هم خوشحال بود ترو خدا تعبیرشو سریعتر بگین ، ینی من اگه فردا بش بگم بیاد تا حرف بزنیم امکان داره امچی درست شه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است بینتان محبت و الفت و صمیمیت ایجادشود وباید در سخنان خود سنجیده تر عمل کنید

  222. مریممریمsays:

    سلام من خواب دیدم خواهرمو بردم جایی که کار میکنم بعد یه پسری خیلی بزرگتر از خودش ازش خوشش اومده و اومد جلو باهاش صحبت کرد ولی خواهرم بهش محل نمیداد و من خیلی حس بدی بهم دست داد و با اخم اون پسرو نگاه میکردم بعد یکی از پزشکا ک مجردم هست ازون طرف حواسش بمن بود و داشت منو نگاه میکرد دیدم نگرانم شده و میومد سمتم از پشت اون پسره هی منو نگاه میکرد وخیلی حواسش بمن بود میخواست بیاد منو دلداری بده و از ناراحتی منو دربیاره وقتی اونو دیدم حس خوبی پیدا کردم و داشت میومد سمتم ک از خواب بیدار شدم

  223. zohre zarezohre zaresays:

    سلام وقتتون بخیر شب خواب دیدم من و معشوقم در حالت نشسته همو بغل کردیم و بوسه به گونه هم می زنیم اینقدر آرامش داشتیم که بهش گفتم من در کنار تو قلبم اینقدر آرامش داره ممنونم راهنمایی کنید؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده به وجود امدن حس اعتماد و امنیت در بین شماست

  224. ZaZasays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم در کنار کسی به غیر معشوقم خوابیدم،،احساس ناخوشایندی نداشتم اما علاقه ای به ایشون نداشتم،،تو خواب نمیشناختمش ،،اما بعد از بیداری فهمیدم یک بازیگره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده احساسات خوشایند در زندگیتان است

  225. FatiFatisays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم که اون عشقم که چند سال پیش ولم کرده بود منو تو آغوشش کشید و محکم بغلم کرد منم تو بغلش عین یک بچه کوچولو بودم یهو بعد از بغل کردنم تمام اون خستگی هاو ناراحتی های توی تنم سرازیر شد رفت حس آرامش داشتم چون قبلا هم وقتی بغلش میکردم حس آرامش داشتم کل بدنم بی حس شده بود اصلا هیچ حرفی هم نمیزد ولی تو واقعیت منو حتی یه نگاه هم نمیکنه 😔

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده الفت ومهربانی است که در زندگی ممکن است برایتان در زندگی ایجادشود

  226. فرشتهفرشتهsays:

    سلام وخسته نباشید خدمت شما و ممنون از سایت خوبتون.من بااین که مجرد هستم خواب دیدم بچه دار شدم اسمشم گذاشتم یلدا.توخواب دیدم خیلی سروگردون تو حیاط بیمارستانم بعد کسی روکه دوسش دارم اومد دستم و گرفت وبرد.لطفا تعبیرش رو زود بگین خیلی بهش فکر میکنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      کاری می کنید که اشتباه و نتیجش رو می بینید

  227. Mahdi.83991Mahdi.83991says:

    سلام خسته نباشید من یه بار خوابمو براتون گفتم وشما گفتین رابطه بین شما خوب میشه.دیشب بازم خواب دیدم عشقم که قهره میگه بیا بریم حرف بزنیم باهم رفتیم و دستاش وگرفنم بغلش کردم بعد رفتیم.بعد تو راه ی پسره تیکه انداخت بهش ومن زدمش دوستاشم اونجا بودن نیومدن کمکش.این کل خواب دیشب بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      اون مایل که به شما نزدیک شه

  228. Mahdi.83991Mahdi.83991says:

    سلام خسته نباشید.من دیشب خواب دیدم عشقم که باهام قهره اومده میگه بیا بریم حرف بزنیم باهم رفتیم و دستانش و گرفتم وف

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      به شما فکر میکه

  229. Mahdi.83991Mahdi.83991says:

    سلام خسته نباشین. من دیشب خواب دیدم عشقم که باهام قهره اومده بهم میگه بیا بریم صحبت کنیم. رفتیم و بهش گفتم میشه دست تو بگیرم دستش و آورد جلو و اول بغلش کردم و دوباره دست شو گرفتم و رفتیم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده به وجود امدن صمیمیت در بینتان است

  230. فرشتهفرشتهsays:

    سلام خسته نباشین.من با اینکه مجرد هستم خواب دیدم بچه دار شدم.میخواستم ببینم تعبیر بچه دار شدن کسی که مجرده چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید مراقب باشید دچار اشتباهات در زندگی خود نشوید

  231. زهرازهراsays:

    سلام.جدیدا بین منو معشوقم سردی به وجود اومده.وقبل از بخوابم گفتم به کلی فراموشش میکنم. خواب دیدم که ما با هم نامزد شدیم.و معشوقم نشسته و او سرم گرفت و روی پایش قرار داد و مو های سرم رو نوازش کرد و آهنگی هم در مبایلش گذاشته بود و حس آرامش و حس خوبی رو با او تجربه کردم... من دختر مجرد هستم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      مشکلاتتون حل میشه و هر دوی شما واقعا بهم علاقه دارین منتها زمان میبره تا دوباره با هم باشین

  232. سینا مرادیسینا مرادیsays:

    سلام خواب دیدم که من ناراحتم‌ ولی دختری که در خوابم بود خوشحال اون من رو بغل کرد و بعد از چند ثانیه من هم اون رو بغل کردم از جلو در حالی که حس خوبی داشتم اما دوست داشتم سریعتر این بغل تموم شه تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در ابراز احساساتتون دچار مشکل میشین

  233. جوادجوادsays:

    سلام من خواب دیدم که کسی دوسش دارم که نمیدونم ایا اونم دوستم داره ازجلوی خونشون ردمیشدم منو دید و نیش خند زد وبه داخل خونه رفت بعد به بالای پنجره امد وقتی که دیدم برای من امد به بالای پنجره خوشحال شدم خندیدم اونم خندید ناز میداد منو نگاه میکرد وقتی داشتم می رفتم به خانه ای که رفیقم داشت میساخت دیدم اونم پشت سرم داره میاد وقتی رفتم اونجا دیدم کارگر ها دارن کار میکنن رفتم بالای ساختمون دیدم داره میاد بالا دستاشو گرفتم وتا اخر کنار من ایستاده بود ودستامو داشت وهمراه من راه میمد و منم بغلش میکردم بعد رفتیم به طرف درخت الوچه ای که داشت چند تا اون جا الوچه خوردیم بعدیک دفعه مادرش سر رسید دید که منو اون دست تودست هستیم مادرش بهش گفت مگه من بهت نگفتم برو دنبال چیزی گفتم اینجا چیکار میکنی انگار که مادرشم راضی بود از اینکه بامن بود بعد به مادرش میگه من اینو دوست دارم ومیخواهم ومیخوام باهاش ازدواج کنم یک دفعه من گریم گرفت واونو بغل گرفتم و بوسیدمش .تعبیرش چیه ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خواب شما قبلا تعبیر شده

  234. مسافرمسافرsays:

    سلام وعرض احترام من چند شب پیش درتکیه محلمون کسی که دوسش دارم رادیدم واز اون روز توفکرم بودفردای اون شب خواب دیدم همراه با همان کسی که دوستش دارم که نمیدونم ایااون هم مرادوست داردویا ندارد به خونه ای که درحال ساخت بود رفتم وانجا دست عشقم را گرفتم وبه بالای ساخمون رفتیم من خیلی از عشقم ناراحت بودم چون که بهم کم محلی میکرد هرجا منو میدید جوری منو نگاه میکرد که انگار از من بدش میاد ولی باز بهش هیچی نگفتم ومحکم دستشو داشتم و ناراحت بودم ‌دستشوداشتم وعقدم روش خالی میکردم بغلش میکردم واون هم اصلا دستم را ول نمیداد وانگار اونم خیلی من رادوست داردبعد ازاین که به پایین رفتیم دیدیم که مادرش امدوبه او گفت نباید میمدی این جااون به مادرش گفت که من خیلی محمد جوادو دوست دارم ومیخواهم باهاش ازدواج کنم منم یکدفعه از زوق گریم گرفت و محکم بغلش کردم وبوسیدمش اونهم گریه افتاد وبه هم گفتیم که خیلی هم دیگرو دوست داریم. من ۱۷ سالمه واون۱۵دراین خاب انگار چند سال بزرگ تر بودیم اگر میشود بگویید ایا اون منو دوست داردیا ندارد ممنون میشم لطفا سریع تر تعبیرش رو بگید باعرض تشکر.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      اون هم به شما علاقه دارد منتها این خواب اشاره به احساسات زود گذر سن شماست و نباید کار اشتباهی انجام بدین

  235. سحرسحرsays:

    سلام ببخشید من دم صبح خواب دیدم که یه صدایی به پسر مورد علاقه م که البته الان با هم قهر هستیم گفت اگه دوسش داری این کیسه ی فلفل رو بده بهش بعد او بین دوتا کیسه دونه ی فلفل سیاه،کیسه ی کوچیک رو بهم داد و از پشتسر بغلم کرد و سرم رو بوسید و گفت که همه ی ناراحتیامون تموم شده و اومده که بمونه! آیا تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      نسبت به شما قصد خوبی نداره

  236. خاتونخاتونsays:

    سلام من و همسرم مدتهاست مشکل داریم من عاشقشم و اون میخاد طلاقم بده همیشه خواب میبینم که میرم تو آغوشش و شدیدا دلتنگم و بیقراری میکنم.اونم تو خواب مهربونه ولی دیشب خواب دیدم رفتم تو آغوش پسری که احساسم میگفت شوهرمه و قیافه شوهرم نبود بعد از کلی بغل و گِلِه کردن.بخاطر لباس نظامی که تنش بود متوجه شدم اسمش یه چیز دیگه هست و انگار شوهرم نیست ازش جدا شدم و گفتمش تو دروغ میگی شوهرم نیستی ولی تو اون شلوغی همش دنبالش میگشتم تا اینکه اونجا دعوا شد و اسلحه بود و من هم از ترس اینکه دنبالم بودن فرار میکردم هم دنبال اون پسر ک مثلا شوهرم بود میگشتم بعدش با دوستام رفتم تو یه آب تمیز شنا کردیم ک سه تا از دوستام شبیه جانوران دریایی شدن و بی جون بودن.از اونجا که خارج شدم با دوستم ک برم خونه متوجه شدم هنوز اون آدم خرابکاره دنبالمه دیگه از خواب بیدار شدم..ممنونم از سایت بینظیرتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سعی کنین همسرتون رو بهتر بشناسین و قضاوت هاتونو درمورد اون اغییر بدین همچنین اگر مقصر شمایین خودتون رو تغییر بدین در غیر اینصورت باید با مشاور صحبت کنین

  237. شادی تورچیشادی تورچیsays:

    سلام خسته نباشید. دیشب خواب دیدم کسی روکه دوست دارم وباهام خیلی سرده شده،باهم زندگی میکنیم وکنارش خوابیدم اودست من راتوی دستش نگه میداره ومن اورابوسیدم. این خواب تعبیری بدی داره؟!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است بینتان الفت و صمیمیت ایجادشود

  238. zohre zarezohre zaresays:

    سلام وقتتون بخیر،من دیشب خواب دیدم کسی که بهش علاقمندم باهام تماس گرفت و گفت چرا باهام مثل قبلنا تماس نمی گیری وگریه می کرد و می گفت چرا بهم نمی گی دوستم داری منم مونده بودم چی بگم اصلا گنگ شده بودم وبعد بهش گفتم خودت که گفتی تماس نگیرم. الان چند وقتیه باهم ارتباطی زیاد ندارم و بهش زیاد فکر نمی کنم.ممنون. میشم راهنماییم کنیم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر درگیری ذهنی و تبادل روح است ایشان به فکر شما بوده اند

  239. زد . بیزد . بیsays:

    سلام.من متاهل هستم و فرزند دارم. قبلا با آقایی نامزد و محرم بودم.که نشد با هم ازدواج کنیم. ولی هر دومون هم دیگه رو خیلی دوست داشته و هنوزم نسبت به هم محبت داریم قلبا. ولی هیچ ارتباطی با هم نداریم.حالا ایشون به من پیام دادن خواب من رو دیده... خواب دیده که من رو جایی دیده و من فقط بهش سلام کردم و رفتم.ولی اون از اونجایی که منو دوست داره منو گرفته و برده پشت فنسها و شروع کرده به بوسه و محبت و... آیا این تعبیر خاصی داره. من خواب ندیدم اون آقا خواب دیدن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به محبت و علاقه ای که این آقا نسبت به شما دارن اشاره داره و خواستار رسیدن به شماست

  240. MahdiMahdisays:

    سلام خسته نباشید پسر عمه ی من چند روز پیش خواب دیده بود که من قد بسیار بلند و دستان بسیار درازی دارم وازهمه بلند ترم ممنون میشم اگه تعبیرشو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بر فراز و نشیب های زندگیتان دلالت دارد

  241. مهشید حیدریمهشید حیدریsays:

    خواب دیدم تو حیاط توی بغل دوست پسرم بعد مادر دوست پسرم میبینه میارتمون داخل خونه بعد دوست پسرم اخلاق خوبی با من نداشت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به کیفیت ارتباط شما باهم اشاره داره

  242. HaniHanisays:

    سلام خسته نباشید من مجرد هستم و خیلی وقت است که عاشق فردی شدم من زیاد اون فرد رو نمیبینم و مطمئنم به من فکر نمیکنه، دیشب خواب دیدم محکم بغلش کردم(از روبه رو) و اون هم فقط میخندید این خواب چه تعبیری میتونه داشته باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس به علاقه ی شما اشاره داره و اینکه اون شخص نسبت به شما حس بدی نداره

  243. zohre zarezohre zaresays:

    سلام وقتتون بخیر خواب دیدم درحالی که روی تخت خوابیده بودم کسی که دوسش دارم اومد کنارم و وایساد میخواست کنارم بشینه چون میدونستم نامحرمه اجازه ندادم گفت رو تخت من خوابیدی گفتم آره اسپری جلوی آینه برداشت و به من زد خیلی بوی خوبی داشت بعد گذاشتم کنارم بشینه،نشت و درچشمانم نگاه کرد و گفت دوست دارم این خواب چه تعبیری میتونه داشته باشه؟ممنونم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به احساسات عاطفی شما اشاره داره و اینکه خبری خوش در آینده خواهید شنید

  244. مهسا احمدیمهسا احمدیsays:

    باسلام و خسته نباشید خدمت شما . من امروز صبح خواب می‌دیدم تو آغوش کسی که بهش علاقه دارم خوابیدم و اون بهم میگه تو زن منی ولی درست یادم نیست که از روبرو خوابیده بودیم یا از پشت میشه لطفا تعبیرش رو بگید ؟؟؟!!! سپاسگزارم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده درگیری ذهنی شما از این باب است

  245. مهسا احمدیمهسا احمدیsays:

    باسلام و تشکر از شما و سایت خوبتون . ببخشید قبلا هم یه خواب دیگه مشابه همین دیده بودم با این تفاوت که اوندفعه تو خواب دیدم اونی که بهش علاقه دارم اومد توی اتاق و بهم گفت میخوام بیام پیشت و ایستاده از پشت منو تو آغوشش گرفت و حس خییییییلی خوبی داشتم چنان که وقتی بیدار شدم احساس میکردم واقعا پیشم بوده و تو بیداری این حس رو تجربه کردم میشه لطفا تعبیرشو بگید؟؟؟!!! ممنووون از شما سپاسگزارم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام تعبیر همان است

  246. محدثه خراسانیمحدثه خراسانیsays:

    من با یکی دوستم بعد خانوادم خیلی به شدت با این کارم مخالف هستن ولی خواب دیدم ک اون کسی ک دوسش دارم با خانواده و فامیل همکاری کردن یه چشن توی خونه عشقم گرفتن بعد منم از شنیدنش خیلی شکه شدم حال درونیم خیلی خوب نبود ولی وقتی دیدمش خیلی خوشحال بودم و فرداش عشقم میره بیرون من ک ازخواب بلند میشم خانوادم میگن ک رفته ولت کرده منم تا میام گریه کنم از در میاد تو منم سری بغلش میکنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا نشان دهنده کسب موفقیت های خوبی در زمینه کاری برای شما در زندگیتان است

  247. DiamondDiamondsays:

    سلام من عاشق یه پسرم که خواننده کره ایه ولی متاسفانه مرده دیشب خواب دیدم که داریم راه میریم و منم اونو از کنار بغل کردم و دست مو انداختم دور گردنش وقتی به گردنش دست زدم یکم بیش از حد داغ بود این تعبیرش چیه ؟ مرسی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام افکار و ذهنیاتتون رو در جهت اشتباهی پیش می برین

  248. نیمانیماsays:

    سلام چند مدتیه یراس اتفاق افتادن یه سری مشکلات منو عشقم نمیتونیم با هم در ارتباط باشیم بعد من خواب دیدم ایشونو بغل کردم خیلی هم بدنشون داغ بود تعبیرش چی میتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به علاقه و احساسی که نسبت به ایشون دارین اشاره داره

  249. Rahim shaheerRahim shaheersays:

    سلام من خواب دیدم دختری را که دوست دارم از اطاق بیرون کردم و بردمش در یک گوشه و او هم اهسته اهسته میخندید و خوشحال بود برایش گفتم من دوستت دارم و اون هم گفت من هم دوستت دارم بعد همدیگر را در اغوش گرفتیم. لطفا تعبیر این خواب من را بنویسید خواش. ممنون شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به محبت و علاقه ی دوطرفه ی شما اشاره داره.

  250. طلایهطلایهsays:

    سلام وقتتون بخیر من دیشب خواب دیدم که کسی رو که دوست دارم مريض هستش و رفته بیمارستان. منم کاملا اتفاقی اونجابودم. دیدم داره بیهوش میشه سریع رفتم و بغلش کردم. توبغل من کاملا بیهوش بودن و اصلامتوجه من نشدن. من همینطور که سرشو بغل کرده بودم وبه خودم چسبونده بودم گریه میکردم. بعدم اومدن بردنش برای معالجه ومن همچنان درحال گریه بودم. همونجامتوجه شدم که ایشون یه بیماری داره که هرهفته باید برای درمان بره بیمارستان (مثلا مثل دیالیز). وقتی متوجه شدم حالم خیلی بدترشد. ممنون میشم تعبیرش بگید.(در‌ضمن من واین آقاباهم درارتباط نیستیم)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس مشکلی براشون بوجود میاد

  251. رضارضاsays:

    سلام معشوق من نامزد داره در واقعیت و من در خواب دیدم ک پسر عموم که هیچ نسبتو رابطه ای با اون نداره داره معشوقمو بغل میکنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به رابطه ی متاهلی ایشون اشاره داره

  252. VafaVafasays:

    سلام خواب دیدم من توخونه درازکشیدم عشقم که خیلی وقته ندیدم اومدکنارم نشست انگارپشیمون بودپام مساژدادخواهرم بادیدنش اخم کردوگفت این اینجا چیکاداره بعدمن دسش گرفتم رفتیم بیرون من بغلشش کردم محکم وبهش گفتم من بابت اخلاق خواهرم معذرت میخوام گفت طوری نیس بعدباهم رفتیمم بیرون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده اعتماد و وفاداری در بین شما است

  253. مریم احمدی پورمریم احمدی پورsays:

    خواب دیدم عشق سابقم رو بقل کردم اوت به هم گفت برو اون ور بهش گفتم بوس بده تا برم بوسم کرد تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      مراقب باشید ممکن است شاهد ناعدالتی باشید

  254. پرستوپرستوsays:

    سلام ما یک اکیب کوهنوردیم و و من و. یه فرد دیگه به هم علاقه مندیم اون برای این که منو بتونه ببینه به منشی اکیب گفت که زنگ بزنه به ماها و بگه مدیر. گروه شمارو دعوت کرده ولی من به دلایلی نفهمیدم و معشوقم به شدت ناراحت شده بود امروز. خواب دیدم اون با گروهمون بیرونه و خیلی عصبیه ولی وقتی منو میبینه که دارم از پشت پنجره نگاش میکنم لبخند میزنه و از اون حالت عصبی در. میاد بعد. بعد یه گوشه ای بودیم من آروم بغلش میکنم و خیلی صحنه خوبی بود بعد از اون هرچیگشتم دنبالش پیداش نکردم تو راه دزد. چینی زد بهم پلاک و زنجیر. طلا النگو دستبند گوشواره و اینا حتی زنجیر. پلاک مادرم ... میخثاست ببردشون ولی من سرشو بریدم و بعضی از. طلاهایی که گرفته بود رو پس گرفتم تو راه با دوستم تو شهر غریب داشتیم میدویدیم که من خیلی خسته بودم ...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده درگیری های ذهنی و فکری شما از موضوعات اخیر است

  255. ریحانه سرایداریریحانه سرایداریsays:

    سلام من خواب دیدم که کسی که دوسم داره آمده منو بغل کرده و من از اشتیاق قلبم تو دهنم میزنه و تو استرس خیلی بدی قرار گرفتم و نمی دونم بایدچی کار کنم بعد اون شخصی که منو بغل کرده بغل گوشم یه چیزی گفت که من یادم نمیاد...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است بینتان الفت و صمیمت ایجاادشود

  256. ساراساراsays:

    من تو خواب دیدم که با کسی که دوسش دارم روی چمنا نشستیم و من سرمو روی شونه‌هاش میذارم ولی اون منو به آغوش میکشه و سرمو رو سینه‌اش میذاره و به من میگه که با یه دختر دیگه دوسته درحالی که بدون هیچ ترسی منو بغل کرده و بعدش خودش میاد تا من اونو بغل کنم. یه چند روز پیش هم تو خواب دیده بودم که این فرد منو از رو گونه‌هام میبوسه. تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا نشان دهنده الفت و مهربانی است که ممکن است بینتان ایجادشود

  257. رحیمرحیمsays:

    سلام خوبید من خواب دیدم که دختری رو که دوست دارم توی خونه ما آمده یکجا بودیم حرف زدیم و بعدا من رفتم بیرون از خونه که برایش برای خوردن چیزی بیارم ولی بعدا که رسیدم رفته بود لطفا تعبیر خواب مرا بنوسید ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای اشفته است

  258. Rahim shaheerRahim shaheersays:

    سلام من خواب دیدم دختری را که دوست دارم رفتم خونه شون و چند لحظه تنها در اطاق نشسته بودم و بعدا از خونه بیرون شدم و عشقم هم اومد دهن دروازه و به من نگاه میکرد تعبیرش چیه و من با اون هیچ رابطه ندارم لطفا تعبیرش را بنوسید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است بینتان محبت ایجادشود

  259. HHsays:

    سلام من خواب دیدم دقیقا همونجایی که همیشه معشوقم رو ملاقات میکنم همدیگرو به مدت طولانی بغل کردیم و من نگران برخورد دیگرانی بودم که شاهد این صحنه بودن و این بغل کردن چند بار و طولانی اتفاق افتاد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به ارتباط و محبتی که بین شما وجود داره اشاره داره

  260. رحیم شهیررحیم شهیرsays:

    سلام من خواب دیدم دختری را که دوست دارم در اطاق همه بودند من اون را از اطاق بیرون کردم و او هم اهسته اهسته میخندید برایش گفتم من دوستت دارم او هم گفت اون هم دوستت داره بعد همدیگر رو در اغوش گرفتیم تعبیرش چیه؟ ممنون از سایت خوب تون😘

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس به علاقه ی شما بهم اشاره داره

  261. ........says:

    سلام من خواب دیدم که کسی عاشقشم رو یه مبل خونه مادر بزرگمینا دراز کشیده و من نگاه کردم دور و ورم رو دیدم کسی توی خونه نیست رفتم محکم بغلش کردم و جفتش خوابیدم چن لحضه بعدش انگا داشتیم از هم دور میشدیم اون دس دراز می کرد سمت من اما من نه تو بغلش بودم نه تو دسترسش بعدش لباسم رو خودم در اوردم من و اون همو میدیدیم اما تو دسترس هم یا اصلا پیش هم نبودیم انگار از پشت گوشی همو میدیدیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ترجیح میدین احساسات و عشق و علاقه تان را فقط به کسی که علاقه دارین نشون بدین و نمی خواین که کسی دیگری بفهمه و یا این علاقه به خطر بیوفته

  262. صحراصحراsays:

    سلام و خسته نباشین ممنون از راهنمایی های همیشگیتون دیشب خواب دیدم می‌خوام دوتا ماشین رو باهم کنترل کنم ولی منتظر کمک یکی از دوستام بودم که چون حاضر به کمک نشد تصادف کردم کسی که دوستش داشتم توی ماشین بود بعد پیاده شدم پاهای جفتمون آسیب دید وقتی ازش معذرت خواهی کردم بغلم کرد (توی واقعیت اون فرد حتی نمیدونه من دوستش دارم صرفا دوستیم) موقع خداحافظی بازم بغلم کرد و یه نامه بهم داد که نوشته بود به اندازه ی ستاره ها زیبایی و تولدت مبارک و بازم همو بغل کردیم اما به محض اینکه از خونه بیرون رفت یکی از دوستای مشترکمون اومد گفت نامشو بده من و همه ی نوشتشو خط زد و گفت پشیمون شده و ترسیده سعی کردم دنبالشون برم که وارد یه منطقه ی تاریک شدیم چندتا مرد دنبالمون کردن و با سوزنای بلند سمی شروع کردن به آسیب زدن بهمون ولی از پشت یسری نرده اینکارو میکردن نمیتونستن خیلی بهمون نزدیک بشند چندتا از دوستام توی خواب مردن من رفتم جلوشونو بگیرم خودم زخمی شدم و اون کسی که دوستش دارم هم اومد کمکم و میدونستم میمیرم ولی موفق شدم جلوی اونارو بگیرم من واقعا نمیدونم این فرد دوستم داره یا نه و این قضیه برام آزار دهندست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس به چالش ها و فکر و خیال هایی که ارین اشاره داره افکار منفی رو از خودتون دور کنید

  263. حجت سرابندیحجت سرابندیsays:

    سلام خواب دیدم عشقم اومده رو پام نشسته یواشکی اومده بود تو خونمون ما داشتیم صحبت میکردیم که متوجه شدم مامانم پشت در وایساده و داره حرفامونو گوش میدع که عشقم یه سوزن تو بازوم زد و قرمز شد جاش ولی خون نیامد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام حرفی میزنه که باعث ناراحتیتون میشه

  264. nilanilasays:

    سلام من تقریبا ۸ ماهی میشه که دوس پسرمو ندیدم دیشب خواب دیدم که من دستامو باز کردم‌ و اونم منو بغل کرد چه تابیری دارد؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام تمایل داره دوباره با شما باشه

  265. رضارضاییرضارضاییsays:

    سلام من ۱۷سالمه توخواب دیدم عشقم روبغل میکنم وبعدباهم حرف میزنیم وبعددیدم مادرم امد زود از همه جداشدیم بعدبا عشقم حرف زدم میخواستم بدانم این خواب تعبیری دارد؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به علاقه ای به ایشون دارین اشاره داره و اینکه نمی خواین کسی بفهمه

  266. رویا رضاییرویا رضاییsays:

    با عرض سلام و ادب.من با معشوقم سه سالی هست جدا شدیم البته از طرف ایشان.در خواب دیدم همدیگر را صمیمانه در آغوش گرفته ایم و دراز کشیدیم.با تشکر اگر تعبیری داره.سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است برایتان صمیمیتی ایجادشود

  267. HaniHanisays:

    خواب دیدم که در یک اطاقی بودم و رومو ک برگردوندم معقشوقم رو دیدم و بغلش کردم و احساس خوبی داشتم.تعبیرش چیه؟؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است بینتان الفت ایجاد شود

  268. زهرا زارعزهرا زارعsays:

    سلاموقتتون بخیر،خواب دیدم فرد مورد علاقم کنارم بودسرماش بود منم روکش روش کشیدم دیدم دوباره داره ناآرومی میکنه کنارم خوابید سرش رو گذاشت رو قفسه سینم و خواب رفت ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است بینتان محبت ایجادشود

  269. ساراساراsays:

    سلام من دختر مجردی هستم که خیلی سال است عاشق یکی از اقوام هستم و مدتی هست ک ب این باور رسیدم که مرا دوست ندارد و در حال فراموشی او هستم دیشب خواب دیدم خانه ی مادربزرگم هستیم که او میاید و من که از سر و وضعم ناراصیم بلند میگویم لباسم بد است و زشت شدم و او با لبخند میگوید که خوشگل شدم و ما همه با خواهرم و بییه اقوام میرویم تا عکس سلفی بندازیم ک من و او در کنار هم قرار میگیریم پایان عکس از پشت مرا بغل میکند و نوازشم میکند و گردنم را بوسید البته شک دارم گردنم بود یا شانه ی راستم اگر میشود تعبیر خواب مرا بگویید ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید مراقب افراد زیانکار و دورو در اطرافتان باشید

  270. آرشآرشsays:

    ببخشید من خواب دیدم که تو مترو بودم و معشوقم رو دیدم که ناراحت بود رفتم سمتش بغلش کردم پیشونیشو بوسیدم گفتم چی شده اونم اونم گفت دوست ندارم به خاطر آیندمون دست به کار اشتباهی بزنی منم کمی سفت تر فشارش. دادم گفتم باشه اونم خندید و گفت دوستت دارم و با هم رفتیم تعبیر این خوابم چی میشع

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      مراقب کارهاتون باشین

  271. عاطفهعاطفهsays:

    سلام وقتتون بخیر اگه خواب ببینیم درحالی که همو بغل کردیم همو می بوسیم و رابطه داریم درحالی که خبر ندارم حتمنی پسر موردعلاقم دوسم داره چه تعبیری ميتونه داشته باشه؟ممنونم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است بینتان الفت ایجادشود

  272. م.آم.آsays:

    سلام من خواب دیدم که به خانه ی پسری میروم که هم دیگر را دوس دارشتیم اما الان از هم جداشده ایم تا درس بخوانیم وقتی وارده خانه شدم به اتاقش رفتم احساسه سرما کردم روی تختش پتویی بود بغله تخت نشستم و پتو را کمی روی خودم کشیدم بعد پسره اومد بغلم نشست و منو تو بغلش جا داد من همونجور که تو بغلش بودم سرما تکیه دادم به بغلش و شروع کردم به خواندن کتاب

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام دلش برای شما تنگ شده و همچنین شما

  273. AnitaAnitasays:

    سلام من تو زندگیم خیلی عاشق یکی ام که اونم فقط از من خوشش میاد من خواب دیدم اون با ی دختر با موهای کوتاه و چتری نامزد کرده دختره پوست سفیدی داشت و خیلیم افاده ای بود بعد عشقم همش اونو میبرد بیرون رستوران و بهش می رسید اما آخرای خوابم بهم گفت که من خیلی خشگلم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام زمان شرایط رو تغییر میده

  274. MahyaMahyasays:

    سلام من خواب دیدم پسری که خیلی دوسش دارم و الان اون متاهله. درمهمانی اول با ایشون برخورد کردم و بعد دو قدم جلو تراونو بغل کردم و بعد دست همدیگر رو گرفتیم رو شروع کردیم به راه رفتن در یک مهمانی . و همه داد میزدن و اسم مارو صدا میکردن و میگفتن عروس و داماد آینده خیلی فکرمو درگیر کرده . تعبیرش رو بهم میگید با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به احساسی که نسبت به این شخص دارین اشاره داره سعی نکنین این احساس رو سرکوب کنین چون تبدیل به درد میشه رشدو ارتقاش بدین امید وارد منظور منو بد متوجه نشده باشین

  275. MortezaMortezasays:

    خواب دیدم که در حال رابطه جنسی هستیم با یک دختر که اشنا هم هستیم و بعد همه خانواده کم کم میان و پیش ما وایمیستن همه داشتن حرف میزدن ولی انگار توجه خاصی به ما نمیکردن ما داشتیم کاره خودمون رو انجام میدادیم و بعدش اینکه روزه شنبه هست تو خواب و مامانم میگه مگه نگفتی میخوای بری بیرون بعد اینکه از اون دختر هی میپرسیدم چرا داریم جل اینا دین کار رو میکنیم و جوابه خاصی نمیداد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      به احساس نیاز شما به این مسئله اشاره داره و ذهنتون هم بدین شکل تصویر سازی کرده

  276. ShhrbnooShhrbnoosays:

    سلام ببخشید من معشوقم خواب دیده که منو بغل میکنه ولی من هی از بغلش میام بیرون تعبیر این خواب چیه؟؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به حساسیت و گاهی نگرانی های این شخص اشاره داره از این رابطه

  277. تیناتیناsays:

    سلام وقت بخیر. دختر مجردی هستم. خواب دیدم روی عرشه یه لنج چوپی بزرگ ازینا ک تو جنوب هست نشستم و کسی ک قبلا خواستگارم بود و عشقم بود و الان زن و بچه داره با لبخند اومد سمتم و کنارم نشست بعد سرشو گذاشت رو سینه م منم سرشو بغل کردم همینطور ک سرش تو بغلم بود ازش پرسیدم حالا کی حرکت میکنیم گفت ساعت ۷ گفتم زود نیس؟ گفت هر ساعتی ک تو بخوای میریم. بعد لبخند زد و منم با لبخند سرش تو بغلم بود و آروم دست میکشیدم رو سرش و موهاشو نوازش میکردم ک از خواب بیدار شدم. لطفا تعبیرشو بگید. ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس دلتنگ شماست

  278. MaryammMaryammsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم ک با معشوقم خارج از کشوریم (امریکا)بد با یک بازیگر خارجی معروف ک همراهمون بود بد دست همو گرفته بودیم رفتیم داخل یک مرکز خرید بزرگ (پاساژ) بد دست همو گرفتیم رفتیم گشتم ب هیچ وجه دستمو ول نمیکرد بد اون بازیگر خارجی (زن بود)اونم دستمو گرفته بود بد داشتیم راه میرفتیم که انگار ی پسره ب من تیکه انداخت غیرتی شد رفت با اون صحبت کرد اومد دوباره دستمو گرفت راه رفتیم رسیدم به یه جایی ک دوچرخه بود بد تکیه داد ب اونا گفتم بهش این سویشرتی که تنترو بده من بعدا گف باشه عزیزم بزار از اینجا بریم بد بقلم کرد انگا منم بوسش کردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای درهم و اشفته است

  279. شادیشادیsays:

    سلام من خواب دیدم که کسی که دوسشدارم و از هم جداییم چون فکر میکنه من بهش خیانت کردم و خیلی در حقم بی انصافی کرد، دزدکی اومده بود تو اتاقم و ازم میخواست ببخشمش و بهش فرصت بدم من تو خواب سعی میکردم که بهش زیاد محل نزارم و ته قلبم دلم میخواست پیشنهاد ازدواج بده اما نمیداد پدرم خونه بود و میترسیدم یه دفعه بیاد توی اتاق وقتی بابام رفت نتونستم خودمو کنترل کنم و محکم بغلش کردم از شدت دلتنگی دل گرفته بودم و یادم نیست جزئیات بعد از هم اغوشی رو اما بخاطر دارم که باهم نزدیکی کردیم من به الت تناسلیش دست زدم و انگار ختنه نشده بود و با خودم میگفتم چطور انقد بزرگ شده اون که کوچک بود و بعد خودمو کشیدم کنار و نذاشتم به رابطه باهام ادامه بده.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای درهم و اشفته است

  280. MrymMrymsays:

    سلام، من معلممو خیلی دوست دارم ایشون یک‌ مَرده چند وقت پیش بهش گفتم‌ و هیچ اتفاقی نیوفتاد دیشب خواب دیدم که کیک خریده و منو یهو بغل میکنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام حس منفی به شما نداره

  281. مبینامبیناsays:

    سلام ببخشید من مجرد هستم و خواب دیدم که تو یک فضای باز مث پارک کنار یک مرد جوان ایستاده بودم تو واقعیت تابحال ندیدمش ولی تو خواب انگار نامزد یا شوهرم بود همدیگرو بغل کرده بودیم و تو خواب داشتم به این فکر میکردم که علاقه بسیاری به او دارم خوابم تعبیر خاصی خاصی؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است صممیت های جدیدی در زندگی برایتان اغاز شود

  282. MortezaMortezasays:

    سلام یدفعه کامنت گذاشوم نمیدونم چرا پاک شده ؟ خواب دیدم دختری که خیلی دوسش دارم و الان خیلی وقته ازش دورم و چند روزی هست که به یادش افتادم خواب دیدم رفتم تو اتاقش که طبقه سوم هست از پنجره رفتم داخل و گفت کا اونجا اتاقه خواهر زادمه (واقعا تازه به دنیا اومده) و بعد من از همون پنجره رفتم تو اتاقه بغلی انگار منتظرم بود شب بود و اوا هم بارونی بود من خودمم تو خواب کوپ کرده بودم که چطور دوباره با هم دوست شدیم و الان همو بغل کردیم و این داستانا و بعدش دیدم رفت تو اتاق خواهرزادش و چندتا برگه که انگار من جا گذاشته بودم اورد مثله نقاشی بود من کله لباسام ییاه بود و بعد دیدم که میگه خبری ازت نیست انگار ن انگار که ما هستیم و از این داستانا اگه میشه زودتر جواب بدید مرسی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به احساسات و علاقه ی شما به این خانم اشاره داره و نشانه های خوبی ازش میشه فهمید

  283. MonikaMonikasays:

    سلام من تو زندگیم عاشق ی مردی ام که هیچوقت ما باهم دوست نشدیم اون فقط از من خوشش میاد البته فکر کنم من خواب دیدم تو ی حیاط بزرگیم که توش چند تا خونه ویلایی قدیمیه با چندین نفر که من اصلا نمیشناختمشون بیشتریاشون زن بودن یکی از دوستای مامانم که ی زن سفیده اونجا بود و داشت برام از اونی که من عاشقشم میگفت بعد چند ساعت بعد تو یکی از اون خونه ها عشقم و دیدم که چند تا دختر یکم بزرگتر از من کنارش نشستن دوتاش کنارش بودن و دارن قلیان می کشن اون خودش قرمز پوشیده بود ولی دوتا دخترا هردو مشکی منو میدید می خندید من همش میخواستم خودمو ازش قائم کنم ی پیره زنی ام بود که همش دستور میداد به بقیه شبی مامانش بود تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به اضطراب و نگرانی از اتفاقات آینده اشاره داره

  284. SaniaSaniasays:

    سلام من عاشقانه مردی رو دوست دارم که اون انگار دوستم نداره دیشب خواب دیدم باهم تو ماشینش که سانتافست نشستیم منو رساند خونمون و اصلا باهام حرف نزد رو صورتش اخم بود و عصبانی منم ناراحت پیاده شدم تعبیرش چیه تو خوابم ی آستین کوتاه قرمز تنش بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به احساسی که از اون شخص بهتون منتقل شده اشاره داره

  285. حیدریحیدریsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم که با برادرم بحث کردم و ناراحت شدم و خودمو در آغوش عشقمم انداختم و اوهم مرا محکم بغل کرد ودلداری ام میداد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس نیاز به همدلی و احساس درک دارین

  286. gholamigholamisays:

    سلام من چند وقتی هست از ی رابطه ی عاطفی بیرون اومدم خواب دیدم عشقم اومد دنبالم مثل قبل باهم رفتیم بیرون خیلی عادی مثل همیشه خوش گذروندیم بعدش منو دعوت کرد برم باهاش جایی ولی من توی خواب مخالفت کردم و اون حالش بد شد گریه کرد توی بغلم افتاد تعبیرش چی میتونه باشه دوبار ام این خوابو دیدم هر دفعه با جزئیات لطف میکنین بهم بگید تعبیرشو

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام دلش برای شما تنگ شده و شرایط روحی خوبی نداره

  287. امیر علی لایقیامیر علی لایقیsays:

    ببخشید من ۷ماه است کسی را دوست دارم ولی روم نمی شود به او بگویم اسمش هم یکتا است چند باری هم برای این که گیر مستقیم به او بگم دوستش دارم برایش کدو گرفتم اون هم قبول می کرد وتشکر می کرد و نمی گفت چرا خریدی چیزی نمگفت فقط ۱ سال از خودم بزرگ تر است من خواب دیده بودم که بقلم بهم چسبیده ومنو بقل کرده هر دو هم خوشحال بودیم و او صورت خود یعنی لپ خود را به صورت من مالش می داد وبعد رفتیم جایی و باهم لب بوسی کردیم و بدن هایمان را به هم مالیدیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بهتون توجه داره

  288. نسترننسترنsays:

    باسلام وخسته نباشين وتبريك عيدخدمت استادمحترم خواب ديدم اقايى كه ٤ساله ميخوامش برام لاك ميزدرنگشم نارنجى براق زرداربود حين لاك زدن هم پيشونيم بوسيدو بغلم كرد جايى بودمحيط كه ادم زيادبود بعد لوپ سمت چپ صورتم كشيددر كل خيلى ابرازمحبت ميكرد ميخوام بدونم تعبيرش چى ميتونه باشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر نارضایتی شما از موضوعات اخیر در زندگیتان است

  289. maniamaniasays:

    سلام من خواب دیدم که با کسی که من عاشقشم ولی اون بهم توجه نداره تو ماشینش نشستیم من صندلی پشت نشستم کنار من ی زن پیر بود که فالگیر بود البته با موهای قهوه ای تیره بعد ی پیره مرد دیگه داشت میزد به ماشین عشقم که اون جا خالی داد و با خنده گفت پیره مرده اسکل درصورتی که اینطوری حرف زدن کاملا ازش بعیده بعد من تعجب کردم بعدش رفتیم ی شهر دیگه توی ساختمون بزرگ که درش بسته بود و برگشتیم رفتیم توی ی خونه دیگه که ویلایی بود بعد من موهایم کاملا باز بود و بهم ریخته شده بود بعد با مهربونی ی شونه قرمز هم رنگ لباسم بهم داد و گفت بیا با این موهاتو شونه کن من تو خواب قرمز پوشیده بودم و اون ی تیشرت آستین کوتاه سفید تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام توانایی ها و انگیزه خود را در زندگی خود بالاتر ببرید

  290. NahalNahalsays:

    سلام من مجرد هستم در خواب دیدم ک فرزند کوچکی دارم و کسی ک دوسش دارم برگشته بد بچه منو بغل میکرد و با هم رابطه خدبی داشتیم تو ی شب بارونی توی خونه مادربزرگم اینا زیر بارون بغلم کردو کلی باهم میخندیدیم تعبیر این خواب چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر افزونی نعمت است

  291. نازنیننازنینsays:

    سلام من مجردم وخواب دیدم بایه شخصی داشتم نزدیکی کامل میکردم ودیگردخترنبودم.البته صورتش راندیدم که چه شخصی بودولی فردجوانی بود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای باطل است

  292. HniHnisays:

    سلام ببخشید من یه پسر رو که ۴ ماه پیش از هم جداشدیم و الان هم خیلی دوسش دارم و هر لحظه منتظرم که بیاد طرفم رو دیشب داخل خواب دیدم که داخل ماشینش بودیم و باهم خیلی خوب بودیم و پیشونی و دست منو میبوسید ولی بالافاصله که داخل خواب پیاده شدم و رفتم خونه بهم زنگ زد که دیگه نمیخوام بهم پیام بدی و.. منم پشت گوشی کلی گریه کردم و اون گریه های منو میدید و خیلی ناراحت بود و سریعا گفت باشه عزیزم اشکالی نداره من میام دنبالت که بیای پیشم و رفتیم خونه ی اونا دوتایی کنار هم دراز کشیده بودیم و همش منو میبوسید و اروم نوازشم میکردولی حس میکردم که مثل اول دوسم نداره ازش گله میکردم بخاطر کاراش ولی اون تو بغلش محکم گرفته بودمو همه ی صورتمو میبوسید ولی داخل خواب حس میکردم که الان خوابم و اگه بیدار شم همچین چیزی وجود نداره ولی باز هم توی خواب گرمای بدنشو حس میکردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام احساسات و اندوه زیادی نسبت به این مسئله دارین سعی کنین بیشتر به فکر خودتون باشین

  293. رضارضاsays:

    سلام من خواب دیدم که معشوقم که نامزد هم داره دارم بغلش و بوسش میکنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به علاقه ی زیادی که بهش دارین اشاره داره

  294. رحیمرحیمsays:

    سلام من هر هفته ۲ الی ۳ و ۴ بار دختری را که دوست دارم خواب میبینم دلیلش چیشه لطفا دلیلش را بگویید. ممنون از شما.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر درگیری های ذهنی است

  295. MortezaMortezasays:

    سلام خسته نباشید جدیدا خواب میبینم دوست دختره سابقم که تو تلگرام بلاکش کردم داره بهم پی ام میده اولبن خوابه این شکلی که دیدم خواب دیدم باباش ۱۲ تا پیام بهن داده که توش داره ازم معذرت خواهی میکنه و حالا خواب دیدم که خودش ۸ تا پیام داده و اینکه برا یک نفر دیگه از فامیل هامون هم فرستاده البته خانومه فامیلمون و داریم در موردش صحبت میکنیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر درگیری های ذهنی است

  296. MelorinMelorinsays:

    سلام من عاشق یکیم ولی اون نه خواب دیدم که شبه رفتم پیش دوتا از دوستای نزدیکم که ازم دارن توی شهر دیگن توی ی خونه کوچیک که شبی ی اتاق بود بودیم بعد بدو بدو رفتیم خونه ویلایی بغلی که یکم قدیمی بود ولی بزرگتر بود خیلی بعد یهو دیدم اونجا شلوغ بود اونجا رو مبل نشسته قرمز پوشیده بود دستکش سفید دستش بود منم تاپ شلوارک قرمز تنم بود بعد با دوستام پشت یکی از اون مبلغ قایم شدن که منو بوقت نبینه من خودمو از چشمش خیلی دور میکنم بعد یهو ی پیره زنه زشت با موهای مشکی که فضولم بود اومد گفت مگه گاوی زنگوله تو گردنته تو خواب ی زنگوله تو گردنم بود خودمم یهو دیدم بعد اون یهو رد شد منو دید ولی داشت خودشو میزد به ندیدن به پیره زنه گفت به تو چه پیره زنه ام گفت مگه به تو ربطی داره من از اون پرسیدم اونم گفت ربط داره تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر تشویش های درونی و ذهنی است

  297. YeganeeeYeganeeesays:

    سلام. من و عشقم واقعا عاشق همیم ولی الان دلتنگی بینمون افتاده و دوتامون ب شدت دلتنگیم. من هر شب خوابشو می‌بینیم. ودیشب خواب دیدم ک همدیگرو محکم در آغوش گرفتیم جوری ک باعث شد بیفتیم رو زمین و اونم سرش رو قلبم بود. واقعا تو خواب احساس آرامش کردم و دلتنگیم رفع شد. نمیدونم اما تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به احساس و علاقه ای که هر دوی شما دارین اشاره داره

  298. سارا ساکیسارا ساکیsays:

    من خواب دیدم که عشقم را پیش جمع محکم بغل کردم و طولانی تعبیرش چیست؟ با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است بینتان الفت ایجادشود

  299. مریممریمsays:

    سلام من درخواب دیدم ک عشقم در عقب وایساده و قربون صدقه ام میرود ولی نمیداند ک من هستم و فک میکند ک دخدر دیگری است و من او را در اغوش میگیرم و بوسش میکنم ول باز مرا نمیشناسد و من موضوع را ب دوستم میگویم و بعد ها او ب خاطر بی توجهی اش سعی میکند ک از دلم دربیارد و درکنارم مینشیند و در این هنگام مادرم میاد و اورا از خود دور میکنم ک مادرم نفهمد در خواب های دیگرم میبینم ک اورا بغل میکنم و خیلی حس ارامشی دارم ولی زیاد واکنش خوبی نشان نمی دهد و ب مراتب سرد است تعبیرش چیست در واقعیت ما مدتی بود ک قهر بودیم بعد چندین ماه حرف زدیم ک زیاد نیسو ب خاطر دلایلی و قرار است ی سال از هم دوربمانیم و او میگوید ک منتظر میماند

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده صمیمیت و محبت در زندگیتان است

  300. Maryam abdiMaryam abdisays:

    سلام من تو خواب دیدم تو خیابونی تنها قدم میزدم اتفاقی کسی و که دوسش داشتم اومد سر راهم پشتم بهش بود سعی میکردم اون منو نبینه(چونکه نزدیک محل کارش بود نمیخواستم بدونه در جریان کارشم) ولی اون شناخت و اومد از جلو بغلم کرد و صورتمو بوسید و با بغض از سالایی گف ک به سختی گذشت و چونکه محل کارش دور از محل زندگیمونه و من جایی نداشتم بمونم منو به خونه ای برد که پیشش بمونم. ممنون میشم تعبیرشو بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای درهم و اشفته است

  301. ملیساملیساsays:

    سلام من تقریبا یه ساله به پسری که دوسش دارم جدا شدیم الانم از دستش عصبانی هستم و تو شهرای جدا زندگی میکنیم صبح ۵ خوابیدم تو خواب دیدم آمده شهر ما خودشم دقیقا محله ما بعد ما رفتیم خونه همسایه همدیگر بغل کردیم منم همش استرس داشتم که بابام یهو وقت نبینه بعدش یهو پسر دوست بابامو دیدم که از جلو خونه رد شد فکر کردم میخواد بره به بابام بگه ولی رفتم دنبالش دیدم نه هیچ اتفاقی نیفتاد کلا یه دفع غیبش زد بعد یهو بابامو دیدم خونمون که خیلی خوش حال و خندان باهام برخورد کرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به احساسات و نگرانی که از قبل داشتین اشاره دارد

  302. alialisays:

    سلام من خواب دیدم خونه مادر بزرگم هستم دیدم کسی که عاشقش هستم با پدر مادرش اومدند خانه مادربزگم من تا او را دیدم اون منو بغل کرد منم بغلش کردم بهش میگفتم دوست دارم حس ارامش داشتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در جایی ملاقاتش میکنین

  303. عاطفهعاطفهsays:

    سلام وقتتون بخیر، خواب دیدم با کسی که دوسش دارم داریم قدم می زنیم یکی از دوستان دانشگاهی او که دختر است همراه ما بود نمیدونم چی شد بحث پیش اومد دختره ناراحت شد و من و او دنبال او دویدیم که برگرده ولی رفت، بعد من و او دست همو گرفتیم و قدم می زدیم بعد از چند دقیقه دستامون رو با انگشتانمون قفل کردیم باورم. نمی شد یه حس خیلی خوب داشتیم بعد گفت بیا برویم غذا بخوریم ممنون می شم راهنمایی کنید؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر افکار و عقایدی است که در زندگی دارید

  304. پردیس گلابپردیس گلابsays:

    با سلام من به پسری رو دوس دارم که اهل آبادانه و خودم اهل یه شهر دیگه هستم حدودا یک ماه پیش با این پسر دعوا کردم و اون منو بلاک کرد حالا دیشب خواب دیدم که یه کنسرت تو آبادان برگزار شده و منم یه بلیط گرفتم رفتم آبادان و درست نشستم کنار کسی که دوسش دارم و یه هدیه هم براش خریده بودم چند نفر همراه با خودش آورده بود کنسرت که پسر بودن و من شروع کردم با کسی که دوسش دارم صحبت کردن و اون منو بخشید پس از اینکه کنسرت تموم شد من قصد داشتم که برگردم و تو یه جای خلوت اونو محکم بغل کردم و گرمای تنش احساس میشد اونم منو در بغل گرفت و من از ترس اینکه خواهرم ما رو نبینه سریع رها کردم و به سمت خونه اومدم به نظرتون تعبیر این خواب چی میتونه باشه لطفا بم بگید خیلی برام مهمه چون یه ماهه که از این پسر خبر ندارم ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای درهم و پریشان است

  305. رهارهاsays:

    سلام خواب دیدم که معشوقم با خواهرش میاد دنبالم .خواهرش توو واقعیت با من مشکل داره ولی توو خواب باهام خوب شده بود .خواهرش جلو نشست من پشت سرمو گذاشتم رو صندلی جلویی معشوقم جلو خواهرش باعلاقه ی زیاد از صوررتم یه روس کرد و من متعجب شدم که این چق منو دوست داره که دیگه به خخواهرش توجه نکرد تعبیرش چیه

  306. محمد امینمحمد امینsays:

    سلام من خواب دیدم که توی حیاط خونه خالم معشوقم حضور داره و توی خواب بنظر ازش دلخورم ولی بعد همو سفت یه مدت طولانی بغل میکنیمو حس خیلی خوبی میداد مادرم هم اونجا هست و مارو نگاه میکنه در ضمن مدتی هست که من و اون دختر از هم جدا شدیم و به شدت دلتنگم اما اون دیگه منو نمیپذیره

  307. داریوشداریوشsays:

    سلام خواب دیدم عشقم که مدتی است از هم جدا شدیم و تو خواب از رو به رو بغل کردم اونم همینطور ولی هم دیگه رو بوس یا علائم شهوانی نکردیم آیا تعبیری داره با این وجود که هر دوتامون دلمون سخت برای هم تنگ شده چون تو پروفایلش هم دائم تصاویر دلتنگی میزاره و آهنگ های غمگین لطفا ترو خدا تعبیرش برام بگید ممنون

  308. فاطیفاطیsays:

    سلام خواب دیدم که پسر عمم که معشوقم هست رو محکم بغلش کردم و‌ او نیز منو محکم بغل کرده و به من گفته دوستت دارم تعبیرش چیه؟؟؟

  309. MasumeMasumesays:

    خواب دیدم دوست پسرمو پیش دوستش بغل کردم و اونم بغلم کرد و خیلی مهربون حرف زدیم و معرفیم کرد (هیچ کدوم از دوستاش از رابطه ما اطلاع ندارن)میشه بگید تعبیرش چی هستش

  310. نازنیننازنینsays:

    سلام من خواب دیدم که کسی که دوستش دارم و سه ساله مرا ترک کرده منو بغل کرده و باهم حتی عکس گرفتیم این نشانه چیست؟

  311. م.سم.سsays:

    سلام من با دوستم یک ماهه خودم کات کردم دیشب خواب دیدم خونه اونا تو جمع خانوادشون هستم و میره بیرون برام چند شاخه گل میاره و منم هم احساساتی میشم و بوس و بغلش می کنم

  312. ززsays:

    سلام من دو شب پیش خواب دیدم اون اقا پسری که باش تو رابطم یجایی نشسته سرشو تکیه داده به دیوار (ناراحت) ی دختری هم کنارش نشسته بود سمت چپش و دختره سرشو گذاشته بود رو شونه همون اقا انگار داشت ابراز هم دردی میکرد ولی اون اقایی که دوستشدارم بهش توجه ای نمیکرد بعد من رفتم سمت راسته همون اقا و بازوشو گرفتم کشیدم و سرشو گرفتم تو بغلم نازش میکرد (تو خواب جوری بود که انگار باهم تو رابطه نیستیم ولی همو دوس داریم) بعد سرشو کج کرد منم ببینه چند ثانیه نگام کرد بعد منو در اغوش گرفت و یچیزایی میگفت یادم نیس ولی حرفای قشنگی بود . لطفا تعبیرشو بگین...

  313. FatemeFatemesays:

    سلام من کسی رو دوس دارم با هم دوستیم ولی معمولی ولی اون میدونه من دوسش دارم بهش گفتم حسمو خواب دیدم تو مسنجر باهام حرف میزنه عکس یه دخترو فرستاد گف دوسش داشتم منم گفتم از کی گف یه ساله پیش و الان پشیمونم چرا از دستش دادم خیلی دختر خوبی بود تعبیر خاصی داره ؟

  314. YeganeeeYeganeeesays:

    سلام و درود ب شما. ممنونم بابت تعابیر کاملتون من یبار دیگه هم خوابم رو گفتم. و بازم دیشب خواب دیدم اونی ک خیلیی دوسش دارم و همینطور اونم خیلی دوسم داره کنارم رو تخت خودم کنارم دراز کشیده منم یهو دیدمشو اونم منو گرف ت بغلش بازم دلتنگیم رفع شده بود آخه همونجور ک میدونین ما 3ماهه نمیتونیم همو ببینیم. لطفا تعبیرشو زودتر بهم بگید. خیلییی ممنونم

  315. ام البنینام البنینsays:

    سلام من خواب دیدم کسی که دوسش دارم و فک کنم منا دوست نداره چون بهم ثابت نکرده منا محکم در بغل گرفته وفشار میده منا

  316. مهدیه زارعمهدیه زارعsays:

    سلام وقتتون بخیر،خواب دیدم معشوقم که چند روزی باهم سنگین هستیم اومد به خوابم داشتم ظرف می شستم که دیدم اومد کنارم گفت من امشب خونه نمیرم میخوام کنار تو باشم و بخوابم گفتم نمیشه که مامان میخوای چی بگی گفت هیچی باهاش تماس میگیرم میگم میخوام کنارت باشم زنگ زد و گفت، بهش گفتم قبول کرد گفت آره خیلی ناراحت بود نمیدونم چرا،ما ازدواج نکردیم ولی همدیگه رو دوست داریم ولی چند روزیه باهم حرف نمی زنیم و میشه گفت قهریم. ممنون میشم راهنماییم کنید.

  317. حسینحسینsays:

    سلام. خواب دیدم که توی یکجایی هستم که همه درحال مبارزه با همدیگه هستن. من توسط چندتا از دشمنا کلک خوردم ولی بقیه دشمنا با من همراه شدن و به کمکم اومدن و منو نجات دادن توی اون وسط عشقم یه آسیب دید ولی من سریع نجاتش دادم و بغلش کردم و یه بوسه به سرش و اون گریه میکرد. (در ضمن فعلا هطچ رابطه ای بینمون نیست)

  318. سوگولسوگولsays:

    سلام من ببشتر از یک ماه هست با یکی از همکارام که حدود ۵ ساله همدیگرو تو محیط کار میشناسیم ارتباط مجازی دارم ولی بدلیل قانون شرکت در اخراج برای دوستیهای با جنس مخالف و ارتباط خارج از شرکت تمایلی به رابطه ی حضوری خارج از شرکت نداریم و البته این عدم تمایل بیشتر از سمت اونه. من خواب دیدم که برای اولین بار ایشون رو بیرون از شرکت دیدم و از دیدن هم خیلی خوشحال و ذوق زده شدیم و همدیگرو بغل کردیم و بوس فرانسوی کردیم ولی یهو ۲ نفری مارو دیدن و سرزنش کردن و رفتن به بقیه گفتن. بعد ی جمعیت زیاد برای محاکمه ما جمع شدن و ما از هم خیلی دور شدیم همینطور که اونا داشتن ما دو تارو بازخواست میکردن من به نشونه ی دفاع از رابطمون رفتم کنار ایشون ایستادم و اون هم به همین نشونه دستشو گذاشت دور کمر منو منو کشید بغل خودش. بعد محاکمه کننده ها از دیدن این صحنه متاثر شدن و سکوت کردن و به نظر میومد مارو برای رابطمون محق دونستن. ممنون میشم تعبیرش رو بفرمایید.

  319. مهتابمهتابsays:

    سلام من خواب دیدم منو پسری که دوستش دارم همش میخواستیم همدیگرو بغل کنیم ولی هرجا میرفتیم کسی بود و نمیشد و همدیگرو کم بغل میکردیم چون خجالت میکشیدیم بلاخره بعد از چند جا رفتن تو یه خونه انگار خونه یکی از دوستامون بود که تو خوتب میشناختیمش رفتیم و دیدیم کسی نیست و رفتیم تو یه اتاق اون دوستمون تشک سفیدو بالشت اورد انداختیم و یه دل سیر همدیگرو بغل کردیم و کنار هم خوابیدیم

  320. علیعلیsays:

    سلام خواب دیدم که دوستم (قبلا به معشوقم علاقه داشته)معشوقم رو بغل کرده(رودر رو) البته یکم واسم جالب بود دوستم گفت همون شب من خواب دیدم دختره تو خونمون رفته دسشویی منم رفتم دنبالش مادرش گفته کاری نمیکنه بهص اعتماد دارم گفتم خوب گفت رفتم تو دسشویی باقیش تموم شد به نظرم من باقیه خوابشو دیدم

  321. A.mA.msays:

    در خوابم مردی که دوستش دارم ولی احساسات او را نسبت به من نمیدانم من را از جایی که ترسیده ام بغلم میکند و نجاتم میدهدو هردو خیلی خوش حال میشویم و بعدش مرا به عنوان زن دومش معرفی میکند تعبیرش چیست!؟(خودم مجردم)

  322. حیاتحیاتsays:

    سلام...خواب دیدم پسری که بهش علاقه دارم (اون بی اطلاعه از این علاقه و بهم علاقه ای نداره)منو عاشقانه بغل و شروع به چرخوندنم کرد وقتی تو بغلش داشتم میچرخیدم خیلی حس خوبی داشتم دنیارو خیلی زیبا میدیدم...در حالیکه میخندیدم چشامو بستم و اون همچنان منو میچرخوند...میشه تعبیرش کنید لطفا🙏🙏🙏

  323. شادی تورچیشادی تورچیsays:

    سلام خسته نباشین من خواب دیدم کسی روکه دوستش دارم ورابطه ی سردی روباهم داریم را درآغوش گرفتم.میشه تعبیراین روبهم بگین

  324. MortezaMortezasays:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم که بد یکی از دوستان مامانم ونگار داریم به مسافرت میریم و اینکه انگار ایشون یه دختر داره که مثل خودشونه ظاهر در صورتی که دختر واقعیش اصلا شباهتی ندارن و اینکه نن تو خواب خیلی اون دختره رو دوست داشتم و ازش درخواسته دوستی کردم ولی رد کرد جوابشم این بود که تنهایی راحتره ولی فکر میکنم اگه مثلا ادامه میدادم راضی میشود و وون مسافرتی هم که رفته بودیم انگار تو طبیعت بود ممنون میشم اگه زوتر جواب بدید

  325. MbnwMbnwsays:

    خواب دیدم کسی که دوستش دارم منو از پشت بغل کرده منم گونشو بوسیدم اما تا خواستم لباشو ببوسم این اجازرو به من نداد🙄

  326. MbnwMbnwsays:

    خواب دیدم کسی که دوستش دارم منو از پشت بغل کرده منم گونشو بوسیدم اما تا خواستم لباشو ببوسم این اجازرو به من نداد🙄

  327. مبینامبیناsays:

    سلام خسته نباشید .خواب دیدم کسی که دوستش دارم منو از پشت بغل کرده منم گونشو بوسیدم اما تا خواستم لباشو ببوسم این اجازرو به من نداد🙄

  328. OmidOmidsays:

    من خواب دیدم که یه گردنبد که همزاد توش هست رو گردنم هستش و انگار یکسری عبادات خاصی انجام دادم و از اتاق میرم بیرون و میبینم دختری که ازش خوشش میاد ولی به خاطر بعضی مشکلات از هم فاصله گرفتیم. نشسته تو حال و همین که میبینمش همه جا تاریک میشه وسایل خونه رو دیگه نمیبینم. نشسته و داره گریه میکنه و میرم سمتشو بغلش میکنم میگم نترس من همیشه پیشت هستم بعد نگاهش میافته به گردنبدی که من دارم و بعد میبینم دقیقا مثل مال تو گردن اونم هست و داخل دوتا دستاش گرفته. و حتی قبل بغلش کردنش اسممو صدا میزنه و میگه میترسم

  329. قاصدکقاصدکsays:

    سلام . من و معشوقم سه ماهی هست از هم جدا هستیم اما دیشب توی خواب دیدم پشیمون بود و امده بود پیشم . بغلش کردم و همونجوری که بعلم بود شونه و پشت گردنش رو بوسیدم و نوازشش کردم و اون خیلی اروم شده بود و هی بهم میگفت چقدر آرومم کنار تو . بارها این خواب رو دیدم که پشیمون شده و برگشته میشه تعبییرش رو بگین ؟؟؟

  330. سلطانی فرسلطانی فرsays:

    سلام وقت بخیر من چند سال پیش با یه آقایی دوست بودم که خیلی ازشون خوشم میومد ولی رابطمون تموم شد و همدیگرو فقط تو اینستا داشتیم تا اینکه چند وقت پیش من از تو اینستام هم پاکشون کردم البته هنوز هم به یادشون می افتم و ازشون خوشم میاد چند شب پیش خواب دیدم که تو یه جایی مثل کافه هستیم ایشون روی صندلی نشستن‌ و من کنارشون ایستادم و با دو دست محکم بغلشون کردم و خیلی حس آرامش عجیبی داشتم میخواستم تعبیرش رو بدونم لطفا🙏

  331. ر مر مsays:

    سلام و خسته نباشید. متاهل هستم و دیشب خواب دیدم که روی تختم کنار کس دیگه ای که می شناسم اما همسرم نیست دراز کشیدم و با هم به آسمون پرستاره قشنگ نگاه میکردیم. خیلی خوشحال بودم و عشق زیادی بینمون حس میکردم. اون فرد لباسی مثل لباس همسرم پوشیده بود اما اون نبود. و من نوازشش کردم و بوسه ای روی گونه ش زدم. ممنون میشم تعبیرش رو بهم بگین

  332. حورحورsays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم معشوقم (که قبلا با یکی ازدواج کرده) منو از پشت بغل میکنه و ازم معذرت میخواهد منم بغلش میکنم و میبوسمش . تعبیرش چیست؟

  333. امیرامیرsays:

    من خواب دیدم که، یک دختر در خواب عشقم هست،ومن اورا بغل میکنم او با بی میلی بغل میکند و بعد دوستم کنارم است او میرود با دوستم با لحنی گرم او را بغل میکند، روز بعد در خواب، ان دختر با گرمی و شادی مرا بغل میکند و با او به خانه مادر بزرگم میرویم و با او در خواب اقدام به ازدواج میکنیم

  334. فاطمیفاطمیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم با کسی ک خیلی دوسش دارم تو جایی قرار داریم و اون منو محکم در آغوش گرفت و بوسید اما از قبلشو چیزی یادم نمیاد این خواب تعبیری داره

  335. MahdiMahdisays:

    سلام من خواب دیدم دختر خالم که خیلی دوستش دارم اومده بود خونه ما من تو اتاق بود و در تلفن فیلم خنده دار نگاه میکردم که اون وارد اتاق شد و کنار من دراز کشید بعد از چندقیقه منو دراغوش گرفت . خواب بود من که خیلی خوشحال بود اونو بوسیدم اون وقتی دید من بوسیدمش بلند شد رفت تعبیرش چی میشه

  336. سعیدسعیدsays:

    سلام خسته نباشید. من خواب کودکی معشوقم را دیدم...هی اسمشو صدا میکردم و اومد بغلم....خیلی محکم همدیگه رو بغل کرده بودیم...ما در واقعیت ی چند وقت حرف نمیزنیم...به دلیل اینکه فعلا هر دو مون کنکور داریم...خیلی دلتنگشم

  337. احمد سعیدیاحمد سعیدیsays:

    سلام من عشقم خواب دیده تو خونشوون بودیم و همدیگرو بغل کردیم و بعدش از خواب پریده ممنون میشم معنشیو بگید

  338. مهشاد اگه منمهشاد اگه منsays:

    من خواب دیدم با کسی که تموم کرده بودم یکی بهش گفت من دلم براش تنگ شده بعد از مغازه بیرون اومد همو بغل کردیم و در همون خواب شبش تو یه عروسی بودیم که من انگار بچشو بغل کرده بودم می خواستم بدونم تعبیری دارد؟؟

  339. مهشاد اگه منمهشاد اگه منsays:

    من یک بار دیگه یه خواب دیدم که در استخری جایی بودم که سر پوشیده بود یکم هم هوا ث اونجا کم نور بود بعد فکر کنم سه تا استخر بود که من راه میرفتم و فردی رو دیدم که در خواب دستش و به سوی من دراز می‌کرد انگار داشت غرق. میشد و تو خواب انگار یه حس بد داشتم میگفتم اگه دستشو بگیرم من رو به راه بد میکشونه و دور استخر افرادی زیاد ایستاده بودند و از اونجا رد شدم یک مرد لاغری رو دیدم که انگار فقیر بود بعد از اونجا که رد شدم رفتیم استخر بعدی که تو‌ اتاق بعدی بود افرادی اونجا بودند که معلوم بود وضعشان خوبه بعد بیدار شدم میخواستم بدونم تعبیری دارد

  340. هلیا ۱۳ سالههلیا ۱۳ سالهsays:

    خواب پسری رو که دوسش دارم رو دیدم اومده بودن خونه ما مهمونی بعد که داشتن میرفتن وقتی که داشت کفشاشو داشت میپوشید نگاهمون به هم افتاد و بعد هم که داشت میرفت من بدو بدو رفتم بغلش کردم و یه چیز جالب اینکه هر دو مون تو خواب بزرگ تر از اون چیزی بودیم که هستیم مثلا اون به بلوغ رسیده بود م من هم بزرگ تر بودم

  341. هلیا ۱۳ سالههلیا ۱۳ سالهsays:

    و این که من نمیدونم که اونم منو دوس داره یا نه چون هیچ وقت بهش نگفتم ولی تو خوابم وقتی من بغلش کردم اون هم بغلم کرد

  342. هلیا ۱۳ سالههلیا ۱۳ سالهsays:

    تورو خدا بگید معنیشووو

  343. Parhom.sParhom.ssays:

    سلام نوجوانی هستم ۱۵ ساله به اسم پرهام من عاشق یکی از فامیل هایمان شدم و تا حالا به خودش نگفتم و خودم کمی حس میکنم که او هم به من علاقه دارد من دیشب خواب دیدم که با دوستانمان از طرف مدرسه رفتیم مسافرت و توی مغازه بودیم که یهو عشقمو دیدم رفتم طرفش که یکی از دوستانم گفت پرهام دوستت داره ؟؟ منم گفتم نمیدونم که یهو عشقم گفت اره من دوستش دارم ولی پرهام منو دوست نداره منم گفتم که منم عاشقتم یهو زد زیر گریه گفتم بیا تو بغلم اونم با سرعت پرید تو بغلم و دیگه تا اخر خوابم همونجوری تو بغل هم بودیم

  344. فرزانه زرینیفرزانه زرینیsays:

    سلام وققتون بخیر،من ۳ ماهه که نامزد کردم ولی هنوز نتونستم شخصی رو که قبلا بهش علاقه‌مند بودم رو فراموش کنم، دیشب خواب دیدم برای بغل کردنش و بوسیدنش و بو کردنش بی‌تابم هر فرصتی که در خواب گیرم میومد سریعا بغلش میکردم، بعد دیدم بیرون رفتیم که برف زیادی اومده بود و ایندفه جلو ادمهایی که اطرافمون بود فورا بغلش کردم پاهام رو دور کمرش محکم گرفتم و دستام دور گردنش، اینم بگم که هیچ علاقه‌ای به نامزدم ندارم و فقط بخاطر ابروی خونوادم دارم تحملش میکنم و میخوام باهاش ازدواج کنم، لطف کنید و بگید تعبیر خوابم چیه ممنونم ازتون

  345. بهاربهارsays:

    سلام یکی از دوستایه صمیمی من که من علاقه دارم بهش یعنی میشه گفت یه علاقه یه طرفه که باهاش درمیون نذاشتم حسمو تا به حال دیشب خواب دیدم تویه بغلش بودمو سرمو رویه پاهاش گذاشته بودم و از یه چیزیم ناراحت بودمو اون داشت سرمو ناز میکرد:( تعبیرش چیه؟

  346. زهراشمسزهراشمسsays:

    من درخوابم دیدم که عشقم روازروبه روبغل کردم ولباشوبوسیدم چه تعبیری داره؟؟؟

  347. رومینا ریحانیرومینا ریحانیsays:

    سلام من خواب دیدم که با دوستان و مادرم داریم تلویزیون نگاه می‌کنیم. من حوصلم سر رفت و کنار دوست پسرم دراز کشیدم و در آغوش گرفتمش. یکم که گزشت از بغلم بلند شد و شبکه تلویزیون رو عوض کرد ولی دوباره بغلم بر نگشت یه جای دگ نشست.

  348. فاطمه خالقیفاطمه خالقیsays:

    سلام من خواب دیدم که کسیکه دوسش دارمو از روبه رو بغل کردم و لب همو بوسیدیم میشه تعبیرش رو بگید؟

  349. پویا گروسیپویا گروسیsays:

    سلام و خسته نباشید ۵ ماه است که عشقم من رو ترک کرده و با کسِ دیگه ای هست و خودش میگه که اون فرد رو دوست داره اما با اینکه از پیشم رفته و دلمُ شکسته هنوزم مثل قبل و یا حتی بیشتر از قبل دوستش دارم دیشب خواب دیدم که من رو از مقابل به صورت ایستاده بغل کرده و بهم میگه که دوست دارم راستش من زیاد خوابشو میبینم و این ۴ یا ۵ باره

  350. غ ز .غ ز .says:

    سلام و عرض خسته نباشید خدمت عزیزان من پسری رو دوست دارم که کم و بیش خودش میدونه دیشب خواب دیدم تا از سفری برگشتیم و پسری ک دوسش دارم امده دنبال منو داداشم و مامانم، توی خواب نامزد بودیم انگار بعد همین ک بهش زنگ زدم گفتم رسیدیم سریع امد و خودشو رسوند بهمون‌ رفت ماشینشو بیاره گف بیا بریم خارج اینجا اونا۱۸روپیه در میاریم و این حرفا همزمان با حرف زدنش اشک ریخت سریع رفتم بغلش کردم ی دوتا بوس هم رو گونه هاش زدم اونم سفت منو بغل کرد گفت بیا از ایران بریم‌تو نمیدونی من چی میکشم چ شبایی ک شام نخورده به بهانه ی اشتها ندارم از دست مامان فرار میکنم (مشکلی مالی نداره و نمیدونم تو خواب چرا از درآمد حرف میزد)

  351. مهران رحمانیمهران رحمانیsays:

    سلام من یه دارو خانه دارم و یه دختری شش ماه میشه از روبه روی دارو خانه ام میگذره و من اونو خیلی دوس دارم و از نگاه های اونم معلوم است که اونم دوسم داره ولی تا به حالا بهش نگفتم دیشب خواب دیدم که نشسته است من رفتم پیشش و بهش گفتم که خیلی دوست دارم ولی اون گفت من یکی دیگه رو دوست دارم شخصی که نامش رو برد از اقوام من بود بعد من بهش گفتم که من بخاطر تو با اون دعوا کردم یدفعه بلند شد و منو محکم بغل کرد و منم بغلش کردم میخواستم تعبیرش رو بدونم ممنون از شما

  352. بیتابیتاsays:

    سلام وقتتون بخیر توی خواب دیدم که تو اتاقم بودم و به معشوقه ام فکر میکردم که دیدم اومده توی اتاقم و جلوی من نشسته به زانو و من با خوشحالی و بغض بغلش کردم و اون از پاهای من بوسید تعبیرش چیه؟

  353. FfffFfffsays:

    سلام من چند وقته ک از معشوق خود جدا شدم به دلایلی دیشب خواب دیدم ک دیدمش تو ماشین یهوهمدیگه بغل کردیم پدر خودمو خودشم بودن

  354. نذیز اسماعیلینذیز اسماعیلیsays:

    سلام من دیشب نزدیکا صبح خواب دیدم دختری رو که دوسش دارم از رو در رو بغل کردم و بوسش کردم مامانشم بود چیزی نگفتم خوده دختره هم ساکت بود و میخندید تعبیرش چیه من چند بار رفتم خواستگاریش اما جواب درست حسابی بهم ندادن آیا تعبیری داره یا نه ممنون

  355. ناشناسناشناسsays:

    من خواب دیدم کسیو که دوسش دارم و اونم دوسم داره رو میخوام ببوسم اما اون راضی نمیشه تا اینکه بالاخره زورکی میبوسمش و اونم بغلم میکنه و میگه بالاخره بهم رسیدیم

  356. محمدمحمدsays:

    من دیدم ک معشوق خود را بغل کردم و موهای اونو بوسیدم ایا تعبیری دارد؟؟

  357. سمیه احمدیسمیه احمدیsays:

    من و عشقم بخاطر مشکلاتی که داریم ۲ماهی هست خیلی دعوا میکنیم و من از دستش احساس خسته گی میکنم ولی امشب خواب دیدم که محکم هم دیگرو تو آغوش گرفتم و بعدش از یک خیابونی که بلندی و پایینیش زیاد بود دست تو دست میرفتیم

  358. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من تو خواب دیدم تو خیابون یه اقایی مزاحمم شده من سریع راه میرفتم تا منو گم کنه ولی اون پشت سرمن میومد بعد یهو دیدم کسی که سال ها پیش دوسش داشتم جلو راه منه منم از ترس دویدم محکم تو بغلش خیلی آروم شدم بهش گفتم که اون اقا مزاحمم شده و ازش میترسم گفت نگران نباش بعدباهم به راه ادامه دادیم میشه تعبیرشو بگین

  359. حمید خلجحمید خلجsays:

    خواب دیدم عشقم را گرفتم و کشیدم داخل بدنم و بهش گفتم چرا اون گفت چی چرا؟

  360. هستی شکوهیهستی شکوهیsays:

    سلام وقتتون بخیر خواب دیدم که تو جمع خانوادگی لخت میام و میرم تو بغل معشوقم میشینم و بدرفتاری از جانب خانواده نمی‌بینم تعبیرش چی میشه؟

  361. هستی شکوهیهستی شکوهیsays:

    سلام وقتتون بخیر خواب دیدم که تو جمع خانوادگی لخت میام و میرم تو بغل معشوقم میشینم البته کنارش میشینم اون دستشو دورم میندازه و بدرفتاری از جانب خانواده نمی‌بینم تعبیرش چی میشه؟

  362. هالههالهsays:

    سلام خسته نباشید من حدود یک ساله عاشق پسر خالم شده ام اما هنوز بهش نگفتم و از رفتارش احساس میکنم که اونم منو دوست داره من خواب دیدم با پسر خالم نشسته بودیم روی تخت بعد سرش رو گذاشت رو شونه ام بهم گفت خیلی دوستت دارم منم گفتم که دوستش دارم بعد خوابید و من رو خوابوندم و من رو در آغوش گرفت و گونه ی من رو بوسید میخواستم ببینم تعبیرش چیه؟ ممنون میشم جواب بدید

  363. PariaPariasays:

    سلام خسته نباشین مامانم با دوستی منو عشقم مخالفه اما من نمیتونم با نظر مامانم عشقمو ول کنم چون خیلی دوسش دارم دیشب خواب دیدیم که عشقم تو خونه ما بود بدون این که نامزد باشیمو این حرفا مامانم اینا هم خبر نداشتن یه دفعه مامانم وارد خونه شد و منو عشقمو کنار هم دید من با چشای خیس در حالی که گریه میکردم گفتم من خیلی دوسش دارم مامان بعد عشقمم همین حرفو گف که دوسم داره مامانم هیچی نگفت چشاش پر اشک بود و هینجوری رفت . ایا تعبیری داره ؟؟؟

  364. مهلامهلاsays:

    سلام.بنده خواب دیدم خواستگارم که خیلی دوستش دارم و اخیرا با نارضایتی پدرش روبه رو شدیم.ماشینش برای جلوگیری از اینکه غرق بشه بنده با کمک برادرم ماشین من رو به صورت عمودی گداشتیم(در حالی که بنده ماشینی ندارم).مکان مثل ابشار با اب زلال و پاک و روان بود و خیلی قشنگ بود.

  365. ................says:

    این دوشبه خواب میبینم کسی که دوسش دارم اومده خونموطمن و ما دراز کشیده همو بغل میکنیم وحس خوبی داریم

  366. زهرانیانزهرانیانsays:

    سلام من خواب دیدم دوس دختر قبلی کسی ک دوسش دارم برگشته و به عشقم گفته که پشیمونه و میخاد برگرده و طرفمم منو ول کرد رفت بااون منم کلی باگریه به دختره میگفتم من دوسش دارم ولی اون هیچی نمیگف میخام بدونم تعبیرش چیه؟

  367. س.رس.رsays:

    سلام من چند ماهی هست که با معشوقم ارتباطی ندارم خواب دیدم به من زنگ زدن و گفتن ساعت ۱۲ من رو کنار ساحل ملاقت کن من رفتم و اون دستشو انداخت دور گردنم و صورتش خیلی خوشحال بود با هم قدم زدیم . چه تعبیری داره؟

  368. سامرسامرsays:

    سلام من یه مدت قبل تصادف کردم ضربه مغزی شدم و بعد اون کارای خسته کنند انجام دادم و نامزدم رفت درخواست طلاق داد... من هیچ خوابی بعد تصادفم یادم نمیاد به جزع دوتا خواب... یکیش درخواب دیدم که من و داداشم نشستیم نامزدم با عمه اش اومد اول دختر عمه اش رو بغل کرد بعد من رو محکم بغل کرد... ولی چند شب بعدش خواب دیدم من راضی شدم طلاقش بدم داریم طلاق نامه رو امضا میکنیم که از خواب بیدار شدم... یکساله نمیدونم خواب میبینم یا نه ولی این دوتا خواب رو خوب یادمه

  369. هلياهلياsays:

    سلام . نامزد من رفته سربازي . خواب ديدم برگشته و داره با مامانش يواشكي از اينكه دلتنگم بوده و فهميده چقدر دوسم داره صحبت ميكنه و اشك ميريزه من رفتم جلو و خودمو نشون دادم و جفتمون اشك شوق ميريختيم بعد بغلم كرد و تو بغلم گريه ميكرد ! تعبيرش چيه ؟

  370. پینارمحبتپینارمحبتsays:

    من مجردم با معشوقمم فلا کات هستیم .خواب دیدم با این چن باره خواب دیدم منو بغل میکنه لبامو بوس میکنه منم روش دراز کشیده بودم این تعبیرش چیه.

  371. مهسا كاويانمهسا كاويانsays:

    سلام وقت بخير من خواب ديدم كسي كه خيلي بهش علاقه دارم دستشو گرفتم.. هر دو همديگه رو بوسيديم خيلي زياد.. ( از لب) و بغل كرديم از روبرو.. البته ما خيلي وقته كه باهم نيستيم بيزحمت بفرمايين تعبيرش چيه ممنونم

  372. MissMisssays:

    سلام وخداقوت خواب دیدم معشوقم که یکسال پیش بدون هیچ حرفی گذاشت رفت (بخاطر حرف مادرش)دیشب تو خوابم اومد که دوتامون رو تخت دو نفره خوابیده بودیم ولی باهام معکوسیم یعنی خودش پاش به داده بود منم پاهام ولی کنار هم .. بعد که من دید بالشتش اورد پیشم ومن از پشت خیلی محکم بغل کرد وبدنش خیلیییی داغ شد بم گفت فکر نمیکردم با بغل کردن تو اینجور عکس العملی نشون بدم واینکه تو باینکع ساده ای ولی از بقیه برام متفاوتی ..حس خوب وخیلی عجیبی داشتم از بودنش واون بغلش وحرفاش .. لبامو بوسید اولش یه چند نقطه از غذایی ک تو دهنش بود تو دهنم بود منم زدمش گفتم زهرمار بعدش من واقعاً بوسید وبعدش ک من رفتم خودم اماده کنم پیشش باشم اومد بیرون گف یه درخت درازی بود حالت برگ بزرگ از اون طرف بهم گف بگیرش واونجا بزارش بالا پشت بوم بود گذاشتنش سخت بود ولی انجامش دادم فقط اخرش موند که در این حین اومد گف اینجاش خودم هستم پایین میزارم ..خیلی برام مهمه بدونم لطفا تعبیرش بهم بگید ممنون میشم

  373. سِوداسِوداsays:

    سلام خسته نباشید من حدود دوماهه ک از آقایی ک دوسش داشتم جداشدم ولی بارها خوابش رو میبینم دیروز کاملا تصمیم گرفتم ک ایشونو فراموش کنم و دیگه هیچ وقت ب رابطه برنگردم بعد شب اومد تو خوابم اومده بود خونمون و کل خونواده من اونجا بودن اونم مادرش اونجا بود بعد من میخواستم باهاش حرف بزنم رفتم سمتش ک تو هال خوابیده بود داشت میخوابید گفتم کارت دارم گفت منم باهات حرف دارم بلند شد رفتیم اتاق ولی تا میخواستیم حرف بزنیم یا مادرش متوجه میشد یا بابای من و نمیذاشتن عجیب بود ک تو خونه ما بود همشم میخواستیم ی جا تنها حرف بزنیم ک یکی میومد و نمیذاشت و من تو خواب حالت بی قراری داشتم هی دنبالش میرفتم اونم میومد ک حرف بزنیم ولی نصفه میموندو نمیشد یا دعوامون میکردن ولی من کاملا حسش میکردم دست ک میزدم بهش حسش میکردم و ی خواب واضح بود این میتونه تعبیری داشته باشه یا ربطی ب تصمیمم توی بیداری؟؟ممنون میشم پاسخ بدین

  374. پاریپاریsays:

    باسلام خسته نباشید من امروز حدود ساعت ۷ یا ۸ صبح خواب دیدم که دوست پسر سابقم ( که متاسفانه الان از هم جدا شدیم و اون با یه دختر دیگه ای رابطه داره ) برگشت و گفت هیشکی مثل تو نمیشه منو ببخش و منو در آغوش گرفت . و در ادامه خواب هم مدام باهم بودیم و چندین بار همدیگرو بغل کردیم و بوسیدیم خوابم جوری واقعی به نظر میرسید که وقتی بیدار شدم کاملا شُکه شده بودم ازتون خواهش میکنم تعبیرشو بگین از صبح فکرم درگیره واقعا مهمه برام

  375. پاریپاریsays:

    ببخشید اینم یادم رفت بگم شب قبلش هم خواب دیده بودم که با دوستم یه جا نشسته بودیم و اون اولش خیلی بی تفاوت از کنارم رد شد اما بعدش که من نشسته بودم و منتظرم بودم بیاد تا از دور ببینمش اومد خیلی گرم و صمیمی کنارم نشست گف سلام چطوری دلم برات تنگ شده بود (این نکته رو هم بگم که اون رابطه رو تموم کرده و بهم گفت که به دلش ننشستم و همونطور که تو کامنت بالایی گفتم الان با یه دختر دیگه ای رابطه داره برای همین این خوابا به شدت برام عجیبه)

  376. مریممریمsays:

    سلام خواب دیدم دراز کشیده بودم و یه آقای ایرانی مشهورکه به نظر من خیلی جذاب هم هست بدون اینکه من بدونم منو از پشت بغل کرده و سعی میکرد منو بیشتر به سمت خودش بکشونه و من هم تعجب کردم و خیلی زیاد هم خوشحال شدم و خودم هم برگشتم بیشتر سمتش و بوسیدمش درهمین حد ولی به من گفت منم خیلی دوستت دارم ولی موقتی ها همیشگی نیستم منم گفتم باشه فقط توی دلم میگفتم باشه حالا تو میگی که میری ولی من نگهت میدارم خیلی احساس خوبی بود بنظرتون این خواب، تعبیری داره ؟

  377. nazanin  mohamadinazanin mohamadisays:

    سلام. من خواب دیدم عشقمو با یه خانم و یه بچه دیدم با گریه دویدم سمت یه خونه واردش شدم نشستم به دیوار تکیه دادم بعد چندلحظه عشقم اومد گفت بمون برات توضیح بدم داری اشتباه میکنی من نیاز دارم که بااون باشم ولی تورو خیلی دوست دارم بعد شروع کرد ب بوسیدنم اولش دوری کردم بعدش ولی همراهش شدم من خوابم برد باحس خفگی بیدارشدم صداش میکردم که بهم یه لیوان اب بده ولی خبری ازش نبود اب که خوردم دیدم تو یه اتاق بغل همون اتاقی ک من خواب بودم رو زمین خوابیده رفتم کنارش بخوابم تو خواب بهم پشت کرد ب پهلو خوابید صداش کرد که برگرده ب سمت من یهو بغلم کرد سرمو گذاشت رو سینش هردومونم با ارامش لبخندمیزدیم تعبیرش چیه؟!

  378. نیلا رادنیلا رادsays:

    سلام خواب دیدم با کسی ک دوسش دارم و اما لج کردم بهش جواب رد دادم به زور اطرافیان قرار گذاشتیم تو ماشین رو دستاش خوابم برد و خیلی حس خوبی بود بعد از اونم تو بغلش با ارامش خوابیدم تعبیرش چیه؟؟

  379. كيمياكيمياsays:

    سلام،وقتتون بخير من چندماهي هست كه نامزديم به هم خورده،چند شب پيش(نزديكاي صبح بود)خواب ديدم كه انگار نامزد سابقم رو از پشت بغل ميكنم(مخصوصا از روي دلتنگي)ولي اون يك دفعه برميگرده وبا حالت ناراحتي به من ميگه كه ما نامزديمون رو به هم زديم وديگه نميتونيم همديگرو بغل كنيم(البته توي واقعيت هم همينقدر بداخلاق بود)

  380. MaivisMaivissays:

    سلام من یک سال که از عشقم جدا شدم دیشب خواب دیدم که با چندتا از دوستاشو زناشون تو یه خونه ایم و همش به من بی توجهی می‌کنه و منم ناراحت میشم و پامیشم میام بیرون از خونه بعد میاد دنبالم و محکم بغلم می‌کنه سرمو میزاره رو سینش میگه نرو بخدا من دوست دارم منم بغلش میکنم.میشه تعبیرشو بگید لطفاً😔

  381. ......says:

    سلام من یه دختر 19 ساله هستم و قبلا با یه پسری بود و خیلی دوسش داشتم و الان هم چ از هم جدا شدیم دوسش دارم دیشب خواب دیدم رفتم خونشون کلی بغلش کردم و بوسش کردم ب نظرتون تعبیرش چیع؟

  382. آتنا باقریآتنا باقریsays:

    سلام وقت بخیر من کسی رو دوست دارم که از هم دوریم خواب دیدم که اومد پیشم و خیلی عاشقانه همدیگرو بغل کردیم هردوتا مونم حس خوبی داشتیم

  383. پروانهپروانهsays:

    سلام.من خواب دیدم که عشقم وکه خوانوادم هم راضی به ازدواج باهاش نیستن روپیش خوانوادم درآغوش گرفتم وگریه میکنم.تعبیرش چیه؟؟

  384. یاسینیاسینsays:

    سلام من خواب دیدم ک دم در خونمون یه دختر تا دیدمش انگار آشنابوود ولی من نفهمیدم کیه و با یک زن دیگر بود ک من را میشناختن و بعد منا بغل کرد خیلی حس خوبی بود بعدش رفتیم دم خونا مامان جونم پیش داداشم باهم

  385. یاسینیاسینsays:

    سلام من خواب دیدم ک دم در خونمون یه دختر تا دیدمش انگار آشنابوود ولی من نفهمیدم کیه و با یک زن دیگر بود ک من را میشناختن و بعد منا بغل کرد خیلی حس خوبی بود بعدش رفتیم دم خونا مامان جونم پیش داداشم باهم

  386. mohadesehmohadesehsays:

    سلام من خواب دیدم عشقم اومد و بح من ابراز علاقه کرد و منو محکم بغل کرد میشه تعبیرشو بگین🥺🙏

  387. عباس یوزباشیعباس یوزباشیsays:

    سلام من یه پسر مجردی هستم و خواب دیدم که با عشقم پیاده روی میکردیم و من یهویی او را بغل کردم لطفا اگه میشه این تعبیرو بهم بگید

  388. مریممریمsays:

    سلام وقت شما بخیر دیشب خواب دیدم ک با نامزد سابقم در کنار هم دراز کشیدیم و با تمام وجود همدیگه رو مثه ی زوج در آغوش گرفتیم و هنوز بهش عشق داشتم البته نمیدونم اون شخص با قصد شهوانی منو بغل کرده بود یا از سر عشق بود چون من بهش میگفتم اینکارو نکنیم نمیپذیرفت ولی در خواب شاد بودم و اینکه در واقعیت ما اصلا دیگه هیچ ارتباطی با هم نداریم و یک ارتباط ۱۵ ساله رو قطع کردیم تعبیر خواب منو میشه لطف کنید

  389. ........says:

    من خواب دیدم عشقم رو بغل کردم و او رو از لب بوسیدم و بوییدمش همون بوی همیشگی را میداد ولی وقتی در خواب چشم هایم را باز کردم او نبود و من فقط در حال گریه بودم و جای خالی اش را بغل میکردم البته ما چند وقتی هست از هم جدا شدیم معنی این خواب چیست ؟!

  390. مریم زارعمریم زارعsays:

    خواب دیدم که دست کسی که دوسم داره رو گرفتم و بعد از لحظه ای ول کردم دیدم منو بغل کرد و بعد از چن دقیقه باران شدیدی بارید و کسی که دوسم داره زیر باران میخندیدو خیس شده بود ولی من زیر یه سقفی بودم ک خیس نشدم و همش بهش میگفتم بیاد تو

  391. مبینامبیناsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم که با یه فرد که تازه ازش خوشم اومده و علاقه مند شدم نشستم و بعدش سرمو میذارم روی سینه اش و نبضشو گوش میکنم و خیلی حس خوبی و راحتی و دارم جوری که میگم حتما فرد مورد نظر من ایشونه و حالت بغل مانند بود و دیدم که چند روز بعدش در حال آماده شدن برای نامزد شدن با اون شخص هستم و خیلی خوشحال دست همو میگیریم و پیش خانواده هامون اوکی هستیم و حتی میریم برای خرید لباس نامزدی و اینکه اون شخص هم بنظر خوشحال می رسید ولی نمیتونست ابراز کنه و من واقعا خوشحال بودم ولی احساس میکردم خانواده هامون بخاطر ماها راضی به این وصلت شدن آیا بین من اون شخص مورد نظر بعدا چیزی پیش میاد و اصلا تعبیر این خوابم چی میشه ؟؟؟ممنونم

  392. متین محمدیمتین محمدیsays:

    سلام من چند سال پیش با دختر خالم باهم بودیم ولی از شانس بد ما خانواده اونا یعنی باباش مخالف ازدواج بود واونو به پسر خواهرش داد و بعد چند وقت طلاق گرفتن ومن با دختر خاله دسگم ازدواج کردم و الان یه بچه دارم ولی هنوزم‌گاهی وقتا بهش فک میکنم.دیشب خواب دیدم که تو یه جمعی بودیم خانمم بود دخترخالم دیدم بغلمو باز کردم اون دوید اومد بغلم ومن بوسه ای رو سرش زدم ممنون میشم تعبیرشو بدونم

  393. امیدامیدsays:

    من خواب دیدم توی مدرسه هستم و دیدم عشقم توی کلاس بنده است و همکلاس شدیم و یهو وقتی هیچکس حواسش نبود همو بغل کردیم اونم خیلی سفت و حس خیلی خیلی خیلی خیلی خوبی داشت.

  394. KimKimsays:

    مردی که خیلی به او علاقه دارم درخانه مابود دراتاق خواب من ومن باحوله قرمزرنگم بین پاهای اونشستم وپشتم روبه اوتکیه دادم آونم من رو بغل گرفت وگونه ام روبوسید ومن را میخنداند اتاق نه خیلی تاریک بود نه خیلی روشن

  395. ZahraZahrasays:

    سلام من خواب دیدم ک در یک مهمونی خونوادگی هستم و معشوقم ک چند وقته پیش منو طرد کرده بود و در همین خوابم ازش ناراحت بودم اومد بغلم کرد و گفت من دوست دارم و چون فکر میکردم اخلاقمون بهم نمیخوره تا الان ازت فاصله گرفتم وهرو دو همو بوسیدیم

  396. SaraSarasays:

    سلام . من یه مدت با یه نفر بودم ، طرف فامیل بود و خیلیم همدیگرو دوس داشتیم بنابر اتفاقی باهم تموم کردیم . ولی خواب دیدم خانوادگی رفتیم بیرون هممون وایساده بودیم یهو اون از روبرو اومد دستمو گرفت منو برد اون طرف و محکم بغلم کرد . خیلی ذهنمو درگیر کرده این خواب . چند شبه مرتب دارم خوابشو میبینم خوابای مختلف.

  397. حمیدرضاحمیدرضاsays:

    سلام من خواب دیدم که با دختری که دوستش دارم روی یک پله نشسته ایم و من سرم رو روی پای دختر گذاشته و می‌خوابم این تعبیری دارد؟

  398. حسین بهرامیحسین بهرامیsays:

    ی کی از دوستام خواب دیده بود که من و کسی که دوسش دارم منودوستمداشتیم کفش میپوشیدیم ی دفعه اون اومدپرید توبغلم و شروع به بوسیدن هم کردیم بعددعوامون ‌شدومن اونا فوشش دادم اگه میشه تعبیر این خواب را برام بگیو

  399. موناموناsays:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم ک با کسی که دوسش دارم ازدواج کردم و رابطه ی خوبی با هم داریم من از پشت ب درخواست خودشون ایشون رو بغل کردم و گونه ایشون رو بوسیدم این خواب حس آرامش زیادی داشت ولی انگار کسی که دوسش دارم ناراحت بود از ناراحتی اون نگرانم و می‌خوام ببینم ک تعبیرش چیع؟

  400. پروانهپروانهsays:

    سلام.من خواب دیدم که عشقم(دوس پسرم) وکه خوانوادم هم راضی به ازدواج باهاش نیستن روپیش خوانوادم درآغوش گرفتم وگریه میکنم.تعبیرش چیه؟؟

  401. پروانهپروانهsays:

    سلام.من خواب دیدم که عشقم(دوس پسرم) وکه خوانوادم هم راضی به ازدواج باهاش نیستن روپیش خوانوادم درآغوش گرفتم وگریه میکنم.تعبیرش چیه؟؟

  402. ابوالفضل رستم نژادابوالفضل رستم نژادsays:

    من خوابی دیدم که دختر عمه ام که هم سن خودم است در مبلی نشسته ایم او می خندد و خود را به من می کوبید و در اخر سرش را در شانه ام گذاشت و هم دیگر را بغل کردیم و هر دو مجرد هستیم تعبیر ان چیست

  403. MartinaMartinasays:

    من خواب دیدم من و عشقم که به تازگی ولم کرده همدیگرو بقل کردیمو هردومون داریم گریه میکنیم.این تعبیرش چی میشه.

  404. MartinaMartinasays:

    من خواب دیدم من و عشقم که به تازگی ولم کرده همدیگرو بقل کردیمو هردومون داریم گریه میکنیم.این تعبیرش چی میشه.

  405. MartinaMartinasays:

    پس چرا تعبیرشو نمیگید الان دو روزه منتظرم.😔😔😔😔😔😔😔

  406. HHsays:

    سلام من خواب دیدم کسی ک باهاش رابطه دارم ازم یکم دلخور شده و میخواد که تنهام بزاره ولی بعدش مثل ادمهای تشنه لبای همو میبوسیدیمو همدیگرو بغل میکردیم تعبیرش چیه؟

  407. SolmazSolmazsays:

    سلام خواب دیدم که یکی مرا درخواب خیلی دوست دارد ولی من از او فراری بودم بعد یهویی از پشت منو روبغل کرد که من پیش خودش نگهداره داشتم خفه میشدم گفتم باشه پیشت میمونم بعد یهوکه ولم کرد فرار کردم ورفتم پیش پدر ومادرم دنبال امدم ولی وقتی اونا رو دیدی هیچی نگفت ولی من ناراحتی تو چشماش دیدم بخاطر همین کمی پاستیل براش بردم واز دلش دراورد خوشحال شد بعد یهو خواب دیدم سوار ماشین هستیم و داریم برای آینده امون برنامه ریزی میکنم اینکه شش سال دیگه باهم دیگه ازدواج کنیم وپولهامون از الان تا شش سال دیگه جمع کنیم برای خرید خونه تا اینکه یهو همون خونه ای میخاستیم رو جلوی چشمام دیدم ولی نیمه کاره بود انگار بعد یهو خواب دیدم روی تخت خواب خوابیدیم تخت خوابه تمیز بود سفید لباس منو اونم سفید بود میخاست باهام شوخی کنه و جلوی دهانم را بگیرد البته به شوخی ولی وقتی دید خوابیدم من رو به آغوشش گرفت وبوسم کرد چندبار و بعد من هم بوسش کرد واینکه درخواب اون طرف مقابلم هم سن خودم بود واینکه چهره اش درخواب رو نمیدیم درست اگه لطف کنید تعبیرخواب من رو بگین ممنون میشم چون خیلی کنجکاوم

  408. عسلعسلsays:

    سلام من با کسی که خیلی دوسش دارم دعوام شد و تقریبا چند هفتس که باهم قهریم و امروز خواب دیدم که اومده خونمون منم رفتم بغلش کردم و گریه کردم و اونم منو محکم بغل کرد و گفت که گریه نکنم تعبیرش چیه؟

  409. ......says:

    سلام من تو خواب دیدم که با کسی که دارم بحثم شده و قبلا هم دیدم که کسی رو که دوست دارم بغلم کرده میشه تعبیرشوو بگید ممنون

  410. MonaMonasays:

    سلام خواب دیدم ک تو فضا بودم بعد از چند مدت عشقمو دیدم و عشقمو بغل کردم و بوسش کردم تعبیرش چیه؟ من تا حالا عشقمو ندیدم فقط واسه اولین بار امد تو خکابم

  411. نیکانیکاsays:

    سلام من خواب دیدم (کسی که 5-6 سال پیش از دور عاشق هم بودیم ولی یهو زد تو ذوقم و جوری عجیب و غریب رفتار کرد که خیلی دلم شکست و مدتی طول کشید تا بتونم فراموشش کنم ولی خب دیگه هیچ احساسی بهش ندارم و حتی ازشم متنفر نیستم) روی مبل کنار هم نشسته بودیم و جوری بهم چسبیده بود که الانم حسش میکنم و سعی میکرد توجهمو جلب کنه تقریبا تو بغلش بودم و حتی ضربان قلبشم میشنیدم. و یهو لپمو بوسید و با اون بوسه از خواب بیدار شدم!!!

  412. pspssays:

    سلام خسته نباشید.کسی که بهش علاقه زیادی دارم چند هفتس که منو بلاک کرده و من خواب دیدم که داخل یک خونه بزرگ هستم و اون بنده خدا بهم زنگ میزنه و ابراز پشیمونی میکنه و هردومون پشت تلفن گریه میکردیم.و یکهو در باز میشه و ایشون وارد حیاط خونه میشه و دوتامون به شدت همدیگرو بغل کردیم و گریه میکردیم.من همش میگفتم دوستت دارم و اون هم میگفت و من پیشونی و چشمشو میبوسیدم. ممنون میشم تعبیرش رو بگید

  413. نجمهنجمهsays:

    من خواب دیدم ک گردن عشقمو بوسیدن و داخل بغلش هستم تعبیری داره ایا؟

  414. ریماریماsays:

    سلام. من خیلی به ندرت و انگشت شمار خواب میبینم چه برسه به خواب های عاشقانه! چند شب پیش خواب دیدم که عشق صابغم (یک بازیگر بود که حدود دو سال پیش عاشقش بودم و خیلی زود از سرم افتاد) خیلی با آرامش به سمتم آمد و من و او همدیگر را به مدت طولانی در آغوش گرفتیم. ما در فضایی باز بودیم و عده ای دورمان حلقه زده بودند که به ظاهر آشنا بودند و به ما نگاه میکردند. جان مادرتون تعبیرش رو بگید من در مدت آن خواب و هر وقت آن را یاد میکنم خیلی احساس خوبی دارم.

  415. زینب فیضیزینب فیضیsays:

    سلام من حدود یک ماه هستش ک از عشقم خبر ندارم باهام قهره ولی چند شب پیش خواب دیدم توی ارایشگاه هستیم و من داشتم ابروهاشو بر میداشتم و هی میخندیدم تا نگاش کردم دیدم خوابش برده بود و منم سرمو گذاشتم رو شونش محکم بغلش کردم وقتی بیدار شد منو هولم دادو گفت تو لاغری ازت خوشم نمیاد و دلمو شکست منم خیلی غمگین شدم این تعبیری داره ؟

  416. فاطمهفاطمهsays:

    خاب دیدم عشقم ازم ناراحته و فکر میکنه بهش خیانت کردم و من بغلش میکنم و میبوسمش تعبیرش چی میشه

  417. رضارضاsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که دوست دخترم را ک خیلی عاشقشم در آغوش گرفتم و آن رو بوس میکنم تعبیر این خواب چی هست؟

  418. نسینسیsays:

    سلام خسته نباشید،، منو عشقم چن روز پیش حرفمون شد اون میگه دیگه نمیخوامت ،دیشب تو خواب دیدم با گریه بوسم میکنه اشتی کردیم تعبیرش چیه ؟

  419. parinaZparinaZsays:

    خواب دیدم ک عشقم کلی منو بوس کرد بعد وقتی خوابیده بود منم اغوشش رفتم و با هم حرف میزدیم ک ناگهان یکی امد و سر اونازم دلخور شد

  420. ستایشستایشsays:

    سلام من با یک پسری رابطه جدی داشتیم عاشق هم بودیم ولی سر ی مشکلاتی از هم جدا شدیم الان خابشو میبینم حتی تو خاب حسش میکنم بغلم میکنه تورو خدا تعبیرشو بگین خاهش میکنم

  421. ......says:

    سلام ببخشید ی سوال دارم خواب دیدم ی منظقه ای هسیم زیاد سر سبز نبود ولی اب رد میشد مث ی رود خونه ی تقریبا خشک بعد ما میدویدیم اونجا دست همو گرفته بودیم و هم من دستشو فشار میدادم هم اون و بعد چن دقیقه که دویدیم محکم پرتش کردم تو بغلم این خواب چه تعیبری داره و اینکه مامانم خبر نداره تو خواب میگف که خبر داره و اسم مامانشو میگف و اصا براش مهم نبود چیزی نمیگف بهمون ولی بازم من انکار میکردم این خواب چه معنی داره ؟؟

  422. ..........says:

    سلام من دختری ام ک با یکی از اشنایان در واقعیت رابطه دارم و دیشب خواب دیدم ک ب خانه ی مان امد و با هم رفتیم تو اتاق و در اتاقو قفل کردیم بعد و تکیه زدم ب دیوار و اون اومد منو بغل کرد و رفت شکمم خیلی بوسید ایا تعبیری دارد

  423. مریمریsays:

    سلام من مدت طولانی هست به یکی از همکارانم علاقمندم ایشون هم انگار نسبت به من میل داشتن تا اینکه بین مارو بهم زدن اطرافیان چند روز پیش بعد هفته ها که تصمیم گرفتم که ایشون رو فراموش کنم شبش خواب دیدم که با ایشون داشتیم جایی راه می‌رفتیم با چند نفر از همکاران که یه دفعه دست منو کشید با عجله برد یجای دیگه و بعد محکم بغلم کرد و شروع کرد باهام حرف زدن بعد که انگار صدامون زدن پرید و کمی فاصله گرفت و بعد دوباره دست منو کشید برد یمقدار اونطرف تر و دوباره بغلم کرد... میخواستم تعبیرشو بدونم ممنون میشم منو از سردرگمی دربیارید..

  424. اسیاسیsays:

    سلام خسته نباشید من یکی از فامیلایی که دوسش دارمو (مونث) رو پاهای بهترین دوستم دیدم و اونا خیلی خوحال بودند و من داشتم حسرت میخردم لطفا اگه میشه تعبیرشو بگین

  425. محمدیمحمدیsays:

    سلام من چند ماهی هست ک از دوست پسرم به سختی جدا شدم چون علاقه شدیدی بهم داشتما چند سالی باهم بودیم و رابطمون فقط درحد بوس از لپ و بغل بود . و دیشب بعد از مدت ها خواب دیدن ک یه جایی خلوت بود عین ریل قطار. ک اونجا وایساده بود و تیشرتش درآورد بود و منو محکم بغل کرد و منم با تمام وجود بغلش کردم و گریه میکردم و میگفتم ک چقدر دلم براش تنگ شده و بعد همون طور ک بغل هم بودیم انگار روی ی چیزی وایساده بودیم ک داشتیم حرکت میکردیم. اما بعد باز من ازش جدا شدم و گفتم ک من باید برم چون ب مادرم قول دادم دیگ باهات ارتباط نداشت باشم. و با ناراحتی دل کندم. آیا خواب من معنی داره؟ و اینم بگم ک همش تو فکرم و نمیتونم بهش فکر نکنم

  426. الههالههsays:

    سلام من چند وقت پیش از یه پسری جداشدم و الان فقط مثل دوتا دوست با هم هستیم و اون تو خواب از یه چیزی عصبی و ناراحت شد و من اون رو بغل کردم و صورت اون رو بوسیدم و اون دیگه نمی زاشت از بغلش بیام بیرون و محکم بغلم می کرد و این اتفاق ها تو خیابون افتاد تعبیر این خواب چیه تروخدا بگید

  427. الههالههsays:

    سلام من چند وقت پیش از یه پسری جداشدم و الان فقط مثل دوتا دوست با هم هستیم و اون تو خواب از یه چیزی عصبی و ناراحت شد و من اون رو بغل کردم و صورت اون رو بوسیدم و اون دیگه نمی زاشت از بغلش بیام بیرون و محکم بغلم می کرد و این اتفاق ها تو خیابون افتاد تعبیر این خواب چیه تروخدا بگید

  428. FaezeFaezesays:

    سلام من خواب دیدم پسری رو که خیلی دوسش دارم رو در یک جمع بغل کردم و خیلی محکم به خودم فشردمش و صورتمو رو به سینش گذاشتم اون هم بر خلاف همیشه سرشو رو شونه م گذاشت و محکم بغلم کرد, خیلیی حس خوبی بود،ضربان قلبم تند میزد ولی بعد چند ثانیه احساس ارامش مطلق کردم ممنون میشم تعبیر کنید

  429. FaezeFaezesays:

    سلام من خواب دیدم پسری رو که خیلی دوسش دارم رو در یک جمع بغل کردم و خیلی محکم به خودم فشردمش و صورتمو رو به سینش گذاشتم اون هم بر خلاف همیشه سرشو رو شونه م گذاشت و محکم بغلم کرد, خیلیی حس خوبی بود،ضربان قلبم تند میزد ولی بعد چند ثانیه احساس ارامش مطلق کردم ممنون میشم تعبیر کنید

  430. بهاربهارsays:

    من به کسی در فضای مجازی علاقه مندم(که خیلی ازم بزرگتره) و خواب دیدم که اتفاقی اون رو دیدم و رفتم جلو و به اون گفتم که من عاشقتم و بعدش ازش پرسیدم میتونم بغلت کنم کفت بله خیلی حس خوبی بود و بعد لپش رو بوسیدم و بعد مجبور شدم برم این خواب تعبیری داره؟

  431. HaynaHaynasays:

    خاب دیدم اونی که خیییلی دوسش دارم و دو ساله ک کات کردیم همش میخاست منو بغل کنه همش منتظره یه بهونه واسه پیشه هم‌بودن بودیم ولی مامانش اجازه ی این کارو نمیدادو همش دنبالمون بود

  432. ساراساراsays:

    با سلام ممنون میشم جواب بدین رفیق من خواب دید معشوقه من ک مدتی از هم جدا شدیم به او پیام داد و خاستار دیدار من شد و من را در کنار دریا به اغوش کشید و کلی محبت کرد تعبیر ان چیست؟

  433. معصوممعصومsays:

    سلام من خواب دیدم تو یه خونه هستم همه اعضای فامیلامون اونجا هستم بعد دوست پسر قبلیم که الان ازش خبر ندارم اومد منو از پشت بغل کرد گفتم نکن زشته گف زشت نیس بعد رفتیم تو اتاق میخواست منو ببوسه که خواهرم اومد نتونستیم میشه تعبیرشو بگید

  434. سحر مرسلیسحر مرسلیsays:

    سلام خواهش میکنم تعبیر خواب من چیه. مدتهاست با همسرم اختلاف دارم والان یک وچن ماهه اختلاف شدید داریم جوری که میخوایم جدا شیم والان ۱۰ ماهه منزل پدرمم .خواب دیدم همسدم ازمن خواست برم دیدنش ومیخواستیم بریم یه جای خلوت که کسی نباشه .از من خواست ببوسمش ومن خواستم که ببوسمش که لبمو بوسید و هر جایی می خواستیم بریم یک نفر می اومد از خانواده ی همسرم و من یا مخفی میشدم یا اگه منو می دیدن دعوا راه می انداختن واجازه ندادن که چرا با همید .میشه بگید تعبیرش چیه؟

  435. ثناثناsays:

    من چند ماهی هس که با دوست پسرم کات کردم دیروز تو خواب دیدم چند پسری به حرف هایه بدی میزنناون از ماشین پیاده شد اومد همشونو زد من که در حال گریه بودم اومد از پشتم منو بغل کرد و بوسه از روی گونم زد

  436. شیوا امیریشیوا امیریsays:

    من حدود عصر بود خوابیده بودم و خواب دیدم کسی که عاشقش هستم ولی الان از هم دوریم و کات هستیم تو رابطه اومده خونمون و من میرم تو بغلش که لباس تنش نبوده میخوابم حدود چند دقیقه و بعدش میاد یواش از بغلم بیاد بیرون پاشه بره ولی من نمیزارم تا اینکه پاشدم

  437. ایداسیفیایداسیفیsays:

    سلام خواب دیدم دوست پسرمو که دوماهه جداشدیم بغل کردم به طوری که پایه راستم طرف راستش پایه چپم طرف چپش بغل کردم بعد منو بلند کرد گزاشت زمین دراز کشیدمو اون بالاسرم بود و بوسم کرد تعبیرش چیه؟

  438. غزلغزلsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم با عشق سابقم هم دیگه رو بغل کردیم و اصلا نمی‌تونیم هم دیگه رو ول کنیم همش منو بغل می‌کنه میشه تعبیرش رو بگید؟

  439. MatinaMatinasays:

    من خواب دیدم که من و پسر موردعلاقم در دشک دراز کشیده ایم پسر مورد علاقم همش سرش توی گوشی بود و من صورتش رو نوازش میکردم ،بار آخر که صورتش رو نوازش کردم گوشی خودش رو گذاشت کنار و موهای سرم را نوازش کرد .لطفا بگید تعبیر این خواب چیه من هیچ جا این پیدا نکردم

  440. حنانه گودرزیحنانه گودرزیsays:

    من چندین سالی میشه که عاشق پسری شدم خوده طرف خانواده خوبی دارد اما خود او پسر خوبی نیست من چند شب پیش خاب دیدم که در اتاقم تنها خابیده ام که او وارد اتاقم شد و مرا از پشت در اغوش کشید و من بیدار شدم وقتی بیدار شدم دیدم در اتاق کمی باز است و مادرم هم دارد زیر چشمینگاهم میکند از طرفی اون پسر هم مرا بغل کرده که من هم به سمت او چرخیدم هردو هم رابغل کرده بودیم به سمت جلو اما همین ک نگاه مادرم را روی خود دیدم ناگهان از خاب پریدم تعبیرش چیست

  441. زینوزینوsays:

    باسلام من عاشق کسی هستم ولی نه ایشون رو از نزدیک دیدم ونه ایشون من رو میشناسن حدود دویه ساله اولا فقط بهشون علاقه داشتم و طرفدارشون بودم ولی رفته رفته احساسم اینقدر قوی شد که شبی نیست که گریه نکرده باشم تونماز دعا و.. کلا از خدا فقط میخام حتی اگه شده یه بار از دور ببینمشون بدجوری دیونش شدم بیشتر مواقع خوابش رو میبینم ولی دیشب خواب دیدم که انگار زن و شوهریم ایشون جلوی اینه وایستادن و دارن کتشون رو میپوشن منم بدو بدو رفتم و بغلش کردم و گفتم وای چه تیپی بعد هم صورتشو بوسیدم و گفتم بیا من گردنتو بغل کنم یه عکس بگیریم و بعد بریم مهمونی بعد باهم عکس گرفتیم از اون عکسا که از اینه میگیرن بعدشم میبینم که همینجوری داریم بهم نگاه میکنیم که از خواب پریدم

  442. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌says:

    من خواب دیدم ک با دوستان خود در حال دوچرخه بازی هستیم و انها سوار ماشینی شدن و رفتند و من داخل محله خود دور میزدم ک ی دفعه چشمم ب دوچرخه سواری افتاده ک ماکس صورت خود را پوشانده بود اول نمیدونستم دختره بعدش دونبالش رفتم و ایست کرد و منم رفتم پیشش ماکسش را در اوردومن از اون خشم اومد باهاش گفت و گو کردم و بعدش بهش گفتم شمارتو بده اونم گف شمارمو بزن . بعدش اون دختره روی ی تختی دراز کشده بود منم اومدم بغلش دراز کشیدم و هی بوسش میکردم بعدش بهش گفتم چن سالته اون گف ۱۴ من این دخترو تو دنیای واقعی گمون نکنم دیده باشمش دختره خیلی زیبا و خجالتی بود ایا تعبیری داره اگه داره بهم بگین

  443. زهرا اسدبیگیزهرا اسدبیگیsays:

    سلام خسته نباشید ببخشید من قراره با یه دختر ازدواج کنم اما خانواده مخالف هستند من ذهنم حسابی درگیره دیشب خواب دیدم که اون دختر رو در پارک در آغوش گرفتم آیا ممکنه که این یه نشانه باشه ؟ تعبیری داره ؟

  444. atoosa sooriatoosa soorisays:

    سلام وقت بخیر من دیشب خواب دیدم پسر خالمو که دوسش دارم رو بغل گرفتم و گونشو بوسیدم ایا تعبیری دارد

  445. همتاهمتاsays:

    سلام من خواب دیدم که یه پسر آشنا به خواستگاریم اومده بود و من از اون خوشم نمیومد و مخالف بودم و بقیه همه موافق بودن و من استاده بود و با پدرو مادرم جرو بحث میکردم که یک هو اون پسره اومد جلوم و من را بغل کرد خواهش میکنم تعبیر خواب مو بگید؟؟

  446. MaralMaralsays:

    سلام خسته نباشید ببخشید من چند وقته با طرفم کات کردم و قطع ارتباط کردم.... بعد خواب دیدم ک اون منو بغل کرده و پیشانیمو میبوسه و تو ماشین هم نشسته بودیم که گونه ی منو بوسید تعبیر این خواب چیه؟

  447. SarinaSarinasays:

    سلام خسته نباشید من دختر مجردی هستم که یک ساله عاشق مردی شدم ولی من به دلایلی نمیتوانم آن مرد را ببینم و این خیلی اذیتم میکنه و همش گریه میکنم دیشب خواب دیدم که در یک استخر بودیم من اون رو از پشت سفت سفت بغل کردم و سرم و رو شونش گذاشتم اون اول من و پس زد ولی من همچنان سفت بغلش کرده بودم بعدشم او گفت باشع منم عاشقتم و یه ذوق خاسی کردم آیا تعبیری دارد؟

  448. طاهره حسینیطاهره حسینیsays:

    سلام من خواب دیدم یه شب نیمه های شب به معشوقم گفتم خیلی دوستت دارم اونم منو محکم بغل کرد گفت منم خیلی دوستت دارم آیا تعبیری داره؟؟

  449. امیرمحمدامیرمحمدsays:

    من دیشب خواب دیدم معشوقم را بغل کرده ام و روی صندلی در پارک نشستیم و وقتی من میخواستم او را ببوسم نمیگذاشت ولی خودش مرا میبوسید

  450. TaranomTaranomsays:

    سلام. من خواب دیدم که کسی رو که دوسش دارم توی خواب بغل کردم و بوسیدمش و خیلی با هم خوبیم..وای توی واقعیت من با اون ارتباطی ندارم و اون شخص هم از علاقه من خبر نداره..این مورد تعبیری داره؟؟

  451. Amir...Amir...says:

    خواب دیدین رفتم خونه عشق سابقم از در وارد شدم بغلش کردم گفتم چقدر دلم برات تنگ‌شده بغض کرده بودم بعد گفت کسی نیست گفتم دوستم پشت دره بزار بیاد سال تحویل پیش هم باشیم بعد باباش اینا اومدن منو رفیقم فرار کردیم پلیس دنبالمون بود نتونست بگیرتمون😂

  452. گمنامگمنامsays:

    سلام خسته نباشید نماز روزه هاتون قبول من خواب دیدم که پدر مادرم داشتن با یه وانت جایی مرفتن من اومدم سوار بشم جام نمی شد تا اینکه نصف بدنم تو ماشین بودنصف بدنم روی هوا که پدرم حرکت کرد هرچی صداش زدم که من خوب سوار نشدم جواب نمی داد در ماشین هم باز بود و من نصف پام رو هوا و نصف پام تو ماشین بود تا اینکه ایستاد گفت نمیبریمت بعد من رفتم یه جای سرسبز چندتا ادم هیکلی سبیلو اومدن که منو ببرن باخودشون و من خیلی ترسیدم اونا منو برای یه چیز دیگه میبردن تا اینکه من خیلی ناراحت بودم که یکی از همونا طرفدار من شد نمیذاشت منو ببرن میگفت یه دختره و اینا تا اینکه نتوست حریفشون بشه سه تا بودن که اونی که من دوست دارم با یه پیراهن سفید اومد و اونا همه رو زد و من بغل کرد و رو پاش نشوند خیلی مترسیدم که بیان منو ببرن و بهم.... ولی توبغلش احساس ارامش داشتم وحس خوبی نمیخواستم از بغلش بیرون بیام

  453. گمنامگمنامsays:

    سلام خسته نباشید نماز روزه هاتون قبول من خواب دیدم که پدر مادرم داشتن با یه وانت جایی مرفتن من اومدم سوار بشم جام نمی شد تا اینکه نصف بدنم تو ماشین بودنصف بدنم روی هوا که پدرم حرکت کرد هرچی صداش زدم که من خوب سوار نشدم جواب نمی داد در ماشین هم باز بود و من نصف پام رو هوا و نصف پام تو ماشین بود تا اینکه ایستاد گفت نمیبریمت بعد من رفتم یه جای سرسبز چندتا ادم هیکلی سبیلو اومدن که منو ببرن باخودشون و من خیلی ترسیدم اونا منو برای یه چیز دیگه میبردن تا اینکه من خیلی ناراحت بودم که یکی از همونا طرفدار من شد نمیذاشت منو ببرن میگفت یه دختره و اینا تا اینکه نتوست حریفشون بشه سه تا بودن که اونی که من دوست دارم با یه پیراهن سفید اومد و اونا همه رو زد و من بغل کرد و رو پاش نشوند خیلی مترسیدم که بیان منو ببرن و بهم.... ولی توبغلش احساس ارامش داشتم وحس خوبی نمیخواستم از بغلش بیرون بیام

  454. امیررضا دلاوریامیررضا دلاوریsays:

    سلام جوانی هستم بیست ساله و زیر فشار استرس زندگی دارم له میشوم و خوابی دیدم که بسیار خوشحالم و معشوقه امم که دختری بسیار زیبا هست اورا بغل میکنم و بر پیشانی اش بوسه میزنم و او هم مرا بغل میکنم و هر دو خوشحالیم میشه تعبیرش بگید؟

  455. payapayasays:

    در اغوش گرفتن معشوق

  456. رژینا اژدریرژینا اژدریsays:

    سلام و خسته نباشید. ببخشید من خواب دیدم که فردی ک قبلا دوسش داشتم و اون هنوزم دوستم دارد رو دیدم(2ساله که منو ندیده و خیلی اصرار میکنه ک منو ببینه)و بعد اومد و منو بغل کرد چه تعبیری دارد؟!

  457. غزالهغزالهsays:

    سلام من خواب دیدم که مشوقم بر سر و صورتم نوازش می کشید و هر دو خوش حال بودیم و هی او به من نگاه می کرد و خیلی خوش حال بود بعد توی همون روز یک خواب دیگه آیی دیدم که معشوق من و چندین نفر را به خانه خود دعوت کرد و مهمانی زیبا درست کرد اما من در ابتدا نمی خواستم برم داخل او دستم رو گرفت و من رو داخل خونش برد و پیش من نشست و حرف می زد ممنونم اگه جوابم بدین هیچ یک از سایت ها جواب درستی به من نمی ده

  458. دریا خالدیدریا خالدیsays:

    دوست پسر من وکیله.من خواب دیدم نصف شب از خواب بیدار شد گفت که خواهرش پیام داده اون مرد رو پیدا کردن میخواست با هواپیما بره و اون مرد رو با پلیس دستگیر کنن منم نگران بودم چون میدونستم اون خلافکار تفنگ دازه مدام دوست پسرمو نوازش میکردم و بوسش میکردم.تعبییر این خواب چیه؟در ضمن میدونم که ساام به مفصد رسید

  459. آینازآینازsays:

    سلام من خواب دیدم کسی که دوست دارم کنارم دراز کشیده بود و سر من روی بازوهایش بود ولی خانه ای که در آن بودیم مال من بود ولی احساس میکردم آن خونه را نمی‌شناختم و بعد که خانواده آمدند با یکی از دوستانم رفتیم کفش هاشو بیاریم که از در اتاق اونوری بره بیرون ولی دیدم دو نفر که نمی‌شناختم و دختر بودند هم در خانه ان و‌ من استرس داشتم که آنها کی‌ هستن و تازه زمانی که اومدم با کسی که دوست داشتم خداحافظی کنم بیدار شدم ... تروخدا اگر میشه تعبیرش و بگید اون آدم توی زندگی من نیست و دیدنش توی‌خواب منو‌ خیلی بهم ریخت ممنونم

  460. هلیا زارعهلیا زارعsays:

    من خواب دیدم پسری ک عاشقش بودم اما بهش نرسیدم گردن و صورتم رابوسید خیلی لذت بخش بود لطفا تعبیرش چی میشه

  461. مانی داروغهمانی داروغهsays:

    من دم اذان ظهر خواب دیدم که نشسته ام و ناراحت هستم و کسی که دوستش دارم ،ولی او نه ،ایستاده است و مرا دلداری میدهد و سپس من بلند میشوم و هردو هم را در اغوش می کشیم. تعبیرش چیست

  462. رها دلاوریرها دلاوریsays:

    سلام خسته نباشید من خواب که که عشقم که از من جدا شده و رفته است را در آغوش گردم و نیز با خوشحالی مرا در آغوش گرفته و من به او می گویم که خیلی دوستش دارم و. زندگی من است و او نیز لبخند میزند ومرا محکم تر بغل میکند و بعد زنی از فامیل های او مارا میبیند ومااز هم دور میشویم و ان زن و مادرم مرا زیر بار حرف های ناسزا میگیرند

  463. SariSarisays:

    چن روزی بود با یه پسری حرف میزدم که واقعا عاشقم بود بعد شنیدم که رل زده منم خیلی دلم شکست و بلاکش کردم بعد یه شب خواب دیدم ک توی یه باغ هیچکسی نبود فقط من بودم با اون پسره منم لج کرده بودم ک اومد منو با سردی بغل کردو راه افتاد که من از بغلش اومدم پایینو تمایلی به بغلش نداشتم

  464. رقیه بهارلورقیه بهارلوsays:

    سلام بنده یکی رو در عالم واقعیت دوس دارم ولی ایشون من رو دوس ندارن بعد من خواب دیدم تو یه خونه که دوتا از دختر دایی هام هستن بامادراین آقا البته من مادر ایشون رو ندیدم فقط یه تصور بود که ایشون مادرش هستن بعد این آقاکه کنار هم نشسته بودیم شروع کردن به نوازش من با اینک تو همون خواب هم آقا منو دوس نداره بعد من از ازش خواستم که بذاره برا یکبار هم که شده ایشون رو بغل کنم وایشون هم منو در آغوش گرفتن ومن شروع کردم به گریه کردن

  465. HmdniHmdnisays:

    سلام من با عشقم رل زدیم بعد این از اینکه یکی بقلش کنه و بلندش کنه از رو زمین خیلی میترسه بعد من دیشب خواب دیدم ک بقلش کردم و بلندش کردم از زمین و اون نترسید این رو هم بگم ک من دیشب این خواب رو دیدم و سر شب ما باهم بحثمون شد و حتی نزدیک بود رابطه رو کامل تموم کنیم و شب های قبلش یه چیزایی بهم گفت ک خیلی بهم برخورد

  466. ..says:

    سلام من خواب دیدم دختری که کنار عشقم بود رو میزدم و خواب دیدم که عشقمو بغل میکنم و باهاش شنا میکنم و حرف میزنم (البته عشقی ک اولش عاشقم بود ولی بعدنا ادعا میکنه که هنوز زوده برا اینجور کاراولی من هنوزم خیلی دوسش دارم )

  467. رها مراد نیارها مراد نیاsays:

    من یک دو ماه میشه با رلم کات کردم حالا خواب دیدم مرا در آغوش مبگیرد و ول نمی‌کند و خیلی احساس علاقه می‌کند آیا تعبیری دارد

  468. yaldayaldasays:

    من یک ماهه از کسی که دوستش دارم جدا شدم...فقط واسه اینکه قرارمون ازدواج نبود و من نمیخواستم بيشتر از اینا به هم وابسته شیم خواب دیدم که چند پسر نزدیک من شدن و میخواستن به من تجاوز کنم...عشق سابقم من رو میبینه و میاد منو نجات میده بعدم بغلم میکنه میگه اروم باش...اون لحظه که بغلم کرده بود خیلیییی اروم بودم با اینکه خواب بود. میشه بپرسم تعبیرش چیه؟

  469. علی رساعلی رساsays:

    سلام امید که خوب و خوش باشید. ببخشید منو عشقم یک سال هست از هم دوریم و باهم قهریم دیشب من خواب دیدم که در یک جایی ناشناخته و در عین حال کمی شناخته با عشقم هستم باهم بودیم و بغلش میکردم و میبوسیدمش و اونم همینطور فقط اون کمی فرار میکرد که کسی نبینه و این ها و ازین کارش من خیلی ناراحت میشدم، بعدش همین طور میدیدم با یکی دیگه است و منو به بهانه ی کنارش راه نمیداد و من خیلی شکسته بودم من برای آغوشش جان میدادم که فقط به آغوش بگیرمش و مال خودم باشه ولی اون، اون جوری میکرد خیلی دلم شکسته بود. لطفا تعبیر خواب منو بگید🥺!ممنون🙏

  470. MehdiMehdisays:

    سلام میشه بگید که لب گرفتن از معشوق چه تعبیری دارد و اینکه چرا من هر شب خواب های خوب و عاطفی از معشوق می بینم؟تشکر❤️

  471. غزال طاییغزال طاییsays:

    سلام وقت بخیر ،خواب دیدم معشوقم ک ازم تقریبا دور هم هست و رابطه تقریبا بلاتکلیفی داریم ،تولدشه براش تولد گرفتم میرم بغلش میکنم اونم بغلم می‌کنه و باهم عکس میگیریم،با توجه ب اینکه خیلی بغل ،بغل کردن صمیمی بود و خیلی احساس خوبی ب هر دوتامون دست داد بغل کردن با عشق بود ،و اینکه جلوی همه بغلش کردم البته ،تعبیرش چی می‌تونه باشه ؟؟؟؟

  472. مریم زورابادیمریم زورابادیsays:

    سلام ببخشید من خواب دیدم با اقایی ک نمیشناختم نامزد بودیم و بخاطر موضوعی از من ناراحت بود و من اونواز پشت بغل کردم و دستی ک حلقه داشتو تو دستم گرفتم و اروم شد میشه تعبیرشو بگید

  473. مریم زورابادیمریم زورابادیsays:

    سلام ببخشید من خواب دیدم با اقایی ک نمیشناختم نامزد بودیم و بخاطر موضوعی از من ناراحت بود و من اونواز پشت بغل کردم و دستی ک حلقه داشتو تو دستم گرفتم و اروم شد میشه تعبیرشو بگید

  474. MAYAMAYAsays:

    سلام من خواب دیدم کسی که دوسش دارم و حدس میزنم دوسم داره بهم گفته که دوسم داره و کل مدت خواب تماس فیزیکی بود مثلا سرم رو پاشون بود یا همش تو بغل هم بودیم و همش میومد پیشم

  475. فاطمه رفاطمه رsays:

    خواب دیدم که باعشقم حرف میزدم بعد بهش گفتم من نمیتونم باهات بمونم بابات دوست نداره با تو باشم اینو ک گفتم شروع کرد به گریه کردن وهمو محکم بغل کرده بودیم بعد یکم که همش گریه میکرد اشکاشو پاک کردم گفتم گریه نکن

  476. جهانیجهانیsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدیم تو خونه با پسرم و یه دختر بچه که نمیدونستم بچه ی من هست یا ن تو یه اتاق دیگه مشغول بازی هستن من و دوست پسر جدیدم که همش تقاضای ازدواج میکنه ولی هنوز تکلیفشو با همسر سابقش مشخص نکرده تو خونه بودیدم من رفتم اشپزخانه که یهو دوست پسر سابقمو دیدم که لخت بود و همدیگرو بغل کردیمو به حالت چمپاته نشستیم رو زمین انگار یجوری من داشتم با بغل کردن محافظتش میکردم که یهو دوست پسر جدیدم اومد تو اشپزخانه و دید که ما همو بغل کردیم و یجوری میخواست بدونه که من با اون میمونم یا با دوست پسر سابقم و من دوست پسر سابقمو محکم تر بغل کردم و بهش فهموندم که این انتخاب من و تو جایگاهی نداری بلتد شدم و روبروی دوست مسر جدیدم وایسادم اون یه ظرف پلاستیکی در دار سفید دستم داد و از اشپزخانه بیرون رفت و از خواب بیدار شدم‌

  477. عشق🙂💔عشق🙂💔says:

    من خواب دیدم ک عشقم خونه ی فامیلمون بود بعد من اومدم کنارش بخوابم بالش نداشتم اون بالششو داد ب من رف🙂💔 تعبیر داره؟

  478. شاهدخت تاجیشاهدخت تاجیsays:

    سلام من خواب دیدم کسی ک دوسش دارم بغلم کرده و پشت سرم ایستاده و موهامو میبوسه و بعدش صورتمو اول خوشحال بودیم ولی من بهش گفتم خیانت نکن خیانت خط قرمزمه این خواب تعبیری هم داره؟

  479. KosarCheraghiKosarCheraghisays:

    من دیشب خواب دیدم عشقم حلقه ازدواج داده بهم منم تو دستم کردم تعبیرش چی می تونه باشه

  480. دوصش دارمدوصش دارمsays:

    سلام خاهش میکنم جواب بدید ❤🙏 خواب دیدم ک عشقم ک ۹ماهه از هم جدا شدیم دیدم سوار ماشین بابام بود منم داخل همون ماشین بودم اولش دیدمش شوکه شدم اونم شوکه شد بعدش مامان و بابام جلو بودن ما هم عقب نزدیکش شدم بغلم کرد و خندیدیم بعد یهو بابام متوجه شد ولی نفهمید بعد درب ماشین ناخوداگاه باز شد افتاد بیرون خاستم خودمو بندازم نشد و دیدم بعد اومده بود پشت خونمون خودم داشتم ابمیوه میخورم تارف کردم گف مال توعه لیوانو کردم داخل دهنش خورد و خندیدیم 🥺🥺🥺🥺خعلی دوسش دارم ولی نیست کنارم خاب رو برام تعبیر کنید ممنون میشم 🙏🙂❤

  481. بینامبینامsays:

    من دختر مجرد ام که در رابطه عمیق با شخصی قرار دارم، ۳ ماه از رابطه ام مگیذرد! گاهی بحث های با هم میداشته باشیم و دوست پسرم شخص شکاک و زود رنج است. اما شب گذشته به خواب دیدم که شب ازدواج ام است، نمیدانم که داماد چه کسی بود همین شخص که همراه اش رابطه دارم یا کسی دیگری، ولی معشوق قبلی و نخست ام نیز در عروسی حضور داشت و گریه میکرد. میشه تعبیر کنید؟

  482. 🥰فاطی،🥰🥰فاطی،🥰says:

    سلام من دیشب خواب دیدم که توبغل عشقمم وهی بوسش میکنم وسرمومیذارم روشونش وسینش وخیلی حس خوبی داشتم وخوشحال بودم وهردوتامون میخندیدیم وبعدازبیدارشنم حس عالی داشتم بااینکه عشقم نمیدونه من دوستش دارم و ازم دوره ولی دیوونه وار عاشقشم

  483. آتیآتیsays:

    سلام من 4/5 ماه هستش که با دوست پسرم بهم زدم و اون الان با یه نفر دیگه تو رابطه هست. دیشب خواب دیدم که مادرم زنگ زد بهم و گفت یجا پشت یه در گیر کردم بیا کمکم کن. راه افتادم که برم،وسط راه عشق سابقم با دوستاش جلومو گرفتن و داشتن کتکم میزدن بی دلیل که فهمیدم چیزی مصرف کردن از یه خانومی که داشت رد میشد کمک گرفتم و یه اقا هم اومد که یهو ولم کردن بعدش من سعی داشتم به عشق سابقم کمک کنم که حالش بهتر شه یهو دیدم که تو بغلمه بد چند بار لبمو بوس کرد و باهام جوری حرف میزد که انگار ما هنوز با همیم و هیچ اتفاقی نیوفتاده😕

  484. زری جونزری جونsays:

    سلام . من خواب دیدم پسری که در واقعیت دوست دارم ولی حس اون به من رو نمیدونم میاد بغلم میکنه و بوسم میکنه و دلداریم میدع و حتی طرفداریمو میکنه و میگه عیب نداره اما خودش با یک دختر دوست هست و بادختره سرجنگ داره و انکار منو میخاد و میخاد بادختره کات کنه ‌‌

  485. زری جونزری جونsays:

    من هروقت میخام کسیو که دوسش دارمو فراموش کنم و زندگی کنم دقیقا خوابشو میبینم و یااسمشو میشنوم و توی خواب همیشه بامن مهربونه و منو میبوسه بغل میکنه و چیزی نمیترسع و حتی میخاد باهام دوست شه . ولی درواقعیت چنین نیس تعبیرش چیه

  486. مهتاب ارامیمهتاب ارامیsays:

    خاب دیدم کسی که دوسش دارم منو بقل کرده ، و بهم میگه چرا انقدر باهام رو در واسی داری،این شخص فامیلم است. مهتاب هستم ۱۲ ساله از تهران. لطفا بهم بگید تعبیرش چیه...

  487. مهتاب ارامیمهتاب ارامیsays:

    این شخص ب من نا محرم است و جفتمان مذهبی هستیم

  488. مهتاب ارامیمهتاب ارامیsays:

    میخوام کل خوابم رو بگم،شخص فامیلمه و مذهبی هستیم دوتامون،بقلم میکنه و بهم میگه چرا باهام رودرواسی داری،بعد میگه بیا رازامون رو ب هم بگیم،بهش میگم ی سری از راز هارو نباید گفت،قسم مادر پدرامون رو خورد که راستش رو بگیم،گفت اول تو بگو رازت رو،گفتم دوست دارم،میگه راستش رو بگم؟،میگم بگو،میگه منم دوست دارم یهویی می افته رو و دستم رو میگیره و انگشتر دستم میکنه،بوسم میکنه و میگه مبارکه.نمیدونم تعبیرش چیه؟بهم کمک کنید لطفا،مهتاب هستم ۱۲ ساله از تهران،شاید با خودتون بگید چقدر زود عاشق شده ولی دست خودم نیست،از ۹ سالگی عاشقش شدم،دارم روز ب ردز بیشتر از قبل عاشقش میشم،نمیدونم چ حسی بهم داره،ولی رفتاراش داره اینو ب من میرسونه که دوسم داره،تا الان هم ی بار با نامه بهش گفتم دوست دارم،و هعی بهم نزدیک میشه و نگام میکنه،لطفا کمک کنید تا بدونم تعبیر خوابم چیه،ممنونم،خدانگهدار

  489. پانیذ  اممپانیذ اممsays:

    سلام من خاب دیدم میدوم و میپرم بغل عشقم ولی ماسک داشم از رو ماسک محکم بوسش کردم بعدش توی بیرون بودیم اون میخاس ک زیره لباسمو ببینه ولی من نزاشم تعبیرش چی میشه؟😐💔

  490. S.amdS.amdsays:

    امروز نامزدم که هنوز در دوران دوستی هستیم خواب دیده که منو اون باهم بودیم بعد مادرش زنگ زده و صدای گوشی تلفن هم رو اسپیکر بوده بعد مادرش گفته کجایی بیا میخوایم بریم باغ واسه خواستگاری بعد کمی من ناراحت و عصبانی بودم که نامزدم از مادرش پرسید واسه کی میخوایم بریم مادرشم منو اسم منو گفته بعد ما همدیگر‌و بغل کردیم تعبیرش چی میشه؟

  491. ناشناسناشناسsays:

    سلام ببخشید من شدیدا به یه شخص علاقه دارم و اونم میدونه و دوماه تو رابطه بودیم و یه هفته پیش بهم گفت علاقه ای بم نداره اما میدونم حرفش دروغه و حسی بهم داره. من دیشب خواب دیدم تو یه مغازه ای پر از گل ک یه مرغ عشق هم بود و اونجا برای معشقوقم بود محکم بغلش کردم و اونم منو بغل کرد و بمدت طولانی تو بغل هم بودیم و من این ارامش رو تو خواب خیلی خوب حس میکردم. میشه بگین تعبیرش چیه ممنون:)

  492. سمانهسمانهsays:

    من خواب دیدم که خالم که ازدواج کرده و دختر یک ساله ای داره دوباره با شوهرش ازدواج کرده و البته ما می دونستیم که این دوتا قبلا ازدواج کردن. بعد توی عروسی پسری رو که به صورت پنهانی دوست دارم هم بود و من از رو به رو بغل کرد و لپ من رو بوسید و گفت که دوستم داره ولی چون ما نامحرم بودیم عصبانی شدم و از بغلش درومدم(تو خواب می دونستم که دوستش دارم) و این خواب رو قبل از اذان صبح دیدم

  493. 🌈🌈🌈🌈🌈🌈says:

    سلام من دختر 11 ساله ای هستم خواب دیدم عشقم که 16 ساله است در حالی که میترسیدم بغلم میکنه و به راهمون ادامه میدیم

  494. مرضیه داودیمرضیه داودیsays:

    خواب دیدم کسی که دوستش دارمو بغل کردمو گریه کردم این به جه معناست؟

  495. ابوالفضل قنبریابوالفضل قنبریsays:

    عشق سابق

  496. ابوالفضل قنبریابوالفضل قنبریsays:

    من خواب دیدم رل سابقم که هنوز دوسش دارم رو توی خونمون مثل نوزاد بغل کردم و گونه هاشو میبوسیدم و اون هم میخندید و بعدش هم که اون نبود هندونه و آب هندونه با خوانواده خورده بودم تعبیرش چیه؟

  497. رزارزاsays:

    سلام من با یه پسر رفیق هستم ولی دوست پسرم نیست خیلی همو دوست داریم واینکه خواب دیدم اون اومد و من و بغل کرد موهام بوسید و در آخر بهم گفت عشقم.⁦☹️⁩تعبیر این چیه؟

  498. تیناتیناsays:

    سلام من یکی رو دوست دارم از اقوام دور هس بعد من خواب دیدم کنار من دراز کشیده منم کنارشم دراز کشیدم ودارم صورتش نوازش میکنم گاهی نگام میکنه گاهی نه ووقتی از خواب پاشدم خیلی حس خوبی داشتم دوست داشم بازم تو خواب باشم کنارش اخه در واقعیت به من توجه نداره وزیاد نگام نمیکنه خیلی کم این خواب تعبیر داره؟؟

  499. یه دختر زشت 😳😳😳یه دختر زشت 😳😳😳says:

    سلام ببخشید من خواب بودم و وقتی میخواست بلند بشم یعنی قبل از اینکه بلند بشم یه مردی دنبالم بود و میخواست منو بغل کنه من می دوییدم ولی تونست منو بگیر و بغل کرد منم هر کار کردم نتونستم از بغلش بیام بیرون چون منو محکم گرفته بود تعبیر این خواب چیه

  500. ♔🌿♔🌿says:

    من خواب دیدم یه بازیگر مشهور خوشگل کره ای اومده خوابم من بغلش کردم اومدم بغلم کرد انگار 100 ساله همو می‌شناسیم ولی اون خیلی ناراحت بود فقط در اخوش من آرامش خودش رو حفط می‌کرد تعبیرش چیه مدیر جان؟؟🙏♔🥰

  501. مائدهمائدهsays:

    سلام من ۴ ماهه از عشقم جدا شدم دلیلشم دخالت اطرافیان بود خود ایشون قصد جدایی مداشت ولی انقدر فتنه گری کردند و اختلاف ایجاد کردند که جدا شدیم دیشب خواب دیدم ایشون رو به صورت اتفاقی توی پیاده رو دیدم و به سمتش دویدم و اونم خیلی خوشحال شد از دیدنم و من بغلش کردم اونم کرد و کلی گونشو بوسیدم و باهم رفتیم سمت خونه ما

  502. غزل عشقیغزل عشقیsays:

    سلام من خواب دیدم موقع شب زیر بارون عشقم که الان هم باهاش هستم بغلم کرد و روی پیشونیمو بوسید خیلی محکم هم ودر آغوش کشیدیم و بارون ام میبارید

  503. محمد امینمحمد امینsays:

    سلام من از بچگی عاشق دختر داییم بودم و بهش گفتم و اونم منو دوست داشت تا امروز خواب دیدم که تو یه بازاری رفته بودم خرید باهاش سفارش کفش داده بودم باهم منتظر بودیم که آماده بشه تا آماده شد و من کفشارو گرفتم دختر داییم داشت نگاه می‌کرد به من منم نگاش کردم کفشارو انداختم و محکم بغلش کردم و گونه هاشو بوسیدم و بلندش کردم تو بغلم که گفت بزارم زمین بزارم زمین مامانت میفهمه مامانت میفهمه منم گذاشتمش زمین بعد‌بیدار شدم من واقعا دوسش دارم خیلی هم خوابشو دیدم نمیخوام از دستش بدم لطفا بگید معنی خوابم چی میشه ممنونم

  504. محمد امینمحمد امینsays:

    سلام من از بچگی عاشق دختر داییم بودم و بهش گفتم و اونم منو دوست داشت تا امروز خواب دیدم که تو یه بازاری رفته بودم خرید باهاش سفارش کفش داده بودم باهم منتظر بودیم که آماده بشه تا آماده شد و من کفشارو گرفتم دختر داییم داشت نگاه می‌کرد به من منم نگاش کردم کفشارو انداختم و محکم بغلش کردم و گونه هاشو بوسیدم و بلندش کردم تو بغلم که گفت بزارم زمین بزارم زمین مامانت میفهمه مامانت میفهمه منم گذاشتمش زمین بعد‌بیدار شدم من واقعا دوسش دارم خیلی هم خوابشو دیدم نمیخوام از دستش بدم لطفا بگید معنی خوابم چی میشه ممنونم

  505. محمد امینمحمد امینsays:

    سلام من از بچگی عاشق دختر داییم بودم و بهش گفتم و اونم منو دوست داشت تا امروز خواب دیدم که تو یه بازاری رفته بودم خرید باهاش سفارش کفش داده بودم باهم منتظر بودیم که آماده بشه تا آماده شد و من کفشارو گرفتم دختر داییم داشت نگاه می‌کرد به من منم نگاش کردم کفشارو انداختم و محکم بغلش کردم و گونه هاشو بوسیدم و بلندش کردم تو بغلم که گفت بزارم زمین بزارم زمین مامانت میفهمه مامانت میفهمه منم گذاشتمش زمین بعد‌بیدار شدم من واقعا دوسش دارم خیلی هم خوابشو دیدم نمیخوام از دستش بدم لطفا بگید معنی خوابم چی میشه ممنونم

  506. صنمصنمsays:

    سلام من خواب دیدم از پسر عموم که قبلا از من خواستگاری کرده بود و من بهش جواب رد داده بودم انگشتر با سنگ بنفش هدیه گرفتم و این انگشتر ست بود وقتی انگشتر رو به من داد خودش انگشتری که دستش بود رو درآورد و ست همین انگشتری که به من داده بود رو دستش کرد منم انگشتر رو گذاشتم تویِ انگشت حلقم و وقتی سر سفره ی شام رفتیم ایشون میخواست به پدرم و بقیه که سر سفره بودن دوباره اجازه ی خواستگاری بگیره که من با اشاره بهش گفتم امشب نگو آیا تعبیری داره ؟

  507. ضحاضحاsays:

    ببخشيد من زمانی پسری رو دوست داشتم ولی دو سه ماه است از او خبری ندارم دیشب خواب دیدم با او و ماشینش ب مسافرت می‌رویم و وقتی رسیدیم او مرا بغل کرد من ب او گفتم بیا نامزد کنیم اون گفت نامزد بده همینجوری بهتره

  508. ضحاضحاsays:

    ببخشيد من زمانی پسری رو دوست داشتم ولی دو سه ماه است از او خبری ندارم دیشب خواب دیدم با او و ماشینش ب مسافرت می‌رویم و وقتی رسیدیم او مرا بغل کرد من ب او گفتم بیا نامزد کنیم اون گفت نامزد بده همینجوری بهتره

  509. MaryamMaryamsays:

    سلام من دختری مجرد هستم خواب دیدم کسیو که دوست دارم برای اولین بار دیدم و اون منو بغل کرد گرمای بدنش رو هم حس کردم خیلی حس خوبی داشتم ایا تعبیری داره؟

  510. :)♡:)♡says:

    سلام روزتون بخیر دیشب خواب دیدم کسی که ادعا میکنه دوستم داره رو بغل کردم و با بغل کردنش تو خواب به شدت اروم شدم :)) الان به خودش گفتم ولی چیزی نگفت

  511. مهدی اخلاقیمهدی اخلاقیsays:

    من خواب دیدم که دختری را که نمیشناسم در آغوش گرفتم او ناراحت بود از کسی ولی من عاشقانه اورا بغل گرفته بودم کنار دریا بود و بوی خوش گندم می امد تعبیرش چیست؟ با تشکر

  512. شیوا نوریشیوا نوریsays:

    سلام من خواب دیدم ک عشقمو بعد دوسال دوستی مجازی دیدار کردم و تا فرصت گیر اوردم سریع بغلش کردم و بوسیدمش و اونم محکم بغلم کرد و منو بوسید ایا تعبیری دارد؟

  513. SabaSabasays:

    سلام من ظهر خوابیده بودم بعد خواب دیدم زیر راه پله نشستم رو به روم یه اتاقیه توش عشقم بود بعد اومد بیرون و همدیگه رو بغل کردیم احساس خوبی بود اما من ترسیدم خونوادم بفهمن سریع جدا شدم ازش و بعدش بیدار شدم و دیدم دقیقا ساعت ۱۵:۱۵ بود. (تو واقعیت ارتباط داریم و دوسم داره و دوسش دارم اما مطمئن نیست که من عاشقشم یا نه) میتونه تعبیری داشته باشه؟

  514. تارا کوهستانیانتارا کوهستانیانsays:

    سلام من خواب دیدم که هنوز بارلم ازدواج نکردیم اومد خونمون خواهرمم تواوتاق بود رفتیم اوتاق همو بغل کردیم من وسط بودم باهم خوابیدیم

  515. فطیفطیsays:

    من خواب رلم رو دیدم که سرکاره بعد من یواشکی دارم نگاهش میکنم بعد چند دقیقه که کارش تمام میشه میپرم بقلش و منو میچرخونه . بعد توی غار بودیم که میخواست لبمو ببوسه بهش گفتم که یه شرط داره اول بلند بگو دوست دارم بعد میزارم ببوسی بعد چند دقیقه بلند گفت دوست دارم و لبمو بوسید و توی اون جمعیت زیاد همه نگاه میکردن بعد با مامان بزرگم یه جا نشسته بودم با رلم با هم شوخی میکردیم بعد مامان بزرگم به رلم گفت ک چقد شما به هم میاین اگه میخوای واست بگیرمش بعد یه حسی انگار ناراحت بشه بهش دست داد و خوابم اینجا تمام شد این تعبیر داره!! والان من رلم کات هستم😔🚶‍♀️

  516. مریممریمsays:

    سلام خسته نباشید من چند وقته از کسی که دوستش دارم جدا شدم و خواب دیدم که باهم پیام میدیم و مثل گذشته باهم هستیم و بهش گفتم که میشه بغلم کنی و هیچ وقت ولم نکنی ایا تعبیری داره؟

  517. ملیسملیسsays:

    سلام من خواب دیدم دراز کشیدم گوشیه عشقمو گرفتم بازی میکنم بعد عشقم اومد پیش من دراز کشید بغلم کرد و بوسه زد و بعد کمی سر ب سرم گذاشت و ازش خوراکی خواستم رفت بخره از خواب بیدار شدم آیا تعبیری داره؟؟

  518. ملیسملیسsays:

    سلام من خواب دیدم دراز کشیدم گوشیه عشقمو گرفتم بازی میکنم بعد عشقم اومد پیش من دراز کشید بغلم کرد و بوسه زد و بعد کمی سر ب سرم گذاشت و ازش خوراکی خواستم رفت بخره از خواب بیدار شدم آیا تعبیری داره؟؟

  519. ♥️♥️♥️♥️says:

    سلام خسته نباشید من بعدازظهر خوابیدم بین حدود 15تا15:۳۰خوابی دیدم : دوست پسرم=عشقم وارد خانواده ما شده بود که فامیل هم نیستیم کاملا غریبه هست ولی کسی نمیدانست او عشق من است درخواب دیدم صبح که برف باریده بود به بیرون رفت نشسته بود روی یه چیزی من به پیش او رفتم دستانش را باز کردم و به اغوشش رفتم سرم را روی شانه اش گذاشتم بعد از چند دقیقه در چشمانش نگاه کردم ازش پرسیدم دوستم داری هنگامی که میخواست جواب دهد از خپاب بیدار شدم آیا تعبیری دارد؟؟ اگر دارد بگویید خیلی کلافه شدم😔

  520. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم یه دفعه سرم گیج میره نمیدونم از قصد میوفتم زمین یا نه وقتی میوفتم زمین یکی بلندم میکنه و میندازه بغل کسی که دوسش دارم بعد یه حس خوبی بهم میده ولی اون میخواد زود از بغلش جدا شم بعد وقتی به هوش اومدم اون توی خونمون دراز میکشه و میخوابه منم روش پتو میکشم بعد اون بیدار میشه که کی روی من پتو کشیده بعد که کشیدم خجالت می کشم میرم اون طرف میشه بگید تعبیرش چیه

  521. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم یه دفعه سرم گیج میره نمیدونم از قصد میوفتم زمین یا نه وقتی میوفتم زمین یکی بلندم میکنه و میندازه بغل کسی که دوسش دارم بعد یه حس خوبی بهم میده ولی اون میخواد زود از بغلش جدا شم بعد وقتی به هوش اومدم اون توی خونمون دراز میکشه و میخوابه منم روش پتو میکشم بعد اون بیدار میشه که کی روی من پتو کشیده بعد که کشیدم خجالت می کشم میرم اون طرف میشه بگید تعبیرش چیه

  522. مهسامهساsays:

    تقریبا من و دوست پسرم یه هفته هس که از هم جدا هستی به دلیل اینکه مادر و پدرش اجازه نمیدن و من امروز تو خواب دیدم که تو بغلش خوابیدم خیلی محکم منو بغل کرده و بعد مامانش درو باز میکنه میگه اینا خیلی همدیگرو دوس دارن ....🖊

  523. مهسامهساsays:

    لطفا بگین تعبیر این چیه لطفا ؟؟؟؟؟

  524. هماهماsays:

    سلام منو عشقم از هم جدا شدیم دیشب خواب دیدم رفتم صبح در مغازه اش که ساندویچی بود یه چند ساعتی رو منتظرش بودم بعدش خودش اومد برام لقمه آورد نشست کنارم دست هم رو گرفتیم و بوسیدیم هم رو بغل کردیم من گریه میکردم و حرف زدیم و....

  525. amiramirsays:

    سلام . خسته نباشید .ممنون از سایت خوبتون من امروز بعد از طلوع خواب دیدم : درست اولاش یادم نیست اما یه خانومی بودن بسیار زیبا و انگار یک دیو یا هیولا زخمیشون کرد من ایشون رو بغل کردم طوری صورتامون روبروی هم بود و انگار ایشون یک حالت بی‌حال یا خواب آلود داشتن و داشتن به طور مکرر صورت و با های منو میبوسیدن و اینو بگم که مادر من هم باهامون بود یعنی وجودشان رو احساس کردم ( درست یادم نیست ولی فکر کنم پشت سرمون بود ) و اینکه فکر کنم من دوست داشتم ایشون در موقعیت مناسب تر و مکانی بهتر پیشم باشن یعنی همون خانم ممنون میشم نظر تخصصی شمارو در مورد تعبیر این خواب بدونم 🌹

  526. AdlerAdlersays:

    سلام من خواب دیدم که یکی از دخترای فامیلمون که دوسش دارم اومده خونمون و اول از همه اون منو از پشت بغل کرده و من سعی کردم که ازش فاصله بگیرم تعبیرش چیه؟

  527. elsaelsasays:

    سلام امیدوارم حال همگیتون خوب باشه من دختر مجردم خواب دیدم ک با عشقم همبستر شدم تعبیرش چیه

  528. مهسامهساsays:

    سلام

  529. بنیامینبنیامینsays:

    سلام وقت بخیر، من امروز صبح ساعت ۸ ی خواب عجیبی دیدم که در خواب عشق سابقمو بغل کرده بودم و رو زمین دراز کشیده بودیم و خیلی به هم عشق می ورزیدیم ایا این خواب پیامی داره ؟

  530. sevdasevdasays:

    سلام خسته نباشین من ت خاب دیدم ک عشق سابقم با پدرش اومدن خونه ی ما عشقم مدام ب من خیره شده بود بعدش منم ت اتاق بودم عشقم اومد ت اتاق منو بغل کرد بوسم کرد برام حلقه هم خریده بود بعد رفت پیش پدرش نشست دوباره من اومدم بغلش کردم دیدم ب داداشم میگه ک برو برام شکلات بخر تعبیر این خاب چیه؟

  531. LeaLeasays:

    سلام من خواب دیدم با معشوق سابقم تو یه ماشین هستیم و بعد رسیدیم به یه فروشگاه و من محکم بغلش کردمو بوسش کردم ولی اون هیچ واکنشی نداشت وقتیم بهش گفتم چرا هیچ کاری نمیکنی هیچی نگفت تعبیری داره؟

  532. حنانه موسی زادهحنانه موسی زادهsays:

    من واس نماز صبح بیدار شدم و بعدش خابیدم و خاب دیدم با معشوقم توی خونمونیم و میگیم میخندیم و اونم اون کاریو کرد ک من یک ساله منتظرش بودم رف ب باباش گفت ک منو اون با هم دوستیم

  533. مهتاب کریمیمهتاب کریمیsays:

    سلام من یک نفرو دچست دارم اما میترسم بهش بگم چند شب پیش خواب دیدم دارم دست هاشو تمیز میکنم اونم زیر لب یچیزی گفت بهش گفتک بهم نگفت بعد که دستاش تمیز شد خواست بره بهش گفتم دوست دارم اونم با خنده گفت منم دوست دارم بعد همو بغل کردیم لطفا بگید تعبیرش چیه

  534. (:(:says:

    بنده در خواب دیدم ک در یک هتل زیبا ب مدت چند روز ب تنهایی هستم من برای کاری ب بیرون از هتل رفتم و بعد از بازگشت ک هنوز ب داخل هتل نرفته بودم ب پارتنرم زنگ زدم گفتم ک بیاد پیش من و انگار پارتنرم هم نزدیک هتل بود و میخواست ک من رو ببینه ما با هم روبرو شدیم و او منو ب اغوش گرفت و بوسه ای ب من زد من و پارتنرم تو واقعیت یع چند روزی میشه ک مشکل پیدا کردیم حالا ب خاطر یع مسئله ای و من دیشب این خاب رو دیدم چون واقعا ب ایشون علاقه مندم و بهشون فکر میکنم

  535. parsaparsasays:

    سلام، من اول صبح خواب دیدم، که عشقم ک الان حدود دو سه ماهی ازم جدا شده و من حال روحیه مناسبی ندارم، خواب دیدم توی رخت خواب باهم بودیم و باهم حرف هایی میزدیم و من صورتش و گردنشو میبوسیدم و حتی در آغوش میگرفتمش توی خواب حتی یادگذشته هم بودیم ک از هم جدا شدیما، ولی خب تو رخت خواب در بعلم بود و هم حرف میزدیم هم بوسش میکردم آیا تعبیری دارد؟؟

  536. parsaparsasays:

    سلام، من اول صبح خواب دیدم، که عشقم ک الان حدود دو سه ماهی ازم جدا شده و من حال روحیه مناسبی ندارم، خواب دیدم توی رخت خواب باهم بودیم و باهم حرف هایی میزدیم و من صورتش و گردنشو میبوسیدم و حتی در آغوش میگرفتمش توی خواب حتی یادگذشته هم بودیم ک از هم جدا شدیما، ولی خب تو رخت خواب در بعلم بود و هم حرف میزدیم هم بوسش میکردم آیا تعبیری دارد؟؟

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!