تعبیر خواب آشنایی برای ازدواج (2)

خواب دیدم که با مردی زیبا رو ، جوان ، تحصیل کرده و مودب ، در یکی از دیدار های خانوادگی ، آشنا می شوم و کم کم رفت و آمد های ما با همدیگه زیاد شد در حدی که یک روز نشستیم و به طور مفصل در مورد ازدواج کردن با هم دیگه صحبت کردیم بعد ایشان با من یک روز را برای قرار خواستگاری تعیین کرد و قبول کردم ، با این که در واقعیت اصلا به این مسائل فکر نمی کنم و معشوق یا دوست پسر ندارم ، ولی از این اتفاق راضی و خوشحال بودم و دوست داشتم که خیلی زود به خانه ی بخت بروم ، آیا تعبیر خاصی دارد ؟ به گفته ی معبران قدیمی تر آشنا شدن با مردانی که غریبه هستند و تا به حال آن ها را حتی برای یکبار هم ندیده ایم قول اخبار خوش عاطفی را برای افراد مجرد در زمینه ی عشق و عاشقی می دهد ، یعنی میتوان گفت دختران و پسران که روزی چنین رویایی را تجربه کرده اند می باید در ایام آینده در انتظار حوادث و ماجراهایی باشند که آن ها را سر ذوق می آورد و حال و هوایشان را به کلی تغییر می دهد ولی مشروط بر آنکه فردی که با او آشنا شده اند و قرار ازدواج را گذاشته اند غریبه باشد و نه آشنا !

همچنین استاد مدنی در همین رابطه گفته اند ، چنان چه شخصی خواب دیده باشد با معشوقی که قبلا با او ارتباط داشته و در حال حاضر از او جدا شده است ، دوباره از نو آشنا می شود و همانند روزهای قبل رفت و آمد می کنند خوب است و می تواند این نوید را بدهد که همان شخصی بخاطر اتفاقات جدیدی که در راه است خودش را آفتابی می کند و به احتمال زیاد درخواست به این رابطه باز خواهد گشت اما با نیات مثبت ! اگر دیده باشی با افراد مسن بطور مثال پیرمرد یا پیرزن آشنا می شوی و با آن ها قرار ازدواج می گذاری و خوب است و خبر دهنده از اوقات خوش و خرمی هست که در سنین سالمندی خواهید داشت

پرسش : خواب دیدم با یه پسری که از همکلاسی های دانشگاهم هست و کاملا او را میشناسم ، درخواست می کنم تا با من و خانواده ام بیشتر آشنا بشه ، به او علاقمند شده بودم و اصرار داشتم تا با همدیگه نامزد کنیم ، ایشان نیز قبول کردند و سپس قرار شد تا خانواده هایمان را به یکدیگر به طور کامل معرفی کنیم و یک روز به منزل آن ها برویم ، آیا تعبیری دارد؟

پاسخ: بله ولی چون این فرد را قبلا نیز ملاقات کرده اید و به گفته ی خودتان یکی از هم دانشگاهی های شما بوده ، چندان معنای خوشی ندارد و بنظر می رسد برای این شخص ماجراهای جدیدی در راه است که او را بشدت کلافه و سردرگم خواهد کرد و ممکن است برای مدت زمان محدودی در انزوا و افسردگی به سر ببرند 

با گفته های بالا و با توجه به توضیحات ، نوشته ها ، روایت ها و کتب قدیمی موجود میتوان نتیجه گرفت که آشا شدن پسران و دختران با جسن مخالف خودشان به قصد ازدواج تنها در صورتی عواقب و یا پیامدهای خوش و خوبی را دارد که آن شخص جزو بیگانگان باشد و یا اینکه با او بصورت کاملا تصادفی رو به رو شده باشید ،و اما دیدن چنین رویایی برای زنان یا مردان متاهل در هر صورتی خوب است و فقط قول ثبات ، وفاداری ريال صداقت متقابل و داشتن زندگی زنانشویی موفق و مستحکم در آینده را می دهد.

از دیگر مطالب مرتبط هم دیدن بفرمایید

تعبیر خواب ازدواج باکسی که دوستش داری

مطالب مرتبط...

8 نظر

  1. SaraSarasays:

    سلام ودرود.من دیشب قبل ازاذان صبح خواب دیدم بایکی از کسانی که میشناسمش وشاگردمه یه حالت دوستی قبل ازازدواج داریم دستم سوخته بود اومد وبرام کرم اورد ودوستم داشت وبغلم میکرد.ازخواب بیدارشدم ودوباره خوابیدم همین خواب آشنایی قبل ازدواج ودوستی رو با یکی ازخواستگارای قدیمیم دیدم اون هم عاشقانه نگام میکردوواقعا دوستم داشت وازداشتنم خوشحال بود.این دوخواب چه تعبیردارد؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است ماجراهایی در زندگی برایتان ایجاد شود که باعث شود حال و هوایتان خوب شود

  2. ساراساراsays:

    سلام من خوابی دیدم که خیلی برام عجیبه من چندین سال جدا شدم واصلا به خانواده همسرسابقم فکر نمیکنم دیشب خواب دیدم پسرخاله همسرسابقم برای خواستگاری خواهرم اومد و مامانش خیلی دور و بر مامانم میچرخید واسه اینکه قبول کنیم بعد من خودم تو خونه خاله همسرسابقم دیدم و از من خواسته بودم عروسشون بشم زن پسرخالشون فوت شده بود و چهار تا بچه که دو تا شون مریض بودن داشت و از من میخواستن قبول کنم عروسشون بشم من با پسرخاله صحبت کردم و به نتیجه رسیدم و قبول کردم. در واقعیت اصلا اطلاعی از این خانواده ندارم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تغیرات خوشایندی و لذت بخشی در زندگیتان ایجاد میشود

  3. TamanaTamanasays:

    سلام من دیشب بعد از اذان صبح خواب دیدم که در خواب باردار هستم و همسرم در خواب یکی از اشناهایمان است

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است روزیتان افزایش پیدا کند

  4. حکیمهحکیمهsays:

    سلام. من یه خواستگار داشتم که هم دانشگاهیم بود و خیلی به هم علاقه داشتیم البته هیچ گونه ارتباطی با هم نداشتیم. ولی قسمت نشد با هم ازدواج کنیم. من ازدواج کردم اون هم ازدواج کرد. مدتیه من با شوهرم قهرم و خونه پدرم هستم ولی هنوز طلاق نگرفتم. دیشب قبل اذان خواب همون خواستگارم رو دیدم که انگار خیلی حواسش به من بود و همه جوره مواظبم بود. من یه چادر عربی مشکی سرم بود. با هم هم قدم شدیم و راه میرفتیم.در حین راه رفتن متوجه شدم چادرم تبدیل به یه چادر حریر سفید خیلی زیبا شد و اونم یه کت شلوار شیک تنش بود. بهم میگفت غصه چیزی رو نخور همه چیز تموم میشه و میگذره. منم که باهاش احساس آرامش میکردم بهش گفت دستمو بگیر تو دستت اونم اول لبخند زد بعد دستشو از قسمت آرنج حلقه زد به دستم. اینرو هم بگم اصلا بهش فکر نمیکردم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مشکلتون حل میشه

  5. FaezeFaezesays:

    سلام روزتون بخیر من خواب دیدم که با کسی که در زندگی واقعیم دوسش دارم برای اشنایی به خونشون رفتم و با مادر و اقوامشون اشنا شدم برای ازدواج مادرشون خیلی خوشحال بودن ولی و بقیه اقوامشون ولی یه خانومی که متاهلم بود خیلی از من بد میگف این چه معنی داره؟

  6. شهلاشهلاsays:

    سلام خواب دیدم رفتیم خونه یکی از دوستای پدرم ک خودم تاحالا ندیدمشون از نزدیک، فقط اسمشونو شنیدم با پسرشون اشنا میشم خیلی زود تقریبا میشه گف صمیمی میشیم تو خواب استرس اینو داشتم ک شاید خوشش نیاد بعدشام موقع رفتنشون با مادرم خواسیم بریم تا خونه پدر بزرگم ک همسایمونه یع چی براشون بیاریم تا بریم تو مسیر میبینم خیابون زمین ترک خورده ،میشه زیر زمینو دید ک خالیه ...مامانم میگ ابه انگاری .... بعدش و دیگ ندیدم

  7. نگیننگینsays:

    سلام من خواب دیدم ک پسری که قبلا ازش خوشم میومد و تا بحال ملاقات حضوری نداشتم والان هم هیچ ارتباطی نداریم منو ب ی غذاخوری برده و با خواهرش آشنا میکنه. خودشم پیش من میشینه. البته خیلی وقته ک اصلا بهش فکرم نمیکنم. این چه معنی میتونه داشته باشه؟

  8. مهدیمهدیsays:

    سلام .من خوابی دیدم که در آن دختری رو که قبلا دوست داشتم با هم دوباره وارد رابطه شدیم ودر خواب به گونه ی در حال معرفیش به خانوادم هستم و خانوادم هم در موردش ازم سوال می پرسن و من هم از این شرایط پیش آمده احساس خوبی دارم این خواب چه تعبیری داره؟