تعبیر خواب سیاره ی ونوس و مکعب بتنی

روایت خواب: من خواب دیدم که با دوستم از دانشگاه فارغ التحصیل شدیم و راه افتادیم که بریم دوری بزنیم و بعدشم بریم خونه هامون. جلوی دانشگاه، کاشی های براق بود و لبه ی کاشی ها به دریاچه می رسید. منظره ی اطراف هم آسمون شب و ستاره بود. طوری که انگار این دانشگاه توی آسمونا باشه.

 توی دریاچه پنج تا کاشی شیش گوش بود و جلوی کاشی ها یه اتاقک مکعبی بود که به جز کف، ابعاد دیگه اش دریچه هایی داشت. این اتاقک هم از جنس بتن بود. من و دوستم می خواستیم وارد بتن شیم ولی من نگران بودم و می ترسیدم که از روی کاشی ها رد شم. یه لحظه هم پام سر خورد و نزدیک بود بیوفتم توی آب! که دوستم دستم رو گرفت.

 وقتی وارد مکعب شدیم، چون مکعب معلق بود، من دوباره ترسیدم و چسبیدم کفش و تکون نخوردم. ولی دوستم رفت جلو و داشت به منظره نگاه می کرد. گفت بیا ببین سیاره ی ونوس چقدر قشنگه. به سختی بلند شدم و دیدم که جلوی مکعب یه سیاره ی صورتی رنگ داره درست میشه و تبدیل به یه سیاره ی کامل میشه. بعدشم به بقیه ی آسمون نگاه کردم که پر از سیاره های قشنگ بود.

 تعبیر خواب: انسان هایی که در خواب مشاهده می کنید سمبل ابعاد مختلف افکار و شخصیت خوده شما هستند. دانشگاه و سمبل هایی مرتبط با محیط های آموزشی، در تعبیر خواب روان شناسی، به لزوم یادگیری و آموزش اشاره دارند. زمانی که در خواب مشاهده می کنید که از دانشگاه فارغ التحصیل شده اید، یعنی زمان به کار گیری مهارت هایی است که در طول زمان یاد گرفته اید.

 دوست شما در خواب سمبل آن بخش از افکار و عقاید شماست که شما را تشویق می کند تا با ترس های خود مبارزه کنید. برای این که بفهمید حضور او نشان دهنده ی کدام دسته از افکار و ایده های شماست، توجه داشته باشید که در زندگی بیداری، او چه تاثیری در شکل گیری افکار و ایده های جدید در درون شما داشته یا چه عادت ها و رفتار هایی داشته؟ یا این که دیدن او در خواب، کدام دسته از احساسات شما را بیدار می کند؟ گاهی انسان ها با مفهوم اسمشان در خواب ظاهر می شوند. و مفهوم اسم آن ها به ما کمک می کند تا دلیل حضور سمبلیک آن ها را درک کنیم.

 آب در تعبیر خواب روانشناسی، نشان دهنده ی احساسات و هیجانات درونی شماست. این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید که ترس شما را متوقف ساخته و از ادامه ی مسیر باز دارد یا باعث شود که قربانی احساسات و هیجانات درونی خود شوید.

مکعب در تعبیر با سمبل عدد 4 مرتبط است. چهار با مفهوم منطق گره خورده است و ظهور این سمبل در خواب از شما می خواهد تا هر گاه دچار احساس انفعال یا ترس شدید، به منطق خود رجوع کرده و تصمیم گیری را به منطق بسپارید. بتونی بودن مکعب نیز به همین معناست.

 منطق چهارچوبی محکم و خدشه ناپذیر است و از تصمیمات شما حمایت خواهد کرد. سیاره ی ونوس در خواب با اسطوره ی ونوس مرتبط می باشد. ونوس الهه ی عشق و زیبایی شناخته شده است. دیدن این سیاره به رنگ صورتی، نیز تاکید بر ابعاد رمانتیک این سمبل دارد. این خواب به شما می گوید که برای تجربه ی عشق در زندگی، صرفا شناخت و تجربه کافی نیست بلکه در این مسیر نیازمند شجاعت نیز هستید.

تهیه کننده : توپ تاپ

1 نظر

  1. ...Hinata...Hinatasays:

    سلام لطفا تعبیر خواب مکعب روبیک هم بزارید