طالع بینی بچه متولد آبان

هنگامی که والدین نوزاد متولد آبان برای اولین مرتبه چشمانشان به او می افتد با حالتی شادمانه می گویند : چقدر کاملتر از نوزادهای دیگر به نظر می رسد. چقدر آرامتر است ، نگاه کن چه بدن قوی و محکمی دارد. حق با آنهاست . متولدین آبان از همان بدو تولد بدن ورزیده و محکمی دارند و انگار با اراده قوی آنها سازگار و هماهنگ است.بچه های متولد آبان عاشق جنگ و مبارزه هستند و همیشه هم دلشان می خواهد در مبارزه پیروز شوند .سازش و تسلیم در مرام آنها جایی ندارد.حتی اگر وانمود کنند که می خواهند تسلیم شوند در واقع فقط دارند منتظر فرصت می گردند تا بتوانند جنگ را در جبهه های دیگری از سر گیرند و به برتری دست یابند.بنابراین به محض آن که فهمیدید نوزادتان در ماه آبان یا در حوالی این ماه به دنیا می آید فورا یک پارک بچه محکم و بزرگ بخرید چون به آن خیلی نیاز خواهید داشت . بعد از بدنیا آمدن نوزادتان می توانید به داخل آن بروید و به مطالعه بپردازید و یا ناهارتان را با خیال راحت میل کنید. چون در پشت میله های پارک از همه چیز در امان خواهید بود . البته ممکن است موقع خرید پارک بچه ، وقتی که درون آن دراز می کشید تا ببینید اندازه تان هست یا نه ، فروشنده کمی تعجب کند.ولی شما اعتنا نکنید . اگر نگاه خیره یک غریبه را نتوانید تاب بیاورید پس چطور میخواهید زل زدنهای بچه متولد آبان خود را تحمل کنید؟

بچه متولد آبان به محض آن که بتواند افراد را از یکدیگر تمیز بدهد چشمان جدی خود را به شما می دوزد و با قدرت هیپنوتیزم کننده اش شما را به زیر فرمان خود در می آورد . این درست مثل آن می ماند که او مثل مارگیرها چهارزانو روی زمین نشسته است و مشغول نی زدن است و شما مثل ماری از درون سبد بیرون می آیید و پیچ و تاب می خورید . برایتان متاسفم بنابراین بهتر است از همین الان خودتان را برای مقابله با جادوی سیاه او آماده کنید. به نگاه های خیره فروشنده اعتنایی نکنید ، به او ربطی ندارد که رفتارتان برای خرید جنس کمی عجیب و غیر عادی است. شما مشتری هستید و هر چیزی که بخواهید می خرید و به کسی هم مربوط نیست. همین رفتار را با کمی تغییر باید در خانه داشته باشید . اگر قوانین شما کمی عجیب به نظر می رسد به کودک شما ربطی ندارد. شما رییس هستید و او باید از شما پیروی کند . بنابراین به نگاه های خیره کودک خود نیز اعتنا نکنید و کار خود را انجام دهید.

خصوصیات کودکان متولد آبان ماه

بزرگ کردن این بچه شاید کمی مشکل و پردردسر باشد ولی تجربه خوشایندو لذتبخشی است. بچه متولد آبان احتیاج به نظم و انضباط دارد . باید به او یاد بدهید که نسبت به بچه های ضعیفتر از خودش با ملاحظه باشد، در موقع باخت اخلاق ورزشی خود را حفظ کند و نومید نشود، به بزرگتر از خود احترام ، بگذارد، و کسانی را که باعث رنجش و ناراحتی او می شوند مورد عفو قرار دهد. البته در همان زمان که شخصیت ظریف او را پرورش می دهید خود نیز تحت تاثیر ذهن پرتوان او قرار می گیرید . شهامت و صداقت دو صفت کمیابی هستند که به وفور در او دریافت می شود و شما باید مراقب باشید که با آفت خودبینی و خودخواهی نابود نشوند.

متولد ماه عقرب فقط دو راه برای انتخاب دارد : بالا و پایین . شاید در اوایل فکر کنید که او حتی قبل از راه افتادن ، لجاجت و خود را به کوچه علی چپ زدن را فرا گرفته باشد . مادران عصبی و متزلزل یا آسان گیر قبل از شروع تربیت این بچه از او شکست می خورند . وقتی که عقرب کوچولو را از دست زدن به چیزی منع می کنید با عصبانیت به شما زل می زند. شاید این کار مشکل باشد که آدم در حین مهربانی با جدیت به کسی خیره شود ، ولی نومید نشوید و به تمرین بپردازید . از لای دندانهای قفل شده خود به او لبخند بزنید و قاطعانه به او بگویید : نه . البته فکر نکنید ک ماجرا خاتمه یافته است. یک ساعت دیگر دوباره جدال آغاز می شود ولی به هر حال این قدمی به جلو است . نوجوان متولد آبان سرانجام شما را به خاطر مقاومت در برابر خودش مورد ستایش قرار می دهد. او فقط از فردی قوی تر از خودش می تواند چیز یاد بگیرد . البته او می داند که این پیروزی فقط به خاطر این است که هیکلش فعلا از شما کوچکتر است و بالاخره روزی بر شما غلبه خواهد کرد ، ولی فعلا ترجیح می دهد به شما احترام بگذارد و تا موقعی که هنوز به اندازه کافی بزرگ نشده از اوامر شما پیروی کند. روزی که آنقدر بزرگ شد که توانست با برادر بزرگش کشتی بگیرد و او را زمین بزند ، یا با پدرش سرخپوست بازی کند آن زمان دیگر کار شما ساخته است .در آن زمان احتمالا خسته و از پا افتاده شده اید ولی می توانید افتخار کنید که فرزندتان در مسیری افتاده است که بالاخره به جای عقرب نیش زن انتقامجو ، تبدیل به عقابی شکوهمند خواهد شد. البته این توصیه من را آویزه گوش کنید: همیشه مواظب باشید که در رابطه با او همواره انضباط سخت را با عشق و محبت مخلوط کنید و گرنه او را تبدیل به مارمولکی خاکستری و عصبی می کنید که از ترسها و اوهام دائم در وحشت است و موجودی منزوی و بداخلاق خواهد شد.

به خاطر رفتار رک و صریح و غالبا انتقاد آمیزش ، اغلب کمی بی ادب به نظر می رسد ولی با وجود این نیاز شدیدی به تنهایی دارد . او همیشه اسرار کوچکی را دارد که شما نباید تلاش کنید که از آنها سر در بیاورید . به او یک صندوقچه فلزی کلید دار بدهید که مال خودش باشد و بتواند وسایل شخصی خود را در آن محفوظ نگه دارد . یا یک کشوی قفل دار در اختیارش بگذارید که فقط خودش حق استفاده از آن را داشته باشد به ویژه دخترهای متولد آبان وقتی که بزرگتر می شوند نیاز بیشتری به دفتر خاطرات کلید دار پیدا می کنند.

بچه های آبان ماهی

نوجوانان متولد آبان معمولا افکار و اندیشه های خود را مخفی نگه میدارند ولی پنهان کردن راز از آنها غیرممکن است. آنها می خواهند از همه رازهای شرم آور خانوادگی سر در بیاورند ، از دروغهای بزرگ عمه و مشروبخواری عمو گرفته تا دندانهای مصنوعی بابا و دیگر عادات زشت او.آنها همچنین در پیدا کردن جورابها ، کلیدها ، صورتحسابها و ماتیک های گمشده خیلی مهارت دارند و همچون کارآگاههای کوچولویی هستند که با قدرت جادوگری و منطق خشک خود از هر رازی پرده بر می دارند.

بچه های متولد آبان توانایی عجیبی در تحمل درد دارند. در موقع بخیه زدن بریدگی بدنشان ، اشک نمی ریزند و به داروی بیهوشی نیز احیتاج ندارند .نوجوان متولد آبان خیلی عاقلتر از سنش به نظر می رسد. در مواقعی درک غریزی او نعمت بزرگی محسوب می شود. پدرانی که از مشکلات مالی رنج می برند معمولا با کودکی مواجه می شوند که آنها را سخت در آغوش می کشد تا به آنها دلداری دهد. در حالی که کوچکتر از آن به نظر می رسد که از مسایل مالی سر در بیاورد . او فقط می داند که پدرش غمگین و ناراحت است و با این کار خود می خواهد به او کمک کند که بر اندوه خود فائق آید . مادری که بیمار و افسرده است ممکن است با تعجب حس کند که فرزندش درد او را حس کرده و با او همدردی می کند.

بچه های متولد آبان در دوستی خود با دوستان و آشنایان بسیار ثابت قدم و وفادار هستند . ولی رفتار آنها با غریبه ها کمی سنگدلانه و خشن است . مثلا اگر همبازی بداخلاقش عمدا اسباب بازی او را بشکند کودک متولد آبان نیز متقابلا کامیون او را درب و داغون می کند و برای آن که به او بفهماند پایش را روی دم عقرب گذاشته است مشتی نیز به دماغ او می کوبد . بدیهی است که باید جلوی این رفتارهای خشن او را بگیرید و امیدوارم از عهده این کار برآیید . شما می توانید به او یاد بدهید که انتقام گرفتن از دیگران هیچ فایده ای ندارد جز آن که فقط باعث ناراحتی بیشتر خودش می شود ، ولی انتظار نداشته باشید که او به راحتی این استدلال منطقی شما را بپذیرد . برای او یک بومرنگ بخرید و بگذارید آن را با تمام قدرت پرتاب کند ، وقتی که دوباره بومرنگ به طرف خودش برگشت و محکم به گوشش برخورد کرد آنگاه ممکن است متوجه حرفهایتان بشود. البته او از بومرنگ به اندازه میکروسکوپ ، بازیهای جادویی ، یا مجموعه لوازم آزمایشگاهی لذت نخواهد برد .

معلمان مدرسه هرگز نمی دانند که بچه های متولد آبان را باید مبصر کلاس کنند یا تنبیه کرده و از کلاس بیروین بیندازند و احتمالاعاقبت هر دو کار را انجام می دهند. پسرها و دخترهای آبان بچه های تیزهوشی هستند و تئوری های علمی را خیلی خوب درک می کنند. آنها یا مرتبا در فهرست دانش آموز پرکار و فعال قرار می گیرند و تشویق می شوند یا پیوسته از زیر درس و مشق فرار می کنند و به بازیگوشی مشغول می شوند. اگر معلمین به آنها کمک کنند سریع درس می خوانند و در فعالیت های مدرسه شریک می شوند.

با بچه های متولد آبان چگونه رفتار کنیم؟

اگر بتوانید بچه متولد آبان را از گرایش به سمت کارهای ممنوعه برحذر دارید به احتمال زیاد تبدیل به دانش آوز ممتازی می شود. برای این کار بهتر است او را از نظر جسمی فعال نگه دارید و کاری کنید که از نظر ذهنی نیز به مطالب درسی علاقمند و کنجکاو شود . حس کنجکاوی او را به سمت علوم ، ادبیات ، زیست شناسی ، و ورزش راهنمایی کنید. رویاهای کودکانه او را که می خواهند فضانورد ، دریانورد ، مامور آتش نشانی ،وزیر مجری برنامه یا حتی رئیس جمهور شود تشویق کنید. هرگز سعی نکنید او را به سمت حرفه ای که برای او مناسب می دانید سوق دهید . او دقیقا می داند که چه می خواهد بنابراین چیزی را به او تحمیل نکنید. و گرنه باعث می شوید راههای کج و خطرناکی را در زندگی پی بگیرید . هرگز قولی را که به او داده اید زیر پا نگذارید و به او وفادار باشید.

به این بچه ها باید فرصت دهید که انرژی محبوس شده درونی خود را آزاد کند زیرا او به آن آرامی که ظاهرا به نظر می رسد نیست . دعواهای خانوادگی در سر میز شام ممکن است او را دچار کابوس های شبانه کند و برای سلامت روحی و جسمی او مضر باشد . او سرشار از عواطف و هیجانات پر قدرت است و اداره کردن این طبیعت جوشان و بی ثابت برای او بسیار دشوار است . ولی با راهنمایی های شما می تواند به خوبی از عهده آن ها برآید و آنها را تحت کنترل خود بگیرد. تنبیه شدید و غیر اصولی ، یا نرمش بیش از حد و سهل گیری ، هر دو به یک اندازه می توانند در مورد او فاجعه آمیز باشند و عواقب بدی به بار بیاورند.

کودکان آبان ماهی

کودک متولد آبان عاشق دارو است و به همین علت باید داروها را از دسترس او دور نگه دارید. او به آتش نیز خیلی علاقه دارد و باید کبریت را از جلوی دستش بردارید و پنهان کنید. این بچه ها عاشق فیلمهای ترسناک تلویزیونی ، داستانهای علمی تخیلی ، و قصه ارواح است . به جنس مخالف خود نیز کشش دارد . اگر بچه متولد ابان شما زیر چشمی نگاههای مرموزانه ای به دختر همسایه انداخت تعجب نکنید چرا که هرگز نمی توانید با طبیعت آدمها بجنگید. ولی می توانید از تراژدیهای عاطفی آزار دهنده در آینده جلوگیری کنید. برای این کار فقط کافی است او را وادار کنید که مسئولیت روابط عاطفی خود را با دیگران بپذرید . عقرب برای خانواده خود احتارم قائل است. به او یاد بدهید که بی مبالاتی و ولنگاری در روابط عاطفی می تواند موجب نابودی یک رابطه انسانی شود. او مطمعنا خواهد پذیرفت.

او در هر کاری بهترین خواهد شد و در راس قرار میگیرد . نوجوان متولد آبان به اندازه کافی اراده و قاطعیت دارد که آنچه را که می خواهد به دست آورد و آن قدر قوی هست که آن را نگه دارد. ولی اجازه ندهید خودمختاری و بی نیازی او باعث شود که حمایت شما را پس بزند . با وجود آنکه از تایید و تشویق شما خوشش نمی آید ولی باطنا به آن نیاز دارد. باید به یاری او را تهدید به نابودی می کنند کنترل کند. او بچه عجیب و پرشور و اشتتیاقی است که احتمالا سرنوشت خاصی دارد و برای رسیدن به هدفهایش باید راهی طولانی را طی کند. تا هر زمان که به شما احتیاج دارد سعی کنید در کنارش باشید و بعد بگذارید خودش بر روی پاهای خود جلو برود . مطمعن باشید که او با پاداشی که در جستجوی آن بوده است باز می گردد . پلوتو به او جرات ، شهامت ، قدرت و هوش فراوانی بخشیده است شما فقط باید چیزی را که بیش از همه به آن نیاز دارد به او بدهید : این که چگونه به دیگران عشق بورزد و چطور عشق دیگران را بپذیرد.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...