تعبیر خواب راه رفتن روی تردمیل

همانطور که در پست های پیشین توپ تاپ نیز اشاره شده بود ، خیلی از مطلب ها و عنوان ها در مقوله ی تعبیر خواب ، کاملا جدید و امروزی ، به طور مثال تردمیل که یکی از وسایل ورزشی شناخته شده می باشد نیز یکی از همین موارد است ، آیا راه رفتن یا دویدن روی تردمیل معنا یا تعبیر خاصی دارد ؟یکی از کاربران از طریق تلگرام چنین موضوعی را مطرح کردند و توپ تاپ نیز این پست را اختصاص داده است به معنای دقیق ای رویا ، بله و در واقع می توان گفت معانی که مربوط به این موضوع هستند شباهات زیادی به تعبیر خواب دویدن دارد ، یعنی بدست آمدن قدرت و تمرکز در آینده ، پیشرفت کردن به صورت تدریجی ؛ از بین رفتن موانع خرد و درشت در زندگی ، و همچنین رسیدن به رفاه بیشتر از معانی اصلی این رویا هستند ! اگر ببینی روی تردمیل اتفاق یا حادثه ی بدی برایتان رخ می دهد که منجر به زخمی شدنتان می شود خوب نیست و نشان میدهد که در زندگی پسرفت و عقب نشینی خواهید داشت ، اگر آن را از روی شکست و یا عمد تخریب کردی بیان میدارد که با دست خودت فرصت ها یا موفقیت هایی که در مقابلت قرار میگیرد را از بین میبری و حتی ممکن است برای مدتی در سکوت و انزوا زندگی کنی ،اگر ببینی که دیگران مشغول دویدن یا راه رفتن روی تردمیل هستند ، به این تعبیر است که دیر یا زود افرادی نزد شما خواهند آمد و خبرهای مهمی را در مورد برخی از افراد پیرامون شما خواهند داد ، بطور مثال ممکن است راجب به پیشرفت شخصی در زندگی که او را می شناشید اخبار تازه ای را دریافت کنید !

تعبیر خواب خریدن تردمیل چیست ؟ چنان چه اقدام به خریدن این وسیله ی ورزشی کردی ، نشان میدهد که عزم خود را برای گرفتن تصمیمات کاری و مهم جزم خواهی کرد ، و بواسطه همت و تلاش خودت به آن چه که می خواهی میرسی ، معبران خارجی اعتقاد دارند خریدن تردمیل در رویاهای ما نشانه ی بزرگی از انجام کارهای بسیار بزرگ و نتیجه بخش است که سبب رضایت و شادمانی فراوانی خواهند شد ، آن ها می گویند فروختن آن نیز نشانه ی بسیار بد و منفی دارد و خبر می دهد که خواب بیننده دیر یا زود بواسطه ی اشتباهات خطرناک و زیان بار زندگی خود را به سمت تباهی و نابودی خواهد کشانید ! در ادامه آورده اند که پیدا کردن آن از روی زمین و یا دیدن آن در مکان های مختلف به این علامت است که زندگی کم کم روی خوشش را به شما نشان خواهد داد ، و در عین ناباوری شما به سمت اهداف و آرزوهایتان نزدیک خواهید شد و حتی قادر به لمس کردن آن ها هستید ! برخی از معبران مصری نیز اعتقاد دارند که تردمیل های خراب در رویاهای ما آرزوها یا اهدافی هستند که هیچ وقتی عملی نمی شوند و برای همیشه در زندگی تبدیل به یک حسرت خواهند شد .

تعبیر خواب مرده روی تردمیل باشد : بیشترین موضوعی که در معنی این مورد تاثیر گذار است این می باشد که فرد مرده ای  را که روی تردمیل دیده اید آشنا است یا غریبه ؟ چنان چه آشنا باشد خوب است و نشان میدهد در بین اقوام و خویشان خودت خبرهای خوب و امیدوار کننده ای در حال جا به جا شدن است که در این میان منفعتی نیز به شما خواهد رسید ، ولی اگر غریبه باشد نیکو نیست و بیان میدارد که حس حسادت و غرور شما سبب می شود تا در زندگی در مراحل زیادی عقب بمانید که در نهایت سبب خواهد شد تا سرشکسته محزون و شرمسار شوید !

نویسنده : توپ تاپ

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...