طالع بینی بچه متولد شهریور

بچه متولد شهریور وقتی که سعی دارد صداهایی را که در مهدکودک شنیده است تقلید کند در واقع دارد استعداد هنرپیشگی سنبله را که کمتر کسی به آن اشاره می کند به نمایش می گذارد . توانایی تقلید کردن در واقع از همان سنین اولیه زندگی در وی آشکار می شود . بچع متولد شهریور بسیار هشیار و زیرک است ولی از بچه های دیگر آرامتر است. این همان تناقضی است که شخصیت آینده او را بیان می کند و به طور متناوب آرامش بخش و آزار دهنده خواهد بود.

وقتی که این بچه از شما هلو می خواهد به او آب سیب ندهید و گرنه غوغایی به پا می کند.اگر آب سیب را دوست نداشته باشد اجازه نمی دهد حتی یک قطره از آن وارد گلویش شود و در حین کشمکش سرانجام همه آب سیب را روی صندلی اش میریزد و همه لباس خود را کثیف می کند. البته همان طور که سرش را با شدت به طرف دیگر می چرخاند خنده دلپذیری تحویلتان میدهد. او از همان سنین اولیه به انتخاب دقیق غذای خود می پردازد.

به غیر از وسواس و نحسی او در مورد غذا خوردن ، بزرگ کردن چنین بچه ای تجربه خوشایندی است که گاهی اوقات همراه با کشمکشهای اندک و اوقات تلخی است . بچه متولد شهریور از همان کوچکی خیلی به تمیزی و نظم اهمیت میدهد و همیشه اسباب بازیهایش را مرتب می کند . در دوره نوجوانی ممکن است کمی خجالتی و کمرو باشد و در حضور غریبه ها کمتر حرف بزند ولی در جمع دوستان و اقوام این گونه نخواهد بود . او به احتمال زیاد زود زبان باز می کند و جز در مواقعی که با غریبه ها روبرو می شود خوب حرف می زند. بچه متولد شهریور زیاد شیطنت نمی کند و دردسرساز نیست و هنگامی که مادرش مشغول انجام کارهای خانه است با او همراهی می کند . حرف مادرش را گوش می کند و نحسی نمی کند و کارهای مادرش را تقلید می کند.

بچه های متولد شهریور معمولا در مدرسه مورد توجه معلم های خود واقع می شوند چون خیلی خوب و راحت زیر بار قوانین و مقررات مدرسه می روند و انضباط پذیر هستند و درسهای خود را نیز خوب فرا می گیرند . درس دادن به بچه متولد شهریور که خیلی هشیار و آرام است لذتبخش است. البته بهتر است در عیب جویی و انتقاد از او جانب احتیاط را رعایت کنید . اگر بر اشتباهات او زیاد اصرار کنید آنگاه ممکن است به حدی ناراحت شود که در بستر بیماری بیفتد.

خصوصیات بچه های متولد شهریور ماه

انجام سخنرانی برای این بچه ها در جلوی همشاگردی های خود در کلاس بسیار عذاب آور است و وقتی که این کار را انجام می دهند تا مدتی دلشان نمی خواهد درس بخوانند . هر موقع نوجوان متولد شهریوری دچار اشتباه می شود سعی کنید فقط یکبار و آن هم به آرامی به او تذکر دهید ، زیرا او خود احتمالا بیشتر از معلم خود را مورد انتقاد و سرزنش قرار می دهد.

بچه های متولد شهریور معمولا کارهای یکنواخت مدرسه را که بقیه بچه ها از آنها خوششان نمی آید به عنوان مسئولیت می پذیرند و انجام می دهند. آنها شاگردانی قابل اعتماد و لایق هستند و ذاتا صمیمی و دوست داشتنی و جدی هستند. اگر همشاگردی های شیطان آنها سر به سرشان بگذارند ممکن است از کوره در رفته و بداخلاقی کنند . بچه متولد شهریور بسیار انعطاف پذیر است و به همان اندازه که در نقاشی مهرات دارد در تنظیم و ویرایش روزنامه دیواری مدرسه نیز تبحر دارد. پیشنهاد ایفای نقش در نمایش مدرسه به او چندان ضرری ندارد . او اگر بتواند بر وحشت از صحنه غلبه کند قابلیت بسیار عجیبی در بازیگری دارد. البته ممکن است از این که در مرکز توجه قرار می گیرد چندان خشنود نباشد.

دقت بسیار خوب متولد شهریور ، همچنین قابل اعتماد بودن او باعث می شود معلم از او برای تصحیح ورقه های امتحانی بچه ها کمک بگیرد. وقتی که مبصر کلاس می شود هشیار و خوش اخلاق است. البته گاهی که معلم دچار اشتباه می شود همین متولد شهریور خجالتی و کمرو دستش را بالا می برد و با اعتماد به نفس آن اشتباه را به او گوشزد می کند و چهره معلمش سرخ می شود . بچه های متولد شهریرو دلشان می خواهد پاسخ همه چراها را بدانند. آنها خیلی کم متصدیان امور را زیر سوال می برند ولی در مورد اطلاعاتی که در کتابها آمده است تردید دارند. مطالب چاپی برای ذهن کنجکاو آنها کافی نیست و این بچه ها به اسباب بازیهای آموزشی فراوانی احتیاج دارند و وقتی که خیلی کوچک هستند باید برای آنها مقدار زیادی کتاب بخوانید. آنها اگر نتوانند تحصیلات خود را کامل کنند و آن را تا مراحل عالی ادامه دهند بعدها دچار افسردگی می شوند. اگر متولدین شهریور نسبت به دیگران معلومات کمتری داشته باشند درون گرا می شوند و از کمبود تحصیلات خود به طرز دردناکی شرمنده می شوند.

کودکان شهریور ماهی

زمانی که نوجوان متولد شهریور به جنس مخالف خود توجه می کند بهتر است خود را به بی اعتنایی بزنید. چون اگر سر به سر او بگذارید ممکن است دچار ضربه روحی و عاطفی شود و در زندگی زنانشویی او در آینده تاثیر بگذارد. شما باید نیازهای عاطفی بچه متولد شهریور را با روشهای عملی برطرف کنید. او هرگز به شما نشان نمی دهد که چقدر به ابراز محبت و عشق احتیاج دارد اما کمبود آن می تواند در روابط آینده او تاثیر عمیقی بر جای بگذارد . حتی دختران بسیار زیبا و پسران بسیار جذاب نیز باید متقاعد شوند که جالب و دوست داشتنی هستند. زیرا آنها خیلی سخت می توانند خود را بارو کنند و رفتارهای پرخاشگرانه و خشن دوستان خود را جذاب تر می دانند . غرور این بچه ها را می توان با روشی غیرافراطی مورد تشویق و تقویت قرار داد تا به خود اعتماد پیدا کنند. بنابراین بدون هیچ گونه هراسی آنها را در آغوش بگیرید ، ببوسید، صمیمانه تحسین و ستایش کنید و نوازش گنید. کودک متولد شهریور شما به همان اندازه روغن ماهی ، به این ویتامین های عاطفی نیاز دارد

او عادات دقیق و وسواس گونه ای دارد و مثلا اگر وسایلش را جا به جا کنید آرامش او به هم میخورد و لب به شکایت می گشاید. او هر کاری را در زمان خاص خود انجام میدهد و اگر این نظم به هم بخورد عصبی می شود . او معمولا رفتاری مودبانه دارد مگر آن که از او بخواهید صادقانه نظر صریح خود را بگوید . بچه متولد شهریور ممکن است هر عضو خانواده را مورد انتقاد و عیب جویی قرار دهد و این کارش گاهی اوقات خیلی سرگرم کننده و جالب است. گاهی اوقات حتی ادای اشتباهات آن ها را نیز در می آورد. احتمالا زودتر از بقیه بچه ها تمایل به استقلال پیدا می کند و از شما اتاقی برای خودش می خواهد و در مورد آشپزی شما نیز ممکن است وسواس به خرج بدهد. به سیب زمینی زیاد تمایلی ندارد و به غذایش نیز نباید زیاد ادویه بزنید. او قبل از آن که بچه های دیگر الفبا را یاد بگیرند با احساس مسئولیت آشنا می شود و به سردردهای مادر و مشکلات مالی پدر همدردی نشان میدهد. از او میتوانید انتظار داشته باشید که در مدرسه نمرات خوبی بیاورد ، در کارهای خانه به شما کمک کند و برای پول تو جیبی خود برنامه ریزی کند.

نوزاد های شهریورماهی چگونه رفتار می کنند؟

در هر حال او کامل و مطلق نیست و هنگامی که از غذای خود ایراد میگیرد و از شما می خواهد دانه های لوبیا را از غذایش بیرون بیاورید ، یا لج می کند و از پوشیدن پیراهنی که کمی چروک دارد خودداری می کند دلتان می خواهد کتکش بزنید .ولی با همه اینها آدم دلش می خواهد بچه متولد شهریور همیشه توی خانه باشد و با خودش شادی و نشاط بیاورد.

بچه متولد شهریور باید یک بچه گربه یا پرنده داشه باشد تا به تدریج درس عشق و محبت را فرا گیرد . برایش سگ نخرید چون اگر نوجوان باشد با حیوانات خانگی کوچک بهتر کنار می آید . مورچه ها هم او را خیلی سرگرم می کنند . تماشای مورچه های کوچک که با تقلا و کوشش به این طرف و آن طرف می روند ذهن کوچک عمل گرا و کنجکاو او را سخت به خود مشغول می کند . وقتی صحبت می کند به او گوش بدهید چون عقل او خیلی بیشتر از سنش است . اگر دقیقا بفهمد که چه توقعی از او دارید شما را خشنود خواهد کرد بنابراین نیازی نیست به او غرولند کنید. فراموش نکنید که برای بارور کردن قوه تخیل او باید به زمینه سازی و تقویت آن بپردازید و گرنه براحتی سرکوب و نابود می شود . هرگز نگران لوس بار آمدن او نباشید و تصور نکنید که ممکن است دچار توهم و خیال شود . بچه متولد شهریور محکم تر از آن است که با این حرفها لوس شود.

هر چقدر که می توانید رویاهای قشنگ در قلب و روح او جای دهید . تقویت خیال پردازی و رویابافی باعث می شود وقتی که بزرگ شد به تعادل عاطفی مورد نیاز خود دست یابد . این نوع خیال پردازیهای آرمانی سبب می شود در سالهای آینده از تنها ماندن نجات یابد . خطر تنها ماندن در آینده او را تهدید خواهد کرد. بچه متولد شهریور برخلاف بچه های دیگر علاقه چندانی به داستانهای خیالی و افسانه ای ندارد. او به راستی یک واقع بین کوچولو است. احتمالا به همین دلیل است که بش از دیگران نیاز به واقعیت دارد.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...