رابطه زنانشویی متولدین شهریور با دیگر ماه ها

رابطه زنانشویی متولدین شهریور با متولدین مهر

متولدین شهریور افرادی شریف ، صادق ، پاک سرشت ، نوع دوست و قدرشناس هستند و به معنویات بیش از مادیات اهمیت می دهند. این خصوصیات در مقایسه با ویژگی های بارز متولدین فروردین که کمی جسور ، بی پروا و جاه طلب هستند و کمی خشن و بی ملاحظه می باشند سازگاری چندانی ندارد . متولدین شهریور بیشتر به مسایل روحی روانی توجه دارند در صورتی که متولدین فروردین شیفته امور مادی و دنیوی هستند. ولی با همه اینها از لحاظ جنسی برای همدیگر جذابیت دارند و همچنین دلسوز یکدیگر بوده و به خصوص متولد شهریور حسن توجه کافی به همسر فروردینی خود خواهد داشت و او را از نظر احساسی و عاطفی ارضا می کند. بنابراین ، در حالت کلی ، اگر آنها برای یکدیگر احترام قایل شده و با کمی بردباری و متانت با یکدیگر برخورد کرده و به نیازهای اساسی طرف مقابل توجه داشته باشند چندان مشکلی با یکدیگر نداشته و می توانند به بقای رابطه خود امیدوار باشند. در غیر این صورت ارتباط و تعامل آنها با هم دچار معظلات و موانعی می شود که حل و فصل کردن آن ها بسیار پیچیده به نظر می رسد.

رابطه زنانشویی متولدین شهریور با متولدین اردیبهشت 

متولدین شهریور افرادی جوانمرد ، نجیب ، باسخاوت ، و مددکار هستند ولی میانه ای با عشق های رمانتیک و پر سوز و گداز ندارند. یعنی عشق آنها کم شعله ولی پایدار است و چون اردیبهشتی ها نیز افرادی آرام و متین هستند از نظر امور عاطفی هیچ گونه تضادی با هم ندارند و به خوبی می توانند یکدیگر را ارضا کنند.

متولد شهریور روحیه ای ایرادگیر و انتقادی دارد و چون متولد اردیبهشت نیز کمی شق و خودرای است بنابراین در این زمینه ممکن است اختلافاتی در بین آنها بروز کند . البته راه حل ساده است شهریوری باید کمتر بهانه جویی کند و کمتر ایراد بگیرد و اردیبهشتی نیز باید کمی کوتاه بیاید و از سرسختی و یکدندگی خود دست بردارد.ازدواج متولد اردیبهشتی با متولد شهریوری به طور کلی عاری از هر گونه شکاف عمیق است و اگر چه از نظر امور جنسی هماهنگی چندانی میان این دو وجود ندارد ولی هماهنگی عاطفی میان آنها جبران این کمبود را کرده و زندگی آنها توام با اقبال و نیکبختی خواهد بود.

رابطه زنانشویی متولدین شهریور با متولدین خرداد

متولدین شهریور در امور عاطفی و عشق چندان پرشور و هیجان ظاهر نمی شوند و از این نظر نمی توانند طبع عاشق پیشه و عاطفی متولدین خرداد را راضی و خشنود سازند. به طور کلی متولدین شهریور در ابراز احساسات و عواطف خود کمی محتاط هستند و در این گونه امور راحت نیستند. متولدین شهریور از هر گونه بی نظمی و به هم ریختیگ بدشان می آید و خواهان یک زندگی با برنامه و منظم هستند و این با روحیه راحت طلب و تن آسای خردادها جور در نمی آید . خردادی ها خود را زیاد درگیر و مقید به مقررات و زمانبندی کردن امور زندگی نمی کنند و از همین لحاظ ممکن است زندگی این دو در کنار یکدیگر توام با درگیری و اختلاف باشد.

متولدین شهریور کمی ایرادگیر هستند و ممکن است توقع زیادی از همسر خود داشته باشند و این هم مورد مشکل افرین دیگری است که پیوند زنانشویی متولدین شهریور با متولدین خرداد را تهدید می کند. ولی علیرغم همه این تضادها و قضاوت ها ، چون متولدین شهریور افرادی بسیار صبور ، پرتحمل و پرطاقت هستند و در حل و فصل مسائل مالی ، خانوادگی و غیره قدرت زیادی دارند اگر بخواهند می توانند در روابط خود با همسر خردادی خویش ابتکار عمل را در دست گرفته و مشکلات و موانع را برطرف نموده و کانون زندگی خود را پرطراوت و شاداب سازند.

رابطه زنانشویی متولدین شهریور با متولدین تیر

متولدین شهریور بسیار باریک بین و دقیق هستند و به هر چیزی در زندگی با دید انتقادی می نگرند و این امر شاید برای متولدین تیر زیاد مطبوع نباشد . اما متولدین شهریور در امور مالی بسیار کاردان هستند و به خوبی می توانند بودجه خانواده را  تنظیم کنند و از این نظر هماهنگی خوبی با متولدین تیر خواهند داشت چون آنها هم آدمهایی مقتصد و صرفه جو هستند.متولد شهریور تابع نظم و مقرارت و قانون است و در زندگی به گونه ای محتاط قدم بر می دارد و از این نظر متولد تیر با او هماهنگی کامل دارد . همچنین متولد شهریور در عشق خود بسیار صادق و وفادار است و بسیار صمیمی و دلسوز است و حس مسئولیت او در محیط خانه باعث می شود وابستگی و علاقه میان اعضای خانواده مستحکم تر شود و از این نظر نیز خواسته های متولد تیر را برآورده می کند. بنابراین موارد اشتراک آنها خیلی بیشتر از موارد اختلاف آنهاست و پیوند میان این دو می تواند بسیار خوش یمن و سعادت بار باشد.

رابطه زنانشویی متولدین شهریور با متولدین مرداد

متولدین شهریور افراد منظم ، منضبط ، با برنامه و دقیق هستند و این صفات مثبت را می توانند با خود به زندگی مشترکشان بیاورند . متولدین مرداد هم پرشور و هیجان ، خوش مشرب ، جمع دوست و عاشق زیبایی هستند و این خصوصیات نیکو را می توانند با خود به ارمغان بیاورند. متولدین شهریور که کمی ایرادگیر و انقتاد کننده هستند ممکن است در برخی مواقع از اعمال و رفتار متولدین مرداد ایراد بگیرند و به اندازه کافی آنها را مورد تمجید و ستایش قرار ندهند. از همین رو ممکن است از این لحاظ باعث رنجش آنها شوند.بنابراین به طور کلی این پیوند از نقاط مشترک زیادی برخوردار است و ممکن است ضربه پذیر باشد ولی طرفین با کمی صبر و مدارا و از خودگذشتگی قادر خواهند بود استحکام خانوادگی خود را حفظ کنند و به آن شادابی و طراوت ببخشند.

رابطه زنانشویی متولدین شهریور با متولدین شهریور

پیوند میان دو شهریوری با هم از بسیاری جهات مناسب است زیرا آنها به خوبی احساسات خود را کنترل کرده و بر نفس خویش تسلط دارند و خواهان یک زندگی آرام و بدون دغدغه هستند.هر دو صادق و صمیمی و با محبت هستند و به گونه ای دلسوزانه از یکدیگر مراقبت می کنند و آماده هر گونه فداکاری در راه یکدیگرند . آنها هر دو آدمهای منظم و با برنامه ای هستند و در نتیجه به خوبی می توانند مسئولیتهای خود را تقسیم کرده و انجام دهند. تنها نقطه ضعف عمده آنها این است که کمی ایرادگیر هستند و به همه چیز با دید انتقادی می نگرند . از این بابت ممکن است در برخی اوقات دارای نقطه نظرات مشترکی نباشند و احیانا موجب رنجش یکدیگر شوند . ولی به طور کلی پیوند این دو با هم سازگار و خوش عاقبت است.

رابطه زنانشویی متولدین شهریور با متولدین مهر

متولد مهر فردی منصف ، عادل و با سلیقه است که از هر نوع بی نظمی و شلختگی بیزار است . بنابراین از این لحاظ با متولد شهریور اشتراک عقیده دارد زیرا او هم در نظم و انضباط وسواس دارد.متولد مهر در مورد امور مالی کمی ضعف دارد و ممکن است ولخرجیهایی بکند که زیاد به مذاق خوش نیاید . او همچنین طبعی زیاده طلب دارد و دوست دارد حاکم و تصمیم گیرنده باشد بنابراین متولد شهریور باید مراقب این خصوصیات او باشد و به او خرده نگیرد. متولد مهر کمی هم کله شق و سرسخت است و از عقاید خود به طور قاطع دفاع می کند.ولی به طور کلی این دو برای آنکه زندگی را به کام یکدیگر تلخ نکنند و از یک آرامش نسبی برخوردار شوند باید نسبت به هم کمی گذشت داشته باشند و با خویشتن داری بیشتری با هم برخورد کنند.

رابطه زنانشویی متولدین شهریور با متولدین آبان

متولد آبان افرادی تیزهوش ، بااراده ، نیرومند و سرشار از هیجان و شور و بلندپروازی است و از هیجانات عاشقانه لذت می برد و بسیار جذاب می باشد. ولی متولد شهریوری با عشقهای رمانتیک توام با رویاهای طلایی میانه ای ندارد. از این نظر کمی ناسازگاری وجود دارد و متولد شهریور باید بر حس حسادت خود غلبه کند. متولد آبان کمی خودمختار و استقلال طلب است و دوست ندارد کسی در کارهای او زیاد دخالت کند و به او امر و نهی کند. بنابراین متولد شهریور باید در مورد لحن انتقادگرانه و ایرادی خود کمی خویشتن داری نشان دهد و زیاد سر به سر او نگذارد .

پیوند میان این دو به احتمال زیاد قرین سعادت و خوشی خواهد بود زیرا هر دو آنها افرادی مسئول ، دانا و روشنفکر هستند و به خصوص متولد آبان در زندگی کمتر دچار نومیدی می شود و همواره با اطمینان و اعتماد ب نفس کامل با مشکلات به جدال پرداخته و با خونسردی و آرامش تمام با موانع روبرو شده و کامیاب بیرون آید.

رابطه زنانشویی متولدین شهریور با متولدین آذر

متولد آذر کمی دمدمی مزاج و در روابط خود خواهان آزادی و استقلال عمل است و این برای متولد شهریور که مسئول و وظیفه شناس است و طبق برنامه زندگی می کند چندان قابل قبول نیست.متولد آذر خیلی رفیق باز است و روابطش با دیگران حد و مرزی ندارد و اگر کسی مانع آزادی رفت و آمدهای او شود ناراحت و عصبی می شود . در نتیجه عیب جویی های متولد شهریور در این جا ممکن است دردسرهایی را به وجود بیاورد . اما در حالت کلی به مرور زمان این دو همدیگر را بهتر پیدا خواهند کرد و با فراز و نشیبهای روحیات یکدیگر بیشتر اشنا می شوند و چون هر دو از انعطاف پذیری خوبی برخوردارند می توانند . به شرط آن که ازخودگذشتگی ، مدارا، درک حق و حقوق یکدیگر را فراموش نکنند.

رابطه زنانشویی متولدین شهریور با متولدین دی

عنصر وجودی متولدین شهریور و دی خاک است و بنابراین هر دو آنها اهل کار و عمل هستند و زیاد خیال پرور و رویایی نیستند. متولد دی همانند متولد شهریور به خوبی بر رفتار و کردار خود تسلط دارد و موجودی آرام ، جدی و اهل عمل است. یعنی علیرغم آن که احساسات پرشوری دارد از ابراز آن تا حدود  زیادی جلوگیری می کند و چهره ای سرد و خوددار از خود نشان می دهد.اما به مرور رابطه عاطفی میان این دو شکوفا می شود و هر چه بیشتر جلوتر می ورند در ابراز احساسات نسبت به یکدیگر دست و دلبازتر می شوند. متولد دی اصولا خانواده دوست است و سرشار از حس ترحم و دلسوزی به دیگران است و از همسرش در همه جا حمایت می کند.

متولد دی همچنین در زندگی خواهان نظم و انضباط و برنامه است و از این نظر با متولد شهریوری سازگار و هماهنگ است . بنابراین به طور کلی رابطه این دو با هم سازگار و هماهنگ است. بنابراین به طور کلی رابطه این دو با هم رابطه ای استوار و محکم است و زندگی آنها از چشم انداز خوبی برخوردار است.

رابطه زنانشویی متولدین شهریور با متولدین بهمن

متولد بمهمن فطرتا موجودی اجتماعی است و بی شمار دوست و رفیق دارد ولی به راحتی عواطف خود را بروز نمی دهد . او بسیار خیال پرواز و آرمانگرا است و این مقدار بیش از آن حد تحمل شهریوری است و در این مورد ممکن است کمی ناسازگاری وجود داشته باشد . یعنی متولد شهریور زمینی و خاکی است در صورتی که متولد بهمن خیالی و رویاپرور 

متولد بهمن کمی خودخواه و مغرور است و انتقاد ناپذیر به نظر می رسد . بنابراین متولد شهریور باید مراقب لحن انتقادگرانه خود باشد و گرنه در زندگی آنها ایجاد کشمکش و دردسر می کند.

از نظر روابط جسمانی مشکلی ندارند و یکدیگر را ارضا می کنند. همچنین هر دو دلسوز و همدرد همدیگر خواهند بود. به طور کلی آنها نقطه نظرات مشابهی دارند و خوب همدیگر را درک می کنند . به همین علت با کمی گذشت و بردباری به خوبی می توانند زندگی آرام و دلپذیری را برای هم به وجود آورند.

رابطه زنانشویی متولدین شهریور با متولدین اسفند

متولد اسفند بسیار احساساتی و رمانتیک است و عشق و عواطف جزئی جدایی ناپذیر از وجود او را تشکیل می دهد . در صورتی که متولد شهریور تا این اندازه پرشور و حال نیست . اما روابط جسمانی آنها با یکدیگر خوب و سازگار است و همدیگر را ارضا می کنند.

متولد شهریور باید مواظب انتقادهای تند و تیز خود باشد و با او کمی مدارا کند زیرا متولد اسفند خلق و خوی متغیری دارد و گاهی اوقات از کوره در می رود و رفتار خشونت آمیزی از خود نشان میدهد.متولد شهریور عمل گرا و اخل کار و تلاش است ولی متولد اسفند بیشتر خیال پرور و رویایی است . البته آنها با درک یکدیگر و متحد شدن با هم می توانند نقاط ضعف یکدیگر را پوشش داده و مکمل هم باشند و به تکای یکدیگر به اهداف خود در زندگی دست یابند و سعادتمند شوند.

تهیه کننده : توپ تاپ

1 نظر

  1. مریم اباذریانمریم اباذریانsays:

    واقعا بیشتر این مطالب با افرادی که میشناسم جور در میادوبه نظر من توجه بهشون در امر ازدواج خالی از لطف نیست....متشکرم