تعبیر خواب آجر سیاه + خوردن آجر

اگر خواب دیده باشی در حال جا به جا کردن ، چیدن و یا حمل آجر هستی به این علامت است که در حال حاضر نباید هیچ کار و یا اقدام جدیدی را شروع کنید ، چرا که در آن ریسک های بزرگ و شاید همراه با زیان نهفته است ، در اینجا منظور از کار جدید هر نوع تصمیم گیری برای آینده می باشد ، به طور کلی دیدن آجر در خواب نشانه ی خوبی نیست و ممکن است یک یا دو ماه بعد از نجربه کردن چنین رویایی غم ، ناامیدی ، ترس یا اضطراب به سراغتان بیاید ، و کم کم احساس کنید که تبدیل به آدمی تنبل ، تن پرور ، و شاید بدردنخورد شده اید  ! اگر ببینی مقدار بسیار زیادی از آجر های شکسته را به محل مشخصی حمل می کنید خوب است و بیان میدارد که با همت و تلاش خود رفته رفته اوضاع فعلی خود را سر و سامان خواهید داد و چند امیدواری تازه و رضایت بخش در زندگیتان شکل خواهد گرفت ، اگر آجر ها را از وسط می شکستی یا خرد میکردی نیکوست و بیان میدارد که بر صبر ، اراده و همت شما برای مبارزه با برخی از دردسر و یا مشکلات احتمالی افزوده خواهد شد ! معبران خارجی اعتقاد دارند که رنگ این شی تاثیری زیادی در تعبیر آن دارد و گفته اند اگر آجر را به رنگ سیاه (مشکی) ببینی خوب است و قول آن را میدهد که به صورت فوری برخی از بدبیاری ها یا بدشانسی هایتان در زندگی از بین خواهد رفت و شانس و فرصت های جدید به شما رو خواهد کرد ، اگر رنگ آن قرمز بود نشانه ی خوبی نیست و ممکن است حسودان و دشمنانتان در این صدد باشند تا ضربه ای به شما وارد سازند و یا حداقل اینکه در موردتان بدگویی و غیبت می کنند ، اگر رنگ آن سبز باشد بیان میدارد که انرژی ها و هیجانات مثبت برایتان بصورت چشمگیری رو به افزایش خواهد رفت ، اگر رنگ آن سفید باشد خبر از اندوه و غم میدهد و اگر قهوه ای باشد بیانگر تاریکی و یا ترس و از بین رفتن آرامش است .

تعبیر خواب خوردن آجر

سوال : خواب دیدم 70 الی 80 آجر لفتون را روی همدیگر چیده بودم و این کار را فقط از روی سرگرمی انجام میدادم ، بعد بچه خواهرم با لگد زد و همه را خراب کرد ، و من دعواش کردم ، آیا تعبیری دارد ؟

پاسخ : چیدن آجر در رویاهای ما معنای خوش و خوبی دارد و به نظر اکثر معبران و مفسران نشان دهنده ی رشد ، پیشرفت و بدست آمدن موفقیت هایی جدید در مدت زمان اندک است.

استاد همدانی می گویند ک اگر خواب دیده باشی تعدادی آجر را به قصد ساختن بنا و یا ساختمانی رو هم میچینی نیکوست و نشان میدهد که شرایط موجود در زندگی شما به تدریج بهبود خواهد یافت ، اگر ببینی که دیگران در حال چیدن آجر هستند خبر از این میدهد که راجب به برخی از اطرافیان خودتان به خصوص دوستان و نزدیکان اخبار تازه ای دریافت می کنید و از نزدیک شاهد موفقیت یا شادی آن ها هستید ( بطور مثال ممکن است بصورت تلفنی و یا از طریق کارت دعوت به شما خبر دهند که فلان دوست یا اشنا به تازگی وصلت کرده است ، و یا فلان شخص در فلان اداره استخدام شده است )

تعبیر خواب آجر سیاه + سایر رنگ ها

تعبیر خواب خوردن آجر چیست ؟ عالم رویا عالم پیچیده و بسیار ظریفی است ، و محتمل است اتفاقاتی عجیب و شاید غیر قابل باوری را در آن تجربه کنید به طور مثال احتمال دارد که شما خود را در حال خوردن آجر ببینید ! که اتفاقا به این علامت است که از شدت رنج ها ، دردها ، و گرفتاری های شما به صورت قابل توجهی کاسته می شود ، مخصوصا اگر رنگ آن قهوه ای یا سفید باشد ! اگر مرده ای را در حال انجام چنین کاری دیده باشی باز هم نیکوست و ممکن است کسی شما را با خبری جدید شادمان سازد.

تهیه کننده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...