رابطه ی زنانشویی متولد تیر با سایر ماه ها

رابطه زنانشویی متولد تیر با متولدین فروردین

متولدین تیر افرادی آرام ، تودار و اهل شعر و موسیقی و نقاشی هستند و یک زندگی خانوادگی آرامو بی دغدغه را طلب می کنند ولی متولدین فروردین چندان اهل آرامش و سکون نیستند و افرادی برون گرا هستند و از همین نظر شاید چندان با هم هماهنگ نباشند .ولی با عشق و هلاقه خیلی از غیرممکن ها به ممکن تبدیل می شود . متولدین تیر کمی عصبی و زودخشم و حسود هستند و متولدین فروردین باید مراقب این حساسیت و زودجوشی آنها باشند و گرنه کار به جاهای باریک می کشد .

متولدین تیر همچنین کمی کینه توز و انتقامجو هستند و اگر از کسی بدی ببینند منتظر فرصتی هستند تا آن را تلافی کنند . این هم یکی از مواردی است که متولدین فروردین نباید از نظر دور بدارند . متولد فروردین اگرچه از دقت نظر متولد تیر بر اعمال و رفتارش اعتراضی ندارد و از مشورت با او لذت می برد ولی همواره خواهان آن است که حرف آخر را بزند و سلطه خود را محفوظ نگه دارد . بدین ترتیب اگر این دو بتوانند همدیگر را درک کنند و کمی از خود انعطاف پذیری نشان دهند از زندگی آرامی بهره مند می شوند وگرنه با مشکلاتی روبرو خواهند شد.

رابطه زنانشویی متولد تیر با متولدین اردیبهشت

متولدین ماه تیر افرادی آرام ، ساکت و بی آزار هستند و در ذات آنها به هیچ وجه شرارت وجود ندارد . صاحبان علامت خرچنگ (تیر) همیشه دوست دارند که در میان خانواده و جمع دوستان خود باشند و چون متولدین اردیبهشت نیز خیلی خانواده دوست هستند پیوند زنانشویی میان متولدین اردیبهشت و تیر دارای اشتراک مهمی است.

متولدین تیر روحیه متغییری دارند و کمی دمدمی مزاج هستند و در عین حال که لحظه ای متبسم و خندان هستند لحظه ای بعد ممکن است بر اثر کوچکترین تاثری اخم آلود و ترشرو شوند . از همین نظر متولدین اردیبهشت باید مراقب باشند که عقاید خود را بی پروا به آنها تحمیل نکنند چون متولد تیر ممکن است به زودی روی ترش کرده و عکی العمل نشان دهد . اردیبهشتی به طور کلی باید مواظب حساسیت شدید متولد تیر باشد.

متولدین تیر کمی روحیه انتقادگری دارند ولی باید مراقب باشند که متولد اردیبهشت اصلا دوست ندارد که در حضور دیگران از او عیبجویی و انتقاد کنند . بنابراین اگر انتقاد و ایرادی از او دارند باید از زبانی نرم و ملاطفت آمیز استفاده کنند و در موقعیتی مقتضی از او انتقاد کنند که مورد رنجش او واقع نشود .

به طور کلی پیوند زنانشویی میان متولدین اردیبهشت و تیر بدون دردسر و جنجال خواهد بود . آنها با روحیه جمع گرا و صبورانه خود به خوبی می توانند همسران خوبی برای یکدیگر باشند و کانون زندگی خود را صفا و صمیمیت بخشند.

رابطه زنانشویی متولد تیر با متولدین خرداد

متولدین تیر طبیعتی آرام ، با نزاکت ، ملایم ، دلسوز و عمدتا دوست دارند در میان جمع خانواده خود باشند و این با طبیعت تنوع طلب ، پرجوش و خروش و هیجانی خردادی ها چندان سازگاری ندارد . متولدین خرداد از یکنواختی زود کسل می شوند و تحمل یک جا ماندن را ندارند و از همین نظر ممکن است با متولدین تیر دچار مشکل شوند .

متولد تیر کمی مردم گریز ، خجول ، متواضع و محافظه کار است و این خصوصیات نیز با ویژگی های متولدین خرداد چندان همخوانی ندارد . اما چون عشق و ازدواج برای متولدین تیر بسیار مهم است و راجع به آن کاملا جدی هستند بنابراین احساسات و عواطف و حس وفاداری شان باعث می شود که کانون خانوادگی خود را مستحکم نگه دارند و در کنار همسر خردادی خود با صبر و متانت به زندگی پرداخته و نقاط ضعف خود را با نقاط قوت او تکمیل کرده و به سعادت دست یابند

رابطه زنانشویی متولد تیر با متولدین تیر

مثل دیگر ازدواجهای ماههای مشابه با یکدیگر ، این پیوند نیز می تواند خصوصیات مثبت و منفی زن و شوهر متولد تیر را تشدید و برجسته کند . مثلا متولدین تیر کمی مقتصد و صرفه جو و گاهی خسیس هستند و وقتی زن و شوهر چنین خصوصیتی داشته باشند آنگاه بیشتر به چشم می خورد.متولدین تیر از نظر خلق و خو کمی دمدمی مزاج و متلون هستند بنابراین اگر دوران بدخلقی و کسالت آنها با هم همزمان شود آنگاه اوضاع خانواده به هم میریزد و به خصوص آن که متولدین تیر کمی هم یکدنده و سرسخت هستند و وقتی قهر می کنند خیلی دیر تن به آشتی می دهند.

اما این پیوند زنانشویی محاسن بی شماری نیز دارد و اگر آنها سعی کنند در هنگام بروز اختلاف ، کمی از خود خویشتن داری نشان داده و با صبر و بردباری با یکدیگر روبه رو شوند آنگاه زندگی سعادت باری خواهند داشت.

رابطه زنانشویی متولد تیر با متولدین مرداد

متولدین مرداد با متولدین تیر از نظر روابط جسمی مشکلی نخواهند داشت و با هم جور و هماهنگ هستند . ولی متولدین مرداد زیاد تحمل خلق و خوی متغیر متولدین تیر را ندارند و از این بابت متولدین تیر باید انعطاف پذیری بیشتری نشان دهند و مراقب رفتار خود باشند.

متولدین تیر از بابت سلطه جویی و مردادی ها چندان مخالفتی ندارند و روحیه سلطه جویانه آنها را می پذیرند و همچنین به نیاز حیاتی آنها که دوست دارند همواره مورد توجه قرار داشته باشند و مورد تعریف و تمجید قرار بگیرند پاسخ مناسب می دهند.

متولد مردادی کمی ریاست طلب و مغرور است و همواره خواهان برتری است . او در زندگی به دنبال تجمل و اشیاء لوکس و زیباست و این روحیه شاید با خصوصیت صرفه جوی متولد خردادی زیاد سازگار و همگون نباشد . باری به هر تقدیر زندگی این دو اگر چه خالی از اختلاف و بگومگو نیست ولی می تواند با بردباری طرفین سرساز از سعادت باشد.

رابطه زنانشویی متولد تیر با متولدین شهریور

متولدین شهریور بسیار باریک بین و دقیق هستند و به هر چیزی در زندگی با دید انتقادی می نگرند و این امر شاید برای متولدین تیر زیاد مطبوع نباشد . اما متولدین شهریور در امور مالی بسیار کاردان هستند و به خوبی می توانند بودجه خانواده را تنظیم کنند و از این نظر هماهنگی خوبی با متولدین تیر خواهند داشت چون آنها هم آدمهایی مقتصد و صرفه جو هستند.

متولد شهریور تابع نظم و مقرارت و قانون است و در زندگی به گونه ای محتاط قدم بر می دارد و از این نظر متولد تیر با او هماهنگی کامل دارد . همچنین متولد شهریور در عشق خود بسیار صادق و وفادار است و بسیار صمیمی و دلسوز است و حس مسئولیت او در محیط خانه باعث می شود وابستگی و علاقه میان اعضای خانواده مستحکم تر شود و از این نظر نیز خواسته های متولد تیر را برآورده می کند . بنابراین موارد اشتراک آنها خیلی بیشتر از موارد اختلاف آنهاست و پیوند میان این دو می تواند بسیار خوش یمن و سعادت بار باشد.

رابطه زنانشویی متولد تیر با متولدین مهر

متولد مهر بسیار رئوف و مهربان و پرعاطفه است و از این نظر به خوبی با متولد تیر هماهنگ است و هر دو رابطه عاطفی و توانمندی با یکدیگر برقرار کرده و از همدردی و صمیمیت  یکدیگر بهره مند می شوند .

متولد مهرماه اجتماعی و اهل معاشرت است ولی متولد تیر به اندازه او اهل رفت و آمد با دیگران نیست و در ارتباط با یکدیگر می تونند به حالت تعادل رسیده و همدیگر را کامل کنند .متولد مهر فردی با اراده ، جدی و کمی خشن است و گهگاه از بی ثباتی و خلق و خوی متولد تیر دچار رنج و عذاب می شود . از این نظر نیز باید با هم مدارا کرده و رعایت حال هم را بکنند . ولی به طور کلی پیوند این دو با موانع زیادی رو به رو نخواهد بود و آنها با کمی از خود گذشتگی و صبر می توانند زندگی خوبی داشته باشند.

رابطه زنانشویی متولد تیر با متولدین آبان

متولد آبان کمی بی ثابت و غیرقابل پیش بینی است یعنی گهگاه دچار خساست می شود و خیلی سخت پول خرج می کند و گاهی هم به یکباره شروع به ولخرجی و اسراف می کند. بنابراین بودجه خانواده را نمی تواند به درستی تنظیم کند و از این نظر ممکن است با متولد تیر سازگار نباشد 

متولد ابان و تیز از نظر روابط جسمانی با هم سازگار هستند و همدیگر را ارضاء می کنند و از لحاظ عاطفی نیز پاسخگوی نیازهای یکدیگر بوده و کشمکش چندانی ندارند. فقط متولد آبان کمی سلطه طلب بوده و دوست دارد بر همسر خود برتری داشته باشد.

به هر حال علیرغم هرگونه اختلاف نظر و تضادی که ممکن است در زندگی داشته باشند متولدین آبان با صبر بی پایان خود و تسلط بر نفس شان می توانند در زندگی مشترک با متولدین تیر به خوبی اوضاع را تحت کنترل درآورند و سعادت را به ارمغان آورند.

رابطه زنانشویی متولد تیر با متولدین آذر

این دو از نظر خلق و خو سازگاری چندانی با هم ندارند یعنی متولد آذر فردی اجتماعی و اهل سفر و گردش است در صورتی که متولد تیر کمی درون گرا و متمایل به خانواده است . اما از لحاظ جسمانی با هم سازگار هستند .متولد آذر همانند متولد تیر احساساتی و صمیمی و خونگرم است و بنابراین در امور عاطفی به خوبی می توانند همدیگر را ارضا کرده و به توافق و آرامش دست یابند. البته متولد آذر خیلی رک و راست است و اصلا اهل دروغ و ریاست نیست و همین صراحت لهجه ممکن است گاهی اوقات زبانش را تلخ کند و موجب رنجش متولد تیر شود.

اما به هر حال پیوند زنانشویی این دو با یکدیگر خوش یمن است و قرین نیکبختی و سعادت خواهد بود به شرط آنکه هر دو کمی خویشتنداری و صبر از خود نشان دهند.

رابطه زنانشویی متولد تیر با متولدین دی

متولد دی در زمینه امور مالی مقتصد و صرفه جو است و از این نظر با متولد تیر هماهنگی دارد . متولد دی همچنین خانواده دوست است و به روابط خانوادگی اهمیت می دهد و قلبی رئوف و مهربان دارد و از این جنبه متولد تیر به خوبی سازگاری دارد.از نظر روابط جسمانی نیز با هم تضادی ندارند و به خوبی یکدیگر را ارضا می کنند . متولد دی همانند متولد تیر از خلق و خوی متغیری برخوردار است و بدین ترتیب با یکدیگر همگون هستند.

رابطه زنانشویی متولد تیر با متولدین بهمن 

متولد بهمن مهرات چندانی در ابراز علاقه ندارد و بلد نیست اظهار محبت کند. سیاره حاکم بر او اوارنوس و عنصر وجودی او باد است و شاید از همین روست که همچون باد بی ثباتی هایی در رفتار وی مشاهده می شود . در صورتی که متولد تیر خواهان یک رابطه پر شور و حرارت عاطفی است و شاید از این لحاظ با هم هماهنگ نباشند.

برای متولد بهمن عشق جسمانی اهمیت بیشتری از عشق روانی و عاطفی دارد . و به همین علت روابط جسمانی میان این دو جاذبه و کشش است و از این لحاظ یکدیگر را به خوبی ارضا می کنند.متولد بهمن اصلا دوست ندارد دست و پایش را ببندند و او را اسیر کنند . او طالب آزادی و استقلال خودش است ولی متولد تیر دارای حس مالکیت پرقدرتی است و دوست دارد بر همسرش برتری و سلطه داشته باشد به هر حال این دو می توانند با از خود گذشتگی و تفاهم یکدیگر به زندگی خود سر و سامان بخشند و در کنار یکدیگر با آرامش زندگی کنند.

رابطه زنانشویی متولد تیر با متولدین اسفند

متولدین اسفند سرشار از عشق و هیجان و عواطف نیرومند هستند و به خوبی می توانند با متولدین تیر پیوند مستحکمی را برقرار کنند که روز به روز عمیق تر شود. آنها از لحاظ عاطفی با یکدیگر همگون و سازگار هستند و به اتکای همین تفاهم به خوبی قادرند زندگی زنانشویی سرشار از عطوفت و مهربانی بنا کنند . متولد اسفند از نظر احساسی به شدت متکی به همسر خود است و چون متولد تیر نیز همواره دوست دارد که در محیط خانه ابتکار عمل را در دست داشته باشد و نقش فرماندهی را به عهده بگیرد به خوبی این نیاز همسر خود را برآورده می کند و به خوبی با هم کنار می آیند و زندگی سعادت آمیزی تشکیل می دهند.

تهیه کننده : توپ تاپ

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...