تعبیر خواب بوق زدن ماشین

اگر شخصی خواب دیده باشد که با ماشین و یا وسایل نقلیه مختلف در جاده شروع به بوق زدن میکند و با این کار توجه دیگران را به خود جلب میکند به این تعبیر است که رفتار یا عمل تازه ای از ایشان سر زده می شود که اکثر اقوام ، آشنایان و یا اعضای خانواده با خبر می شوند ، و لزوما نمی تواند دارای معنای بدی باشد و فقط در صورتی تفسیر منفی پیدا میکند که بوق در اینجا سبب آزار یا اذیت مردم شود ، بطور مثال اگر این کار را از روی تفریح و برای خنده خود و دیگران انجام دادی بیانگر دروغ بزرگی است که سبب مختل شدن زندگی ات می شود ، برخی از معبران خارجی نوشته اند چنین رویایی چه برای مردان و چه برای زنان گفتن دروغ های کوچک و بزرگ در میان جمع است که در عاقبت به رسوایی ختم می شود ! احمد طبسی آورده اند چنان چه ببینی مرده ای از خویشان خودت برای شما بوق میزند و توجه تان به او جلب می شود خوب نیست و به نشانه ی نزدیک شدن زمان مرگ است ، و اگر خودت برای مرده ای بوق زدی نیکوست و نشان دهنده ی افزایش طول عمر است.

باید قبول کنیم بعضی از رویاهای امروزی معناها و یا تعبیر های مختلف و پیچیده ای دارند ، اشیایی که گمان میکنیم بدون هیچ معنایی باشد دارای مفهوم ها و پیامدهای بزرگی در واقعیت هستند ، و این یک حقیقت ثابت شده از طرف معبران است !

سوال : خواب دیدم یه پراید نو خریده بودم و روش سیستم بسته بودم و وسط خیابان همراه با معشوقم بصورت مرتب بوق میزدیم ، بعد ماشینی که در سمت دیگر ما حرکت میکرد شروع کرد به دشنام دادن ، عصبانی شدم پارک کردم و باهاش درگیر شدم ، آیا تعبیری دارد ؟

پاسخ : بله چون شما در هنگام انجام چنین عملی در کنار معشوقتان حضور داشته اید به این علامت است که بخاطر موضوعی پیش و پا افتاده مجبور می شوید تا دروغ بگویید و همین باعث می شود تا در آینده ی نزدیک به دردسر بیفتید و همسرتان نسبت به شما سوء ظن پیدا کند .

اما اگر به عنوان یک عابر در مکانی حضور داشته باشید و فقط صدای بوق ماشین های مختلف اعم از بزرگ یا کوچک را بشنوید خوب است و معنای بدی ندارد و بیان میدارد که اخبار های متعددی به تازگی از پیرامون خودتان به گوشتان خواهد رسید که بعضی از آن ها مثبت و بعضی شان منفی هستند . اگر با شنیدن صدای بوق عصبانی شدید و یا به قول معروف از کوره در رفتید خبر از این میدهد که کسی یا کسانی با رفتار بد و سرد سبب می شوند تا احساس ناراحتی کنید و یا برای مدتی از آن ها دلگیر و غمگین شوید.

تهیه کننده : توپ تاپ

2 نظر

  1. مهدیهمهدیهsays:

    سلام خواب دیدم ماشین گرفتم ولی هر کار میکنم بوقش خرابه مردم هم میگن ماشین گرفته یه بوق براش نخریده تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده انگیزه و توانایی های فرد است

  2. سیده لیلا کاظمیسیده لیلا کاظمیsays:

    سلام لطفا تعبیر بفرمایید: دیشب خواب دیدم ، دختر داییم داخل ساختمانی قایم شده بود و از روی دستگاهی که به دیوار وصل بود بوق ماشین پدرش و میخواست به صدا دربیاره به خواهرش گفت ندا تو برو سر بابا رو تو ماشینش گرم کن من از اینجل بوقش و به صدا دربیارم خواهرش قبول کرد و رفت سر دایبم و گرم‌ کرد اون بکی خواهر بوق ماشین پدرش و به صدا درآورد همون لحظه خواهرش از پیش داییم رفت و داییم مونده بود کی این بوق و به صدا درآورده همینطور داشت دنبال مسببش میگشت که دختر داییم و جلوی اون ساختمان دید که داره لوق رو به صدا درمیاره ، دختر داییم تا دید پدرش فهمید خیلی ناراحت شد لطفا تعبیر بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام کار اشتباهی انجام میدن