تعبیر خواب قیامت شدن و نابودی دنیا

خواب دیدم در شهر ما زلزله ای بسیار شدید و با صدای وحشتناک آمد و تمام ساختمان های روبه روی ما تخریب شد و در زمین ترک های بزرگی ایجاد شد ، از هر طرف همهمه می آمد که قیامت نزدیک شده است والان همه ی ما میمیریم ، خانواده مان خیلی ترسیده بودند ، سراسیمه به بیرون رفتیم و دیدیم نور زرد رنگی از اوج آسمان به زمین می تابید ، کوه ها خراب شده بودند و همه در حال فرار کردن بودن و یقین پیدا کردم که قیامت شده ، آیا تعبیری دارد ؟ علامه طباطبایی گفته اند دیدن قیامت در رویاهای ما در صورتی که در وقت مناسب و یا روزهایی باشد که تعبیر صحت دقیقی ندارد یا شخص تردید دارد رویا را در چه ساعد و چه زمانی دیده ، نشان دهنده ی ناآرامی به دلیل مشکلات و یا گرفتاری های تازه است ، این مورد وقتی قوت پیدا میکند که صاحب رویا در واقعیت بطور اتفاقی بر سر دوراهی برای گرفتن تصمیم های مهم قرار میگیرد .اگر ببینی در این اتفاق معشوقت دچار نگرانی و یا ترس شده است به این علامت است که او را از دست خواهی داد و یا به دلایلی مشخص تصمیم به جدا شدن خواهید گرفت.اگر ببینی که دوستان ، آشنایان و یا اقوام نزدیک خودت در این زمان قصد دارند به تو آسیبی برسانندو یا از همدگیر فرار میکنید خبر از شروع شدن جنگ می دهد ، اگر ببینی کسانی در مقابل چشمانت جان میدهند نشانه ی یک مرگ در بین آشنایان است اگر توانستی جان سالم به در ببری و یا خودت را نجات یافته دیدی خواب بیننده باید سعی کند از فاصله ی زمنی موجود سود برده ، و استعداد های ذاتی خود را بیازماید ، تا بدین وسیله به بعضی از اشتباهات خود پی ببرد.

تعبیر خواب تمام شدن دنیا

تعبیر خواب نابود شدن دنیا به روایت از خالد اصفهانی : اغلب تصور دارند چنین رویایی به دنیا و اتفاقاتی که در آن می افتد مرتبط می شود بطور مثال بعضی ها خیال میکنند با دیدن چنین رویایی قرار است زلزله بیاید و یا سیل های سنگین و خطرناک ایجاد شود در جایی که در بیشتر موارد اصلا این چنین نیست و فقط به بعضی از رفتار ها و هنجار های شخصی مرتبط است ، چنان چه خواب دیده باشی دنیا و زمین در حال نابود شدن است و تمام اجسام ، پرندگان، دریاها ، کوه ها و خانه ها ، بیان ها و ...در حال از بین رفتن هستند بیشتر نشان دهنده ی تهدید یک خطر نامعلوم است و این خطر در بیشتر موارد می تواند یک بیماری و یا یک شک ناگهانی باشد ، شیخ طوسی گفته اند برپا شدن قیامت و مردن انسان ها در رویاها یک نوع هشدار در مقابل بی رحمی و بی توجهی خود شخص است ، زیرا تمایل به از بین بردن در او وجود دارد ، اصفهانی گفته اند اگر در آخرالزمان را با چشمان خودت شاهد بودی از آن ترسیدی گریه کردی و یا شروع به فریاد کردن کردی خبر از یک زندگی ناآرام و در آینده ی نزدیک را میدهد و این ارتباطی با دنیا و یا تمام شدن آن ندارد .

پرسش : خواب دیدم که آخر الزمان شده و زمین از وسط نصف شده بود ، و همانطور که قبل در کتاب ها خوانده و از دیگران شنیده بودم خورشید به زمین افتاد همه جا تاریک شد ، و من و سایر اعضای خانواده ام زیر آوار مردیم ، تعبیرش چیه ؟

پاسخ: ممکن است دورانی آشفته و ناخوشایند را در ایامی که پیش رو خواهید داشت همراه با سایر افراد خانواده تان تجربه کنید و چند اتفاق جدید و دردسر ساز وارد زندگی شما شود و سبب شود از امیدواری ها و دلخوشی های شما بطور قابل توجهی کاسته شود .

تعبیر خواب نابود شدن زمین و برپا شدن قیامت

تعبیر خواب نابودی زمین به روایت از احمد طبسی : بدون شک ترس هیجان و اضطراب شدیدی در هنگام دیدن چنین رویایی به شخص وارد می شود ، تپش قلب ، سروصدا کردن و عرق ریختن از علائم شایع آن است ، شخص در هنگام دیدن چنین خوابی صحبت میکند و صداهای ناله بصورت کوتاه از او شنیده می شود ، این ها در واقعیت و بیداری چه معنا و یا چه تعبیری خواهد داشت؟ وقتی کسی در خواب می بیند زمین زیر پایش تخریب می شود ، در آن فرو می رود و یا در حال مردن است و بر او ثابت شده است که لحظه ی قیامت فرا رسیده است ، احساس ناخوشایندی دارد و ممکن است تا ساعت ها درگیر آن باشد در واقعیت باید بدانید تعبیر این خواب چیزی نیست به جز بعضی از حملات و یا تنش های سختی که بخاطر یک اتفاق غم انگیز به انسان می رسد و سبب می شود موجی از ناامنی ها ، ناآرامی ها و یا تلخی ها در زندگی اش جریان پیدا میکند ، مثل از دست دادن یک دوست صمیمی و یا یکی از اعضای خانواده ، یا جدا شدن از معشوق همسر و یا فرزندان بصورت موقت و مشکلاتی از این قبیل که تاثیراتی مستقیم در روحیه ی آدمی دارد و فقط در بعضی از موارد خاص دیدن چنین رویایی نوید ظهور امام زمان (عج) و یا سایر معانی معنوی را میدهد که در پایین به چند مورد مهم آن اشاره شده است.

حضرت امام صادق (ع) فرموده اند چنان چه شخصی در زمان و ساعت و در روز مناسبی خواب دیده باشد که قیامت برپا شده و زمین در حال نابودی است به چندین علامت است ، اولی سعادت و رستگاری برا او و اهل منزلش ، دومی رها شدن و یا نجات یافتن از تاریکی ، گمراهی غم و غصه ،سومی شکست دشمن و پیروز شدن بر کسانی که ظلم میگویند و حق را زیر پا میگذارند ، چهارمی بوجود آمدن عدالت و انصاف بین مردم .همچنین حضرت فرموده اند این رویا هشداری نیز در مورد بعضی از فراموشکاریها و یا اهمال هایی که در دین و اعتقادات  انجام می شود میدهد .

تعبیر خواب پایان جهان

دانیال پیامبر فرموده اند : اگر ببینی افراد دیگری از جمله پدر مادر دوست برادر و یا خواهر به هر طریقی به شما اطلاع میدهند که قیامت نزدیک شده و یا در حال برپا شدن است ، یعنی خداوند متعال در آن شهر خیر برکت نیکی و حق و حقانیت را گسترش میدهد و مشکلات و گرفتاری های زیادی از میان برداشته می شود و در راحتی و در امنیت قرار خواهی گرفت و چنان چه افرادی در آن شهر یا دیار حق مظلومان فقرا و سایر افراد در هر طبقه ای را ضایع میکنند و با آن ها به بدی رفتار میکنند دچار عذاب و یا رنج زیادی خواهد شد ، یا اگر مظلوم باشند خداوند آن‌ها را بر ظالم یاری می‌کند، ‌‌‌‌‌ هامونی و چند معبر ایرانی دیگر نیز درباره ی تعبیر خواب پایان یافتن جهان گفته اند اگر مورد ظلم و ستم قرار گرفته‌ای بر ظالم غلبه می‌کنی، یا اینکه اگر دچار غم و رنج و سختی شده‌ای خلاص می‌شوی. ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی مردم آن سرزمین در پیشگاه خداوند ایستاده‌اند، یـعـنـی خشم و عذاب الهی نازل می‌شود.

تهیه کننده : توپ تاپ

118 نظر

  1. زهرازهراsays:

    با عرض سلام و خسته نباشید. من خواب دیدم قیامت شده و خدا پشت یه جایگاه شبیه دادگاه ایستاده ولی جایگاه وحشتناک یا ترسناک نبود. و ما در یک صف قرار داریم و هرکس می رود جلو و کارهایش بررسی می شود. حسابرسی خیلی سخت نبود. تو دلم گفتم راست میگن خدا خیلی سخت نمیگیره و اصلا آدمها رو مجازات سخت نکرد. فقط یکی داشت دروغ میگفت خدا گفت طرفشو بیارن بگه راست میگه یا نه. 10 الی 15 نفر جلو من بودند. تا نوبت من بشه فقط داشتم به این فکر می کردم که حالا که اینقدر خدا بخشنده است و راحت میگیره کاش امیدمو به خدا از دست نداده بودم و اون حرفها رو نمی زدم و با اعتقاد می یومدم این دنیا اونوقت حتما می رفتم بهشت و همش تو دلم میگفتم خدایا از حرفام پشیمونم. (آخه شب تاسوعا یه اتفاقی افتاد که خدا باعث شد کسی که به من ظلم کرده تازه باز اومد آزارم داد. نه تنها خدا هوای منو نداشت کامل هوای اونو داشت و آبرو و خوشی اون حفظ شد و آبروی من که مظلوم و مورد ظلم بودم رفت منم ازش ناامید شدم و گفتم دیگه صدات نمیکنم وقتی منو دوست نداری و فقط طرف ظالمی). میشه لطفا بگید تعبیر این خواب چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ان شالله که این رویا دلیلی بر رستگاری خودتان و همنچنین زدوده شدن غم و سختی از طرف زندگی شماست

  2. زهرا مزهرا مsays:

    سلام. خواب دیدم که زمین و اسمون و خورشید همه چی داره نابود میشه همه نابود شدن به جز مت که خدا منو گرفت و گذاشت یه جایی که فقط من زنده موندم و یک نفر دیگه همرام بود .... و از خواب پریدم و دیدم داره اذان صبح میگه....تعبیرش چی هست؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این نیکوست و بیان میدارد خداوند عنایت ویژه ای به شما دارد

  3. س s۳س s۳says:

    سلام... خواهرم دید که خودشو خواهر بزرگترم هستن...و خودشو دیده بوده که داشته توبه میکرده وبه خواهر بزرگترم میگفته توبه کن و ترسیده بوده...و خواهر بزرگترم که یه چتری تو دست داشته میخواسته باز کنه ولی ناگهان بادتندی وزیده و چترشو خراب کرده...بعد دید که از آسمون انگاری خون میچکیده و رو ابرا لکه های خون بوده و و همیطور رو زمین هم دیده بوده .... چه تعبیری میتونه داشته متشکرم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، نشان میدهد بعضی از رفتار ها یا کارها توسط بیننده ی خواب صورت میگیرد که احتمالا کمی غیر منطقی و یا بدون فکر است و باید در این مورد احتیاط کنند.

  4. کیمیاکیمیاsays:

    سلام خواب دیدم ک ی لایه که محافظ دور کره زمین هستش هی تنگ و تنگ تر شد و یهو ماهمه ازبین رفتیم و این دنیا نابودشد تعبیرش چی میتونه باشه؟؟؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      روبه رو شدن با حوادث نا خواسته

  5. رضارضاsays:

    سلام خسته نباشید خوابم کمی غیر مربوط به این موضوعه ولی ممنون میشم اگر تعبیر خوابم رو بگید بنده خواب دیدم من و پدرم در یک فضای تاریک هستیم، چند نفر دیگر هم همراه ما بودند که آنها را نمیشناختم. دیدم که کرات منظومه ی شمسی حتی خورشید به اندازه ی کمی کوچکتر از توپ فوتبال شده بودند و جلوی ما شناور بودند. ما کرات رو با خوشحالی نگاه میکردیم و پدرم خورشید رو به دست من داد و من خورشید رو کف دستم گرفتم و با تعجب به آن نگاه ميکردم و سپس آن را به جای اول خود برگرداندم بعد من خودم کره ی زمین رو کف دست گرفتم و به آن نگاه ميکردم. مطمئن نیستم به دقیق یادم نیست ولی فکر میکنم بقیه کرات منظومه شمسی رو هم به دست گرفته و مشاهده کردم. تعبیر خواب بنده چیه؟ با تشکر از زحماتتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، البته این رویا ارتباط مستقیمی با نابودی زمین و یا قیامت هم نداشت ، اما معنای آن اتفاقی است که سبب می شود دچار هیجان زیاد ولی از نوع مثبت شوید !

  6. منمنsays:

    سلام وقت بخیر شوهر من الان چند وقت همش خواب تکراری میبینه که انگار قیامت شده همه جا طوفان اومده همه دارن فرار میکنن شبیه صور اول اسرافیل.چند باره الان این خواب رو میبینه.همش هم محتواش طوفان و قیامت فرار همه مردم و ایناست.میشه بگین تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به ترس درونی فرد به علت اتفاقاتی که احساس می کند ممکن است در آینده اتفاق افتاده و منافع او را در زندگی به خطر اندازد اشاره داشته باشد. این خواب از فرد می خواهد تا منشا به وجود آمدن این ترس کاذب را شناخته و اجازه ندهد که در او تداوم پیدا کند.

  7. مینامیناsays:

    سلام . خواب دیدم عده زیادی جمع شده بودیم تا ماه گرفتگی را ببینیم و ماه کم کم قرمز رنگ شد و افتاد روی زمین و از همون نقطه کره زمین فرو رفت و همه به داخل کشیده شدیم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب به ترس های درونی شما از مسائلی اشاره دارد که ممکن است جلوی پیشرفت شما را بگیرند. ترس هایی که ریشه در واقعیت ندارند.

  8. SalmanSalmansays:

    سلام و عرض ادب دیشب خواب دیدم همه از یه چیزی فرار میکنند که نابودگره حالا نمیدونم بیماری بود یا چیز دیگه هرچه بود همه درحال فرار بودند و دنبال یه جای امن میگشتن همه جا داشت نابود میشد من با تعدادی از افراد فامیل و نزدیکان درحال فرار به یه جای امن بودیم و از اونجایی که شرایط رفتن خیلی سخت و طاقت فرسا بود داداشم گفت مادر بزرگ رو نمیتونم ببریم همینجا هم نمیتونیم ولش کنیم بهتره دفنش کنیم و بریم بعد شروع کرد به کفن کردن مادر بزرگم؛با وجود اینکه مادربزرگم بیدار بود تسلیم ایستاده بود و فقط گریه میکرد خوابم خیلی طولانی بود خیلی چیزا رو یادم نمیاد ساعت هم بین ۲تا۵ بامداد ۱۱بهمن۹۷ ؛۲۴ جمادی الاول.ممنون میشم تعبیرشو بهم بگین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا احساس بدبینی نسبت به آینده را از خود دور کرده و با اعتماد به نفس به برنامه ریزی بپردازید.

  9. فائزهفائزهsays:

    سلام من خواب ديدم كه يجايي براي تفريح رفته ام با دوستام و خونوادم و اونا روي يه تپه پايين نشسته بودن و منو معشوقم كه الان از هم جداييم توي خواب باهم بوديم و اون دست راستش رو شونم بود و بقلم كرده بود و دوتايي با عشق به منظره قشنگ روبرومون نگاه ميكرديم و اون باعشق سرمو بوسيد و من قشنگ عشقشو حس كردم ممنون ميشم تعبير كنيد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا بیش از گذشته به اهداف و برنامه های خود در زندگی توجه داشته باشید.

  10. nonamenonamesays:

    خواب ديدم با خونوادم با يه تور به كشوراي اروپايي رفتيم و ميگرديم و راجب كشورا اطلاعات كسب ميكنيم و من تو يه پوشه پول خارجي كه كوچيكتر از پولايي ك ديدم دارم. تو گروه من پر از دختر و پسراي جوون هست يه پسره عاشقم ميشه و همش سعي ميكنه بهم نزديك شه و همينطورم مبخاد پولامو بدزده و من ازش بيزارم من از دوتا از دوستام كمك ميخام كه مواطب من باشن سه تايي رو يه نيمكت نشستيم دوستام از دوطرف كنارم ميشينن كه پسره اذيتم نكنه بالاخره موفق ميشه كمي از پول رو بگيره نميدونه پولامو كجا ميزارم ولي ميفهمه. بعد من ميفهمم و به سرگروهمون ميگم ك اون پولمو گرفته و كيف پسره رو ميگيرم و پولمو پس ميگيرم. يبار كه يواشكي پسره با يكي حرف ميزد فهميديم كه يه نوع بيماري داره و بايد بره. با يكي از پسرا كه باهاش هميشه مشكل داشت رو به مبل ميشينه و دوستانه برخورد ميكنن هممون ناراحتيم و اون عاشق منه همه بهش ميگن ك منو ببوسه و اون جلو همه لبمو ميبوسه و من بي حركت فقط چشام بستس و حسي بهش ندارم ممنون ميشم تعبير كنيد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا از موقعیت های جدید برای کسب مهارت ها و ایجاد تغییرات مثبت در زندگی خود استفاده کنید.

  11. نورانوراsays:

    سلام خواب دیدم قیامت شده و بسیاری از انسانها از جمله من و خانواده ام در میان هیایوی زمین و آسمان پرتاب میشدیم از اسمان به زمین و بالعکس اما در آخر همه چیز صاف شد و ما در یک مکان بسیار سرسبز قرار گرفتیم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید احساس ناامیدی و ضعف مانع شما برای پیگیری اهداف و خواسته های شخصی تان در این دوره ی زمانی شود.

  12. ناشناسناشناسsays:

    سلام ميدونم خوابم ربطي به اين موضوع نداره ببخشيد. ديشب من خواب ديدم تو حياطمون ميچرخيدم درختاي سبز آلوچه ديدم ميوه هاي پربار و درشت داشتن دراصل تو حياطمون ٤ تا درخت آلوچه داريم ولي تو خوابم درختاي بيشتر كوتاه آلوچه هم بودن ك مشخص بود چندوقت پيش كاشته شدن ولي خيلي آلوچه هاي درشتي داشت ممنون ميشم تعبيرش كنيد.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام این خواب اشاره به موفقیت هایی دارند که در اثر کسب مهارت و دانش جدید برای شما فراهم شده و موجب افزایش منافع شخصی شما خواهد شد.

  13. hiiichhiiichsays:

    سلام من ديشب خواب ديدم كه ميرم جلو آينه و ميبينم صورتم كك و مك زده يكم جوش هم داشتم و تعجب كردم لطفا تعبير كنيد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام این خواب از شما می خواهد اجازه ندهید غلبه ی احساس ضعف و عدم اعتماد به نفس شما را از گسترش منافع شخصی تان در زندگی بیداری بازدارد.

  14. سهیلسهیلsays:

    سلام خواب دیدم تازه یک ماشین خریدم و رفتم براش وسایل مثل اگزوز خریدم خیلی شوق داشتم یه سر رفتم بیرون با ماشین دور بزنم روی یه پل بودم ک دیدم مردم دارن فرار میکنن دیدم خورشید رفت و همه جا تاریک شد همه داشتن فرار میکردن تو یه اردوگاه پدرم و دیدم بهش گفتم چی شده گفت تو برو تو اردوگاه من برم ببینم مادر و برادرات کجان منم رفتم اونجا دیدم یه خواهر روحانی داره دعا میکنه و همه دور تا دور اردوگاه جمع شدن یک دفعه به اینگیلیسی گفتم حتما خورشید گرفتیه چیزی نیست یه دفعه کناریم جواب داد نه آخر دنیاس داشت گریه میکرد و سیگار میکشید بغضم گرفت و گفتم یه نخ هم به من بده داشتم گریه میکردم میگفتم نه من جونم هنوز یه نفرو دوس دارم ک هنوز بهش نرسیده بودم یه دفعه نمیدونم چی شد ک آب همه سالون گرفت همه فرار کردن یه جا و همون خواهر روحانی گیر کرده بود رفتم نجاتش بدم کشیدمش از آب بیرون دیدم دارم دعا میخونه دعا میخونه گریه میکنه و یک دفعه رفتم یه جای دیگه همه دور یه سفره جمع شدن بعد گفتم اون دنیا ک این همه خوبه چرا همه دارن فرار میکنن بعد برگشتم باز همونجا ک بودم دیدم خواهر روحانی مرده منم تصمیم گرفتم دیگه فرار نکنم بعد چند ثانیه دیدم رفتم همونجا همه رو صندلی ها نشسته بودن و به من گفتن یه میوه رو انتخاب کن همه رو دیدم رفتم سمت زیتون یه نفر بهم گفت این زیتون ها مال امام زمانه و منم گفتم الان برمیدارم و خدا فکر میکنه چون این زیتون ها مال امام زمانه من دارم سو استفاده میکنم بعدش بعضیا میگفتن بردار بخور یک دفعه از پشت من یه صدایی آمد شبیه صدای پدرم بود ک بزارید خودش انتخاب کنه کدوم رو بخوره بخور رفتم سمت یه میوه دیگه طالبی قارچ شده بود دیگه از ترس این ک بفهمم میرم بهشت یا جهنم بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب اشاره به لزوم برنامه ریزی روشنی دارد که به شما کمک می کند به گسترش منافع شخصی خود در زندگی بیداری بپردازید.

  15. کامرانکامرانsays:

    سلام من خواب دیدم که از زمین گدازه در امد و دوستان من را کشت ولی من سالم ماندم به به باغ خودمان رفتم و گوسفندان در حال فرار کردن بودند که شهاب سنگ به آنها خورد و مردند به شهاب سنگ ها به خورشید و ماه که از زمین محافظت میکردند خوردند و انها را نابود کردند به شهاب سنگ ها به طرف زمین امدن و تمام کسانی که من میشناختمشان را کشت من روبروی هرکدام از شهاب ها که قرار میگرفتم انها به من نمیخوردند و راهشان را عوض میکردند و تنها در دنیا من ماندم تعبیر این خواب چیست

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه آن است که دوستی شما را وسوسه می‌کند تا دست به کارهای ناپسند بزنید

  16. محمدمحمدsays:

    سلام.من خواب دیدم که همه چیز دارد نابود میشود.نور بنفشی را هم در اسمان دیدم.همه چیز نابود میشود و ناگهان من چشمانم را باز کرده و خود را داخل قبرم میبینم.قبر بسیار تنگ و تاریک است و یک مار هم داخل قبرم است.مار از خود صداهایی در می اورد و من هم بسیار ترسیده بودم.ناگهان از خواب بیدار شدم.تعبیرش چیست؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بهترین رازدار برای تو خداست. با او درددل کن و از او یاری بخواه، اما همت تو نیز شرط لازم این کار است.

  17. EbrahimiEbrahimisays:

    سلام من دو بار خواب قيامت ديدم و در هر دو جا تو خونه بودم يك بار ديدم اخرت شد و خونه در حال فروپاشي بود و خواب دومم مردم و جن ها از هر طرف فرار ميكردن كه ديدم مادرم سوره اي از قران ميخونه و ميگه اخرالزمان رسيده كه ديدم قرآن دستم گرفتم و در حال خوندن قرآن هستم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام هشدار به بیننده خواب است درباره انچه انجام میدهد دیدن قیامت به عدالت و گرفتن حق ستمدیده از ستمکارنیز تعبیرمیشود

  18. رحیمیرحیمیsays:

    سلام خواب دیدم که انگار یه زمین لرزه ی وحشتناکی اتفاق افتاده و همه چیز داره به هم میریزه، تو آسمون ابرای وحشتناکی بود. من و خانواده ام کنار هم بودیم اما مادرم مدام میرفت و تو اون حالت وحشتناک میخواست یه کاری بکنه که من رفتم و اوردمش پیش خودم و گفتم همینجا بمون، تو ذهنم میگذشت که انگار داره قیامت میشه، بعد انگار با دستور خدا، یه عده ما و همه ی آدما رو داخل جایی فرستادند و گفتند همه با هم به نماز بایستید، فقط شوهرم نبود و من پشت میله های اونجا صداش میکردم تا پیداش کنم، همه به نماز بودند و نمیدونستم کجا باید وضو بگیرم و طهارت کنم از طرفی آشفته نبودن همسرم بودم و اینکه دارم از نمازگزارا عقب میمونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام خوابتان اشاره به مسائل و مشکلات زندگیتان دارد که موجب ناراحتیتان میشوند.

  19. ز.نز.نsays:

    سلام خدا قوت طاعات و عباداتتون قبول درگاه حق اگه میشه تعبیر خوابمو بدونم؛ خواب دیدم از یکی از دوستام شنیدم ک میگفت ساعت ۱ تا ۵ قیامته وقتی از مادرم پرسیدم منظورش چیه مادرم گفت یعنی ۴سال دیگه برمیگردی شهرستان زندگی میکنی بعدش خودم گفتم شایدم ۴سال دیگه جنازه ام بیاد نه خونه و زندگیم(واقعا نمیدونم چرا همچین چیزی گفتم) که از خواب بیدار شدم. بعدش دوباره خوابیدم! بعد اون خواب دیدم یه جایی ام ک میخوام از اونجا بیام بیرون برا خروج از اونجام دو راه وجود داشت ی راهش باید از وسط جلسه قرائت قرآن ک جمع آقایون بود و قاریشم آقا، رد میشدم ک چون با لباس خونه بودم خجالت کشیدم از اونجا رد شم ی راهشم باید از یه راهرو میگذشتم ک انتهاش یه در بود راه دومو رفتم درو که باز کردم یه راهروی طویل و باریک دیدم ک حجره های زیادی داشت همشونم چسبیده به هم و مبلمان قهوه ای داشتن ی فضای شیک و گول زننده بود از طرفی هم کل اون فضا قهوه ای بود از دیوار و مبلمانش گرفته تا زمینش من پامو اونجا نذاشتم فقط درو که باز کردم سرمو بیرون بردم و نگاه کردم ی مرتبه یه پیرزن از پشت سر صدام زد که اونجا نریا! اونجا جهنمه منم گفتم خودم میدونم فقط کنجکاو بودم ببینم جهنم چ شکلیه اون پیرزن گفت تو که خوب بلدی قصه بخونی (من منظورشو گرفتم در واقع منظورش قرآن بود که تو خوابم اونو قصه خطاب کرد) چرا از اون راه (راه اولو با دست نشون داد) نمیری گفتم آره حق با شماست درو بستم و برگشتم ک از راه اول برگردم باخودم گفتم اونجا امن تره درسته با لباس خونه هستم اما میگردم یه چیزی پیدا میکنم میپوشم گشتم جوراب پیدا کردم و چادر فکر کنم رنگی بود اما رنگش تیره بود لای چادر یه مقنعه سفیدم پیدا کردم و سرم کردم و آماده رفتن شدم یه خیابون مستقیم جلو راهم بود که داشتم رد میشدم دیدم داداشم با یه دوچرخه پشت سرم و مواظبمه هرچند تو اون خیابون جز من و داداشم هیچکس دیگه ای نبود چند قدم ک رفتم یه کلاف کاموای زرد پیدا کردم با خوشحالی برداشتم و گفتم خدایا شکرت من همش دنبال کاموا بودم ک برا خودم لیف ببافم برداشتم و ب داداشم دادم ک برام ببره خونه به راهم ادامه دادم تا به اون مجلس رسیدم ورودی اونجا یه اتاق نگهبانی شبیه کانکس بود که یه پسر نوجوان اونجا وایساده بود تا منو دید سرشو کمی به نشونه سلام و ادب به طرف پایین خم کرد منم ب همون صورت جوابشو دادم به اونجا ک رسیدم دیدم خبری از مجلس مردونه نیست و جمع زنونه است ک دارن دعا میخونن و گریه میکنن منم با خوشحالی به جمعشون ملحق شدم و حال خیلی خوبی داشتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده ان است که مردم ان دیار ظالم هستند و خداوند عدل را درانجا میگستراند و عدل پدید می اید انشاالله و نشان دهنده تلنگر یاست برای صاحب بیننده خواب بر اعمال خودش واینکه نکندد فردی نااگاه و بی توجه به دین و خداوند باشد و بر چهار وجه تعبیر میشود اول رستگاری دوم فرج از غم سوم ظفریافتن بردشمن چهارم اقبال و خاتمت با سعادت

  20. بهادر صادقیبهادر صادقیsays:

    سلام،من خواب دیدم که با ۲تا از برادرام جایی وایساده بودیم که شهر زیره پامون بود،و ناگهان از اسمان چیزی یه شکل هواپیما خورد زمین و ترکید،به طوری که انگار هیروشیما زدن،و بعدش زمین داغ و جای نفس کشیدن نبود،قشنگ مشخص بود که هوا مسموم شده نمیتونستم نفس بکشم،زمین داشت فرو میپاشید،خیلی وحشتناک بود،تعبیرش چی هست،ممنونم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به آسیب‌های روانی و عاطفی اشاره می­کند؛ اما بر آسیب‌های فیزیکی هم دلالت دارد.

  21. سید مجتبیسید مجتبیsays:

    سلام من خواب دیدم که طوفان بسیار وحشتناک با بارش و سیل های زیاد که از هر گوشه زمین آب های برنگ سیاه بیرون میزند و مردم مرده زنده میشوند و ناله میکنند از بی نمازی و گناهان و ناگهان شخص ریش سفید بسیار نورانی میاید و به من که ترسیده ام و فریاد میکشم و خانواده ام دلداری میدهد و میگوید نترس من با شما هستم خانواده ات را نجات میدهم . پیشاپیش تشکر از لطف شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام دیدن قیامت در خواب نشانه هشدار به بیینده خواب است درباره انچه انجام میدهد

  22. mlunamlunasays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم که خورشید داره کم کم خاموش میشه و قیامت میشه وقتی داشت خاموش میشد من ترسیده بودم و جیغ میکشیدم چون حس میکردم اگه خاموش شه کسی نمیتونه نفس بکشه و قیامت میشه بعد که تا نصفه خاموش شد گفتندیهو گفتند یخ بزرگی بوده که جلو خورشیدو گرفته بوده و چیزی نبوده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون در روابط کاری خود دچار مشکلاتی بشوید

  23. SolmazSolmazsays:

    سلام خسته نباشيد من دوبار خواب ديدم كه روز قيامته دومين بار ديدم كه خورشيد بزرگ شده و انگار ميخواد بتركه و همه چى ريخته به هم و من هم خيلى ترسيدم و ميگفتم اى كاش زمان برگرده عقب تا من نماز بخونم و توبه كنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه روبرو شدن با اتفاقات جدید است

  24. AbolfazlAbolfazlsays:

    سلام من خواب دیدم که تو خانه در‌حال قدم زدن ام اما یهو یه الهامی بهم گفت که الان یه یه اتفاقی میفته و همون لحظه خونه ما ما طبقه بالا زندگی میکنیم همون لحظه از دور پنجره دیدم که خونه مون داره کج میشه و همین طور که ذکر شد انگار که داشت می افتاد و من بین زمین و آسمون معلق بودم و همینجور دنیا دور سرم می چرخید به طوری که فکر کردم واقعا مرگ در انتظارمه و نفسم بند اومده بود یه جوری که بین رویا و واقعیت گیر کرده بودم به زور از خواب بیدار شدم. به نظرتون تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه سختی ها و مشکلات زندگیتان است

  25. محممد على داوودىمحممد على داوودىsays:

    سلام، من خواب ديدم كه در وسط تابستان در ظهر گرما ، يك دفعه سوز ارامى شروع به وزيدن شد و بعد تبديل به برف و تگرگ شد من در پنجره را باز كردم تا از هواى خنك استفاده كنم كه ديدم خورشيد با سرعت زياد در حال دور شدن است و ناگهان شبى تاريك شد رفتم سر تلفن همراهم كه به نامزدم اس ام اس بدم كه ديدم اون زود تر از من اسم اس داده و اسم اسش يه آيه قرآنى بود كه هرچى فك ميكنم يادم نمياد (آخه من يه آيه قرآنى هم حفظ نيستم متاسفانه) همونجا تو خواب سريعا توبه كردمو سجده كردم ولى انگار دير بود لال شده بودم رعد و برغ شديد ميزد تو شهر و هيشكى تو خيابون نبود يه سوار به سمت خونه ما ميومد تو شهرى كه هيچ رفت و امدى نبود و من چون مطمعن بودم داره واسه من مياد از ترسم از خواب پريدم ، ببخشيد اگه طولانى بود خواستم كامل بگم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده ناکامی هایی در امورات اجتماعی و کاری برای شما است کمی در کارهای خود بیشتر دقیق شوید

  26. صدریصدریsays:

    سلام وقت بخیر من خواب برپاشدن قیامت رو دو بار به صورت مختلف تو یک هفته دیدم اولیش ماه و خورشید دور زمین میچرخیدین خیلی سریع بعدش کل زمین رو اب گرفت و همه غرق شدن، امروز هم خواب دیدم تو اسمون یک گرد باد هست که اول ابرهای سفید رو بلعید بعد چند دقیقه سمت چپ یه گردباد درست شدو ابرهای سیاه رو باخودش برد که وقتی رعدوبرق میزد اتیش تو اسمون درست شد و تانزدیکی منم اومد ولی من دراز کشیدم رو زمین و نجات پیدا کردم بعدش دیدم از رو برو گردباد درست شدو اینبار داشت کره زمین رو به خودش میکشید و بایه سرعت زیاد کرده رو برد تو خودش و من دیگه کسی و ندیدم و انگارتنهابودم توگردبادو فهمیدم دارم میمیرم و اشهدخواندم بعدش به یه جایی مثل بیابون رسیدم که توش پر پرنده و ادم بود ولی هیچکی حرف نمیزد که کجاس هرچی میگفتم اینجابهشته؟!کسی جواب نمیداد فقط یه رود بود که خیلی از پرنده ها و ادما و حیونا داشتن میرفتن تا به مقصدی برسن اونجا کمی سرسبز بود انگار طبقه پایین پایین بهشت بودو همه داشتن از رود میرفتن که به بهشت اصلی برسن ....

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      چنین خوابی معنای خوبی نداشته و نشان می دهد که در برخی موقعیت ها ناامید شده و خود را می بازید.

  27. ارزوارزوsays:

    سلام من خواب دیدم با بچه تازه به دنیا اومده ام یجایی ایستاده بودیم که اب کم بود ولی کم کم آب زیاد شد و سیل وحشتناکی اومد همه میگفتن اخرالزمان شده من میدویدم تابچمو ببرم یجایی بلند که آب بهش نرسه آخرش بردمش تویه خونه ای درش باز بود و پله میخورد وسپردمش دست یه خانوم و بیدار شدم .البته من باردارم من هنوز بچم به دنیا نیمده .لطفا بگید تعبیرش چیه نگرانم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خواب شما تعبیر درستی ندارد .

  28. سینا نخعیسینا نخعیsays:

    سلام... من خواب دیدم که یک سیارک به آنطرف کره زمین قراره بخوره و ما هم بعد از چند روز قراره بمیریم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه سلامتی و طول عمر شماست

  29. محسن جمحسن جsays:

    سلام من خواب دیدم مردی مرد و در آن دنیا داخل قبر گذاشتن گفتن تا چهار ماه وارد مرحله جدیدی خواهد شد و بعد زن را داخل قبر گذاشتن گفتن بعد از هشت سال به طور کامل از این دنیا پاک سازی میشود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه سلامتی و طول عمر شماست

  30. ستارهستارهsays:

    در خواب دیدم که مادربزرگم که. فوت شده بود گفتن زایمان کرده و پسری به دنیا اورده و نامش را میخواد محمد بگذارد چون پسری به این نام ندارد همه منتظر بودیم به خانه بیاید وقتی رسید اول مادر بزرگم را دیدم ولی وقتی رفتم جلو روبوسی کنم یه دفعه زن دوم پدربزرگم که بعد از فوت مادر بزرگم گرفته بود و بعد مدتی جداشده بود جلویه رویم ایستاده .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشان از اوضاع خوب ایشان دارد

  31. محمدمحمدsays:

    سلام من در خواب یک ستاره دنباله دار دیدم که یهو در آسمان منفجر شد و کم کم رنگ آسمان بنفش شد و ماه و خورشید دیده نمی شدند همه می گفتند آخرالزمان شده ومن همون جا به خاطر کارهایم توبه کردم بعد به خانه حرکت کردیم و دیدم جلوی در خانه چندتا مار درهم پیچیده هست و پدرم همه آنها رو کشت این خواب را بعد از اذان صبح دیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در امورات خود دچار ناکامی قراربگیرید

  32. حمیدحمیدsays:

    سلام من دو خواب دیدم چهار نفز سرنگ به دست قصد جان منو کردند و من فرار کردم و شب بعد خواب دیدم دنیا در ساعت مشخص میخاد نابود بشه ولی کامل نبود نشد و چن ساعت بعد در اثر برخورد به ی سیاره دیگ شروع ب نابود شدن کرد با تشکر از شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه ناآرامی و گرفتاری در مشکلات است

  33. حسینحسینsays:

    سلام من خواب دیدم در ایران جنگ شده و من و دوستانم به محدوده دشمن رفتیم در محدوده و خانه دشمن دو ستاره یکی پر نور که دست من بود و یکی کم نور که دست دشمن بود به هم برخورد کردند و یک ستاره سیاه به وجود اومد که به سرعت در حال بزرگ شدن بود تا کل زمین رو در بر بگیرد. من به توصیه یک زن فرار کردم و از کره زمین خارج شدم ولی ستاره سیاه با انفجارش کره زمین و دوستان و یک زن که نمیشناختمش نابود کرد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان بیانگر وضعیت نامناسب و آمدن روزهای سخت است

  34. رقیه مرادیرقیه مرادیsays:

    سلام و عرض ادب خدمت مدیر محترم سایت خواب دیدم قیامت شده خیلی ترس و وحشت داشتم ازینکه جزو گناهکارا باشم مجازات بشم باخودم میگفتم قرار بود که اول امام زمان ظهور کنه بعد قیامت شه ولی چرا فبل از ظهورش قیامت شد بعد یک دفعه از دور امام زمان را دیدم رفتم طرفش بهش گفتم توروخدا اقا شفاعت منو بکنید ولی امام زمان جوابمو نداد انگار از دستم ناراحت بود اخه تا یک ماه پیش جمعه ها براش ثلوات هدیه میکردم ولی چند وقتیه بخاطر مشغله ی کاری وقت نکردم برای سلامتیش صلوات بفرستم خوابم رو تعبیر کنید ممنون میشم با تشکر.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است بیشتر مراقب اعمال و رفتارخود در زندگی باشد و ممکن است دچار ناکامی در زندگی شوید

  35. jollyjollysays:

    سلام وقتتون بخیر مرسی بابت تعبیر خوابم واقعا برام جالبه توی این‌دوره زمونه کسی بی منت و بدون هیچ دستمزدی،به فکر حل کردن مشکل آدمها باشه،از خدا براتون بهترین ها رو آرزو‌میکنم خواب دیدم انگار که من و برادرم توی حیات پشتی خانه مان بودیم،انگار برادرم داشت زمین خاکی رو صاف میکرد منم کنارش ایستاده بودم،بعد از اون دیدم روی یک سکو ایستاده و یک جسم طبر مانندی دست گرفته بود،انگار که آسمون یک متری ما بود مانند یک جسم سخت ،یعنی قابل لمس بود،برادرم به شوخی بهم گفت میخوام آسمون رو بشکنم،با طبری که در دست داشت چند تا ضربه به اسمون زد ۴ضربه رو‌که زد آسمون شکافته شد و دنیا دگرگون شد،من فکر میکردم که قیامت شده است،و ما در بهشتیم،همه چیزش با دنیا فرق داشت بین زمین و دریا بودیم انگار دیگر جاذبه ی زمین هم وجود نداشت و ما در حال پرواز بودیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنونم ممکن است مسائلی در زندگیتان پیش بیاید که باعث ناکامی اجتماعی و پریشانی شما در زندگیتان بشود بهتر است صدقه ای دهید و در مشکلات صبوری کنید

  36. نعيمه ساداتنعيمه ساداتsays:

    سلام ، خواب ديدم پرنده ي عجيب و زيبايي شبيه ققنوس توي آسمون پرواز ميكنه و ابرها هم شكل همون پرنده شدن بعد همه ي مردم داشتن با خوشحالي ازش فيلم ميگرفتن ... تا اينكه اومد توي اتاق من ، باهاش حرف زدم و گفتم به خدا سلام منو برسون، اونم باهام حرف زد . وقتي رفت اتفاقاتي رخ ميده كه انگار قيامت شده ....يكدفعه سيل شديدي مياد و همه چيز رو ميبره بعد يهويي آب توي زمين فرو ميره و خشكسالي ميشه انگاري سالهاست كه خشكسالي شده ... بعد زلزله ي شديدي اتفاق ميفته و كل خونه رو مثل گهواره تكون ميده و خسارت جزئي توي خونه ي ما ايجاد ميشه اما در كل جاهاي ديگه خيلي خسارت ميده ... بعد از زلزله يهويي شب ميشه و زلزله اي وحشتناك تر اتفاق ميفته . كمي كه جريان آروم تر ميشه يه مرد غريبه رو توي خونه ميبينم كه مقداري شكر و ... آورده و ميگه بايد به جاش يخچال رو ببرم چون دارم بهتون خوراكي ميدم توي اين اوضاع !!!! از طرفي توي تلويزيون از قبل گفتن قراره اتفاقاتي بيفته و بايد نماز آيات بخونين ....

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده ی ناآرامی به دلیل مشکلات و یا گرفتاری های تازه است که ممکن است در زندگی برایتان ایجاد شود

  37. مهدی مقدممهدی مقدمsays:

    سلام من توخواب دیدم که زمین داره ذوب میشه بعضی ها فرار میکردن و بعضی ها ایستاده بودن و نگاه میکردن من خیلی ترس داشتم دنبال خانواده خودم بودم وقتی که خانوادمو پیدا کردم بیدار شدم بعد چند دقیقه خوابیدم بعد ادامه همون خوابو دیدم دسته جمعی داریم فرار میکنیم با ماشین بعد رسیدیم ب یک روستا اونجا بود که خبر دادن ذوب شدن زمین تموم شده مردم جشن گرفتن تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در انجام دادن کارهایتان مورد ناکامی ها و نگرانی های در زندگیتان قرار بگیرید

  38. عزیز جهان آراعزیز جهان آراsays:

    سلام خدمت مدیر محترم بنده چند روز پیش خواب دیدم که جز من کسی تو شهر یا دنیا نمونده تکو تنها بودم یه چیز عجیبی پشت سرم در حال خراب کردن دنیا بود مثل اتش بلند درحال فرار بودم به حوض ابی رسیدم داخلش پر از اب بود رفتم داخل اب تا زیر اب از اتش صدمه نبینم ولی اب جاری میشد حوض خالی میشد لطفا اگه میشه تعبیر کنید ممنون میشم چند روزه تو فکر خوابم هستم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده ناکامی ها و نگرانی هایی است که ممکن است برای شما در زندگی و اجتماع به وجود بیاید

  39. زهرا پزهرا پsays:

    سلام دقیق یادم نیست چی بود و چطور بود فقط یه آقایی بود شبیه یکی از بازیگرا، چشم بصیرت داشت، تو چهره آدم نگاه میکرد میگفت روز قیامت حالمون خوبه یا نه، به من گفت نه تو چهرت خوب نیست، خیلی میترسم میشه تعبیرشو بگین؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده ناکامی های اجتماعی در زندگیتان است

  40. رزرزsays:

    سلام و خسته نباشید... من چند روز پیش خواب دیدم که جای خیلی مرتفع انگار یه جورایی بالای کوه بود که خونه های قدیمی بزرگ زیاد داشت که یهو همه اون خونه ها از وسط نصف میشدن یهو تو آب غرق میشدن کم کم همه خونه ها داشتن نابود میشن له میشدن من هم همراه دوستام داشتیم فرار میکردیم به دوستم تو خواب گفتم به ساعت نگاه کن اگه ساعت داشته باشیم این یه رویا نیست ولی ساعت هم داشتیم من هم خیلی ترسیده بودم فقط دنبال راه فرار بودم یهو از خواب بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده ترس و نگرانی هایی است که در زندگی ممکن است موجب شود دچار اضطراب شوید

  41. فاطمهفاطمهsays:

    سلام دیشب پدرم در خواب دیده اخرای دنیا شده هر کی به فکر نجات خودشه غذا کمه اما بعد یهو انگار متوجه میشه که نه خیلی مونده به عمر زمین بعد همه چی داشت عادی میشد.که خیالش راحت شد.ممنون.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است ناکامی هایی را در زندگی تجربه کنید

  42. علیرضاعلیرضاsays:

    سلام، من خواب دیدم غروب بود، رفته بودم بیرون چند تا نون گیر بیارم، توی راه ی جای خلوت خواننده مورد علاقمو دیدم، شروع کردم با اون حرف زدن، یکدفعه ای دیدم حلال ماه شروع کرد به چرخیدن خیلی سریع به دور زمین، از دور چهارم به بعد شروع کرد به سوختن، همون لحظه ام ی هواپیما انتهای همون خیابونی ک من بودم سقوط کرد ولی منفجر نشد، کلا خوابم حس و حال آخر الزمانی داشت، حس میکردم دنیا میخواد تموم شه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است نگرانی و ناکامی هایی را در زندگیتان تجربه کنید که گذرا خواهدبود

  43. ملیناملیناsays:

    سلام خسته نباشین من خواب دیدم رفته بودیم طبیعت بعد یهو زمین تیکه تیکه شد کوه ها کلا خراب فقط سعی میکردیم فرار کنیم فرارم ک کردیم رفتیم خونه فهمیدیم یکی از عزیزترین اعضای خانواده نیست رفتیم دنبالش...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس مشکلاتی براتون پیش میاد

  44. محمد مهدیمحمد مهدیsays:

    سلام من خواب دیدم که از کوه دماوند مواد مذاب به بیرون میاد همه دارن میسوزن از یه طرف دیگه یه سونامی خیلی بزرگ داشت میومد که هر چی جلو راهش بود رو خراب میکرد و میرفت و از یه طرف دیگه یه زلزله ی بزرگ اومد که همه چی رو خراب کرد اخبار میگفت داره قیامت میشه همه ی مردم فرار میکردن من از ترسم صلوات می فرستادم که یه دفعه سونانی و مواد مذاب و زلزله با هم قاطی شدن و من از های پرسیدم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده نارامی هایی است که ممکن است به خاطر گرفتاری هایی در زندگی برایتان ایجادشود

  45. parastooparastoosays:

    لام وقتتون بخیر من ساعت ۹ خواب دیدم شهاب سنگ های زیادی ب اتمسفر برخورد میکنند و بعدش منفجر میشوند من هم با ی دوربین کوچولوی چشمی دارم نگاه میکنم، با خودم گفتم حتما طبیعیه و رفتم تو اتاق ک بخوابم بعد ی صداهایی میشنیدم تو دلم گفتم نکنه صور اسرافیلِ ولی بعدش گفتم صور اسرافیل خیییلی صدای زیادی داره این نیست، ولی یهو دیدم ک شکل ماه بر اثر برخورد شهاب سنگ بهش تغییر کرد دو مناره از تو زمین تشکیل شد و کلی تغییرات دیگه، قیامت برپا شده بود همه بیدار شده بودند ولی همگی لباس داشتند. این اتفاقات تو خونه ی مادربزرگم افتاد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس بلحاظ اعتقادی تغییرات و قوت زیادی پیدا می کنین

  46. احساناحسانsays:

    سلامتو خواب دیدم منوبرادرم تواتاق دراز کشیده بودیم وسط تابستون بودوگرماوداشتیم ب اسمون نگاهم یکردیم ک یهو اسمون سیاه شد خورشید وسط اسمون بودولی اسمون تاریک خورشید تیکه تیکه میشد و میفتاد رو زمین و زمین و مردم ک فرار میکردند میسوختند منم داد میزدم و میگفتم وای چیکار کردم دیگه تموم شد فرصتی نمونده حس بدی داشتم خیلی بد ک فک میکردم قراره بد سرم بیاد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده ظلم و بی عدالتی است که در جامعه میشود

  47. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خواب دیدم یه اتفاقای خیلی ترسناکی داشت میوفتاد.یه دفعه زلزله میومد بعد دیدم کنار خونمون یه دریاست که یه چیزی از اون درومد و داشت میومد رو سر ما. ما هم فرار کردیم و یه جا قایم شدیم . همه ترسیده بودن ولی من تو دلم می گفتم حتما امام زمان میخواد ظهور کنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام صدقه بندازین و دعای 22صحیفه سجادیه رو بخونین

  48. زینبزینبsays:

    با سلام،من هر ماه حداقل دو سه بار خواب قیامت رو میبینم و تو خوابام همیشه قیامت از دریا و رعدو برق و زلزله شروع میشه و تو همه خوابام من خواهرم یا دخترم رو دارم نجات میدم،تعبیرش چیه؟

  49. مرضیهمرضیهsays:

    سلام من خواب دیدم ک در یک مجلس عروسی هستیم و بارون شدیدی میاد ولی باز هم ب شادی بودش و وسط مجلس کسی میاد منو بیرون میکنه و یک دفعه یکی رعد و برق شدیدی میاد ک شب رو رشن میکنه و بعد یک کوهی ک شبیه ب صورت بود تکان میخوره و من داد میزنم همه باید در کنار خانواده باشن تا از بین بره و شروع ب پخش شدن میکنن تو راه ک داشتیم میدویدیم همه سنگ ها شروع ب حرکت کردن و ب طرف آسمان رفتن کردن و من هم دنبال شوهر خودم میرم و پیداش میکنم میخواستم بدونم تعبیر این چیه

  50. FatemehFatemehsays:

    سلام پسر دوازده ساله من خواب دیده آخر دنیا شده و هر کس در جای خودش به اندازه گناهانش آتش داره. و آتش از سرش رد میشه به پاهاش می رسه و بعد برمی گرده به سرش. و همینطور آتش از بدنشون عبور می کنه

  51. بهار مبهار مsays:

    سلام من خواب دیدم همراه خانوادم و پدرم فوت ک شده نشستم و دوتا کوه دوطرفمه پدرم خیلی خوشحاله و ب کوها اشاره میکنه ی هو کوها فرو میریزه و ی موجودات ازشون بالا میرن و ی موجود زشت با اسب داره میاد و منم تو دلم میگم وای قیامت شد و حالا من با این همه گناه چ کنم ولی هیچ ترسی نداشتم

  52. میترامیتراsays:

    سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم که تو یه ساختمان چند طبقه هستیم که خونه خودمونه و مهمون هم داریم یهو زلزله اومد البته زلزله داشت اروم میومد ولی چون ساختمون چند طبقه بود ونمیتپنستیم فرار کنیم من پنجذه رو باز کردم ببینم راه فراری هست دیدم که زمین در راه فروریختندو در هم شدنه کل زمین داره ریخته میشه و کوه ها و همه دارن میریزن بعد پنجره رو میبندم و فریاد میزنم به بقیه میگم قیامت شده زلزله نیست خیلیم ترسیده بودم چون خونه هم داشت کم کم فرو‌میرفت اونجا بود پذیرفتم هیچ راهی ندارم و منم مثله بقیه دارم میمیرم و قیامت شده هنوز خونه کامل نریخت که از خوابذبیدار شدم تقریبا ساعت ۶صبح بود لطف میکنید تعبیرشو بهم بگید ممنون میشم

  53. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم همه دارن میگن قیامت نزدیکه و هرکسی ب یک طرف میدویید من دامن سنتی پام کرده بودمو به زن عموم می گفتم که بیان برقصن و شادی کنن ولی اون دست بچشو گرفته بود و فرار میکرد بعد خودمو در حالی دیدم که از دور دارم به نابودی زمین نگاه میکنم زمین پر مواد مذاب شده بود ولی من هیچ اتفاقی برام نیوفتاده ببخشید تعبیرش چی میشه؟؟

  54. نازنین مرادینازنین مرادیsays:

    سلام ,من خواب عجیبی دیدم , خواب دیدم با چند نفر از دوستان وفامیل جایی نشستیم ,بعدش اعلام کردن که عذاب الهی نازل شده در کمتر از یک دقیقه همه جارو اب وسیلاب گرفته ,مردم همه به طبقات دوم وسوم خانه ها هجوم بردن ,همه چیز در حال نابود شدن بود که من فریاد میزدم یا امام زمان عج ,به داد ما برس چندین بار فریاد زدم بعد از مدتی همه ابها وسیلاب فروکش کرد و همه شهر های استانم به هم نزدیک شد و مردم از اون واقعه فیلم گرفته بودن و با ترس و واهمه برای هم تعریف میکردن ,ومن این احساس رو داشتم که هر آن ممکنه دوباره اون اتفاق بیفته . به نظرتون تعبیرش چیه ?????

  55. سمیه آذرنیاسمیه آذرنیاsays:

    سلام من خواب دیدم با خانوادم بالای یه کوه رفتیم میدونستیم که قراره قیامت بشه برا همین بالای بلندترین کوه رفتیم یکی از همسایمون دختر کوچولوشو برا آوردن آب فرستاد زنش باهاش دعوا کرد که چرا فرستادی الان داره قیامت میشه و چه بلایی سر اون کوچولو میاد تنهایی چیکار میکنه،یهو کوهها ریز ریز داشتن میریختن تمام مسجمه ها میافتادن من یکم سُر خوردم پایین بابام گف نگران نباش چیزی نیست اما فکر اون کوچولو بودم حیواناتی هم مانند دایناسورها بودن که درختانی عجیب بابرگهای عجیب بود که اونارو میخوردن.بعد که یکم ارام شد،یهو دیدم اون کوچولو بغل مامانشه گفتم خداروشکر برگشت پیشت گفت یه بطری آب هم برا پدرش آورده کمر دخترکوچولو اندازه ۴،۵سانت زخم شده بود،موقعی که دختر آب میاورده مردم بهش گفتن برگرد اونم گفته بابام تشنست چجوری بی آب برگردم.بعد از خواب بیدار شدم

  56. ناشناسناشناسsays:

    سلام من توی خواب در حال خوابیدن بودم « توی خواب خواب می دیدم » که یکی به من میگه قیامت نزدیک ، بعد ، از اون خواب بیدار می شم ، و بیدار که شدم توی خواب ، دیدم اطرافم جایی ام که بعضی ها رو می شناسم و خیلی رو نمی شناسم .. بعد که خونه اصلی ام رفتم ، دیدم خانواده ام پیراهن مشکی پوشیده اند و رو به قبله ایستاده اند ، « من پیراهن مشکی نداشتم » ، ولی توی ی اتاق ک تنها بودم ، گریه می کردم منظورم همون اشک شوق ، که خدا به من خیر قیامت رو رسونده ، و تو کل خواب شب بود .. ممنون

  57. ناشناسناشناسsays:

    سلام خواب دیدم با اعضای فامیل رفتیم بیرون و پایین کوه ها بودیم یک دفعه من به اسمون نگاه کردم دیدم ماه داره با سرعت نزدیک میشه و میخواد به زمین برخورد کنه بلند گفتم یا خدا قیامت داره میشه و خدا رو صدا میزدم

  58. سیدحسین موسویسیدحسین موسویsays:

    سلام من ساکن شیرازم خواب دیدم شیراز زلزله اومده و من و مادرم در حال فرار از داخل آپارتمان و بعضی وقتا در چهارچوب درها می ایستیم‌ مادرم انگار از حمام بیرون آمده و فقط یک حوله دور خودش و. و سرش گذاشته بیرونم سرده من بهش میگم لباس بپوشه در حال فراریم که میبینم اصلا بیرون اتفاقی نیفتاده هیچ جا تخریب نشده هرجا خراب شده شهرداری خراب کرده اما بازم مردم در حال فرار از شهرن‌ این خواب من ساعت ۳ صبح دیدم

  59. hosseinhosseinsays:

    خاب دیدم ک اول آب همه جا را میگیرد و بعدش آتش همه جارا میسوزاند تعبیرش چیه

  60. مرتضی مجیمرتضی مجیsays:

    سلام با چنتا از اعضای خونواده و رفیقام توی یه دهات نا آشنا بودیم شبیه به دهات بچگیم.یه شیع نورانی از اسمون به زمین خورد کل اسمون به رنگ سرخ در اومد، روی زمین هممون فرار میکردیم ولی زمین اروم بود، و اسمون طوفانی با رنگ سرخ ، پیش خودم میگفتم وقتی قیامت میاد دیگه نمیشه توبه کرد و از فرط ناراحتی مینشستم. اما ده ها بار با فریاد رو به اسمون میکردم و اشهد میگفتم . (مدتی هم هست که بعضی شبا خواب میبینم یه نفر یا با چهره پوشیده یا با چهره باز ولی صورت نا اشنا با یه چاقو دنبالمه و من همش فرار میکنم ولی تا گمم میکنه و من فرار میکنم ، باز از جلوم میاد و دوباره دنبالم میکنه انگار که از دستم عصبانیه . (ولی تا جایی که یادم میاد به کسی بدی نکردم).

  61. دوستدار امام زمان(عج)دوستدار امام زمان(عج)says:

    سلام.من چندین باره که خواب میبینم سیل اومده و داره همه جا رو از بین میبره و من تو خواب میدونم که قراره امام زمان ظهور کنه.با اینکه اون لحظه ترس و استرس دارم و همش دنبال راه حلی برای نجات خودمو بچه هام و خانوادمم ولی هی میگم خدا رو شکر که اینا نشانه ی ظهوره امام زمانه

  62. دوستدار امام زمان(عج)دوستدار امام زمان(عج)says:

    سلام.من چندین باره که خواب میبینم سیل اومده و داره همه جا رو از بین میبره و من تو خواب میدونم که قراره امام زمان ظهور کنه.با اینکه اون لحظه ترس و استرس دارم و همش دنبال راه حلی برای نجات خودمو بچه هام و خانوادمم ولی هی میگم خدا رو شکر که اینا نشانه ی ظهوره امام زمانه

  63. maryammaryamsays:

    با عرض سلام و خسته نباشید من خواب دیدم بابام با وحشت زول زده به اسمون من تعجب کردم که چی دیده یهو نگاه کردم دیدم تو اسمون یه نور سیاه وحشتناک دراومده که چشم و دهن هم داشت که بابام وقتی دید صورتش سیاه شد بیهوش شد ولی من نترسیده بودم و یه نفر میگفت استغفار کنید. انگار من ادم خوبی بودم از اخرزمان نمیترسیدم فقط بابام میترسید و من با خودم میگفتم بابام بخاطر اینکه فقط توفکر پول بودت و بفکر اون دنیاش نبوده ترسیده ممنون میشم تعبیرشو بگید

  64. پارساپارساsays:

    سلام و عرض خسته نباشید. من خواب دیدم که یک دفعه آسمون تیره شد و سیاره ها و ستاره ها جلومون بهم برخورد میکردند و انگار همه میدونستیم این آخر الزمانه و همه با فریاد فرار میکردند. ممنون میشم تعبیرش رو بگید.

  65. خانم سوگندخانم سوگندsays:

    باسلام. خواب دیدم دنیا داره تموم میشه همه مردم دارن فرار میکنن اسمون تاریک بود و وحشتناک وابرهای ترستناک.زمین لرزه وحشتناکی اومدهمه خونه ها داشتن خراب میشدن کوه ها ریزش میکردن.من رفتم سراغ پدرومادرم ک نجاتشون بدم ولی یادم نمیاد اخرش چی شد. اخر خوابم اینجا تموم شد

  66. مهشاد احمدیمهشاد احمدیsays:

    سلام من خواب دیدم یک دایره سیاه وسط ماه است و این در طور ۲۴ ساعت بزرگ و بزرگتر میشه وقتی کل ماهو سیاه میکرد ماه دنیا را نابود میکرد تعبیرش چی میشه ؟

  67. یاسین بخشندهیاسین بخشندهsays:

    سلام.خواب دیدم که زحل و مشتری برخورد کردند و بسوی خانه ما حرکت میکنند...وقتی بیدار شدم امدم برم آب بخورم افتادم زمین و پاهام سست شد...تو خواب ازرافیل شیپور میزد...تعبیر چیست؟

  68. yaldashokriyaldashokrisays:

    سلام خواب دیدم از پنجره قدیمی خونمون که خیلی بزرگ بودبا خواهر و مامانم و یکی از خواهرام که فوت کرده بود نشستیم یهویی دیدم تمام زمین از روبروم که پشت پنجرس داره نابود میشه و سمت ما میاد اشهد میخوندیم و همش میگفتم خدا راسته دیدین خدا راست بوده و واقعیت داشته که تو چند ثانیه همه چی نابود شد تو اون لحظه همش تو دلم میگفتم خدا دیگه الان نمی پذیره تو این حالت اشهد میگم و قران میخونم فایده نداره کاش زودتر می فهمیدم

  69. زهرا رنجبرزهرا رنجبرsays:

    سلام من دوبار خواب قیامت دیدم ی بار خواب دیدم ک بیدار شدم تو یه خونه دو طبقه انگار شمال بود چون تو ویلا نزدیک دریا بودیم اسمون طوفانی بود بارون شدید میومد من رفتم تو دریا خیلی ناخوداگاه بعد اسمون شکافته شد و یه لشکر اسب سوار از اسمون اومدن پایین اسب هاشون ابر بود ابر هایی مثل اسب بعد ب مردم سنگ مینداختن و تیر ولی من تو دریا بودم اسیبی ندیدم دیشبم برای بار دوم خواب دیدم ک پیش دوستم هسم که بهو همه جا تاریک شد شعله های اتیش پخض شد اسمون شکافته شد و سربازای سنگی ویختن پایین همه جیغ میدادن قیامته یه صدای خیلی بلندی میومد ک میگف قیامته همه گریه میکردن و جیغ میزدن من انگاری تو ی گودال گل افتاده بودم خیلی تلاش کردم تا از این گودال خودمو خارج کریقلبم وایساده بود و ناله میکردم تو خواب تعبیرش چیه چرا انقد خوابای عجیب و غریب میبینم؟

  70. ناشناسناشناسsays:

    سلام .من خواب دیدم که دارم رانندگی میکنم و به کوچمون رسیدم دیدم یکی از همسایه هامون فوت کرده . دیدم آسمان به رنگ نارنجی درآمدع وهرلحظه خورشید داره نزدیک زمین میشه صدای خیلی وحشتناک جوری که گوش و کر کنه و میگفتم آخرزمانه و دستامو دو طرف گوشم قرار دادم که کر، نشم و خیلی خیلی هم ترسیدم . دیدم هیچکی دور و اطرافم نی ،میگفتم که خوش به حال همسایمون که فوت کرده الان زجر نمیکشه که بسوزه و یهو ترسیدم و بیدار شدم یهو .این خواب و ساعت 7صبح دیدم و همیشه خواب های من همونجوری تعبیر میشه حتی نشده یه خواب من تعبیر نشه . لطفا جواب بدید تعبیر خواب من چیه؟

  71. مریممریمsays:

    سلام لطفا تعبیر خواب من رو بگید.خواب دیدم خانه مادر بزرگم با پدر مادر و برادرانم هستیم با چند اقوام و دوستان دیگه شب بود من میام توی حیاط لباس بندازم روی بند و خانم دوست بابام هم باهام بود یدفعه اسمون رو نگاه کردم دیدم ماه خیییلی خوشکل و بزرگه و اسمون پر ستاره و شکل های رنگی مثل سفینه و چیزای دیگه میدیدم داشتم فیلم میگرفتم با گوشیم که یک دفعه دیدم ماه داره خیلی نزدیک میشه و افتاد روی زمین اما نابود نشد و نورش رو از دست نداد و فقط داشت قل میخورد روی زمینه و ادما و خونه ها له میشدن و خیلی نزدیک به ما بود ما هم لباس پوشیدمو من یه کولی هم برداشتم خواستم فرار کنیم و بریم به طرفی که از نور ماه دور بشیم تا نیاد لهمون کنه تو‌مسیر فرار بودیم یه دفعه بیدار شدم و خوابم هم ساعت ۷و۴۵ دقیقه صبح بود که میدیدم..خیلی برام مهمه لطفا جوابم رو بدید

  72. فاطمه احمدی کوپائیفاطمه احمدی کوپائیsays:

    سلام من خواب دیدم من و دختر خالم داشتیم میدوییدیم و همه جا قرمز بود صدای اژیر پلیسم بود یهو یکی با ماشین پلیس افتاد دنبالمون ما هم میدوییدیم که یهو زمین ترک خورد من جیغ زدم و دختر خالم ترسید من سمت راست کره ی زمین بود و دختر خالم سمت چپ دیدم اون طرف هنوز ترک نخورده وقتی رفتم اونطرف هم نتونستم بپرم دست اجیمو گرفتم و دوییدیم یهو جفتمون افتادیم تو مواد مذاب ولی وقتی داشتیم میوفتادیم دختر خالم میخندید اونم به طوری که انگار شوخی میکنه سرم گیج میرفت یهو با ارامش گفتم اجی داریم میمیریم خدافظ و بغلش کردم بعدش از خواب پا شدم هنوز سرم گیج میرفت و اون صحنه ها از جلو چشمم رد میشد

  73. فاطمهفاطمهsays:

    سلام عیدتون مبارک من خواب دیدم ک جایی ایستادم انگار مکان عمومی بود و مردم هم بودند یکدفعه انگار ک آسمان داشت به زمین می افتاد و من هم طبیعتا خیلی ترسیدم انگار ک دنیا ملرزید و آسمان به زمین افتاد و تا به زمین افتاد چن لحظه بعد همه جا سفید شد یعنی هیچ چیز بجز نور سفید و مردم نبودند اولش خیلی ترسیدم اما بعد با این فکر ک اما ظهور کرده هم خوشحال شدم و هن باز هم کسی ترس تو دلم بود و انگار واقعا هم امام ظهور کردند چون معجزه رخ داده بود یطورایی. میشه تعبیر خوابم رو بگین

  74. بردیابردیاsays:

    سلام ببخشید من خواب دیدم قیامت شده اما نه به طور نابودی دنیا به اینطور که زندگی ها با هم قاطی شده بودند مادر و پدر ها بچه ها را فراموش کرده بودند همه دیوانه شده بودند افراد خود به خود می مردند به جز من و مادرم و پدر بزرگم مادربزرگم و دایی ام من خیلی زیاد ترسیده ام لطفا تعبیرش چیه

  75. نازنین زینب حسن زادهنازنین زینب حسن زادهsays:

    سلام من خواب دیدم که ماه نابود میشود و تکه تکه های ماه به زمین برخورد میکند

  76. فائزهفائزهsays:

    سلام من خواب دیدم ک خانواده و بستگان داخل یک ساختمان بودیم ک هر کدوم یک جایی بودیم بچمم با بقیه بود ک همه لرزید و داشت فرو میریخت ک من دنبال پیدا کردن پسرم بودم ک آسیب نبینه وقتی پیداش کردم رفتیم تو خیابون تو یک ماشینی ک قایم بشیم ک خالمم توش بود ک یهو دیدم همه جا داره ی جوری میشه احساس کردم داره قیامت میشه و داریم نابود میشیم منم پسرمو گرفتم تو ّعلم ک ازش محافظت کنم و همونطور ب آسمون نگاه کردم ک دیدم ابرای تیره روشن دارن ب سرعت میان آسمون و میپوشنن ک ترسیدم و چشام و بستم و مطمئن شدم ک داریم میمیریم و ک یهو چشام و باز کردم دوباره تو یک دنیای جدید بودیم..ممنون میشم تعبیرشو بگین خوابمم ساعتای ۳ و ۴ نیمه شب ب بعد بود

  77. محمد اسماعیلیمحمد اسماعیلیsays:

    سلام من خواب دیدم که دو تا سیاره باهم برخورد کردن بعد نصف اون سیاره بر روی زمین افتاد زمین نابود شد و بعد زنده شدیم و بعد یک نور دیدم که از آسمان داره میاد پایین بعد خوابم تموم شد . این تعبیرش چیه ؟؟؟.

  78. Game overGame oversays:

    سلام من خواب دیدم یهو زوون اومد همه جا داشت خراب میشد بعضیا میمردن بعضیام میدوییدن وسط کره زمین من با اقوامم بودم و وقتی رسیدیم کره زمین به صخره خیلی بلند بود که یهو ترکید همه جا رنگی شد اون وسطه وسطم یه گل بود تعبیر چیه؟

  79. همایون ابراهیمیهمایون ابراهیمیsays:

    سلام من خواب دیدم قیامت شده و تمام انسان ها مرده اند و خدا را به شکل نا معلومی دیدم که به من و چند شخص دیگر گفت شما ها نمی میرید و ما را در گوشه از جهان فرستاد که در انجا موجودات زنده دیگری زندگی می کردند و ما در انجا ماندیم و خوشحال بودیم از این که مکان جدیدی غیر از زمین را دیدم

  80. محرابمحرابsays:

    سلام من خواب دیدم که در بیت المقدس خدا خشمگین شده و داره با صاعقه و سیاه شدن اسمان این رو به متوجه میکنه و مردم هایی اونجا بودن با اینکه ترسیده بودن باز داشتن به کار های اشتباه شون ادامه میدادن و من داشتم همه مردم اون مکان رو به راه راست هدایت میکردم و همین طور فاصله اون تیکه از زمین که ایستاده بودیم به سمت بالا میرفت و صاعقه و سیاه شدن اسمان کم رنگ تر میشد اما هر با که مردم کار بدی انجام میدادن از دوباره صاعقه و سیاه شدن اسمان. لطفن کمک کنید🙏

  81. سیدارتینسیدارتینsays:

    من خواب دیدم داخل کاخ سفیدم تو سخنرانی اوباما خوب انجااوبا میاد بیرون من سریع میرم پای میکرفون واون جا اوبارا میزنم بعد دوباره من یک دفعه از خواب بیدار میشم میخوابم بعد خواب میبینم که توی تخت هستم وانجایک نفر میاد میگه زامبی ها حمله کردن من میرم راحت از وسط زامبی ها رد میشم اونا من نگاه میکنند ولی حمله نمی کنند و من یک دفعه در یک جنگ میفتم جنگ انسان ویک موجودات دیگه نمیدونم چی بودن ولی یک نفر به جنگشون میره واون کشته میشه و دوباره زنده میشه تو بیمارستان ومن خانواده اون میبینم بعد زمین داره داخل خودش میشه ما با چند هزار نفر فرار میکنیم ولی هند سالم و بعد چند ما سفینه سوم میبینم که توش گرگ من ولی لباس دخترانه پوشیدن و میان داخل سفینه ما قرص های ما را به بعضی ها میدن بعد کاپیتان زنگ میزنه میگه اینارو چکار کردی بعد تبدیل به گرگ میشن بعد بیدار میشم

  82. ُساغرُساغرsays:

    سلام‌خسته نباشید من خواب دیدم‌با پدرم بودم‌یه جایی بعد امواج‌ماهواره ای میزد و کم کم داشت همه چیز نابود میشد بعد‌مادربزرگ پدریمم بودن هی راه میرفت و اخرش به یه جا رسید که زیر پاش افتاد پدرم یه سوره از کسی پرسید جلوی چشمای منم گرفت بعدش دیدم مادر بزرگم دستشو به یه جا گرفته دیگه مادر بزرگمو ندیدم بابام منو بغل گرفت‌گفت دیگه اخر دنیاست گفتم‌نه دروغه که یهو جلو چشمام انگار کلی دونه های ریز‌ریز‌سیاه سمتم‌اومد تعبیرش چی‌میتونه باشه؟

  83. hameeda ahmadihameeda ahmadisays:

    سلام امید که خوب باشین!من خواب دیدم( که بسیار زلزله شدیدی شده همه فامیل از خانه به بیرون میرن و بعد اش همه مردم میدونین میگن قیمت شده همه زمین سرسبز شده ابر های سفید و ستاره های کوچه همه جا را گرفته نمیتونم درست نگاه کنم من با آواز بلند و گریه فریاد میزنم خدایا من را ببخش من زیاد گناه کردیم و بار بار تکرار میکنم و در دلم میگم گاش میشد یک بار همسرم را ببینم بعدش یک صدا می‌شنوم که میگه ۳ روز بعد قیمت است )

  84. FatiFatisays:

    سلام من خواب دیدم خودم و مادرم بالای کوهای سرسبز نشسته بودیم و بعد یهو خورشید سیاه شد و انگل رفت داخل خودش بعد ش یه رعد برق زد رعد برق انگار همه صدا ها در اون بود ولی هیچ صدایی نداشت بعد. کوهای زیر پای ما از بین رفتن من ترسیدم ولی در خواب دست مادرم گرفتم و ازش خواستم من و ببخشنه و بهش گفتم دوستش و بعد افتادیم

  85. هاناهاناsays:

    سلام. خواب دیدم میدویدم به سمت دریا یه عالمه ادم بود نمدونسم. میخان من برم یا بمونم. از رو. اب راه افتادم وداشتم میرفم. تو اب و یکی بم گفت تو برقی، تو زندگیه بعدی دنیای بعدی، انگار دنیا قرار بود بزودی به پایان برسه، تو خواب این فگرو کردم دوسال... نمدونم

  86. هاناهاناsays:

    سلام. خواب دیدم میدویدم به سمت دریا یه عالمه ادم بود نمدونسم. میخان من برم یا بمونم. از رو. اب راه افتادم وداشتم میرفم. تو اب و یکی بم گفت تو برقی، تو زندگیه بعدی دنیای بعدی، انگار دنیا قرار بود بزودی به پایان برسه، تو خواب این فگرو کردم دوسال... نمدونم

  87. Hassan GhaderiHassan Ghaderisays:

    سلام و عرض ادب، من خواب دیدم که در حال شرط بندی بودم بر سر یک تیکه بزرگ گوشت که جابجاش کنم و چون بزرگ بود خیلی طولش دادم تا بلندش کنم و در عین حال کل شهر با هوای مه الود و سرد احاطه شد و همه هراسیده بودن و یهو صدای جیغ بزرگی که کل شهر شنید همه را اشفته کرد و دیدیم که یک مرد سفید پوش با تاج و قد بلند شاید ده متر یا بیشتر تو شهر به راه افتاد که انگار از جنس یخ بود. همه چیز از کار افتاد و همه همدیگر را گم کردند و هراسان ، وقتی که خانوادم و پیدا کردم، خیلی بهم اعتنا نکردن و همه به فکر خودشون بودن. بعد یک مدت طولانی همه چی عادی شد و مردم گفتند دیگر تمام شده و دنیا به اخر نرسیده است

  88. AbbszdeAbbszdesays:

    سلام دیدم که زمین لرزه اتفاق افتادش همه مردم داشتن فرار میکردن یه خونه نیمه کاره یهو آتش گرفت و افرادی که فکر میکنم شیطان پرست بودن حدود ۴ نفر اینا تو خیارون گشتن یهو یه اپلیکشنی نصب شد تو گوشیم که عکس اونا بود هر چقدر اومدم پاک کنم نشد همه ترسیده بودن و یهو انگار شب عاشورا شد دسته شدن مردا و نذری پخش کردن خواهش میکنم تعبیرش اگه میدونید بگید حالم بد شد بعد این خواب🥺

  89. H.elmH.elmsays:

    سلام من خواب دیدم با پدرم از مدرسه برمیگشتیم روز بود یهو شب شد و ماه نمایان شد و می درخشید که یک دفعه همانند یک بشقاب پرنده شروع به تکان خوردن کرد انگار که سفینه فضاییِ و بعد بزرگ و بزرگ تر شد فهمیدم که داره به زمین برخورد میکنه دست پدرم و گرفتم و دویدیم که زمین ناگهان یخ زد مردم تو خیابان یخ زده میدویدند خیابان ترک خورد و جابه جا شد و گدازه داغ بیرون اومد ! من پشت سرم رو نگاه کردم و دیدم همه جا از گدازه پر شده و نگران حال مادر و بردارم بودم فک کردم که اونا مردن دست پدر گرفتم و باهم دویدیم مواظب بودم که به گدازه ها نخوریم و شلوغی جمعیت منو از پدرم جدا کرد و انقدر مشغول پیدا کردن پدر بودم تا بیدار شدم خداگرا شکر که واقعیت نداشت خدارو شکر خیلی ممنون میشم تعبیر این خواب رو بگید

  90. یکتایکتاsays:

    سلام من وقتی 7،6سالم بود خواب دیدم همه جا اتش بود یک جای سیاه پر از اتش این همه ادم بودن اونجا که میگفتن کمک کمک بعد مثل یک جهنم بود به نظر خودم تو خواب بعد یکم جلو رفتم دیدم پدرم رو که توی اتش است و میگه یکتا کمکم کن ولی من تا میخواستم کمکش کنم یک دفعه بیدار شدم پر از عرق وحشت بیدار شدم یعنی چی؟

  91. ریحانهریحانهsays:

    سلام من خواب دیدم که در باغ مادر مامانم بودیم بعد از یک جای شیب دار گل لیز بود همه ی بچه بودن میخاستیم بریم بازی کنیم همه رفتن از اونجا بعد من میخواستم بیام بیام بالا نه پایین یک دفعه یک گاو سیاه دو شاخه دیدم چشماش هم قرمز بود و بدو بدو دنبال من اومد من هی سر میخوردم اینا بعد همه لباسام گلی خیس بود یک دفعهذیک نفر دستم رو گرفت دختر عمه ام بود اسمش مرسانا است کلاس سوم نیمه دومی بعد گفت. دستتو بده بعد کمکم کرد اومدم بالا بعد بیدار شدم ساعتتای 12،1بود بیدار شدم یعنی چی؟

  92. ششsays:

    با سلام .خواب دیدم دارد قیامت میشود ماه در حالت کامل خودش بود ما در حالت نشسته از روی زمین بلند شدیم من نزدیک ماه شدم دستم به ماه میرسید اما ذر زمین بودم ماه انگار آمده بود نزدیک زمین بعد خوشحال بوذم و میگفتم قیامت شده و در اون حال میگفتم پس چرا صدای سور نیامد ماه را لمس میکردم و شادمان بوذم تعبیرش را بفرنایید

  93. ShShsays:

    سلام. من ساعت ۱ تا ۱ونیم شب خواب دیدم تو خونه بودیم خواهر ام و مادرمم بودند . یهو همه وحشتکردند از چهرشون متوجه شدم نگاه به اسمان کردم دیم اسمون داره با پرندهای سیاه به صورت دایره وار پر و تاریک میشه و دنیا تموم میشه و مردم همه دارن به بیرون فرار میکنند . من فورا شروع کردم به حلالیت خواستن از مادر و خواهرام و ماهم به دنبال مردم رفتیم . یهو وسط راه ازخانوادم گم شدم و بیدار شدم

  94. Mohammad mohseni askariMohammad mohseni askarisays:

    سلام من خواب دیدم باپسرعموم ویدونه دختربزرگش درحال رفتن برسر مزاربودیم که یدفه صدای وحشتناکی از اسمان اومدزمین وزمان شروع شد به نابود ماسه نفر فرار کردیم به سمت مزار دراین حال یسره فریاد میکشیدم خدایا نجاتمون بده.یدفه دیدم به سمت بالا کشیده شدیمو به یه جای دیگه ای فرود اومدیم هر۳تامون زنده موندیم..ممنونم از شما اگه تعبیرش را بگید

  95. دانیالدانیالsays:

    با عرض سلام. خواب دیدم که قیامت پربا شده و جهان تخریب میگردد. من در حال سقوط هستم و در آن لحظه میگویم الان قیامت است و فرصت توبه دیگر به پایان رسیده ولی در عین حال که در حال سقوط هستم بلند توبه صدا میزنم. خوشحال میشوم تعبیرش ره برایم بفرستید.

  96. خسرویخسرویsays:

    سلام خسته نباشید.من سه باری شده که سری اول خواب دیدم که داخل یه ویلایی هستم نزدیک‌ دریا و یک دفعه میبینم آب داره وارد خونه میشه و من وسایلمو جمع میکنم یه گوشه که خیس نشه اول به این شکل دیدم و شدتش طوفان یا سونامی نبود سری دوم خواب دیدم که همه داریم میدوییم و انگار که زمین داره نابود میشه و همه فرار میکنیم و در حین فرار دیدم که بودیم یهو دیدم رو یه ماشین اعلامیه کسیه یادم نیست دقیق که کی بود ولی یادمه خیلی گریه میکردمو ناراحتش بودم دوباره دیشب خواب دیدم که بلند شدم از خواب و یهو داخل یه کشتی هستیم با خانواده و اینکه میبینیم داره نابود میشه دنیا و انگار که لحظه ی آخرمه حتی یادمه انقدر نا امید شده بودم که تصویر یه خانواده رو دیدم که دارن میز میچینن و غذا میخورم و من ازشون عکس میگیرم این خوابهای این شکلی که جدیدا پشت هم میبینم چیه تعبیرش؟؟؟ممنون میشم بگید.

  97. بردیا باباییبردیا باباییsays:

    سلام من خواب دیدم که به پدرم و پدر بزرگ کوهنوردم و اقوام ببه جنگل رفتیم و با یک خرس روبه رو شدیم و همینطور فرار میکردیم که من از خواب پا شدم میشه بگید تعبیرش چیه؟

  98. مبینامبیناsays:

    سلام خواب دیدم ک اول ی چیز شبیه ب کره ی زمین توی اسمون میترکه بعد از اسمون گلوله های اتش میباره و میگن قیامت نزدیکه و دقیقا یکی از این گلوله ها توی خونه ی ما میفته و همه خانوادم ب جز من اتیش میگیرن و میمیرن

  99. MasiMasisays:

    دیشب خواب دیدم ک کل زمین ب زیر اب رفت همه ترسیده بودن بعد اب دریا رفت همه ب جایی بلند رفتن ک اب نگیرتشان ولی اب دریا باز امد اما ما زیر اب دریا حرف میزدیم راه میرفتیم یه غاریم پیدا شد تو خواب میگفتم ک غار حراست و یه شخصی بیرون امد ازش. میشه تعبیر کنین

  100. مریممریمsays:

    سلام خواب دیدم توی قبرستونی که تو کوه بود با مادر و مادر بزرگم بودیم که یهو کوه فرو ریخت و همه میدوییدن و من هم فرار میکردم که یهو یه نوری سیاهی منو کشوند به خودش منو با خودش برد منم فریاد میکشیدم که من چرا تنهام مامانم کجاست

  101. مهنامهناsays:

    من خواب دیدم زمین داره میره توی خودش یعنی داره فرو میره ولی یه لایه هنوز بالا هست و ما روی اون لایه هستیم

  102. مهنامهناsays:

    من خواب دیدم زمین داره میره توی خودش یعنی داره فرو میره ولی یه لایه هنوز بالا هست و ما روی اون لایه هستیم

  103. مهیارمهیارsays:

    سلام من خواب دیدم حاله سفید بزرگی در هوا هستش بعد درونش سیاه میشه و خط هایی و نوشت هایی در قسمت سیاه ایجاد میشه و سریع حاله منفجر میشه و تمام زمین نابود میشه من تنها کسی هستم که زنده هستم و در قسمت هایی مانده از زمین ایستاده ام و به خاطر اینکه هیچ نوری نبود هیچ جا رو نمیدیدم و بعدش دیگه از خواب بیدار میشم تعبیرش چیه

  104. سید سپهرسید سپهرsays:

    سلام من خواب دیدم که همه ی مردم خوش حال بودن ولی بعد یه نقطه ای سیاه روی آسمون اومد و بعد از چند ساعت ها خیلی بزرگ شد و بعد خورد به وسط زمین و زمین رو نابود کرد و بعد دیدم کل خاطراتم داره جلو چشمم میاد و بعد یک فرد اومد روبروم و گفت که برای اینکه بری بهشت باید کارهایی انجام بدی

  105. الهامالهامsays:

    سلام .من خواب دیدم که سه یا چهار تا از سیاره ها به زمین برخورد کردند و من اون موقع گفتم که دیدید من میدونستم این اتفاق نیفته و یهو که ساره ها وارد جو زمین شپدند و داشتند به ما نزدیک میشن من جدا شدن روح از بدن خودم رو مثل یک فیلم حرکت آهسته دیدم .تعبیرش چی میشه؟ ممنون میشم جواب بدید.

  106. خانم محمدیخانم محمدیsays:

    سلام نمیدونم خوابی که دیدم آخر دنیا بود یا نه خواب دیدم کل آدما نابود شدن وفقط چند نفر که با خودم هستم زنده موندن نمیدونم انگار داشتیم از چیزی فرار میکردیم همه جا گیاه رویده بود ساختمونا نابود شدن دیگه هیچ وسیله برقی نمونده ولی هر جاکه میرفتم احساس خطر میکردم ممنون میشم خوابم رو تعبیر کنید

  107. ....says:

    سلام من خواب دیدم خودم و خانواده ام داخل هواپیما و درحال پرواز در آسمان هستیم که یهو پایین را دیدیم که زمین درحال نابودی است و کمکم گرد و غبار داشت به داخل هواپیما نفوذ میکرد که خارج کردیم اما ترسیده بودیم و در صدد درست کردن شراطی و دنبال راه حل بودیم که از خواب بیدار شدم . تعبیرش رو لطف میکنید 🙏🏻

  108. مهتابمهتابsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم که زمین شکاف برمیداشت ، رعد و برق هایی بسیار بزرگ باعث این شکاف ها میشدند ، بعد ناگهان من و تمام خانواده ام اعم از خواهر ، مادر و بستگان همه در کاخی بودیم که دو تا دور آن جنگلی بسیار زیبا و در عین حال ترسناک بود . واقعا میترسیدم و نمی‌دونستم اونجا کجاست ، ولی ناراحت نبودم ، فقط در خواب انگار خودم حضور داشتم ، تلاش می‌کردم تا ببینم اونجا کجاست ، به من و خانواده ام هیچ صدمه ای وارد نشده بود . یادمه یه گربه سیاه رو هم دیدم که کمکمون کرد ولی از ناراحتی و ترس یکهو بلند شدم از خواب.تعبیر این رو من متوجه نشدم.

  109. فریبا ابراهیمی نیافریبا ابراهیمی نیاsays:

    سلام من خواب دیدم عروسی بودیم و همه رفتیم تو خیابون و زمانی ک تو خیابون بودیم عروسیو یادمون رفت دیگ و دیدم قیامت شد نگفتن ک قیامت شد بهم الهام شد که قیامت شده و همینطور مثل آب جاری شده آتش میریخت تو خیابونا و با چشم خودم دیدم چند نفر مردن زیر آتش منم هی فرار می‌کردم زیاد ترسی نداشتم ولی فرار میکردم میشه بگید معنیش چیه

  110. Zahra vazifehZahra vazifehsays:

    سلام خسته نباشید میشه حواب منو تعبیر کنید من پشت سر هم بیدار میشدم و خواب های عجیبی میدیم و میترسیدم از دور و اطرافم یه خواب دیدم که انگار از همه طرف به طرف زمین کشیده میشدم یه نیروی منو به زمین قفل کرده بود همه همینجوری بودن صحنه عجیبی بود و من اونجا خداروشکر می کردم که بالاخره تموم شد و داریم می‌میریم و اینکه من احساس می کردم واقعا این اتفاق افتاده و خواب نبود و حتی بیدار شدم هم فکر می کردم چرا از بیرون صدایی نمیاد کا این اتفاق افتاده یه خواب دیگه هم دقیقا بعدش دیدم داشتم از به سربالایی بالا می رفتم شیبش تند بود ولی واینمیستادم و بالا می رفتم خیلی خسته شده بودم یه خواب دیدم که اونو کلا یادم نمیاد احساس می کمم آدم هاش آشنا بودن ولی هیچی یادم نیست و اینکه وقتی بیدار شدم نمی تونستم بخوابم دور و ورم سنگین بود هوا

  111. دانیالدانیالsays:

    سلام خواب دیدم ماه و خورشید نزدیک هم بودن و از خورشید اب فراوان می‌چکید روی زمین دقیق روی کشور ما فقط قرار بود سیل بشه کسی نمیتونست فرار کنه همه می‌ترسیدند بعد یهو گفتن برید آفتاب نگاه کنید داره نگامون میکنه چشم دراورده بود خیلی بد بود همه میگفتن قیامت شده بعد دیدم یه حلقه ای دور زمین انگار از سنگ بود در حال باریک شدن بود و زمین که وسطش بود هی بهش برخورد میکرد و نابودگر میشد

  112. بشردوستبشردوستsays:

    خواب دیدم پدرم برایم میگوید لوازم ات را جمع کن قیامت میشود در لب ساحل هستیم و یک نام آشنا آتش روشن کرده .ما منتظر هستیم که قیامت میشود تعبیر این خواب چی است لطفاً

  113. ZahramZahramsays:

    خیلی شبیع روزع قیامت بود همه ابها قرمز شده بودن درختا بزرگ و بزرگتر میشدن اطرافم سیاه و سبز میشد ی صدایی بودمگفت مگ خدارو ا یاد بردی دعا کنین

  114. هدیه حسین دختهدیه حسین دختsays:

    با سلام و احترام من خواب دیدم که دنیا ب پایان رسید من و عهده ایی از دوستام تویه یک اتاق کوچیک بودیم یهو همه ی آسمان و ابر ها قرمز شدن و به زمین خوردن همه ی دوستام و همه مردم مُردن بجز من دو سه باره این خواب را دیدم در یک ماه ممنون میشم بگید تعبیرش چیه ...با تشکر

  115. محمدمحمدsays:

    سلام .راستش من یه خواب آشفته ای دیدم که در آسمان ناگهان دایره ای از آتش باز شد که اندازه ماه یا خورشید بود .بعد انفجاری صورت گرفت که صدای خیلی بدی داشت و شکل صدا هایی که تا الان شنیده بودم نبود و همه جهان از آن با خبر بودند و خیلی ها هم میگفتن که قیامت شده .من و تعدادی از افراد خوانواده هم پیشم بودن و بعضی ها هم غایب بودن .اما هیچکس حتی کوچکترین ترسی هم نداشت و من هم در فکر بودم که اگر قیامت شود توبه کنم .بعد ناگهان آن آتش در آسمان محو شد و بعد از چند ثانیه دوباره در آسمان دوباره ظاهر شد ولی اینبار از آن آتش می‌بارید و یک گلوله آتش از آسمان در خانه ما افتاد اما به هیچکس آسیب نزد .......خواهش میکنم کمکم کنید تعبیرش چیه .چون من یک مشکلاتی هم دارم که منو آزار میده

  116. عذرا محمدیعذرا محمدیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم ک تو یه ساختمانی بودیم بعد اخبار اعلام کرد ک همه از ساختمانا بیاین بیرون بعد ک اومدیم بیرون دیدم همه ی ساختمانای روبرویم داره تخریب میشه و عده ای قرار می‌کنند و بعضی ها هم شوکه دارند نگاه می‌کنند یه هلی کوپتر درحال واژگونی بود اما سقوط نکرد انگار دنیا ب آخر رسیده بود همه در حال فرار و داد زدن بودن تعبیرش چیه

  117. مهدی وظیفهمهدی وظیفهsays:

    سلام ، من خواب دیدم تو یه ده هستم اول صبحه هوا تازه روشن شده، یدفه از آسمون یه شهاب سنگ خیلی بزرگ آتیشی محکم خورد به زمین بعد یه نفر اومد گفت ۱۷ دقیقه دیگه موج انفجارش به ما میرسه و میمیریم…کره زمین داره میترکه…بعد دیدم همه دنبال خانواده هاشون میگردن ک کنارشون باشن اخر عمرشونو…تعبیرش چی میشه؟

  118. زهرا کرمیزهرا کرمیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که پایان دنیا شده و خورشید داشت همه ی نور خودشو از دست می‌داد و به رنگ سفید شده بود همه ی مردم ترسیده بودن و داشت گریه میکردن از هم خداحافظی میکردن منم داشتم گریه میکردم و از خانوادم خداحافظی میکردم و با خودم میگفتم کاش الان پایان دنیا نبود و من بزرگ میشدم به آرزوهام می‌رسیدم