آیا خوابی با معنای بد هم در توپ تاپ تعبیر می شود؟

طبیعتا هیچ کس دوست ندارد خواب بد ببیند و منتظر شنیدن تعبیر بد و یا نحس آن باشد ، همه ی ما دوست داریم در زندگی خود منتظر اتفاقات خوب و رویایی باشیم ، انسان مملوء از احساسات است ، خصوصا خانم ها و دختران جوان همیشه می خواهند وقایع خوشی در آینده منتظرشان باشد ، آن ها نمی خواهند کسی به آن ها در جواب یک تعبیر خواب بگوید که بدبخت می شوید ، ناکام می شوید ، شکست میخورید و یا غمگین و افسرده می شوید ، این کلمات روحیه ی هر کسی را میتواند خراب کند حتی امید را به ناامیدی تبدیل کند ، اما اینجا باید با بعضی از حقیقت ها نیز رو به رو شویم ، بارها دیده شده است که در وب سایت توپ تاپ کاربران در بعضی پاسخ ها شاکی شده اند و گفته اند که چرا جواب را به ما نمی گوید و فقط با گفتن انشالله که خیر است بسنده می کنید ، دوستان و سروران عزیز از طریق همین پست به اطلاع برسانیم هر وقت پاسخی برای شما ارسال شد با جملاتی شبیه به خیر است ، و یا در جواب شما یک صلوات و عبارت خیلی کوتاه آمد ، بدانید که رویای شما حاوی معنای خوبی نبوده و در آن کنجاوی زیاد نکنید چرا که ممکن است واقعا عین همان خواب در زندگی واقعی شما رخ دهد ! 

تعبیر خواب هایی که بد هستند

باید این نکته ی مهم را قبول کنید که روح شما از قدرت بسیار خارق العاده ای است ، بارها پیش آمده در خیابان ، کنار دوستن ، محل کار ، دانشگاه ، و یا فضا ها و محیط های دیگر صحنه هایی را دیده باشید ، مکثی کرده باشید و به بغل دستی خود گفته باشید باور کن من این اتفاق را قبلا در خوابم دیده بودم ، او به شما بگوید مگر می شوید ؟ و باز شما اصرار داشته باشید که مطمعن هستم این منظره این صحنه و یا این شخص را من قبلا در رویای خود دیده ام . و این خود نشانه ای بزرگ از آن است که روحتان فرا تر از خودتان در حال زندگی کردن است و میتواند تصویر آینده را قبل از اینکه به آن برسید به شما نمایش دهد ، از حال مردگان یا رفتگان خبر دهد ، از حال معشوق و یا عزیزانی که دور از شما هستند خبر دهد ، از اوضاع زندگیتان در سال های آینده و نحوه ی سپری شدن آن خبر دهد ! و این در جای خود خیره کننده جذاب و جالب است ، اما موضوعی که در اینجا اهمیت دارد این است که خواب بد خود را با هرکسی در میان مگذارید ، پیش آمده که کاربران از خواب هایی که احساس میکنند شوم است حتی با دوستان خود صحبت میکنند ، و یا آن را با کسانی در میان میگذارند و از افرادی طلب کمک میکنند که هیچگونه تخصص و دانشی در این زمینه ندارند و فقط بر اساس مشتی اطلاعاتی غلط و بدون منبع جوابی سطحی و نگران کننده میدهد که این خودش می تواند نتیجه ی معکوس داشته باشد و روحیه ی شما را خراب کند 

چگونگی پاسخ دادن به خواب ها بد در سایت توپ تاپ

وب سایت توپ تاپ تمامی رویا های شما عزیزان را بمدت 24 ساعت بررسی میکند و دقیق ترین پاسخ را برایتان کامنت میکند حتی اگر رویایی هم بد باشد پاسخ داده می شود ، ولی نه اینکه معنای دقیق آن ذکر شود بلکه فقط دعایی کوتاه و یا عبارتی کوتاه مبنی درج می شود ، و هیچ توضیح اضافه یا طولانی داده نخواهد شد چرا که اصلا درست نیست درباره ی چنین خواب هایی گفته های بیشتری توسط معبر ذکر شود ، اما افرادی هم هستند که برای رویایی که دیده اند به چندین منبع مختلف و یا چندین سایت فعال در این زمینه مراجعه میکنند که این کار درستی نیست و فقط باعث کلافه شدن و تردید می شود و باید بدانید با چنین روشی هیج نتیجه ای نخواهید و توصیه می شود و به شما پیشنهاد میکنیم یا فقط از یک منبع پاسخ های خود را دریافت کنید تا خدای ناکرده بجای راهنمایی شدن گمراه نشوید !

حرف زدن از خواب بد با دیگران

ما چه می گوییم ؟ از خواب بد خود با دیگران سخن مگویید !
ما فقط بر اساس شنیده ها و یا گفته های دیگران چیزی را برای شما تعریف یا نصیحت نمی کنیم و هر آنچه خواهید شنید بر اساس روایت ، احادیث و نقل قول های معصومین است ،قالَ یا بُنَیَّ لا تَقْصُصْ رُؤْیاكَ عَلى‏ إِخْوَتِكَ فَیَكیدُوا لَكَ كَیْداً إِنَّ الشَّیْطانَ لِلْإِنْسانِ عَدُوٌّ مُبینٌ (یوسف/ 5)؛ گفت: فرزندم! خواب خود را براى برادرانت نقل مكن كه در كار تو نیرنگ خواهند كرد زیرا شیطان براى انسان دشمنى آشكار است.
تعریف کردن خواب بد برای دیگران به طور کلی خوب نیست و این جمله را شاید از زبان بزرگتر ها شنیده باشید باید بدانید در صورت چنین کاری حتی ممکن است نتایج منفی و ناخوشایندی را دریافت کنید. دوستان و کاربران محترم دقت داشته باشید که علم تعبیر خواب چیزی نیست که کسی آن را بدست آورد یا تصور داشته باشید فلان شخص چون شیخ است چون روحانی است چون آدم زاهد و پرهیزگاری است حتما خبر دارد برای من چه اتفاقی خواهد افتاد ، و این کی موضوع خنده دار است که با چنین ذهنیتی بخواهیم به پاسخ سوالات خود را در این زمینه برسیم ، همیشه معبرین خواب، انسانهای برگزیده ای بودند که علم تعبیر را خداوند به ایشان عطا کرده بود اما از بابت دانستن حدس و گمان افرادی که قدری توانایی دارند نیز ،بهتر است از تعریف کردن خواب بد پرهیز کنیم و خود نیز هیچگاه تعبیر بدی روی خواب خود یا دیگران نگذاریم تعبیر بد مثل فال بد است که چون به دل بد می آورد، تاثیر بد نیز می گذارد بهترین کار این است که بگوییم ان شاءالله خیر است و به خدا واگذار کنیم. اگر مایلیم که تعریف کنیم سفارش شده که جز برای دوست یا فرد خردمند تعریف نکنید در حدیث نبوی است که: خواب خوب از خداست و چون یكى از شما خواب خوشى دید جز به دوست نگوید و چون خواب بدى دید به كسى نگوید و در سمت چپش آب دهان اندازد و پناه برد به خدا از شیطان رجیم و از شرّ آنچه در خواب دیده كه به او زیان نرساند.

تهیه مطلب : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

5 نظر

  1. زهرازهراsays:

    سلام.وقتتون بخیر.ببخشید من یک دختر مجرد هستم و چند شب پیش تو خواب دیدم که یه بچه تو بغلمه و داره نگام میکنه خیلی کوچیک بود بعدش مامانم بهم گفت که بهش شیر بده داره گریه میکنه منم بغلش کردم و از سینه ام بهش شیر دادم..اول اصلاااااا هیچ حسی بهش نداشتم و متنفر بودم یجورایی ولی بعدش احساس وظیفه میکردم ولی بازم دوسش نداشتم...پدر بچه هم کلا نبود تو خواب.این تعبیرش چیه میتونید کمکم کنید.خودشم بچه چشماش خیلی بزرگ بود و تپل و خوشگل بود و دختر بود.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، خبر از برخی مسئولیتها میدهد که دیگران قصد دارند آن ها را به شما واگذار کنند ولی شما تمایل و علاقه ای برای انجام نخواهید داشت

  2. فاطمه صادقیفاطمه صادقیsays:

    سلام خواب میدیدم پدر فوت شده ام میخاد بامن همخابی کنه ومن نمیداشتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه کم ارزش شدن و کم شدن مال و مکنت است

  3. فاطمه صادقیفاطمه صادقیsays:

    سلام ببخشید این یک خوابم تعبیر میکنید خواب میدیدم آقایی که من دوستش دارم عکس رحم بهم نشان دادوعکس رحم برای من از گوشیش فرستاد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان بیان کننده اتفاقات هیجان انگیز است

  4. مریم .ع .مریم .ع .says:

    سلام و خسته نباشید خدمت شما اساتید محترم و مدیران گرامی ..چرا ما رو از این نعمت بزرگ محروم میکنید . بخش تعبیر خواب بهترین و مفیدترین بخش هست و مردم بهش شدیداً نیاز دارن .هر وقت تعبیر خوابم رو از شما درخواست کردم دقیق تعبیر کرده بودید و خیلی به من کمک کرده تا از اشتباهات و گناهان دوری کنم ،صدقه بدم دعا کنم و به این ترتیب از بلاها نجات پیدا کنم .ازتون ممنونم و سپاسگزار. راهنمایی کردن مردم یک کار نیک هست . لطفاً ادامه بدین.مسلما خیلی ها رو ارشاد کردین واقعا متاسف شدم .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام تعبیر که میشود

  5. ل مصل مصsays:

    سلام خسته نباشید من کلا سرم بزارم روبالشی خواب می بینم خودم هم خسته شدم چکار کنم ؟ مثلاً الان خواب دیدم با یکی از خواستگارهای قبلیم رابطه جنسی برقرار کردم وقتی میخواستم برگردم خانه طوفان شدیدی شده بود و در خواب می گفتم چند سال باید استغفار کنم تا این گناهم بخشیده شود الان متاهل هستم و دارای دو فرزند و زندگیم خیلی سختی دارم ولی از طلاق هم نفرت دارم ممنون از راهنمایی و تعبیر خواب