تعبیر خواب یخ زدن آب دریا

خواب دیدم لب دریایی هستم که کاملا یخ زده بود وحالت خیلی بدی پیدا کرده بودم و من با دیدن این صحنه خیلی ناراحت شدم چون احساس کردم تمام موجوداتی که در دریا می زیسته اند مرده اند بعد روی یخ ها و در سطح دریا چند متری پیاده روی کردم تعبیرش چیه؟ علامه طباطبایی خشکسالی تورام و گرانی ظلم کردن حکومت تبعیض شدن بین مردم را تعبیر خواب یخ زدن آب دریا میدانند ایشان اضافه کرده اند اگر کسی خواب ببیند آب دریایی بدون دلیل ثابت شده و یا یخ زده به این نشانه است در دیاری زندگی میکند که بین فقیران و ثروتمندان نوعی بی عدالتی برقرار است و بیشتر به علامت کم شدن رزق روزی و برکت است همچنین شیخ طوسی در این مورد گفته اند اگر ببینی در دریایی یخ زده میمیری به این نشانه است که در وضعیت بسیار بد اقتصادی قرار میگیری و فقر و بدبختی تو را فرا میگیرد و ممکن است بخاطر همین موضوع آبرویت بریزد چنان چه ببینی در دریای یخ زده موجوداتی مانند ماهی لاکپشت کوسه و ...یخ زده و مرداند این به علامت مرگ و نزدیک شدن اجل است چنان چه دیدی افرادی زنده زنده در دریایی به علت سرما یخ بسته و مرده اند تعبیر آن تجربه کردن عزا و مصیبتی برای یکی از اعضای خانواده و یا بستگانت است
سوال : خواب دیدم با معشوقم در کنار دریا هستیم همه چیز خوب بود هوا افتابی بود و از این طبیعت زیبا لذت میبردیم ناگهان کل دریا یخ بست و هوا بشدت سرد شد من و همسرم خیلی ترسیده بودیم تعبیرش چی میشه؟
پاسخ: این رویا به این علامت است که در شهر و دیار شما برای مدتی کوتاه قحطی و خشکسالی می شود و همچنین ممکن است به خاطر همین موضوع خانواده ی شما به زحمت زیادی بیفتند
ابراهیم کرمانی میگوید اگر خواب ببینی آب دریا یخ بسته و فقط آن را تماشا میکنی غم و افسردگی وارد زندگی است می شود ممکن است معشوقت تو را ترک کند چنان چه متاهل باشی به علامت بی وفایی همسر و یا تنها شدن است اگر ببینی پدر مادر و یا سایر اعضای خانواده ات در این رویا حضور دارند به نشانه ی وارد شدن مصیبت به شماست و محتمل است ماه ها بخاطر غم از دست دادن عزیزی در شک و گریه باشید

63 نظر

1. ماریاماریاsays:

سلام و خسته نباشید. من دیشب خواب دیدم ک وسط اقیانوس هستم با خانوادم اقیانوس اول متلاطم دیدم ولی بعد آرام بود و آفتاب شروع کرد به تابیدن. یک کشتی بزرگ اونجا بود ولی ما نمیتونستیم سوار اون بشیم من شروع کردم به ساختن یه کشتی کوچکتر و سوار کشتی خودم شدم. دیدم ک کشتی من به اون کشتی بزرگ وصله و پشت اون کشتی حرکت میکنیم و بعد ازون شروع کردیم ب رفتن که من احساس کردم توی آسمونیم و کشتی داره پرواز میکنه یکم ترسیده بودم ولی خوشحال بودم که کشتی خودمو دارم. میشه بگید تعبیر خوابم چی میشه؟

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

در برخورد با مشکلی که در حال حاضر دارید، بی احتیاط عمل نکنید خداوند از شما حمایت خواهد کرد.

2. سونیاسونیاsays:

سلام. من خواب دیدم رفتم ته دریا و دارم جونوارا رو نگاه میکنم و با این که زیر ابم احساس خفگی هم نمیکنم در واقع خیلی خواب دریا میبینم یا از دور نگاش میکنم یا از سطح دریا پرواز یا ام که پاهام رو گذاشتم توی اب.

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

در انتظار خبرهای خوبی باشید.

3. مژگانمژگانsays:

سلام من دیشب خواب دیدم ک توی ی منطقه غریب هستم نمیدونستم ک کجاهستم. ی دختر همسن و سال خودم اونجا بود دستمو گرفت تا راهنماییم کنه. توی خواب منو جاهای مختلفی برد سالنای مختلف, منطقه های مختلف انگار همه از چیزی فرار میکردن. بعد دیدم ک باید ازون جایی ک هستیم خارج بشیم. حس میکردم قراره همه اونجاها رو سرما و یخبندان فرا بگیره. در اخر اون دختر منو برد توی ی کوچه ک از همه جاها جدابود تعداد زیادی ادم اونجا بود همه نشستیم و منتظر یخبندان شدیم و دعا میکردیم ک نجات پیدا کنیم. یهو دیدم ک چنتا ابر توی اسمون نور خورشید از لابلای اونا زده بود نور خورشید یدفه نارجی شد و هوا شروع کرد به یخ زدن. یخبندان رو توی اسمون دیدم ولی روی زمین اونجا ک ما بودیم چیزی نبود. جاهای دیگه یخبندان شده بود بعد ازخواب پریدم. اون دختر منو ایمن کرده بود که سردم نشه تعبیر خوابم چی میشه؟

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

ستمی است که در آینده برشما وارد می آید همراه با غصه و نگرانی ، ولی آن را به خوبی پشت سر خواهید گذاشت

4. مژگانمژگانsays:

سلام من دیشب خواب دیدم ک جای غریبی هستم ی دختر همسن و سال خودم اونجا بود دستمو گرفت تا راهنماییم کنه. توی خواب منو جاهای مختلفی برد سالنای مختلف, منطقه های مختلف انگار همه از چیزی فرار میکردن. بعد دیدم ک باید ازون جایی ک هستیم خارج بشیم. حس میکردم قراره همه اونجاها رو سرما و یخبندان فرا بگیره. در اخر اون دختر منو برد توی ی کوچه ک از همه جاها جدابود تعداد زیادی ادم اونجا بود همه نشستیم و منتظر یخبندان شدیم و دعا میکردیم ک نجات پیدا کنیم. یهو دیدم ک چنتا ابر توی اسمون نور خورشید از لابلای اونا زده بود نور خورشید یدفه نارجی شد و هوا شروع کرد به یخ زدن. یخبندان رو توی اسمون دیدم ولی روی زمین اونجا ک ما بودیم چیزی نبود. جاهای دیگه یخبندان شده بود بعد ازخواب پریدم. اون دختر منو ایمن کرده بود که سردم نشه تعبیر خوابم چی میشه؟

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

یخبندان ناگهانی هوا در خواب شما نشان دهنده ی موجی از مشکلات و گرفتاری های رفاهی و اقتصادی است که در کشوری که در آن ساکن هستید رخ میدهد اما خوشبختانه رفع خواهند شد

5. ندانداsays:

سلام وقت بخير، ممنونم از سايت بسيار خوبتون و جوابگويي شما، من سه شبه خواب دريا ميبينم، لب ساحل ايستادم و به دريا نگاه ميكنم، درياي شهر پدري من هست، دريا نه طولاني هست و نه كاملا ساكن، دريا مواج هست، وقتي با برادر و مادرم به دريا ميرسيم يك خانواده ديگر كه غريب هستند هم همراه ما هستند كه دختر كوچولوش وقتي ميره توي آب در حال غرق شدن نجاتش ميديم (همگي با هم) ،و ما و اون خانواده ميريم خونه ي ما كه غذا بخوريم و استراحت كنيم و بعد برگرديم به ساحل دريا، خوابم انقدر واضح بود كه حتي غذا (پلو) كه به عنوان ناهار خورديم و برگشتيم به دريا رو كامل يادم هست. اون خانواده هم سه نفره هستند يك خانم ميان سال و آقاي جوان و يك دختر بچه ي دوسه ساله.يادم نمياد كه توي خواب اين سه شبم توي دريا رفته باشم ولي تا لب آب (روي شن هاي ساحل ) رو يادم مياد بودم

ممکن است بیانگر موقعیتی باشد که لغزنده است یا دست نیافتنی است

6. SSsays:

سلام خسته نباشین دیشب خواب دیدم‌ک تو با خانوادم رفتیم دریا دوستام یهو سر رسیدن برای سوپرایز اومدن و همو بغل کردیم رو سطح دریا چند تا الاچیق بود ک توش کافی شاپ بود با دوستایه خودم رفتیم‌ اونجا و چون فروشنده خیلی لفت میداد رفتیم لب ساحل ک بریم یه جا‌ نزدیک همون محل ک خونه اجاره کردیم یهو دریا خیللللللی طوفانی شد و با دوستام فرار کردیم برای اینکه بریم همون خونه ای‌ک اجاره کردیم باید از یه سربالایی میرفتیم بالا ک یهو موج اومد و ما هم سریع از اون سربالایی رفتیم بالا تو این بین من خیلییییییی نگران‌مادرم بودم زنگ زدم بهش ک اونم گفت تو همون الاچیقاست سریع رفتم لب ساحل ک مادرم رو پیدا کردم و بغلش کردم و کلی باهم گریه کردیم بعدش ب‌پدرم زنگ‌زدم ک‌گفت اون لب ساحل نیست و یه جای دیگست با دوستاش و جاش امنه دریا که طوفانی بود یهو طوفانی تر شد و ما این بار برای بالا رفتن از اون سربالایی از یه ماشین خواهش کردیم ما رو ببره اونم ما رو برد و رسوند ب همون خونه اجاره ای و اون مرده گفت ک پسرش از‌من خوشش اومده و ما هی میگفتیم نه و اونا هم اصلا از جاشون تکون نمیخوردن تا جایی ک یادمه پسرشون یکم مشکل ذهنی داشت. لطفا جوابم رو بدین نگرانم واسه اون قسمتی ک برای مادرم گریه کردم میترسم بلایی خدایی نکرده سرشون بیاد ? پیشاپیش ممنون از جوابدهیتون

مشاجره‌های سخت عشقی در اطراف شما رخ خواهد داد

7. محمدرضامحمدرضاsays:

سلام خسته نباشین من خواب دیدم که کل دریا یخ زده بغیراز یک قسمت از دریا که اب صاف و زلالی هم داشت و من به همراه دوستانم در ان شنا میکنیم ممنون میشم اگه تعبیر این خواب رو بفرمایین

نشانه آن است که کوشش و تلاش‌های شما در زندگی ثمره ای مثبت در آینده خواهد داد

8. شاینا حسینیشاینا حسینیsays:

سلام . من خواب دیدم دریا خیلی زیبا بود اما من روی یه سکو ایستاده بودم و به دریا نگاه میکردم که چندتا تیکه یخ بزرگ داخلش بود . خیلی ها هم ایستاده بودن و خیلی ها داخل دریا بودن . هوا سرد بود و روی دریا تکه های یخ زدگی بود . ولی من خیلی زود رفتم . میشه تعبیرشو بگید?

ممکن است مشکلاتی در راه باشد

9. شقایق مهریشقایق مهریsays:

سلام وقتتون بخیر سحر خواب میدیدم که توی دریاچه که میشه گفت بیش‌تر اعضای خانواده ‌اقوام هم هستن شنا میکنیم بعد دریاچه یخ میزنه کلی ماهیه قرمز بزرگ هم یخ میزنن اما زنده ان،نهنگهای بزرگ هم هستن که یخ نزدن از زیر یخها بیرون میپرن، بعد دیدم زیر یخها بدون احساس خفگی شنا دارم میکنم هر موقع بخام میتونم یخو بشکنم بیام بیرون. ممنون میشم تعبیر کنید.

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

یخ بستن غمناک ماهی ها روی سطح آب خبر از سخت تر شدن وضعیت معیشت مردم در حال حاضر میدهد

10. Sara.nnnSara.nnnsays:

سلام خواب دیدم کنار دریا بودیم چند موج به طرف ما امد اما موج اخری خیلی عظبم بود کامل رفتیم زیر اب وقتی بیرون امدم دیدم همسرم و چند نفر دیگه رو اب برده من خیلی گریه میکردم اما بعد گفتن اب جنازه رو اورده و دوباره برده که بعد مدتی دیدم همسرم زنده برگشت ،ممنون از تعبیرتون

بیانگر محزون شدن بخاطر موضوعی است که سبب غافلگیریتان می شود

11. م صالحیم صالحیsays:

سلام من خواب دیدم شمال بودیم با اینکه هوای شهر خودمون سرد بود ولی اونجا خیلی هوا خوب بود بعد یک دفعه هوا خیلی سرد شد ی سوز سرمایی می اومد با مادرم داشتیم میرفتیم که دیدیم دریا یخ زده و این سرما به خاطر اونه بعد همسرم رفت روی یخ ها که یخ ها شکست وکامل رفت توی آب دوباره اومد بیرون مادرم هم توی آب رفت فقط پاهاش خیس شد و اومد بیرون لطفا تعبیر کنید

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

یخ بستن آب دریا در این مورد یعنی زیاد تر شدن بعضی از نگرانی ها و یا آشفتگی ها در زندگی که البته عمر کوتاهی دارند و زودگذر هستند

12. شیدا خیاطیشیدا خیاطیsays:

باسلام و تشکر ویژه بابت تعبیر کردن خواب ها.خواب دیدم حرم امام رضا علیه السلام هستم ازین صحن به اون صحن میرفتم ولی روی پاهام راه نمیرفتم بلکه از زمین فاصله داشتم .گوشه ای ازیکی لز صحن ها دریا بود و مرد و زن بروی دریا موج سواری میکردند و من با توجه به اینکه کلا از آب میترسم گوشه ای از دریا رو انتخاب کردم و تا زیر گردن در آب بودم .یکی از کسانی که در آب دریا بود به طرف من کلی شکلات های رنگی و تیله پرتاب کرد و من یهو دیدم زیر پام پر از تیله ست .در ضمن آب دریا یکم مواج بود و کاملا تمیز بود .از تعبیر شما سپاسگزارم.

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

درود ، خبر از راحتی و رفاه در آینده و همچنین برخی از فراز و نشیب ها در زندگی تان میدهد

13. علی خیرآبادیعلی خیرآبادیsays:

سلام ،من خواب دیدم دردره بازن ودخترم نشسته ایم دره داره آبگیری میشه ،باآبگیری شدن درختان دارن سریع رشدمیکنن وماداخل اون آب هیچ مشکلی نداریم ولی ناگهان آب یخ زد خانم ومن بچه ام شروع کردیم به شناکردن تایخ روشکستیم وامدیم بیرون ،یخ ضخامت نداشت،درضمن آب خیلی زلاله

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

درود ، شاید در بعضی از کارهایتان کمی هم بدشانسی را تجربه کنید ولی نباید نسبت به آن کار احساس ناامیدی کنید.

14. ز.مز.مsays:

با سلام..همسرم در خواب دید که کنار یک رودخانه هست که یخ زده ولی زیر یخ ها ماهی زنده..و خیلی ها اونجا بودن که یخ رو میشکستن و ماهی میگرفتن..و همسرم هم سعی میکرده که همین کار و بکنه و ماهی صید کنه..البته این و یادش نیست که بالاخره تونست ماهی بگیره یا نه

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

درود ، نشان دهنده ی تحمل و شکیبائی همسرتان در زمان های سختی و یا رنج است . که البته این مورد نیکوست.

15. مهدیمهدیsays:

سلام تو خواب دیدم یه کشتی که میگفتن کشتی نوحه و اینا کنار اقیانوسه بعد از چنتا جعبه پل درس کردن از بندر تا کشتی بعد رفتم بابامو صدا کردم که بیا بریم اونم اومد ولی وسط جعبه ها برعکس شدن و بابام افتاد تو اقیانوس منم رفتم رو جعبه ها که بپرم آب نجاتش بدم ولی یادم‌ میاد که می ترسیدم منم غرق شم ولی یادم نمیاد که پریدم یا نه شایدمم بابا خودش تونست بیاد بالا و خودشو نجات بده میشه تعبیرشو بگین

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

درود ، در ادامه ی زندگی شاهد صحنه های مهیج ، خاطره ساز و قابل تامل خواهید بود !

16. هادی نظریهادی نظریsays:

خواب دیدم وارددریاشدم ناگهان دریایخ زدومن یک وسیله ای که حالت وسایل اسکی بودگرفتم وسوارش شدم وخودم رابه خانه رساندم..ازموقعیذکه این خواب رادیدم نگرانم که اتفاق بدی برام نیفته..لطفاتعبیربفرمایید

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

این خواب نشان دهنده ی وقوع اتفاق بدی نیست و صرفا از شما می خواهد تا اجازه ندهید درگیری های فکری، منافع و سلامت روانی شما را به خطر اندازد.

17. بیرانوندیبیرانوندیsays:

سلام من خواب دیدم با خانواده کنار دریایی که یخ زده ایستادیم دخترم و دختر خواهر شوهرم که هر دو نامزد هم دارند روی یخهای موج گونه دریا راه صافی داشتند و همچنین پسرم کمی رو به ساحل مثل اونا راه صافی داشت و سرسره بازی میکرد ولی حرکت آب در زیر یخها و حرکت ماهی ها پیدا بود ازشما ممنونم

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

موانع متعدد سر راهتان پدیدار می‌شوند.

18. اسرين محمودىاسرين محمودىsays:

سلام من ديشب خراب ديدم با همسر دخترم كنار ى جاده بوديم پشته يرمون كوه بود كه مى شد أز بالا دريا يا درياچه رو ديد كه يخ بسته بود ولى كنار دريا هنوز كامل منجمد نشده بود داشتيم نگاه ميكرديم ي مرد غريبه اومد اشاره كرد كه كوه ريزش ميكونه أز اين جا بريد داشتيم به طرف ماشينمون ميرفتم به صداى مثل رعد و برق شنيدم من به همسرم گفتم فكر كنم صدا أز كوه اوم كه نگهان كوه ريزش كرد ما زياد نمىترسيدم دخترم أز جلو مى رفت ما هم دنبالش به طرف ماشين كه سفيد بود مى رفتيم وقتى سنگهارو ميديم أز كوه ميوفتادن داد زدم به همسرم ميگفتم مواظب دخترمون باش بغلش كن.هيچ كدوم أز سنگها به ما نخورد با اينكه سنگها بزرگ بودن.ممنون ميشه تعبيرش رو بفرمايد.

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

سلام افراد بی ارزش سعی می کنند تا بهترین ثمره فعالیت شمارا نابود سازند وممکن است ناراحتی به شما برسد

19. اسرين محمودىاسرين محمودىsays:

20. محمدرضامحمدرضاsays:

سلام من ديشب خواب ديدم كه شب است رفتم به طرف دريا به ساحل كه رسيدم ديدم روي دريا در حال برفكهاي يخي زدن است و همان برفكهاي يخ بر روي ساحل هم در حال پيش رويست حركت فرار برايم خيلي كند شده بود جوري كه به حالت سينه خيز بودم و به سختي از دريا فاصله ميگرفتم لطفا تعبيرش را بگوييد خدا به خير كند انشالله

باسلام تعبیر خوابتان به معنای تلاش و کوششتان برای حل مشکلاتتان است

21. الههالههsays:

سلام ممنون از زحماتتون من خواب دیدم البته صبح بعد نماز خواب دیدم که امدم کنار دریا دریا یه لایه یخ زده بود بعد من لایه های یخ رو برداشتم همین طور خودم تنها بعد اون لایه های یخ سیاه بود بلاخره اب دریا درست شد و دو تا ادم هم از زیرش امدن بیرون متشکر میشم خواب منم تعبیر کنید

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

درود ، اشاره به وجود بعضی از سختی ها و یا گره ها در زندگی فعلی تان دارد که بتدریج آن ها را پشت سر خواهید گذاشت.

22. زهرازهراsays:

سلام خواب دیدم زمین یخ زده بود مثل موج دریا اسمان هم دقیقا شکل زمین یخ زده بود انگار یک اینه گذاشته بودی دقیقا زمین و اسمان شکل هم بودن یخ زدگی عجیب بود به رنگ سبز و ابی من رو زمین دراز کشیدم اسمان نگاه کردم دیدم تو اسمان کوه هست مثل زمین شهر بود تو خوتب به مادرم گفتم دیدی من میگفتم تو اسمان هم زندگی میکنن.

باسلام تعبیر خوابتان نشانه مشکلات و سختی های زندگی است

23. محمدرضمحمدرضsays:

سلام و عرض ادب همسر بنده ديشب خواب ديده كه بنده را با كف به خانه آورده اند و مرده ميباشم بعد خواستن ببر براي دفن كه اجازه نداده و به فردا انداخته بعد مرا پايين تخت گذاشته و خودش روي تخت در حال گريه و زاري بوده كه ميبينه كفنم تكان ميخوره و مياد جلو ميبينه زنده هستم و كمي هم سيبيل دارم و از من ميپرسه حالت خوبه بنده هم ميگويم بله و ميپرسم چه شده چيزي زيادي يادم نبوده از مردنم و بند ميشوم لطفا تعبير بفرماييد با تشكر فراوان

باسلام تعبیر خواب نشان از سلامتی و طول عمر شماست

24. مهرسامهرساsays:

سلام دیشب خواب دیدم کنار دریا هستم و هوا تاریک است یک مردی که توی خواب برای من انگار آشنا بود ولی در بیداری نه .دست منو گرفت و من را روی آب دریا برد و پر از گل بود و میخواست زیبایی های انجا را به من نشان بدهد من اول متوجه نشدم روی دریا هستم به آخر ردیف های گل که رسیدم دیدم دریا زیر پاهای ما یخ زده و از وحشت به سرعت برگشتم .لطفا تعبیر این خواب را به من بگویید .سپاسگزارم

سلام بر روشنایی و خرمی تعبیر میشود

25. مریم خیریمریم خیریsays:

سلام،من خواب دیدم که دریا کاملا یخ زده بود ومن با یک مرد غریبه داشتیم روی یخ ها راه میرفتیم و باید مواظب می بودیم که یخ ها نشکنه تا اینکه بلاخره با هزار سختی خودم رو به ساحل رسوندم

باسلام تعبیر خوابتان نشانه روبرویی با اتفاقات عجیب است

26. Sh.MSh.Msays:

سلام من طرفای ساعت۸صبح خواب دیدم توی یه دریاچه یخ زده افتادم و دیگه درنیومدم.میشه تعبیرشو بگید

سلام خواب بعد از اذان صبح تعبیری درست ندارد

27. علی احمدیعلی احمدیsays:

سلام خواب دیدم ساعت ۱۱ شب باتندرو از قشم بریم بندرعباس یه دریا پره موج شد دیگه سرصدا کردم گفتم این موقع شب من نمیام

تعبیر خوابتان نشانه انجام تصمیمات جدید است

28. علی احمدیعلی احمدیsays:

سلام خواب دیدیم مدارکم که گم کرده بودم پیدا شدخونه همونجایی که نوروز آبگرمکن تعمییر میکردم

تعبیری ندارد

29. fatiyfatiysays:

سلام ..من خواب دیدم ک اتاقم کنار دریا هست و مادرم می گوید پنجره ات راباز کن تا هوا داخل اتاقت بیاد و وقتی پنجره باز میکنم همه جا یخ زده ولی هوای خوبی داشت و مادرم گفت چ هوای خوبی من ب سمت دریا رفتم و سه جای دریا را سوراخ کردم و دیدم از آن جا هایی ک سوراخ کردم یخ های کوچکی بیرون می آید...تعبیرش چیه؟

تعبیر خوابتان نشانه تغیرات جدیدی در زندگی شماست

30. SamaneSamanesays:

سلام خواهش میکنم اینو تعبیر کنید من دیشب خواب دیدم اونی که دوسش دارم با چندنفر دیگه توی استخره بعد استخر ابش یخ زده اولش میخندیدن بعد یهو کل آب یخ زد دویدم کمک بیارم براشون یکیو آوردم اما اونا بیرون آب بودن کلی میخندیدند یجایی بود انگار اگه دروغ میگفتی بیرونت میکردن و منو بیرون کردن کلی داشتم گریه میکردم داد میزدم☹تعبیرمیکنید لطفا؟؟

تعبیر خوابتان نشانه علاقه و اهمیتی است که شما برای فرد مورد نظرتان دارید

31. محدثهمحدثهsays:

درود و عرض ادب خدمت ادمین . دیشب خواب دیدم در جای غریب و کوهستانی هستم انگار خارج از کشور بود که البته بسیار سر سبز و درختای کاج بلند و تنومندی داشت و من روی الوار درختا نشستم و داشتم آب دریا یا اقیانوس رو نگاه میکردم و احساس کردم درون آب رفتم و داشتم تمام کوسه ها و ماهی و مرجان ها و.... رو شفاف و زیبا می دیدم و حس خیلی خوبی داشتم که ناگهان احساس که خرده یخ هایی داره وارد اب میشه و من از اونجا بیرون اومدم اما دیدم برف اطراف دریا آب شده و تمساح های دارن وارد آب میشن و کوسه ها دارن عصبی میشن که من احساس خطر میکردم و دنبال راه فرار از رو الوار ها بودم ..ظاهرا با یکی بودم اونجا اما نمیدونم دختر بود یا پسر یا آشنا بود یا غریبه ... به هر حال اتفاقی برام نیفتاد و تمساحا ناپدید شدن ...البته چند شبه که مرتب خواب تمساح و ببر و شیر و کوسه می بینم ..که همش از همشون فرار میکنم یا یه ببر بیمار و نر میاد و حرف میزنه و نجاتم میده ...ممنون میشم تعبیرش رو بهم بگین ?

ممکن است رزق و روزیتان کم شود

32. پدرامپدرامsays:

سلام من خواب دیدم سونامی اومده و وقتی رفتم که آب دریارو ببینم دریا یخ زده بود ولی همش شکسته بود و من روی یخ های شکسته راه میرفتم تو ی قسمتش هم تو آب شنا کردم و بر گشتم تعبیرش چیه؟

سلام بیانگر بی عدالتی بین ثروتمندان و فقیران است

33. فرشته صبورفرشته صبورsays:

من با دوست پسرم اومدم شمال هوا بارون میاد بعد دریا حالتی ک داره کم کم یخ میزنه اونجوری باهاش قدم میزنیم تو دریا

نشان دهنده بی عدالتی در بین ثروتمندان و فقیران است

34. NazninNazninsays:

سلام .سپاس فراوان از تعابیر مدبرانه ی شما.خواب دیدم که دریاچه مانندی یخ زده ومن و پسرم روی یخ هستیم که یخ ها ترگ برداشت و قسمتی از یخها شکست و من سوارقایق بودم و پسرمم را سوار قایق کردم و همسرم هم کمی دورتراز ما و بیرون دریاچه بود

سلام نشان دهنده بی عدالتیهایی است که در جامعه باعث رنجش و ناارحتی شما شده است

35. الهامالهامsays:

سلام خواب ديدم با خانواده‌ام رفته بوديم تعطيلات در كشور اسكانديناوي منتهي توي اقيانوس پر از برف و يخ من و مادرم روي يك سكو مثل اسكله ايستاده بوديم ولي پدر و دو برادرم داخل اقيانوس در حال شنا بودند. يك دفعه موج بزرگي اومد و اونا رو زير آب كرد پدر و يكي از برادرام دوباره اومدن روي آب ولي برادر كوچك‌ترم كه الان قيد حيات نيست رفت زير آب و انگار بي هوش مانند شد ولي يك تكوني در آخر خورد انگار داشت اونم داشت موفق مي‌شد كاملا يادم نيست كه از خواب بيدار شدم تعبير اين خواب چيه ممنون

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

سلام. وقت بخیر. این رویا به افسوس های گذشته و نگرانی های آینده مربوط می شود.

36. مریممریمsays:

سلام، خواب دیدم کنار دریایی به رنگ آبی نیلی و زلال با موج هایی بسیار آروم ایستادم که پر از ماهی های درشته، اما به یکباره برف شروع به باریدن کرد و کل سطح دریا رو پوشاند اما موج های دریا بلند تر شدن و برف هارو کنار زدن اما رنگ آب به رنگ اول نشد کنار سطح آب هم چندتا پنگوئن‌ استاده بودن ولی ماهی ها دیگه پیدا نبودن، موج آروم دریا هم زیر پاهام افتاد و خیسم کرد...

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

سلام. وقت بخیر. این رویا به پستی و بلندی های زندگی مادی مربوط می شود. احتمال بروز مشکلات موقت وجود دارد.

37. طاها طالبیطاها طالبیsays:

سلام من خواب دیدم در یک ویلای خیلی لوکس با یکی از دوستانم زندگی میکنیم و در تراس آن خانه رفتم و دیدم دریایی عظیم و زیبا بود و بار دوم که رفتم دیدم که دریا یخ زده و غروب آبف بود صحنه بسیار زیبایی بود و من همچنان روی تراس آن خانه بودم تعبیر آن چیست؟

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

سلام این رویا میتواند بیانگر شرایط بحرانی و ناارحت کننده باشد که موجب فقر و نابسامانی برایتان شده است

38. علی صالحیعلی صالحیsays:

سلام.خدمت شما.دیشب خواب دیدم خودم ودختر تو هوای سرد وزمستانی کنار دریا ویارودوخونه.بودیم که اب یخ زده بود.دخترم میخواست بره روی یخ نذاشتم.ولی نمیدونم یک دختر غریبه که پدر ومادر نداشت وارد بستر یخ شد وسر خورد ویخ زیر پاش شکست وغرق شد والتماس کمک.میکرد مردم هم.نگاه میکردن در همین حین کوسه امد وسرش رو در دهن گرفت من هم مونده ووحشت کرده بودم ولی رفتم طرفش برای نجات که نمیدونستم چیکار کنم گفتم کوسه رو بکشم سر بچه غریبه هم داخلش بود وخون زیادی میرفت .حالا تعبیرش چی میشه.تشکر

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

سلام. وقت بخیر. به دلیل اهمال کاری احتمال اینکه پولی از دست بدهید وجود دارد.

39. مهسا محبیمهسا محبیsays:

من تو خواب دیدم کنار دریا هستم یه تعداد از هانواده و دوستامم بودن من داشتم عکس میگرفتم از دریای اروم،اب عقب رفته بود و بخش بزرگاری از ساحل نمایان شده بود طوری که اسکله تو اب نبود بلکه تو خشکی بود،دریا هیچ موجی نداشت،یهو همه جا یه زد و کوهای یخی از تو اب نمایان شد،همسرم و دوستش هم کنارم بودن بهشون صحنه رو نشون میدادم و نعجب میکردم،تعبیرش چی هست

ممکن است نشان دهنده به وجود امدن مشکلات اقتصادی و رفاهی در زندگیتان باشد

40. زینبزینبsays:

سلام . شب خوش. خسته نباشین. من خواب دیدم که به یک دستشویی عمومی اما تمیز رفته بودم وقتی داشتم دستم رو میشستم صدایی از لوله های آب بلند شد و لوله های بسیار قطور آب که هر لحظه امکان ترکیدنشون وجود داشت از سقف پایین می افتادن به سرعت قبل از اینکه لوله ها منفجر بشن ( تو عالم خواب فکر میکردم که اگر لوله ها منفجر بشن همه غرق میشیم) در حالی که خودم داشتم فرار میکردم بقیه افرادی که اونجا رو هم تشویق به فرار کردم . وقتی بیرون اومدیم شب بود و زمین به شدت یخ زده بود اما در نهایت تونستیم از خطر نجات پیدا کنیم . میتونم بپرسم تعبیر این خواب چی میتونه باشه؟

سلام ممکن است در زندگی خطراتی شما را تهدید کند باید مراقب اطرافیان خود باشید

41. سجادسجادsays:

سلام دیشب خواب دیدم کف اطاق اب یخ زده است و زیر یخ حیوان ها در حال شنا بود تعبیرش چیست

سلام نیاز به محبت دارین

42. امیرامیرsays:

با سلام من دیشب خواب دیدم که توی کوچمون یک دریای کوچک ساخته شده و روش یخ زده و هیچی زیرش نیست و من زیر دریا دارم از پدرم عکس میگیرم ولی یخ شیکسته و پدرم نصف بدنش زیر دریا تکرار میکنم زیرش هیچی نیست فقط ستون های یخ کوچک تازه رنک دریا به آبی آبی بود و یه حس بدی به دریا داشتم

سلام ممکن است دچار بدشانسی شوید

43. پریزادپریزادsays:

سلام‌ من خواب دیدم من و خانوادم و پسر عمم تو یه ماشین هستیم و منتظر پدربزرگم هستیم که بیان و ما به یک مهمانی بریم (پدربزرگم فوت کرده) ولی بیرون رو که نگا میکنیم میبینیم پدربزرگم دستشو کرده توی یه ظرف بزرگ یخ و یخ ها رو زیر و رو میکنه و آشفتس لطفا زود جواب بدید نگرانم

44. Masih yazdan panahMasih yazdan panahsays:

خواب دیدم ترکیه هستم روز تولدمه با خانوادم همگی رفتیم دریا و دریا یخ زده روی اون راه میرفتیم که به بابام گفتم خطرناک نیس؟ گف اینش خطرناکه که اونور دریا داره اب میشه یک مرتبه موج های بلند شروع شد از اونور دریا به ماهایی که اینور رو یخ ها بودیم من خواهر زادمو بغل کردمو دسته برادر کوچیکمو گرفتم فرار کردیم پدرم کمی یخ روش پاشید ولی همشون فرار کردنو اومدن پیشم که به یکباره دیدم یه ادم هایی با یه پرنده ای بالای سرشون به صورت فردی دور دریا میگردن و یه کاغذ دستشونه از توشون. ورد و طلسم میخونن و همه داد میزدن نیروهای شیطانی و پلیس و ادما دورشو گرفته بودن اما اون همونجور به رفتنو طلسم خواندن ادامه میداد که بیدار شدم

45. علی حسینیعلی حسینیsays:

سلام من دیشب خواب دیدم با خانمم درکنار یک دریا هستیم که یخ زده بوده و باهاش شکسته شکسته شده روی آب دریا معلق هستند من توی آب بودم خانمم روی یک تکه یخ بود اطرافمان پر بود از طفل های مرده شش ماهه شاید. به خانمم گفتم اینا همشون در زمان جنگ نازی ها کشته شدند راستش ما در آلمان زندگی میکنیم بعد به صورت اذان یک بار گفتم الله اکبر بچه مرده که روی آب بو چشماش باز شد و به خانمم نگاه کرد من سریع اومدم از آب بیرون وبه اذان گفتن ادامه دادم گفتم ولی باید بگم همون یه بار که گفتم الله ابر دیگه وقتی از آب اومدم بیرون شروع کردم به بقایش رو خوندن . تشکر میکنم اگه تعبیر را بگید ممنون.

46. elikaelikasays:

سلام، من دیشب خواب دیدم دریا یخ زده است و من و همسرم داریم روی ی سطح صافی تا وسطح دریا راه می ریم و بر می گردیم . لطفاً خواب منو تعبیر کنید

47. بهزاد صلاح اندیشبهزاد صلاح اندیشsays:

با سلام-من خواب دیدم که روبروی دریای بزرگی هستم که یخ زده بود و پسرم رفته بود روی یخ ها و من میگفتم نرو رو یخ.لطفا تعبیر کنید

48. عسل پوراسعدعسل پوراسعدsays:

من خواب دیدم به جایی دعوت شدم و برای رفتن به اونجا انگار زمان متوقف شده بود به یادم نیس و آب دریا خشک نشد ولی یخم نزده بود انگاهر آب وایستاده بود و وقتی روی اون پا گذاشتم نرفتم توش بلکه روی آب راه میرفتم ممنون میشم تعبیرش رو بگید

49. ستاره مستوفیستاره مستوفیsays:

سلام تعبیر راه رفتن روی اب‌دریایی یخ زده چیه،البته خیلی با احتیاط و از ترس این‌که یخ نشکنه بصورت خوابیده حرکت میکردم

50. ستاره مستوفیستاره مستوفیsays:

51. حسینیحسینیsays:

سلام خواب دیدم که بخاطر اوردن چیزی واصله کمی رو از روی دریای یخ زده راه میرم یجوری بود که انگار یک متر یخ کلفت داره و خیلی دریای ابی و عمیق و پهناوری بود انتهاشو نمیتونستم ببینم بعد که وارد یه اتاق میشم موقع برگشتن همه یخ ها اب شده بودن و دریا خروشان شده بود اما امواج بلندی نداشت و من قصد داشتم رد شم اما میترسیدم

52. عاطفهعاطفهsays:

ديشب خواب ديدم لب دريا بودم در حال عكس گرفتن و شادي يهو برف اومد طوري كه راه رفتن ممك نبود و دوستام دستم رو گرفتن كشيدنم بالا خيلي ترسيده بودم همين

53. مهدیمهدیsays:

خواب دیدم انگار توی دریای بودم که پر از برف و یخ است طوری که میشد حرکت کرد و غرق نشد بعد از همان جایی که بودم به طرف ساحل نگاه کردم که فاصله ام رو با ساحل تشخیص بدم دیدم که کشتی بزرگی بین جای که من هستم ساحل ایستاده نمیدونم چه شد که ناگهان خودم رو توی طبقه چندم یک ساختمان دیدم که با برف احاطه شده طوری که یک کامیون کوچک داشت آذوقه خالی میکرد رفتم گوشه ساختمان دیدم کسی ایستاده ویک حفره رو به پایین ساختمان کنارش هشت که میگه از اینجا باید خارج شد توی حفره یک طناب آویزان بود گفت باید طناب رو گرفت و پایین رفت من هم کاری که گفته بود رو انجام دادم ولی باز هم به همان جا پیش همان کس رسیدم یک بار دیگه امتحان کردم باز همان شد اون کس به من گفت اشتباه رفتید بیا بت بگم که چکار کنی که دیگه نفهمیدم چی شد بیدار شدم یانه اخرش رو یادم نیست لطفا به من بگید تعبیر این خواب چیه. واقعا بیدار که شدم تا الان حال روز خوبی ندارم. متشکر و سپاس از سایت خوبتان

54. مهدیمهدیsays:

چگونه‌ تعبیر خواب را که فرستادم دریافت کنم لطفا راهنماییم کنید. تشکر

55. مهسا کرمیمهسا کرمیsays:

سلام روز بخیر من دیشب خواب دیدم تو یک ساحل زیبا و کمی صخره ای هستم. قسمت اول دریا ساید به اندازه دو متر یخ بسته و من می رفتم روی یخ که دراز بکشم ولی به محض رفتن یخ آب شد و من شنا بلد نیستم واسه اینکه غرق نشم زود میام دم بیرون دو بار اتفاق افتاد. خیلی ممنون هستم از تعبیر خواب

56. غزل اکبریغزل اکبریsays:

سلام روز بخیر من خواب دیدم موج‌های خیلی بزرگی درحد سونامی به شهر وارد میشد و همه‌ی موجا به محض برخورد با شهر و ساختمونا یخ میزدن تعبیر خاصی داره؟

57. آیداآیداsays:

سلام من خواب دیدم کناردریایی هستم ک کاملا یخ زده قشنگ شده بود بعد آب شد کم کم

58. سجاد رئوف کاظمیسجاد رئوف کاظمیsays:

سلام وقت بخیر، خواب دیدم در دریا دستو پا میزدم که به خشکی برسم و رسیدم بعد در خشکی دیدم که آب دریا یخ بست و من آنرا میدیدم درختان رو میدیدم که یخ های هایی روی شاخه های درختان بود که برق میزد، خیلی ممنونم

59. سعیدهسعیدهsays:

من دیشب خواب دیدم لباس و دامن مشکی به تن دارم و یکی از دوستانم که فوت کرده کف پاش چسبیده بود تو عالم خواب به دامن من و من می کندم پاش رو دو سه بار این کار رو توی خواب انجام دادم بار اخر بزور پاش رو کندم کف پاش خیلی پوست پوست و زبر بود

60. سعیدهسعیدهsays:

خواب دیدم با دوستم و برادرم سوار یک قایق شدیم رفتیم داخل دریا به دنبال مادرم و یهو دیدم وسط دریا قرار داریم و اب گل آلود و پر از یخ های کوچک و بزرگ روی دریا بود و موج های شدیدی از اب به سمت ما می اومد و من ترسیدم و شروع کردم با دست توی اب زدن که به سمت ساحل حرکت کردیم و ساحل رو توی خواب دیدم

61. پريا نوروزيپريا نوروزيsays:

سلام وقت بخير من خواب جنگ ديدم يكدفعه جنگ شد همه جا خراب شد و پدر و مادرم آسيب شديدي ديدند و زخمي شدند ولي من تونستم از وسط جنگ به يه جاي امن ببرمشون و نجاتشون بدم بعد از اين خواب ، مجدد خواب ديدم با همسرم كنار دريا هستيم اما يكدفعه همه جا تاريك شد و سرد شد و آب دريا كامل يخ بست محبت مي كنيد تعبيرشو بفرماييد

62. نیوشا هاشمیاننیوشا هاشمیانsays:

سلام من خواب دیدم پشت سرعموم روی موتور نشستم ودارم ازروستامون به شهرمون میرم که دربین راه کوه هایی رومیبینیم که روشون برف هست وانکارتکه تکه بعضی جاهابرف میزنع مااز اون قسمت هاکه رد میشیم دستم باز میکنم کلیی برف توی دستم میشینع بعذهمینجوری روی موتور بودیم عموم منوپیش یه دره صاف که برف روش بود پیادکزپ یهوراز روش سرخوردم افتادم روی آب دریاکه یخ زده بود رفتم یه گوشه که از کوه بالا برم یهور دریا شروع میکنه به شکستن یخ زیرسش همش جلب بود وسیاه منم باخودم کفتم این همون دریای مرگه که بزرگترین باتلاقو داره من روی اون یخ هاگیرکردع بودم کع ازخواب بیدار شدم

63. مریم آیینه وندمریم آیینه وندsays:

سلام من خواب دیدم دریاوکشتی های بزرگ یخ زده ومن ازکشتی دیگه دارم این منظره نگاه میکنم تعبیرش چیست