عکس نوشته تبریک چهارشنبه سوری برای پروفایل

چهارشنبه سوری، رقص شعله‌ها در شب آرزوها

چهارشنبه سوری، نغمه‌ای از شادی و شور در واپسین روزهای زمستان است. شبی که تاریکی با شعله‌های آتش نوازش می‌شود و زمزمه آرزوها در گوش آسمان نجوا می‌شود.

چند روز دیگر تا فرا رسیدن یک مناسبت و یک سنت قدیمی با اسم چهارشنبه سوری در ایران فاصله نداریم و در سال 1396 و در آستانه ی ورود به سال جدید 97 وب سایت آلبومی کامل از عکس نوشته های زیبا و البته با طراحی سه بعدی را با موضوع تبریک روز چهارشنبه سوری همراه با متن برای کاربران عزیز این وبگاه آماده کرده است که میتوانید با کیفیت بالا همین تصاویر را از سرور سایت دریافت نمایید و به عنوان عکس پروفایل چهارشنبه سوری در شبکه ی اجتماعی مد نظر خود استفاده نمایید، یک هدیه ی مجازی خاص و شیک برای تبریک جشن چهار شنبه سوری به دوست همسر نامزد پدر مادر و خانواده

عکس پروفایل عزیزم چهارشنبه سوری ات مبارک

آتش، قلب تپنده این شب است. شعله‌های سرکش که به رقصی پرشور درآمده‌اند، گویی غم‌ها و ناکامی‌های سال را می‌بلعند و خاکستر می‌کنند.

عکس پروفایل چهارشنبه سوری ات مبارک

در این شب، زمزمه آرزوها در نغمه ترانه‌ها و فالگوش‌ها جاری می‌شود. هر کس به نجوای خود، آرزوهایش را به گوش آسمان می‌رساند و از قدرت جادویی آتش برای برآورده شدن آنها یاری می‌طلبد.

متن با تصویر زیبای تبریک چهار شنبه سوری

چهارشنبه سوری، فرصتی برای تجدید قوا و آشتی با خود و دنیاست. گویی با هر پرش از روی آتش، به استقبال بهاری نو می‌رویم و با کوله باری از امید و آرزو، سالی جدید را آغاز می‌کنیم.

تصاویر متن دار تبریک چهار شنبه سوری

در این شب، سنت‌های دیرینه جان می‌گیرند. قاشق زنی، فالگوش، و خوردن آش چهارشنبه سوری، همگی یادآور هویت و فرهنگ ما هستند.

عکس پروفایل چهارشنبه سوری 96 جدید

چهارشنبه سوری، فقط یک جشن نیست. این شب، آئینه‌ای از امید و آرزوست. انعکاسی از میل به شادی و رستگاری در قلب انسان‌هایی که در گذر زمان، سنت‌های نیاکان خود را پاس می‌دارند.

در این شب، شعله‌های آتش، تنها تاریکی را روشن نمی‌کنند. آنها امید را در دل‌ها روشن می‌کنند و زمزمه بهار را در گوش زمستان زمزمه می‌کنند.

چهارشنبه سوری، نغمه‌ای از شادی و شور است. نغمه‌ای که در گذر زمان، نسل به نسل منتقل می‌شود و هویت و فرهنگ ما را زنده نگه می‌دارد.

مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...