تعبیر خواب سرسره بازی روی برف

خواب دیدم به اندازه ی یک کوه داخل حیاط خونمون برف جمع شده بود بعد با خواهرم و دوستم شروع به سرسره بازی روی برف ها کریم خیلی میخندیدم و لذت داشت تعبیرش چیه؟ بنا به فرمایش حضرت امام صادق (ع) برف در خواب به نماد های برکت و رحمت الهی، زیاد شدن رزق و روزی اهل منزل، زیاد شدن ثروت و بهتر شدن اوضاع اقتصادی جامعه و در بعضی موارد میز به معنای بیماری های روحی و جسمی غم رنج و اندوه است حال سرسره بازی کردن روی برف ها به معنی خوشی و شادی است که پس از گذشت یک دوره زمانی کسالت بار و غم انگیز بدست می آید و به نوعی معنای آن تمام شدن ناراحتی ها و غصه هاست ، اگر ببینی خودت به تنهایی در حال سرسره بازی کردن روی برف ها هستی به علامت این است که یکی از اعضای خانواده ات (فامیل) که در بستری بیماری ست بهبود پیدا میکند و خوشحالی دوباره نصیب شما خواهد شد اگر ببینی دیگران در حال سر خوردن روی برف ها هستند به این معناست که در آینده ای نه چندان دور برای شما دوران بسیار خوب و خوش آیندی اتفاق خواهد افتاد ، اگر ببینی پدر یا مادرت در حال سرسره بازی کردن هستند به معنی سعادت کمال و خوشبختی است ،اگر ببینی کسیکه مرده است مشغول بازی کردن با برف است به معنای کسالت ناامیدی رنج و غم بزرگی است که به یکباره وارد زندگی شما خواهد شد و همه چیز را خراب میکند همچنین شیخ مفید در یک مقاله خواندنی و عجیب بیان کردند که سرسره بازی کردن مرده در خواب به علامت اعتیاد یا موتاد شدن یکی از اعضای خانواده ست ،اگر ببینی فرد مرده ای از شما میخواهد تا همراه اون برف بازی کنید به علامت این است که رنج و افسردگی کم کم راه به زندگی شما پیدا میکند و دردسرهای شما آغاز می شود اگر ببینی روی برف با ارتفاع بسیار کم و ناچیز لیز میخوری به نشانه ی گرانی تورم کم شدن نزولات الهی ست

اگر دختر جوان و مجردی خواب ببیند روی برف ها سر میخورد و با صدای بلند میخندد به این علامت است که برای پذیرفتن خواستگار خود با مخالفت های بسیار مواجه خواهد شد اگر زن بارداری چنین خوابی ببینید به این نشانه است که بدبختی و سیاه روزی پایان خواهد یافت و روزهای خوشی آغاز خواهد شد

سوال : خواب دیدم با چند نفر از همکلاسی های خودم در مسیر دانشگاه که خیلی لیز شد بود در حال سرسره بازی بودیم که ناگهان به زمین خوردم و دست و سرم شکست و خون زیادی ازش آمد تعبیرش چی میشه؟

پاسخ: دیدن خون در این رویا به نشانه ی مصیبت و یا غم از دست دادن یکی از عزیزان است که باعث خواهد شد شما عزادار شوید و برای مدت طولانی در انزوا باشید

اگر ببینی در حین سرسره بازی کردن گریه میکنی و یا ناراحت هستی و بغض داری به این نشانه است که افکار و تمایلات شما هیچ پیشرفت ارزشمندی به ارمغان نخواهد آورد

تعبیر خواب سرسره بازی با تیوب به روایت علی مدنی : اگر کسی ببیند با وسایلی همچون تیوب پلاستیک گونی و یا ...مشغول به سرسره بازی روی برف هاست به این نشانه است که دلهره ها اضطراب ها استرتس ها و غم ها به یکباره جای خود را به شادمانی می دهند

مطالب مرتبط...

54 نظر

1. دنیادنیاsays:

سلام خسته نباشیدوارد حیات شدم‌ و دیدم در حیات برف باریده است و نصف حیات برفش آب شده و نصف دیگرش همان طور مانده است ممنون از لطفتون

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

در مورد رفتارهای دیگران زود قضاوت نکنید رفتارها و گفته های دیگران را در ذهن تان نگه دارید و بعد راجع به آن ها نتیجه گیری کنید.

2. سمیهسمیهsays:

با سلام. دیشب خواب دیدم که تو یک محوطه باز هستم که زمین پر از برف هست و با چند نفر که بعضی ها رو می شناختم بعضی ها رو نمی شناختم بودیم. خیلی محیط هیجان انگیزی بود وقتی اون برف ها رو دیدیم شروع کردیم به گوله برفی درست کردن و به طرف هم پرتاپ می کردیم. قسمت عجیبش این جا بود که من همیشه هدف گیریم افتضاحه کم پیش میاد که تو واقعیت گوله برفیم به هدف بخوره اما تو خوابم هدف گیریم عالی بود و همه گوله برفی هام می خورد به هدف. همه خیلی خوشحال بودیم حتی وقتی از خواب هم بلند شد هنوز خوشحال بودم. میشه لطف کنید و خوابم رو اگر تعبیری داره برام تعبیر کنید.

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

بله به علامت رقم خوردن خاطرات و لحظات خاص و شیرین برای شما و چند نفر از اطرافیانتان است

3. ElhamElhamsays:

سلام من خواب دیدم یه جایی بودم پر از برف و همینطور تو برفها مثل اسکی سر می‌خوردم و میرفتم تا پاهام گرم شد دیدم یه رودخونه آب گرم از توی برفا داره رد میشه که باعث آب شدن کمی از برفا شده تعبیرش چیه؟

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

سرخوردن روی برف ها و سپس رسیدن به رودخانه ای گرم بیانگر تفریحات و سرگرمی های لذت بخش و سالمی است که در اینده با نزدیک ترین شخص خود خواهید داشت

4. رامینرامینsays:

سلام . من خواب دیدم پدرم با پسر عمویم از کوهی که سطح سرسره ای داشت به قصد سرسره بازی بالا رفتن و از بالا کوه سر خوردن و اومدن پایین و خوشحال بودند. ممنون میشم تعبیرش رو بگید؟

یک تجربه و یا یک سفر شیرین را به همراه همین خانواده در پیش خواهید داشت

5. فاطمهفاطمهsays:

سلام. من خواب دیدم دارم از یه سر سره ای پایین میرم که خونوادمم و دوستام بالا سرمن میگن با این سرسره نرو خرابه خطر داره با یه سرسره دیگه برو. منم اصرار دارم با همون برم. یه سریم دیدم دارم از پله برقی بالا میرم و دختر پسرای دانشجو ام طرف دیگه رو پله برقی هستن و دارن به یه چیزی میخندن در حالی که دارن سمت عکس من حرکت میکنن.خواب سرسره جدیدا خیلی میبینم ی سری هم که دیدم با سرعت خیلی زیاد با یه سرسره ی خیلی بلند میرم پایین و از جاهای تقریبا تاریک میگذرم

تصمیم گیری های غیرمنطقی که باعث مشکلات می شوند

6. نینانیناsays:

سلام..من خواب دیدم جایی مثل سرزمین عجایب هستم...مسیرهای پایبن رفتنش دو‌ جور بودن...یا پله برقی بود یا سرسره...اما من از فضای خالی بین پله برقی و دیوار میخواستم سر بخورم...سر خوردن نیاز به مجوز داشت...همه کارت میزدن که بتونن سر بخوردن...اما دو‌سه نفر مراقب من بودن که هر جا مجوز لازم داشت حضور داشته باشند و راحت راه رو‌ برای من باز کنن..تعبیرش چیه؟

یک اتفاق مهم در پاییز خواهد افتاد

7. پپsays:

من خواب دیدم با سه نفر اقواممون روی زمینی که برف روش نشسته بود؛ نشسته بودیم؛ به هم نگاه میکردیم و خوشحال بودیم؛ من پشتم دیوار بود کع بهش تمیه داده بودم؛ بعد یهو من خودمو سر دادم و دراز کشیدم بعدش همه خندیدیم؛ تعبیرش چیه یعنی؟

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

دراز کشیدن روی برف ها و شادی کردن با سایر اقوام خوب است و نشان دهنده شروع ایام جدید و لذت بخش برای شماست

8. ریحانه قضاتیریحانه قضاتیsays:

سلام من خواب دیدم یه جایی هست که سرده و تفریحیه و مردم برف بازی میکنن دیدم همسرم بالای یه سطح شیبدار خیلی طولانی خورده زمین وتقلا میکنه که بلند شه و لیز نخوره بره پایین ،دیدم من بهش گفتم خودتو ول کن بری تا پایین دیگه و اون خودشو ول کرد و پسرم هم در کنارش اومد و اول پسرم و بلافاصله پشت سرش همسرم تا پایین اون شیب تند لیز خوردن

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

سر خوردن همسر و فرزند پسرتان از روی برف ها بیان میدارد زندگی و روزگار با هر دوی آنها در سال های آتی خوب تا می می کند (انشالله)

9. همایونهمایونsays:

سلام خسته نباشید. من در خوابم دیدم که با موتور رفیقه رفیقم که بهش یه اتاقک مانند وصله برای کاری با مادر و پدرم رفتیم به کرج از تهران ودر خواب دیدم در اونجا وقتی کارمون تموم شد موقه برگشت رفیقه رفیقم و فک کنم خوده رفیقم گفتن که ما پول میگیریم تا شمارو برگردونیم ماهم بی خیال شدیم و با گوتور اونا نرفتیم (ضمنا اینم بگم که یکی از چرخایه موتورشم انگار خراب بود ینی کج وای میستاد و درست کار نمیکرد. از چرخایه اصلی بود). ما بی خیال شدیم و سوار موتور نشویم رفتیم تا رسیدیم به یه سرسره بلند سر بسته و استوانه ای شکل. من به مادر و پدرم گفتم که میرم ازش سر بخورم اونام گفتن برو و وقتی رفتم که از سرسره برم پایین انقد سرسرش طولانی بود که خیلی دیر حدود ۴۰ دقیقا طول کشید تا برسم به ته سر سرش و من در هنگام سوار بودن تو سرسره کلافه بودن و استرس داشتم و نمیدونستم مقدر از سرسرش مونده. وقتی از سرسره پیاده شدم زخمی بودم و خسته وبسیار گرسنه درکل فک کنم آخر خواب برگشتیم به تهران ولی با سختی زیاد

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

علامت داشتن زندگی ای راحت و آسوده است.

10. ناهیدناهیدsays:

سلام خواب دیدم با خواهرام داریم میریم خونمون البته این خونه ای که رفتیم خونمون نیست اما یک سال اونجا اجاره نشین بودیم کوچه اونجا سرازیری است برف اومده بود زمینم یخ بسته بود پایین اومدن ازش سخت بود من خودم نشستم رو زمین و لیز خوردم اومدم پایین خیلی راحت اومدم پایین خیلی هم‌ لذت بخش بود به خواهرامم گفتم مثل من بیان پایین اما اونا هر کدوم به شیوه خودشون اومدن پایین من خیلی میترسیدم بیفتن زمین اما خواهرامم به هر سختی بود به سلامت اومدن پایین

ماجراها و اتفاقات غیرمنتظره ای در پیش خواهید داشت

11. الالsays:

سلام خواب دیدم مامانم بیرون بود و منم رفتم دم در خونه ، در رو باز کردم، تا درو باز کردم دیدم در خونمون برف اومده بلافاصله افتادم روی زمین نمی تونستم تکون بخورم خواهرم اومد دستشو دراز کرد سمتم دستشو گرفتم و بلندشدم. ممنون

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

درود ، به هنگام باز کردن در با صحنه ای رو به رو شده اید که ظاهر از برف های زیاد تعجب کردید و این خبر از یک هیجان ناگهانی در زندگی تان میدهد.

12. امیرامیرsays:

خواب دیدم که در ماشین با پدرم هستم کم کم که راه رو ادامه دادبرف زیاد شد کنار برف ها ابی شفاف بود ماشین ما در برف گیر کرد از ماشین پیاده شدم و ماشین رو از برف ازاد کردیم خواستیم برگردیم در اب افتادیم اب ولی سرد نبود ولی از اب بیرون امدیم و سپس هنگام امدن دونفر دیگر ماشین ناشناس پشت سر ما امدند و به راه دیگر رفتیم به مسیر اصلی نرفتیم و به انها گگفتیم مسیر از آن طرف است در ادامه کسی را که را که دوست داشتم دیدم ماشین انها سر خورد ناگهان عشقم در اب افتاد واز اب بیرون امدند .

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

در هر کاری صبر و استقامت و امید لازم است تا شاهد مقصود را در بر گیری.

13. امیر پورامیر پورsays:

سلام .دیشب خواب دیدم تو یه کوهی هستم که مردم دارن خوش میگذرون سرسره بازی میکن منم سر خوردم اومدم پایین بعد درختای زیادی هم بودن که سبزی برگاشون هم دیده میشود .لطفا اگه وقت کردین برام تعبیرش کنین

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

درود بر شما ، این نشان میدهد که در سالی که پیش رو خواهید داشت ماجراها و یا سرگرمی های خوب و مثبتی برای شما حاصل خواهد شد.

14. JavadJavadsays:

سلام..خسته نباشید..خواب دیدم با سرعت رو زمین سر میخوردیم با میل و اشتیاق خودمون..و اندازه ای روزی زمین سر میخوردیم..و باز مشتاق برای اینکار..

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید که وقفه های موقتی، باعث ایجاد دلسردی در شما شوند و از فرصت به وجود آمده برای پرداختن به کار ها و مطالعات مورد علاقه ی خود استفاده کنید.

15. نفیسهنفیسهsays:

با سلام و تشکر خواب دیدم ی جایی مثل پیست اسکی هست که به جای برف با آرد ذرت درست شده بود و من و قامیلا نشسته بودیم با هم صحبت می کردیم و یکی یکی می رفتیم رو آردا سر می خوردیم تعبیرش چی میشه ممنونم.

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

این خواب نشان دهنده ی مسائلی است که در زمینه های عاطفی و احساسی فکر شما را به خود مشغول داشته اند و لازم است تا روشن شدن حقایق صبر کنید.

16. HelenaHelenasays:

سلام،من خواب دیدم یه جایی پر از برفه و منو کسی ک دوسش دارم باهم ازش سُر میخوریگ مثل اسکی،ته اون راه،نگهبان دست منو میگیره نگه میداره به منظور اینک خطرناکه اینکارو نکن،بعدشم باهم بودیم هنوز بقیش زیاد یادم نیس

سلام با انجام کارهای نادرست نمی توانید به اهداف خود دست پیدا کنید

17. ZariZarisays:

سلام خسته نباشید من خواب دیدم تویه ساختمان چندطبقه ام. ب وسیله ای ک شبیه ی ریل کوچیک بود و دوتا دسته داشت.دسته هاشو گرفتم و از بالا سر خوردم و اومدم طبقه پایین ک خیلی شلوغ بود!موقع سرخوردن همش استرس داشتم ک بلایی سرم بیاد وقتی هم اومدم پایین همه میگفتن خوبه ک بلایی سرت نیومد!!! ممنون میشم تعبیرشوبگید

سلام ممنون در مسائل مالی با موفقیت همراه خواهید شد

18. hoora.rhoora.rsays:

با سلام و عرض ادب. خواب دیدم یه سرسره ی بزرگ پیچی توی جنگله سبز رنگه خیلی طولانی هم هست از روش سرخوردم در حین رفتنش ترسیده بودم چشامو بسته بودم ولی بعدش دیدم لذت بخشه چشامو باز کردم تا انتها رفتم هیچ اسیبی هم ندیدم باز اومدم اول سرسره خواستم دوباره سربخورم مادرمم میخواست بامن بیاد که مخالفت میکردمو نگرانش بودم اما باهام اومد و تا انتهاش مراقبش بودم وبدون هیج صدمه ای تا انتها رفتیم باز هم اومدیم همون جای قبلی که سرسره بود ممنون میشم تعبیرشو بگید

باسلام تعبیر خوابتان نشانه روبرویی با اتفاقات هیجان انگیز است

19. افسانهافسانهsays:

سلام من خواب ديدم از روي يخ از اون بالا سر خوردم و اومدم پايين بعدش يه تيكه كوچيك برف تو دستم بود خواستم ابش كنم كه از خواب بيدارشدم تعبيرش چي ميشه ممنون

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

درود بر شما ، بیشتر بیانگر آسان تر شدن کار ها و یا پیشرفت های تدریجی و مفید در زندگی است.

20. سارا نظریسارا نظریsays:

سلام...وقتتون بخیر..من خواب دیدم تو یه مسابقه که یادم نیست چی بود اول شده بودم و در یه سالن بودم که دیدم در کنار پله هاش تا پایین یه سرسره داشت و باید از اون پایین میومدم....مسافتش زیاد بود و سرسره مثل موج دریا پیچ و تاب داشت و مقداری جلوتر از انتهای سرسره یه دیوار بود...خیلی میترسیدم که از سرسره بیام پایین و زمین بخورم یا برخوردم کنم به دیوار...اما بالاخره با هیجان از سرسره پایین اومدم و نه زمین خوردم و نه به دیوار برخورد کردم...

به شخصی اشاره دارد که هویت جعلی دارد و واقعی نیست

21. لیلالیلاsays:

سلام من خواب دیدم از یه بلندی که شبیه سرسره هستش با دوتا خواهرام و خواهرزاده یکسالم سرسره بازی میکنیم و لبخند میزنیم و من چند بار رفتم بالا و دوباره با خواهر زادم سر خوردیم اگه تعبیرش بده جواب ندید☺

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

این رویا اغلب بازتاب نگرش ناعادلانه شما نسبت به برخی از افراد در گذشته می باشد.

22. BehnamBehnamsays:

سلام و خسته نباشید. خواب دیدم بر روی برف ها در حال اسکی و لیز خوردن هستم و کفش پایم هست.پرش هم انجام میدادم و راحت انجام میدادم.سراشیبی های طولانی داشت و من هم میرفتم.

تعبیر خوابتان نشانه انجام کارهای جدید است

23. زهرازهراsays:

سلام من خواب دیدم از یک سر سره بسیار طویل وموجی میخوام بیام پایین وچون انتهای سرسره را نمی دیدم برای برگشتم نگران بودم برای همین چون دوتا سرسره کنار هم بود طوری هماهنگ کردم که خواهرم هم مقابلم روی سرسره کنارم بیاد پایین که برای بازگشت تنها نباشم،وقتی داشتم میامدم پایین چشمم همه جارا تاریک میدید ووقتی رسیدم پایین دیدم توی حرم امام رضا فرود امدم وخیلی از این بابت خوشحال بودم واشک میریختم واز امام رضا تشکر میکردم که باز هم منو طلبید.

سلام نشان دهنده شادی های درونی شما و موفقیت در امورات مالی است

24. فاطمه اسماعیلیفاطمه اسماعیلیsays:

سلام. بنده خواب دیدم از روی هندوانه ها سر خوردم اومدم زمین.‌در حالی که می گفتم امسال محصول هندوانه زیاده و حسن خوب بود. میشه لطفا تعبیر کنید. متشکرم

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

احتمالا چنین رویایی در بیداری از شما می خواهد که با محیط پیرامون خود ارتباط موثرتری برقرار کنید

25. محمد بصیریمحمد بصیریsays:

سلام خسته نباشید خواب دیدم با دوستان مدرسه از خونه مادربزرگم میزنیم بیرون و شروع ب سر خوردن روی برفای ک یخ زده بودن کردیم من همونطور ک داشتم سر میخوردم یهو یه سگی گذاشت دنبالم ولی انقدر سرعتم زیاد بود ک نمیرسید بهم بعدش جاخالی دادم و سگ از جلوم رد شد و اینکه آخر خوابم برف داشت آب میشد ولی همچنان ب سر خوردن ادامه میدادم

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

با تلاش و پشتکار بر مشکلات فائق خواهید شد.

26. ماه شبماه شبsays:

سلام دیشب خواب دیدم در یک پارک هستیم و یک عالمه حباب در هوا هست و هرکسی از سرسره سر میخوره حبابهای زیادی به آسمان میره و وقتی من سر خوردم اون چیزی که حباب میساخت خراب شد و به آسمان رفت و دیگر حباب درست نشد و همه گفتن چرا خرابش کردی

سلام بیانگر موفقیت در زمینه های مالی است

27. حسین آموزگارحسین آموزگارsays:

سلام من خواب دیدم که در یک اتوبان در لاین سرعت که ماشین ها باید با سرعت حرکت کنند نشسته ام و یک خانم که او را نمیشناختم در کنار من در حال لیز خوردن با سرعت بالا هستیم هم سرعت ماشین ها در حال حرکتیم و روی آسفالت لیز میخوریم و در حرکتیم اما ماشین ها هم با ما تصادف نمیکردند و به فصد مقصدی به همین شکل در حرکت بودیم .

سلام ممکن است موفقیت های مالی خوبی نصیبتان شود

28. حسین آموزگارحسین آموزگارsays:

سلام خواب شما آشفته است

29. ..........says:

من خوابام رو تو سایتای دیگتون تعریف کردم،اینجام مربوط میشه به این موضوع گفتم اینجا بگم. خواب دیدم تو هواپیما بودم با خانواده، هنوز پرواز نکرده بود و تو نوبت بلیط بودیم، داخل هواپیما دوتا سرسره بود، من سعی می‌کردم از پایین سرسره بالا برم، ک همش لیز میخوردم نمیتونستم، تا بالاش میرفتم و لیز میخوردم

ممکن است موفقیت های مالی خوبی در زندگیتان نصیبتان شود

30. سیرانسیرانsays:

سلام خواب دیدم سرسره بازی می کردم رووی برف بالا را که نگاه می کردم معشوقه م داره من و نگاه میکنه و خیلی خوشحال شدم

سلام بیانگر موفقیت های مالی است

31. ZariZarisays:

سلام خسته نباشیداستاد بزرگوار از اینکه همیشه خوابای مارو به خوبی تعبیرمیکنید سپاسگزارم. نزدیکای صبح خواب دیدم از جایی ک شبیه معدن بود و شلوغ بود ی سرسره خاکی هم اونجا بود که خیلیا ازش سرمیخوردن منم چندبار ازش سرخوردم خواستم از سرسره بالا برم ک نتونستم و از جای دیگه ک شبیه تپه بود بالا رفتم میشه تعبیرشو لطف کنید؟خیلی ممنون?

سلام ممکن است موفقیت های مالی خوبی در اینده نصیبتان شود

32. مریممریمsays:

سلام خواب دیدم تو شهر. بازی با یه بچه پسر تو. بغلم داریم هی سرسره بازی میکنیم

سلام خیری براتون میرسه

33. عارفهعارفهsays:

سلام من خواب دیدم با مادرم وزنعموم یک جا نشستیم وپسر عموم و عموم دارن روی برف ها سر میخورن اونجا شلوغ بود . من در واقعیت عاشق پسر عموم هستم. زنعموم بهم گفت برو با آرش سر بخور من هم اول قبول نکردم بعد که دیدم داشت میومد یکدفعه ای قبول کردم وقتی که قبول کردم خیلی خوشحال شد ومن هم خوشحال شدم بعد چند بار سر خوردیم . نمیدونم اونجا بود فقط دیدم تو یک جایی تو چند تا چاله پر از برف میخواستم بیافتم که دستمو از لبش گرفتم بعدش یک مرد که نمیشناسمش به آرش گفت اگه این چند متر دیگه گود تر بشه میمره من هم خیلی ترسیدم آرش هم سعی میکرد که من رو بگیره من بعدش توی چاله ایستادم به آرش گفتم دستتو بهده تا بیام بالا اون هم دستشو داد من رو بالا کشید و من رو از اونجا در آورد

سلام کسی شما را ترغیب به لغزش میکنه

34. نیازنیازsays:

سلام بر شما،خانمی مجرد هستم،دیشب خواب دیدم که رویه کوه برفی در حال اسکی بازی ،با تمام وسایلش هستم،خودم رو خوشحال دیدم،پدرم هم کنارم بود. ممنون میشم تعبیر بفرمایید.

سلام ممکن است وضعیت مالی شما رو به بهبودی برود

35. زهرازهراsays:

سلام خواب دیدم روی سرامیک سر می خورم شادم و خوشحال م خیلی انگار سرامیک سر بود

سلام به شادی زود گذر اشاره داره

36. محمدمحمدsays:

سلام خسته نباشید من دیدم که سرسره ی خیلی بزرگ و جگری رنگ را دیدم با دوستان رفتیم بالای ان معلوم بود روی ان کمی برف باریده بود با تلاش و سختی به بالای ان رسیدیم و بلافاصله پایین رفتیم وروی منظره سبز رنگ نشستیم و کمی برف هم میومد که منظره را کم کم سفید کند لطفا میشه برام تعبیر کنید.

سلام سپاس به وقت گذرانی های بیهوده اشاره داره

37. فاطمهفاطمهsays:

سلام من خواب دیدم یه جایی که نمیدونم کجا بود و زمین پوشیده از برف بود البته حدس میزنم که اونجا قبرستون بود هیچ قبری رو ندیدم ولی شباهت داشت بعد من داشتم اونجا که ۵ یا ۶ تا ادم هم بیشتر نبودن سخنرانی می کردم که یهو یکی از عمو هام اومد و من سخنرانی رو نصفه ول کردم و گفت که بریم یکی از فامیل هامون هم اونجا روی صندلی نشسته بود اونم بلند شد و همون لحظه من شروع کردم به سر خوردن از روی برف ها که بیدار شدم ممنون میشم تعبیرش رو بگید

سلام ناراحتی کوتاه مدتی پیش می آید

38. پیام احمدیپیام احمدیsays:

سلام خسته نباشید،خواب دیدم با برادرخانومم از شهری که تا شهرما۵کیلومترفاصله داره و ارتفاع بیشتری داره تو جاده اش که پراز برف بود ارتفاعش به ۴مترم میرسید از وسط برفا یه راه باریک باز کرده بودن که ما هموجا رو سُر خوردیم تا شهرخودمون خیلی هیجانی بود و احساس ترس نمیکردم فقط احتیاط میکردم که نیفتم

39. طیبهطیبهsays:

با سلام،خواب دیدم طرف حرم امام رضا میرفتیم برا خرید که بعد هم برا نماز و زیارت بریم وارد یه مکان سرپوشیده بزرگ شدیم فکر میکردم که اذان یک ساعت دیگه میگه گفتم بعد بیام وضو بگیرم میخواستیم بریم بیرون متوجا صدای اذان شدم اومدم که با عجله وضو بگیرم سطح زمین کفی بود که همش سر میخوردم و بلند میشدم

40. رضا شیرازیرضا شیرازیsays:

با سلام من خواب دیدم تو صحن حرم امام رضا برف باریده بود ومن با سرعت زیاد اسکی میکردمو و همسرم هم از پشت منو گرفته بود و با من اسکی میکرد خیلی هیجان داشتم فقط اخرش احساس میکردم سرعتم زیاده و دارم به درب حرم نزدیک میشم فکر میکردم چطوری باید این قضیه رو کنترل کنم که بیدار شدم.ممنون از اینکه وقت میزارین

41. کیاناکیاناsays:

سلام من خواب دیدم من همراه دختر خالم و دختر داییم که باهاشون قطع رابطه هستیم روی یه جاده که فوق العاده برف روش نشسته بود سر میخوریمو میخندیم تعبیرش جیه؟

42. Z.bZ.bsays:

سلام من خواب دیدم با پسر داییم که تازه فوت کرده رفتیم بالای یه بلندی سرسره بازی کردن زیاد برقی روش نبود ولی لیز بود بعد دوباره برگشتیم میشه لطفا بگید تعبییرش چی میشه

43. فرانک صدیقفرانک صدیقsays:

سلام خواب دیدم که تو یه جای بزرگ مثل یه دشت که پر از برفه و یه عده کمی هم هستن و همسرم هم هست و پدرم م هست .من از دیدن این همه برف خوشحال میشم و یه گلوله درست میکنم و پرت میکنم و بعدش دلم میخاد سر بخورن و از عرض زمین سر میخورم و چشامو میبندم و همون موقع پدرم هم از طول زمین یر میخوره من چشامو بستم و حس خیلی خوبی دارم و اصلا نمیترسم فقط یه لحظه میترسم نکنه به پدرم بخورم اما رد میشم و میرم.

44. جمال قلیچیجمال قلیچیsays:

سلام دیشب خاب دیدم از کوهی رفتیم بالا و ب پایین سر خوردیم مسیره آماده و منظمی بود برای صور خوردن وتا داخل شهر میومد

45. فاطمهفاطمهsays:

سلام من خواب دیدم روی زمین یخ زده و من میترسیدم راه برم یه نفر دیگه از کنار من رد شد و سریع روی یخ ها سر میخورد و جلو می‌رفت منم شروع به حرکت کردم و به راحتی روی یخ ها حرکت کردم

46. فاطمهفاطمهsays:

سلام من در خواب دیدم با مامانم و افرادی از یه جای با ارتفاع کم داریم سر میخوریم با وسیله و خوشحال بودم کلن بعد اونجا بادخوشحالی داشتم میدوییدم تا رفتم خونه داییم بعد وقتی رسیدم زنداییم کفش پاشته بلند پوشیده بودد به چادر رنگی و لباس خونگی و تولدش بود بعد روی بالش شپش دیدم که از سر دختر داییم اومده بود بیرون

47. BaharBaharsays:

سلام من ۱۴ سالمه خواب دیدم با مامان و بابام روی یه ماشینای کوچیک نشستیم و داریم از جاده هایی که ارتفاع زیاد دارن سرسره بازی می‌کنیم

48. K fK fsays:

سلام من خواب دیدم تو روستامون برف باریده زیاد و من و همسر از خونه ی پدرشون میریم خونه ی پدر من بعد وسط روستا برادر شوهرم با برف مثل یه نقش یا یه چیزی شبیه عکس درست کرده باهاش حرف زدیم و رد شدیم جاده سراشیبی ک داره تو خواب یخ زده بود یعنی انگار از تو برفها انقدر ک سر خورده بودن سر شده بود یکی دونفر هم داشتن سر میخوردن من دست همسرمو ول کردم رفتم سر خوردم بعد پایینش دوباره دست شوهرم گرفتم و کل جاده یخ زده بود باز با خنده شوهرم گرفتم باهاش سر خوردم تا اخر جاده ک ب کوچه ختم میشه همسرم برگردوندم ک دوباره استاده دوتایی سر بخوریم ک همسرم بهم گفت نیوردمت ک سر بخوری و میخواست مانع سر خوردنم بشه منم تا نصف راه سر خوردم میخواستم ک برگردم بیدار شدم لطفا بگید تعبیرش چی میشه

49. عاطفهعاطفهsays:

سلام من خواب دیدم یجایی با داداشمو چنتا ادم دیگه ایم بعد زمین خشک بود اما وقتی پایین و نگا کردم یهو دیدم رو زمین پر از برفه و ی شیبیم داشت ک ته اون شیب مشخص نبود من خودم اولین نفر سر خوردم و برای بقیه راه سرسره درست کردم ک اونام سر بخورن بعدش خودم اومدم بالا و تشویقشون میکردم ک سر بخورن

50. مهسا محمدیمهسا محمدیsays:

سلام من خواب دیدم که به سمت یک ضریح میروم و صدایی به من میگه این ضریح امام حسینه و نورانی ترین نقطه جهانه و بعد از اون بهم سمت راستم رو نشون میدن و میگن اونجا هم ضریح امام جواده من به سمت ضریح امام حسین رفتم و جلوی ضریح شروع کردم شدید گریه کردن و دستامو بلند کردمو زیارت عاشورا خوندم همراه بقیه جمعیت و تو دلم حاجتی که مدت ها براش چله امام حسین گرفته بودم رو از اقا خواستم تعبیر می کنید؟؟ کریه تو خواب بده؟؟

51. دلارامدلارامsays:

منرخوابردیدم یه جایی پر برف مثل تپه بود وایساده بودم اول چندتااز فامیلا وچندنفر که نمیشناختم رخوردنرازاون تپه برف بعد منو مامانمسر خوردیم

52. محمدحسینمحمدحسینsays:

خوب دیدم که فرشته احمدی از سرسره لیز خورد افتاد زمین و زخمی شد و بی هوش یا مرده بود

53. محمدحسینمحمدحسینsays:

خواب

54. سحرقاسمزادهسحرقاسمزادهsays:

سلام خواب دیدم توی یه محوطه وساختمان چن طبقه هستم شبیه حوزه علمیه وسرم‌چادر شب دارم با دوستام‌توی اتاقی داریم قرآن خوندن باآواز زیبای یه خانم رو گوش میدیم ودرآخر که صدق الله العلی والعظیم‌گفت همگی صلوات فرستادیم و اومدیم از اون اتاق بیرون که می‌خواستیم بریم خونه هامون من به اون خانومی که قرآن میخوند درحین راه رفتن توصیه میکردم که حوزه علمیه بخونه بعد خواستیم از ساختمون بیام بیرون و بریم خونه هامون به اتفاق دوستان که دیدیم ساختمون هم برا پایین رفتن پله داره و هم سرسره برقی داره که هم میتونی از پله بری پایین هم سرسره مام نشستیم روی سرسره برقی ورفتیم‌پایین