تعبیر خواب گیر افتادن در برف

با تعبیر خواب گیر افتادن در برف امروز در وب سایت توپ تاپ همراه شما عزیزان هستیم، بر باد رفتن آرزوها از دست دادن همسر و فرزند گریه کردن ناکامی و کسالت از معانی اصلی همین رویاست، حضرت امام جعفر صادق (ع) می فرماید اگر کسی ببیند به همراه همسر و فرزندان خود در کوهی از برف گیر میکند و برای نجات یافتن تلاش بسیار میکند علامت آن است که غم و اندوه به زندگی شما راه خواهد یافت و یک دوره زمانی طولانی را در فکر فرو خواهید رفت اگر ببینی میان برف گیر افتاده ای و با صدای بلند میخندی یا از این اتفاق خشنود شده ای علامت آن است که پیرامون موضوع شرم آوری داوری میکنید و باعث می شوید یک یا چند نفر بخاطر قضاوت های نادرست شما به دردسر بیفتد و یا زندگی مشترک یک زوج را از هم می پاشید شیخ مفید در همین باره آورده اند چنان چه زن بارداری خواب ببیند میان انبوهی از برف ها در هوای سرد زمستان گیر میکند نشانه ی این است که در ادامه ی زندگی با دخالت های زیادی مواجه می شود و محتمل است کسی یا کسانی از روی دشمنی و بدخواهی به ایشان تهمت نا روا بزنند دانیال پیامبر فرموده اند اگر در هر صورت و در هر شرایطی زنی حامله این رویا را تجربه کرد حتما برای دفع خطر سوره ی آیت الکرسی را صبح زود بعد از اذان صبح 5 مرتبه بخواند و به درگاه خدواند استغفار کند نقل است روزی زنی جوان اصرار زیادی به دیدار حضرت یوسف (ع) داشتند پیامبر از این موضوع آگاه شدند و به ایشان اذن ورود دادند سراسیمه به حضرت گفتند خواب دیدم به همراه نوزادم در بیابانی ناشناخته هستیم که ناگهان برف شدیدی آمد من و فرزندم از شدت سرما روی زمین افتادیم ارتفاع برف لحظه به لحظه زیاد می شد و ما هر دو زیر انبوهی از برف یخ زده و جان دادیم زن جوان مضظرب و نگران منتظر شنیدن تعبیر این خواب از زبان پیامبر بود ، حضرت به ایشان پاسخ دادند کوهی از غم و غصه در روزها و در ماه های آتی وارد زندگی مشترک تو و همسرت می شود که تحملش سخت و طاقت فرساست اما حضرت ایه ای از کلام خداوند را روی تحته ای از چوب سیاهه کردند و گفتند این آیه را بمدت سه روز نوبت صبح بخوانند تا تمامی بلاها و نحسی های این رویا از تو دور شود

خوشبختانه وب سایت توپ تاپ در این زمینه با اطلاعات کامل و جامع برای راهنمایی کاربران جهت دفع شدن خطرات احتمالی این خواب در تلگرام به ایدی @toptoopsit اماده ی پاسخگویی بصورت شبانه روزی می باشد

جابر مغربی نیز نوشته اند اگر خواب ببینی که پدر و مادر خودت میان برف ها گرفتار و محبوس شده اند خوب و خیر است و بر شش وجه استوار است اول رزق و روزی دوم زندگانی سوم مال بسیار و ارزانی نرخها چهارم لشگر بسیار پنجم بیماری ششم غم و اندوه

اگر ببینی کسی را که در بین برفها گیر افتاده است را نجات میدهی و باعث خوشحالی اش می شوی دلیل که مال بسیار و حلال جمع خواهی کرد اگر ببینی جمع زیادی از مردن شهر و یا محل زندگی ات در میان برف ها محبوس شده و ناله سر می دهند غم اندوه و عذاب است چنان چه ببینی مرده ای از بستگان و نزدیکان خودت یا غریبه گیر کرده بود به رسیدن رزق و روزی و بهبودی از بیماری دلالت دارد

مطالب مرتبط...

46 نظر

1. محمدمحمدsays:

سلام خدا قوت خواب دیدم تو سقف خونمون یه سوراخ بزرگ ایجاد شده و داره برف میاد داخل خونه.

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

به معنی ارزان شدن نرخ ها در شهر دیار و یا کشور شماست و همچنین معنای بهبودی در رفاه حال مردم نیز دارد

2. معصومهمعصومهsays:

خواب دیدم با ماشینم تو برف زیاد گیر کردم ولی کم کم و به سختی از برف دراومدم و ماشینو به آرامی تونستم حرکت بدم

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

این حرکت سخت در میان برف ها با وسیله نقلیه بیانگر عاقبتی ست که ختم به خیر می شود میتوان عنوان کرد که به سلامت رد شدن از موانع زندگی تعبیر این خواب ست

3. سورناسورناsays:

سلام خواب دیدم خونه مادربزرگم اینا تو روستا هستم همراه خواهرم آماده شدیم بریم مدرسه وقتی اومدیم بیرون برف زیادی اومده بود کمی از مسیر رو اومدیم و برگشتیم با خودمون گفتیم مدرسه ها با این وضع تعطیلن خونه بودیم که زنگ زدن گفتن مدارس بازه دوباره راه افتادیم زمینایی که ازشون رد میشدیم تا زانو برف و آب بود ما سعی میکردیم از جایی که آب زلالی داشت و ماهی توش بود بریم وجایی هم که تو برف بودیم سریع خارج میشدیم و جایی که به نظرمون مناسب تر بود میرفتیم وقتی اطراف نگاه میکردیم ماهی های بزرگ و زیادی از بین رفته بودن بالاخره به جایی رسیدیم که شبیه مترو بود چند نفرمون با مترو رفتن ولی من با یه ماشین مدل بالا که واسه همسرم بود با هم رفتیم خونه،من مجردم

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

راه رفتن در برف و بالا آمدن آن تا بالای زانو و همچنین دیدن ماهی در این رویا نیکوست و خبر میدهد اتفاقات زیبا و تجربه ساز یکی بعد از دیگری با گذشت زمان برای از راه خواهند رسید

4. مریممریمsays:

سلام...من در زندگی مشکلاتی برام پیش اومده.....من دیشب خواب دیدم انگار در کشوری مثل روسیه بودم و میخاستم برگردم وقتی خواستم سوار هواپیما بشم فرودگاه پر از برف سفید بودش و سوار هواپیما شدم و پریدم ....

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

برف در اطراف فرودگاه ممکن است پیشرفت شما در زندگی را از طریق بعضی از مشکلات بوجود آمده کاهش دهد ، اما نگران نباشید چرا که موقتی هستند

5. مریممریمsays:

سلام وخسته نباشید خواب دیدم تو گوچه دوران کودکیم هستم کلی برف باریده نمیشه راه رفت هوا هم تاریک بود چند نفر هم بودن بغیر من که نمیخواستن برن ناامید بودن من میکفتم باید برم همسرم هم حس میکردم هست من رفتم اخرش رسیدم به یه جا که پر بود از خانه های چوبی و افتابی بود از برف تمیز شده بود اول فکر کردم اونجا خانه دشمن هست بعد دیدم نه خودی هستن خیلی خوشحال شدم

سعی کنید در روابط خود با دیگران آرام تر و مهربان تر رفتار کنید

6. mahboob mahboobmahboob mahboobsays:

سلام.خسته نباشید.من دیشب خواب دیدم تو خونه هستیم بیرون برف میبارید یکباره کولاک شدو برف مثل بهمن و توده ای اومد تو خونه از پنجره.من پنجره دیگه ای رو باز کردم گفتم از اینجا میشه فرار کرد خودم اومدم بیرون و اونجا چشمه ای بود که پر از سنگ بود اما یخ زده بود میشد از رو سنگا بالا رفت.پشت سرم همسرم هم اومد اما برگشتم دیدم پدر مادرم نیستن و فهمیدم زیر برف موندن همونجا و نتونستن بیان بالا و گیر کردن تو برف.همونجا به حدی گریه کردم که با گریه خودم از خواب بیدار شدم.تعبیرشو زحمت میکشید بگین بهم.

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

نشانه ی آن است که کاری در خور تقدیر انجام خواهید داد.

7. محمدمحمدsays:

سلام من خواب دیدم انقدر برف امده که دیگه نمیتونم راه برم میخواستم برم ولی نمیتونستم بی زحمت تعبیرش چیه

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

نشانه ی آن است که در جایی که انتظار شکست داشته اید ، موفق خواهید شد و به جای ضرر سود خواهدی برد.

8. نیلوفرنیلوفرsays:

سلام خواب دیدم پدرم میگه بیماره و قراره زبونم لال فوت کنه ولی ظاهرا کاملا سالم بود و کسالتی نداشت و بمن میگفت که باید کار کنم بیشتد و خرج خونواده رو بدم منم گریه میکردم و باش دعوا میکردم و میگفتم نمیتونم حتی توی گوشش زدم بعد شنیدم مادرم داره با یه خانم قرآن خون و دعا نویس (که میشناسمش تو واقعیت ) صحبت میکنه و اون خانم داره بهش یسری کارا میگه که انجام بده منم داشتم شمع روشن میکردم که مداما آب میشد میافتاد نمیتونسم وایسونمشون و مومش میریخت رو دستم اما نمیسوختم بعد اون خانم رفت بیرون منم دنبالش رفتم بیرون یکدست برف بود در حد یه کوه و این خانم توش راه میرقت و هر چند قدم یک تکه چوب تخته ای فرو میکرد توی برفا بعد نوه خالم پاشو گذاشت روی یکی از تخته ها که ازش بالا بره بهش گفتم نرو فک کنم برفش بریزه گوش نداد رفت روش که یهو کل برف سرازیر شد تقریبا یه بهمن کوچیک بود انگار اول از همه نوه خالمو گرفت بعد انگار داییم و خالم و مامانمم رو برفا بودن(دایی و خالم شهر دیگه ای زندگی میکنن و مدتهاست ندیومشون) و با برف شروع کردن به سر خوردن و پایین افتادن من فقط تماشا میکردم چون همون اول فرار کردم و گیر نیافتادم ولی خیلی ترسیده بودم و از خواب بیدار شدم تا چند لحظه کل بدنمو نتونسم تکون بدم.ترو خدا تعبیرش چی میشه؟ فک کنم خیلی بده

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

این خواب از شما می خواهد تا اعتماد به نفس خود را تقویت کرده و با آزادی بیان بیشتری به طرح سوالات و چالش های خود با دیگران بپردازید.

9. لیلیلیلیsays:

سلام خسته نباشید دیشب خواب دیدم وسط جاده ی برفی توی ماشین بودم جاده لغزنده بودبرف سنگینی اومده بود یه دفعه دوتاماشین باسرعت توجاده حرکت میکردن تعادلشونوازدست دادن کم بودتصادف بشه بعدانگارماشینایکی بالای دیگری شدماشین پایینیه سقفش اومدپایین آخرش بزور خودشونونگه داشتن،،من باتعجب نگاشون میکردم بعدزنجیرچرخ ماشینموروشن کردم وخییییلی راحت وباقدرت تمام ماشین حرکت کردوهیچ مشکلی هم نداشتم (ولی تو واقعیت ماشین ندارم) لطفاتعبیرش کنید...ممنون وسپاس

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

این خواب از شما می خواهد تا به بیان پرسش ها و ابهامات ذهنی خود بپردازید و اجازه ندهید که تداوم احساس سرکوب، شما را از تصمیم گیری و ایجاد تغییرات مثبت در زندگی باز دارد.

10. هانیه زمانیهانیه زمانیsays:

سلام.من دیشب خواب دیدم نزدیک خونه ی اقایی هستم که قرار بود ازدواج کنیم و ۶ ماهه رابطمون از بین رفته.دیدم نزدیک خونشون هستم و افتادم تو برف و برف داشت منو پایین میکشید و به رور خودمو نجات دادم.اون اقا میدید که من نیاز به کمک دارم.اما خودم تلاش کردم و خودمو بالا کشیدم.خیلی تو خواب دلتنگ‌شدم

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید که احساس دلسردی و سرکوب، شما را از بیان نظرات و خواسته هایتان باز دارد.

11. ساراساراsays:

خواب دیدم با قطار از مسافرت برمیگردیم و بعد از رسیدن به شهرمون با خواهرزاده و نوه خالم که هردوشون بغل من هستن توی برف گیر کردیم و میترسیدم بچه ها یخ بزنن که یه در دیدم هی اونو کوبیدم باز کردن و رفتم تو بچه ها حالشون خوب بود تعبیرش چیه؟ممنون میشم بگید

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

این خواب اشاره به مسئولیت های جدیدی دارد که در زندگی بیداری بر عهده ی خود احساس می کنید.

12. SaraSarasays:

سلام من دیدم داره برف میباره پسرمو فرستادم مدرسه اما بعد پشبمون شدم که چرا فرستادمش بعد ماشین قبلیم که الان فروختمش برداشتم گفتم برم دنبالش بیارمش اما تو راه گاهی تو برف گیر میکردم و تو‌راه میدیم تو راه دیت فروشا بساط فروش آجیل کردن و مدام نگران بودم که پسرم مونده تو مدرسه.

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید مشکلات فعلی در شما احساس دلسردی ایجاد کرده و قدرت اراده ی شما را برای پیگیری مسئولیت هایی که بر عهده ی دارید سست کند.

13. سیماسیماsays:

سلام. خواب دیدم اطراف محل زندگیمون که جاهایی تپه مانند هم داره برف اومده هواهم سرده من از این هوا و برف تقریبا خوشم میومد ولی تو ذهنم میگفتم الان مامانم تو این سرما اذیته(کلا سرما حساسن). بعضی از اون تپه ها هم برفشون آب شده بود ک رفت و آمد رو راحت کرده بود. تعبیرش چی هست؟

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

این خواب اشاره به گشایش های جدیدی دارد که در مسائلی که مدتی است برای شما احساس ناراحتی و انتظار ایجاد کرده اند به وقوع خواهد پیوست.

14. ساراساراsays:

سلام خواب دیدم خانوادگی با پسری که دوسش دارم و خواستگارمه میخوایم بریم مشهد باخواهرم وسیله هارو جمع میکردیم که رفتیم تو حیاط دیدیم پراز برف شده که ارتفاع بلندی داره پدرم که 6 ساله فوت شده تو خواب رفت روی پشت بوم برفا رو پارو میکرد چند تا سرامیک هم از سقف حیاط افتاده بود پایین میخواست اونارو جمع کنه گفت دخترم اینا رو جمع کنیم میریم مشهد منم میخواستم برم دستشویی پشت در دستشویی پراز برف بود اونا رو کنار زدم رفتم

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

باید خوشبین باشید. دلیلی برای نگرانی در ارتباط با سلامتی و یا حرفه ی خود وجود ندارد.

15. سپیدهسپیدهsays:

سلام-خواب دیدم که در حال دور شدن از جایی هستیم نمیدونم کجا بود ولی تو خواب احساس میکردم از اونجا نجات پیدا کردم.موقع پیاده شدن از ماشین همه پیاده میشن و من تا میخوام پیاده شم یهو برف مثل بهمن میاد روی ماشین و من میمیونم داخل ماشین وسط تلاش هام واسه بیرون اومدن از خواب پریدم

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

درود ، بیان میکند که در رویارویی با مشکلات و یا برخی از کم و کاستی های زندگی با تدبیر برخورد خواهید کرد و بتدریج آن ها را از میان برخواهید داشت.

16. سارا کریمیسارا کریمیsays:

با سلام امروز دوتا خواب دیدم یکیش مریض شدن خودم دم صبح بود یکیشم تقریبا ساعت 4 و خورده ایی بود خودم بودم یا پسرم تو برف و بوران گیره کرده بودیم روسری زده بودم ولی برف اینقدر زیاد بود که مدام میزد تو صورتم دقیق یادم نیست خودم یا پسرم بودیم دیروزم تو واقعیت خیلی با شوهرم دعوا و بحث جدایی داشتیم دیشبم گلوی پسرم عفونت کرده بود ناراحت شدم نمیدونم گفتم شاید ممکنه بهشون ربطی داشته باشه

• مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

اهداف و آرزوهای بزرگی در دل دارید، اگر می خواهید به مراد دل دست پیدا کنید باید از عزم راسخ و همت عالی برخوردار بوده و تمام تلاش خود را به کار بگیرید.

17. سورناسورناsays:

سلام خواب دیدم از یک کوه برفی به راحتی پایین اومدم ولی وقتی میخواستم همین مسیر رو برگردم چند قدمی بالای کوه نمیتونستم بالا برم و یه خانم غریبه کمکم کرد و بالا اومدم برف شدیدی باریده بود و من به سرعت خودم به خونه رسوندم

سلام مالی است که با حیله و نیرنگ به دست می اید

18. ناشناسناشناسsays:

سلام من امروز صبح خواب دیدم توی یک جای شبیه بیابون بودیم با چند نفر دیگه اونجا خیلی برف اومده بود و ماگیر کرده بودیم و گم شده بودیم اما افتاب توی اسمون بود کمی بعد اطراف جاده ای ک پر برف بود ی دسته توله سگ سفید افتادن دنبالم و من تونستم فرار کنم ولی ی سری حیوونا توی جاده انگار مرده بودن مثل پلنگ ... تعبیر چیه خیلی نگرانم؟؟

19. مریم گلیمریم گلیsays:

باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقاتی است که موجب ناراحتیتان میشود

20. HHsays:

سلام مت خواب دیدم که من کسی که دوستش دارم در کوهستان باهم عروسی میکردیم که یک دفعه بهمن میاد ما در زیر بهمن میمیریم

سلام نشانه دهنده موقعیت مالی خوب است

21. محسن رادمحسن رادsays:

سلام .من خواب دیدم با خانواده رفتیم تو یه کوه برای تفریح یک دفع هوا ابری شد وشروع کرد به برف آمدن من نگران بودم خیلی میترسیدم و تلاش میکردم که زودتر بریم اما همراهانم خوشحال بودن آتش روشن کرده بودن و میخندیدن

سلام نشان دهنده موفقیت مالی در اینده برای شما خواهدبود

22. ب سب سsays:

سلام من خواب دیدم توی یه جایی مثل جنگل بزرگ که خیلی درختای کمی داشت و بیشتر اطراف جنگل درخت بود در حال شادی کردن و راه رفتن زیر برف بودم اونجا مثل جنگل بود ولی اطرافش ماشین حرکت میکرد و انگار نزدیک خونمون بود من لباس گرم پوشیده بودم و باد ناگهان کلاهمو به هوا برد اما دوباره گرفتمش خیلی خوشحال بود که به خونه ای ناشناس رسیدم وقتی وارد شدم خونه پدریم بود ولی من تا حالا این خونه رو ندیده بودم مادرم تمام برف هارو پارو کرده بود برف تو حیاط و تو خونه بود دیوارا پر از برف پارو شده بود و من اصلا تعجب نمیکردم

سلام بیانگر موفقیت در امورات کاری وپیشرفت در زمینه مالی در زندگیتان است

23. مریممریمsays:

سلام من در واقعیت حامله ام. خواب دیدم به همرا همسرم تو خیابون صبح زود هست میریم هوا خیلی سرد وکولاک هست همسرم یک پتو انداخته روی شونه من تو خیابان نکهبان اینا میدیدم که جستجو میکردن دقیق یادم نیس یه جای بود تو عروسی من فلوت میزدم تا کارم درست بشه ولی من هرچی میکردم نفسم نمیومد فلوت بزنم یذره زدم بعد دوباره خودمو توخیابون دیدم که همسرم نبود مامان بابام وخواهرم جلو تو کوچه راه میرفتن منم پشت سرشون کلی برف بود من تا زانو میرفتم تو برف خواهرم میکفت مواظب باش خوب راه برو.

سلام ممکن است موفقیت های مالی در زندگیتان ایجاد شود

24. ارمیتا محمدیارمیتا محمدیsays:

سلام خواب دیدم در خیابان راه می رفتم بدون روسری هوا ابر بود خانم من را می شناخت من او را می شناختم نزیک خانه باران شدید و تگرگ راه می رفتم نمی گذاشت سوربخورم مراقب بود

• مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

سلام. وقت بخیر. رویای شما نشانه خوبی از زمان آینده به همراه دارد. نتیجه یک آزمون یا موفقیت شغلی قسمتی از تعبیر آن است.

25. مصطفی احمدیمصطفی احمدیsays:

سلام من دیشب خواب دیدیم با یه دختر بچه ۶ساله داریم میریم سمت روستامون تو راه داشتم از جاده خاکی و کوها رد میشیدم وبرف همه جارو گرفته بود وقتی نزدیکای روستا شدیم یه گله گرگ به ما حمله کردن و پدرم با اقوامم و چند تا سگ به کمک ما امدن که گرگ ها با اومدن اونا فرار کردن که بعد وقتی وارد روستا شدیم با اقوام و خانواده به صحرا رفتیم که روز سیزده بدر بود

سلام ممکن است مسائلی باعث شود به فکر و اندیشه فروبروید

26. خانم محمدیخانم محمدیsays:

سلام خسته نباشید خواهرم دیشب برای من خواب دیده که من تو جاده ی کوهستانی به گفته خودش جاده ی چالوس پیاده بودم و برف میومده به صورتی که کل جنگل و درختارو برف گرفته و خواهرم اینا تو خونه نگران من بودن

سلام موفقیت های مالی خوبی را در زندگی به دست خواهید اورد

27. ن. کاکاوندن. کاکاوندsays:

خواب دیدم با ی گروه رفته بودیم تو دل کوه ک برف و کولاک بود.اشنا بودن همه ولی دقیق یادم نیس کیا بودن من ازشون عقب افتادم خیلی داد زدم صداشون زدم.من صدای خنده هاشونو میشنویدم ولی اونا صدای منو نه تو جیبم فقط نبات داشتم ی ذره ی ذره میمکیدم ک زنده بمونم. از خواب ک پاشدم خ سردم شده بود تعبیرش چیه

موفقیت های مالی خوبی ممکن است برایتان ایجادشود

28. ناهیدناهیدsays:

سلام خواب دیدم ازخونه آبجیم اومدم بیرون برف اومده بود من باصورت افتادم رو برف بعد سعی کردم خودم وبلند کردم

سلام ناراحتی کوچکی پیش میاد

29. اکرماکرمsays:

سلام ودرود من خواب دیدم روی یه پل پراز برف گیر کردم ودنبال شیرآب بودم که برفهاروآب کنم پیدانکردم نزدیک بود از روی پل بیفتم که از حضرت ابوالفضل کمک خواستم وبعدانگار یه نیرویی کمکم کرد واز روی پل اومدم پایین ونیفتادم ممنون از پاسخگویی تان

سلام ناراحتی پیش می آید که حل می شود

30. لي ليلي ليsays:

سلام خسته نباشيد من ديشب خوابيدم توي ماشين با پسر مورد علاقم هستم و اومديم با هم بيرون بگرديم...اما من خيلي نگرانم كه كسي ما رو با هم ببينه كه يه دفعه با ماشين با ماشين داييم برخورد ميكنه و ما رو با هم ميبينه من خيلي ناراحت بودم.زمستون بود.بعد از اين كه دوباره سوار ماشين شديم نگاه كردم ديدم كفشام پر برفه و شروع كردم به خالي كردن برف از كفشام...(البته در واقعيت من با اون اقا به نتيجه نرسيدم اما هنوز هم بهش علاقه دارم)

31. دریا معینیدریا معینیsays:

سلام من دیشب خواب دیدم با خانوادم توی جایی شبیہ پارک هستیم و خوشحالیم ازشدت برفایی ک قبلن اومدہ بود روی زمین و روی درختا و فضای خیلی قشنگی ایجادشدہ بود ،یہو از کوه کُلی برف انگار با باد سرازیر میشہ بہ سمت پایین و روی ما ،کسی زخمی نمیشد و همہ سعی داشتیم همدیگرو نجات بدیم خیلی سخت و سنگین بود برام

32. محمد امین شجاعمحمد امین شجاعsays:

سلام من خواب دیدم که از باشگاه تعطیل شدم وهنگام برگشت به خونه که توی راه از قبل برف اومده بود بعد یک باد شدیدی وزید من افتادم تو جوب جوبش عمیق نبود ولی داد زدم کمک سریع منو یک نفر نجات داد

33. مهشید مطلبیمهشید مطلبیsays:

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما. من خواب دیدم در جنگل برفی گیر کرده ام اما ناراحت نبودم و انگار به گونه ای می توان گفت خودم به آنجا رفته بودم.در حال راه رفتن بودم که ناگهان غولی غیر برفی به من حمله ور شد و در ادامه توانستم از طریق شخصی ناشناس از دست غول آزاد شوم

34. دلنیادلنیاsays:

سلام دیشب خواب دیدم ک از مدرسه برمیگردم بابامم تو راه همراهم بو اما میخواستم ازش جلو بزنم تو راه برف بو اما میشد براحتی ازش رد شد همه جا برفی بود تو راه چند تا سگ بود اما من داشتم میرفتم خونه قبلیمون وسط راه ک یادم اومد برگشتم ک بیام خونه جدیدمون یهو به بابام رسیدم با هم رفتیم خونه سر کوچمون سیم طناب اویزون شده بود و از زیرش رد شدیم جلو در خونمون پسر خاله بابامو دیدم ک بابام خیلی وقته باهاش دعواش شده رفتیم تو خونه اون خونه اصلا شبیه خونه مون نبود و بهم گفتن ک این خونه عموکوچیکته طوری ک باورم شده بود بود

35. نرگسنرگسsays:

سلام خسته نباشین دختر عموی من خوابی دیدن درباره من ک گفتن خیلی خوب نبود جزئیاتشو برام تعریف نکردن فقط گفتن انگار یه جایی گیر افتاده بودی میشه ی تعبیر کلی ازش بگین

36. نسترننسترنsays:

سلام وقت بخیر.خواب دیدم در برف کهنه و کثیف کوهستان فرورفتم و دنبال راهیی برای صعود به بالا میگردم

37. سلیمسلیمsays:

با سلام خواب دیدم که در یک زمین گلی سربالایی برف کمی باریده بود و ماشینم به سمت جاده اصلی بالا نمی آمدو یک نفر دیگر هم چند متری من همین مشکل را داشت.پایین آمدم زنجیر چرخ ببندم یا کاری انجام بدهم که بیدار شدم. لطفا در مورد تعبیرش اگر میتونید راهنمایی کنید.

38. نیلینیلیsays:

سلام من خواب دیدم که تاکمر توی برف هستم یه بچه نوزاد هم بامنه که لباسش زیاد نیس و یه جایی تواون برف ها خوابوندنش من اولش منتظربودم یکی بیاد نجاتم بده یه لباس خیلی سنگین گرم پوشیدم بچه رو بغل کردم با سختی فراوان ازبرفا عبورکردم تعبیرش چیه

39. وحید گل.زردیوحید گل.زردیsays:

سلام خسته نباشید خواب دیدم از.تونلی.باریک.داشتم میرفتم که به.یه خانه خراب رسیدم خاک ریخت روم فقط گردنم بیرون بود.هرچی داد زدم کسی نیومد میخواستم همون جوری وایسم که.فکر.کردم.میمیرم.خودمو.کشیدم بیرون اومدم بیرون بعدش یکی اومد گفت اینجا را خراب کردی درستش کن.بعدش من با بیل.خاک می.پاشیدم به بیرون اینقدر اعصابم خورد شده بود که داد میزدم کسی نمیومد طرفم منم داد میزدم خاک پرت میکردم رو دیوار پنجره آخرش دیگه در رفتم

40. بهزادبهزادsays:

حدود شش صبح خواب دیدم در جنگل نزدیک محل کارم در روسیه درحال قدم زدن ناگهان فرو رفتم به داخل تونل عمودی در عمق زمین که همه جا برف بود ومن سر می‌خوردم به داخل آن تونل برفی بعد از چند متر به خودم گفتم راه برگشت نیست و من خواهم مرد و همانطور که در خواب بودم خواب بودم گفتم خواب میبینم الان بیدار میشوم خودم را در خواب تکان دادم تا از خواب بپرم و بیدار شدم، لطفاً تعبیر خواب را بفرمایید ممنون

41. ......says:

خواب دیدم با برادرم و پدرم در برف و راه سختی گیر کردیم ولی به آسانی نجات پیدا کردیم و من یک بار زیر برف ماندم و بازهم به اسانی نجات پیدا کردم

42. سمیراسمیراsays:

خواب دیدم از محل تحصیلم که جایی کوهستانی هست میخوام برگردم خونه ولی برف بسیار سنگینی اومده و همه جا مه هستش همه ماشین گرفته بودن باهم برگردن ولس من تنها بودم هرکاری هم میکردم نمیتونستم ماشین اینترنتی بگیرم در ضمن هوا سرد نبود

43. نیما فتح الهینیما فتح الهیsays:

مادرم خواب دیده است با مادر فوت شده اش در ماشین است و رانندگی میکنید و برای مجلس ختم میرود اما در راه تا زانو در برف گیر می‌کند

44. علی عراقیعلی عراقیsays:

خواب دیدم در قبرستان در جای بلند توی برف گیر کردم بعد از سعی و تلاش نجات پیدا کردم قبرستان آشنا بود و چند نفر هم داشتن کمکم میکردم

45. ن رن رsays:

خواب دیدم پسرم ک تو شهر دیگ زندگی میکنه گیر کرده تو برف، چن بار پاشو از برف درمیاره و دوباره گیر میکنه تو برف

46. And moreAnd moresays:

امروز خواب دیدم توی یک جا همراه با خاله هام و زندایی هام و بچه هاشون گیر افتادیم رفتیم بیرون از اونجا که میان یه عالمه برف گیر افتاده بودیمهمینطور که نشسته بودیم یه هو برف شدید شد و من و چندتا از خوانوادم رغتیم کمک بیاریم ما نزدیک یه قصر بودیم ولی نرفتیم رفتم به یه جایی که اونجا زیرش تخت من بود من تو دختم پر از پتو بود سه تا برداشتیم ولی هر کاری کردیم نتونستیم برگیردم و چون بیدار شدم