تعبیر خواب ازدواج خواهر و برادر با هم

متاسفانه دیدن خواب عروسی و یا وصل برادر و خواهر تنی با همدیگر با معنی نحسی همراه است و دلالت بر بدبختی فساد و یا  پر شدن چوب خط شما است ابراهیم کرمانی درباره این خواب گفته است که نامزدی یا عقد برادر و خواهر تنی با هم  در خواب انسانی است منافق و دروغگو که بدون هیچ سود و ثمری دروغ می‌گوید و نفاق ایجاد می‌کند و تحت هیچ شرایطی رام نمی‌شود,شخصی به نزد ابن سیرین آمد و گفت خواب دیدم که با خواهرم که چند سال از من کوچکتر است ازدذواج کرده ام و هعر دوی ما خوشحال هستیم که اتفاقا مراسم عروسی هم برای ما برپا کرده بوودن و با یکدیگر میرقصیدیم این خواب چه تعبیری دارد ابن سیرین او را پاسخ دادند که در زندگی و کارهای روز مره خود جویا شو و ببین کدام عمل زشت و یا ننگی را به تازگی انجام دادی و از خداوند طلب استغفار کن ! شیخ طوسی نیز گفته اند این دخواب نشان دهنده ی این است که  برای خود وبال و گرفتاری درست می‌کنید.همچنین آوره شدن و دربه دری از دیگر تعابیرش است گسستگی و پریشانی ،و از این خانه به آن خانه رفتن و از این شهر به آن شهر شدن و یقینا احتمال تزلزل و خطر هست.و در مجموع آشفتگی و پریشانی کارها است.

تعبیر خواب ازدواج خواهر با برادر از نظر یوسف نبی:پوکی و پوچی است و در وجه دیگر فساد و گناه و تباهی،عمل خلافی مرتکب شده‌اید یا مرتکب خواهید شد که با تجاهل و ظاهر سازی و فریب می‌کوشید از چشم دیگران پوشیده نگه دارید و کار بالاخره به بدنامی و رسوائی می‌انجامد

شیخ طوسی گفته اند مراسم نامزدی و یا عقد داداش و آبجی در خواب غمی است که با خدعه و فریب و نیرنگ پیش می‌آید و غمی به شما می‌رسد و به زودی قربانی یک توطئه می‌شوید اگر شاهد عروسی و یا وصلت دو برادر و خواهر بودی که آن ها را میشناختی یا نمی شناختی غمی به او می‌رسانید که خودتان در آن سهیم هستید و اگر از دیگری گرفتید همین طور اگر برای تو کارت دعوت به عروسی فرستاده بودن که مربوط به برادر و خواهری بود که تو با ان ها قبلا آشنا بودی و به این مجلس مهمان شدی  مرتکب گناه می‌شوید و این گناهی است از جمله معاصی پنهان.

اگر دیدی که در خواب عاشق خواهرت شده ای و تصمیمت این است که به او در خلوت پیشنهاد ازدواج بدهی در خواب رو به روئی با گناه و بار غم است.و یا اینکه تکلیفی شاق و سنگین بر شما محول می‌گردد که انجامش دشوار و قبولش نامطلوب است که دوست ندارید آن کار را انجام بدهید و اگر هم به اجبار و تکلیف بخواهید بسیار سخت و توان فرسا است.و نظر جمیع معبران در این باره این است که غمی برای شما می‌رسد که به اندازه حمل جنین طول می‌کشد البته این تعبیر برای زنان است.یا اینکه خبر ناخوشایندی به شما می‌رسد.  

197 نظر

  1. MrvMrvsays:

    من خواب دیدم با برادرم قراره ازدواج کنم و حس خیلی بدی داشتم. برادرم هم شدیدا عاشقم هست تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، نباید تصور کنید که معنای بدی ندارد و این رویا به وضوح عشق و ارادت برادرتان را نسبت به شما می رساند.

  2. L.aL.asays:

    سلام و خسته نباشید. شب خواب دیدم با برادرم که چند سال پیش فوت کردن و به دختر غریبه تو خیابان هستیم و انگار قراره من و برادرم ازدواج کنیم اما دختر غریبه خیلی به برادرم علاقه داشت ولی برادرم به اون توجه نداشت و دست منو گرفته بود بعد یه جایی که خواست دست برادرم رو بگیره برادرم هلش داد و از یه جایی پرت شد و من رفتم کمکش.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، انتظار صمیمیت ها و یا روابط زیباتر و جدیدتری را در جمع خانواده تان داشته باشید.

  3. FidFidsays:

    سلام، خواب دیدم دختری که قراره باهاش ازدواج کنم با برادرش ازدواج کرده، تعبیرش چی میتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، نشان میدهد رابطه ی ایشان با اعضای خانواده اش رو به بهبود بیشتری خواهد رفت ‍

  4. فاطمهفاطمهsays:

    دیدن خواب در آستانه ازدواج با بر ادری که از پدر جدا و مادر یکی هستیم جه تعبیری دارد برادرم رو خیلی دوست دارم و اینکه متاهل اسم وه خانم و فرزندش در خواب شادمان لودند از این اتافقث

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، خواب بیننده باید از فرزندان خود بیشتر مراقبت کنند.

  5. رضارضاsays:

    سلام خواب دیدم برادر و خواهرم که از من بزرگترن باهم لواط کردن و بعد ازدواج کردن و رفتن در یک خونه جدید زندگی میکنند . ممنون از سایت خوبتون و تعابیرتون.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، دو نفر از محارم خود را در حین انجام چنین کاری دیده اید ولی خوشبختانه در این مورد نمیتواند معنای بدی بدنبال داشته باشد.

  6. م نم نsays:

    سلام خواب دیدم که برادرم و خواهر بزرگم توی آرایشگاه دارن برای عروسی آماده می شن. خواهرم یه لباس مهمونی سبز داشت می پوشید نه لباس عروس. برادرم یه گوشه وایستاده بود و یه دنیا غم تو دلش بود. من تو اتاق کناری آرایشگاه بودم و داشتن از من با سرنگ یه مایعی رو استخراج می کردن. تموم که شد گفت راه نرو چون به لباست خونابه می زنه. بعد ده دقیقه پا شدم رفتم پیش برادرمینا. رفتم پیش برادرم و دستاشو گرفتم تو دستامو و فقط با نگاه دلداریش دادم. بعدش به لباسم نگاه کردم دیدم یکم خونابه زده. لباس منم سبز بود. احساسم تو خواب این بود که راضی به ازدواج نیست ولی از سر ناچاری داره این کارو می کنه میشه لطفا تعبیرش رو بهم بگید؟ م ن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      برای این که دلیل حضور دیگران را در خواب خود درک کنید توجه داشته باشید که فکر کردن به این افراد، چه احساس، فکر یا خاطره ای را برای شما زنده می کند؟ درسی که از این افراد می گیرید چگونه می تواند الهام بخش شما برای برون رفت از چالش های فعلی در زندگی بیداری باشد؟

  7. م مم مsays:

    سلام. ممنونم از راهنماییتون. خوابم تعبیر مشخصی نداره که بتونید بگید؟ چون فرمایشتون خیلی کلی بود... خیلی ممنون می شم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اتفاقا کلی نبود و این رویا توصیه می کند در مورد همین افرادی که خوابتان وجود داشته اند بیشتر فکر کنید و تاثیر یا نقش آن ها در زندگی تان را بررسی نمایید.

  8. الهه رحیمیالهه رحیمیsays:

    سلام خواب دیدم با برادرم رابطه جنسی برقرارمیکنم وهمسرش هم حضور داره ولی تمایل برادرم بمن هست. تعبیرلین خواب چیه.ممنونم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید که دیگران افکار و نظراتشان را به شما تحمیل کنند.

  9. فاطمهفاطمهsays:

    سلام ، من دیشب خواب دیدم با برادر بزرگم ک متاهل هستش ازدواج کردم و همه حتی خانومشون راضی و خشنود بودند، ولی فرداش انگار ب ذهنم میزد ک چطوری دوتا محرم میشه ازدواج کنن؟گفتم اشکال نداره ک طلاقشم ب راحتی ازدواجمونه. یکی دوماه پیش خواب دیدم با برادر کوچیکم ازدواج کردم در هیچ کدوم لباس عروس و جشن و...نبود و در هردو اصلا تمایل جنسی ب من نداشتن. لطفا پاسخ بدید .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، باید کمی مراقب باشید چرا که ممکن است از چیزی لذت ببرید که باعث زیان رساندن به دیگران شود.

  10. نازینازیsays:

    سلام خدا قوت ظهر خواب دیدم اول برادر کوچیکم بعد بردار بزرگترم میخواست با من رابطه جنسی داشته باشه اونم توی حمام ولی من هر کار کردم نتونستم همراه برادرم وارد حمام شم و این کار انجام بدم از همون دم در گفتم نمی تونم با وجود اصرار برادرم.. ممنون از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، باید مراقب باشید تا رابطه و صمیمیتی که بین شما و سایر اعضای خانواده وجود دارد دچار مشکل یا اختلال نشود.

  11. مانا رستمیمانا رستمیsays:

    سلام خستە نباشید. من دیشب خواب دیدم با برادر بزرگم کە متاهلم هستن عقد کردم تو خواب میگفتن کە ما خواهر برادر نیستیم و مادرم فقط اونو بزرگ کرده و منم تو خواب خیلییی ناراحت بودم همش به خودم میگفتم مگە میشە اگە هم خواهر برادر تنی نباشیم مادرم که حتما بهش شیر دادە پس چطور ممکنه ... هیچ تمایل جنسی هم نبود و تو خوابم همش بە خودم میگفتم چرا اینجوری شدە من جواب دوست پسرمو چی بدم خیلیی از این بابتم ناراحت بودم و میگفتم بە مادرم میگم که من ازدواج نمیکنم. ممنون از سایت خوبتون ممنون میشم جواب بدین.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید که دیگران، افکار و عقاید خود را به شما تحمیل کنند.

  12. فاطمهفاطمهsays:

    سلام در خواب دیدم که دارند درباره ازدواج من و برادرم صحبت می‌کنند و برادرم هم بی‌میل نیست اما من دودل هستم و نمیدونم چیکار کنم، بعد مادرم شروع به خواندن خطبه‌ی عقد کرد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید دیگران، افکار و ارزش های خود را به شما تحمیل کنند.

  13. فرشتهفرشتهsays:

    سلام دیشب خواب دیدم پسر عموم (همسر سابقم) با خواهرزادش داره عروسی میکنه همه هم خوشحالن ولی خواهرزادش فلج بود سرش از حد معمول بزرگتر بود و دستاش از کار افتاده بودن. پسر عموم همش به من نظر داشت و هیزی میکرد و من با صدای بلند سرش داد میکشیدم که انقدر بی حیا نباش و هیزی نکن بعدشم بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید برآوردن خواسته ها و توقعات دیگران، شما را از پیگیری اهداف و برنامه های شخصی تان در زندگی باز دارد.

  14. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خسته نباشید...من خواب دیدم با برادرم ازدواج کردم و تو خونه نشستیم مثل همیشه و هر کدوم مشغول یه کاری هستیم...بعد پای مسائل جنسی وسط میاد و برادرم بهم میگه مگه ما خواهر برادر نیستیم؟(یا یه همچین چیزی) و من کلی گیج میشم و انگار که این اتفاقا(ازرداجم با برادرم) توهم باشه به کاری که مشغولش بودیم ادامه دادیم...[تو خواب بهم تلقین شده بود که داداشم شوهرمه و انگار اصلا موضوع خاصی برام نبود!!!!!] لطفا تعبیرشو بهم بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام، این خواب از شما می خواهد تا از قبول مسئولیت هایی که تمایلی به پذیرفتن آن ها ندارید یا از حدود خواسته ها و اهداف شما خارج است با قاطعیت خودداری کنید.

  15. آناآناsays:

    سلام خسته نباشید. من دیشب خواب دیدم با برادرم، زنو شوهریم. مراسمی توی خواب ندیدم فقط دیدم زنو شوهریم که تازه ازدواج کردیم. اینم بگم برادرم خیلی خیلی برام عزیزه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به موقعیت های جدیدی اشاره دارد که با بهره گیری از این موقعیت ها می توانید به گسترش منافع مادی خود بپردازید.

  16. نیلوفرنیلوفرsays:

    سلام من مجرد هستم و برادرم متاهل خواب دیدم برادرم از من رابطه ی جنسی میخواد من هم بر خلاف میلم میخواستم توی رودربایستی قبول کنم که آخر سر با کمک مادرم به رودربایستیم غلبه کردم و قبول نکردم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید تنگناهای مالی یا نیاز به داشتن پشتیبانی مالی، موجب شود تا به دیگران اجازه دهید تا در مسائل خصوصی زندگی شما دخالت داشته باشند.

  17. MrvMrvsays:

    سلام.من یه دختر محردم،خواب دیدم یک برادر رضاعی دارم،تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب نشان دهنده ی اهدافی است که برای رسیدن به آن ها لازم است وابستگی های شخصی خود را کنار گذاشته و به طور مستقل به تصمیم گیری بپردازید.

  18. هلن رضاییهلن رضاییsays:

    سلام.من خواب دیدم با برادرم عقد کردم و این ازدواج اجبار بوده و من ناراحت بودم ولی خودمو نشون نمیدادم چون من عاشق یکی دیگم. خیلی نگران خوابم هستم چون تعبیرش کردم نوشته بود غم و رسوائی.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سعی کنید دوست را از دشمن شناخته و اسرار خود را نزد هر کس فاش نکنید زیرا برخی افراد قصد فریب دادن شما را دارند.

  19. نرگسنرگسsays:

    سلام من با همسرم عقد مذهبی نشدیم و عقدمون توی کشور دیگه با شرایط اون کشور صورت گرفت من یکم ناراضی بودم از این موضوع دیشب خواب برادرم رو میدیدم که با ایشون عقد کردم اما دارم با همسرم زندگی میکنم ولی با برادرم عقد رسمی کردم و توی خواب دایم بی قراری میکردم از این موضوع و گریه میکردم و دوست داشتم از این شرایط خلاص شم ...?

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به این معنا است که خود را درگیر مشکلات دیگران می‌کنید.

  20. هانیههانیهsays:

    سلام من خواب دیدم...بهم میگن با برادرت عقد کن..توی عقد سرا بودیم..با چادر سفید که اندازمم نبود..توی دلم راضی نبودم..میگفتم چرا برادر اخه مگه میشه...میخداستن خطبه بخونن..از من پرسید رلضی هستی گفتم بله...گفت عقد کنی دیگه نمیتونی با کس دبگری ازدواج کنی ها ...ناخواسته یاد عشق قبلی ام افتادم..با اینکه دیگه دوستش ندارم و سالهاست 6 ساله جدا شدم...یدفعه گفتم نه ازدواج نمبکنم..و واقعا خوشحال شدم از تصمیمم...کسی که خبطه عقد رو میخوند گفت مینویسم هفته بعد فکر کن..گفتم باسه ولی تو دلم گفتم میام و کلا کنسلش میکنمم..و از ته دل خوشحال بودم که نشد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نگران نباشید، روزهای زندگی می گذرد و ایام غم و سختی باقی نخواهد ماند.

  21. زهرازهراsays:

    خواب دیدم در مجلسی بودم و عاقد اومده بود ک منو با برادرم عقد کنه ولی هر سری ی اتفاقی می افتاد و عقد ب هم میخورد تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، صمیمیت ، مهر و محبت بین اعضای خانواده تان رو به فزونی خواهد رفت.

  22. احمداحمدsays:

    خواب دیدم که یک عده از اقوام اصرار دارن تا با خواهرم ازدواج کنم و با او نزدیکی کنم.اما این اتفاق نیفتاد و یکی دیگه اومد خواستگاری خواهرم. البته چند روز پیش بابام زنگ زد بهم گفت بیا با تا برات برم خواستگاری همکلاس خواهرت.دختر خوبیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، این احتمال وجود دارد که بعضی از افراد عقاید خود را بر شما تحمیل کنند و یا شما را مجبور به انجام کاری بسازند که با آن مخالفت خواهید داشت

  23. ساراساراsays:

    با سلام خواب دیدم برادرم که تازه از ایران مهاجرت کرده به ایران برگشته و از همسرش جدا شده واز اینکه او را همراهی نکرده ناراحت است و من هم آماده ازدواج هستم اما معلوم نیست با چه کسی! در عالم خواب تا اینکه به خودم امدم دیدم بردارم با من عقد کرده بسیار ناراحت و پشیمان بودم وبه برادرم گفتم من مرد دیگری را دوست دارم و تو همخون من هستی باید به دادگاه برویم واین عقد را فسخ کنیم چون ازدواج دو همخون باطل است او هم قبول کرد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است خبرهای ناگواری بشنوید که خوشایندنباشد

  24. عاطفهعاطفهsays:

    سلام.خواب دیدم خواهذوبرادرم باهم ازدواج کردن ومن خیلی گریه میکردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، این رویا تبدیل به نشاط و یا خوشی می شود در زندگی بیداریتان.

  25. ع.اع.اsays:

    سلام.ممنون میشم ج بدید خواب دیدم خواهربزرگم با برادرکوچکم درخواب عقد کردند ودرواقعیت هردومتاهلن.جشنی درکارنبوددرخانه بودیم ومن با دانستن این موضوع خیلی ناراحت بودم وکلی گریه کردم؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اخبار خوشایندی از خانواده خواهید شنید

  26. فرنازفرنازsays:

    ...: سلام یه خوابی دیدم خیلی منو پریشان و ناراحت کرده خواستم تعبیرش بدونم در خواب دیدم که مرا به عقد برادر بزرگم که الان در زندان هست درآوردند و ما هیچ کدام احساس خوشحالی نداریم اما توی خواب فکر میکنیم که این عمل گناه نیس اما بعدا من میفهمم که چنین چیزی گناه دارد در خواب شاکی شدم و دعوا راه انداختم که چرا این اتفاق افتاده است و به مادرم گفتم چرا گذاشتی من این اشتباه را بکنم مادرم هم در جواب میگفت نفهمیدم بخدا فک کردم خوبه اینطوری و در آخر هم من با لج بازی و دعوا کاری کردم که عاقد بیاد و عقد را لغو کند برای این کار هم خیلی عجله داشتم و خیلی اعصابم خورد بود که چرا چنین اشتباهی کردم در خواب هم خاله ام به من میگفت اشکال ندارد کار خوبی کردی

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در روزهای آینده باید مراقب صحت و سلامت خود باشید.

  27. پرستوپرستوsays:

    سلام ديشب خواب ديدم من و مادرم به اون برادم كه ايران نيست ،ميگيم كه بياد با من ازدواج كنه البته من ميدونستم شوخيه ولي مامانم خيلي جدي ميگفت.. آخرش من يهو يادم افتاد و بهش گفتم ناراحت نباش عقد محرم ها حرامه لطفا تعبيرش رو بهم بگيد، فكرمو بدجوري مشغول كرده

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، معنای بدی به دنبال ندارد و فقط ممکن است در مورد برخی از اطرافیان خود صحبت های دور از انتظار و یا عجیب کنید

  28. ف سف سsays:

    دیشب خواب دیدم خانواده خیلی اصرار دارن من با بردارم ازدواج کنم اما من شدیدا مخالفت کردم ودر اخر نظر خانوادمو جلب کردم تو خواب مجرد بودم اما در واقعیت متاهل و یه فرزند دارم الانم باردارم هستم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است خصومتی در خانواده شما ایجادشود

  29. ر .سر .سsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم ک با برادرم عروسی کردم و تو خواب بهش می گفتم ک استرس دارم اونم میگفت ن بابا چ استرسی و من داشتم آماده میشدم برای مراسم عروسی در ضمن یکی از دوستان صمیمیم هم در خواب بود.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در انجام کارهایتان دقت بیشتری انجام دهید

  30. امید فامید فsays:

    در خواب دیدم که به تازگی با خواهرم زن و شوهر شدیم و برای اولین بار کار دارد به مسایل جنسی میکشه در همین زمان متوجه شدیم چند نفر دزد دارن از دیوار آپارتمانمون بالا میان و میخوان از پنجره وارد بشن که باعث شد ما دوتایی مشغول مبارزه و چیز پرت کردن به دزدها بشیم و در نهایت موفق شدیم دزدها رو شکست بدیم و مانع ورودشون بشیم ما تو خواب طبقه سوم یا چهارم بودیم و دزدها سه یا چهار نفر بودن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام خوابتان نشان از راه نادرست و انجام کارهای ناپسند است

  31. mobinamobinasays:

    سلام.من ظهر خوابم برد و خواب دیدم که عموی بزرگم با زن یکی دیگر از عمو هایم ازدواج میکند و حتی در خواب زنعموم از شوهرش طلاق نگرفته بود تا بعد از آن با عموی بزرگم ازدواج کنه و همزمان زن هردوتا بود مراسم عقدی که براشون گرفتند خیلی بد بود آدمای زیادی نیومدن،کل جایی که بودیم پر از آب بود و همه خیس شدن و من هم نمیخواستم برم اما بزور من رو فرستادند و بعد از مراسم عقد همه من رو جا گذاشتند و من راه برگشت رو گم کردم و با کلی سختی تونستم راه خونه رو پیدا کنم اما به جایی که رفتم خونه نبود خوابم همینطوری نصف و نیمه ماند بعد از این خواب یکهو دیدم داخل جایی شبیه کتاب خونه بودم و داشتم درس میخوندنم و یه آدمی که میدونم در واقعیت زیاد آدم درستی نیست چهارتا سیب به من تعارف کرد که یکیشون سالم و سه تای دیگه نصف بودند که من سیب سالم ویک نصفه که زرد رنگ بود رو برداشتم و سیب سالم رو داشتم میخوردم که از دستم گرفتش و گفت نباید میخوردیش والبته قبل از دادن هر کدوم از سیب ها ازم سوالاتی رو میپرسید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، این رویا به دلیل پاره ای از شرایط باطل خواهد بود.

  32. حمیدحمیدsays:

    سلام. خواب دیدم عروسیه مادرم با داییم هستش جفتشون هم خوشحالن. ولی من تو خواب همش به این فکر میکنم چطور ممکنه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دچار ناکامی شوید

  33. غزالغزالsays:

    سلام خسته نباشید من توخواب دیدم که دختر دایی و پسرداییم که خیلی باشون صمیمی هستم دارن باهم ازدواج میکنند میپرسم چطورممکنه بهم میگن یکیشون فرزند واقعی نیست پس خواهر برادرتنی هم نیستن یادمه که تو خواب درحال تدارک لباس عروسی هستم جشنی نیست ولی جایی هستم هیچکس دیگه روهم نمیبینم ولی دختردایی و پسرداییم خلوت کردندمیشه لطفا تعبیرشو بهم بگین ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه خبرها و اتفاقات خوشایند است

  34. صدفصدفsays:

    سلام میخواستم راهنماییم کنین.مامانم خواب دیده که من و از محل کارم اخراج میکنن و مامانم به صاحب کارم میگه که ازش بخاطر بی انصافی درحقم نمیگذره و اخراج شدن من بخاطر اشتباه همکارم هستش که اشتباه خودش روگردن من انداخته.این درصورتیه که خواب صبح بوده بعداز طلوع آفتاب و هم اینکه من در گشتن دنبال کار دیگه ای هستم بعدازمحل کارم استعفا بدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه موفقیت در زندگی است

  35. نینا رادنینا رادsays:

    سلام ،خواب دیدم بعد از اذان صبح با برادرم ازدواج کردم و همینطور که تو شوک بودم چطوری ممکنه ما ازدواج کنیم ما که برادر خواهر بودیم چندین سال کنارش خوابم برد و هی صورتمو میبوسید .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده سر درگمی و افکار پریشان است

  36. علیعلیsays:

    من خواب دیدم خواهرم به جای زنم لباس عروس پوشیده و من بسیار ناراحت و عصبانی هستم و در حال گریز از ان مجلس..

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه انجام کارهایی است که موجب پشیمانی میشوند

  37. ساراساراsays:

    باسلام من الان درعادت ماهانه هستم ودوشبه خواب بدمیبینم دیشب خواب دیدم که با برادرم میخواهم ازدواج کنم و داریم میریم ازمایش بدیم ومن درذهن خودم میگم مگه ازدواج خواهربرادر ممکنه ویجاهاییشم برادرم دستموگرفته بود وداشتیم فرارمیکردیم میشه تعبیرشوبگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خواب پریشان است و جای نگرانی نیست

  38. NIKA.AAAANIKA.AAAAsays:

    سلام من بعد ظهر خواب دیدم با برادرم ک ۷سال از خودم کوچیکتره نامزدی کردم نمیدونم چطوری بله گفته بودم ولی اصلا راضی نبودم و پدرم اصرار داشتن ک میشه من میگفتم اولا نمیشه دوما یکی دیگه رو میخوام و سعی داشتم برم ی جایی و بهم بزنم این نامزدی رو شدیدا اصرار داشتم ک نشه و تو راه بودم ک بیدار شدم تعبیرش چی میتونه باشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه انجام کارهای اشتباه است

  39. مریممریمsays:

    سلام وقت بخیر. خواب دیدم دارم ازدواج میکنم بعدش متوجه شدم داماد بردار بزرگترم که متاهل که در خواب اصلا متوجه متاهل بودنش نیستم. و من اصلا خوشحال نبودم ، حس بدی داشتم، لباس عروس هم نپوشیده بودم، ولی خواهرم نسبت به این ازدواج خوشحال بود.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، این امکان وجود دارد که از نزدیک شاهد برخی از اتفاقات نامطلوب و یا ناراحت کننده برای اطرافیان خود باشید.

  40. SouadSouadsays:

    سلام.من خواب دیدم یه پسر چن ماهه دارم، که در واقعیت ندارم،خلاصه داشتم بهش شیر میدادم که یکم بعدش فهمیدم این بچه حاصل ازدواج منو برادر بزرگترمه.حس بدی بهم دست داد و گفتم چطو ممکنه من با برادرم ازدواج کرده باشم لطفا معنی خواب منو بگید چون خیلی فکرمو مشغول کرده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دچار استرس و ناامیدی بشوید به خداوند توکل کنید

  41. رق ر1ائئرق ر1ائئsays:

    سلام. خواب دیدم با برادر کوچیکم که زن و بچه داره دارم ازدواج میکنم و تو مراسم عروسی بودیم من اولش به خاطر مراسم عروسی چرا نرفتیم آتلیه ناراحت بودم و همش گریه میکردم بعدبا خودم داشتم میگفتم من که همش از اخلاق بابام ناراضی بودم الان دیگه بدتر شد من همش زیر نظرشم . بعد گفتم آخه ما محرمیم مگه میشه همش داشتم به این فک میکردم که کاش این یه خواب باشه . بعد اومدن به ما گفتن که شما محرمید و نمی تونید ازدواج کنید و من از خواب بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در کارهای خود عاقلانه تر رفتار کنید

  42. مژدهمژدهsays:

    سلام خواب دیدم خواهر کوچکم و برادر بزرگم که هردو متاهل هستند (با اینکه روابط خیلی خوبی با هم ندارند) ولی در خواب مجردند ، با هم عقد کردند و تو خونه نو و تازه ساز زندگی میکنن. نه از جشنی خبری بود و نه شیرینی.ماهم ففط برای تبریک رفته بودیم و کمک به اسباب کشی. منم درخواب تعجب کرده بودم که چطور این اتفاق افتاده با وجود محرم بودنشون و اینکه خیلی اخلاقاشون جور نیست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه انجام کارهای اشتباه است

  43. زهره. الفزهره. الفsays:

    سلام.من دختری۳۳ساله و مجردم.خیلی دوست دارم زودتر ازدواج خوبی داشته باشم.دیشب خواب میدیدم عروسیم بود.جشنی به پا شده بود من خیلی احساس خوبی داشتم و با شوق کارهای عروسیمو میکردم.اما داماد دایی ناتنی و متاهل من بود.ولی انگار تو خواب دیگه متاهل نبود.من یه کم استرس داشتم و به اون میگفتم تو که بار اولت نیست پس نباید استرس داشته باشی.کت شلوار یک دست سفید پوشیده بود و خیلی برازنده بود.فقط یک لحظه کوتاه به خودم گفتم یعنی مشکلی نیست من با دایی ناتنی خودم ازدواج کنم و بیدار شدم.توروخدا زودتر کامل جوابمو بدین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به امنیت اطراف شما اشاره دارد که احتمالا از آن نگران هستید و به دنبال فرد یا موقعیت قابل اعتمادی می گردید

  44. SomiSomisays:

    سلام.من خاب دیدم با خاهرم نامزدی کردم.هر چی گشتم ک تعبیر نامزدی خاهر با خاهر پیدا نکردم.میشه راهنمایی کنین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر افکار پریشان است

  45. مریممریمsays:

    نزدیک صب خواب دیدم بالباس عروس دارم باشوهرم میرم بفدش توخونه یه بچه شیرخواره داشتم شوهرمم برادرم شد داشتم باهاش سلفی میگرفتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است دچار استرس شوید

  46. و.ا.و.ا.says:

    با سلام و تشكر از سايت خوبتون خواب ديدم من و برادر كوچكترم با هم روي تخت هستيم و روابط جنسي داريم. طوري بود كه گويي زن و شوهر هستيم ولي مراسم و ازدواج و ... در خواب نديدم. فقط روابط جنسي را ديدم و در خواب اين موضوع خيلي عادي بود اصلا حس بدي نداشتم به خاطر روابط خواهر و برادري. من متاهل هستم و برادرم مجرد مي باشد. تعبيرش چيست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است در رفتار و اعمال خود دقت بیشتری کنید تا دچار گمراهی نشوید

  47. سپيده روشندلسپيده روشندلsays:

    سلام.من خواب ديدم كه خواهرم ميگه چون با نامزدت قرار نيس بچه دار بشي بايد با برادرمون ازدواج كني.گفتم اخه محرمه گناهه گفت نه ١بعضي مواقع اشكال نداره.ولي هم من هم برادرم ناراضي بوديم ولي برادرم هيچي نميگفت.و اخرش من قبول نكردم گفتم بچه دار نشم بهتر از اينه كه با محرم خودم ازدواج كنم.برادرم تو واقعيت متاهله منم نامزد دارم.ولي تو خواب برادرم مجرد بود.ممنون ميشم اگه تعبيرشو بگيد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات جدید است

  48. سعید رادسعید رادsays:

    سلام ،من خواب دیدم با خالم دارم وصلت میکنم ب صورت صیغه در حالی که شوهر داشت و بعدش مشینون بودم همه منتظر من تو مراسم جشن بودن ولی من فراری تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام تعبیری باطل است

  49. زهرا وصالیزهرا وصالیsays:

    سلام من خواب دیدم ک با برادرم ازدواج کردم و دوتا بچه دوقولو تازه ب دنیا اومده داشتم و تو خواب خیلی حالم بد بود و از این قضیه ناراحت بودم تعبیرش چی میشه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه انجام کارهای اشتباه است

  50. یاسمنیاسمنsays:

    سلام خواب دیدم با برادرم ازدواج کردم وخیلی خوشحالیم و باهم رابطه داشتیم تعبیرش چی میتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه انجام کارهای اشتباه است

  51. شافعشافعsays:

    سلام من خواب دیدم که میخواستند منو بزور به عقد برادرم در بیارن فک کنم شوهرم تو خوابم مرده بود ولی من هیچ جوره راضی نمیشدم و همش گریه میکردم و میگفتم هیچوقت اینکارو انجام نمیدم و تو خوابم کاملا مطمعن بودم که اینکارو نمیکنم ولی ابجیم خیلی اصرار به این کار داشت و همش منو دلداری میداد و میگفت این اینجوری راضی نمیشه باید ببریمش روانپزشک چه تعبیری میتونه داشته باشه ؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است اتفاقات و مسائلی موجب ناراحتیتان شود

  52. هادیهادیsays:

    سلام من در خواب دیدم که با خواهرم ازدواج کردم و اون تمایلی به رابطه نداره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ارتباط خود را با خداوند قوی تر کنید

  53. مریلا جممریلا جمsays:

    با سلام من خواب دیدم خواهر شوهر و برادر شوهر سابقم که متاهلن دارن با هم ازدواج میکنند و خیلی خوشحالند.من ازدواج کردم صاحب دختر هستم و هیچ ارتباطی هم با اونوا ندارم.ممنون میشم جوابم رو بدید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلم رویای باطل است

  54. F kF ksays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم که عروسیمه ولی هنوز عروس رو ندیده بودم وقتی وارد اتاق شد دیدم خواهرمه(مادرامون یکی نیست و خواهرم به تازگی عروسی کرده)ی کلمه هم حرف نزدیم ولی من راضی بودم و خوشحال اونم راضی بود دستشو گرفتم و تنهایی رفتیم اتاق و درو بستم و نزدیکی کردیم.ممنون میشم جواب بدید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و خبرهای خوشی برای شماست

  55. تکتمتکتمsays:

    سلام من خواب دیدم با برادرم عقد کردیم و با هم برگشتیم خونه و تو مسیر همدیگه رو بوسیدیم و همه خونواده به این ازدواج راضی بودن. توو خواب انگار ازدواج خواهر با برادر اشکالی نداشت. ولی من تمایل و حسی به برادرم نداشتم و نظر بزرگترا این بود که خیلی ازدواج خوبیه و بعدا علاقه هم به وجود میاد. وقتی اومدیم خونه سه خواهرم خونه بودن و من بهشون گفتم ازدواج کردم چرا باهام روبوسی نمیکنید. رفتم روبوسی کنم اما اونا انگار واسشون مهم نبود و با بیمیلی صورتشونو نزدیک میکردن و همو نمیبوسیدیم. خیلی نگرانم چون همیشه خوابهای من تعبیر دارن میترس تعبیر بدی داشته باشه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای پریشان و درهم است

  56. رهارهاsays:

    سلام من خواب دیدم به صورت تلفنی با برادرم که زن و بچه داره عقد کردیم اما بلافاصله من گریه کردم و زنگ زدم باطل کردم عقدو...

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به معنای پذیرش یک ایده، وضعیت یا یک شخص در واقعیت است

  57. بارانبارانsays:

    سلام دم صبح خواب دیدیم پسردایی ام که متاهل هست با دختر داییم یعنی خواهرش قراره عروسی کنن وبعد مراسم برپا شد وهمه اقوام جمع شده بودن و می رقصیدن اما ما ازدور نگا می کردیم واین کاررو اشتباه می دونستیم والبته صدایی نداشت عروسی فقط می رقصیدن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خواب بعد ازاذان صبح تعبیری درست ندارد و بیانگر اندوه است رویای شما

  58. نفسنفسsays:

    سلام من در خواب دیدم عمه و عموی مجردم که در واقعیت خیلی باهم اختلاف دارن، در خواب قراره به عقد هم در بیان و خیلی هم خوشحال و راضین، تعبیر این خواب چی میتونه باشه؟پیشاپیش ممنون بابت پاسخگوییتون❤

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه محبت و دوستی است

  59. کژالکژالsays:

    سلام .. من خواب دیدم عروسی خواهرمه(تو واقعیت متاهل هستن) ومن با خوشحال میرم با یکی دیگه از خواهرام میرم آرایشگاه که بیارم خونه من و خواهرم و عروس رو برای عروسی آماده کنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر شادکامی در زندگیتان است

  60. پپsays:

    سلام من دختر هستم برادرم هم مجرد هستش خواب دیدم با هم عروسی میکنیم من لباس عروس پوشیدم همش گریه میکنم نمیخام ازدواج کنم.میشه تعبیرشو بگین هر چه سریعتر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشانه شادمانی در زندگی پیش رویتان است

  61. Mohsen1990Mohsen1990says:

    سلام خواب دیدم فقط خانواده خودم تو خانه که انگار مال خودمان بود نشسته بودم. که مادر خبر ازدواج به اتمام رسیده دو خواهر بزرگترم با اقوام داد که بی خبر بودم منم با گریه از اینکه چرا العا اطلاع میدن و از لیاقت نداشتن شوهر جدید خواهر متاهلم با مادرم بحث و مجادله داشتم و در حین جمع کردن وسایلم برای ترک خانه بودم. که مادرم تاکید داشت اجبار بوده. خواهر کوچکترم هم نزاره گر بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان بیان کننده پیشرفت در امور مالی است و موفقیت در امور اقتصادی است

  62. ..........says:

    سلام. دیشب خواب دیدم با برادرم ک متاهل مادرم . مارومجبور ب عقد و ازدواج میکنه من بعد چند روز فک کنم میریزمش بهم این ازدواج عصبانی میشم.وبرادرم سکوت و نگاه میکنه. و دخترعموم ک رفت کشور ترکیه ۲ باره برگشته باخانواده ناراحت . و یه پسری ک چندبار دیدمش فقط باهم چندکلمه کوتاه حرف زد ک یادم نمیاد چی بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان دلالت بر بدبختی و فساد است

  63. پری قاسمیپری قاسمیsays:

    سلام. من خواب دیدم لباس عروس تنمه نشستم نوبت ارایشگاه. یکی یکی دوستام خیلی خوشحال میان برن طبقه بالاارایشگاه انگار جشن عقده...همه خوشحالن ولی خودم نگرانم میگم قراره تازه باهم حرف بزنیم.چطوری بگم مبخوام فکر کنم. بعدکه صدام میزنن برم ارایشگاه همه دست میزنن تو خواب میگم اون داداش منه چطوری میگن ازدواج کنبم. گوشیو میگیرم زنگ مبزنم خونمون خواهرم خوابه میگم منو فرستادید اینجا من نمیتونم با این ازدواج کنم بعد مامانم میگه قرار نیست با داداش خودت ازدواج کنی. چندتامرد کت وشلوار پوش مشکیم تو خوابم دیدم اما چون حس میکردم طرف داداشمه تو خواب همش اضطراب و ناراحت بودم. دیدم همرو جواب دادید. امیدوارم تعبیر خواب منم بگید ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است مال و مکنتتان کم شود و گناهانتان بسیار

  64. پرستوپرستوsays:

    سلام من خواب ديدم با برادرم که فوت کرده مادرم م که فوت کردن توي خواب اسرار دارن که برم با برادرم زندگي کنم و ازدواج کنم و برام لباسمرتب به تن کردن ي لباس معمولي

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه بدست آوردن مال حرام و اعمال گناه است

  65. هلیهلیsays:

    من خواب دیدم با برادرم که ۷ سال ازخودم کوچک تره وهردومجردیم ازدواج کردم مراسم عروسی نبود ولی احساس میکردم توشناسنامم ثبت کردن ومن خیلی ناراحت بودم وگریه میکردم اما مادرم به من توجهی نمیکرد ومشکلی نداشت من توخوابم به حرام بودن کار آگاه نبودم .اگه خواب من رو هم تعبیر کنید خیلی ممنون میشم...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه فساد و بدبختی است

  66. مریممریمsays:

    سلام من خواب دیدم خواهر بزرگم بین من و برادرم که دوازده سال از خودم بزرگتر است صیغه خوند ولی برادرم هنوز هم منو آبجی صدا میکرد و هیچکدوممون به این که بینمون صیغه خوندن توجهی نداشتیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نظر میرسد از مسائلی در زندگی رنج می برید

  67. علیعلیsays:

    سلام برای خواهر من خواستگار اومده و قصد قبول داریم ، من چند شبه خواب میبینم که من و خواهرم داریم عقد میکنیم . ممنون میشم تعبیرش رو بفرمایید .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر به وجود امدن شادی است

  68. نجمهنجمهsays:

    من ی دختر مجرد هستم و برادرم ب تازگی عقد کرده. دیشب خواب دیدم بدون مراسم من و داداشم زن و شوهریم و روی تخت خوابیدیم و منتظر اینیم ک رابطه جنسیمونو شروع کنیم ولی هم من خیلی خجالت میکشیدم با اینکه دلمم میخواست هم برادرم حیا میکرد سمتم نمیومد. در ضمن من و برادرم در واقعیت همو خیلی دوس داریم و احترام زیادی واسه هم قائلیم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بر پوکی و پوچی در زندگیتان تعبیر میشود

  69. الالsays:

    سلام خواب دیدم من و پسر برادرم ( در بیداری برادر زاده ام از من یه سال بزرگتره) به هم علاقه مند شدیم و تصمیم گرفتیم با هم عقد کنیم ولی قبلش به پیشنهاد من رفتیم مدرسه ی دوران تحصیلی ابتدایی برادرزادم تا پرونده تحصیلیش رو بررسی کنیم تا ببینیم به درد هم می خوریم ، وقتی پرونده رو گرفتیم عکس پرسنلی کودکی من هم داخل پروندش بود. و توی خواب دفتردار مدرسه خبر ازدواج خودش رو هم به ما داد ممنون از لطفتون.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است درگیری و نحسی هایی در زندگی برایتان ایجاد شود

  70. M.abdiM.abdisays:

    سلام علیکم من دیشب خواب دیدم که قراره با بردارم عقد کنم و اولش عادی بود بعد کم کم تعجبم بیشتر میشد که چرا با برادرم‌مگه میشه و من به برادر بزرگترم گفتم‌مگه میشه خواهر و برادر باهم ازدواج کنن و اینا یه لحظه باورم میشد که میشه یه لحظه به خودم میومدم و دنبال فرار بودم قرار بود بریم دبی اونجا عقد کنیم و فقط در فکر این بودم‌چطور جلوگیری کنم از این اتفاق و واسم‌سوال بود چرا منو با برادرم میخواستن عقد کنن ممنون میشم تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در زندگی دچار پوچی شوید و نشان دهنده استرس و ناراحتی های ذهنی است

  71. NnNnsays:

    با سلام من خواب دیدم با برادرم ازدواج کردم و گریه میکردم که چرا من با برادرم ازدواج کردم ولی تازه عروسی تموم شده بود و هیچ رابطه ای با هم نداشتیم فقط من زار میزدم و به مادرم میگفتم که من نمیخام .تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اتفاقا کلی نبود و این رویا توصیه می کند در مورد همین افرادی که خوابتان وجود داشته اند بیشتر فکر کنید و تاثیر یا نقش آن ها در زندگی تان را بررسی نمایید.

  72. الالsays:

    سلام خواب دیدم نامزدی من و پسر برادرم توسط زنداداشم بهم و زنداداشم حلقه ی منو به من برگردوند. و من نفرین کردم. در بیداری خیلی اتفاقی با یکی از دوست دخترهای پسر برادرم آشنا شدم و چون در ابتدا اورانمیشتاختم به طور ناخواسته و اتفاقی آمار برادرزادم را به او دادم و متوجه شد که پسر برادرم قصد ازدواج با شخصی دیگر دارد. ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه بدست آوردن مال حرام و انجام گناه و اشتباه است

  73. علیعلیsays:

    درود . خواب دیدم مادرم (که در حال حاضر فوت شدن) بزور من رو میخواهند به عقد خواهرم دربیاورند ولی من خیلی مخالفت میکنم و به هیچ وجه پای این عقد کنار خواهرم نمیشینم .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      مراقب باشید دچار عمل خلاف در زندگیتان نشوید

  74. ستارهستارهsays:

    با سلام. من خواب دیدم که لباس عروس پوشیدم و منتظرم تا آرایشگر منو آماده کنه برای مراسم عروسیم و بعد داداشم میاد که تو خواب قرار بود با اون ازدواج کنم و منو میبوسه و انگار برای اون عادیه ازدواج با من اما من اصلا میلی ندارم و انگار از سر مصلحت دارم ازدواج میکنم. برادرم در واقعیت همسر داره اما از وقتی پدرم فوت شده خیلی مراقب خانواده هست و از سویی منم سن ازدواجم بالا رفته و خیلی تلاش میکنم تا با یه فرد خوب ازدواج کنم و همه نگران ازدواج نکردن من هستن. ممنون از شما.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام وقت بخیر ، نمادی از یک اتفاق خوب و آرامش بخش در قسمتی از آینده ی زندگی تان خواهد بود.

  75. فردادفردادsays:

    سلام خواب دیدم من با خواهرم که تو زندگی متاهل هست نامزد شدیم وباهم قدم میزنیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. از روی جهل و ناآگاهی مرتکب گناهی می شوید.

  76. محمدمحمدsays:

    باسلام خواب دیدم با خواهرم که مطلقه هست عقد کردیم ولی محضردار یا عاقدی ندیدم بعد از عقد به تنهایی به منزل عمویم رفتیم ولی انگار با خواهر همسر عمویم بودم نه خواهر خودم.شروع به بوسیدن همدیگه کردیم و در عالم خواب فکر میکردم که ازدواج خواهر و بردار با هم حرام است ولی چطور ما را عقد کردیم واین هم که فلانی است و نه خواهرم در خواب آن خانم را هم خواهرم‌میدیم و هم‌ خواهر همسر عمویم البته یک مسایلی هم بود که شرم از گفتنش دارم ولی کار به رابطه زناشویی نکشید ولی روابط ملموس زن و شوهری بود.ضمنا خودم هم متاهلم و خواهر همسر عمویم هم متاهل است که هیچ ثمن و ارتباطی با ایشان ندارم.در آخر وقتی لخت بودم عمویم و فرزندانشان با هم به خانه آمدند ولی با هر بدبختی بود خودم را با حوله پیچاندم که انگار تازه از حمام بیرون آمدم.خواهشمندم تعبیر بفرمایید. با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. این احتمال وجود دارد که در بیداری گناهی مرتکب شده اید. این اشتبها باعث شده تا در زندگی زناشویی خود نیز نارضایتی هایی رخ دهد.

  77. زهرا احمدیزهرا احمدیsays:

    سلام .شب خواب دیدم که با برادرم ازدواج کردم و لباس عروس پوشیده بودم و برادرم هم کنارم بود و حس بدی نداشتم . و توی خواب با خودم فکر میکردم که میشه با برادر ازدواج کرد یا نه ؟ من متاهل هستم و برادرم مطلقه. ممنون میشم جواب بدید. متشکرم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده گسستگی و پریشانی در زندگیتان شوید

  78. رژانرژانsays:

    سلام.من خواب دیدم که دایی تنیم با مادر ناتنیش باهم ازدواج کردن و یه مراسم با شکوه گرفتن ،چند دقیقه بعدش بیدار شدم و دوباره خوابیدم ،دیدم که همون داییم با خواهر تنیش ازدواج کرده و هردو ازدواج ها به صورتی بود که اول همه نمیدونستن و بعد که فهمیدن شکه شدن و تعجب کردن.مراسم هم در جایی بود که سقف بسیار بسیار بلندی داشت .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      پیش آمدن بحثی میان این افراد

  79. فرهادفرهادsays:

    با سلام خواب دیدم که یه خانوم زشت که تو عالم رویا احساس کردم شیطانه داره به یک آقا مسن میگه با فلانی ازدواج کن و فلانی همون دختری هست که قرار باهاش ازدواج کن منم به اون آقا گفتم باهاش ازدواج نکن دیدم شیطان داره گوش میده آخرش گفتم باهاش ازدواج ک ن خواهر شیطانه من نمیخوام

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در کار های شما گره ای پیش می آید

  80. علی معلی مsays:

    سلام ، پسر مجردم معشوقه ام که خارج رفته ، و موفق نشدم باهاش ارتباط برقرار کنم رو در خواب دیدم . در خواب خواهر رضاعی من بود و من متعجب بودم که چرا در همه این سال ها از بچگی ندیده بودمش.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده درگیری های ذهنی است

  81. آمنهآمنهsays:

    سلام. خاله ام خواب دیده بود که من و برادرم با هم ازدواج کردیم و من خیلی خوشحالم. من متاهلم و برادرم مجرد.تعبیری داره ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده ان است که باید مراقب باشید دچار گرفتاری نشوید

  82. رویا احمدیرویا احمدیsays:

    سلام من خواب دیدم با عموم ازدواج کردم ولی توی مراسم متوجه شدم داماد عمومه اولش راضی بودم اما بعد ی حرکت بدی ازش دیدم و بدم اومد اما مجبور ب ازدواج شدم بعدشم زندگی خوبی نداشتیم رابطه خیلی سردی داشتیم ب طوری که تختامون از هم جدا بود تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر ان است که ممکن است در زندگی دچار تزلزل در انجام دادن کارهایتان شوید

  83. گل نور سیاح مقدمگل نور سیاح مقدمsays:

    سلام توپ تاپ خواب دیدم انگار با داداشم ازدواج کردم بدون هیچ مراسم و جشنی بعد دو بار خواستیم رابطه بگیریم نشد(خجالت می کشیدیم) رفتم توی یک مغازه یی داداشم روی تخت بود پرده ها را کشیدم هوا سرد بود و بارانی گفتم باید برای حل مشکلمان اینکار را انجام بدیم به داداشم گفتم اینبار انجام بدیم گفتم فقط لباس هایمان تنمان باشه و به بدن هم نگاه نکنیم و سریع انجام بده تا مشکلمان حل بشه گفت باشه هر دو خجالت می کشیدیم وقتی خواست دست بزنه به بدنم اجازه ندادم و پشیمان شدم فوری اومدم بیرون از خجالت از عذاب وجدان از مشکلات از....و گریه و گریه اینم بگم مامانم در خواب کمک کننده بود و اینکار رو گفتند انجام بدید مشکلتون حل میشه مچکرم توپ تاپ

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اختلافی بینتون پیش میاد

  84. زیبازیباsays:

    سلام ..من ۳۵ سالمه و خیلی دلم میخواد ازدواج کنم ..دیشب در خواب دیدم که مراسم عقد کنونی من هست و خوشحال بودم ..ولی وقتی عاقد اومد من رو برای برادر بزرگترم که مجرد هست ، عقد کرد..من اولش زیاد توجه نکردم .ولی بعدش پیش خودم فکر میکردم که چطور با برادرم که محرممه عقد کردم .. و به خودم میگفتم نهایتا نمیزارم رابطه جنسی پیش بیاد بینمون ..ولی در ول پشیمون شدم از این عقد و رضایت نداشتم ...میشه لطف کنید تعبیر خواب من رو هم بفرمایید ...به شدت نگرانم ..سپاس از شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سعی کنین با شخص مجربی در این خصوص مشورت کنین که در باب دعانویسی اطلاع داشته باشن

  85. جعفرجعفرsays:

    سلام من 34 سالمه متاهلم و خواهر دوقلوم مطلقه . خواب دیدم با خواهرم تو مراسم عروسی هستیم و در حال ازدواج کردنیم که در لحظات آخر با وجود تمایل خواهر و مادرم با این ازدواج بخاطر اینکه تو ذهنم این ازدواج خیلی دردسر داشت من حاضر نشدم ازدواج کنم در نهایت با ترس از خواب بلند شدم. ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خواهرتون مشکلاتی دارن و براشون بهتره که ازدواج کنن

  86. ملیساملیساsays:

    با سلام. من دیشب خواب دیدم با برادر کوچکترم قراره ازدواج کنم و مادرم در حال تدارکات و رزرو تالار و از اينجور چيزاست. دو روز مونده بود به عروسی که من رفتم پیش برادرم و گفتم که این کار اشتباه و من باهاش ازدواج نمیکنم،گفتم که ما خواهر و برادریم و عشق بین ما در همین حده، برادرم بغلش کردم و بعد من کاری کردم که مادرم زنگ زد به تالار و گفت عروسی در کار نیست، و کاری کردم که کلا عروسی برگزار نشد، ممنون ميشم تعبیرش رو بگيد چيه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام براتون موقعیت ازدواج پیش میاد

  87. محمد میرکیمحمد میرکیsays:

    سلام من خواب دیدم دختر عممو که قبلا دوس داشتم با برادر خودش ازدواج کرده و خوشحال بودند و من بسیار ناراحت ممنون میشم نظرتون رو بگید و

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دچار گسستگی رو پریشانی شوید

  88. ففsays:

    سلام من صبح خواب دیدم میخوان منو به ازدواج برادرم دربیارن ولی من راضی نیستم و میگم بابا مامحرمیم و خیلی ناراحتم..دوباره عصری خواب دیدم رفتم یه فروشگاه یه مایع دستشوویی تعویض کنم آقای فروشنده منو قسم میده میگه بگو از همینجا خریدی قبلا که الان میخوای پس بدی بعد از اونور داداشم که تو ماشین منتظرم بود میاد میگه چکارش داری فروشنده میگه تو کی هستی برادرم میگه من شوهرشم بعد میگم ن برادرمه😔😔😔خیلی فکرم مشغول کرده این خوابا

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام دغدغه ها و مسائل ذهنیتون به چنین حالتی در خواب دراومده

  89. ددsays:

    درود بر شما من دیشب خواب دیدم با برادرم ک چند سال از خودم بززگتر هست ازدواج کردم و بعد دو روز با هم رابطه داشتیم و با هم خیلی خوب بودیم ولی در عالم خواب از این ک میدونستم برادرم هس ی احساس بد داشتم.اگر میشه راهنمایی کنید ممنون.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است کارهایی را انجام ندهید که باعث رسوایی شما شود

  90. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم زن داداشم میخاد با داداشش ازدواج کنه و مراسم چمدون برونش بود تعبیر چیه.؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ناراحتی و نگرانی دارن

  91. نسترننسترنsays:

    سلام خواب دیدم کنار برادرم روی تخت دراز کشیدم . شبیه زن و شوهر و همش خودمو ملامت می کنم . برادرم هم داره باهام صحبت می کنه ولی من به شدت معذب و ناراحت بودم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام کاری فکر شما را درگیر کرده و بخاطر آن ناراحتین

  92. RezaRezasays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که با خواهرم که از دو پدر و یک مادریم و الان متاهل هست و بچه داره ازدواج کردم... چیزی مشخص بود مثلا کارای خونه مث ظرف شستن رو که کاملا راضی بودم انجام میدادم... ایشون هم تو خواب راضی بود از من...یعنی چی تعبیرش با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده این است که رابطه شما با خواهرتون بهتر میشود

  93. FatemehFatemehsays:

    سلام. من دیشب خواب دیدم برادرم به زور میخواهد بامن ازدواج کند،من خیلی ناراحت بودم.ولی خانوادم سعی میکردن مجبورم کنن.برخی از اقوام هم در سالنیکه قرار بود مراسم ما رو بگیرن داشتن میرقصیدن.ولی به سختی راضیشون کردم که منو بفرستند مشهد برای زیارت و عروسی نکنم.بعد به اتفاق خواهرم و دخترش و خواهرشوهر خواهرم با اتوبوس راهی مشهد شدم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ارتباط خودرا با اقوام و خانواده بهبود ببخشید

  94. فاطمه...فاطمه...says:

    سلام من خواب دیدم که شوهرم بدون اطلاع من منو طلاق داد و با همسر برادر ازدواج کرد که همزمان برادرم و خانمش از هم جدا شده بودن و فهمیدم که بدون اجازه من هم برادرم منو عقد کرد من کاملا در خواب متعجب بودم و همش میگفتم مگه میشه خواهر و برادر باهم ازدواج کنن که بهم گفتن برای ازدواج دوم میشه ..البته انگار زن داداشم و همسرم راضی بودن البته همسرم رو در خواب ندیدم ..تعبیر ش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده وفاداری و اعتماد در بین شماست

  95. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خواب دیدم کسی که عاشقشم عاشقم شده و پیشنهاد ازدواج داده و من خیلی خوشحال شدم و از طرفی همان لحظه برادرمتاهلم به من پیشنهاد ازدواج دادو من عصبانی شدم وبه برادرم گفتم تو زن داری وبعد گفت خب زنمو طلاق میدم و باتو ازدواج میکنم و من خیلی عصبانی شدم و با این حال خیلی فکر میکنم که با کسی که دوسش دارم ازدواج کنم یا با برادرم وبین دو راهی موندم و بعد با عصبانیت به پدر زن داداشم زنگ زدم که در حال گریه کردن برای دخترش بود گفتم برادرم با من ازدواج نمیکنه و زنشو نمیذارم طلاق بده . همین میشه لطفا تعبیرشو بگین . ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر درگیری و تشویش های ذهنی شما از این باب است

  96. باران فروزان فرباران فروزان فرsays:

    سلام، ممنون میشم جواب منم بدین. من بعد از ظهر ساعت 2 خواب دیدم من و برادرم با هم ازدواج کردیم بدون دیدن عروسی و... و بر روی تخت در حال برقراری روابط جنسی هستیم، من در اون لحظه احساس بد یا ناراحتی نداشتم،بعد از پایان این رابطه یهو پیش خودم میگم من اصلا برای چی با برادرم ازدواج و حالا که ازدواج کردم باهاش رابطه برقرار کردم، اصلا مگه ما محرم نیستیم و بشدت ناراحت بودم و از اینکه با عشقم ازدواج نکردم بسیار ناراحت بودم. خانواده هم خبر داشتن...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ذکر جواد الائمه را در نماز هایتان بسیار بکار ببرین

  97. ،almas...   iArmita،almas... iArmitasays:

    سلام، من مدتیه خواب بد زیاد میبینم ترجیح میدم نخوابم از دست این خوابها خواب دیدم که با برادرم که خیلی مومن هستن خطبه عقد خوند و ازدواج کردیم و ازم خواست لباسمو دربیارم و رابطه جنسی گرفت من خیلی ناراحت و افسرده نشسته بودم و فک میکردم چرا؟ اگه ازدواج میکزدم الان اینجوری نمیشد بعد خواب دیدم جایی هستم دراز کشبدم زن کسی که قبلا دوسش داشتم بالا سرمه میخاد موهامو مدل دار کوتاه کنه من نذاشتم گفت رایگانه بعد اجازه دادم دیدم فقط نوک موهامو کوتاه کرد نگاش کردم دیدم موهای خودش بلند بلنده و صاف، با خودم فکر میکردم چرا موهای خودش بلنده منو میخاد کوتاه کنه، بعدکه کارش تموم شد ادعای پول کرد من هرچی میکردم کارت خوان نمیکشید خانم همسایه ده تومنی قدیمی کاغذی از جیبش داد گفت برا همچین مواقعی پول داشته باشید خونه من قبول نکردم هی کارت کشیدم تا انجام شد بعد شوهر این زن که میگم دوسش داشتم دیدم خیلی خیلی ناراحته گفت الان من برم خونه نمیدونی این زن برام چکار میکنه میاد جلوم و هرکاری میکنه تا خوب بشم لطفا تعبیر کنید ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نیاز به تغییر و رسیدگی به حال و هوای روحی تون دارین شب ها هنگام خواب قرآن بالای سرتون بذارین به تلاوت سوره ی بقره گوش بدین و نیم ساعت مانده به غروب اسپند دود کنید و ذکر جواد الائمه را برای عاقبت بخیری تون سر نماز هاتان بگویید

  98. فرنوشفرنوشsays:

    سلام . من میخوام یه خواب تکرار شونده ای رو تعریف کنم . که هر چند وقت یه بار از جوونیم اتفاق میوفته . و من اصلا نه تو کار خلافم نه بعد اون خوابها طبق تعابیر بالا دچار نحسی و .. شدم ! من دختر مجردم و مایلم زندگی تشکیل بدم . ولی همیشه خواب میبینم با برادر متاهلم ازدواج کردم و من هیچ تمایلی به این ازدواج ندارم او هم خنثی هست بیشتر احساس خودم مطرحه که عمیقا ناراحتم .ممنون میشم بگید تعبیرش چیه . یه خواب تکرار شونده هم هست هر دو سالی یه بار !

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید در اعمال و رفتار خود در رابطه با دیگران کمی دقت کنید

  99. پريساپريساsays:

    سلام خسته نباشيد. من ب تازگي ازدواج كردم و راه دورم. ديشب خواب ديدم با برادر بزرگم ك ايشون متاهل هستن ازدواج كردم تو خوابم خيلي نگران بودم و دلم پيش همسرم بود .ميشه بگيد تعبير چيه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس صدقه بندازین و دعای 22صحیفه را بخوانین

  100. عاطفه علینژادعاطفه علینژادsays:

    سلام.پریشب خواب دیدم همراه خونواده بازاربودیم و یمرد جوان تو رنج سنی سی سال بمن گل محمدی داد که خیلی تازه و بزرگ بود و برگهای سبز قشنگی داشت و من ازگرفتنش خوشحالشدم،امشبم خواب دیدم داییم که رییس یا وزیر یه شرکت خیلی بزرگیه عاشقم شده و بامن ازدواج میکنه ک قبل ازاینم باخواهرم رابطه نامشروع داشته.تعبیرش چیه؟

  101. باران ترابیباران ترابیsays:

    سلام من دختر مجردم خواب دیدم ک با برادر بزرگترم نامزد کرده ام و من ب شدت ناراحت بودم و پیش مادرم گریه میکردم ک اون برادرمه و من نمیتونم و ازمادرم میخاستم ک طلاق بگیرم و بردارم هم خنثی بود وقتی ک مادرم با طلاق ما موافقت کرد برادرم از انجا رف و ناراحت شده بود .و مراسمی هم ندیدم فقد دیدم ک توی خانه ای هستیم و میدونستم توی خواب ک نامزد کردیم

  102. Hamed hamidiHamed hamidisays:

    منو یه نفر تورابطه ی فوق العاده عاشقانه ای هستیم که هیچکس خبر نداره می خوام بدونم برای رفع این بلا چه کنیم ؟

  103. عادله محمدیعادله محمدیsays:

    سلام.دیشب خواب دیدم با برادرم که چندسال پیش فوت نموده و ازمن کوچکترهست ازدواج کرده ام و لباس عروس به تن دارم ولی خیلی ناراحت بودم از این وصلت وخیلی خونه و وسایل محقرانه داشتیم و برادر بزرگم مبلغی رو بعنوان هدیه عروسی به برادر فوت شده ام داد و رفت .برادر فوت شده ام خیلی به من محبت میکرد .لطفا بگید تعبیر خوابم چیه؟ ممنونم

  104. فرزادفرزادsays:

    تعبیر این خواب چیه اولا خواب رو بعد از اذان صبح دیدم دوما مجردم و به دنبال ازدواج سوما فعلا با کارم مشکل دارم و قصد دارم برم برا انتقال و جابجایی نوع شغلم اقدام کنم خواب دیدم برا من و خواهرم مراسم عروسی گرفتن و فامیل همه شادن بعد یهو مادرم میاد تو جمع میگه این ازدواج حرامه و باطل بعد من هم به خاطر ناراحتی از این آبرو ریزی انگشتر عقیق سفیدی که دسم هست رو پرت میکنم میخوره به دیوار و نگینش ترک میخوره و عروسی هم بهم خورد تعبیرش چیه

  105. زی زیزی زیsays:

    سلام من با پسر عمم خواهر برادر شیری هستیم خواب دیدم ک داشتیم عقد میکردیم وای همشم میگفتم ک خواهر براد ر ک نمیشه با هم ازدواج کنن تورو خدا بگین معنیش چیه

  106. فاطمه حفاطمه حsays:

    سلام من توی رابطه هستم با ی نفر و الان ۶ ساله با هم هستیم. امروز خواب دیدم برادرم قصد ازدواج با من رو داره و من اصلا از این موضوع خوشحال نیستم و حس خیلی بدی دارم میریم پیش عاقد ک ازش بپرسیم و و اتفاقا عاقد یه مرد کم سن و سال بود.. من بهش میگم نمیتونم با برادرم باشم و خودم ی نفر رو دوست دارم اما برادرم نمیدونه لطفا بهش نگید‌ بعد عاقد بهم گفت این کار خوبه انجامش بده نخواستی هم تصمیم خودته..تو همین حین برادرم‌پشتم‌بود ک ناراحت شد از اینکه من دوسش نداشتم تعبیر این خواب چیه؟؟این خواب واقعا یکی از بدترین خوابای عمرم بود🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

  107. منمنsays:

    سلام من خواب دیدم که با برادرم نامزد کردم اصلا خوشحال نیستم پیش مادرم عذر میکنم که امکان نداره اما مادرم قبول نمیکند. در حال حاضر برادرم نامزد هم است و مشکوک به کرونا

  108. YasiYasisays:

    سلام من‌ دیشب خواب دیدم که میخان منو به زور به برادر تنی خودم بدن مادرم اینا جشن عروسی همچی رو برگزار کرده بودند و روز عروسیم بود و شب شده بود و‌من ارایشگاه نمیرفتم‌لباس عروس بپوشم داخل خواب میگفتم که این برادرمه من بمیرمم باهلش ازدواج نمیکنم شده فرار کنم و از همه جا برم ازدواج نمیکنم چیه شما تا دیروز میگفتین با دوست برادرت ازدواج کن اخه اون خواستگارم بود الان میگین با برادرت ازدواج کن بهم گفتن که این برادرت تنیت نیست تو رو بزرگ کردیم گفتم من این همه سال بهم نگفتین چرا الان میگین من تحت هیچ شرایطی ازدواج نمیکنم برادرم هم نبود ولی میدونستم خیلی ناراحته خیلی بعد دیدم داداش دوستم بهش میگم داداش لباس سربازی پوشیده و سربازه در صورتی که سربازیش تموم شده خیلی وقته زن و بچه داره به اون گفتم بیا منو فراری بده گفت چی شده گفتم برات توضبح میدم اومد سوار ماشین شدیم دو نفر هم نگعبان من کردن که فرار نکنم ولی من زرنگ تر بودم و فرار کردم میشه بگین تعبیرش چی میشه

  109. داکتر نوریداکتر نوریsays:

    خواب دیدم با برادرم عقد کردیم ولی خوش نیستیم با هم

  110. رحيمهرحيمهsays:

    سلام من خواب ديدم دو تا بردادرهايم كنار هم نشسته اند و من هم كنار برادر بزرگترم مينشينم براي گرم شدن نزديك بخاري بوديم و به خانوم اقايي كه آن طرف نشسته بودن، ميگويم من با برادر بزرگم نامزد هستم. در همان لحظه هم اصلا حس شرم نسبت به بيان آن داشتم.

  111. zahrazahrasays:

    سلام خسته نباشین مادرم خواب دیدن عموم که متاهل هستنو بچه ام دارن خواستگاری من اومدن و زنشونم از این قضیه مطلعن مادرم تو عالم خواب واسشون جابی سوال بوده که مگه این ازدواج حرام نیست ممنون میشم راهنماییم کنید

  112. کیوان افتخاریکیوان افتخاریsays:

    سلام خسته نباشید. من خواب دیدم که با دختری که دوسش دارم ولی نمیدونه ازدواج کردم یعنی در مراسم عروسی نبودیم از قبل ازدواج کرده بودیم ولی در خواب من اون دختر خواهر من بود در صورتی که من اصلا خواهر ندارم لطف میکنید بگید تعبیر این خواب چی میشه؟

  113. نازنیننازنینsays:

    من خواب دیدم که با برادرم ازدواج کردم و برای ما جشن عروسی گرفتن به چشم من این ازدواج یه ازدواج سوری بود و من اصلا راضی نبودم ولی داداشم زنگ زد بهم گفت عشقم و اون راضی بود ( در صورتی که در واقعیت هم گاهی اوقات بهم میگه عشقم )

  114. nargesshnargesshsays:

    سلام من خواب ديدم قراره باداداشم ازدواج كنم همش گریه میکردم خیلی حس بدی داشتم

  115. salmasalmasays:

    سلام من چن شبه خواب میبینم که بابرادرم ازدواج کردم وجشن عروسی گرفتیم ومن پشیمونم وخیلی گریه میکنم والتماس میکنم که بهم بزننش زنداداشمم بهم میگه ک عیبی نداره هوی هم میشیم.ودهرن شیرینی پخش میکنن ومامانم بعداینکه میفهمه من میخوام بهم بزنمش تشنج میکنه تعبیرش چیه

  116. yasamanyasamansays:

    سلام خواب دیدم خواهر کوچیکم با پسر عموم عقد کرده و من خیلی ناراحتم هرکاری کردم نتونستم جلوشوبگیرم یعنی چی

  117. MmMmsays:

    من خواب دیدم که با برادرم قراره ازدواج کنم و او تمایل داره با من رابطه جنسی داشته باشه اما من همش فراری بودم از رابطه میشه میشه لطفا راهنمایی کنید

  118. اکبریاکبریsays:

    سلام ،وقتتون بخیر، من خواب دیدم ک با برادرم ک از من بزرگتر هستن قرار است ازدواج کنیم ،من خیلی از این قضیه ناراحت بودم ،تعبیر این خواب چیست؟

  119. اسیونداسیوندsays:

    سلام من خواب دیدم که می خوام با برادرم ازدواج کنم که از من بزرگتره و متاهل هم هست و مدتی که ما یکم از هم دور شدیم بخاطر یه سری مسائل خانوادگی با اختلاف داریم من تو خواب بار اول که می خوان صیغه بخونن نمی دونم چی میشه که نمیشه بار دوم هم یه اتفاقی میفته و نمیشه بار سوم یهو تو خواب به خودم میام و میگم من چرا می خوام با داداشم ازدواج کنم منکه ازش خوشم نمیاد تازه اون برادرمه و تو همون حال از خدا می خوام که کمکم کنه و این ازدواج نشه تو اون حالت انگار یه اتفاقی میفته که نمیشه و تو اون حالت استرس و اضطراب از خواب بیدار شدم می خوام بدونم تعبیرش چی میشه

  120. زهرازهراsays:

    سلام صبح خواب میدیدم که خواهرم دستمو گرفت برد محضر که منو با کسی که دوست دارم عقد کنه اما وقتی رسیدیم انجا خبری از اون شخص نبود خواهرم کنارم نشست همه در حال پایکوبی و خوشحالی بودن تو خواب خواهرم چادر سفید به سر داشت گغت باید دستم توی کف دست خواهرم بذارم و یک سکه طلای بزرگ داخل کف دستم گذاشتن اما خطبه رو نخوندن همه فامیل با حالت تعجب و سراسیمه خوئشون رو به مجلس رسوندن اما خطبه اجرا نشد و من بیدار شدم

  121. ف.رف.رsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم با برادرم که زن داره ازدواج کرده بودم ولی چند روز بیشتر طول نکشید من دوباره برگشتم خونمونو زندادشم رفت پیش داداشم نمیدونم داداشم بود یا شبیه داداشم

  122. ف.رف.رsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم با برادرم که زن داره ازدواج کرده بودم ولی چند روز بیشتر طول نکشید من دوباره برگشتم خونمونو زندادشم رفت پیش داداشم نمیدونم داداشم بود یا شبیه داداشم درضمن رابطه جنسی هم نداشتیم توی خواب

  123. مینامیناsays:

    باسلام من خواب ازدواج کردم و خواب دیدم که با برادرم ازدواج کردم و توی خواب از این موضوع که ایشون شوهر من هسون راضی نبودم (برادرم هنوز ازدواج نکردن)تو رو خدا تعبیرش بهم بگین ممنونم

  124. فاطمه صباغیانفاطمه صباغیانsays:

    سلام..وقتتون بخیر...من خواب دیدم که گویا با برادرم ازدواج کردم اما نمیدونم چجوری یعنی هیچ مراسمی هیچ چیزی از قبل نبود ک متوجه بشم....اما مادرم خیلی اصرار داشت که پیش بردارم باشم همش میگفت شما ازدواج کردین و منم در طول خواب زیر بارش نمیرفتم تلاشمو میکردم که مادرمو قانع کنم برادرم محرممه هم خونمه پس نمیشه با اون ازدواج کرد در اخر من موفق شدم و با صحبت تونستم قانعش کنم...تو خوابم هیچ اتفاق ناخوشایندی نیوفتاد فقط در حد حرف بود ک تونستم منتفیش کنم....حتی آخرِ سر مادرم معذرت خواهی کرد.....تعبیر خوابم چیه؟!

  125. ویتا رادویتا رادsays:

    سلام من خواب دیدم با برادرم عقد کردم مراسم عقد داشتیم حلقه دستم کرد و شاد بودیم ولی بعدش من همش گریه میکردم و میگفتم من نمیخوام مگه خواهر و برادر هم میشه عقد کنن؟! من اصلا اگه بشه هم از برادرم خوشم‌نمیاد هیچیشو دوست ندارم.

  126. سیماسیماsays:

    سلام خواب دیدم دخترخاله ام برای من وبرادرم صیغه محرمیت خواند درحالی درخواب پیش خودم گفتم من صیغه رو کامل نگفتم چون راضی نبودم چه معنی داره

  127. فاطمه سوختانلوفاطمه سوختانلوsays:

    سلام. میشه لطفا کمکم کنید. من دیشب خواب دیدم خانواده ام منو مجبور میکنن که با برادرم ازدواج کنم من خیلی گریه میکردم. میشه تعبیر کنید.

  128. مینامیناsays:

    سلام در خواب دیدم همسرم با خواهرش ازدواج کرده و بامن از همبستر شدن باهاش حرف میزنه خواهش زیاد در زندگی روز مره ما دخالت میکنه ۱۲ سال ازدواج کردیم ی دختر دارم و خواهرش متاهل اونم ی بچه داره

  129. مریممریمsays:

    سلام، وقتتون بخیر دیشب خواب دیدم خواهر و برادر مجردم قصد دارن باهم ازدواج کنن و ما هر چه میخواهیم منصرفشان کنیم، نمی توانستیم، خیلی از این بابت هم ناراحت بودم. با تشکر

  130. zahra chitsazzahra chitsazsays:

    سلام و درد...من خواب دیدم که خاله ام با داییم توی یک خونه زندگی میکنند و میگویند ما باهم ازدواج کردیم...عقدوعروسیی در کار نبود...ووقتی وارد خونه شان شدم و این خبر را شنیدم شوکه و غمگین شدم...در همین حین بود که یک دفعه خبر دار شدیم شوهر خاله دیگرم فوت کرده ... ممنون میشم تعبیر این خواب را برایم بگویید.

  131. yoonayoonasays:

    سلام من یه برادر کوچیک دارم اما تو خوابم یه شخص دیگه نمیدونم کی بود انگار برادر ناتنی من بود و عاشق من بود تعبیر این خواب چی میشه؟

  132. FtmFtmsays:

    سلام خواب دیدم ک بخاطر مصلحت و اصرار بزرگای فامیل ب طور صوری با برادرم عقد کردم.ک همون سر سفره عقد ب من گفت من بخاطر حرف بزرگترا قراره با تو ازدواج کنم ولی تو بازهم اینجا مخالفت کردی

  133. مهدی پورمهدی پورsays:

    سلام خسته نباشید ببخشید من خواب دیدم میخوام با خواهرم ازدواج کنم و همه هم راضین ولی اجیم یهو قبول نمیکنه و همه ناراحت میشن بعد میفرستنم برم یکی دیگه بیارم اون نامحرم یه دختر دیگه بود ک با اون ازدواج کنم ولی اونم دوس دختر دوستم بود ،اخرش هیچ وصلتی صورت نگرفت تعبیرش چیه؟

  134. حسینیحسینیsays:

    خداقوت همسرم و خانوادش خیلی خیلی به من اذیت کردن و انواع تهمتها رو به من زدن تا از جهاز و مهریه ام بگذرم ....الان طلاق گرفتم اما حقم رو نمی تونم بگیرم ، تو خواب دیدم که برادر شوهرم با خواهر شوهرم مراسم عروسی دارن .....لباس عروس و داماد پوشیدن و خیلی خیلی حس رضایت و خوشبختی می کنن.....من هم بهشون گفتم مبارک باشه!!!!! تعبیرش چیه؟

  135. حسینیحسینیsays:

    بعد همش تو خواب میبینم که همسرم منو برده خونه اش و راحت با من زندگی میکنه!!! همش از خودم می پرسم که من برای چی برگشتم به این جهنم!!!! حالا چه کار کنم!!!!

  136. سانیسانیsays:

    سلام خسته نباشید... من امروز صبح ساعت 9 فکر کنم خواب دیدم که تو فکر ازدواجم.. بعد خواهر بزرگترم که همش تو فکر یه راهی برای مستقل شدن بود میگه بیا یه کاری کنیم اصلا باهم ازدواج کنیم.. منم که خواهر بزرگترمو مثل مادرم دوست دارم میگم باشه... حتی جشن عروسی هم میگیریم و لباس عروس سفید پوشیدم و به مهمونایی که یکی یکی میومدن سلام میکردم... ولی بعدش هممشش با خودم کلنجار میرفتم که چرا اینجوری شد.. چرا نه نگفتم..کاش میگفتم نه... خیلی بهم ریختم و بهشم گفتم آبجی من الان دیگه نمیتونم ازدواج کنم خب ولی من میخوام با یه مرد ازدواج کنم اینجوری که نمیشه.. همش با خودم میگفتم خو طلاقم خو به این زودی نمیشه گرفت... آجیمم که براش فرقی نداشت چه طلاق بگیرم چه نه...

  137. سانیسانیsays:

    سلام خسته نباشید... من امروز صبح ساعت 9 فکر کنم خواب دیدم که تو فکر ازدواجم.. بعد خواهر بزرگترم که همش تو فکر یه راهی برای مستقل شدن بود میگه بیا یه کاری کنیم اصلا باهم ازدواج کنیم.. منم که خواهر بزرگترمو مثل مادرم دوست دارم میگم باشه... حتی جشن عروسی هم میگیریم و لباس عروس سفید پوشیدم و به مهمونایی که یکی یکی میومدن سلام میکردم... ولی بعدش هممشش با خودم کلنجار میرفتم که چرا اینجوری شد.. چرا نه نگفتم..کاش میگفتم نه... خیلی بهم ریختم و بهشم گفتم آبجی من الان دیگه نمیتونم ازدواج کنم خب ولی من میخوام با یه مرد ازدواج کنم اینجوری که نمیشه.. همش با خودم میگفتم خو طلاقم خو به این زودی نمیشه گرفت... آجیمم که براش فرقی نداشت چه طلاق بگیرم چه نه...

  138. شهلا باقریشهلا باقریsays:

    خواب دیدم روز ازدواج من و خواستگارم هست ولی یهو نظرمون عوض شد و ایشون با دختری که سالها پیش دوست داشتند می خوان ازدواج کنن و بعد یهو عروس عوض شد و با خواهر ناتنی (که اصلا در واقعیت ندارند) ازدواج کردند و ما شوکه شدیم

  139. Miss.mMiss.msays:

    من دیشب خواب دیدم که با برادر بزرگترم که متاهل هستند و اینجا حضور ندارند،مثل زن و شوهریم.البته هیچ رابطه و جشنی در کار نبود.حتی در خواب هم میگفتم که او برادرم هست پس چجور امکان داره؟؟؟ یه مدتی هست که بخاطر یه مسئله ای ازش خیلی ناراحتم،ایا ممکنه بخاطر همین قضیه باشه؟؟؟ ممنون

  140. DannyDannysays:

    سلام ديشب خواب ديدم داداش بزرگم با خواهرم ازدواج ميكرد خيلي حس بدي داشتم راهنمايي ميكني؟

  141. ساراساراsays:

    خواب دیدم ازدواج کردم و اون شخص برادرم هست و یک بار هم قبل ازین خواب دیدم با پدرم ازدواج کردم و تماس جنسی تا یه حدی تو خواب داشتم باهاشون

  142. م.ام.اsays:

    سلام من خواب دیدم که با برادرم ازدواج کردم میخاستم لباسمو دربیارم گفتم نه نباید اینکارو بکنم .تو خواب میگفتم بدنم مال یکی دیگه اس (کسی که در واقعیت دوسش دارم متظورم بود) تعبیرش چیه !؟

  143. SmnmhzSmnmhzsays:

    سلام خواب دیدم دو نفر باهم می خوان ازدواج کنن و به اونها می گن شما خواهر برادرین و نمی تونین پسرع ناراحت می شه خداحدا می کنه ک اشتباه باشه ولی دختره خوشحال می شه

  144. fatemefatemesays:

    سلام من خواب دیدم دو تا از دوستام و دختر خالم به اجبار با برادراشون ازدواج کرده بودن و من داشتم براشون گریه میکردم که چقدر بد بختن یعنی چی؟

  145. هستی نوچیهستی نوچیsays:

    سلام من نزدیکای ساعت ۸ونیم صبح خواب دیدم که توی خونه مادرم میگه زودباشید دیرمیشه، برادرم حموم بود و من روی تختم داشتم با گوشیم کار میکردم وقتی برادرم از حموم دراومد مامانم گفت دختر زود باش عروسی داداشت دیر میشه و بعد منم گفتم عروسیه منم هستا، بعد از دوش گرفتن با برادر و مادرم به یک رستوران خانوادگی سنتی رفتیم و بعد من از خواب بیدار شدم. در خواب برادرم بی تفاوت و من هم کمی دودل بودم،وقتی از رستوران برگشتیم خیلی عادی باهم برخورد میکردیم درست مثل قبل و انگار خواهر برادر بودیم نه یک زوج. برادرم ۸ سال از من بزرگتر است و هردوما مجرد هستیم و به شدت بهم دیگر وابسته، خواب خیلی برایم واضح نبود. خواهش میکنم تعبیرش رو بگید هرچه سریعتر.

  146. زهرا عبداللهیزهرا عبداللهیsays:

    سلام من تو خواب دیدم واسه برادرم و من یک جشن عروسی خیلی بزرگ گرفتند ولی تو آخرای خوابم دیدم عروسی خواهرم با همسرشه معنیش چی میتونه باشه؟

  147. نیما بهادرینیما بهادریsays:

    سلام وقتتون بخیر من دیشب خواب دیدم خواهرم که ۳ازدواج کرده تو تو خونه ایم که خاله و مامانم و شوهر خواهرم هستن خواهرمم لباس عروسی پوشیده با دسته ی گل هی به من میگه با من ازدواج میکنی ... و مادر میاو با من صحبت کنه که من راضی به اینکار بشم اولش که خواهرمو میبینم پر چمشاش اشکه میگم باشه بعد میرم تو حیاط مون و به خاله ام میگم که من راضی نیستم به این ازدواج بعد خاله باه خواهرم در میون میزاره و اونم قبول میکنه بعد با همسرشون از خونه میرن بیرون ... جرئت نمیکردم این خواب رو برای کسی تعریف کنم... اگه میشه تعبیرش رو بگین 🙏

  148. SssSsssays:

    سلام من خواب دیدم با برادر ناتنی ام نامزد کردم تعبیرش چیه

  149. اساسsays:

    سلام من یه دختر مجرد هستم خواب دیدم عروسی خودمه و دارم با داماد می‌رقصم ولی دامادو نمی‌شناسم ولی وقتی عروسی تموم میشه میبینم داماد داداشمه و وقتی هم که می‌خوام برم حموم میبینم هیچ لباسی ندارم که بپوشم.تعبیرش چیه؟

  150. زينب فريدونیزينب فريدونیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که با برادر بزرگ تر لز خودم میخوام ازدواج کنم و اولش انگار خوشحال بودم داداشم کارت عروسیمون رو میاره و من میگم که این زشته و به خواهرم میگم که توی اینترنت دنبال کارت عروسی بگرده و بعد لباس عروسی پوشیدم تا برادر نظر بده و بعد مهمان ها می آیند و من چند دقیقه بعدش گریه ام میگره و به مامانم میگم که من نمیخوام ازدواج کنم چون من تازه 13 سالمه و مونده بودم که به برادرن چگونه این خبر را بدم. تعبیرش چی میشه؟

  151. میرزاییمیرزاییsays:

    سلام من شب قبل در فضای اینستا شاهد یه عروسی قدیمی بودم که نصف شب خواب دیدم با برادر بزرگترم ازدواج کردم و انگار همه هم از این ازدواج خوشحال بودن و خودم هم چون دیگران خوشحال بودن تقریبا مسعله رو قبول کرده بودم اما همش میگفتم چطور ممکنه ما خواهر و برادریم و تا الان امکان نداشته.برادرم راه دور و خیلی غصه منو میخوره .ممنون برام تعبیر کنید این تعابیر که خواندم مرا نگران کرده

  152. مبینامبیناsays:

    سلام من خواب دیدم به اسرار پدر و مادرم با برادرم ازدواج کردم همه فامیل خوشحال بودند و من حس خیلی خیلی بدی داشتم چون پدر و مادرم با ازدواج من و کسی ک دوستش دارم ب شدت مخالفت کردن و مجبورم کردند با برادرم ازدواج کنم ،،در خواب هیچ رابطه ی جنسی با برادرم نداشتم

  153. ش.سش.سsays:

    سلام.دیشب خواب دیدم قراره بابرادرم که سه سال ازمن بزرگتراست وزنشو سه سال پیش طلاق داده؛ عروسی کنم.یه جوری بودم انگار دودله بودم ؛وگه گاهی میرفتم جلو آیینه به خودم نگاه میکردم میگفتم این دفعه میرم پیش یه ارایشگرخوب که خیلی خوب موهامو ببنده وآرایشم کنه(اخه برا عروسیم ارایشگرم خوب نبود وازقیافم راضی نبودم خخخخخ).وآزمایشی چشامو آرایش میکردم که ببینم چه مدلی بم میاد. وباخودم فکرمیکردم که زن اولش ولش کرد حتما خوب نبوده پس چطور من باش ازدواج کنم. خلاصه که توخونه بابام بودم وقراربود بعدازارایشگاه واینا بریم تالار. اینو بگم که جدیدا اسباب کشی کردیم واین روزا خیلی افسردگی گرفتم وحالم اصلا خوب نیست.دلم گرفته. لطفا برام دعاکنید محتاجم به دعا🙏

  154. ستارهستارهsays:

    سلام من دیشب با همسرم دعوا و بحث خیلی بدی داشتیم که ایشون خیلی،به من تهمت های بدی زد. خیلی ذهنم اشفته بود، تا اینکه خوابیدم و خواب دیدم در ا.ج ناراحتی و نارضایتی با برادر ناتنی م قراره ازدواج کنم. هردومون ا،ین موضوع خیلی ناراحت و ناراضی بودیم،ولی سره سفره عقد تو یک کلبه چوبی نشستیم تعداد کمی شاهد عقد بودن. و من خیلی عصبی و غمگین بودم و ناراحت و گریه میکردم. برادر ناتنی م خیلی ناراحتبود

  155. یگانهیگانهsays:

    سلام خواب دیدم ک برادرم ازدواج کردم.و دقیقا با اون برادرم ازدواج کردم ک دوسش ندارم.حتا تو خواب هم ناراحت بودم.و انگا میخاست باهام نزدیکی کنه .ولی نمیشد.تعبیرش چیه؟

  156. رایان جوادزادهرایان جوادزادهsays:

    سلام، من ۱۲ سالم هست و عروسی خواهر بزرگم هفته بعد هست امشب خواب دیدم که عروسی خواهرم در ایتالیا هست و ما باید به آنجا برویم تعبیرش چیست؟

  157. ممsays:

    سلام خواب دیدم با خواهر ناتنیم (از یک پدریم) ازدواج کرده بودم ،بعد توی اتاق بودیم و اون ناراحت بود و من هم (چون زشت تر از واقعیت شده بود)و بهش گفتم چرا ناراحتی(گفتمش چون خواهر برادریم و ازدواج کردیم ناراحتی ولی گفت نه و دلیل دیگه ای اورد که یادم نیست)من هم پیش خودم میگفتم که زن زیباتری میخواستم و از این بابت ناراحت بودم هر دو هم مجردیم و اون بزرگتر از من هست ممنون میشم تعبیرشو بگید

  158. م.حم.حsays:

    سلام خواب دیدم مراسم ازدواجم برپا شده خوشحال ومیرقصیدم وقتی عروس را دیدم

  159. میلادمیلادsays:

    سلام خواب دیدم مراسم عروسیمه خوشحال و در حال رقص وقتی عروس را دیدم ب شدت ناراحت بودم چون خواهر ناتنی بنده بود که بسیار همدیگه رو دوست داریم.اما من وسط مراسم همه چیز بهم زدم و مانع شدم.اما خواهر ناتنی از این موضوع بسیار ناراحت شد.تعبیرش چیه؟

  160. پاییزپاییزsays:

    سلام روزتون بخیر چندوقت پیش خواب دیدم انگار با برادرک که حدود 1 سال و خورده ای از من کوچکتر است عقد کردم مراسم عقدی در خواب نبود فقط انگار عقد کرده بودیم و من در خواب جوری رفتار میکردم که با برادرم روبه رو نشوم ولی احساس ناراحتی هم نداشتم اطرافیان هم بودند ولی کسی راجب به خطا بودن این عقد که ظاهرا اتفاق افتاده بود چیزی نمیگفت و من دنبال شناسنامه خودم بودم که ببینم اسم برادرم وارد شناسنامه من شده یا نه و از خواب بیدار شدم ولی دقیق نمیدونم خوابم نیمه شب بوده یا دمه صبح

  161. مهیاسمهیاسsays:

    سلام خسته نباشید. من خواب میدیدم که برادر تنی م در واقع برادر ناتنیم هستش(توی خواب ناتنی بوده) و ما با هم نامزدیم. ولی من راضی نبودم و درحال جدا شدن بودم. میشه بگید تعبیرش چی هست؟

  162. شادی نارداریشادی نارداریsays:

    خواب دیدم برادرم شوهرم بودوازش بچه داشتم ولی اون صبح تاشب خونه نمیومدومن ناراحت بودم .منوبرادرم هردو متهلیم وبچه داریم

  163. آزادآزادsays:

    سلام من خواب دیدم که من و برادرم عاشق هم شدیم ولی ازدواجی در کار نبود.تعبیر این چیه؟

  164. هیداهیداsays:

    سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم که منو برادرم به اصرار پدر و باقی بزرگ تر ها مجبور به ازدواج بودیم اما ازدواج نکردیم فقط در حد اجبار بود که اوناهم انگار یه نفعی براشون داشته این قضیه.تا جایی که وسایل عروسی گرفته بودن اما عروسی ای درکار نبوده.میشه بگید تعبیرش چیه؟

  165. مریممریمsays:

    دم صبح بیدار شدم دوباره خوابم برد خواب دیدم با برادر که متاهل قراره ازدواج کنم لباس عروس پوشیدم و....دستم و گرفت و بردم به مجلسی که همه بودند ولی عقد نکردیم بیدارشدم

  166. مریم قادریمریم قادریsays:

    سلام. من دیشب خواب دیدم که با برادر متاهلم ازدواج کردم و رفتیم سر خونه و زندگیمون. اصلا هم یادم نيست که برادرمه و ازدواج با محارم حرام. بعد شب زفاف شده ولی من هی از رابطه جنسی فرار میکنم و ازش مهلت میخوام ولی اون اصرار داره. آخرش هم صبر میکنه ولی تو خواب دیدم که دارم آماده میکنم خودمو. اینم بگم که برادرم رو خیلی دوست دارم. اونم همین طور و همیشه ازم حمایت مالی و عاطفی میکنه

  167. رهارهاsays:

    سلام. من بعد از اذان صبح ماه رمضان(شب نهم رمضان) خواب دیدم قبلا با برادرم ازدواج کردم اما مراسمی ندیدم و بعد از مدتی هردو رفته بودیم جایی مثل مشهد و من اونجا هرکار میکردیم اصلا نمیتونستم حسی غیر از برادری به برادرم داشته باشم و مدام‌گریه میکردم که باید طلاق بگیرم. لطفا جواب من‌رو بدید ممنون‌میشم چون توی تعابیر دیدم ازدواج خواهر و برادر نشانه فساد است و اتفاقات بدی در راه است‌.

  168. نجلانجلاsays:

    سلام .من خواب دیدم خیلی کوچیک بودم ولی انگار قرار هست با برادر که متاهل هست(از مادر ناتنی هستیم)ازدواج کنم و برادرمم خیلی عاشق و راضیه در ابتدای خواب حس خوبی داشتم ولی واقعا حس یک دختربچه بود اما بعدش انگار متوجه شدم برادرم هست و تمایلم کمتر شد و میگفتم دوست ندارم کنار تو بخوابم (قصد به رابطه نبود یهو انگار متوجه شدم برادرمه و من قبلا موقع خوابیدن دیدمش حس بدی بهم دست داد)اخرشم برادرم خیلی ناراحت میگفت این دختر تکلیفش مشخص نیست با خودش و دیگه خداروشکر از خواب بیدار شدم

  169. محمدیمحمدیsays:

    سللم من خواب دیدم دارم با کسی ازدواج میکنم ک خیلی دوسش دارم ولی معمولا چهره ی کسی رو توی خواب نمیبینم واسه همین سر بلند کردم دیدم برادرمه ولی بعد میگفتم نه اون ک دوسش دارم اینشکلی نیست باید قدش کوتاه تر باشه تعبیر این خواب چی میشه ممنون ازتون🥰

  170. نعیمنعیمsays:

    سلام من همین الان از خواب بلند شدم خواب دیدم با بردارم ازداوج کردم اتفاقا اسمش هم تو خوب درست بود خواب واضع دیدم و اینکه من حامله بودم قشنگ شکم در خواب حس می کردم یعنی انگار مثل یک زن حامله و تو خواب مدام من گشنم بود و چوم بردارم می رفت سرکار من با پدرم بودم الان من باید چیکار کنم و شاید باورش سخت باشه من عاشق اینم تو این سن کم حامله باشم نمیدنم چرا تو واقعیت به مادرم گفتم دلم میخواستم تو این سن بچه دار بشم میشه شما کمک کنی مارو

  171. نعیمنعیمsays:

    و من هیج مراسمی در خواب ندیدم انگار چند سال ازداوج کردیم ولب برام جالب بود که برادرم در خواب خوشحال بود حتا مادرم می دانست در خواب حامله ام

  172. ستیستیsays:

    من خواب دیدم که قراره با برادرم که بزرگتر از خودمه ازدواج کنم تو همین سنی که هستم ینی من 14 و برادرم 16 برادرم نسبتا خوشحاله ولی من ن چون من روی یکی از اعضای فامیل کراش دارم خوشحال نبودم در کل پیش خودم گفتم چجوری میشه که من با برادرم ازدواج کنم گفتم دوتا محرم نمیشه که و پیش خودم میگفتم که من بچه ی این خانواده نیستم و به این خیلی اطمینان داشتم و تا خواستم برم تز خانوادم بپرسم دیگه بیدار شدم

  173. ستیستیsays:

    من خواب دیدم که قراره با برادرم که بزرگتر از خودمه ازدواج کنم تو همین سنی که هستم ینی من 14 و برادرم 16 برادرم نسبتا خوشحاله ولی من ن چون من روی یکی از اعضای فامیل کراش دارم خوشحال نبودم در کل پیش خودم گفتم چجوری میشه که من با برادرم ازدواج کنم گفتم دوتا محرم نمیشه که و پیش خودم میگفتم که من بچه ی این خانواده نیستم و به این خیلی اطمینان داشتم همش به این فکر میکردم چجوری با برادرم رابطه جنسی برقرار کنم چون کلا من از اینجور چیزا میترسم و تا خواستم برم از خانوادم بپرسم که من با شما نسبتی دارم یا ن دیگه بیدار شدم

  174. MohammadMohammadsays:

    سلام من خواب دیدم با خواهرم که چند سال از من کوچک تر است ازدواج کردم و همه خوشحالند و هنگام رابطه جنسی به خود می‌ایم که چرا باید این کار را کنم و سریعا پشیمان میشوم به پیش مادرم میروم و به شدت از این ازدواج ناراحتم و به مادرم گله میکنم و ی بغض سنگین تو خواب و بعد مادرم با من مخالفه میگه حتما باید با خواهرت ازدواج کنی. و در خواب از من میپرسد که ایا باکره خواهرت را از دست دادی یا ن و من هم با خوشحالی میگم ن چون در اون عمل پشیمان شده‌ام. تو رو خدا لطفا تعبیر خوابم را بگید انقد نگرانم که دیگه اصلا دوست ندارم بخوابم

  175. SaharSaharsays:

    سلام من تازه یک هفته اس ک نامزد کردم ولی دیشب خاب دیدم ک همه میگن با برادر بزرگم ک متاهله نامزد کنم من اولش با بی میلی راضی شدم ولی بعدش اخرش زدم زیرش و گفتم اون داداشمه ومن نمیتونم تعبیرش چیه لطفا بگین

  176. میترا گهرویمیترا گهرویsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم ک خواهر برداری که دختر دایی و پسر دایی ناتنی من هستن باهم ازدواج کردن وبعد لباس عروس خاکی شده و من به اونا میگم قبل از ظهر لباس رو بشورین و بهشون تحویل بدید و بعد اخر هم داماد سر عروس داد میزنه. یعنی همون بردار به خواهرش

  177. میترا گهرویمیترا گهرویsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم ک خواهر برداری که دختر دایی و پسر دایی ناتنی من هستن باهم ازدواج کردن وبعد لباس عروس خاکی شده و من به اونا میگم قبل از ظهر لباس رو بشورین و بهشون تحویل بدید و بعد اخر هم داماد سر عروس داد میزنه. یعنی همون بردار به خواهرش. لطفا تعبیر خواب من رو بگید

  178. فاطمه.مفاطمه.مsays:

    سلام خواب دیدم با برادر بزرگم که هفت سال از من بزرگتره ازدواج کردم و با هم رابطه جنسی برقرار کردیم و حامله شدم و بسیار خوشحال بودم قبل از این خواب هیچ حسی به برادرم نداشتم ولی الان با اینکه هر دو متاهل هستیم دایم به برادرم فکر میکنم و اینکه ازش حامله شده بودم یه خواب داره زندگی من رو می‌ریزه به هم رابط من با شوهرم سرد شده

  179. میم. یمیم. یsays:

    سلام من خواب دیدم، همسر سابقم با خواهرش که متاهل ه ازدواج کرده

  180. اسیاسیsays:

    دریک شب همزمان خواب خبرفوت پدرم را شنیدم. هم خواب دیدم با خواهرم ازدواج کردم همه بکن تبریک می‌گویند .....مرسی

  181. اسیاسیsays:

    دریک شب همزمان خواب خبرفوت پدرم را شنیدم. هم خواب دیدم با خواهرم ازدواج کردم همه بکن تبریک می‌گویند .....مرسی

  182. مینامیناsays:

    سلام من خواب دیدم یکی از آشنایان که بردار تنی من نیست اما مثل خواهر بردار هستیم و اونو داداش‌ واقعی خودم میدونم وصدا میزنم اومده بود خواستگاری من. و من خیلی تعجب میکردم و می‌پرسیدم داداش‌ این چه کاریه و از این قضیه خوشحال نبودم ولی برای اون امری خوشایند بود

  183. مجیدافشارمجیدافشارsays:

    درود.خواددیدم باخواهرم ازدواچ کردم وازاین کاراحساس شرمندگی میکنم..درضمن خوارم بیست سال جلوترجوان مرگ شد

  184. Majid AfsharMajid Afsharsays:

    درودبرشما خواب دیدم از یک درخت گردو که گردو هایش چیده شده بود وتقریبآ فصل برگ ریزان بود البته درخوابم. یک کاردوقلآف نیمه زنگ زده ولی احساس میکنم خیلی قدیمیه پیداکردم بدش میبینم دستام گلی وسیاه شده رفتم کناریک جوب آب تمیزدستام راشستم ممنون میشم اگرتعبیرفرمائیدتشکر

  185. Majid AfsharMajid Afsharsays:

    درودبرشما خواب دیدم از یک درخت گردو که گردو هایش چیده شده بود وتقریبآ فصل برگ ریزان بود البته درخوابم. یک کاردوقلآف نیمه زنگ زده ولی احساس میکنم خیلی قدیمیه پیداکردم بدش میبینم دستام گلی وسیاه شده رفتم کناریک جوب آب تمیزدستام راشستم ممنون میشم اگرتعبیرفرمائیدتشکر

  186. Ali nazariAli nazarisays:

    خواب دیدم که قراره با خواهر بزرگم ازدواج کنم هر دوتامونم ناراحت بودیم

  187. ایدا قنبریایدا قنبریsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم با برادرم ازواج کردم برادرم مال اون مادرم است اما پدرمان یکی است و همه راضی به این ازدواج هستن و خودم و برادرمم از این رابطه خوشحالیم و یک پسر هم داریم که باوجود اینکه چندماه بیشتر ندارد حرف میزند و پسرم سفیدو خوشکل است اما دستاش خیلی سیاه هست

  188. هداهداsays:

    سلام .دیشب خواب دیدم که با برادرم قراره ازدواج کنم رفتیم حلقه نامزدی بخریم برادرم خرید ولی من منصرف شدم وباخودم میگفتم که دیگه نمی‌خوام باش ازدواج کنم اما هنوز تو خواب به همه اعلام نکرده بودم که من منصرف شدن

  189. ............says:

    سلام خواب دیدم برادرم بزرگم که زن و بچه داره عاشقم شده و من متوجه علاقش نسبت به خودم توی خواب شده بودم و میخواست زنشو طلاق بده و با من ازدواج کنه اما نمی‌دونم که چرا مادر برادرم مادر خودم نبود یعنی ما خواهر و برادر تنی هستیم اما توی خواب مادر برادرم انگار یکی دیگه بود و خیلیم دوسم داشت اینم بگم که قبل از ازدواج برادرم باز خواب دیده بودم که برادرم عاشقمه و دوسم داره

  190. ............says:

    سلام خواب دیدم برادرم بزرگم که زن و بچه داره عاشقم شده و من متوجه علاقش نسبت به خودم توی خواب شده بودم و میخواست زنشو طلاق بده و با من ازدواج کنه اما نمی‌دونم که چرا مادر برادرم مادر خودم نبود یعنی ما خواهر و برادر تنی هستیم اما توی خواب مادر برادرم انگار یکی دیگه بود و خیلیم دوسم داشت اینم بگم که قبل از ازدواج برادرم باز خواب دیده بودم که برادرم عاشقمه و دوسم داره

  191. الهامالهامsays:

    سلام خسته نباشید دیشب خواب دیدم با برادرم ازدواج کردم و شب با هم رابطه جنسی داشتیم تعبیر این خواب چی میشه؟😔

  192. یلدایلداsays:

    سلام خواب دیدم با برادرم ازدواج کردم و بعد بسیار ناراحت بودم از این کارم به مادرم گفتم که دوست ندشتم اینطوری بشه برادرم فهمید و خیلی ناراحت شد تعبیرش چیه؟

  193. یلدایلداsays:

    سلام خواب دیدم با برادرم ازدواج کردم و بعد بسیار ناراحت بودم از این کارم به مادرم گفتم که دوست ندشتم اینطوری بشه برادرم فهمید و خیلی ناراحت شد تعبیرش چیه؟

  194. سمینسمینsays:

    سلام من خواب دیدم با خواهرم ارتباط جنسی انجام دادم پدر مادرم هم خیلی از ناراحت بود😭

  195. سمینسمینsays:

    سلام من خواب دیدم با خواهرم ارتباط جنسی انجام دادم پدر مادرم هم خیلی از ناراحت بود😭

  196. SamiSamisays:

    سلام من خواب دیدم با خواهرم ارتباط جنسی انجام دادم پدر مادرم هم خیلی از ناراحت بود😭

  197. مریممریمsays:

    دیشب خواب دیدم یکی از دوستای صمیمیم با برادرش دارند ازدواج میکنند و مادرشون که به رحمت خدا رفتتد، داشت براشون اسپند دود میکرد.من به دوستم گفتم چرا لباس تیره پوشیدی و بردمش لباسشو عوض کرد و کمی هم ارایشش کردم.از طرفی هم چون من برادرشو دوست دارم احساس حسادت داشتم اما ظاهر سازی میکردم. برادرش از شدت خوشحالی خواهرشو بغل کرد و من توی دلم غمگین و بظاهر لبخند داشتم. به دوستم گفتم مگه نگفته بودی داداشته چجوری ازدواج میکنین، گفت برادر تنی من نیست، از ازدواج اول مادرم. خیلی افکارم درگیر و پریشون ازین خواب